Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 227 Megjelenítve: 211 - 220
«||212223|>|»
Népszerű családi autó - Peugeot 308 2.0 HDi

Népszerű családi autó - Peugeot 308 2.0 HDi

2012. április 28.
A Peugeot 308-as a leg- népszerűbb családi autók egyike. Stábunk a 2 literes 163 lóerős ...
Részletek
A Peugeot 308-as a legnépszerűbb családi autók egyike. Stábunk a 2 literes 163 lóerős próbálhatta ki.

Peugeot 308A Peugeot kínálat egyik talán legjobban fogyó modellje a 308-as nem olyan régen egy apróbb ráncfelvarráson esett át.  Első ránézésre feltűnő a feketeházas fényszórók, a krómkeretes maszkkal ellátott első lökhárító, illetve a mai kor elvárásainak megfelelő nappali fény. A lökhárítóba integrált nappali fény egy nagyon szép ívet formál az autó elején, igazán fiatalossá téve az új 308-at.






A motor egy 1998 ccm-es 163 lóerős és 340 nm nyomatékkal rendelkező soros 4 hengeres közvetlen befecskendezéses HDi diesel, melynek előnye, hogy a 340 nm nyomatékot már 2000 fordulat/perctől érezhetjük.

 Ezzel az erőtartalékkal bátran gazdálkodhatunk. Sokan azt gondolhatják, hogy mivel eléggé erős az autó ezért a fogyasztása ennek megfelelő, de ez nem igaz, bát tény hogy városban közel 8.5 litert míg országúton 5.7 literes fogyasztást mértünk. A városi értéket egy kicsit soknak találtuk, de a hosszú távú fogyasztás kárpótolt érte. A váltó egy 6 fokozatú automata szerkezet. A futóművet a Peugeot mérnökei megpróbálták egy kicsit sportosabbra hangolni, de be kell hogy valljuk ez nem sikerült túl jól. A kormányzás közvetlen, a fékek harapósak.

Beülve az autóban, franciás kényelem fogad mindenkit, az ülések kényelmesek és megfelelő a helykínálat is. Az első ülések könyöktámaszt kaptak.

Peugeot 308A térérzettet nagyban növeli a hatalmas üvegtető. A csomagtartópereme egy kicsit talán magasan van, de a mérete átlagosnak mondható, viszont a gyári hifi rendszer mélyládája értékes helyet vesz el a térből. Az összképet tekintve praktikus és kellemes látványt nyújt az utastér, igazából egyetlen egy dolog van amit hiányolni lehet az ülésfűtés.










További cikkek


Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race
Opel Corsa 1.3 CDTI EcoFlex
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Kulcsszavak:
 
Gyémánt a latyakban - Mitsubishi L200 2.5 DI-D Gyémánt a latyakban - Mitsubishi L200 2.5 DI-D Tekintélyparancsoló és sportos - Peugeot RCZ 1.6 THP Tekintélyparancsoló és sportos - Peugeot RCZ 1.6 THP Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Családi ragadozó - Ford Mondeo 2.0 EcoBoost Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Robosztus - Ford Ranger  2.2 4x4 Limited Robosztus - Ford Ranger 2.2 4x4 Limited
 
Terepjáró a javából - Jeep Wrangler 2.8 CRD

Terepjáró a javából - Jeep Wrangler 2.8 CRD

2012. április 16.
A Wrangler Jeep a terepjárók között fogalom. Neve egyet jelent a minden akadályt ...
Részletek
A Wrangler Jeep a terepjárók között fogalom. Neve egyet jelent a minden akadályt leküzdővel. Kulturált körülmények mellett próbára tettük.

Wrangler JeepRánézve erre az ízig-vérig hagyományokkal rendelkező amerikai terepjáróra, furcsa érzés és nehéz elhinni, hogy ez a márka már olasz kézben van.  De szerencsére első ránézésre aki nem ismeri a márka történetét az nem tudja megmondani hogy ki is a tulajdonos.

A jellemző Wrangler jegyek, mint a kerek fényszórók, a hét lyukas hűtőrács az ajtó külső zsanérozása, a motorháztető külső zárjai és az aprólékos munkával kiszedhető tető, a sík szélvédő és a szögletes karosszéria szerencsére megmaradtak.


A motorháztető külső zárja praktikus, de nem gondolnánk, hogy kelet Európában ennyi elég, nem biztos hogy bárhol szívesen és nyugodtan ott meri a tulaj hagyni az autóját. A szögletes motorháztető alatt egy 2777 ccm-es 6 hengeres 147 KW-os és 410 nm nyomatékkal rendelkező diesel motort találunk. A motor hatalmas előnye hogy a nyomatékcsúcsot már 1600 fordulat/perctől élvezhetjük. A váltó egy 6 sebességes kézi vagy 5 sebességes automata, a hajtás természetesen össz kerék. Az összkerékhajtás a 410 nm nyomaték, az első és hátsó differenciálzár és a 38,4 fokos első, a 31,4 fokos hátsó és 20,8 fokos rámpaszög igen komoly terepjáró képességekkel vértezi fel a Wrangler-t. Ha helyet foglalunk az autóban, akkor igencsak barátságos beltér fogad bennünket. A helykínálat 4 személy számára van kialakítva. A műszerfal kifejezetten szép, ízlésesek a krómgyűrűk, az elöl helyet foglalókat könyöklő és pohártartó is kényezteti.

Ha van kedvünk hozzá, akkor az első ülés fölötti tetőrészt egész könnyen ki tudjuk szedni a helyéről, de elrakni az autóban már annál nehezebb. A csomagtér ajtó megoldása elég érdekes lett. Az üveges részt csak akkor tudjuk kinyitni, ha már az ajtót kinyitottuk, de bezárni viszont ezt kell először.

Wrangler JeepErőteljes, jól vezethető, a terepen minden gond nélkül elboldogul. és ezek mellé még a fogyasztása is jónak mondható, átlagban 9 litert mértünk.

De egy percig se feledjük azt a nem elhanyagolható apróságot, hogy a terepezés azért több vezetési tudást igényel, mint amit egy átlag sofőr birtokol. A megoldás az, hogy az autó árának töredékéért lehet szakembertől vezetési órákat venni, legalább úgy tanulunk meg autót vezetni, hogy a Jeep-ünk túléli amatőr próbálkozásainkat.




További cikkek

Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
Születésnapos - Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition
Kulcsszavak:
 
Nem is olyan kicsi - Fiat 500L 1.3 d Nem is olyan kicsi - Fiat 500L 1.3 d Vonzza a tekintetünket - Hyundai i30 Fastback Vonzza a tekintetünket - Hyundai i30 Fastback A nagyra nőtt Suzuki SX4 S-Cross A nagyra nőtt Suzuki SX4 S-Cross Szerethető nagyvas - Ssangyong Rexton Szerethető nagyvas - Ssangyong Rexton A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI
 
Komfortos és megbízható - Toyota Avensis 2.0 D-4D

Komfortos és megbízható - Toyota Avensis 2.0 D-4D

2012. április 10.
Az új Avensist a Frankfurti autó- szalonon mutatta be a japán gyártó.
Részletek
Az új Avensist a Frankfurti autószalonon mutatta be a japán gyártó. Méreteiben szinte változatlan maradt a Sedan és Kombi kivitelben megvásárolható Toyota.

Toyota AvensisDe mégis eltér elődjétől. A legszembetűnőbb változtatás a LED-es nappali fénnyel gazdagított fényszóró, mely formájában is eltér az előző verzióétól és intelligens kanyarkövető rendszerrel is ellátták. Módosultak a lökhárítók és a hátsó lámpák is. Az átrajzolt első lökhárító sportosabb érzést kölcsönöz. Sok energiát fordítottak a mérnökök a zajszigetelésre. Ennek eredményeképpen 110-es tempónál is alig hallatszik motorzaj az utastérben.  




Az átdolgozott 2.0 D-4D diesel erőforrás, kedvező költségek mellett üzemeltethető, környezetbarát és 124 LE-s teljesítménye 3600-as fordulaton sem mondható kevésnek. Az új turbófeltöltőnek köszönhetően a 310 Nm nyomaték már 1600-as fordulaton a rendelkezésünkre áll. Tesztalanyunk a 6 sebességes manuális váltóval rendelkezett, mely pontosan kapcsolható és az áttételezése is jól megtervezett. A hatodik fokozatban 100-as tempónál 1500-at forog a főtengely, mely rendkívül gazdaságos fogyasztási értékeket produkál. Tesztünk során, mely nagy részben városi és autóúton történő közlekedésből állt, 5,3 literes fogyasztási átlagot produkált az Avensis.

Az autóba beülve nem fedezhető fel annyi változás az elődhöz képest, mint kívülről. Legszembetűnőbb az érintőképernyős, multimédiás Toyota Touch rendszer, mely a középkonzolon található és felárért akár a telefonunkra érkező sms-eket is felolvassa nekünk. A navigációs rendszere is könnyebben kezelhető és okosabb. A kezelőszervek kézre állnak és anyaguk jó minőségű. Az ülések szövet borításúak, oldaltartásuk megfelelő és a vezetőülés még motorosan állítható deréktámaszt is kapott.

Toyota AvensisHátul sem panaszkodhatunk a kényelemre, a sík padlónak és az alig formázott üléssornak köszönhetően akár három felnőtt is komfortosan érezheti magát. Az 509 literes csomagtere a Sedan adta hátrányok ellenére jól pakolható.

összességében a Toyota Avensis 2.0 D-4D egy gazdaságosan üzemeltethető, komfortos és megbízható útitárs a mozgalmas mindennapokban.









További cikkek


Harmonikus és igényes - Mercedes Benz C 220 CDI
Takarékos kombi - Peugeot 508 SW
Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race
Kulcsszavak:
 
Válságautó - Peugeot 301 Válságautó - Peugeot 301 Felvillanyozva – Citroen C Zero (első rész) Felvillanyozva – Citroen C Zero (első rész) Városi cirkáló - Renault Twingo Városi cirkáló - Renault Twingo Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D Újratöltve – Fiat Tipo Újratöltve – Fiat Tipo
 
Születésnapos - Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition

Születésnapos - Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition

2012. március 23.
Limitált példány- számú kiadással emlékezett meg a Toyota a Land Cruiser 60. születés- napjáról.
Részletek
Limitált példányszámú kiadással emlékezett meg a Toyota a Land Cruiser 60. születésnapjáról. Következő tesztünkben láthatjuk a születésnapost.

Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition 1951-et írtunk, amikor megjelent az első Land Cruiser és az azóta eltelt 60 év bizonyítja, hogy mindenidők egyik legsikeresebb terepjárójával van dolgunk. Tesztalanyunk a 60.-dik évfordulóra kiadott limitált példány.

A Toyota híres arról, hogy érzelemmentes autókat gyárt, túl sok érzelem sajnos a Land Cruiser láttán sem éri az embert. De azért 4,7 méteres hosszával és közel 2,5 tonnás önsúlyával lenyűgöző látványt nyújt.




A motorháztető alatt egy 2982 ccm 190 lóerős és 420 nm nyomatékkal rendelkező D4D diesel motort találunk. A csúcsteljesítményt 3400 fordulat/percnél a nyomatékcsúcsot pedig már 1600 fordulat/percnél megkapjuk. A váltó egy 5 sebességes automata váltó ami picit talán lassan teszi a dolgát és a mai világban már hiányzik a 6.dik fokozat. A futóműve a légrugózás miatt szinte minden apróbb úthibát észrevétlenné tesz a vezető illetve az utasok számára. A kormányzás pontos, de nagyobb tempónál a rásegítés soknak tűnik. A fékhatás egy kicsit lehetne vadabb is.

Beülve az autóba szinte karosszék méretű bőrülésekben foglalhatunk helyet, amik természetesen elektromosan állíthatóak és az eltárolt memóriában előhívhatjuk az általunk beállított pozíciót. A beltérben minden a funkcionalitásnak van alárendelve a kategóriának megfelelő minőségben. Plusz jó pont a hűthető kesztyűtartó, ami a klímától függetlenül működik, és a 14 hangszorós JBL hangrendszer. Az extrák között találjuk a tempomattal kombinált távolságtartó rendszer, ami egy kicsit lassan teszi a dolgát. Illetve a fedélzeti kamera, ami a parkolásnál hatalmas segítség tekintve az autó méreteit.
A hátsó sorban a helykínálat szinte korlátlan a csomagtartó hatalmas.
Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition





















További cikkek


A család barátja - Nissan Qashqai+2 2.0i 4WD
Takarékos kombi - Peugeot 508 SW
Fiat Freemont 2.0 Multijet
Kulcsszavak:
 
A Bukósisakos - Citroën DS3 Cabrio 1,6 THP Sport A Bukósisakos - Citroën DS3 Cabrio 1,6 THP Sport Születésnapos - Toyota Land Cruiser VX Executive 60th Edition Harley Davidson Heritage Softail Classic Spanyol macho - Seat Leon 1.6 TDI CR Style Spanyol macho - Seat Leon 1.6 TDI CR Style Az egyik legszebb japán SUV - Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Az egyik legszebb japán SUV - Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Sportosra váltottunk - Mazda3 sport 2.2d Attraction Sportosra váltottunk - Mazda3 sport 2.2d Attraction
 
Franciás kényelem - Peugeot 508 GT 2.2 HDi

Franciás kényelem - Peugeot 508 GT 2.2 HDi

2012. március 14.
A Peugeot 508 GT 2.2 HDi automata e típus csúcs változata. A viszonylag nagy teljesít- ményű ...
Részletek
A Peugeot 508 GT 2.2 HDi automata e típus csúcs változata. A viszonylag nagy teljesítményű motorjával, és megfelelő gázpedál kezeléssel igen gazdaságosan tudunk közlekedni.

Peugeot 508 GTA közelmúltban kipróbálhattuk a  Peugeot legerősebb, legfelszereltebb típusát, az 508 GT-t, mely nem sokban különbözik a hagyományos 508-tól. A legészrevehetőbb különbségek  a csak a GT változatban megtalálható 2.2-es diesel motor, a 6 sebességes automataváltó és a módosított futómű.

A  2.2-es diesel motor 204 lóerőt ad le 3500-as fordulaton, kellő dinamikával mozgatja az 1515 kg-ot nyomó 508-at. A 450 Nm nyomatékot 2000 fordulat/percen adja le, egy 6 sebességes automata váltón keresztül az első kerekekre.



A motorerő úton tartását egy kettős kereszt lengőkaros első futómű segíti. A stabilitás már az első dinamikusabb kanyarvételkor érezhető.

Az autót körbejárva nem sok sportosságra utaló motívum fedezhető fel. A hűtőmaszkban azonban találkozhatunk egy GT felirattal. Az autót 18-as könnyűfém felnivel szerelték fel, mely nagyon jól mutat, viszont az úthibákra nagyon érzékeny. A legszembetűnőbb azonban a dupla krómozott kipufogó.  Az autóba beülve érezhetjük a franciás kényelmet, melyet fokoznak az elektromosan állítható első ülések, melyek barna bőrbevonatúak. Gombnyomással aktiválhatjuk a vezető oldali ülésbe épített derékmasszírozót, a komfort érzetet növeli továbbá a 4 zónás klíma. Fülünk kényeztetéséről JBL hifi gondoskodik. A motort beindítva előbújik a műszerfalból a head-up display, mely informál minket az aktuális sebességről, a tempomat és a sebességhatároló beállításairól, valamint a navigáció utasításairól.

Peugeot 508 GTAz utastér tágas, hátul is kényelmesen elfér három felnőtt. Csomagjainkat egy 470 literes csomagtartó nyeli el, melynek ajtaja távirányítóval vagy az utastérből gombnyomással nyitható.
Tesztünk alatt a fogyasztás városban 8 liter, országúton 6,6 liter körül alakult.

összességében a Peugeot 508 egy sportos, jó futóművel és váltóval ellátott középkategóriás Sedan, ami még gazdaságos is tud lenni, ha hosszabb távon ingázunk vele.






További cikkek

Takarékos kombi - Peugeot 508 SW
Mercedes-Benz CLS 350 CDI BlueEfficiency
Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race
Kulcsszavak:
 
Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio Ez még jobb - Suzuki Vitara  1,4-es turbó Ez még jobb - Suzuki Vitara 1,4-es turbó Franciás kényelem - Peugeot 508 GT 2.2 HDi Lancia Ypsilon TwinAir Izmos és divatos - Hyundai Kona Izmos és divatos - Hyundai Kona Prémium kombi Svédországból - Volvo V90 Prémium kombi Svédországból - Volvo V90
 
A "fürge" - Suzuki Swift Sport

A "fürge" - Suzuki Swift Sport

2012. március 14.
A Suzuki életében a Sport illetve régebben a GTI modellek igen nagy szerepet töltöttek be.
Részletek
A Suzuki életében a Sport illetve régebben a GTI modellek igen nagy szerepet töltöttek be. A Swift név jelentése fürge amire az új Sport modell igencsak rászolgál.

Suzuki Swift Sport2011 tavaszán Genfben a Suzuki bemutatta a Concept S modellt, ami igen  nagy sikert aratott.  Szerencsére minden különösebb módosítás nélkül vitték át a sorozatgyártásba.

A külső tekintetében akárcsak az előző modell esetében a Sport változat eltérése az alaptól nem túl drasztikus, de ahhoz pont elég, hogy  egy avatatlan szem is elsőre észrevegye hogy ez valami más.






A legfeltűnőbb változás az osztott hűtőrács, a karakteresebb ködlámpa rács, a látványosabb fényszórók, küszöb spoilerek, 17” felnik, a hátsó lökhárító diffúzor és az ebben elrejtett dupla kipufogó.

A kisméretű tető spoiler  a Suzuki mérnökei szerint nem csak látványos, de nagyobb sebességnél növeli a leszorító erőt is ezáltal stabilabbá téve az autót. A leszorító erőre nagy szükség van, hiszen az 1600 ccm, 136 lóerős és 160 nm nyomaték leadásra képes motor igencsak fürgévé teszi az autót. A Sport esetében is egy tipikusan pörgős, japán motorral van dolgunk, mivel a 136 lóerőt 6900 fordulat/percnél a 160 nm nyomatékot pedig 440 fordulat/percnél adja le. Mindezzel a tudással 6.5 literes átlagfogyasztást mértünk. A váltó 6 sebességes és kézi kapcsolású. A futóműve sportos, bátran vadászhatunk vele kanyarokat egy szerpentinen, nem fogunk csalódni benne, viszont ami meglepő, hogy ilyen tudás mellet kellő komforttal is rendelkezik.

A belső talán nem olyan látványos mint a külső, diszkrét sport felírat az ülésen, ami kellően kagylós és kanyarokban is jól tartja az utasait. Az alapfelszereltség része a hét légzsák és a menetstabilizáló elektronika, a fényérzékelős bi-xenon fényszóró, az automata légkondicionáló, tempomat, az ülésfűtés, az USB-s CD-s rádió Bluetooth-kihangosítóval.  

Suzuki Swift SportAz új Sport egy dinamikus, nagyon jól vezethető és szerethető autó lett.



















További cikkek


Guruló tojás - Ford Metal Ka 1.2
Opel Corsa 1.3 CDTI EcoFlex
Szebb és jobb béka - Nissan Micra 1.2 Tekna
Kulcsszavak:
 
Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic Egyszerű és szerethető - Fiat 500L 1.6 MultiJet Living Egyszerű és szerethető - Fiat 500L 1.6 MultiJet Living Semmi cicoma - Volvo V40 Geartronic D3 Semmi cicoma - Volvo V40 Geartronic D3 Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D Szakít a hagyományokkal - Toyota RAV4 2.2D4-D Kicsi a Bors, de erős. És még vonzó is – SsangYong Tivoli Kicsi a Bors, de erős. És még vonzó is – SsangYong Tivoli
 
A család barátja - Nissan Qashqai+2 2.0i 4WD

A család barátja - Nissan Qashqai+2 2.0i 4WD

2012. február 25.
A Nissan Qashqai előző generációja is nagy sikernek örvendett, amit nagyon jól mutat ...
Részletek
A Nissan Qashqai előző generációja is nagy sikernek örvendett, amit nagyon jól mutat, hogy még az elsőszériás modellek is elég jól tartják az árukat a használt autók mezőnyében.

Nissan Qashqai+2Nemrégiben azonban megérkezett a frissített változat, ami kicsit agresszívebb, kicsit gömbölyűbb és még kifinomultabb lett. Ráadásul a Qashqai+2 azok igényét is kielégíti, akik hét ülést szeretnének autójukba.
A Qashqai új ráncfelvarrott változatának agresszívabb lett az eleje annak ellenére, hogy a vonalak valamivel íveltebbek, kerekebbek lettek. Persze nem annyira, hogy egy dromedár vadállat benyomását keltse az autó, de az első generációnál lényegesen határozottabb lett a megjelenése.




Ehhez az is hozzájárul, hogy a motorháztető kapott két kiálló, domború ívet, ami a kormány mögül is nagyon jól néz ki. Hátul két macskaszemet kapott a lökhárító, ami nem túl modern, de azért nem zavaró. Mindenestre a finom változtatások összességében dögösebbé tették a Qashqait.

Az utastér nem sokat változott. A vezető előtti műszerek dizájnja ugyan módosult egy keveset, de ez is csal előnyére vált a Nissan SUV-jának. Szerencsére a Qashqai továbbra is kényelmes, minden kézre áll és a helykínálatra sem lehet panasz az első két üléssorban. A +2 ülésnél természetesen ez már nem igaz, de mint tudjuk, a legtöbb +2 üléses autóban azért a leghátsó két ülés sosem teljesértékű. Ez a Qashqai+2 esetében is igaz. A csomagtartó alapesetben 550 literes, de az ülések ledöntésével akár plusz 1000 litert is nyerhetünk. A középkonzolon található műanyagok nem zavaróan kopogósak, de legalább kinézetre lehetnének egy lehelletnyivel finomabbak.

Nissan Qashqai+2A nálunk járt tesztautóban a kétliteres benzinmotor dolgozott, amelyhez hatgangos kézi váltó tartozott. Utóbbi rövid utakon jár és kifejezetten jól kapcsolható. A kétliteres benzinmotor 140 lóerős és majdnem 200 Nm a maximális nyomatéka.

Ez nem túl veretes, de az erőforrás mégis nagyon jól mozgatja a nagyobbik Qashqait, melyben meglepően csendes, járása pedig hihetetlenül egyenletes. Ez az előnye a dízelekkel szemben.



Hasonlóan egyenletes járást biztosít a futómű is, amely a ballonos gumiknak is köszönhetően remekül tompítja az úthibákat. Autópályán pedig kifejezetten limuzinos érzése van az embernek a Qashqaiban. A fogyasztás nem sokkal 9 liter felett alakult, ami egy ekkora motortól egy összkerekes autóban egyáltalán nem sok. Ha az ember igazán dinamikusan akar közlekedni vele, akkor sokat kell 4000-es fordulat fölé pörgetni a motort, mert akkor jön meg az ereje, ennek fényében pedig még elfogadhatóbb a 9 liter körüli fogyasztás.

A nálunk járt, automata kulcsos rendszerrel, panoráma tetős, xenon fényszórós, bőrüléses autóról csak jót tudunk mondani. ára 7 és fél millió forint, ami ma már nem sok egy ekkora, biztonságos és jól felszerelt autóért. A Qashqai+2 szerintünk az egyik legjobb választás a családosok számára a hazai piacon.

Nissan Qashqai+2





















További cikkek


Szebb és jobb béka - Nissan Micra 1.2 Tekna
A kistesó - Nissan Juke 1.6 Turbo Tekna
Igazi utcai sportautó - Nissan 370Z
Kulcsszavak:
 
Ez még jobb - Suzuki Vitara  1,4-es turbó Ez még jobb - Suzuki Vitara 1,4-es turbó Csendes elegancia - Volkswagen e-Golf Csendes elegancia - Volkswagen e-Golf Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line Vagány és dinamikus - Kia Ceed 1.0 T-GDI GT Line Erénye a kényelem és funkcionalitás - Kia Soul EV Erénye a kényelem és funkcionalitás - Kia Soul EV Jobb lett, mint elődje - Kia Sportage 2.0 CRDi AT 4WD Jobb lett, mint elődje - Kia Sportage 2.0 CRDi AT 4WD
 
Remek autópótló - Honda SW-T600

Remek autópótló - Honda SW-T600

2012. február 19.
A januári jó idő több motorost is az utakra csalogatott. Mi is kipróbáltuk a Honda nagy robogóját ...
Részletek
A januári jó idő több motorost is az utakra csalogatott. Mi is kipróbáltuk a Honda nagy robogóját az SW - T600-at.

Honda SW-T600A Honda Silver Wing 600 utódjaként megalkotta az SW-T600-ast, melyet Milánóban mutattak be.

A modell név csak egy T betűben tér el az elődtől, melynek jelentése Twin. Ami annyit jelent, hogy a motorban egy soros két hengeres 582 köbcentis erőforrás dolgozik, mely 51 Lóerőt produkál 7500-as fordulaton. A lenyűgöző 55 Nm nyomaték szíj hajtáson keresztül jut a hátsó kerékre.




Az új forma nem csak tetszetős, hanem praktikus is. A hatalmas fotelek nagyon kényelmesek, és még deréktámasszal is ellátták. Az üléspozíció tökéletesre sikerült, minden kezelőszervet el lehet érni anélkül, hogy az ülés szélére ki kellene csúszni. A lábtér kialakítása is megfelelő, a magas testalkatú embereknek is kellő kényelmet biztosít. A hatalmas ülés alatt található rekeszben két zárt bukósisak, vagy két fő részére egy hétvégi csomag bőven elfér.

A komfortérzetet növeli még az ülést nyitott állapotban megtámasztó teleszkóp, és tároló rekesz világítás.
Két kisebb rekeszt találunk még a kormány alatt is, melyből az egyik zárható. Ezen rekeszek pénztárca, kulcsok, fényképezőgép és egyéb kisebb tárgyak, melyek a zsebünket nyomják, tárolására tökéletesen alkalmas.

Tesztalanyunk rengeteg extrával el volt látva, ide tartozik a C-ABS ami annyit jelent, hogy kombinált ABS. A bal fékkar behúzása aktiválja az első és hátsó féket is. Találunk rögzítő féket is mely nagyon jól jön emelkedőn való megálláskor. Megtalálható még a Honda Indításgátló rendszere (HISS) is, mely megakadályozza a motor indítását saját kulcsa nélkül.

Honda SW-T600Első ránézésre ijesztő volt a motor termete. Menet közben viszont egyáltalán nem volt érezhető, a teletankolt állapotban negyed tonnát nyomó motor súlya. Hatalmas tömege ellenére, rendkívül rugalmas, és könnyen manőverezhető az SW-T600.
összességében a Honda SW-T600 egy rettentő kényelmes nagytestű robogó. Remek autópótló, rendkívül alacsony fogyasztással, és alacsony fenntartási költséggel.








További cikkek


Suzuki GSX1300BK
érdekesebb túrázás - Honda VFR 1200F
Harley Davidson Heritage Softail Classic


Kulcsszavak:
 
Rakjuk össze, mint a Lego-t - Opel Adam 1.4 Rakjuk össze, mint a Lego-t - Opel Adam 1.4 Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit Tekintélyt parancsoló - Suzuki GSF1250 SA Bandit Próbaút: Toyota Prius 1.8 Hybrid Próbaút: Toyota Prius 1.8 Hybrid Népszerű cabrio - Mazda MX-5 Népszerű cabrio - Mazda MX-5
 
Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race

Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race

2012. február 14.
A Föld legnagyobb kihívást jelentő versenye, tengeren megkerülni a Földet.
Részletek
A Föld legnagyobb kihívást jelentő versenye, tengeren megkerülni a Földet. Az embert és hajót próbára tevő hajszában a személyzet napi háromszor négy órás műszakokban vívja harcát az elemekkel.

Volvo XC70 D5 Ocean RaceA fedélzeten átcsapó hullámokkal, a dermesztő hideggel vagy éppen a tikkasztó hőséggel. Mindezt a legpuritánabb körülmények között. Mert ez nem rövidnadrágos, napszemüveges vitorlázás.

Ez a Volvo Ocean Race. Ennek az ember feletti küzdelemnek a tiszteletére gyártja a Volvo az XC70 Ocean Race Edition-t, melynek látványa azonnal vízre kívánja az embert.




Ezt még könnyebb megérteni ha látjuk a gyönyörű vitorlásvászon –varrású bézs színű bőrkárpitozást vagy a hajókötéllel behúzható poggyásztér rolót ami szintén egy vitorlást ábrázol. A Volvo Ocean Race felírat még több helyen is megtalálható az autóban többek között a küszöbön az alumínium merevítővel ellátott szőnyegeken az ülések támláján és indításkor a központi kijelző is hirdeti milyen csodálatos autóba is ültünk.

Kívülről az óceán kék fényezés és az egyedi, hullámmintás 18 colos alufelni kelt feltűnést. Az XC70-es belseje csábító, príma minőségi berendezési tárgyakkal van tele, hihetetlen széphangzású a 12 hangszórós hifi, a kapcsolók határozottan működnek és masszívak. Az ülések is telitalálat hosszú úton is végtelenül kényelmesek.

Volvo XC70 D5 Ocean RaceA Volvo mérnökei tovább tökéletesítették D5-ös jelzésű csúcs dízeljüket. A 2,4 literes, dupla turbós motor teljesítmény 205-ről 215 lóerőre nőt, addig az átlagfogyasztást 8%-kal sikerült mérsékelni.

A motorhoz hatfokozatú automatikus sebességváltót társítottak, ami jó ütemben és lágyan kapcsolgató a szerkezet. Csodálatos konstrukció ez az utcai vitorlás aminek szépségben most nincs párja a piacon.







További cikkek

Opel Corsa 1.3 CDTI EcoFlex
Divatos szabadidő autók - Mitsubishi ASX 1.6
Seat Alhambra 2.0Tdi DSG
Kulcsszavak:
 
Karakteres - Opel Astra GTC 2.0 Karakteres - Opel Astra GTC 2.0 A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI A legkisebb Picasso - Citroen C3 Picasso 1.6 HDI Vízre kívánja az embert - Volvo XC70 D5 Ocean Race Jól sikerült családi autó - Opel Antara 2.2 CDTi Újrarajzolt oroszlán - Peugeot 308 1.6 e-HDi Újrarajzolt oroszlán - Peugeot 308 1.6 e-HDi Izgalmas - Renault Koleos 2.0 dCi Izgalmas - Renault Koleos 2.0 dCi
 
Jól megtervezett autó - Chevrolet Cruze 1.8 LTZ

Jól megtervezett autó - Chevrolet Cruze 1.8 LTZ

2012. február 14.
Amerikában találták ki, Koreában legyártották, ami nem más, mint az 5 ajtós Chevrolet Cruse.
Részletek
Amerikában találták ki, Koreában legyártották, ami nem más, mint az 5 ajtós Chevrolet Cruse. Ezt a típust mutatjuk be most önöknek.

Chevrolet CruseAnno Daewoo márkanév alatt gyártott autók az európai piacon nem túl sok vizet zavartak.    
Majd jött a névváltoztatás és ezzel együtt az új szellemiség a GM alá tartozó márkánál. A Chevrolet az elmúlt években egyre nagyobb szeletet hasít ki az európai piacból. A sikert az is jelzi, hogy 2010-ben és 2011-ben a Chevrolet a 4 ajtós Cruze-zal megnyerte a Túrakocsi világbajnokságot. Egyértelmű volt, hogy előbb utóbb más karosszériával is meg kell jelennie csak az volt a kérdés, hogy kombi vagy 5 ajtós lesz a következő modell.

Előröl nézve semmit sem változott az új Cruze. A lámpák és az osztott hűtőrács továbbra hangsúlyos szerepet tölt be. Az autó hossza egyébként 8 cm-rel lett rövidebb.

Az új külső ellenére a technika nem változott semmit. Motorikusan egy 1796 ccm-es 141 lóerős és 176 nm nyomatékkal rendelkező benzines erőforrás áll rendelkezésünkre. A motor a maximális teljesítményét 6200 fordulat/percnél a nyomatékcsúcsot pedig 3800 fordulat/percnél adja le. A váltó egy 5 sebességes kézi váltó ami könnyen és pontosan kapcsolható. Sajnos a 6.-dik fokozat hiányát érezni lehet, mert nem túl gazdaságos, ha a motor 5-dik fokozatban 130 km/h-nál 3400-at forog. átlagfogyasztásban 7 litert mértünk. A kormányzás puha a futómű se nem lágy se nem kemény, amolyan semleges érzetet kelt, de ehhez a teljesítményhez teljesen megfelelő.

Chevrolet CruseAz utastér tágas, akár elöl akár hátul ülve kényelmesen elfér az ember. A belső egyébként szinte teljesen megegyezik a 4 ajtós modellel. A felhasznált anyagok, nem a legjobbak, de az összeszerelés minősége mindenképpen dicséretet érdemel. A csomagtartó 419 liter ami kifejezetten nagynak mondható, sajnos a csomagtartó pereme egy kicsit magas és ez eléggé megnehezíti a pakolást.
Az 5 ajtós Cruze továbbra is egy igen jól megtervezett autó ami azért küzd hiányosságokkal, de ettől még hű társ az utakon.  



További cikkek


Renault Latitude 2.0 dCi
Mercedes-Benz CLS 350 CDI BlueEfficiency
Seat Alhambra 2.0Tdi DSG
Kulcsszavak:
 
A család minden tagja szeretni fogja - BMW 116 D A család minden tagja szeretni fogja - BMW 116 D Jól megtervezett autó - Chevrolet Cruze 1.8 LTZ Guruló tojás - Ford Metal Ka 1.2 Válságautó - Peugeot 301 Válságautó - Peugeot 301 Sportos gének - Renault Megane Coupe GT Line Sportos gének - Renault Megane Coupe GT Line Kiváló sportautó - Opel Astra OPC Kiváló sportautó - Opel Astra OPC
 

Találatok száma: 227 Megjelenítve: 211 - 220
«||212223|>|»