Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 225 Megjelenítve: 101 - 110
Nem csak a terep az otthona - Jeep Cherokee 3.2

Nem csak a terep az otthona - Jeep Cherokee 3.2

2014. október 23.
A Jeep Cherokee megjelenésével, minőségi anyagaival egy üde színfolt a hazai szabadidő autók palettáján. Ezzel a Jeepel mehetünk az Operába, de otthonosan mozoghattunk a beépített technika segítségével bármilyen környezetben.
Részletek

Jeep Cherokee

Jeep CherokeeA Jeep Cherokee megjelenésével, minőségi anyagaival egy üde színfolt a hazai szabadidő autók palettáján. Ezzel a Jeepel mehetünk az Operába, de otthonosan mozoghattunk a beépített technika segítségével bármilyen környezetben.

Rövid látogatóba érkezett szerkesztőségünkbe a Jeep Cherokee 2014 es szépreményű változata. A legmagasabb felszereltséggel, azaz a TRAILHAWK felszereltséggel. 3.2 es V6-os motorja 275 lóerővel büszkélkedhet, ami már arra is elég, hogy egy kisebb gyorsításnál feltekerjük az autópályát a csomagtartóba.

Átdolgozott kilencfokozatú automata váltója precízen és csendesen osztja szét az erőt a négy kerék felé. A sok fokozat egyenletes teljesítmény görbét és szolidabb fogyasztást eredményez.

Kiváló menetdinamikája kategóriájának legjobb terepjáró képességével társul. Adaptív sebességtartó automatikával rendelkezik, aminek része a radaros, illetve kamerás érzékelés is. Ezzel a rendszerrel beállított távolságon belül követhetjük az előttünk haladó járművet, ráadásként vészhelyzet esetén akár nullára megállíthatja a járművet. Amennyiben valakinek problémát jelentene a szűkebb helyekre történő parkolás, ez esetben ultrahangos parkolás segítő rendszer áll a rendelkezésére. Lámpái kissé erőszakos magabiztossággal tudatják az előttünk haladóval, hogy jobb, ha vigyázol, mert jövünk.

Jeep Cherokee

Jeep CherokeeJeep Cherokee











Vad erőt sugárzó külseje érzékeny belsőt takar. Finom bőr ülései kézműves munkára engednek következtetni, az talán már nem újdonság hogy memóriás és motoros beállításúak.  A motoros kezelés a csomagtér ajtónál is jelen van, akár a távirányítóról  is működtethetjük. Apró dolgaink elrejtésére számtalan rekesz szolgál, pl. a műszerfal tetején vagy a jobb első ülés alatt is.   Műszerfala hatalmas információ mennyiséget képes megjeleníteni, a felsorolástól csak a műsoridő hossza véd meg. A középkonzol tetején hatalmas kijelzőn figyelhetjük a navigáció, az fm rádió, vagy pl. a tolatókamera képét. De bárhova tévedjen a szemünk az autóban mindenhol igényes kidolgozás, alaposan megválogatott anyagok teszik teljessé az összképet. Ez az a kép, ami a nagy amerikai álmot igyekszik sugallni, az érzést amiért annyira sokan vágynak egy Jeep tulajdonosává válni. 

Jeep Cherokee

Kulcsszavak: bemutató, Cherokee, jeep, teszt
 
Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Peugeot EXALT és Peugeot QUARTZ: a csúcskategóriás autók két víziója Peugeot EXALT és Peugeot QUARTZ: a csúcskategóriás autók két víziója A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést A Volvo árnyékoláson alapuló automatikus távolsági fényszórója segíti az éjszakai vezetést Az új CLS - Csúcsteljesítmény és hatékonyság Az új CLS - Csúcsteljesítmény és hatékonyság Bemutatkoztak az új Renault Trucks tűzoltóautók Bemutatkoztak az új Renault Trucks tűzoltóautók
 
Formásabb és praktikusabb -  Opel Cascada 2.0 CDTI

Formásabb és praktikusabb - Opel Cascada 2.0 CDTI

2014. október 23.
Kipróbáltuk az Astra és az Insignai közé szánt cabriot a Cascadat. Szerencsére az Opel megtartotta a cabrio lényegét stilizáló vászontetőt.
Részletek

Opel Cascada

Opel CascadaEzzel formásabb és praktikusabb is lett az új modell, nem kell a vaskos merevítők miatt nagyobb csomagtartó. Ma már a vászontetős megoldások is sokkal biztonságosabbak és jobban szigetelnek.

Az 1956 köbcentis erőforrás megfelelő dinamikával mozgatja az amúgy nem kis tömegű autót egész pontosan 1716 kg-ot. A turbódiesel erőforrás 165 Le leadására képes 4000-es fordulaton. 350Nm nyomatékcsúcsot 1750 fordulatszámtól éri el a motor. Ez az erő egy 6 sebességes automata váltón keresztül jut az első kerekekre. Tesztünk alatt a Cascada beérte 6,5l üzemanyaggal 100km-en.

A bemutatott modell rendkívül felszerelt volt. A bőrborítású ülések jól tartanak és nagyon kényelmesek. A bőrrel bevont műszerfal tetején középen található az információs kijelző, melyről leolvashatjuk a pillanatnyi fogyasztási adatok mellett a megtett kilométert, az elfogyasztott üzemanyagot stb., ugyanitt jelenik meg a navigációs rendszer és a hifi is. Extrák közé sorolhatjuk még a kormányfűtést, ami rettentő hasznos dolog a hidegebb hónapokban. A belső elől tágas, hátul viszont maximum a csomagjaink férnek el kényelmesen, lábtér szinte alig van. A csomagtér kategóriájához képest megfelelő, térfogata 280 liter, de ide bújik el a vászontető is, mely 50km/h sebességig menet közben is mozgatható. A tető 17 másodperc alatt nyitható vagy zárható.

Feltűnő jelenség a Cascada, szemet gyönyörködtető a vonalvezetés, főleg nyitott tetővel. Szemből nagyon hasonlít az Astrára de mégis megkülönböztethető. A látványt fokozza a 19 colos könnyűfém felni. A futómű elől MacPherson hátul csatolt hossz lengőkaros kombinációjának hangolása kivételesen jól sikerült.

Opel Cascada


Opel Cascada

Kulcsszavak: Cascada, opel, teszt
 
Budapesten teszteli az Alstom az új vonatokat Budapesten teszteli az Alstom az új vonatokat Kiváló eredménnyel végzett a Kia Venga a 100 000 kilométeres tartósteszten Kiváló eredménnyel végzett a Kia Venga a 100 000 kilométeres tartósteszten Szijjártó: 2013 a növekedési fordulat, az autóiparban pedig a siker éve Szijjártó: 2013 a növekedési fordulat, az autóiparban pedig a siker éve Élesben indul a gyártás Szentgotthárdon Élesben indul a gyártás Szentgotthárdon Környezetbarát motor és számtalan frissítés az új Opel Meriván Környezetbarát motor és számtalan frissítés az új Opel Meriván
 
Szögletesebb elődjénél - Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI DSG

Szögletesebb elődjénél - Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI DSG

2014. október 14.
ipróbáltuk a Volkswagen legkedveltebb modelljét Golfot és ennek a legújabb 7. generációs Variantját. Kívül belül a minőség, az elegancia és az igényes összeszerelés jellemzi az autót.
Részletek

Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf VariantRengeteg extrával ellátták melyek csak a felsőbb kategóriákban vagy még ott sem található meg.

Az új Golf kívülről kicsit mintha szögletesebbnek tűnne mint elődje. Jobban észrevehetők az élek és nagyobbak lettek a lámpatestek is. Ezen kívül szinte alig észrevehető változtatásokat hajtottak végre az elődhöz képest. Ezeket az apró finomításokat csak akkor lelhetjük fel, ha egy 6.generációs modellt mellé állítunk.

Beülve érzékeljük igazán a 6,2 cm-el növelt tengelytávot, így kategóriájának legtágasabb belsőjét nyerte el a Golf. Hátul is nagy a hely, három utas kényelmesen elfér. De üljünk vissza az első ülésbe, az ülések első ránézésre egyszerűnek tűnnek, ám beleülve mégis maximális biztonságérzetet ad, tökéletes az oldaltartása, és hosszú távon is kényelmes. Széles tartományban mozgatható a vezető ülés, így a magasabb növésűeknek sem kell azt érezni, hogy egy kisszéken ülnek. Sok pakolórekeszt helyeztek el az autóban, minden kézre esik tágasak az ajtózsebek, és a tervezők gondoltak a családos tulajdonosokra is ezért a csomagteret óriási, 605 liter az ülések ledöntésével ez 1620 literre bővíthető. Az utastér tele van prémium kategóriás extrákkal.

Kezdeném a multimédia rendszerrel, legfőbb érdekessége a hatalmas érintő képernyős kijelző mely érzékeli az ujjunk közelségét is, ahonnan vezérelhetünk szinte mindent. Gondosan eldugták a CD és SD kártya olvasót a kesztyűtartóba, viszont befogadóképességet nem veszítettünk az AUX és USB csatlakozók is zárt helyen vannak, így szinte semmi sincs szem előtt. A műszerfal ismerős lehet, de mégis kicsit új, gusztusosan adagolt zongoralakk és króm betétekkel.

Volkswagen Golf Variant

Volkswagen Golf VariantVessünk néhány  szót a közlekedésbiztonsági és kényelmi  extrákról. Itt először a visszagurulás gátlós elektromos rögzítő féket említeném, ami tökéletes összhangban van a dupla kuplungos automata váltóval, pirosnál nem kell a féket taposnunk az elindulást pedig finoman intézi. A start-stop rendszer is észrevehetetlenül teszi a dolgát, a legapróbb gázadásra feléled a motor és rángatás nélkül indulhatunk is. Kapunk még sávtartó elektronikát is, mely kis ideig bele is avatkozik a vezetésbe, egy idő után viszont figyelmeztet, hogy jó lenne megfogni a kormányt. Dugóban is van kényeztető megoldás az új Golfban, a távolságtartó tempomat akár állóra is fékez, és ha három másodpercnél nem hosszabb a várakozás, akkor meg is lódulunk a sor után.

A nálunk járt modellben az alap benzines erőforrás az 1,4 literes TSI feltöltős 122 lóerős motor dolgozott. Maximális 200 Nm nyomatéka már 1400-as fordulatnál megjelenik és tart egészen 4000-ig. A dupla kuplungos 7 sebességes automata váltó, tökéletes párost alkot a motorral, a fokozatok között szinte észrevétlenül kapcsol. A futómű komfortos hangolású, nem válik bizonytalanná, stabilan fordul. Tankoláskor kellemeset csalódtunk, ugyanis vegyes használat alatt beérte 5,5 literrel 100 kilométeren.
Összességében az új Golf Variant egy tökéletesen eltalált, családi kombi. Jó motor, váltó és futómű párossal. Igényes megoldások, kiemelkedő minőségben.



Kulcsszavak: bemutató, Golf Variant, teszt, volkswagen
 
Újságírók tesztelték az Audi e-tron modellt Abu Dhabiban Újságírók tesztelték az Audi e-tron modellt Abu Dhabiban SEAT Leon ST - egyedülálló formatervezési nyelvezet kiemelkedő műszaki tartalommal SEAT Leon ST - egyedülálló formatervezési nyelvezet kiemelkedő műszaki tartalommal Hosszabb utakra ideális partner - Honda NC750D Integra Hosszabb utakra ideális partner - Honda NC750D Integra Kényelem nagybetűvel Kényelem nagybetűvel Sportos és gazdaságos az új Audi A1 és A1 Sportback Sportos és gazdaságos az új Audi A1 és A1 Sportback
 
Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D

Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D

2014. október 14.
A Toyota RAV4-es legújabb kiadása jelentős változtatásokon esett át. A 20 centivel megnőtt karosszériának köszönhetően az utastér is kényelmesebb lett, míg a motor, és a futómű már a terepjáró kivitelhez áll közelebb.
Részletek

Toyota RAV4

Toyota RAV4Az új RAV4-es szakított a hagyományokkal és végre intenzíven sportos modern külsőt kapott.

Nálunk a 150 lóerős dízel Prémium kivitel járt, hat sebességes, kézi váltóval terrakotta/fekete bőrbe burkolt belsővel. Az autó 20 centivel hosszabb lett, ezt a változást a belső terén sokkal nagyobbnak érezzük. Az első ülések kényelmesek jó az oldaltartásuk. Hátul nagy a hely, köszönhető ez a tengelytáv megnövelésének. A hátsó ülések egy mozdulattal teljesen síkba fektethetők így az alaphelyzetben se kicsi 547 literes csomagtér 1750 literesre növelhető. A csomagtér végre felfelé nyílik villanymotorral aminek a nyitás magassága távirányítóval  beállítható. Sok tároló rekesz van belül a családosok örömére. Összességében a belső tér egy igazi családi autónak megfelelő.

A műszerfala a Toyota mostani irányzatának megfelelő, kékes világítású. A kezelőszervek könnyen elérhetőek és pont annyi van belőlük, ami még áttekinthető. A navigációs rendszer érintőképernyős panelja középen helyezkedik el. A futóműve elég kemény, kicsit egy terepjáróéhoz áll közelebb, mint egy SUV-hoz. Nem a mi kátyús, kilazult csatornafedős útjainkra tervezték, de sima úton rendkívül stabil. Az integrált menetdinamikai rendszernek köszönhetően az autó minden menetkörülmény között megingathatatlannak tűnik.

Toyota RAV4

Toyota RAV4A rendszernek van  egy sport fokozata  ami az alul kormányozottságot azonnal mérsékli 10% nyomatékot a hátsó hajtásláncra küld illetve vissza vesz a kormány szervó erejéből. A hat sebességes kézi váltó a 340 Nm nyomatékot rendkívül precízen adja át a hajtásláncnak. A 2.2 literes 150 lőerős dízel motor meglepően gazdaságosan,de egyben határozottan mozgatja. A városban a tankolás után 7.5 literes fogyasztás jött ki bár a számítógépe 8.0 litert mutatott a városon kívül 7.0 literrel beérte. Ehhez képes a gyorsulása meglepően jó 9.5 másodperc egy közel 1700 kilós autóhoz képest a végsebessége 190.

Összességében a RAV4 egy városi terepjáró majdnem igazi terepjáró tulajdonságokkal. Hatalmas belső térrel, ideális családi autó annak aki minden időjárási körülmény közötti biztonságot értékeli.

A nálunk járt Prémium kivitel rengeteg hasznos extrát tartalmazott a teljesség igénye nélkül: Hegymenet elindulás segítő rendszer, holttér figyelő, automata távolsági fényszóró,multifunkciós érintőképernyő,7 légzsák,tolató kamera.

Toyota RAV4



Kulcsszavak: rav4, suv, teszt, toyota
 
A ŠKODA AUTO legyártotta az egymilliomodik SUV modelljét A ŠKODA AUTO legyártotta az egymilliomodik SUV modelljét Kiderült, mennyibe kerül a világ legmenőbb elektromos terepjárója Kiderült, mennyibe kerül a világ legmenőbb elektromos terepjárója Egy holland gáz- és elektromos energia szolgáltató vállalat a Toyota Mirai mellett döntött Egy holland gáz- és elektromos energia szolgáltató vállalat a Toyota Mirai mellett döntött Nagyszerűen rajtolt az új Hankook Ventus S1 evo² SUV Nagyszerűen rajtolt az új Hankook Ventus S1 evo² SUV Amerikai startup elektromos teherautóit teszteli a UPS Amerikai startup elektromos teherautóit teszteli a UPS
 
Jobb lett, mint elődje - Kia Sportage 2.0 CRDi AT 4WD

Jobb lett, mint elődje - Kia Sportage 2.0 CRDi AT 4WD

2014. szeptember 15.
A Kia nem pihen, folyamatosan fejleszti, frissíti a modell választékát. Így történt ez a Sportage-el is. Hozzáértő szemek nem sok különbséget tudnak felfedezni az előző kiadáshoz képest és a gyár is jól gondolta, hogy a jól bevált formához nem kell hozzányúlni.
Részletek

Kia Sportage

Kia Sportage A Kia nem pihen, folyamatosan fejleszti, frissíti a modell választékát. Így történt ez a Sportage-el is. Hozzáértő szemek nem sok különbséget tudnak felfedezni az előző kiadáshoz képest és a gyár is jól gondolta, hogy a jól bevált formához nem kell hozzányúlni.

Kívülről felfedezhető hogy nagyobb lett az első hűtőrács, módosítottak az első és hátsó lámpákon és új mintázatú könnyűfém felnit kapott az új Kia Sportage. Belül is az elődben megszokott minőség és látvány fogad.

Az anyaghasználatban történt változás ugyanis puha tapintású műanyag porítást kapott műszerfal teteje és alja valamint az ajtók felső éle is. A műszerfal két különálló órából áll, közöttük helyezkedik el egy 4,3 colos színes információs kijelző. A többi módosítás műszakilag történt, ezért inkább érezzük mint látjuk. Módosítottak a z első futóművön, a kényelem irányába, kevésbé kemény a futómű mint az elődben. Ezzel növelve a komfortérzetet rossz minőségű úton is. Ennek következtében a kormányműhöz is hozzá kellett nyúlni, hogy a vezetési élmény is megmaradjon, csökkent a kormány áttétel kevesebb mint három fordulatnyi kell végállástól végállásig. A helykínálat királyi és az ülések is megfelelően tartanak. Új, prémium hangrendszer is rendelhető, amihez vezeték nélkül csatlakoztatható a mobil és lejátszható a rajta tárolt zene.

Kia Sportage

Kia Sportage A meghajtásról egy 2 literes dízel erőforrás gondoskodik, abból is az erősebbik 184 lóerős változat. Ezt a teljesítményt 4000 fordulat/percnél adja le. Kipróbált változatot automata váltóval és összkerék hajtással szerelték.

A 6 sebességes váltó jól kezeli a 392 Nm nyomatékot, ami egy központi Haldex rendszerű differenciálmű irányításával jut a kerekekre. Az erőforrás kellő dinamikával mozgatja az 1576 kg-os karosszériát, igaz az ECO mód érezhetően visszafojtja a motort, de a kedvező fogyasztás érdekében hétköznapi használat mellett erősen ajánlott. Tesztút alatt a fogyasztás változó volt városban 10liter körül országúton 7 liter körül tartható.

Összességében a frissített Kia Sportage egy jól eltalált, technikai újításokkal és minőségi változtatásokkal ellátott városi terepjáró. Divatos megjelenés, erős motor és kellemes futómű jellemzi.

Kia Sportage

Kulcsszavak: kia, Sportage, teszt, városi suv
 
Liptai Claudia új társat választott magának Liptai Claudia új társat választott magának A Kia Stinger kihívta Rafael Nadalt! A Kia Stinger kihívta Rafael Nadalt! Ez már nem a Merkuros Dacia - Dacia Logan MCV 1.5 dCi Artic Ez már nem a Merkuros Dacia - Dacia Logan MCV 1.5 dCi Artic A jövő tehergépkocsi-fülkéinek megalkotása A jövő tehergépkocsi-fülkéinek megalkotása A Kia Motors bekerült a világ 50 legzöldebb márkája közé az Interbrand 2013-as felmérésében A Kia Motors bekerült a világ 50 legzöldebb márkája közé az Interbrand 2013-as felmérésében
 
Ráncfelvarrás után - Skoda Yeti Elegance 1.4 TSI DSG

Ráncfelvarrás után - Skoda Yeti Elegance 1.4 TSI DSG

2014. szeptember 15.
Stábunknál járt a teljesen újragondolt Skoda Yeti. A városi SUV ezzel a ráncfelvarrással kicsit elveszítette egyediségét de összességében még mindig amolyan Yetis.
Részletek

Skoda Yeti Elegance

Skoda Yeti Elegance Az autó orrát teljesen átrajzolták, lecserélték a kerek lámpaburákat szögletesekre, a lökhárító vonalvezetése is teljesen újszerű. A hűtőmaszk is a mai Skoda design alapján módosult. Ezzel egy kicsit veszített a Yeti az egyéniségéből, a korábbi kerek lámpák ugyanis nagyon domináltak. Egy másik autó visszapillantó tükréből nézve akár egy megemelt Octavia is lehetne. Hátul is felfedezhető a Skodákra jellemző törésvonal a rendszám két oldalán. Ellenben a lámpák formavilágához nem nyúltak. Oldalról a hatalmas üvegfelületek dominálnak. Összességében szerethető maradt a Yeti annak ellenére, hogy az egyedi „arcát” elveszítette.

Beülve elsőre a kormány és a kijelző panel változtatása tűnik fel az előd modellhez képest. A belsőt amúgy a Skodáknál megszokott letisztult formavilág jellemzi. Az ülések kényelmesek, a műszerfal és a kormány kellemes tapintású. Az utastér tele van prémium kategóriás extrákkal. A leg szembetűnőbb a multimédia rendszer, legfőbb érdekessége a hatalmas érintő képernyős kijelző, ahonnan vezérelhetünk szinte mindent.

Óriási a helykínálat, hátul két felnőtt kényelmesen elfér, középre inkább csak a gyerekeket ültessük. Pakolhatóság szempontjából sem kell csalódnunk, a csomagtér 416 literes, amit a hátsó üléssor lehajtásával 1760 literre növelhetünk.

Skoda Yeti Elegance

Skoda Yeti Elegance A nálunk járt modellben egy benzines 1,4 literes TSI feltöltős 122 lóerős motor dolgozott. Maximális 200 Nm nyomatéka már 1500-as fordulatnál megjelenik és tart egészen 4000-ig. A dupla kuplungos 7 sebességes automata váltó tökéletes párost alkot a motorral. A fokozatok között szinte észrevétlenül kapcsol. A futómű kemény hangolású, nem válik bizonytalanná, stabilan fordul, de az úthibák nem maradnak észrevétlenül az utastérben. Tankoláskor kellemeset csalódtunk, ugyanis vegyes használat alatt beérte 7,8 liter benzinnel 100 kilométeren.

Összességében az új Skoda Yeti egy szerethető családi SUV, praktikusan kialakított belsővel, és a mai elvárásoknak megfelelő felszereltséggel és extrákkal.

Skoda Yeti Elegance

Kulcsszavak: skoda, teszt, városi suv, Yeti
 
Bércsökkentésre készül a Volkswagen szlovák leányvállalata Bércsökkentésre készül a Volkswagen szlovák leányvállalata Bevetésen az új, magyar gyártású tűzoltóautók Bevetésen az új, magyar gyártású tűzoltóautók Skoda Citigo CNG rekordkísérlet Európán át Skoda Citigo CNG rekordkísérlet Európán át Erénye a kényelem és funkcionalitás - Kia Soul EV Erénye a kényelem és funkcionalitás - Kia Soul EV Új modellekkel bizonyult sikeresnek a Skoda 2013-ban Új modellekkel bizonyult sikeresnek a Skoda 2013-ban
 
Hosszabb utakra ideális partner - Honda NC750D Integra

Hosszabb utakra ideális partner - Honda NC750D Integra

2014. augusztus 26.
Olcsó ideális, automata, és hosszabb utakat is kényelmesen megtehetünk vele. Ez a Honda NC750 D Integra.
Részletek

Honda NC750D Integra

Honda NC750D IntegraKipróbáltuk a Honda új modelljét az NC750D Integrát. Ez a típus egy ideális választás azoknak, akik nem tudnak dönteni  a „motor” és a robogó között, ugyanis az Integrában mindkét tulajdonság megtalálható.

Az Integra tökéletes választás azoknak, akik gyakran ingáznak a városban, kompakt kivitelének köszönhetően könnyen lehet manőverezni a forgalomban, azonban nem ijed meg egy hosszabb túrától sem.  A motor 17 colos kerekeken gördül, és a 750-es blokkot középre helyezték. Szemből,  ha a nagy plexit nem nézzük akkor nehéz megmondani, hogy ez nem egy sportmotor, oldalról már inkább robogó. Nyeregbe pattanva elsőre a kényelem és a stabilitás jutott eszünkbe, és ez a teszt végére sem múlt el. Kényelmes az ülés, és a magasság is átlagos testalkatra van tervezve. Az ülés kialakításának köszönhetően két személlyel is kényelmes. A műszerfal könnyen átlátható.

A kormányon található kezelőszervek kézre esnek. Jobb kezünknél található a Váltó mód kapcsolója, melyet egyszer megnyomva „D” állásba még egyszer megnyomva „S” állásba kapcsolhatunk. „D” módban a váltómű a legoptimálisabb fogyasztás/teljesítmény értékekhez megfelelően teszi a dolgát, „S” állásban sokkal tovább lehet pörgetni a motort, ez sportosabb vezetést tesz lehetővé.

Honda NC750D Integra

Honda NC750D IntegraTudunk „manuális” módban is motorozni, ezt egy külön kapcsolóval aktiválhatjuk. Ilyenkor bal kezünkkel tudunk felfelé és lefelé kapcsolgatni a kormányon található „+” és „-” gombokkal. Az ülés pozíciója tökéletes.

Az Integra szíve egy 745 köbcentis sor kettes PGM-FI elektronikus benzinbefecskendezéssel felszerelt blokk, ami 55 lóerőt tud felszabadítani magából 6250 fordulat/perc mellett. Ehhez társul a 68 Nm nyomaték, ami már egészen alacsonyan, mindössze 4750 fordulat/percnél rendelkezésre áll. Az erőátvitelről egy dupla kuplungos váltó mechanizmus gondoskodik. Melynek működése a következő: a páros és páratlan sebességfokozatoknak külön kuplung tárcsája van, ez által a váltás gyakorlatilag fokozatmentesen történik. A vezető csak a fordulat ingadozásából látja, hogy mi történik, plusz a műszerfal jobb alsó sarkában látjuk a fokozatszám kijelzőn, hogy éppen hányas fokozatban vagyunk. Ezeknek a fejlesztéseknek és technikáknak köszönhetően az Integra megelégszik 3,5-4 liter üzemanyaggal 100kilométeren.

Összességében a Honda NC750D Integra egy megbízható alacsony fenntartási költségű mindenes, ami ideális társ a mindennapokban és nem ijed meg egy hosszabb túrától sem.

Honda NC750D Integra





Kulcsszavak: honda, motorkerékpár, NC750 D Integra, teszt
 
Vérbeli crossover - Opel Mokka 1,7 CDTI 4x4 Cosmo Vérbeli crossover - Opel Mokka 1,7 CDTI 4x4 Cosmo A Harley-Davidson Dark Custom motorkerékpárok felrázzák a lázadó szellemet A Harley-Davidson Dark Custom motorkerékpárok felrázzák a lázadó szellemet A Párizsi Autókiállításon a Honda bemutatja az új ötajtós Civicet A Párizsi Autókiállításon a Honda bemutatja az új ötajtós Civicet A Tesla nem csak az autókat elektromosította A Tesla nem csak az autókat elektromosította Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE Csajos kisautó - Nissan Micra ELLE
 
Ízig-vérig férfias - Nissan Juke N-TEC 1.6 DIG-T

Ízig-vérig férfias - Nissan Juke N-TEC 1.6 DIG-T

2014. augusztus 07.
Minden autógyár, így a Nissan is kifejlesztett típuson belül egy erős, sportos változatot. Ez történt a Juke 1,6 literes 190 lóerős modelljével is, mely a közelmúltban járt nálunk.
Részletek

Nissan Juke N-TEC

Nissan Juke N-TECKipróbáltuk a 2010-ben Genfben bemutatott Juke izmosított változatát.  A forma még 4 év után sem okoz csalódást, és ezzel az új erőforrással biztos kedvelt lesz a feltűnést szerető autótulajdonosok körében.

A frissített Juke ugyanolyan formás, mint elődje volt. Szemből nézve a hűtőmaszk a mai Nissan formavilágot tükrözi. Hátul a csomaghoz kapott hatalmas kipufogóvégben tér el a kevésbé felszerelt változatoktól. Oldalról szemet gyönyörködtető a vonalvezetés. Méretében és arányaiban nem sokat változott az előd verzióhoz képest, viszont sokat dob a látványon a 18 colos könnyűfém felni. Megjelenése sportos és fiatalos és ízig-vérig férfias.

Az utastérben az anyaghasználat átlagos, hátul kicsit jobban látszanak a költségcsökkentés nyomai, ilyen az ajtók kialakítása és a műanyag ajtónyitó kilincs. A bőrborítású multi kormány kellemes tapintású és minden fontos vezetést segítő rendszer működtethető róla. A csomagtartó alaphelyzetben 251 literes, előretolt ülésekkel ez a térfogat 550 literre gyarapodik. A belmagasság átlagosnak mondható, a felépítésnek köszönhetően a fejtér elfogadható. A bel tér, és a műszerfal designja nagyban változott az elődhöz képest.

A légbefúvók és a klíma vezérlőszerve kerek, az érintőképernyős hifi pedig szögletes. Kifejezetten kényelmesek és jó tartást biztosítanak az ülések. A Juke-ban már korábban megismert „Nissan dinamikus üzemmód vezérlő” névre hallgató rendszer még mindig nagyon jópofa. A klíma vezérlése mellett ugyanis három vezetési karakter Eco, Normál  és Sport és néhány ezekhez tartozó diagram például nyomaték, töltőnyomás, g-erők, gazdaságosság között választhatunk.

Nissan Juke N-TEC

Nissan Juke N-TECA frissített Juke  igazi erőssége a motorháztető alatt lapul, ami nem más, mint az a bivaly erős 1.6 literes DIG-T turbós benzinmotor. Az erőforrás 190 lóerős, ami több mint elég az 1,3 tonnás Juke mozgatására. Már alacsony 2300-2500-as fordulattól érezhető, hogy rengeteg tartalék van a motorban. 240 Nm nyomatéka egy hat sebességes kézi válton keresztül jut az első kerekekre már 2000-es fordulattól. A nagy teljesítmény mellé társul egy remekül hangolt futómű is és a Juke így alkot egy kezelhető ám nagyon erős crossovert.

Összességében a frissített Nissan Juke egy feltűnő nagyon erős motorral szerelt városi crossover.

Nissan Juke N-TEC

Kulcsszavak: juke, nissan, teszt, videó
 
Barcelona az egyetlen e-NV200 modellt gyártó Nissan üzem Barcelona az egyetlen e-NV200 modellt gyártó Nissan üzem A Nissan felvillanyozta Essen városát A Nissan felvillanyozta Essen városát Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték A Nissan bemutatja a jövő töltőállomását A Nissan bemutatja a jövő töltőállomását A jövő közlekedése az autózás jövőjén alapul A jövő közlekedése az autózás jövőjén alapul
 
Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2

Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2

2014. július 23.
A  második generációs Nissan Note, már nem egy egyterű hanem inkább egy családi kisautó. Rengeteg extrával és gazdaságos 1,2 literes benzines erőforrással.
Részletek


Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2

Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2Az új generációs Note ugyanolyan praktikus és formás mint elődje volt. Szemből nézve a hűtőmaszk a mai Nissan formavilágot tükrözi. A hátsó lámpák kicsit lejjebb költöztek. Oldalról szemet gyönyörködtető a vonalvezetés. Méretében és arányaiban nem sokat változott az előd modellhez képest. Megjelenése sportos és fiatalos.

Az utas és csomagtér variálhatósága példás, a méretei ellenére fejedelmi a helykínálat elől hátul egyaránt. Az ajtók majdnem derékszögben nyithatóak a könnyebb ki és beszállás és pakolás érdekében. A hátsó üléssor 16 centimétert tologatható lábtér vagy raktér bővítése érdekében. A csomagtartó alaphelyzetben 325 literes előretolt ülésekkel ez a térfogat 411 literre gyarapodik. Hátratolt ülésekkel a lábtér óriási, előretolt állapotban viszont már kényelmetlen. A beltér és a műszerfal designja nagyban változott az elődhöz képest. A légbefúvók és a klíma vezérlőszerve kerek, az érintőképernyős hifi pedig szögletes. Az anyaghasználat elviselhető. Kifejezetten kényelmesek a szövet borítású ülések. 

A 21. századi környezettudatos gondolkodás jelei megjelennek a műszerfalon kék és zöld színben villogó fényjáték képében. A  műszerfal közepén pedig egy gázpedál-visszajelző mutatja a lábunk épp milyen nehéz. Az utastérben rengetek tárolóeszköz található, kesztyűtartóból egyből kettőt kaptunk. Fontos megemlíteni az aktív biztonsági pajzsot, hasznos a holttér figyelő rendszer, a sávelhagyásra figyelmeztető hangjelzés kicsit ébresztőórás hatást kelt, de hasznos. Parkoláskor a középső kijelzőre vetít az előttünk mögöttünk és a mellettünk lévő képet a 4 kamerából álló rendszer.

Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2

Fiatalosabb mint elődje - Nissan Note 1.2A Note mozgatásáról egy 1,2 literes kompresszoros benzines erőforrás gondoskodik, 98 lóerővel és 200 Nm nyomatékkal, ezekkel a paraméterekkel  megfelelő dinamikával mozgatható a nem túl nehéz karosszériát. A váltó hosszú áttételezésű, városban 3. sebességben kényelmes viszont autópályán 130km/h-nál csupán 2500-at forog. Bekapcsolt Start-Stop rendszerrel a fogyasztás 5,5 liter volt vegyes használat mellett.

Összességében az új generációs Nissan Note egy tágas jól variálható családi kisautó. Kedvező árral és fogyasztással.

Kulcsszavak: nissan, Note, teszt
 
Megérkezett a Nissan Juke Dark Sound limitált kiadása Megérkezett a Nissan Juke Dark Sound limitált kiadása Elektromosautó-megosztási rendszert indít a Nissan Elektromosautó-megosztási rendszert indít a Nissan Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek Miskolcon gázüzemű autóbuszt tesztelnek Idén a Nissan GT-R adja meg a Goodwood Festival of Speed alaphangját Idén a Nissan GT-R adja meg a Goodwood Festival of Speed alaphangját A világon elsőként bemutatkozik a Nissan legendás GT-R-jének versenyautók által ihletett változata A világon elsőként bemutatkozik a Nissan legendás GT-R-jének versenyautók által ihletett változata
 
A figyelem középpontjában - Kia Soul 1,6 CRDi

A figyelem középpontjában - Kia Soul 1,6 CRDi

2014. július 01.
A Kia egyik legmerészebb dobása ismét feltűnő és jó lett. Korábbi tesztünkben már bemutattuk a Soult. Peter Schreyernek köszönhetően végre itt van a frissített, ráncfelvarrott fenevad. Egyet viszont leszögezhetünk: még mindig feltűnést kelt.
Részletek

Kia Soul

Kia SoulA Kia Soul 2006-ban mutatkozott be a nagyérdeműnek a Detroiti Autószalonon, igaz akkor még csak tanulmányként. Mivel koncepciónak indult, így nem is mertek arra gondolni a Kiánál, hogy ilyen nagy lesz rá az érdeklődés. A közönségnek bejött a vagány, nem mindennapi forma, és szinte követelték a sorozatgyártást.


Az első modell szép karriert futott be. Most az új Soul – bátran mondhatjuk – még jobb lett elődjénél. A vagánysága és játékos bája megmaradt. Azt gondolnánk, hogy egyedi formavilágával uralhatja ezt a piacot, de itt vannak a konkurens modellek, mint a Citroen C3 Picasso, a Skoda Yeti vagy a a Nissan Cube. Mégis a Soul valamiért más, és ezt már az első pillantásnál éreztem. Nincsenek fölösleges vonalak. Egyszerűek, szépek. Beülve az autóba egyből szembetűnnek a műszerfal letisztult, tiszta vonalai. A kezelőszervek átláthatóak, sallangmentesek. A pillanatnyi fogyasztást, az üzemanyagszintet és még sok más hasznos információt azonnal megkapunk. Nem kell külön gombokat nyomkodni. A navigáció egyszerűen mesés. Úti célunkat könnyen, felhasználóbarát módon táplálhatjuk be. Nincsenek fölösleges menük, amik csak összezavarnák az ember fiát.

Induláskor tényleg beülünk, és nem leülünk az autóba. A vezetési pozíció könnyen megtalálható az állítható kormány segítségével, a pedálokat, a váltót és minden kezelőszervet könnyű elérni. A sebességváltó könnyedén mozog. Nincs melléváltás, nem kell keresgélni a sebességfokozatokat. A lábtér mind elöl, mind hátul fejedelmi, a fejtér hatalmas. Az ülések ergonómiailag tökéletesek, kényelmesek. Két-háromszáz kilométer megtétele után sem fáradtunk el.

Kia Soul

Kia SoulTesztautónk motorházteteje alatt egy 1,6 literes 124 lóerős dízelmotor dübörög. Vegyes használatban átlag 6,4 liter üzemanyagot fogyasztott. A 124 lóerős teljesítmény a Soul 1,25 tonnás súlyát elegendő vehemenciával mozgatja. Alacsony városi sebesség mellett a motor minden egyes gázadásra élénken reagál, autópálya tempónál viszont kicsit elgondolkozik a helyes magatartásról. A gáz amúgy rendkívül közvetlen, a fék pontos és elég kemény, a kuplung pedig hibátlan. A kézi váltót jó érzés tologatni a fokozatok között. Tesztalanyunk induló ára 5 444 000 forint, a GDi modell 4 299 000 forinttól kapható. Ha a konkurens márkákkal összehasonlítjuk, akkor egy versenyképes autót vehetünk.

A Kia nagy dobása a Soul. Sikerült egy egyáltalán nem unalmas, tágas, és minden szempontból szerethető autót gyártaniuk. Biztos vagyok benne, hogy sokaknak tetszik, és sokaknak nem. De pont ettől lesz a figyelem középpontjában, és az mindig jó, ha valamiről lehet beszélni. A Soul egyedi formája elérhető árkategóriában száll be a versenybe.

Kia Soul

Kulcsszavak: galéria, kia, Soul, teszt
 
Új Mazda3-mal a fél világ körül Új Mazda3-mal a fél világ körül A Kia 120 autóval segíti a 2019-es Australian Open tenisztorna lebonyolítását A Kia 120 autóval segíti a 2019-es Australian Open tenisztorna lebonyolítását A nagyra nőtt Suzuki SX4 S-Cross A nagyra nőtt Suzuki SX4 S-Cross Még dögösebb lett az új BMW 1-es sorozata Még dögösebb lett az új BMW 1-es sorozata Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW
 

Találatok száma: 225 Megjelenítve: 101 - 110