Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 11887 Megjelenítve: 61 - 70
Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete

Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete

2020. június 09.
Az új SEAT Ateca 2020 az érzelmekre ható külső formatervezési nyelvnek és a frissített belső kialakításnak köszönhetően továbbfejlesztett formatervezéssel jelenik meg a kompakt SUV-k osztályábn.
Részletek

Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete

Eljött a pillanat, amikor a SEAT a 2020-as változat bevezetésével felfrissíti a sikeres Atecát. A megújuló szabadidő autó a kompakt SUV autók  tulajdonságaira épít, felfrissített és érzelemdúsabb megjelenést kínál kívül és belül. Mindezek mellett teljesen összekapcsolt felhasználói élményt, magasabb szintű biztonságot és kényelmet, valamint fokozott hatékonyságot ad.

2016-os bevezetése óta több mint 300 000 SEAT Atecát értékesítettek, ami hatalmas eredmény a kompakt SUV értékesítésben, és most a márka továbbfejleszti a járművet, hogy még vonzóbbá tegye az ügyfelek számára.

Kísérje figyelemmel a SEAT június 15-i bemutatóját, ahol megismerhető a modellcsalád legújabb tagja, az új SEAT Ateca 2020.



Kulcsszavak: ATECA, bemutató, seat, suv, új modell
 
Új Ateca 2020: a SEAT SUV sikertörténetének új fejezete Az új Opel KARL – egyszerűen remek kisautó Maximális teljesítmény: az Audi SQ8 TDI Maximális teljesítmény: az Audi SQ8 TDI A Citroën Frankfurtban tartja az új C3 Aircross kompakt SUV világpremierjét A Citroën Frankfurtban tartja az új C3 Aircross kompakt SUV világpremierjét A vadonatúj Shelby GT500 lesz a közutak, a versenypályák eddigi legfejlettebb Mustang modellje A vadonatúj Shelby GT500 lesz a közutak, a versenypályák eddigi legfejlettebb Mustang modellje Genfben három vadonatúj modellgenerációt mutat be a Mazda Genfben három vadonatúj modellgenerációt mutat be a Mazda
 
Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

2020. június 05.
A magyar kormány bejelentését követően, miszerint a tisztán elektromos meghajtású gépjárművekre megújítja az állami támogatást, a Nissan magyarországi importőre arra a döntésre jutott, hogy a bejelentett 2 500 000 forint támogatást kiegészíti további 1 800 000 forinttal.
Részletek

Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

Így a tisztán elektromos Nissan LEAF 4 300 000 forinttal alacsonyabb áron vásárolható meg mint korábban. Az új kedvezményes ára a LEAF-nek 8 190 000 Ft lett, és ráadásul ezért az árért a vásárlók egy nagyon jól felszerelt autót kapnak. Íme a legfontosabb felszereltségek:

• e-Pedal (egyetlen pedállal lehet gyorsítani és lassítani)
• NissanConnect EV 8"-os érintőkijelzős navigációs és multimédia rendszer
• Android Auto és Apple CarPlay funkciók
• Telefonról vezérelhető töltés, hűtés, fűtés
• Automata időzíthető kétzónás légkondicionáló
• Adaptív tempomat
• Intelligens kulcs + Start/Stop gomb
• Hőszivattyús fűtési rendszer
• Multifunkciós bőr kormánykerék
• 16"-os könnyűfém keréktárcsa
• LED nappali menetfény
• Választható bézs vagy sötétszürke szövetkárpit
• Továbbá egy sor intelligens vezetés támogatási rendszer, mint például az Intelligens vészfékezési rendszer gyalogos és kerékpáros felismerővel, az intelligens sávelhagyás figyelmeztetés és megelőzés, közúti jelzések felismerése és összességében EuroNCAP 5-os biztonsági teszt

Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

Ezeken kívül több opciós felszereltség is választható az autóhoz úgy, hogy az autó ára még akkor sem lépi át a 11 milliós támogatási összeghatárt. Ilyen például az intelligens 360 fokos parkolókamera, az első és hátsó parkoló radar, valamint a fűthető bőr kormánykerék, fűthető első és hátsó ülések.

A LEAF egyik előnye a legtöbb hasonló árkategóriájú elektromos autóhoz képest a méretéből fakad: kényelmesen elfér benne 5 felnőtt és 400 literes a csomagtere. A másik előnye pedig megbízhatóságában rejlik. Ezt igazolja, hogy már 10 éve gyártja a Nissan, és közel fél milliót értékesítettek belőle világszerte. A statisztikák szerint a vásárlók elégedettsége kiemelkedően magas: a New Car Buyer Survey (nemzetközi autóipari piackutató cég) szerint a válaszadók 92%-a azt a választ adta, hogy nagyon elégedett az autójával – ez pedig messze az iparági átlag felett van. A modell sikerességét mi sem bizonyítja jobban mint, hogy az itthoni kezdetek óta, 2013-2019-es időszakban, minden egyes évben a kategóriájában piacvezető volt Magyarországon.

A Nissan már hosszú ideje dolgozik az eMobilitás népszerűsítésén és üdvözli az új állami támogatást. Az új támogatás bizonyára lendületet ad az elektromos autók magyarországi terjedésének, melynek köszönhetően javul a városok levegő minősége és a zajszennyezettség is csökken.

Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

Továbbá az elektromos autó vásárlók nemcsak a környezetet kímélik, hanem a pénztárcájukat is. Számos olyan cikk és videó született a Nissan LEAF-ről, hogy 5-7-10 év használat alatt szinte alig kellett költeniük a tulajdonosoknak. Nemcsak, hogy sokkal ritkábban romlik el az autó, de a kopó-forgó alkatrészeket is ritkábban kell cserélni (pl. a fékbetétek, mivel a regeneratív fékrendszer motorféken keresztül fékez).

A Nissan LEAF jelen konstrukcióban elérhető változata 40 kWh-s akkumulátorral rendelkezik, mely 270 km-t (WLTP) tud megtenni egy töltéssel, amely már a legtöbb vásárlónak elegendő a napi használathoz. A 62 kWh-s változat csak a taxi támogatásra jogosult, illetve a nem személyszállítással foglalkozó cégeknek, az 500 000 Ft állami támogatás vehető igénybe. Hasonlóan a Nissan e-NV200 is, amely egyébként kiválóan illeszkedik a taxi felhasználási igényekhez.

Reizer Levente, a Nissan magyarországi Elektromosautó Termékmenedzsere szerint

"A bevezetett 1,8M forintos kedvezmény mutatja az egyértelmű elkötelezettségünket az elérhető árú tisztán elektromos autók iránt. Nagy várakozással tekintünk a jövőbe, és bízunk benne hogy az állami ösztönző az általunk kiegészített támogatással arra buzdítja majd az autóvásárlás előtt állókat, hogy váltsanak tisztán elektromos meghajtásra. Mindezzel nemcsak a környezetért tehetnek, hanem átélhetik az elektromos autók adta vezetési élményt is.”


Több mint 4 millió forinttal alacsonyabb áron érhető el a Nissan LEAF

“Elkötelezettségünknek itt nincs vége. A Nissan részt vesz egy NEXT-E nevű Európai Uniós nagyprojektben, amelynek köszönhetően a régió 6 országában a fő autópálya szakaszok le lesznek fedve villámtöltőkkel. Szám szerint 250 db villám és ultra-gyors töltők kerülnek telepítésre. Korábban is támogatta a Nissan az elektromos autó infrastruktúra fejlesztést, viszont a NEXT-E, többek között a MOL és az E.ON-nak köszönhetően áttörő eredményeket hoz majd, az ország és a régió átjárhatóságában. A töltők nagy része várhatóan már 2020 végére működni fognak."

Kulcsszavak: állami támogatás, elektromos autó, értékesítés, jármű kereskedelem, leaf, nissan
 
Sikeres a BMW 2-es Active Tourer, a BMW i3 és i8, valamint az X4 is Sikeres a BMW 2-es Active Tourer, a BMW i3 és i8, valamint az X4 is Indul a visszaszámlálás a Volkswagen első I.D. modelljének gyártásáig Indul a visszaszámlálás a Volkswagen első I.D. modelljének gyártásáig Tovább bővíti tevékenységét az intelligens szállítási rendszerek (ITS) területén a Volkswagen-csoport Tovább bővíti tevékenységét az intelligens szállítási rendszerek (ITS) területén a Volkswagen-csoport Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Izgalmas formavilággal érkezik a Peugeot új SUV-ja Izgalmas formavilággal érkezik a Peugeot új SUV-ja
 
Jöjjön a dugódíj vagy ne? – válaszoltak a lakosok

Jöjjön a dugódíj vagy ne? – válaszoltak a lakosok

2020. június 05.
Az évek óta viták kereszttüzében álló fővárosi dugódíj bevezetésével a magyarok mindössze 14 százaléka ért teljesen egyet, 9 százalékuk pedig a vidéki nagyvdárosokban is nagyon szívesen látná – derül ki a K&H biztos jövő felméréséből.
Részletek

Jöjjön a dugódíj vagy ne? – válaszoltak a lakosok

A megkérdezettek 74 százaléka szerint a dugódíj bevezetése ellen szól, hogy nincs elég parkolóhely, 71 százalékuk pedig arról tart, hogy a környező városrészek látnák a kárát.

A behajtási díj, hétköznapi nevén a dugódíj bevezetése már évek óta téma Budapesten, de eddig nem történt előrelépés. Ugyanakkor Budapest és a nagyvárosok közlekedésének átalakítására vonatkozó tervek, és a forgalomcsillapítást célzó lépések előkészítésénél is rendre felmerül. A magyarok körében a dugódíj megítélése meglehetősen vegyes – derül ki a K&H biztos jövő 2019 év végén készült felméréséből, amely a 30-59 éves korosztályban többek között azt vizsgálta, hogy az érintettek támogatják-e a dugódíj bevezetését, és milyen tényezők szólnak ez ellen.

Pusztán egy újabb sarc?

A K&H kutatása szerint a magyarok túlnyomó része szerint a dugódíj bevezetése azért rossz ötlet, mert nincs elég parkoló a magyarországi nagyvárosokban, ahol az autót le lehetne tenni. Ezzel az állítással 74 százalék értett egyet – főleg a budapestiek -, és mindössze 13 százalék szerint biztosított a parkolás dugódíj esetére. A megkérdezettek 71 százaléka szerint a dugódíj azért nem jó ötlet, mert azok a városrészek járnának pórul, amelyek nem tartoznak a dugódíjas zónába.

Jöjjön a dugódíj vagy ne? – válaszoltak a lakosok

Szintén többségben vannak azok, akik szerint az aktuális városvezetés népszerűsége drasztikusan visszaesne a dugódíj miatt, a válaszadók 64 százaléka volt ezen a véleményen. A megkérdezettek alig több mint fele – 55 százaléka – szerint pedig a dugódíj pusztán egy újabb pénzbeszedési lehetőség, tényleges haszna nincs az adott város szempontjából. Ezt főleg a keleti megyékben élők gondolják így, illetve azok, akik évi 10 ezer kilométer felett vezetnek vagy dízelautójuk van.

Mire lenne jó?

Persze vannak pozitív vélemények is. A K&H kutatásából kiderül ugyanis, hogy a magyarok 54 százaléka szerint a dugódíj bevezetése miatt tisztább, jobb minőségű lehetne a levegő az adott városban, 34 százalékuk viszont nem értett ezzel egyet. Megosztotta a válaszadókat az is, hogy a dugódíj hogyan hatna a forgalomra. Míg a megkérdezettek 49 százaléka szerint jelentősen mérsékelné az adott városrész forgalmát a lépés, 39 százalékuk úgy látja, nem hozna ilyen eredményt.

Összességében kisebbségben vannak, akik jó ötletnek tartják a dugódíj bevezetését: a megkérdezettek kevesebb mint fele, 41 százaléka tartaná célravezetőnek, 47 százalékuk viszont ellenkező véleményen van. Még kevesebben vannak azok (28 százalék), akik úgy vélik, hogy a feltételek már most is adottak Budapesten, így akár „holnap” is életbe léphetne a fővárosban az új rend. Azonban a többség, a válaszadók 52 százaléka ennél óvatosabb. A vidéki nagyvárosokban pedig mindössze a megkérdezettek harmada látná szívesen a dugódíjat. 55 százalékuk viszont nem kérne belőle.

Kulcsszavak: budapest, dugódíj, közlekedés
 
Az új ŠKODA Superb a biztonságtechnika csúcsa Az új ŠKODA Superb a biztonságtechnika csúcsa 27,5 millió dolláros áron cserélt gazdát egy Ferrari Kaliforniában 27,5 millió dolláros áron cserélt gazdát egy Ferrari Kaliforniában Több százezer autó sebességét mérte a rendőrség a közlekedési akcióban Több százezer autó sebességét mérte a rendőrség a közlekedési akcióban Jöjjön a dugódíj vagy ne? – válaszoltak a lakosok A válság évei után ismét többet használják autóikat a magyarok Erre érdemes odafigyelni a téli gumi csere előtt Erre érdemes odafigyelni a téli gumi csere előtt
 
A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés  környezetre gyakorolt

A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés környezetre gyakorolt

2020. június 05.
A vállalat 65%-kal csökkentette a termeléssel kapcsolatos széndioxid kibocsátást. A 2019-ben végrehajtott intézkedéseknek köszönhetően a cég egy év alatt 38,5%-kal kevesebb hulladékot termelt. Az a cél, hogy  2025-ig a martorelli gyár  környezetre gyakorolt  hatásait 50%-kal csökkentsék.
Részletek

A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés  környezetre gyakorolt

A SEAT elkötelezett a környezetvédelem  iránt, és 2019-ben is aktívan ténykedett annak érdekében, hogy  fokozatosan csökkentse  a tevékenységéből  a környezetre eredő hatást. A SEAT ennek következtében 43%-kal csökkentett öt fő mutatót, amelyek  a termelésnek  a  környezetre gyakorolt hatását jelzik, beleértve az energia- és vízfogyasztást, a hulladék termelést, az illékony szerves vegyületeket és a széndioxidot. Ilyen módon a vállalat jelentős lépést tett a 2025-re kitűzött célok elérése felé annak érdekében, hogy  a termelés környezetre gyakorolt hatását  2010-hez képest 50%-kal csökkentse.

Mióta  a SEAT egy teljes évtizeddel ezelőtt megkezdte környezetvédelmi offenzíváját,  a társaság az energia fogyasztást 26%-kal, a víz fogyasztást pedig 32%-kal csökkentette, 58%-kal javította a hulladékgazdálkodást, illetve 23%-kal csökkentette az illékony szerves vegyületek kibocsátását. Ezen túl  a cég  65%-kal csökkentette a termelésből származó széndioxid kibocsátást. 2019-ben a vállalat 27 millió eurót fektetett be környezetvédelmi programokba.

Dr. Christian Vollmer, a SEAT termelésért és logisztikáért felelős alelnöke rámutatott, hogy „a SEAT egyértelműen elkötelezett a környezetvédelem  iránt. Ezért dolgozunk évek óta azon, hogy üzleti tevékenységünk  környezetre gyakorolt hatásait a lehető legkisebb mértékre csökkentsük. 2010 óta 43%-kal csökkentettük e hatást a környezetre, és  65%-kal csökkentettük a termelésből származó széndioxid kibocsátást. Célunk az, hogy napról napra tovább javítsuk e mutatókat azért, hogy hozzájáruljunk bolygónk védelméhez.”

A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés  környezetre gyakorolt

38,5%-kal kevesebb hulladék egy év alatt

2019-ben a vállalat olyan intézkedések végrehajtására összpontosított, amelyek kevesebb hulladékot eredményeznek, és hatékonyabban kezelik a gyártás során keletkező hulladékot. Ennek megvalósítása céljából a termelési szakaszban átfogó megközelítésen alapuló intézkedéseket hajtottak végre a hulladék termelésének minimálisra csökkentésétől az azt követő újrahasznosításig. Ennek eredményeként a SEAT csupán egyetlen év alatt 38,5%-kal csökkentette a hulladékok mennyiségét, és így ezen a téren 2010 óta 58%-os csökkentést ért el, amit jól mutat, hogy az ártalmatlanításra szánt hulladék minden egyes legyártott gépkocsi esetében két kilóval csökkent.

Főbb kezdeményezések 2019-ben

A 2019-ben alkalmazott intézkedések legfontosabb elemei a termékcsomagolás és az ártalmas anyagok csökkentése, illetve a hulladék szétválasztásának és kezelésének javítása a visszanyerés garantálása érdekében. Mindezek mellett folyik a műanyag palackok lecserélése a dolgozóknak átadott újra felhasználható palackokra azért, hogy segítsenek évente 22 tonna műanyagot "megspórolni".

2019-ben a gépkocsigyártó számos olyan programot kezdett meg, amelyek célja a széndioxid kibocsátás csökkentése, a nagyobb energia hatékonyság elérése, olyan esetekben, mint például az energia visszanyerése a festék-szárító kemencék kéményeiből. 

A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés  környezetre gyakorolt

Ennek eredményeként a földgáz fogyasztás 11,7 GWh-os évi megtakarítást eredményez, ami megközelítőleg azonos   2.400 spanyol háztartás egy egész éves  földgáz fogyasztási  igényével. Ennek a tervnek köszönhetően évente már 2.400 tonnával kevesebb széndioxidot  bocsátanak ki.

A festéküzemben is számos sikeres kezdeményezést valósítottak meg, ide értve a járművek festésében használt víz újrafelhasználását. Ebben a programban a víz leválasztása és megtisztítása után teljesen zárt körben visszatér a folyamatba.

Ezen túl  a biodiverzitás megőrzése céljából a vállalat alkalmazottai fákat ültettek a Llobregat folyó Barcelona melletti deltájába. Ez a kezdeményezés a Llobregat Delta élőhely helyreállítási projekt részét képezi. Ez  a hely a SEAT két gyártóüzeméhez, az SEAT Barcelona és a SEAT Componentes-hez közeli helyen található.

Környezetvédelmi elkötelezettség

A környezeti dimenzió a SEAT fenntarthatósági stratégiájának egyik sarokköve. Ennek keretében 2010-ben elindult az Ecomotive Factory program. Ennek a tervnek a célja, hogy  a lehető legkisebbre csökkentsék  a SEAT martorelli gyárának  környezetre gyakorolt hatásait. Napjainkban  bolygónk védelme   még nagyobb jelentőségre tesz szert a Move to Zero (Elmozdulás a Nulla -környezeti hatás-felé) globális vállalati program keretében, amelynek az célja, hogy minimálisra csökkentse az összes mobilitási terméknek és megoldásnak a környezetre gyakorolt hatásait azok  életciklusa során, az alapanyagok beszerzésétől  a termelésen át azok hasznos felhasználási idejének végéig.

Ez érintetlenül megőrzi az ökoszisztémákat, és pozitív hatást gyakorol a környezetre és a társadalomra. A "Elmozdulás a Nulla -környezeti hatás-felé" program összhangban van a vállalat és a Volkswagen-csoport fenntarthatósági elkötelezettségével, a Párizsi Megállapodásban meghatározott környezetvédelmi célok elérése érdekében. A közös hosszú távú elképzelés az, hogy 2050-ig szén-dioxid-semleges vállalat legyen, és a gyártás speciális területén 2025-ig 2010-hez képest 50%-kal csökkentse a környezetre gyakorolt hatását.  

Kulcsszavak: autógyár, környezetvédelem, Martorell, seat
 
Spanyolországba költözik a Citroën C3 Picasso gyártása Spanyolországba költözik a Citroën C3 Picasso gyártása Luxusjárműveinek károsanyag-kibocsátását is manipulálta a Volkswagen az amerikai környezetvédelmi hatóság szerint Luxusjárműveinek károsanyag-kibocsátását is manipulálta a Volkswagen az amerikai környezetvédelmi hatóság szerint A Scania 709 darab buszt szállít Oroszországnak A Scania 709 darab buszt szállít Oroszországnak A SEAT 2010 óta 43%-kal csökkentette a termelés  környezetre gyakorolt A Renault megnyitja első gyárát Kínában A SEAT bemutatta 2025-ig tartó ütemtervét A SEAT bemutatta 2025-ig tartó ütemtervét
 
A Volvo Cars beszámolója szerint 2020. májusában 44 830 új autót értékesítettek

A Volvo Cars beszámolója szerint 2020. májusában 44 830 új autót értékesítettek

2020. június 05.
Az elmúlt hónapban a Volvo Cars 44 830 autót értékesített, ami a tavaly májushoz képest 25,5%-os csökkenést jelent.
Részletek

A Volvo Cars beszámolója szerint 2020. májusában 44 830 új autót értékesítettek

 Az európai és ázsiai piacokon az elmúlt hetekben egyre több autót vásárolni szándékozó jelenik meg a márkakereskedésekben, és az Egyesült Államokban is a vártnál gyorsabban kezdődött meg a visszarendeződés, köszönhetően annak, hogy több államban is csökkentették a koronavírus okozta korlátozások mértékét.

2020. első 5 hónapjában a Volvo Cars világszintű értékesítése elérte a 208 479 db autót, és ez a tavalyi ugyanezen időszakhoz képest 25%-kal alacsonyabb.

Kínában idén májusban 15 132 Volvót helyeztek forgalomba, ez 21,8%-kal haladja meg a tavaly májusi számokat. Ha a január-májusi időszakot vizsgáljuk, ott viszont még 7,1%-kal alacsonyabbak az eredmények a tavalyi jamuár-májushoz képest.

Az Amerikai Egyesült Államokban a májust 9 519 eladott autóval zárták a kereskedők, ez csak 2,5%-kal alacsonyabb a tavalyi eredménynél, köszönhetően a lazításokat követő erős nyitásnak. A 2020 és 2019  első öt hónapjának összehasonlítása viszont 18,2%-os csökkenést mutat, és összesen 32 870 autót jelent.

A Volvo Cars beszámolója szerint 2020. májusában 44 830 új autót értékesítettek

Európában az eladásokat még mindig jelentősen befolyásolják a koronavírus miatt bevezetett tilalmak. de ahogy egyre több országban lazítanak kicsit vagy jelentősen ezeken, úgy láthatunk egyre több biztató jelet is.

A kontinensen idén májusban 14 965 Volvót értékesítettek, ez 49,6%-kal alacsonyabb, mint tavaly májusban volt, az idei első öt hónap pedig 34,3%-kal kisebb volt, mint tavaly ilyenkor.

2020. májusban a vállalat legnépszerűbb modellje az XC60-as volt, melyet az XC40-es és az XC90-es modellek követtek, és ez a három XC modell  teljes eladásból 68,5%-kal részesedett. (Tavaly ez a részesedés 61,0% volt.)

Az első öt hónapban a Volvo Recharge (plug-in hibrid) családja a tavalyi január-májushoz képest megduplázta részesedését.


Kulcsszavak: értékesítés, jármű kereskedelem, járműipar, volvo
 
Sikeres évet zárt idehaza a Toyota Sikeres évet zárt idehaza a Toyota Forgalomba kerül a Toyota világelső etanol-elektromos hibridje Forgalomba kerül a Toyota világelső etanol-elektromos hibridje A Porsche az új 911 GT3 RS modelljére a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncsot választotta A Porsche az új 911 GT3 RS modelljére a MICHELIN Pilot Sport Cup 2 abroncsot választotta Dupla áldás a bővülő Jász-Plasztikon Dupla áldás a bővülő Jász-Plasztikon Októberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete Októberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete
 
Élénkül, de még mindig hét évtizedes mélyponton az autóértékesítés Nagy-Britanniában

Élénkül, de még mindig hét évtizedes mélyponton az autóértékesítés Nagy-Britanniában

2020. június 05.
A csütörtökön ismertetett legfrissebb adatok szerint valamelyest élénkült, de továbbra is csaknem hetven éve nem mért mélyponton volt a nagy-britanniai személyautó-értékesítés a múlt hónapban.
Részletek

Élénkül, de még mindig hét évtizedes mélyponton az autóértékesítés Nagy-Britanniában

A koronavírus-járvány megfékezését célzó, március végén életbe léptetett korlátozó rendelkezések alapján az autókereskedéseknek is zárva kellett tartaniuk, és csak hétfőtől nyithattak ki azok, amelyeknek megfelelő méretű szabadtéri bemutatóterük van.

A brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) csütörtökön közölt havi összesítése szerint májusban 20 247 személyautót helyeztek forgalomba Nagy-Britanniában, 89 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban.

Tavaly májusban 183 724 új autót értékesítettek a brit márkakereskedések.

Az SMMT hangsúlyozta: a múlt havi adat 68 éves mélypont, legutóbb ugyanis 1952 májusában adtak el ennél kevesebb személyautót Nagy-Britanniában.

A szakmai szervezet kimutatása szerint mindazonáltal a múlt hónapban már érzékelhetően élénkültek az eladások, mindenekelőtt az online értékesítés terjedése miatt. Áprilisban ugyanis mindössze 4321 személyautót helyeztek forgalomba Nagy-Britanniában, 97,3 százalékkal kevesebbet, mint egy évvel korábban. Tavaly áprilisban 161 ezer új autót értékesítettek a brit márkakereskedések.

Élénkül, de még mindig hét évtizedes mélyponton az autóértékesítés Nagy-Britanniában

Az áprilisi adat 74 éves mélypont volt, legutóbbi ugyanis 1946-ban adtak el kevesebb személyautót Nagy-Britanniában.

Az SMMT csütörtöki adatismertetése szerint az év eleje óta eltelt hónapokban is meredeken zuhant a brit autóértékesítés: az idén eddig 508 125 új autó került forgalomba, 51,4 százalékkal kevesebb, mint a tavalyi azonos időszakban.

Az elmúlt hetekben forgalomba került személyautókat a kereskedések nyilvánvalóan raktárkészletükből adták el, mivel a korlátozások elrendelése óta gyakorlatilag megszűnt a brit autógyártás: az SMMT május végén ismertetett statisztikája szerint áprilisban mindössze 197 személygépkocsi készült Nagy-Britanniában, 99,7 százalékkal kevesebb, mint tavaly áprilisban.

Kulcsszavak: autókereskedés, értékesítés, jármű kereskedelem, járműipar, Nagy-Britannia
 
Május elsejéig lehet pályázni az elektromos autók beszerzésére Május elsejéig lehet pályázni az elektromos autók beszerzésére Autókat is fogad a pekingi repülőtér Autókat is fogad a pekingi repülőtér Visszavásárlási Garancia a Ssangyongtól Visszavásárlási Garancia a Ssangyongtól Új értékesítési rekord az Audinál Új értékesítési rekord az Audinál Élénkül, de még mindig hét évtizedes mélyponton az autóértékesítés Nagy-Britanniában Magyarországnál csak az Egyesült Királyságban népszerűbb a Ford
 
A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

2020. június 04.
 A Hyundai szabadidőjármű zászlóshajójának továbbfejlesztett változata prémium minőségű fejlesztésekkel, valamint új hibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal lép színre.
Részletek

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

A modell a Hyundai első olyan, Európában forgalmazott típusa, amely a vállalat vadonatúj, harmadik generációs járműplatformjára épül, és ezáltal jobb menetteljesítményeket, kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást és fokozott biztonságot kínál.

Mindezen módosítások bevezetése egybevág a Hyundai legrégebb óta gyártott szabadidőjármű-családjának huszadik születésnapjával. Az Európában 2001 óta elérhető, középkategóriás szabadidőjármű mindig is kényelméről, tágas helykínálatáról, gazdag felszereltségéről és funkcionális belső kialakításáról volt híres. A most alkalmazott frissítések révén az új Santa Fe még fényűzőbb minőséget kínál ügyfeleinek. A típus most először rendelhető hibrid és plug-in hibrid hajtásláncokkal; ezen kívül az új Santa Fe merész, karakteres formanyelvet, valamint új technológiai és biztonsági megoldások széles skáláját alkalmazza.

„Az új Santa Fe ár-érték arányát prémium jellemzők és vonzó megjelenés teszi még erőteljesebbé.” – mondta SangYup Lee, a Hyundai formatervezési központ nemzetközi igazgatója, a vállalat ügyvezető alelnöke. „A Santa Fe oldalfalait, illetve orrát és farát összekötő, határozott vonalak olyan robusztus, mégis kifinomult megjelenést kölcsönöznek a modellnek, amely tökéletesen igazodik a szabadidőjármű-vásárlók ízléséhez. Ezen túlmenően számos olyan funkciót és szolgáltatást vezettünk be, amelyek egy határozottan családcentrikus, ugyanakkor élvezetesen vezethető szabadidőjárművet eredményeztek.”

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

„Az új szolgáltatások és funkciók széles skáláját felvonultató, új Santa Fe hamisítatlan prémium járműként folytatja pályafutását.” – mondta Andreas-Christoph Hofmann, a Hyundai Motor Europe marketingért és termékekért felelős alelnöke. „A modell újfent azt demonstrálja, hogy a Hyundai meghallgatja ügyfelei kívánságait, és folyamatosan a legmodernebb funkciókkal és szolgáltatásokkal igyekszik kielégíteni elvárásaikat. Ez érvényes a modell hajtáslánc-kínálatára is. Az új Santa Fe bevezetésével a Hyundai összes szabadidőjárműve elérhető részben vagy teljesen elektromos hajtásláncokkal, a hibrid megoldásoktól egészen az üzemanyag-celláig.”

Merész, új formaterv teremt karakteres megjelenést

Az új Santa Fe robusztus megjelenését kifinomult személyiséggel párosító külső formaterve egyedülállónak számít a szabadidőjárművek piacán. A lenyűgöző orrkialakítást páratlanná teszi a jellegzetes, széles hűtőmaszk, amely magában foglalja a lámpatesteket is. A rácsozat hangsúlyozottan térbeli mintázata kihangsúlyozza a modell robusztus karakterét. A különleges, szembeötlő T-alakú LED-es nappali fények semmihez sem fogható fényrajzolatot teremtenek, egyben irányjelzőként is szolgálnak.

A lökhárító alsó részén robusztus védőlemez fogja közre az alsó légbeömlőt, optikailag alátámasztva az elsődleges hűtőmaszkot. Az autó erőteljes megjelenését az orr sarkaiban elhelyezett, függőleges légbevezető nyílások teszik teljessé: ezek egyrészt javítják a karosszéria légellenállását, másrészt kihangsúlyozzák a robusztus, vertikális kiállást.

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

Az új Santa Fe karakterét szélesebb kerékív-toldatok, valamint új rajzolatú könnyűfém keréktárcsák (köztük egy 20 colos opció) teszik még határozottabbá. Hátul vízszintes tájolású, elnyújtott rajzolatú lámpatestek szélesítik optikailag a fart. A két lámpatestet piros fényvisszaverő sáv köti össze. A harmonikus, kifinomult megjelenés érdekében a dizájnerek a hátsó lökhárító kialakítása során nyugodtabb, igényesebb formavilágra törekedtek. Ez újfent kihangsúlyozza a jármű szélességét és izmos kiállását. Az új Santa Fe külső formaterve a Hyundai prémium minőségét tükröző érett, magabiztos személyiségről tesz tanúbizonyságot.

Új Luxury csomag fokozza a prémium hatást

Az új Santa Fe az első Hyundai modell, amelyhez a kifinomult hangulatot még tovább fokozó, opciós Luxury csomag rendelhető. A csomag exkluzív 20 colos keréktárcsát, továbbá matt fekete helyett fényezett kivitelű első és hátsó lökhárító-kötényt, valamint oldalsó borítást tartalmaz.

Új, prémium beltéri opciók

Az új Santa Fe utastere tágasabb és kényelmesebb az elődmodellénél, valamint több praktikus megoldást tartalmaz. Minden alkatrész puha tapintású, prémium kidolgozást kapott, ami a fényűzés új szintjére emeli az autót. Megújult a műszerfal alsó felének kialakítása, új a középkonzol, és új a 10,25 colos audio-vizuális navigációs (AVN) érintőképernyő. Az elektronikus vezérlésű sebességváltó kezelőgombjainak is otthont adó új, lebegő középkonzol lendületes ívvel csatlakozik a műszerfalhoz. Az új Santa Fe elsőként kapja meg a Terrain Mode üzemmód-választót: a középkonzolon elhelyezett tárcsával kényelmesen választhatjuk ki a kívánt üzemmódot.
A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

A középre rendezett gombok egytől egyig ösztönösen, ergonomikusan használhatók. A vezetőülésből minden könnyen elérhető. A pohártartó használaton kívül befedhető, míg a középkonzol alatt további tárolófelület található. Az utastér új, prémium részleteit a 12,3 colos, teljes egészében digitális műszeregység koronázza meg.

Takarékosabb, új villamosított hajtásláncok

A Hyundai legkeresettebb városi szabadidőjárművei, a Kona Electric és Hybrid modellek után a márka európai crossover zászlóshajójára is kiterjeszti villamosított hajtáslánc-kínálatát. Az új Santa Fe az első olyan Hyundai modell Európában, amely megkapja az új ‘Smartstream’ hibrid és plug-in hibrid hajtásláncokat. Az új Santa Fe hajtáslánc-választékáról a közeljövőben adunk közre részletesebb információt.

Új platform a jobb menetteljesítményekért és a fokozott biztonságért

Az új Santa Fe az első olyan Hyundai modell az európai piacon, illetve az első olyan Hyundai szabadidőjármű világszerte, amely az autógyártó vadonatúj, harmadik generációs járműplatformjára épül. Az új platform számottevő előrelépést tesz lehetővé a menetteljesítmények, a vezethetőség, a takarékosság és a biztonság terén.

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit

Az új platform légáramlást szabályozó rendszere hatékonyabb légcserét tesz lehetővé a motortérben, elősegítve a hőeloszlást. Ezzel fokozható a jármű alsó szerkezetének stabilitása. A jármű stabilitását tovább javítja, hogy a platformon alacsonyabban helyezkednek el a nehéz komponensek: így csökken a tömeg, és mélyebbre került a tömegközéppont. A modell aerodinamikai jellemzői is javultak: a légellenállás csökkentése kiváló üzemanyag-fogyasztást, teljesítmény-kifejtést és menetdinamikát eredményez.

A kormányösszekötők csatlakozási pontjait az első kerekek középvonalához közelebb helyezték el, mely dinamikusabb irányíthatóságot eredményez. A zaj- és rezgéscsillapítást pedig rezgéseknek kitett pontokon és alkatrészeken megerősített hangelnyelő anyagok használatával sikerült javítani.

Az új platformból adódó, modern fejlesztések az ütközésvédelem terén is számottevő előrelépést tettek lehetővé. Az erőhatásokat több csatornán elvezető szerkezetnek, a forrón sajtolt elemeknek, valamint az ultra nagy szakítószilárdságú acéllemez alkalmazásának köszönhetően a platform hatékonyabban képes elnyeli az ütközés energiáját, miközben az utascella a lehető legcsekélyebb mértékben deformálódik.  

Az új Santa Fe 2020 szeptemberétől lesz kapható Európában.

A Hyundai Motor közzétette az új Santa Fe első fényképeit


Kulcsszavak: bemutató, Hyundai, santa fe, új modell
 
Megérkezett a BMW legkisebb terepkupéja Megérkezett a BMW legkisebb terepkupéja Új színekben pompázik a Ford Fiesta Új színekben pompázik a Ford Fiesta A Hyundai és a Wärtsilä megállapodást kötött az elektromos járművek használt akkumulátorainak hasznosítására A Hyundai és a Wärtsilä megállapodást kötött az elektromos járművek használt akkumulátorainak hasznosítására A Hyundai Motor minden idők legjobb első féléves eredményét érte el Európában A Hyundai Motor minden idők legjobb első féléves eredményét érte el Európában Leleplezték az új Ford Galaxy-t Leleplezték az új Ford Galaxy-t
 
Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez

Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez

2020. június 04.
A dinamikus négyajtós fastback frissítést, és emellett egy második karosszéria típust kap, az Arteon Shooting Brake-t. A modell átfogó frissítése új csúcstechnikát képviselő motorokkal és intelligens komfort- valamint asszisztens rendszerekkel érkezik.
Részletek

Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez

Az Arteon a Volkswagen Gran Turismo modellje - avantgárd, energiával teli és hatékony. A Volkswagen most először nyújt bepillantást az új Arteon részleteibe. A klasszikus Gran Turismo mellett a jövőben egy második modellváltozat is elérhető lesz Shooting Brake formában. Ez a modell dinamikus és elegáns, és lenyűgözően mutatja egy kombi rugalmas koncepcióját. Klaus Bischoff, a Volkswagen-csoport és a Volkswagen márka vezető formatervezője: „Az Arteon Shooting Brake segítségével új egyensúlyt teremtettünk a sebesség, az erő és a tér között.”

A Volkswagen a modellcsalád jelentős frissítését mutatja meg a két Arteon változat bevezetésekor. A jármű utasterében az Arteon teljesen új vezetői környezetet kap, amely megfelel ezen modellek exkluzív megjelenésének. A legújabb moduláris infotainment mátrix (MIB3) rendszereket integrálták a lehető legjobb csatlakoztathatóság biztosítása érdekében. Technológiai szempontból a hajtásláncok választékát is átalakították.

Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez

Minden motor magas hatékonysággal, alacsony kibocsátással és nagy nyomatékkal rendelkezik. Ezt a maximális hatékonyságot innovatív, jövőorientált motor- és emissziós technológiákkal érik el. Ezen felül az avantgárd modell sorozatban is bemutatkoznak az intelligens asszisztens rendszerek.

Egy példa: a „Travel Assist” rendszernek köszönhetően, az új Arteonban szükség esetén először lesz lehetőség - a rendszer korlátain belül - az erősen támogatott vezetésre. Különösen a hosszútávú utakra tervezve, ezek a Volkswagen modellek a vezető felügyelete mellett képesek átvenni a kormányzást, a gyorsítást és a fékezést 210 km / h sebességig.

Az Arteon és az Arteon Shooting Brake világpremierje és további részletes információk júniusban lesznek elérhetők.


Kulcsszavak: Arteon, bemutató, új modell, volkswagen
 
Visszaszámlálás a gyártás kezdetéig: 2018-ban kezdődött a zwickaui üzem elektromos autógyárrá való átalakítása Visszaszámlálás a gyártás kezdetéig: 2018-ban kezdődött a zwickaui üzem elektromos autógyárrá való átalakítása A hazai nagyközönség előtt is debütáltak a legújabb MINI modellek A hazai nagyközönség előtt is debütáltak a legújabb MINI modellek Első tények az új Arteonról: Beharangozó a június 24-i virtuális világpremierhez Bemutatták az 50.000. Volkswagen Californiát A BMW alapjaiban írja át a csúcskategóriás luxuslimuzin fogalmát A BMW alapjaiban írja át a csúcskategóriás luxuslimuzin fogalmát Kedvcsináló képeken mutatkozik be a továbbfejlesztett, villamosított új Hyundai Santa Fe Kedvcsináló képeken mutatkozik be a továbbfejlesztett, villamosított új Hyundai Santa Fe
 
Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota

Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota

2020. június 04.
Január és május között 5389 új Toyota talált gazdára a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piacon, ezzel a környezetbarát öntöltő hibrid elektromos modelljeiről ismert japán autómárka 12,1%-os piaci részesedéssel áll az első helyen a legnépszerűbb autómárkák rangsorában hazánkban.
Részletek

Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota

Nem túlzás kijelenteni, a Toyota valósággal szárnyal Magyarországon: míg a kivonásokkal tisztított magyarországi újautó piac 22,2%-al visszaesett az év első öt hónapjában az előző év azonos időszakához képest, addig piac zöldülésének éllovasaként számon tartott autómárka 17,8%-al növelte eladásait ugyanezen időszakban. Ezzel a Toyota alig öt hónap alatt több, mint egy hónapos előnyre tett szert az értékesítések tekintetében legközelebbi versenytársával szemben.

Hasonló lendületben van a Toyota prémium márkája, a Magyarországon 98%-ban környezetbarát öntöltő hibrid elektromos autókat értékesítő Lexus is, amely 9%-os növekedést elérve 329 új autót értékesített január és május között. Ugyan számítani lehetett rá, hogy az idei évtől szigorodó európai emissziós határértékeknek az együtt gyakorlatilag valamennyi személyautó szegmenst lefedő, 22 modellből álló hibrid portfoliót kínáló Toyota és a Lexus lehet a nagy nyertese, az azonban, hogy a két márka még a koronavírus miatt visszaeső piacon is növelni tudta értékesítéseit, valószínűleg még a piaci elemzőket is meglepte.

Bevált az online értékesítés is, de ismét növekedhet a szalonlátogatók száma

A Toyota és a Lexus az elsők között indította el Magyarországon az online, érintésmentes autóvásárlás lehetőségét, amely komoly érdeklődést váltott ki az ügyfelek részéről a koronavírus vészhelyzet hónapjaiban, az ügyfélforgalom ugyanakkor a jelek szerint a vészhelyzet végével ismét növekedni fog.

Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota

Komoly keresletélénkülés tapasztalható a két márkánál a magánvásárlók mellett a flottaügyfelek részéről is, ahol a személyautók tekintetében a korábbi dízel preferenciát – nem kis mértékben a Toyota és Lexus modellekkel szerzett kedvező tapasztalatoknak köszönhetően -  egyértelműen leváltotta a környezetbarát hibrid elektromos hajtás előtérbe helyezése. Az év első öt hónapjában a hazánkban gazdára Toyoták 50,2%-át, és a Lexusok 69,5%-át vásárolták vállalati ügyfelek, jól mutatva a Lexus kiemelkedő népszerűségét a környezettudatos vállalati felsővezetők körében.

Az év második fele az érkező új modellek révén még nagyobb sikereket hozhat

Miközben a koronavírus vészhelyzet első hónapjaiban mérséklődő kereslet magához térni látszik, az ezekben a hónapokban is erősen teljesítő Toyota számára az év hátralévő fele további sikereket hozhat: megérkezett a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritjának tartott Toyota Proace City Verso és áruszállító testvérmodellje, a Toyota Proace City, már rendelhető a kereskedésekbe szeptemberben megérkező vadonatúj Toyota Yaris (amely mellett a kínálatban Yaris Classic néven egyelőre továbbra is ott marad a jelenlegi generáció) és nagyteljesítményű sportautó testvérmodellje, a GR Yaris, ősszel érkezik a vadonatúj Toyota RAV4 Plug-in Hybrid, ha pedig ez még nem volna elég, a napokban erősítette meg a hírt az autógyártó, hogy a sláger pickup Toyota Hilux is új generációval érkezik még idén ősszel. Minden feltétel adott tehát ahhoz, hogy történetében először a Toyota piacvezetőként zárhassa az idei évet.

Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota
Kulcsszavak: értékesítés, hibrid, jármű kereskedelem, lexus, toyota
 
Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás, az autópiac bővült Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás, az autópiac bővült Közúti versenyautót építettek az új Toyota GR Suprából Közúti versenyautót építettek az új Toyota GR Suprából Az angol Wizzle szerint valemennyi márka közül a Lexus modelljei adhatók el a leggyorsabban Az angol Wizzle szerint valemennyi márka közül a Lexus modelljei adhatók el a leggyorsabban Óriási előnnyel áll az élen hazánkban a Toyota Erős rajttal őrzi első helyét a Ford A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace A 2016-os Genfi Autószalonon mutatkozik be a Toyota Proace
 
A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben

A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben

2020. június 03.
Három évig, 2023-ig tarthat a koronavírus-világjárvány miatt keletkezett válság a nemzetközi légi közlekedésben az ágazat legnagyobb német szereplője, a Lufthansa csoport (Lufthansa Group) szerint.
Részletek

A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben

A társaság szerdán kiadott jelentésében megerősítette korábban közölt adatait, amelyek szerint a kamat- és adófizetés előtti eredménye (EBIT) az idei első negyedévben mínusz 1,2 milliárd euró volt. A veszteség így csaknem megnégyszereződött az egy évvel korábbi 336 millió euróhoz képest. A bevétel 6,4 milliárd euró volt, 18 százalékkal süllyedt az egy évvel korábbi 7,8 milliárd euróhoz viszonyítva.

Európa második számú légiközlekedési vállalkozása a január-márciusi időszakban 21,8 millió utast szállított, ami 26,1 százalékos csökkenés éves összevetésben. A teherszállítási üzletág teljesítménye 15 százalékkal csökkent.

A második negyedévben a világjárvány elmélyülésével a több légitársaságot összefogó vállalatcsoport válsága is egyre súlyosabb lett. Adataik szerint az utasok száma áprilisban 98,1 százalékkal csökkent márciushoz képest. A kereslet zuhanására a kínálat 96 százalékos csökkentésével reagáltak. A 135 ezer dolgozó közül 87 ezret rövidített munkaidőre állítottak át. A 763 repülőgépből álló flottából 700-at ideiglenesen kivontak a forgalomból.

A társaság szerint a mélyponton már túl vannak, de a kilábalás hosszú lesz. A kínálatot fokozatosan bővítik, a járvány előtt tervezett menetrendhez viszonyítva szeptemberben már a tengerentúli célállomások 70 százalékára és a kontinensen belüli célállomások 90 százalékára indítanak járatokat.


A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben

Azonban a 700 leállított repülő közül 2021-ben is parkol még 300, 2022-ben pedig 200 gép áll majd a parkolópályákon. A válság 2023-ban érhet véget, de 100 gépet végleg ki kell vonni a forgalomból.

A csoporthoz a névadó Lufthansa mellett az Eurowings, az osztrák Austrian Airlines, a svájci Swiss és Edelweiss Air légitársaság, valamint a belga Brussels Airlines diszkont légitársaság tartozik. Valamennyi vállalatnál átalakítási, költségcsökkentési programokat indítanak. Az Austrian Airlines-nál a flotta 20 százalékát felszámolják és megszüntetik minden ötödik munkahelyet, a Brüssels Airlines flottáját 30 százalékkal, az alkalmazottak számát 25 százalékkal csökkentik.

A csoport légitársaságai tavaly 145 millió utast szállítottak, ami 2,3 százalékos növekedés az egy évvel korábbihoz képest. A Lufthansa Group így az ágazat második legnagyobb szereplője volt a Ryanair ír diszkont légitársaság után, amelynek 152 millió utasa volt 2019-ben.

A koronavírus-járvány miatti válságot a német állam támogatásával próbálják átvészelni. A május végén kötött megállapodás szerint az állam 6 milliárd euró tőkével beszáll a cégcsoportba, és további 3 milliárd euró hitelt is biztosít. Az Európai Bizottság az Európai Unió versenyjogi hatóságaként néhány résidő (slot) feladásához kötötte a támogatás engedélyezését a két fő németországi bázison, a frankfurti és a müncheni nemzetközi repülőtéren. A társaság elfogadta a feltételt.

Kulcsszavak: légi közlekedés, légitársaság, Lufthansa
 
Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban Akkumulátorproblémák miatt nem tudott felszállni egy Boeing 787-es Japánban A Lufthansa szerint 2023-ig tart a válság a légi közlekedésben Semmi sem utalt arra, hogy kockázatos lett volna az érintett légtér Hatvanöt évvel ezelőtt nyílt meg a budapesti repülőtér Hatvanöt évvel ezelőtt nyílt meg a budapesti repülőtér Túlfutott a leszállópályán és három darabra tört egy repülőgép Isztambulban, sokan megsérültek Túlfutott a leszállópályán és három darabra tört egy repülőgép Isztambulban, sokan megsérültek Rekordot döntött a SAS légitársaság 2017-es adózás előtti eredménye Rekordot döntött a SAS légitársaság 2017-es adózás előtti eredménye
 

Találatok száma: 11887 Megjelenítve: 61 - 70