Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11887 Megjelenítve: 51 - 60
Megújul a Peugeot 308

Megújul a Peugeot 308

2020. június 11.
A PEUGEOT 308 modellből immár több mint 1,5 millió példány készült, szerte a világban összesen 43 különböző díjat nyert el, és bevezetésének évében az Év Autója lett, csakúgy, mint a PEUGEOT 3008 és 208. A 2020-as kínálatban a modell megújult arculattal jelenik meg.
Részletek

A kompakt ötajtósok világában folyamatosan nő a kínálat, de a viszonyítási pont mindig viszonyítási pont marad: a PEUGEOT 308 figyelemreméltó fejlesztésekkel folytatja sikertörténetét.

Ami a külsőt illeti: új karosszériaszínnel (a Vertigo kékkel), valamint két új alumínium keréktárcsával gazdagodik a kínálat. A beltér legnagyobb újdonsága pedig a 100%-ban digitális PEUGEOT i-Cockpit®, illetve a „glossy”, azaz fényes kivitelű központi kijelző.


Megújul a Peugeot 308

A PEUGEOT 308 dinamikai tulajdonságait, kényelmét és vezethetőségét a C szegmens legjobbjai között tartják számon, és ez elsősorban legújabb generációs belsőégésű motorjainak és azoknak a vezetést segítő rendszereknek köszönhető, amelyek a felsőbb kategóriákban is megállnák a helyüket.

Megújult a PEUGEOT 308 három kiviteli szintje is:  minden változathoz egy meghatározott extra felszerelésekből álló „csomag” tartozik.

Letisztult formák
 
A PEUGEOT 308 formavilága ötajtós és SW változatban is kiegyensúlyozott. A karosszéria szorosan követi a mechanikai elemek vonalát, ami robusztus és dinamikus jelleget kölcsönöz a modellnek.  2020-ban a háromrétegű Vertigo kékkel bővül a karosszériaszínek választéka.

További újdonság az Allure felszereltségi szinten a Zircon 16 collos gyémántfényű keréktárcsa, valamint egyes országokban a 17 collos Boca keréktárcsa is. A legmagasabb felszereltségi szinten lesz elérhető az úgynevezett Black pack nevű csomag, amelyben a króm elemek nagy részét fényes feketével helyettesíthetjük.

Vegytiszta vezetési élmény

Az igazi viszonyítási pont mindig viszonyítási pont marad: a PEUGEOT 308 a kompakt ötajtósok kategóriájának egyik legjobb kényelem-dinamika kompromisszumát nyújtja, legyen szó akár az ötajtós, akár az SW változatról.

Megújul a Peugeot 308

A vezetés öröme régen összeforrott már a PEUGEOT nevével. A PEUGEOT 308 ezt az érzést most a digitális PEUGEOT i-Cockpit® bevezetésével fokozza. A berendezés egy 10 hüvelykes, nagy felbontású digitális kijelzőből áll, amely a PEUGEOT 208-ban és a PEUGEOT 2008-ban megismert grafikai fejlesztéseket tartalmazza. A központi érintőképernyő „glossy” – azaz fényes – kidolgozású, a legmodernebb okostelefonok megoldásait idézve.

Sok ügyfél számára elsődleges fontosságú az, hogy okostelefonját az autóhoz csatlakoztatva tudja használni. A PEUGEOT 308-ban ezért áll rendelkezésre a Mirror Screen funkció, amely a telefon kijelzőjét az autó érintőképernyőjére vetíti. A berendezés az Android Auto® és az Apple CarplayTM rendszerekkel is kompatibilis. A 3D navigációs rendszer beszédfelismerő funkcióval működik. A TomTom® Traffic navigációval együtt segít a tájékozódásban, egyben pedig valós idejű forgalmi adatokat is szolgáltat. A veszélyre figyelmeztető jelzés egyes országokban immár ingyenes felszerelése a modell kínálatának.

Vegytiszta hatékonyság

A PEUGEOT 308 hatékony benzin- és dízelmotorokkal készül, akár már 95 g/km-es CO2-kibocsátással. E motorok fogyasztását és károsanyag-kibocsátását már a WLTP-protokoll szerint mérték, és mindegyikük megfelel az EURO6 szabvány előírásainak.
 
Benzinmotorok (3 henger, 1,2 liter hengerűrtartalom):

- PureTech 110 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) váltóval,
- PureTech 130 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) vagy 8 fokozatú automata (EAT8) váltóval.
 
Dízelmotorok  (4 henger, 1,5 liter hengerűrtartalom):

- BlueHDi 100 Stop&Start 6 fokozatú manuális (BVM6) váltóval,
- BlueHDi 130 Stop&Start, 6 fokozatú manuális (BVM6) vagy 8 fokozatú automata (EAT8) váltóval.

Fontos tudni, hogy a PEUGEOT 308 GTi sportváltozat továbbra is a kínálatban marad (bizonyos piacokon). A 4 hengeres, 1,6 literes, 263 LE teljesítményű és 340 Nm nyomatékú motor CO2-kibocsátása a WLTP szabvány szerint 169 gr/km, kitűnő súly-teljesítmény aránya pedig a szegmens egyik legjobb sportautójává teszi.

Megújul a Peugeot 308

Megújuló kínálat

A PEUGEOT 308 új ötajtós és SW változataiban új rendszer mutatkozik be a modell formai és felszereltségi szintjeinek megkülönböztetésére, és ez az új rendszer a márka jövőben érkező újdonságaira is kiterjed majd. A változás célja egyrészt az, hogy könnyebbé tegye az eligazodást a kínálatban, másrészt pedig az, hogy gazdagítsa a különböző felszereltségi szinteket. Az új struktúra 3 szintre épül, ezek mindegyike (a GTi kivételével) kiegészíthető egy „csomaggal”, amely a fokozott kényelmet, stílust vagy biztonságot kedvelő ügyfelek igényeihez alkalmazkodik.

A PEUGEOT egyes országokban elindítja a PEUGEOT STORE-t (Peugeot Store), azaz a márka első 100%-ban online márkakereskedését, amelynek köszönhetően számítógépen, tableten vagy okostelefonon is lehetővé válik az új autó megrendelése, a használt autó visszavétele és a finanszírozási szerződés megkötése. Az ügyfelek ingyenes házhozszállítást is kérhetnek, természetesen a biztonsági előírások teljeskörű betartásával.

A PEUGEOT 308 és a PEUGEOT 308 SW Franciaországban, Sochaux-ban készül.

Kulcsszavak: bemutató, Peugeot, Peugeot 308, új modell
 
Magyarországon is bemutatkozott a vadonatúj BMW X2-es Magyarországon is bemutatkozott a vadonatúj BMW X2-es DAF CF Electric mostantól 6x2-es fülke-alvázként is rendelkezésre áll DAF CF Electric mostantól 6x2-es fülke-alvázként is rendelkezésre áll A kompakt kategória új mércéje egyenesen Kecskemétről érkezik A kompakt kategória új mércéje egyenesen Kecskemétről érkezik 2017-ben érkezik az Opel új crossovere 2017-ben érkezik az Opel új crossovere Megújul a Peugeot 308 Bemutatjuk az új Suzuki Vitarát
 
Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával

Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával

2020. június 10.
Az NKFI Alapból támogatott projektben a Robert Bosch Kft. és a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem közös kutatás-fejlesztést valósít meg.
Részletek



Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával

A konzorciumvezető a Budapesti Fejlesztési Központ, amely Németország után a Bosch második legnagyobb európai fejlesztési helyszíne. A konzorciumi partner a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Magyarország egyik vezető kutatóegyeteme, jelentős nemzetközi oktatási, szakmai-tudományos ranggal rendelkezik. A konzorcium a pályázati projekt megvalósításával szeretné meglévő teszt-automatizációs környezetét fejleszteni, illetve a rendszerszintű- és autós teszteléseket a Validáció és Verifikáció során hatékonyabbá tenni.

A közös kutatás-fejlesztési projekt célja a harmadik generációs front kamerák és az ötödik generációs radarok verifikációs és validációs koncepciójának továbbfejlesztése, beleértve a tartóssági-, stabilitási- és robosztusság méréseket.

A projekt része az ISTQB-re épülő Keyword alapú rendszerek és alkalmazott Hardware-in-the-Loop szimulációs stratégiára fejlesztett tesztkörnyezetet bővítése. A folyamat során a vezetéstámogató rendszerek tesztelését fejlesztik tovább.

Ez a kutatás-fejlesztésnek fontos társadalmi és gazdasági hatása is van, erősíti Magyarország autóiparban elfoglalt meghatározó szerepét.

Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával
Kulcsszavak: fejlesztés, önvezető autó, Robert Bosch, ZalaZone
 
2014-től új Ikarus buszokon utazhatunk a fővárosban 2014-től új Ikarus buszokon utazhatunk a fővárosban Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával Igazi versenygépnek ígérkezik a 2015-ös Mustang GT Stresszmentes vezetés a Forddal Stresszmentes vezetés a Forddal Minden eddiginél többet fordít kutatásra és fejlesztésre a Toyota Minden eddiginél többet fordít kutatásra és fejlesztésre a Toyota Háromsávos lesz az M1-es és az M7-es autópálya Háromsávos lesz az M1-es és az M7-es autópálya
 
Több gyártó is csökkentette az elektromos autók árát

Több gyártó is csökkentette az elektromos autók árát

2020. június 10.
Több kereskedő és gyártó is csökkentette az elektromos autók árát, hogy beleessenek a 11 millió forintos felső határú támogatási kategóriába - közölte az Innovációs és Technológiai Minisztérium energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára szerdán az M1 aktuális csatornán.
Részletek

Több gyártó is csökkentette az elektromos autók árát

Kaderják Péter emlékeztetett, hogy a hétfőtől igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege 11 millió forintos beszerzési ár alatt a 2,5 millió forintot is elérheti gépjárművenként, a 11-15 millió forint közötti autóknál a támogatás maximum 500 ezer forint.

Az elektromos autók és robogók vásárlására kiírt ötmilliárd forint keretösszegű pályázattal több mint 1200 új elektromos gépjármű beszerzését támogatja az állam - mondta.

Az államtitkár beszélt arról is, hogy a Zöld Busz Programra idén és jövőre összesen ötmilliárd forintot biztosítanak, amellyel a számítások szerint tíz év alatt a városi közlekedésben alkalmazott buszpark teljes egésze lecserélhető nulla kibocsátású járművekre.

Több gyártó is csökkentette az elektromos autók árát
Kulcsszavak: állami támogatás, elektromos autó, elektromos busz, értékesítés, ITM, jármű kereskedelem
 
A BMW Group tovább erősíti kínai jelenlétét A BMW Group tovább erősíti kínai jelenlétét Túlszárnyalta a 2018-as rekordévet a magyar autópiac Túlszárnyalta a 2018-as rekordévet a magyar autópiac Több gyártó is csökkentette az elektromos autók árát Gazdára talált a 100000. Nissan LEAF A Nissan szerint csak lassan fog nőni az elektromos autók eladása A Nissan szerint csak lassan fog nőni az elektromos autók eladása A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban
 
A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

2020. június 10.
A BMW első tisztán elektromos meghajtású SAV modelljének sorozatgyártása az eredeti terveknek megfelelően a nyár végén veszi kezdetét a bajor prémiumgyártó és a Brilliance Automotive közös vállalkozásként üzemeltetett BMW Brilliance Automotive (BBA) Kínában található gyárában.
Részletek

A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

A BMW Group szisztematikusan követve elektrifikációs stratégiáját 2020 év végén bemutatja iX3 modelljét. A BBA Dadong-i egysége első ízben gyárt majd teljesen elektromos SAV (Sports Activity Vehicle) modellt globális piacokra. Az első autókat idén év végén vehetik majd át az ügyfelek. A BMW iX3 homologizációjához szükséges tesztelési folyamatok sikeresen lezárultak és az eredményeiket benyújtották a kulcsfontosságú piacok szabályozó hatóságaihoz.

„Ez az első alkalom, hogy egy tisztán elektromos meghajtású modell esetében a teljes homologizációs folyamatot Európában és Kínában egyidejűleg hajtottuk végre. A tesztelésért felelő csapatunk hatalmas elkötelezettséggel és hatékonysággal maradéktalanul teljesítette ezt az egyedülálló kihívást”

– mondta el Arno Keller, a BMW iX3 fejlesztésének vezetője. A folyamat részeként négy hét alatt több mint 340 órányi tesztelésnek vetették alá az új modellt és 7 700 kilométert tettek meg vele.

A sorozatgyártás-előkészítő folyamatok ezzel párhuzamosan zajlottak a kínai Senjang városában: a BBA Dadong üzem a sorozatgyártás előtti modelleket már a tavalyi év közepe óta folyamatosan állítja elő.

A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

A kétszázadik ilyen modell az elmúlt időszakban gördült ki a gyártósorról és megkezdték vele a teszteléseket Kína útjain, lehetőséget biztosítva a mérnököknek arra, hogy az utolsó finomításokat is eszközölhessék a modellen.

„Az eredeti ütemterveknek megfelelően zajlik a sorozatgyártás előtti BMW iX3 modellek fejlesztése. A végleges modellek gyártása a nyár végén kezdődhet meg, a legfrissebb gyártástechnológiai megoldások – úgy, mint az új, nagykapacitású akkumulátorok egyedi beszerelése vagy a mesterséges intelligencia használata – bevonásával” – fejtette ki Robert Küssel, a BBA Dadong üzem igazgatója.

„Ugyanazon a gyártósoron állítjuk össze a teljesen elektromos BMW iX3 és a belső égésű motorral ellátott BMW X3 modelleket. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy nagy hatékonyságot és rugalmasságot érjünk el a gyártásban” – tette hozzá Robert Küssel.

Az új BMW iX3-mal a BMW Group nem csak bővíti egy új célcsoportot megszólítva a tisztán elektromos portfolióját: egy olyan piacra lép be, ahol az elektromos modellek iránti kereslet határozottan növekszik. A BMW iX3 a világszerte sikeres és sokoldalú prémium középkategóriájú BMW X3 modellre épül, melyet a bajor gyártó most a helyi szinten emisszió-mentes közlekedést biztosító úttörő hajtástechnológiával ötvöz.

A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

A BMW X3 a bajor prémiumgyártó első olyan modellje, amely hagyományos benzin- és dízelmotorokkal, plug-in hibrid hajtáslánc-technológiával és tisztán elektromos meghajtással is elérhető. A „választás szabadságát” éltető megközelítés lehetővé teszi a vállalat számára, hogy reagáljon ügyfelei világszerte eltérő igényeire, és maximalizálja törekvéseit a globális CO2-kibocsátás csökkentésére.

A BMW iX3 a BMW eDrive hajtáslánc-technológia ötödik generációjával felszerelve érkezik, mely magába foglalja a vezérlőegységet az elektromos motorral, a hajtást lehetővé tevő elektronikát és a sebességváltót egy központi egységbe integrálva. Ez a megoldás jelentősen csökkenti a beépítéshez szükséges terület méretét, a nagy teljesítményű hajtáslánc tömegét, illetve rugalmas lehetőséget biztosít további elektromos meghajtási elemek beépítésére a különböző modellek esetén. Az elektromos motor további előnye, hogy előállításához nem szükségesek ritkaföldfémek, így a gyártás nem függ ezen anyagok rendelkezésre állásától.

A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad

Az ötödik generációs elektromos hajtáslánc új és nagyobb kapacitású nagyfeszültségű akkumulátorokkal érkezik, melyek – változtatható és moduláris kialakításuknak köszönhetően – rugalmasan alkalmazhatók különböző jármű architektúrákban és különböző gyártási helyszíneken.

A valós körülmények közötti, globális szabvány szerint működő tesztciklus (WLTP) mérései szerint egyetlen feltöltéssel hozzávetőleg 440 kilométer megtételére képes BMW iX3 előkészíti a BMW eDrive jövőjét: az új hajtáslánc-technológiát a gyártó a BMW i4 és a 2021-től érkező BMW iNEXT modellekben is alkalmazni fogja.

Kulcsszavak: autógyár, bmw, elektromos autó, iX3, kína, új modell
 
Bejelentették az I.D Buzz tanulmányutón alapuló VW Microbus gyártását Bejelentették az I.D Buzz tanulmányutón alapuló VW Microbus gyártását A BMW iX3 sorozatgyártásának előkészítése a tervek szerint halad A BMW az elsőkerék-hajtásúak között Legördült a 43 milliomodik autó a Volkswagen wolfsburgi gyártósoráról Legördült a 43 milliomodik autó a Volkswagen wolfsburgi gyártósoráról Megújult a Jeep városi szabadidőjárműve Megújult a Jeep városi szabadidőjárműve A CES kiállításon a Hyundai bemutatta első üzemanyagcellás modelljét, a NEXO-t A CES kiállításon a Hyundai bemutatta első üzemanyagcellás modelljét, a NEXO-t
 
Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról

Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról

2020. június 10.
Ha egy tuningműhely manga-karakterekről nevezi el optikai csomagjait, harsány, pimasz és fiatalos összképre számíthatunk. Az orosz SCL Global Concept két Lexus-átiratára illenek is ezek a jelzők.
Részletek

Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról

A Fekete-tengertől alig száz kilométerre, a Krasznodarszk vidékén fekvő Armavir városában immár 17 éve alkotja megosztó optikai kitjeit az SCL Global Concept tuningműhely. Az egykori családi vállalkozás ma már negyven főt foglalkoztat, és a jelek szerint nem szeretnek henyélni: tavaly öt komplett projektet fejlesztettek ki, gyártottak le és forgalmaztak világszerte, amit szerényen „nem hivatalos világcsúcsként” emlegetnek.

Portfoliójuk legújabb büszkesége két Lexus szabadidőjármű: az NX és az RX egyedi újraértelmezése. A kisebbik modell a Kotaro nevet viseli, míg az RX Goemon néven vonult be a cég katalógusába. Mindkettő tradicionális japán férfinév; utóbbi legismertebb viselője Goemon Isikava volt, egy XVI. századi rabló, amolyan japán Robin Hood – de saját bevallásuk szerint a fiatal orosz alkotókat manga képregények ihlették a névválasztásra.

Ez már csak azért is esélyes, mivel mindkét modell rendkívül harsány arculatot kapott. A lökhárítók sarkában és alsó szegélyén elhelyezett légterelő idomok, a kerékív-szélesítések (amelyek sajátos esztétikai értékrendet követve elöl hangsúlyozottan külön válnak a karosszériától), a hátsó szélvédőt körbe ölelő tetőszárny, a versenyautókat idéző diffúzor és a középre rendezett kipufogó önmagában még kevés a kedélyek felkavarására. Annál sokkolóbb az agresszív hűtőmaszk, amelyet sokan hasonlítanak a Predator szájszervéhez – ismerjük el, van benne valami.

Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról

Az üvegszálas műanyagból készült, külön-külön is megvásárolható idomok precízen illeszkednek az eredeti karosszériaelemekhez, de téved, aki azt gondolja, az oroszországi eredetnek köszönhetően alkalmi áron hozzájuthat a csomagokhoz. A teljes NX-csomaghoz valamivel több, mint kettő-, az RX-kitthez közel hárommillió forintnak megfelelő összegért juthatunk hozzá, plusz szállítási költség.

A készletek lelke, a földönkívüli hűtőmaszk ehhez képest szinte filléres tétel: a Kotaro rácsozatához már 130 ezer forintért hozzá juthatunk, a Goemoné azonban csak a drámai hatású lökhárítóval együtt elérhető – közel tízszer ennyiért…

Ha egyik Lexus-átirat sem nyeri el a tetszésünket, mégis ragaszkodnánk a Toyota-alapokhoz, akkor sincs semmi veszve: a cég a Land Cruiser 200-ashoz is kínál optikai átalakító csomagot. A tradicionális japán férfi-ruhadarabról, a Hakamáról elnevezett projekt szó szerint értelmezi a hűtőrács fogalmát, a vaskos rudakkal osztott pajzshoz a Lexus-csomagok stílusában megrajzolt kerékív-toldatok, dupla hátsó szárny, valamint a diffúzor két oldalán elhelyezett, széles kipufogók társulnak, hajszálnyival hárommillió forint fölötti áron.
Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról

Kulcsszavak: lexus, oroszország, tuning
 
Egy műhely, ahol a fényűzést nem veszik félvállról Egyre több hibrid autó fogy Újabb Lexus világpremier Párizsban: Kinetikus üléskoncepció Újabb Lexus világpremier Párizsban: Kinetikus üléskoncepció Az ADAC tesztjén is brutálisan keveset fogyasztott a Lexus ES hibrid Az ADAC tesztjén is brutálisan keveset fogyasztott a Lexus ES hibrid Mobilitási ökoszisztémában képzeli el a jövő autózását a Toyota Mobilitási ökoszisztémában képzeli el a jövő autózását a Toyota Kulturális ikonná vált a Lexus Kulturális ikonná vált a Lexus
 
Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

2020. június 09.
Kétféle modellel és több ajánlattal is készül a Peugeot a június 15-től induló állami elektromos autó pályázatra. Az idén Év Autójává is választott új Peugeot 208 elektromos változatának induló ára júniustól 10 490 000 Ft-ra csökkent, ugyanez a modell 10 990 000 Ft-tól elérhető akár kétféle értékes opciós csomaggal is.
Részletek

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

Az új elektromos 2008 induló ára Active felszereltség mellett szintén 10 990 000 Ft-ra csökken, így már állami támogatással is elérhető a márka vadonatúj, tágas, jól felszerelt és extravagáns szabadidő autója!

A Peugeot magyarországi importőre üdvözli az elektromobilitás terjedését ösztönző új állami pályázati rendszer elindítását, mely hozzájárul az alacsony emissziójú, környezetbarát technológiák elterjedéséhez, valamint a CO2 kibocsátás csökkentéséhez, mely prioritás a Peugeot márka számára is. A Peugeot már most rendelkezik olyan korszerű, hatékony és megfizethető hajtáslánccal, amely lehetővé teszi részvételét a programban, a lehető legmagasabb technológiai szintet nyújtva a támogatást igénybe vevő ügyfeleknek, még a pályázatban meghatározott, limitált beszerzési árak mellett is.    

A Peugeot új generációs elektromos autói, az e-208 és az e-2008 egyaránt a PSA az új fejlesztésű, elektromos autókra optimalizált e-CMP padlólemezére épülnek és ugyanazt az innovatív elektromos hajtásláncot használják, mely az alábbi előnyökkel rendelkezik:

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

-    Nagy hatótávolság: 340 km / 320 Km (208 / 2008 WLTP szabvány szerint)
-    50 kWh kapacitású, padlólemezben elhelyezett, Li-ion akkumulátor
-    A belső égésű változatokhoz képest változatlan méretű utas és csomagtér
-    Hőszivattyús, hatékony hűtő-fűtő rendszer az utastér és az akkumulátor számára, 5 kW fűtőellenállással kiegészítve a gyors felfűtés érdekében (extrém hideg idő esetére)
-    Távirányítással, mobiltelefonról is programozható, indítható előfűtés és hűtés
-    Töltésfelügyelet és indítás távolról
-    Folyadékhűtésű akkumulátor: hosszabb élettartam és gyorsabb töltés, akár szélsőséges hőmérsékleti viszonyok vagy nagy terhelés mellett is
-    Szériában 100 kW DC gyorstöltés lehetősége: 80% töltöttség 30 perc alatt (272 / 256 km hatótáv)
-    3 fázisú 11 kW fedélzeti töltő (opció): teljes feltöltés akár 5 óra alatt otthon (wallbox segítségével) vagy a legtöbb nyilvános AC töltőponton
-    8 év vagy 160.000 Km gyártói garancia a meghajtó akkumulátorra (70% kapacitásig)
-    Dinamikus gyorsulás a 136 LE (100 kW) teljesítményű szinkronmotornak köszönhetően, 0-100 km/h: 8,1 sec (e-208)
-    Rugalmasság a teljes fordulatszám tartományban jelentkező 260 Nm nyomatéknak köszönhetően
-    Egypedálos üzemmód, fokozott „motorfék” hatással és energia visszanyeréssel: kényelmes, takarékos és kíméli a fékrendszert
-    ECO / SPORT / NORMAL vezetési módok a hatótáv vagy a teljesítmény maximalizálásának érdekében
-    2 éves szervizciklus a második évtől, 40%-kal alacsony karbantartási költségek

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

A 10 490 000 Ft-tól induló e-208 Active széria felszereltsége:

-    Automata vészfékező rendszer gyalogos felismeréssel
-    Aktív sávtartó asszisztens
-    Táblafelismerő rendszer
-    Safety plus csomag: kamera és radar alapú ütközésmegelőző rendszer
-    Kamera alapú éberségfigyelő rendszer
-    Kulcsnélküli indítás
-    EcoLED fényszórók LED-es nappali menetfénnyel
-    Automata klímaberendezés
-    Automata ablaktörlők
-    Mirror Screen rendszer: mobiltelefon tükrözés a központi kijelzőre
-    7” érintőképernyős egység Bluetooth kihangosítóval
-    Peugeot i-Cockpit vezetőhely
-    Sárga Faro metál fényezés

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

Az e-208-hoz választható Active+ opciós csomagok 10 990 000 Ft-ig:

+ Fűthető első ülések
+ Tolatóradar vizuális és hangjelzéssel
+ 11kW-os fedélzeti töltő (3 fázisú)
+ Tetszőleges fényezés

VAGY

+ Fűthető első ülések
+ Tolatóradar és tolatókamera
+ Elektromosan állítható és behajtható, fűthető külső tükrök kilépőfénnyel
+ Elektrokróm belső tükör
+ Elektromos ablakemelők elöl és hátul
+ Tetszőleges fényezés

Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással

A 10 990 000 Ft-tól elérhető e-2008 Active szériafelszereltsége:

-    Automata vészfékező rendszer gyalogos felismeréssel
-    Aktív sávtartó asszisztens
-    Táblafelismerő rendszer
-    Safety plus csomag: kamera és radar alapú ütközésmegelőző rendszer
-    Kamera alapú éberségfigyelő rendszer
-    Kulcs nélküli indítás
-    EcoLED fényszórók LED-es nappali menetfénnyel
-    Automata klímaberendezés
-    Automata ablaktörlők
-    Tolatóradar vizuális és hangjelzéssel
-    Mirror Screen rendszer: mobiltelefon tükrözés a központi kijelzőre
-    7” érintőképernyős egység Bluetooth kihangosítóval
-    Magas középkonzol
-    Elektromos kézifék
-    Peugeot i-Cockpit vezetőhely
-    Fusion Narancs metálfény




Kulcsszavak: állami támogatás, e-2008, e-208, elektromos autó, Peugeot
 
Jaguar I-PACE: a Continental innovatív teljesítményelektronikája az elektromos csúcsteljesítményért Jaguar I-PACE: a Continental innovatív teljesítményelektronikája az elektromos csúcsteljesítményért Már két elektromos Peugeot modell is elérhető 2,5 millió forintos állami támogatással Kiszáll a Teslából a Daimler A leggyorsabb elektromos töltővel erősít a Shell Európában A leggyorsabb elektromos töltővel erősít a Shell Európában Elektromos autó töltő Székesfehérváron Elektromos autó töltő Székesfehérváron „Áramvonal” – Audi e-tron prototípus mértékadó aerodinamikai tulajdonságokkal „Áramvonal” – Audi e-tron prototípus mértékadó aerodinamikai tulajdonságokkal
 
Egy korszak lezárult az európai LADA forgalmazásban

Egy korszak lezárult az európai LADA forgalmazásban

2020. június 09.
A LADA Hungary Kft. tájékoztatása szerint  a LADA márka új autó forgalmazása bizonytalan ideig felfüggesztésre került. A szerviz, alkatrész és garanciális tevékenység továbbra is zavartalanul folytatódik.
Részletek

Egy korszak lezárult az európai LADA forgalmazásban

Mint az ismert, a LADA márka korábban a Renault-Nissan Szövetség többségi tulajdonába került. A Szövetség globális stratégiájának kialakításakor eldőlt, hogy a Szövetség a LADA márka modelljeit nem európai forgalmazásra szánja. Ennek következtében a LADA gyár az Európai emissziós normáknak megfelelő modellek gyártását leállította és így az európai import lehetősége is megszűnt. Jelenleg az utolsó készletes darabok kiárusítása folyik és további készlet nem érkezik.

A LADA Hungary Kft. a Duna Autó Csoport része. Az együttműködési szerződést az AutoVAZ-zal szinte pontosan öt évvel ezelőtt 2015. július elsején írta alá Ormos István tulajdonos vezérigazgató és Bo Andersson a LADA akkori elnöke Togliattiban. A tényleges magyarországi értékesítés 2015 év végén indult meg és a tevékenység négy éve alatt közel 4000 új LADA talált gazdára.

Erre az időszakra esett a LADA gyökeres modernizációja és az új fejlesztésű LADA Vesta változatainak piaci bevezetése is.

A LADA Hungary csapata ezúton is köszöni a sok bíztatást és segítséget, amit a magyar LADA rajongóktól, baráti társaságoktól és kluboktól kapott a közel öt év alatt.

"Ezúton is kifejezzük szándékunkat, hogy amennyiben a Szövetség európai stratégiája változik, akkor folytatjuk a legendás márka új modelljeinek a forgalmazását."


A szerviz, alkatrész és garanciális tevékenység továbbra is zavartalanul folytatódik és állunk minden LADA tulajdonos rendelkezésére országos márkaszerviz hálózatunkon keresztül.

Jelenleg azonban az újautó értékesítésre vonatkozó korábbi információk a lada.hu honlapunkról lekerülnek és a magyar LADA tulajdonosok számára alkatrészellátási funkciók kerülnek kidolgozásra. Országos márkaszerviz-hálózatuk továbbra is áll a Ladások rendelkezésére szerviz és garanciális szolgáltatásokkal.



Kulcsszavak: Duna Autó, lada, LADA Hungary, márkaszerviz
 
Gáspár Laci ajándékozott a Duna Autó nevében Gáspár Laci ajándékozott a Duna Autó nevében Egy rászoruló család kapta a LADA és Class FM jótékonysági autóját Egy rászoruló család kapta a LADA és Class FM jótékonysági autóját A nagycsaládosok pörgetik fel igazán a magyar autópiacot A nagycsaládosok pörgetik fel igazán a magyar autópiacot Egy korszak lezárult az európai LADA forgalmazásban Új Suzuki-márkakereskedés Esztergomban Bemutatkoztak az új LADA modellek Bemutatkoztak az új LADA modellek
 
A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

2020. június 09.
A CASA SEAT most először tárja ki kapuit és bemutatja mindazt, amelyet az elkövetkező hetekben tervezett tényleges nyitás után kínál majd az érdeklődőknek. A digitális megnyitón a SEAT vezetői, az FC Barcelona kapusa, Marc ter Stegen és Lázaro Rosa-Violán belsőépítész is részt vett.
Részletek

A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

A CASA SEAT épülete Barcelona szívében, a Paseo de Gracia és az Avenida Diagonal sarkán kapott helyet.

A CASA SEAT virtuális megnyitó keretében tárja ki kapuit a világ előtt, a 70 évvel ezelőtt Barcelonában létrejött márka számára mérföldkőnek számító esemény házigazdája pedig Ainhoa Arbizu újságíró. A hely készen áll arra, hogy a SEAT egyik stratégiai pilléreként a városi mobilitás mérceként szolgáló központja legyen. Ugyanakkor tökéletes környezetként szolgál a CUPRA számára is, amely itt mutathatja be és népszerűsítheti új termékeit. Röviden összefoglalva, a márka most bemutatott élményközpontja szolgál helyszínként minden olyan projekt bemutatásához, amelyet Barcelona vibráló mobilitási és városi kultúrája ihletett.

A SEAT elnöke, Carsten Isensee szerint „Barcelona már 1950 óta a SEAT otthona és azóta segíti, hogy a márka megítélése javuljon a nagyközönség és a nagyvilágból érkező látogatók körében. A városközpontban létesített új főhadiszállás pedig sok más egyéb mellett képet ad a vállalatnak a mobilitás területén betöltött jövőjéről is.”

A SEAT értékesítési és marketing területekért felelős alelnöke és a CUPRA vezérigazgatója, Wayne Griffiths hangsúlyozta, hogy „a CASA SEAT jól illusztrálja a márka jelenlegi kapcsolatát ezzel a fantasztikus várossal. A márka élményközpontja Barcelona szívében teret ad az ügyfeleknek és a város lakóinak, hogy megismerkedhessenek a SEAT és a CUPRA világával és itt bemutathatjuk a legprogresszívebb projektjeinket is. Tulajdonképpen itt az emberek megtapasztalhatnak mindent, amit a vállalat és a márka elkötelezetten képvisel.”

A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

Christian Stein, a SEAT kommunikációs vezetője és a SEAT illetve a Volkswagen-csoport spanyolországi intézményi kapcsolatokért felelős főigazgatója úgy látja, hogy „ez a hely szolgál majd az ötletek, a kreativitás és az üzleti megoldások megosztására, amely a média és a különböző intézmények képviselőit is szívesen fogadja. Egy hely, ahol körbejárhatjuk a mobilitás kérdéskörét, ahol a városi igényeket megfogalmazhatjuk és ahol az együttműködés és a nyitott innováció révén kreatív megoldásokat találhatunk ezekre.”

„A megfelelő hely”, ahol a városi mobilitás legújabb trendjeit megismerheted


A virtuális bemutató résztvevői elsőként nyerhetnek bepillantást a 2.600 négyzetméter területű CASA SEAT világába. Az egész hely azzal a céllal készült, hogy a jövő mobilitásának újragondolásához központi teret kínáljon és így lehetőséget adjon a jelen kihívásainak kezelésére a különböző résztvevőkkel együttesen alkotott megoldások révén. „A városi mobilitás gyorsan változik, a koronavírus járvány hatása miatt most ez még inkább igaz. Az elmúlt két évben a SEAT olyan mikromobilitási eszközök fejlesztését támogatta, amelyek ezekhez az új körülményekhez alkalmazkodnak. Stratégiai helyzetéből adódóan a CASA SEAT biztosítja azt az inspirációt, amely a fejlesztésükhöz szükséges számunkra.” – véli a SEAT városi mobilitás területéért felelős igazgatója, Lucas Casasnovas.

Az összekapcsolódás és az ötletek cseréjének népszerűsítésére a CASA SEAT olyan programot kínál, amelyben helyet kapnak többek között a mobilitással, a fenntarthatósággal, a technológiával és az üzleti kérdésekkel összefüggő beszélgetések, műhelymunkák és különböző kulturális események. „A jövő mobilitása közvetlen kapcsolatban áll majd a városi kultúrával. Ezért úgy véljük, hogy a CASA SEAT tökéletes találkozóhelyként szolgál mindkét világ számára.” – hangsúlyozza a CASA SEAT igazgatója, Gabriele Palma.

A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

A jövő lüktet Barcelona szívében

A jövőbeni SEAT és CUPRA modellek, illetve a Városi Mobilitás részleg minden újdonsága helyet kap a CASA SEAT épületében, egészen pontosan annak a második emeletén, ahol a leginkább őrzött titok, a CASA SEAT Concept Lab található. Itt dolgoznak majd a vállalat tervezői az új modellek kezdeti fázisain. A Concept Lab műhelyében fejlesztik a leginnovatívabb ötleteket, amelyeket Barcelona vibráló és élénk életstílusa ihletett. A CASA SEAT látogatóit lenyűgözik majd az első emeleten található bemutatóterem innovatív valós és digitális élményei. Itt láthatók a SEAT és a CUPRA legújabb modelljei is, csakúgy, mint a vállalat legújabb városi mobilitási megoldásai.

A CUPRA márkanagykövete és az FC Barcelona futballistája Marc ter Stegen is részt vesz a bemutatón. „Nagyon izgalmas, hogy a márka, amelyet világszerte képviselek egy ilyen kivételes helyszínen, Barcelona szívében alkotta meg ezt a helyet. Olyan hely ez, amelyet biztosan én is gyakran felkeresek, hogy tájékozott legyek a CUPRA világának legújabb fejlesztéseit és modelljeit illetően.”

Ikonikus épület, amelyet Carlos Ferrater tervezett

A neves építész, Carlos Ferrater és irodája, az Office of Architecture in Barcelona (OAB) dolgozott a CASA SEAT otthonául szolgáló épület áttervezésén. Az átalakítás célja volt, hogy az épület – emblematikus helyének köszönhetően – találkozási pontként és bemutatóteremként szolgáljon a városban. Mivel az épület két különálló egységre tagolódott, így lehetőség nyílt egy, a Paseo de Gracia és az utca túloldalán található Pompeia templom közötti átjáró létrehozására is.

A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

Ferrater elképzelése úgy tekint a CASA SEAT épületére, mint egy központi találkozóhelyre a városban. Éppen ezért a tervező megerősítette az utcai oldalpilléreket, szabaddá téve a sarokrészeket és kisimítva ezzel a homlokzat szögeit. Ennek a három módosításnak az eredményeképpen jött létre a lekerekített, folyamatos homlokzat, amely egy egyedi, nyitott és barátságos megjelenést kölcsönzött az épületnek. Ezt a képet erősítik az egyedülálló, ívelt bronz szitanyomat bevonatú üvegablakok, amelyek az épület transzparens jellegét hangsúlyozzák. Így mindenki, aki elhalad mellette egyértelműen látja annak karakterét és kulturális szerepét. A CASA SEAT épületében találhatók a legnagyobb ívelt üvegablakok Spanyolországban, amelyek jó eséllyel Barcelona vizuális jelképévé válnak majd. Összességében a CASA SEAT épülete kortárs újraértelmezése a Barcelona Eixample kerületében található jellegzetes épületeknek. Egy épület, amely Barcelona városépítészetét ünnepli, ugyanakkor átemeli azt a jövőbe.

Belső kialakítás, ahol rögtön otthon érzed magad

„Élvezd a teret, mintha a sajátod lenne” az üzenete a Lázaro Rosa-Violán vezette stúdió által megálmodott belső térnek. A belsőépítész szerint „ez egy dinamikus, folyton változó tér, amelynek szerves része a formatervezés.„ Egy otthonos hely, amely láttatja a SEAT és Barcelona városának kapcsolatát és az ehhez a nyitott, modern, kreatív és inspiráló városhoz kapcsolódó értékeket.

Lázaro Rosa-Violán és irodája olyan belső kialakítást álmodott meg, amely gazdag palettáját alkalmazza a telített rozsda, világoszöld és kék színeknek, amelyekkel még dinamikusabb és hívogatóbb teret hoztak létre. A színek telítettsége lehetővé tette, hogy még inkább kihangsúlyozzák a helyi alapanyagok minőségét, mint amilyen a négy szinten különböző struktúrákban alkalmazott mikrocement. Ez a fa megoldásokkal együtt modern, mégis barátságos karaktert kölcsönöz a CASA SEAT számára.
A CASA SEAT kitárja kapuit a világ előtt

Kiemelt szerephez jut a térben a fény. Egyik oldalról Barcelona fényei, amelyek a motoros vezérlésű árnyékolóval szerelt, hatalmas üveghomlokzaton keresztül ömlenek be az épületbe. Ennek a rendszernek hála fenntartható épületté válik a CASA SEAT, hiszen az árnyékolással egyúttal a légkondicionálási igények is csökkennek. Másrészről pedig a belső tér fürdőzik a dizájn és antik lámpákból jövő, átgondoltan irányított fényben, amely meleg és vendégszerető hangulattal ruházza fel a teret. A kettő ötvözése számos figyelemreméltó megoldást is lehetővé tett, mint például a rugós székek és a falfestmények elhelyezését, amelyek – akár dekorációs szerepet töltenek be, akár kötődnek valahogy a mozgáshoz és a gépekhez – kapcsolatot teremtenek a környezet és az autóipar világa között.

Gasztronómia Ametller Origin módra: egy újabb érv, hogy miért tökéletes találkozóhely a CASA SEAT

A CASA SEAT szintén otthont ad az Ametller Origen által üzemeltetett kávézó-étteremnek, ahol a konyha a mediterrán étrendet követve elsősorban szezonális termékekre épül. Így az étterem válik az épület egyik vonzerejévé, köszönhetően gasztronómiai kínálatának, amelyet az egészséges táplálkozás, a fenntarthatóság és az ár/érték arány határoz meg. Szintén az alsó szinten találunk egy nagy területet, ahol kényelmesen beszélgethetünk, szemügyre vehetjük a vállalat legújabb tanulmányautóit vagy a fiatal és feltörekvő vállalatokkal együtt elmerülhetünk az új projekteken való közös ötletelésben a közösségi irodarészen.

Városi kultúra, innováció és tehetség: a legfontosabb pontok a CASA SEAT programjában


Ahhoz, hogy beilleszkedjen a város kulturális, művészeti és üzleti ökoszisztémájába, a CASA SEAT olyan eseménynaptárt állított össze, amelyben a városi kultúrát, mobilitást, fenntarthatóságot és technológiát érintő beszélgetések, koncertek, műhelymunkák is helyet kaptak.

A CASA SEAT elkötelezett az iránt, hogy a tényleges kapunyitásig is innovatív és fontos témákat kínáljon az emberek számára, így olyan digitális eseményeket kínál, amelyeket bárki követhet a www.casa.seat oldalon. Itt már a korábban lebonyolított események is megtekinthetőek, például a MIT városi mobilitási igazgatójának, John Moavenzadehnek az április végén tartott előadása a koronavírus járványnak a mobilitás jövőjére gyakorolt hatásáról. De az érdeklődők megtalálják azt a digitális beszélgetést is, ahol a filmrendező Isabel Coixet és Carlos Ferrater elemzik a mozi és az építészet világának kapcsolatát.




Kulcsszavak: bemutatóterem, jármű kereskedelem, seat
 
A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban Kitalálja melyek a legnépszerűbb SUV-ok idehaza? Kitalálja melyek a legnépszerűbb SUV-ok idehaza? Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét Az új SEAT Arona TGI a Párizsi Autószalonon tartja világpremierjét Gyorsuló ütemben nőtt az európai autópiac júniusban Gyorsuló ütemben nőtt az európai autópiac júniusban A Volkswagen Haszonjárművek rekord számokat produkált 2014-ben A Volkswagen Haszonjárművek rekord számokat produkált 2014-ben
 
A Mercedes 120 éve

A Mercedes 120 éve

2020. június 09.
Éppen 120 éve, 1900 áprilisában fektette le a világ egyik legismertebb luxusmárkájának alapjait az akkori Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) és Emil Jellinek üzletember.
Részletek

A Mercedes 120 éve

A Nizzában élő autórajongó akkoriban a Daimler járművek legnagyobb kereskedője volt, és versenyekre is nevezte azokat. Ettől kezdve minden DMG jármű a lánya, „Mercédès” nevét viselte. Az első ilyen autó – a Mercedes 35 PS – szinte minden versenyt megnyert az 1901-es nizzai versenyhéten, és teljesen új, elegáns megjelenésével a közönséget is lenyűgözte. A Mercedes azonnal az innováció és a luxus szinonimájává vált az autóiparban. Az első Mercedes: az első modern autó

A Mercedes 35 PS nem csupán a motorsportban ért el látványos sikereket - ez volt az első modern automobil is. Egyedi formájával véget vetett a motoros hintók korának és megváltoztatta a mobilitás világát. A Mercedes 35 PS napjainkig a műszaki kifinomultság és a szépség mesterművének számít. Az autó elnyújtott alakja, a karosszériába mélyen beépített motor és az elülső részbe organikusan illeszkedő méhsejt alakú hűtőrács váltak a márka megkülönböztető jegyeivé. A Mercedes nevet védjegyként 1902 szeptemberében jegyezték be.

A háromágú csillag felemelkedése

A DMG 1909-ben egy feltűnő emblémát rendelt a Mercedes névhez: megjelent a háromágú csillag. A csillag három pontja Gottlieb Daimler vízióját szimbolizálta motorjainak „szárazföldön, vízen és levegőben” történő használatáról.

A Mercedes 120 éve

Csillaggal jelölte meg otthonát egy képeslapon, amikor a Deutz gázmotor gyárának technikai igazgatója volt. A korai években a Mercedes-csillagot még a körbefutó gyűrű nélkül használták, 1910-től pedig dombornyomott formában, főleg a járművek hűtőrácsainak díszítéseként jelent meg. 1913-ban a háromágú csillag széles gyűrűvel és a „Mercedes” betűkkel jelent meg a kör közepén lévő négy apró csillaggal. Később ez a védjegy díszítette minden Mercedes autó kormányát.

A Benz-név babérkoszorúval

A DMG-vel azonos évben a későbbi versenytárs, a Benz & Cie. is megalkotta saját védjegyét. Carl Benzt tekintjük az automobil feltalálójának, 1886-ban a háromkerekű motoros autóra bejegyzett szabadalmával. Az 1909-ben bevezetett védjegyben a „Benz” betűket babérkoszorú vette körül. Ez a klasszikus forma – a sportversenyek győztesének járó trófea – utalt a Benz & Cie sikerére az autóversenyek világában.

Csakúgy, mint a DMG, a Benz & Cie is számos sztenderdet állított fel innovációival az autótervezés területén – ennek egyik ékes példája az 1909-ben bemutatott „Blitzen-Benz”. Ez volt az első olyan belső égésű motorral rendelkező autó, mely 200 km/h feletti sebességre volt képes. Ez azt jelentette, hogy kétszer olyan gyors volt, mint egy akkori repülőgép. Ez a jármű volt az első, melynek innovatív kialakítása aerodinamikai kutatások eredményein alapult.

A Mercedes 120 éve

A csillag és a babérkoszorú együtt ragyog

Amikor a DMG és a Benz & Cie. 1926-ban egyesültek, új védjegy jött létre, mely a korábbi emblémák lényeges elemeinek ötvözete volt, a háromágú csillaggal a középpontban. A „Mercedes” szó a gyűrű tetejére, alulra pedig „Benz” név került, melyek között a Benz babérkoszorú helyezkedett el. Így született meg a Mercedes-Benz márka, melynek logóját 1928-ban regisztrálták védjegyként. A védjegy ma már egy diszkréten átalakított változatban díszíti a járműveket, és az egész világon a hagyomány, innováció és luxus megtestesítését jelenti az autóiparban.

Kulcsszavak: daimler, évforduló, mercedes-benz
 
A Mercedes 120 éve Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztályt 25 éves a ŠKODA Felicia 25 éves a ŠKODA Felicia Tovább szárnyaltak a hazai Mercedes-Benz eladások 2015-ben Tovább szárnyaltak a hazai Mercedes-Benz eladások 2015-ben A Daimler a román vasúthálózat fejlesztését sürgeti A Daimler a román vasúthálózat fejlesztését sürgeti Megmutatták az új Mercedes-Benz E-osztály utasterét Megmutatták az új Mercedes-Benz E-osztály utasterét
 
Uniós szinten is "bőkezű" a magyar elektromosautó-vásárlási támogatás

Uniós szinten is "bőkezű" a magyar elektromosautó-vásárlási támogatás

2020. június 09.
Európai uniós szinten is bőkezűnek tartja az elektromosautó-vásárlás magyar támogatást Várkonyi Gábor autóipari szakújságíró.
Részletek

uniós szinten is

A szakértő szombaton az M1 aktuális csatornán emlékeztetett, hogy Magyarországon a támogatás sávos beosztású, a kisebb elektromos autók után maximum 2,5 millió forintos támogatást ad az állam.

A koronavírus-járvány miatt 20 millióval kevesebb autóeladással számolnak a gyártók a világpiacon. Az autóipari cégek emiatt gyárbezárások, komoly leépítések nélkül nem élik túl a következő éveket, a kormányok ezért vásárlást támogató módszerekkel próbálják stabilizálni a gyártók helyzetét - mondta.

Hozzátette: a gyártóknak fontos, hogy a kis elektromos autókból minél többet adjanak el, mert ezekkel viszik le a flotta szén-dioxid-kibocsátását, így elkerülhetik, hogy az EU-nak milliárdokat kelljen fizetniük a kvóta túllépése miatt.

uniós szinten is
Kulcsszavak: elektromos autó, értékesítés, jármű kereskedelem, támogatás
 
Az ABB gyorstöltőket szállít Szentpétervár e-jármű projektjéhez Az ABB gyorstöltőket szállít Szentpétervár e-jármű projektjéhez A Volkswagen erősít az elektromos járművek piacán A Volkswagen erősít az elektromos járművek piacán Hibrid, elektromos és CNG technológia továbbképzésen a tűzoltók Hibrid, elektromos és CNG technológia továbbképzésen a tűzoltók Opel Ampera-e világpremier a Párizsi Autószalonon Opel Ampera-e világpremier a Párizsi Autószalonon Uniós szinten is "bőkezű" a magyar elektromosautó-vásárlási támogatás Megérkezett a SEAT Leon 4Drive
 

Találatok száma: 11887 Megjelenítve: 51 - 60