Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 10754 Megjelenítve: 81 - 90
793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt

793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt

2019. január 25.
Egyes Dacia modellekben - egy beszállítói hibából eredően - a vezetőoldali frontlégzsák bizonyos körülmények között nem működik tökéletesen. Ugyan a hibás működés esélye kevesebb, mint 1 ezrelék, a Renault Csoport az utasok biztonsága érdekében megelőző jelleggel visszahívja az érintett autókat és minden járművön ingyenesen elvégzi a javítást.
Részletek

793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt

Magyarországon ez olyan 793 forgalomba helyezett Sandero II, Logan II, Lodgy és Dokker modellt érint, amelyeket 2018. április és augusztus között gyártottak. A járművek tulajdonosait több csatornán keresi meg a vállalat: egyrészt postai úton a vásárláskor megadott címen, másrészt a Dacia magyarországi közösségi felületein és a sajtón, illetve a márkakereskedői hálózaton keresztül.

A Dacia tulajdonosok a Renault Hungária 06 80 101 211-es ingyenesen hívható ügyfélkapcsolati telefonszámán, az ugyfel.kapcsolat@renault.hu e-mail címen, valamint a www.dacia.hu oldalon elérhető chat felületen is érdeklődhetnek, hogy az alvázszám alapján a gépjárművük érintett-e az ügyben. A javítással összefüggő kommunikációs és szervizfeladatokat a vállalat kiemelten kezeli, az ehhez szükséges alkatrészek Magyarországon rendelkezésre állnak.

A tulajdonosoknak a bejelentkezést követően a legközelebbi szervizbe kell elvinniük járművüket, a javítás a fedélzeti vezérlő számítógép beállításával együtt kb. 50 percet vesz igénybe.

793 autót hív vissza a Dacia a következő hetekben egy hiba miatt
Kulcsszavak: dacia, márkakereskedés, márkaszerviz, visszahívás
 
Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás és -export Enyhén csökkent a román gépkocsigyártás és -export Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló Irányjelző Közlekedési Magazin májusi ajánló Szombaton ismét Jazzy Street a 90.9 Jazzy-n Szombaton ismét Jazzy Street a 90.9 Jazzy-n Két új márkával bővül a Duna Autó Zrt. kínálata Két új márkával bővül a Duna Autó Zrt. kínálata Limitált szériás modellek a Daciatól Limitált szériás modellek a Daciatól
 
Az Airbus vezérigazgatója szerint kivonulhat a cég Nagy-Britanniából

Az Airbus vezérigazgatója szerint kivonulhat a cég Nagy-Britanniából

2019. január 25.
Az Airbus európai repülőgépgyártó konzorcium vezérigazgatója szerint kérdésessé válhat a cég további jelenléte a brit gazdaságban, ha Nagy-Britannia az EU-tagság megszűnésének (Brexit) feltételeiről szóló megállapodás nélkül távozik az Európai Unióból.
Részletek

Az Airbus vezérigazgatója szerint kivonulhat a cég Nagy-Britanniából

Tom Enders csütörtökön közzétett, rendkívül indulatos hangvételű videóüzenetében arra kéri a politikai döntéshozókat, hogy ne hallgassanak "arra a Brexit-pártiak által hangoztatott őrültségre", amely szerint az Airbusnak hatalmas gyárai vannak Nagy-Britanniában, és ezért "nem tud megmozdulni, örökre jelen lesz" a brit gazdaságban.

Enders szerint tévednek, akik így érvelnek, mivel sok más olyan ország van, amely "boldogan gyártana" például szárnyakat az Airbus repülőgépekhez.

A vezérigazgató arra utalt, hogy az Airbus a walesi Broughtonban, legnagyobb brit üzemében gyártja összes modelljének szárnyait. Az üzem évente ezer repülőgépszárnyat állít elő az A320-as, az A330-as, az A350-es és az A380-as típuscsaládok számára.

Tom Enders szerint megállapodás nélküli Brexit esetén az Airbus olyan döntésekre kényszerülhet, amelyek súlyos károkat okozhatnak a brit gazdaságnak.

Hozzátette: a mai globális gazdaságban a nagyszabású repülőgép-ipari beruházások nemzetközi méretűek, és ez is mutatja, hogy a brit gazdaság nem tud egymagában működni.

Az Airbus vezérigazgatója szerint kivonulhat a cég Nagy-Britanniából

Enders szégyenteljesnek nevezte, hogy több mint két évvel a brit kilépésről döntő népszavazás után a brit üzleti szektor még mindig nem tudja megfelelően megtervezni jövőjét. Az Airbus számos más nagyvállalattal együtt többször kérte a helyzet tisztázását, de változatlanul "fogalmunk sincs arról, hogy mi zajlik itt" - tette hozzá.

Hangsúlyozta, hogy az Airbus közvetlenül 14 ezer alkalmazottat foglalkoztat Nagy-Britanniában, további 110 ezer brit munkahely függ a cég nagy-britanniai tevékenységétől, és a vállalat évente 6 milliárd font (2200 milliárd forint) értékben vásárol részegységeket brit beszállítóktól.

Az Airbus jövője azonban nem függ Nagy-Britanniától, a cég a Brexit-folyamat kimenetelétől függetlenül fennmarad és virágzó jövő előtt áll, a kérdés az, hogy Nagy-Britannia részese akar-e lenni e sikeres jövőnek - fogalmazott a legnagyobb európai repülőgépgyártó konglomerátum vezérigazgatója.

Az Airbus nem először figyelmezteti a brit kormányt a megállapodás nélküli Brexit kockázataira, és más globális vállalatcsoportok is felhívták London figyelmét a rendezetlen kilépés gazdasági veszélyeire.

A Honda japán autóipari óriáscég a minap bejelentette, hogy áprilisban - a brit EU-tagság március végén esedékes megszűnése után - hat napra leállítja nagy-britanniai üzemének termelését, annak érdekében, hogy a délnyugat-angliai Swindonban működő, 3400 alkalmazottat foglalkoztató Honda-gyár felkészülhessen a lehetséges logisztikai és határellenőrzési problémákra, mindenekelőtt a beérkező részegységek esetleges szállítási késedelmére.

Az Airbus vezérigazgatója szerint kivonulhat a cég Nagy-Britanniából

A Honda szakértői már korábban, egy alsóházi meghallgatáson felhívták a figyelmet arra, hogy a cég angliai üzeméhez hétpercenként érkeznek a kamionok az uniós beszállítóktól származó részegységekkel, és a raktárakban mindössze egynapi termeléshez szükséges készlet van. A Honda illetékesei szerint ha a kontinensről érkező részegység-behozatalt vámvizsgálatnak kell alávetni, a beszállítási folyamat ebből eredő minden negyedórányi késedelme 850 ezer font (több mint 310 millió forint) halmozott éves veszteséget okozna a cégnek a tovagyűrűző fennakadások miatt.

Egy másik japán autóipari óriáscég, a Toyota nagy-britanniai részlegének vezérigazgatója a BBC rádiónak nyilatkozva nemrégiben arra hívta fel a figyelmet, hogy ha Nagy-Britannia megállapodás nélkül "zuhan ki" az EU-ból, és emiatt akár csak egyetlen részegység nem érkezik meg időben valamelyik külföldi beszállítótól, akkor lehetetlenné válik az autógyártás az angliai üzemben a fennakadás idejére.

Marvin Cooke elmondta: a Toyota angliai gyárába átlagosan 37 percenként érkeznek a kamionok az európai beszállítók által gyártott részegységekkel, és akár egynapi leállás is komoly veszteségeket okozhatna, mivel az üzem napi termelési értéke 12 millió font (4,4 milliárd forint).

Kulcsszavak: airbus, Európai Unió, Nagy-Britannia, repülő
 
Hat diákcsapat képviseli Magyarországot a Shell Eco-marathon Europe versenyén Hat diákcsapat képviseli Magyarországot a Shell Eco-marathon Europe versenyén Eurocontrol: a szélsőséges időjárás 2050-re évi 700 millió euróval ronthatja a légi cégek eredményeit Eurocontrol: a szélsőséges időjárás 2050-re évi 700 millió euróval ronthatja a légi cégek eredményeit Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint Környezetvédelmi tévút lehet a plug-in hibrid autók állami támogatása egy felmérés szerint 220 millió eurós támogatás a magyar vasúti személyszállító flotta korszerűsítésére 220 millió eurós támogatás a magyar vasúti személyszállító flotta korszerűsítésére Nyolcvan napos, világ körüli utazásra indul két HondaJet-tulajdonos Nyolcvan napos, világ körüli utazásra indul két HondaJet-tulajdonos
 
Az Audi „felvillanyozza” a davosi Világgazdasági Fórumot

Az Audi „felvillanyozza” a davosi Világgazdasági Fórumot

2019. január 25.
Fenntartható mobilitás a davosi Világgazdasági Fórumon: kizárólagos transzferszolgáltató partnerként az Audi 50 darab Audi e-tronból álló flottát biztosít a 2019-es fórum szervezőinek és résztvevőinek. A tisztán elektromos autók hajtásáról teljes egészében zöld energia gondoskodik.
Részletek

Az Audi „felvillanyozza” a davosi Világgazdasági Fórumot

A mobil töltőtartályokkal pedig a vállalat bemutatja az elektromos autók feleslegessé vált akkumulátorainak egy lehetséges felhasználási módját.
    
„Egyértelműen és következetesen a jövő fenntartható mobilitási megoldásaira koncentrálunk.” – hangsúlyozta az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke, Bram Schot. „Az idei Világgazdasági Fórumon élőben tudjuk bemutatni, mit jelent számunkra az elektromos mobilitás a gyakorlatban és ezt többeknek személyesen is alkalmuk lesz kipróbálni.”

Az Audi e-tron az első, tisztán elektromos sorozatgyártású modell az ingolstadti székhelyű prémium autógyártó kínálatában. Eddig több mint 20 000 foglalás érkezett az Európában már jövő héttől a kereskedésekbe kerülő modellre. Az 50 Audi e-tron modellből álló, transzferszolgáltatást nyújtó flottával a vállalat ezúttal a havas svájci hegyek között - a régió összetett időjárási és domborzati viszonyaihoz alkalmazkodva - mutathatja be autójának előnyös tulajdonságait.

Összesen 700 kW teljesítményt kínál a három mobil Audi töltőtartály, amely 1,14 MWh kapacitásával biztosítja a zöld energia utánpótlását az intenzíven használt e-tron flotta számára.

Az Audi „felvillanyozza” a davosi Világgazdasági Fórumot

Ezzel az Audi kutatási projekttel a vállalat az elektromos autók akkumulátorainak újrahasznosítását vizsgálja. Miután az autóban való alkalmazásuk befejeződött, a nagyfeszültségű akkumulátorok továbbra is alkalmasak maradnak számos energiatárolási megoldásra. Ezért az Audi olyan forgatókönyveket tesztel, amelyek a meglévő források leghatékonyabb felhasználását támogatják. A vállalat jelenleg kiemelt eseményeken alkalmazza a töltőtartályokat, ezzel is rugalmasan kiegészítve a helyben rendelkezésre álló töltési infrastruktúrát.

Ez a kutatási projekt jól mutatja az Audi egyértelműen elkötelezettségét a Világgazdasági Fórum Global Battery Alliance kezdeményezésének értékei iránt. A szövetség a teljes akkumulátor beszállítói láncot képviselő, állami és magánszektorból érkezett partnerekből áll és célja, hogy biztosítsa, hogy az akkumulátorok nyersanyagainak értékláncát társadalmi és ökológiai szempontból fenntartható módon alakítsák ki. Ezért a Global Battery Alliance szövetsége figyelmet fordít a nyersanyagok kitermelésének körülményeire, a zárt rendszerű gazdálkodásban megvalósuló fenntartható újrahasznosítási elgondolásokra és az akkumulátorok fenntarthatóságát népszerűsítő innovációkra. Az Audi 2017. óta tagja ennek a társulásnak.

Az Audi 1987. óta támogatja a Világgazdasági Fórumot exkluzív, transzferszolgáltatásokat biztosító partnerként. A Világgazdasági Fórum 49. alkalommal kerül megrendezésre 2019. január 22. és 25. között a svájci Davosban.

Az Audi „felvillanyozza” a davosi Világgazdasági Fórumot

Kulcsszavak: audi, Davos, e-tron, elektromos autó
 
A BMW i3 már három éve a fenntartható fejlődés négykerekű szimbóluma A BMW i3 már három éve a fenntartható fejlődés négykerekű szimbóluma A Genfi Autószalonon bemutatkozott a Nissan IMx KURO tanulmányautó A Genfi Autószalonon bemutatkozott a Nissan IMx KURO tanulmányautó Elmondta a Tesla, hol épít gyárat Elmondta a Tesla, hol épít gyárat AUDI AG – Jóváhagyták az észak-amerikai hatóságok a dízel gépkocsik műszaki megoldásait AUDI AG – Jóváhagyták az észak-amerikai hatóságok a dízel gépkocsik műszaki megoldásait Diáklányok próbálhatták ki először az evopro csoport elektromos buszát Diáklányok próbálhatták ki először az evopro csoport elektromos buszát
 
A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ nevet kapta

A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ nevet kapta

2019. január 25.
A ŠKODA folytatja SUV offenzíváját és egy harmadik modellel jelentkezik az európai piacon. Az új ŠKODA KAMIQ világpremierjét a 2019. márciusi Genfi Autószalonon tartja a márka.
Részletek

A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ nevet kapta

A ŠKODA új terepjárója a ŠKODA KAMIQ nevet kapta. A crossover lesz a harmadik terepjáró, amely bemutatkozik az európai piacon és egyben a következő mérföldkő a cseh autógyártó SUV offenzívájában. A KAMIQ szó a Kanada északi részén és Grönlandon élő inuit (eszkimó) emberek nyelvéből származik. A KAMIQ elnevezés olyan dolgot ír körül, amely – mintha második bőrünk lenne – tökéletesen passzol hozzánk minden helyzetben. Mindez elég indok ahhoz, hogy az új, Európában bemutatkozó crossover modell ugyanazt a nevet kapja, mint a Kínában már korábban debütált terepjáró.

A ŠKODA KAMIQ egy városi crossover modell, amely tökéletes társ a modern városi hétköznapok során és azokon túl. A ŠKODA KAMIQ nevet már egy Kínában sikerrel debütált terepjárónál megismerhettük, így tökéletes választás volt az új crossover modell számára is. Ezzel együtt egységes maradt az SUV modellek elnevezési rendszere, ahol a jelenlegi ŠKODA terepjárók nevei mind K betűvel kezdődnek és Q betűre végződnek.

Az új ŠKODA KAMIQ modellel a cseh autógyártó tovább folytatta SUV kampányát és kibővítette az európai piacra szánt modellek kínálatát egy kompakt, életmód fókuszú, belépőszintű modellel.

A ŠKODA új városi terepjárója a KAMIQ nevet kapta

A ŠKODA KAMIQ nagyszerűen egyesíti a kompakt modellek agilitását és kezelhetőségét a terepjárók kínálta hagyományos előnyökkel, amilyen például a megemelt üléspozíció, a jobb kilátás, a még kényelmesebb be- illetve kiszállás és a megemelt hasmagasság. A moduláris keresztirányú MQB platformra épülő modell az új vezetéstámogató rendszerek mellett számos - a tágas belső tér mellett a márka védjegyévé vált - Simply Clever megoldással igyekszik meghódítani az ügyfeleket.

Az új ŠKODA KAMIQ világpremierjét a március 5. és 17. között megrendezésre kerülő Genfi Autószalonon tartja a márka.


Kulcsszavak: autószalon, genf, KAMIQ, premier, skoda, suv
 
Genfben az új 170 lóerős Jeep Renegade Genfben az új 170 lóerős Jeep Renegade Gyémántos dinoszaurusz Gyémántos dinoszaurusz Ősszel indul az új SX4 gyártása a Suzuki esztergomi gyárában Ősszel indul az új SX4 gyártása a Suzuki esztergomi gyárában Csehországban 12 százalékkal több személyautót gyártottak az első fél évben Csehországban 12 százalékkal több személyautót gyártottak az első fél évben Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi Mérföldkőhöz érkezett a ŠKODA AUTO – 20 millió legyártott gépkocsi
 
Az év második felében indulhat a termelés a miskolci akkumulátorgyárban

Az év második felében indulhat a termelés a miskolci akkumulátorgyárban

2019. január 25.
Várhatóan az év második felében kezdődik meg a termelés az akkumulátorok gyártására szakosodott japán GS Yuasa cég miskolci gyárában; a város déli ipari parkjában megépült, több mint nyolcezer négyzetméter alapterületű gyártócsarnokot a japán társaság képviselői  csütörtökön mutatták be a város vezetésének.
Részletek

Az év második felében indulhat a termelés a miskolci akkumulátorgyárban

A beruházás csaknem 9 milliárd forintba kerül, ezt a kormány 465 millió forint vissza nem térítendő támogatással segíti, az üzem több mint félszáz embert foglalkoztat majd.

Pfliegler Péter alpolgármester a csütörtöki rendezvényt követően újságíróknak azt mondta: a zöld és smart, azaz okos beruházások sorába jól illeszkedik a japán cég miskolci befektetése. Egyrészt azért mert a déli ipari parkban a geotermikus energiát használják fűtésre, másrészt azért, mert az itt készülő lítiumos akkumulátorokat a legkorszerűbb elektromos és hibrid meghajtású személyautókba szerelik majd be.

Az üzem Miskolcról és környékéről kezdetben 51 embert foglalkoztat majd, ez a későbbikben akár meg is duplázódhat, és egy újabb csarnok is épülhet a most elkészült mellé - tette hozzá.

Takamura Hiroshi, a GS Yuasa Magyarország Kft. ügyvezetője egyebek mellett arról beszélt, hogy Japánon kívül csak Miskolcon készül ilyen akkumulátor, és azért választották a beruházás helyszínéül a borsodi várost, mert jól szervezett az infrastruktúrája, képzettek az itteni szakemberek. A cég szoros együttműködést tervez a Miskolci Egyetemmel és a helyi iskolákkal, hogy minél több tehetséges és jól képzett dolgozóval tudják bővíteni a csapatukat. Közölte, hogy a tömeggyártás már júliusban elkezdődik, év végére pedig a szállítás is elindulhat a világ minden tájára.

Az év második felében indulhat a termelés a miskolci akkumulátorgyárban

Az akkumulátorokat, elemeket, töltőket és más elektromos berendezéseket gyártó GS Yuasa Corporation 17 országban megközelítőleg 15 ezer munkavállalót foglalkoztat, árbevétele a 2017 márciusával zárult üzleti évben csaknem 3 milliárd dollár volt. A kiotói székhelyű cég magyarországi leányvállalatát, a miskolci székhelyű kft.-t 2017. október 30-án jegyezték be.

Az akkumulátorgyár alapkövét 2018 márciusában helyezték el, akkor Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter azt mondta: Magyarországon 170 japán cég mintegy 25 ezer embert alkalmaz, Európán kívül Japánból érkezik a harmadik legtöbb beruházás Magyarországra.

A tárcavezető az alapkőletételkor hangoztatta azt is, hogy  a japán társaság beruházásáért Csehország és Németország is versenyzett. Kifejtette, hogy  Miskolcon olyan új, innovatív technológiával készülő akkumulátorokat gyártanak majd, amelyek biztosítják, hogy az új digitális autóipari korszakban is meghatározó szereplő legyen Magyarország. A Miskolcon gyártandó termékeket nagyrészt külföldön értékesítik majd, Európa legnagyobb és legerősebb autógyártóinak.

Kulcsszavak: akkumulátor, elektromos autó, hibrid, járműipar, Miskolc
 
Az elektromos autók kivégezhetik a benzinkutakat Az elektromos autók kivégezhetik a benzinkutakat Nagy az érdeklődés a Rába-Volvo beszállítói program iránt Nagy az érdeklődés a Rába-Volvo beszállítói program iránt Hibridrekord a Fordnál Hibridrekord a Fordnál Olyan elektromos autót ígér a General Motors, amilyen még nem volt! Olyan elektromos autót ígér a General Motors, amilyen még nem volt! A Duna Autó élen jár az elektromos autók értékesítésében A Duna Autó élen jár az elektromos autók értékesítésében
 
Már a Sötét Zsaruk főszereplői is Lexusszal járnak

Már a Sötét Zsaruk főszereplői is Lexusszal járnak

2019. január 24.
Újabb látványos szuperprodukcióban jelenik meg a Lexus egyik modellje: a frissen megújult RC sportkupé ez esetben egészen különleges dolgokra képes.
Részletek

Már a Sötét Zsaruk főszereplői is Lexusszal járnak

Ha termékmegjelenítésről van szó, a Lexus az autóiparban szokatlan megfontoltsággal, igényességgel választja ki azokat a produkciókat, amelyekhez nevét és termékeit adja – ahogy az érintett filmekben megjelenő autók maguk is magas fokú intelligenciával és ebből fakadó, különleges képességekkel bírnak.

A lécet a sort indító „Különvélemény”-nyel (2002) tették igen magasra, ahol Tom Cruise karaktere egy képzeletbeli Lexus fedélzetén menekült el az őt üldöző ügynökök elől. A különlegesen áramvonalas, önjáró Lexus 2054 később Michael Bay „A Sziget” című alkotásában tért vissza egy epizódszerepre. Luc Besson szintén a Lexus mellett döntött, amikor járművet keresett a „Valerian és az ezer bolygó városa” című 2017-es sci-fi – minden idők legnagyobb költségvetésű európai filmje – címszereplőjének; a mesterséges intelligenciát alkalmazó Skyjet repülőgépet stílusosan a világegyetemben leggyakrabban előforduló anyag, a hidrogén hajtotta. A jövő helyett a jelenben – igaz, egy elképzelt jelenben – játszódott a „Fekete párduc” című, 2018-as Marvel alkotás, amelyben a márka két zászlóshajója, az LS 500 és egy virtuális cockpitból távvezérelhető LC 500 is főszerephez jutott.

Már a Sötét Zsaruk főszereplői is Lexusszal járnak

Most pedig itt a következő nagy dobás: a „Sötét zsaruk” idén debütáló, negyedik részében („Men in Black: International”) egy vadonatúj Lexus RC F segít az ügynököknek megmenteni az emberiséget. Tessa Thompson és Chris Hemsworth nem először küzdenek egymás oldalán a fantasztikum sötét erői ellen („Thor: Ragnarök”, 2017), ezúttal azonban a történet nem távoli világokban játszódik, hanem az univerzum látogat el a Földre.

A pontos cselekményre majd csak a film június 14-ikei premierjekor derül fény, az azonban már az előzetesből kiderül, hogy a sötét zsaruk Lexus RC F kupéja legalább annyira trükkös jármű, mint amilyenekkel a korábbi filmekben találkozhattunk.

Már a Sötét Zsaruk főszereplői is Lexusszal járnak
Kulcsszavak: film, lexus, RC F
 
Hivatalos fotókon a vadonatúj Lexus RC Hivatalos fotókon a vadonatúj Lexus RC Idén is folytatódik a dízelek zuhanórepülése Idén is folytatódik a dízelek zuhanórepülése Az idei Los Angeles-i Autókiállításon bemutatkozott a legek Lexusa Az idei Los Angeles-i Autókiállításon bemutatkozott a legek Lexusa Legördült a gyártószalagról az első Lexus NX Legördült a gyártószalagról az első Lexus NX A Toyota a 2010-es évek közepén automatikus vezetéstechnológiákkal működő, fejlett vezetéstámogató rendszert mutat be A Toyota a 2010-es évek közepén automatikus vezetéstechnológiákkal működő, fejlett vezetéstámogató rendszert mutat be
 
Kulka János lett a hangja az új DS 7 Crossback reklámkampányának

Kulka János lett a hangja az új DS 7 Crossback reklámkampányának

2019. január 24.
Hosszú kihagyás után visszatér Kulka János hangja a képernyőkre. A kiváló formában lévő színész a DS autómárka új reklámfilmjének narrátoraként tesz tanúbizonyságot a betegsége óta elért rendkívüli fejlődésről.
Részletek

Kulka János lett a hangja az új DS 7 Crossback reklámkampányának

Kulka János 2016-ban kapott stroke-ot, az életmentő műtétet követően számtalan dolgot újra kellett tanulnia, így a beszédet is. Hosszú időre eltűnt a nyilvánosság elől, 2018 őszén azonban újra kiállt a kamerák elé, hogy afáziájáról beszéljen. A hosszú és küzdelmes rehabilitáció láthatóan meghozta gyümölcsét: a színész több alkalommal is bebizonyította, hogy a küzdelem nem volt hiábavaló. Kiváló alakítást nyújtott a mozikban októberben bemutatott X- A rendszerből törölve című filmben is, igaz, ott még csak néma szerepben. A közeljövőben kisebb színházi produkciókban lesz majd látható, ám a tervek szerint a Szegedi Szabadtéri Játékok közönsége is találkozhat vele idén nyáron.

A tévénézők azonban január 21-étől ismét élvezhetik Kulka János hangját: a PSA-csoport prémium autómárkája, a DS ugyanis felkérte az új modellje, a DS 7 Crossback számára készített reklámfilm narrátorának. A színész egyéni hangszíne és karizmatikus személyisége kiválóan illeszkedik a márka arculatához és a film elegáns, párizsi hangulatához. Természetesen e szerepében sem okoz csalódást. A remek formában lévő színész ugyanis kiváló alakítást nyújt, és ismét igazolja, hogy emberfeletti küzdelmének köszönhetően valóban látványos eredményeket ért el.

A film magyar változatát a DS autómárka magyarországi reklámügynöksége, a Havas Budapest készítette. A DS 7 Crossback bevezető kampánya a tévéreklám mellett óriásplakátokon és online felületeken fut majd február végéig.

Kulka János lett a hangja az új DS 7 Crossback reklámkampányának

Kulka János lett a hangja az új DS 7 Crossback reklámkampányának
Kulcsszavak: DS, DS 7 Crossback, Kulka János, reklám, suv
 
A Mokka X és a Crossland X után az Opel-X-család harmadik tagja A Mokka X és a Crossland X után az Opel-X-család harmadik tagja A Hyundai és a Maroon 5 bemutatja a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™ márkakampány himnuszát A Hyundai és a Maroon 5 bemutatja a 2018-as oroszországi FIFA labdarúgó-világbajnokság™ márkakampány himnuszát Kicks tanulmány a Nissan új üdvöskéje Kicks tanulmány a Nissan új üdvöskéje Olaszországban folytatta felfedezőútját az új BMW X2 Olaszországban folytatta felfedezőútját az új BMW X2 SEAT Tarraco: figyelemre méltó teljesítmény közúton és terepen egyaránt SEAT Tarraco: figyelemre méltó teljesítmény közúton és terepen egyaránt
 
Önvezető járműtechnológiai együttműködésre készül a német autóipar

Önvezető járműtechnológiai együttműködésre készül a német autóipar

2019. január 24.
Együttműködésre készülnek a nagy német autóipari vállalatok a vezető nélküli járműtechnológia közös fejlesztése érdekében - írta a Manager Magazin hírportál.
Részletek

Önvezető járműtechnológiai együttműködésre készül a német autóipar

A lap értesülése szerint a nagy német autógyárak és alkatrész-beszállító cégek, a Volkswagen, a BMW, a Daimler, illetve a Bosch és Continental vizsgálják az együttműködés lehetőségeit az önállóan navigáló, önvezető járművek technológiájának kifejlesztésében. A kezdeményezés mögött a Volkswagen AG vezérigazgatója, Herbert Diess és a BMW fejlesztési igazgatója, Klaus Frölich áll. A lap úgy tudja, hogy a tervezett együttműködés elméletileg nyitva áll más vállalatok előtt is.

A BMW és a Daimler között már korábban is folytak egyeztetések együttműködésről a robotautó-technológiai és akkumulátor-technológiai fejlesztés területén. A BMW már létrehozott egy együttműködést az Intel és a Ford céggel, és milliárdokat fordított a robotautó technológia fejlesztésébe. A Daimler hasonló együttműködést folytat a Bosch céggel. A Volkswagen is szorosra vonta az együttműködést a Ford autógyárral elektromobilitási fejlesztésekben, kezdetben kis-áruszállító járművek közös gyártására, majd mobilitási szolgáltatásokra is kiterjedően.

A lehetőségek elemzésére létrehozott munkacsoportok javaslatai alapján a nagy autóipari cégek vezetői márciusban terveznek döntést hozni az együttműködésről.   

Önvezető járműtechnológiai együttműködésre készül a német autóipar 

Kulcsszavak: fejlesztés, németország, önvezető autó, önvezető jármű
 
Platinarallit hozhat a hidrogénhajtású autó gyártása Platinarallit hozhat a hidrogénhajtású autó gyártása 30 éves lett a BMW M5 30 éves lett a BMW M5 Megemelte a budai fonódó villamosprojekt támogatási összegét a kormány Megemelte a budai fonódó villamosprojekt támogatási összegét a kormány Csökken a dízel népszerűsége a német autópiacon Csökken a dízel népszerűsége a német autópiacon Jövőkutatókkal dolgozik a Ford Jövőkutatókkal dolgozik a Ford
 
Az Opel az idén is növekedést tervez Magyarországon

Az Opel az idén is növekedést tervez Magyarországon

2019. január 24.
Az Opel szentgotthárdi motorgyárában új benzinmotor gyártása indul el az idén az év második felében, eközben a márka két új elektromos és több megújított modellel készül arra, hogy növelje értékesítését és piaci részesedését is Magyarországon.
Részletek

Az Opel az idén is növekedést tervez Magyarországon

Az Opel Magyarország honlapján közölte: 12 336 eladott autóval, 7,4 százalékos növekedéssel és 7,74 százalékos piaci részesedéssel zárták 2018-at. Megjegyezték: az eladások több mint 20 százaléka városi terepjáró (SUV) volt.

Bakai Gergely, az Opel Magyarország ügyvezetője tájékoztatása szerint megújul a haszonjármű portfólió, és felfrissítik személyautó-palettát is. A márka megjelenik egyebek mellett egy plug-in hibrid SUV-val és egy elektromos modellel, illeszkedve a stratégiába, amely szerint 2024-ig minden Opel modellnek lesz elektromos változata.

A közlemény emlékeztet arra, hogy 2017 márciusában jelentette be a PSA csoport megállapodását az Opel megvásárlásáról. Az azóta eltelt időszak gyökeres változásokat hozott az Opel életében.

Az Opel az idén is növekedést tervez Magyarországon

A megújuló termékpaletta már olyan platformokra épül, amelyek a hagyományos rendszereken kívül, plug-in hibrid és elektromos meghajtásra is képesek. Az együttműködés a fejlesztésben, beszerzésben és gyártásban is jelentős gazdasági előnyökkel jár, így már a tavalyi év első felében félmilliárd euró nyereséget tudott termelni az Opel - emelték ki.

A cégcsoport egy évvel ezelőtt jelentette be, hogy Szentgotthárdon is fogják gyártani a PSA 1,2 literes, háromhengeres Pure Tech benzines turbo motorját. A tervek szerint szeptemberben készülnek el az első próbadarabok, és még az év vége előtt, decemberben elindul az új motorok sorozatgyártása Szentgotthárdon.
 
Kulcsszavak: autógyár, járműipar, opel, psa, szentgotthárd
 
A kecskeméti Mercedes-Benz gyár Magyarország második Legvonzóbb Munkáltatója A kecskeméti Mercedes-Benz gyár Magyarország második Legvonzóbb Munkáltatója Hidrogén üzemanyagcellás kamionok fejlesztésén dolgozik a Toyota Hidrogén üzemanyagcellás kamionok fejlesztésén dolgozik a Toyota Merkelnél lobbizik a német autóipar Brüsszel klímavédelmi terve ellen Merkelnél lobbizik a német autóipar Brüsszel klímavédelmi terve ellen A Volkswagen a fiatalok munkanélkülisége elleni közdelemben A Volkswagen a fiatalok munkanélkülisége elleni közdelemben Legördült az első Infiniti Q50 Legördült az első Infiniti Q50
 
Tizedik éve töretlenül piacvezető a DAF márka Magyarországon

Tizedik éve töretlenül piacvezető a DAF márka Magyarországon

2019. január 24.
Tavaly minden eddiginél több, összesen 1846 új tehergépkocsit helyezett forgalomba Magyarországon a DAF, amivel 32,5 százalékos részesedést ért el a hat tonna össztömeg feletti tehergépkocsik piacán.
Részletek

 Tizedik éve töretlenül piacvezető a DAF márka Magyarországon

Ez közel hatszáz járművel többet jelent, mint amennyit 2017-ben értékesített a márka, miközben a piac körülbelül 450 darabbal bővült. Fontos megjegyezni, hogy ez a gyarapodás főként a kisebb járműparkkal rendelkező ügyfelek, és nem a nagy flottaüzemeltetők beszerzéseinek az érdeme, ami stabil piaci alapokat feltételez.

Nemzetközi szinten is szépen teljesített a DAF, ugyanis Európában 16,7 százalékos részesedéssel zárta az évet a 16 tonna össztömeg feletti szegmensben, így most először a második legnagyobb tehergépkocsi-gyártónak számít a kontinensen. A nyerges vontatók piacát továbbra is vezeti a DAF.

Jellemző trendek

„Megfigyelhető, hogy tavaly lényegesen több LF tehergépkocsit adtunk el olyan kisvállalkozóknak, akiknek nem a fuvarozás a profiljuk, ezért szakértő partnert keresnek járműbeszerzéseikhez. Az építőipar fellendülése pedig jól látszik az építőipari modelljeink értékesítésén. Ezenkívül jól bevált a 11 literes, 450 lóerős motorváltozat bizonyos alkalmazási területeken. Az új generációs CF és XF szintén beváltotta a hozzájuk fűzött reményeket, a legtöbb ügyfelünk a gyártó által ígért hét helyett inkább nyolc-kilenc százalékkal kisebb tüzelőanyag-fogyasztásról számol be. Míg a gépkocsivezetők kedvelik a csendesebb működésüket és jobb vezethetőségüket” – mondta Kiss Dávid, a DAF Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

 Tizedik éve töretlenül piacvezető a DAF márka Magyarországon

A siker kulcsai

Persze nemcsak a termékeknek köszönhető a DAF kiváló piaci szereplése. „Nagyon sokat számít, hogy még magasabb szintre emeltük az ügyfélelégedettséget, megfelelő a hálózatunk és bővült az értékesítői csapatunk. Ügyfeleink azt tapasztalhatják, hogy a DAF-os kapcsolat más, mint a többi” – tette hozzá Kiss Dávid.

A DAF tulajdonában levő Hungarotruck Kft. 24 főt vett fel 2018-ban, és ennek egy része létszámbővítést szolgált, követve azt, hogy rekordot döntött a szervizértékesítéstől az alkatrész-értékesítésen át a használt járművek forgalmáig szinte minden téren.

„Továbbra is törekszünk az ötcsillagos kiszolgálás elérésére, ennek köszönhetően a használtjármű-értékesítés területén is kiemelkedő ügyfélelégedettségről számolhatok be. A szolgáltatások tekintetében fontos kiemelni, hogy a DAF Connect, habár újnak számít a piacon, gyorsan fejlődik és egyre többen használják Magyarországon is. A MultiSupport szervizszerződések penetrációja pedig 54 százalék, ami jól mutatja, hogy ügyfeleink mennyire elégedettek a javítási és karbantartási szerződések hasznosságával” – magyarázta az ügyvezető igazgató.

Tervek az idei évre

„Idén hasonló piacméretre számítunk, mint a tavalyi volt, és szeretnénk megtartani a részesedésünket. Ez persze nem lesz könnyű, de bízok a csapatunkban és a termékeinkben, ezenkívül még tovább fejlesztjük a szolgáltatásainkat és az ügyfélelégedettséget. Hamarosan pedig megkezdjük a tíz éve tartó piacvezető pozíciónk alkalmából megalkotott különleges kiadású modellek értékesítését.

Végül ezúton is szeretném kifejezni köszönetemet ügyfeleinknek az együttműködésükért és a bizalmukért!” – zárta a szót Kiss Dávid.

Kulcsszavak: DAF Trucks, értékesítés, haszongépjármű, jármű kereskedelem, járműipar, kamion
 
Rekordév volt a tavalyi az Audi számára Rekordév volt a tavalyi az Audi számára 6,2 milliárd forintos beruházást hajt végre Komáromban a BYD 6,2 milliárd forintos beruházást hajt végre Komáromban a BYD Már "csak" 3 millió forint egy rendszám Sanghajban Már "csak" 3 millió forint egy rendszám Sanghajban Kétpercenként adnak el egyet Európa legnépszerűbb kisautójából Kétpercenként adnak el egyet Európa legnépszerűbb kisautójából Jövőre már Európában is kapható az új Mazda2 Jövőre már Európában is kapható az új Mazda2
 

Találatok száma: 10754 Megjelenítve: 81 - 90