Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 220 Megjelenítve: 21 - 30
Sportos kombi - Renault Megane Grandtour

Sportos kombi - Renault Megane Grandtour

2017. július 28.
Kipróbáltuk a Megane Grandtour frissített változatát. Az 1,2 literes turbómotor és a 17” colos könnyűfém felnik még sportosabbá és fiatalosabbá teszik az új Megane kombit.
Részletek

Renault Megane Grandtour

Kipróbáltuk a Megane Grandtour frissített változatát. Az 1,2 literes turbómotor és a 17” colos könnyűfém felnik még sportosabbá és fiatalosabbá teszik az új Megane kombit.

Meggyőző az autó eleje, középen dominál a hatalmas Renault embléma. Kapunk LED-es nappali fényt, mely automatikusan bekapcsol és Xenon fényszórókat. Oldalról nézve szembetűnik az érdekes ívelés a küszöb fölött, mely rengeteg Renault modellnél megtalálható. A meredeken emelkedő övvonal és az enyhén lejtős tető miatt erősen szűkül az ablakfelület.

Az autóba beülve a szokásos francia kényelem fogad bennünket. A kormány bőr bevonatot kapott, fogása kellemes, erről vezérelhetjük a tempomatot, a műszerfalon megjelenő információk között is lépkedhetünk továbbá a mögötte található kar segítségével a hifit. A műszerfal letisztult és egyszerű, külön extra, hogy a vezetési módhoz illően személyre is szabhatjuk, változtatható a megvilágítás és a megjeleníteni kívánt információ is. Az ülőlapok kényelmesek, az ülések oldaltartása kiváló. A helykínálat tökéletes és az ajtók is nagyra nyílnak elől, hátul. A csomagtartó alapból 521 liternek megfelelő csomagot képes elnyelni, ezt a térfogatot az ülések ledöntésével 1504 literig bővíthetjük.

Renault Megane Grandtour

A teleszkóposan nyitható motorháztető alatt találjuk a kifejezetten fürge 1,2 literes turbós benzinmotort. A motor 132 lóerő teljesítményt képes kipréselni magából 5500 fordulat/percnél. Nyomatéka 205 Nm, mely 2000-es fordulat/perctől áll rendelkezésre. Az erőátvitelről egy könnyen és pontosan kapcsolható 6 sebességes kézi váltó gondoskodik. Tesztút alatt bekapcsolt Start-Stop rendszerrel, vegyes használat mellett 6,5-7,5 liter között mozgott az átlagfogyasztás. A futómű lágy de nem billegős. Szinte hangtalanul suhanhatunk a remek hangszigetelésnek köszönhetően.

Összességében az új Renault  Megane Grandtour egy fiatalos és sportos megjelenésű kombi, pörgős motorral és hangtalan futóművel.

Renault Megane Grandtour

Kulcsszavak: bemutató, Megane, renault, teszt
 
A Volvo Cars leleplezte az új V90 kombit A Volvo Cars leleplezte az új V90 kombit Morcosabb elődjénél - Nissan Juke Nismo RS 1.6 DIG-T Morcosabb elődjénél - Nissan Juke Nismo RS 1.6 DIG-T A vadonatúj Tucson – Paradigmaváltás a merész formaterv és a technológia révén A vadonatúj Tucson – Paradigmaváltás a merész formaterv és a technológia révén Az új Peugeot 308 SW - Előkelő és tágas kombi Az új Peugeot 308 SW - Előkelő és tágas kombi A forgalomban is tesztelte az egyik új Mercedes Citarót a BKK A forgalomban is tesztelte az egyik új Mercedes Citarót a BKK
 
Szerethető SUV - Ford Ecosport

Szerethető SUV - Ford Ecosport

2017. július 13.
A Ford EcoSport egy egyedi megjelenésű, gazdaságosan üzemeltethető, családi autó. Ezzel a típussal a Ford lépéselőnybe került a többi gyárral szemben, akik még csak a tervezésnél tartanak.
Részletek

Szerethető SUV - Ford Ecosport

Meghajtottuk a Ford kis SUV-ját az EcoSportot. Helykínálatból és praktikusságból jeles. A Ford ezzel az extrém megjelenésű modellel feladta a leckét a konkurens gyáraknak, akik hasonló méretű hobbiterepjárokat terveztek.

Szemből nézve mintha egy összement Edge lenne. Oldalról  szembetűnő az emelt magasság és övvonal. Jól mutat a Titanium S csomaghoz járó felni, az erőteljes sárvédő ívek tovább hangsúlyozzák terepjáróságát. A magas kialakítás kedvez a kilátásnak is, a magas üléspozíció könnyebbé teszi a be és kiszállást. A belső kialakítás is nagyon tágas hatást kelt. A hátsó ülések támláinak dőlésszöge kétoldalt külön állítható. Beülve is tapasztalhatjuk a minőségi anyagok felhasználását, kellemes fogású a bőrborítású kormány, az ülés jól pozícionálható, a kezelőszervek kézre esnek.

A műszerfal egyszerű ám mégis minden vezetéshez elengedhetetlen információt láthatunk rajta. A középkonzol tetején helyezkedik el a fedélzeti számítógép kijelzője, a kicsit komplex de használható, kicsit ódivatú a kis kijelző és a rengeteg gomb. A csomagtartó 335 literes ez az ülés támlák ledöntésével és egész ülőlap előrebillentésével tovább bővíthető. Itt található a legérdekesebb pontja az EcoSportnak ami a csomagtérajtó, ez ugyanis a megszokottól  eltérően oldalra nyílik. Nagyon kényelmes a ki-bepakolás, de szűk helyen nem túl praktikus.
Szerethető SUV - Ford Ecosport

A meghajtásról egy 1 literes három hengeres benzin motor gondoskodik. 125 lóerős teljesítménye melyet 6000-es fordulaton ad le kellő dinamikával mozgatja az EcoSportot. Forgatónyomatéka 170 Nm 1400-4500 fordulaton. A motorhoz egy 5 fokozatú kézi váltót szereltek. A stabilitásról a Focusban alkalmazott elől McPherson hátul multilink felfüggesztés gondoskodik. A tesztút során az EcoSport beérte 6,1-6,6 l benzinnel.

Összességében a Ford EcoSport egy kicsit furcsa megjelenésű de szerethető SUV, mely gazdaságosan üzemeltethető, praktikus és nem utolsó sorban kényelmes is.

Szerethető SUV - Ford Ecosport

Szerethető SUV - Ford Ecosport
Kulcsszavak: bemutató, EcoSport, ford, teszt
 
Az új Toyota Aygo a figyelem középpontjában a 2014-es Genfi Autószalonon Az új Toyota Aygo a figyelem középpontjában a 2014-es Genfi Autószalonon Jövőre érkezik a Ford Edge Jövőre érkezik a Ford Edge Kőkemény Amarok 5000 wattos hangrendszerrel Kőkemény Amarok 5000 wattos hangrendszerrel Optimalizált harciasság: bemutatkozott a Toyota GT86 GR Sport Optimalizált harciasság: bemutatkozott a Toyota GT86 GR Sport Peugeot 2008 - Nemzetközi színtérre szánt modell Peugeot 2008 - Nemzetközi színtérre szánt modell
 
Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW

Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW

2017. június 23.
Meghajtottuk a Kia legszebb középkategóriás limuzinját az Optima kombit, ennek is a GT változatát. Ebben a kategóriában nagyon nehéz labdába rúgni a német autómárkák mellett, de a Kia nagyon lendületesen tör előre.
Részletek

Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW

Meghajtottuk a Kia legszebb középkategóriás limuzinját az Optima kombit, ennek is a GT változatát. Ebben a kategóriában nagyon nehéz labdába rúgni a német autómárkák mellett, de a Kia nagyon lendületesen tör előre.

Ez köszönhető a kiváló minőségnek, tartósságnak, garanciának és a jó ár/érték aránynak. Az új Optima komoly vetélytársa a német autógyártóknak. Annyira jól sikerült a formatervezés, hogy az utcán szinte mindenki megcsodálja az autót. Itt érdemes megemlíteni a GT felszereltséghez járó küszöbtoldatokat és egyedi lökhárítókat továbbá a vagány 18 colos könnyűfém felniket. Szemet gyönyörködtető  minden irányból. Az összképen sokat dobott a panorámatető és a tetőn végigfutó krómdísz. Kitettek magukért a Kia mérnökei.

Az előbb megismert hatalmas luxus külső után beülve sem kell csalódnunk. Elől hátul egyaránt fejedelmi a helykínálat. A csomagtartó kisebb a konkurenciánál, de tágasabb az átlagnál, mérete 552 liter, ami a csomagtérből 40:20:40 arányban ledönthető hátsó üléstámlákkal bővíthető 1686 literre. A csomagtér roló praktikusan sínen fut. A műszerfal igényes letisztult és maximálisan átlátható.
Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW

A GT felszereltséghez tartozó extrákkal az utastérben sem spóroltak, van 8 irányban elektromosan állítható első ülés, automata parkolás segéd, ülésfűtés elől hátul az elsők szellőztethetők is, adaptív LED-es fényszórók, radaros tempomat, keresztirányú forgalmat is észlelő holttér figyelő rendszer és panorámatető. A kezelőszervek kézre esnek, minden elérhető távolságban van. Az érintő képernyős fedélzeti számítógép könnyen kezelhető. Az alacsony tetővonal miatt hátul kicsit szűkösebb lehet a magas utasoknak.

A motorháztető alatt a Kia csúcsmotorja dolgozik. A közvetlen befecskendezéses 2 literes turbós benzines erőforrás tökéletes összhangban van a 6 sebességes bolygóműves automata váltóval. A tekintélyes 245 lóerős csúcsteljesítménye 6000 fordulatnál érkezik. 353 Nm nyomatéka már 1350 fordulattól rendelkezésre áll. Három fokozatban, Sport,- Normal,- ECO módosíthatjuk a menetdinamikát, ezeknek megfelelően változik a kormány a gázreakció és a váltó paraméterei. Fogyasztása 9-10 liter közé tehető vegyes használat mellett.
Összességében a Kia Optima egy szépen megtervezett és kivitelezett sportos kombi, tele extrával és modern technikával.

Sportos kombi - Kia Optima 2.0 T GT SW

Kulcsszavak: bemutató, kombi, Optima GT, teszt
 
A szabadidő -autó új dimenzióba lép A szabadidő -autó új dimenzióba lép Elindul világhódító útjára a 2008, az új városi terepjáró Elindul világhódító útjára a 2008, az új városi terepjáró A vadonatúj Ford Focusban minden eddiginél jobban elférnek a gyerekek, akik 2 centit nőttek az iskolakezdésre A vadonatúj Ford Focusban minden eddiginél jobban elférnek a gyerekek, akik 2 centit nőttek az iskolakezdésre Genfben leplezték le az Audi A3 Sportback e-tron-t Genfben leplezték le az Audi A3 Sportback e-tron-t Nagypolgári T-rex - Audi A6 3.0 V6 TDI Biturbo quattro Tiptronic Nagypolgári T-rex - Audi A6 3.0 V6 TDI Biturbo quattro Tiptronic
 
Prémium kombi Svédországból - Volvo V90

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90

2017. május 23.
Korábban nálunk járt a Volvo új üstököse az S90 most kipróbáltuk a kombi változatot is a hatalmas V90-et. Formai és technikai értelemben is rengeteg újdonsággal lepte meg a gyár a luxus kombi kedvelőit, a kémlelő tekintetek az utcán egyértelműen jelzik a sikert.
Részletek

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90Tekintélyes méretekkel rendelkező V90-et teljesen új platformra építették és csak 4 hengeres motorválasztékkal kerül forgalomba. Az autó orrát egy hatalmas króm hűtőmaszk uralja, amit a jól ismert Volvo embléma választ ketté. A lámpái szélesebbek és keskenyebbek is lettek ez köszönhető a Ledes technológiának. Szemből továbbra is inkább barátságos az összkép, nem olyan morcos ragadozó mint kategóriatársai.

Az autóba beülve most sem csalódtunk, igazi svéd formatervezés és minőség fogad. A belsőt teljes nyugalom és harmónia övezi. Kényelmesek az ülések, egyértelműen látszik, hogy a Volvo nagy hangsúlyt fektetett a vezető és utasainak kényelmére és biztonságára. A biztonsági funkciók száma megszámlálhatatlan. Ide sorolható a dugóban nem csak fékező és gyorsító, hanem kanyarodó rendszer, az autó magától fékez, ha a vezető kikanyarodna egy közeledő jármű elé, vagy elé lépne egy gyalogos. Figyeltek az észrevehetetlen részletekre is például az index kattogására, a kapcsolók működésére.

A TFT-monitoros műszerfal testre szabható és áttekinthető. A legszembetűnőbb a műszerfal közepét uraló 12,3 colos érintőképernyős központi egység és az őt körbevevő hatalmas szellőzök. Innen vezérelhetünk szinte minden kényelmi és vezetést segítő funkciót. Majdnem minden gombot eltüntettek a középkonzolról. A klíma kapcsolóit meghagyhatták volna, sajnos a hűtő fűtő rendszer kezeléséhez minden esetben el kell vennünk a tekintetünket az útról.

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90A helykínálat elől királyi, hátul a magas kardánalagút miatt inkább csak 2 személynek kényelmes. A modell igazi újdonsága a hátulja. A kombi csomagtere nem a legnagyobb a kategóriájában.  Alap esetben 560 literes csomagtér az ülések ledöntésével 1526 literesre bővíthető. A csomagtér padlójából kihajtható elválasztó tovább növeli a praktikusságot, kisebb csomagjaink nem csúszkálnak.

A Volvo Drive-E motorkoncepció lelke a 2 literes diesel és benzines erőforrás, aminek a furatai a hengerek közti távolságok, de még az olajteknő mérete is megegyezik a két blokknál. A kipróbált D5-ös diesel 235 lóerő leadására volt képes 4000 fordulatnál. 480 Nm nyomatéka egy nyolc fokozatú Aisin automata váltón keresztül jut a négy kerékre. A motorerő dinamikusan mozgatja a tekintélyes méretű V90-et, 0-100km/h való gyorsuláshoz kicsivel több, mint 7 másodpercre van szükség a Dinamic állásba állított üzemmóddal. Van még Comfort és Eco mód is.

A futómű jól veszi az úthibákat, és megfelelő stabilitást biztosít. A fogyasztásra sem lehet panaszunk, a teszt alatt vegyes használatban 7,5-8 liter között megelégedett 100 kilométeren.

Összességében a Volvo V90 egy kiváló prémium kombi, szinte minden kornak megfelelő extrával felvértezve. Minőségi összeszereléssel, hangtalan beltérrel és gazdaságos erős motorral.

Prémium kombi Svédországból - Volvo V90


Kulcsszavak: teszt, V90, volvo
 
Próbaút: Toyota Prius 1.8 Hybrid Próbaút: Toyota Prius 1.8 Hybrid Nagy hiba ezt az autót nem észrevenni - KIA Optima Hybrid Nagy hiba ezt az autót nem észrevenni - KIA Optima Hybrid Igásló a javából - Dacia Dokker 1.2 TCe Igásló a javából - Dacia Dokker 1.2 TCe Franciás elegancia - Citroen C5 2.2HDi Tourer Franciás elegancia - Citroen C5 2.2HDi Tourer A Volvo torslandai autógyára 50 éve az ott dolgozókra figyel A Volvo torslandai autógyára 50 éve az ott dolgozókra figyel
 
Vidám dodzsem – BMW i3

Vidám dodzsem – BMW i3

2017. április 06.
Hiába a borongós, szürke idő, mindig süt a nap, ha elektromos autót tesztelhetünk. Korábban már vezettük a BMW i3 tisztán elektromos meghajtású autóját. Most annak nagyobb hatótávú változatát próbáltuk ki.
Részletek

Vidám dodzsem – BMW i3

Vidám dodzsem – BMW i3Első ránézésre semmit nem változott a 100%-ban elektromos i3-as. Amit nem látunk, csak tapasztalunk, az a megnövelt hatótáv. A 94 amperórás akkumulátornak köszönhetően sokkal nagyobb távot tudunk megtenni, mint korábban. Ezen felbuzdulva útnak is indultunk Budapestről Keszthelyre. A megtehető távolság az éjszakai töltés után 260 kilométer volt. Igaz, ilyen hosszú utat csak a leggazdaságosabb, Eco Pro+ módban tudtunk megtenni, amikor viszont nincs fűtés, de Eco Pro módban is közel 200 kilométert lehetett autózni, amikor már a fűtés is működik.

Beülve az autóba a BMW-től megszokott magas minőségi színvonal és design fogad. A beltérben felhasznált anyagok tökéletesen mutatják, hogy lehet így is csinálni. Újrahasznosítva. A műszerfal újrahasznosított plasztik, de találkozunk bőrrel és szövettel és eukaliptusszal is. A lényeg, hogy a beltér 90%-a újrahasznosított. A hagyományos autóhoz szokott vezetőnek azonnal szemet szúr, hogy az indítógomb és az irányváltó-gomb nem a megszokott helyen van, mint más elektromos autóban, hanem a kormányon helyezkedik el az ablaktörlő kar mögött. Ezt a furcsaságot azonban hamar meg lehet szokni.

A műszerfalon kapott helyet két LCD panel. A kormány mögötti panelről az autó töltöttségéről kapunk információt, a középső nagyobb panelről a navigációt, rádiót és egyéb beállításokat tudjuk nyomon követni. Az ülések kényelmesek, melyekből az elsők fűthetők, ami a téli használat közben nagyon kellemes volt. A lábtér elegendő, négy személynek kényelmes utazást biztosít. Az autóba a ki- és beszállást igen megkönnyíti a két irányba nyíló ajtó. A csomagtere még úgy is tágas, hogy a alatta helyezkedik el a villanymotor. A motorháztető alatti tárolóban a töltőkábeleket tudjuk elrakni.

Vidám dodzsem – BMW i3

Vidám dodzsem – BMW i3Az i3 fogyasztása gyári adat szerint 13,1 kWh/100 km, amit mi nem tudtunk produkálni, de vegyük figyelembe, hogy tél van és röpködtek a mínuszok. A legjobb 15,8 kWh/100 km lett, de átlagban, 19 kWh/100-val közlekedtünk. Három módválasztót tudtunk használni. Comfort, Eco Pro és Eco Pro+ szintek közül választhatunk attól függően, hogy városban vagy autóúton használjuk az autót. Mindhárom módban erősen érezhető motorfékhatást kapunk. A menetstabilitása nagyon jó, köszönhető a padlólemez alatt elhelyezett akkumulátoroknak igy a súlypontja alacsonyan van.
 
Az i3 nagyon belopta magát a szívünkbe. Összeségében egy igazi úttörő az újrahasznosítás és az e-autózás terén és még kényelmes és jól is néz ki.

Vidám dodzsem – BMW i3



Kulcsszavak: BMW i, elektromos, elektromos autó, i3, teszt
 
A Tesla túl olcsó! - Ezért nem veszik A Tesla túl olcsó! - Ezért nem veszik Feltűnő jelenség - Kia pro_cee’d GT Feltűnő jelenség - Kia pro_cee’d GT Bukás az elektromos autók német támogatási rendszere Bukás az elektromos autók német támogatási rendszere Gyorsabban fel lehet tankolni a villanyautót, mint a benzinest Gyorsabban fel lehet tankolni a villanyautót, mint a benzinest A Nissan a világ leggyorsabb elektromos autóját indítja a Le Mans-i futamon A Nissan a világ leggyorsabb elektromos autóját indítja a Le Mans-i futamon
 
Megbízható társ - Hyundai Elantra

Megbízható társ - Hyundai Elantra

2017. március 01.
Tesztútra vittük a Hyundai frissített limuzinját az Elantrát, abból is az 1,6 literes dieselt automata váltóval. A Hyundai ezzel a típussal az olcsóbb alsó közép kategóriát célozza meg.
Részletek

Hyundai Elantra

Szépen megmunkált karosszéria jellemzi az Elantrát. Szépek az ívek, határozottan emelkedik az övvonal, a lökhárítóból nem spórolták ki a króm betéteket de tűréshatáron belül maradt. Elől LED-es menetfénnyel és Xenon fényszóróval szerelt, hátul teljesen LED-es lámpatesteket találunk. Az Executive felszereléshez járó 17 colos könnyűfém felnik még feltűnőbbé varázsolják az amúgy is elegáns Elantrát.

Vezetési élményről a jól ismert 1,6 literes közös nyomócsöves dízel erőforrás és a hozzá kapcsolt 7 sebességes dupla kuplungos automataváltó gondoskodik. A hidegben is csendesen üzemelő 136 lóerős erőforrás 1400 fordulattól szépen húz egészen 4000-ig. A 7 sebességes duplakuplungos automataváltó jól gazdálkodik a 300 Nm nyomatékkal. Eco módban nagyon gyorsan kapcsolgat felfelé, hogy minél gazdaságosabbak legyünk, Sport módban pedig tovább hagyja forogni a motort az elektronika. Start/Stop rendszere gyorsan teszi a dolgát. A futómű feszes és egyben komfortos, könnyedén veszi a kanyarokat, és az úthibákkal is remekül megbirkózik. Még a 17 colos könnyűfém felnikkel sem érezhető a billegés.

Hyundai Elantra

Az autóba beszállni előre nagyon kényelmes a tágra nyíló ajtók miatt, hátra viszont az erősen lejtő tető miatt kicsit nehézkesebb. A belső ízléses és jó minőségű anyagokkal felszerelt, összeszerelésben és kényelemben viszont csillagos ötös, a hangszigetelés luxuskategóriás. A vezető ülés jól pozícionálható és fűthetőek elől- hátul. A kezelőszervek jó helyen vannak, minden kézre esik. Az állítható magasságú és mélységű bőr multikormány jó fogású, fűthető, közvetlenül reagál a legapróbb kormánymozdulatokra is. A műszerfal közepén egy érintőképernyős kijelző kapott helyet melynek menüje nem bonyolult, a fontosabb funkciók pedig külön gombot kaptak. Hátul két felnőtt lába kényelmesen elfér, de a fejtér szűkös. A hátsó üléstámlák 60:40 arányban dönthetők. A 458 literes csomagtartó pereme viszonylag magasan van továbbá a nyílás szélessége is szűkebb a kategóriára jellemzőnél.

Összességében a Hyundai Elantra egy kényelmes komfortos limuzin, kedvező 6 literes fogyasztással.

Hyundai Elantra



Kulcsszavak: Elantra, Hyundai, teszt
 
Közkedvelt terepes - Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Közkedvelt terepes - Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Sportos gének - Audi Q5 Sportos gének - Audi Q5 A Hyundai Motor márkaértéke minden eddiginél magasabban,  a globális Top 40-ben A Hyundai Motor márkaértéke minden eddiginél magasabban, a globális Top 40-ben Kemény tesztnek vetteték alá a Seat Atecát Kemény tesztnek vetteték alá a Seat Atecát Izgalmas - Renault Koleos 2.0 dCi Izgalmas - Renault Koleos 2.0 dCi
 
Jó tulajdonságai megmaradtak - Peugeot 2008 1.2 PureTech

Jó tulajdonságai megmaradtak - Peugeot 2008 1.2 PureTech

2017. február 22.
Nem vesztett jó tulajdonságaiból a Peugeot 2008-as ráncfelvarrott változata. A strapabíró motor, a robosztus felépítés, a belső utastér kényelme továbbra is meghatározó maradt a francia autóban.
Részletek

Peugeot 2008 1.2 PureTech

Megújult a Peugeot kis szabadidő autója a 2008. A 2013-as bemutatás óta nagyon jó eladási statisztikával ékeskedett a modell. A frissítéssel ez a lendület várhatóan nem fog alábbhagyni.

Az orrészen fedezhető fel a legtöbb újítás. A trendnek megfelelően jutott króm a hűtőmaszkra és a ködlámpák köré. A hűtőmaszkot teljesen átrajzolták a Peugeot mérnökei, meredekebb szinte függőleges. A fényszórók is módosultak. A kiszélesített sárvédők, látványos védőelemek pedig még robosztusabbá teszi a szabadidő autós formatervet.

Az autóba beülve egy jól felszerelt minőségien megmunkált és kidolgozott utastér fogad. Az első ülések kényelmesek kiváló az oldaltartása és kellőképpen személyre szabható. Egy átlagos testalkatú sofőr gond nélkül megtalálja az ideális kormánypozíciót, merthogy a műszerfal számlapjait nem a megszokott módon kémlelhetjük, hanem a kormány közepe és felső karimája között kell láthatóvá tenni azokat. A torz ellipszis formájú műszerfal kicsit rossz helyre került mert a kormányt bármilyen pozícióba állítva is kitakarja.

Peugeot 2008 1.2 PureTech

A középkonzol is követi a műszerfal formavilágát, és egy hatalmas érintőképernyőt fog körül, innen vezérelhető az összes kényelmi, komfort és audio berendezés. A hátsó üléssorban is királyi a fejtér. A csomagtér 410 literes az ülések ledöntésével ez a térfogaz 1400 literesre bővíthető.

A motorháztető alatt egy három hengeres 1,2 literes PureTech benzines erőforrás dolgozik. A 82 lóerőnyi motorerő kellő dinamizmussal mozgatja a kicsit több mint 1 tonnás 2008-at. 118 Nm nyomatéka már 2750 fordulat per percnél rendelkezésre áll, a motorerőt egy 5 sebességes kézi váltó juttatja az első kerekekre. Futóműve teljesen elnyeli az úthibákat, teljes csendben suhanhatunk. A rugózása kellemes, mégis feszes és biztosan fekszik az úton az új 2008. A klasszikus 3 hengeres motorhang magasabb fordulatnál azért behallatszik az utastérbe.

A frissített Peugeot 2008 nem vesztett jó tulajdonságaiból. Robosztus,strapabíró felépítés, gazdaságos motor és tágas belső tér jellemzi.

Peugeot 2008 1.2 PureTech

Kulcsszavak: bemutató, peugeot 2008, teszt
 
Az új Ford Tourneo Custom új mércét állít az egytonnás személyszállítók szegmensében Az új Ford Tourneo Custom új mércét állít az egytonnás személyszállítók szegmensében A Polestar Cyan Racing meghirdette többéves FIA WTCC programját A Polestar Cyan Racing meghirdette többéves FIA WTCC programját Sportos high-tech – Az új Audi S4 és S4 Avant Sportos high-tech – Az új Audi S4 és S4 Avant Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium nyári abroncsa Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium nyári abroncsa Amikor a  mozgás acélban ölt testet – Az új Mazda6 Amikor a mozgás acélban ölt testet – Az új Mazda6
 
A környezetvédők kedvence - Nissan LEAF

A környezetvédők kedvence - Nissan LEAF

2017. február 08.
2010-es bevezetése óta már átlépte a kétszázezres darabszámot, de sikere még mindig tart, így nem csoda, hogy 2011-ben az év autója lett. Népszerűsége töretlen az egész világon. Norvégiában már a teljes autópiac harmadik helyét birtokolja, és itthon is egyre több LEAF-et látunk az utakon.
Részletek

Nissan LEAF

Nissan LEAF2010-es bevezetése óta már átlépte a kétszázezres darabszámot, de sikere még mindig tart, így nem csoda, hogy 2011-ben az év autója lett. Népszerűsége töretlen az egész világon. Norvégiában már a teljes autópiac harmadik helyét birtokolja, és itthon is egyre több LEAF-et látunk az utakon.

Elektromos autóból még senki nem értékesített ilyen magas darabszámot, mint a Nissan. A japán gyártó most pont ott fejlesztett, amit nem látunk: a hatótávot növelte meg. Tesztalanyunkkal utoljára két éve találkoztunk, és már akkor a szívünkbe zártuk. Mostani találkozásunk izgalmakkal teli volt, hiszen már a nagyobb hatótávú 30 kWh LEAF-et próbáltuk ki. Mondhatni külsőre nem változott. Az igazi változást az utastér alatt kell keresi. A korábbi LEAF-ek 24 kWh akkuval rendelkeztek, míg az új modell már 30 kWh-os akkuval kapható, ami 25 százalékos növekedést jelent.

Ez a megtehető kilométerekben is meglátszik. A korábbi 200 km 250 kilométerre emelkedett. Ezen felbuzdulva hosszabb úton próbáltuk ki tesztalanyunkat, ezért Győrt vettük célba. Az autópálya nem a kedvence az elektromos autónak. Az induláskor teli tankkal 230 kilómétert mutatott autónk, de a télies időjárást figyelembe véve kellemes 20 fokot teremtettünk az utastérben. Átlagosan óránként 110 kilométeres sebesség mellett Tatabányán kiálltunk delejezni autónkat, majd folytattuk utunkat Győr felé.

http://www.holvezessek.hu/galeria.html?video=188

http://www.holvezessek.hu/galeria.html?video=188Tesztalanyunk minden földi jóval fel volt szerelve. A teljeség igénye nélkül.Kormány és ülésfűtés, időzíthető hűtés/fűtés, kormányról vezérelhető 7 colos navigáció,  tolatókamera, 6 légzsák, elektronikus menetstabilizátor rendszer, tempomat, 16" könnyűfém keréktárcsák, napelemes hátsó spoiler, 352 literes csomagtartó és öt személynek kényelmes bőrülések fokozták kényelmes utazásunkat.

Az autó töltése otthoni hálózatról 8 órát vett igénybe, hogy 100 százalékig tele legyen az akku, Tatabányán és Győrben a villámtöltőn 25-25 percet időztünk és 85 százalékos töltöttséget kaptunk cserébe.

A reklámokban szereplő 250 kilométeres hatótáv elérhető, ha odafigyelünk a vezetésre, és ahol lehet, hagyjuk, hogy az autó visszatöltsön.

Összegezve ez az autó, most még nem az átlagpolgár autója, viszont cégeknek vállalkozásoknak remek megoldást jelent, ha az üzemanyagárakat nézzük, és nem elhanyagolható szempont, hogy a környezetet és a pénztárcánkat is óvjuk.

Nissan LEAF

Kulcsszavak: bemutató, leaf, nissan, teszt
 
20V20: egy rendkívül dinamikus négyajtós, középkategóriás kompakt SUV jövőképe 20V20: egy rendkívül dinamikus négyajtós, középkategóriás kompakt SUV jövőképe Kiváló szabadidő-autó Esztergomból - Suzuki Vitara 1.6 GL+ Allgrip Kiváló szabadidő-autó Esztergomból - Suzuki Vitara 1.6 GL+ Allgrip A Toyota kibővíti plug-in hybrid töltőszolgáltatásait Japánban A Toyota kibővíti plug-in hybrid töltőszolgáltatásait Japánban Megérkezett az új SEAT Ibiza Megérkezett az új SEAT Ibiza Városban és vidéken is tökéletes útitárs - Mitsubishi L200 2.4 DI-D 4WD Városban és vidéken is tökéletes útitárs - Mitsubishi L200 2.4 DI-D 4WD
 
Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio

Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio

2017. január 12.
A kabrió kivitelnek köszönhetően a Mini Cooper olyan sok arcú sport kocsi, amelynek hangja kiválóan jelzi, ha nagy sebességgel közlekedünk. Emellett ECO módba kapcsolva szolidabb hangon is megjelenhetünk vele.
Részletek

Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio

Vagány és sportos - Mini Cooper S CabrioMár nagyon vártuk az új generációs nyitható tetős méregzsákot a Mini Cooper S Cabrio változatát. A típus nem csak vagány, de sportos is. Kétségtelenül vonzza a csillogó tekinteteket.

A Mini ezzel a modellel egyedüli a prémium kisautók között. Kívülről teljes mértékben megmaradt a keménytetős sziulett. Az orrész kifejezetten sportosra sikerült, elől az alsó légbeömlők, hátul a dupla kipufogó utal arra, hogy nem egy játékszerről van szó. Az új generációval megújultak a lámpatestek, elől LED-es menetfényt kapott és a hátsó lámpák is nagyobbak lettek.

Beülve azonnal érezzük, hogy ebben az autóban a vezetés minden percét élvezni fogja a boldog tulajdonosa. A forgalmiban 4 személy szállítása engedélyezett, de igazán 2 személy érzi jól magát, hátulra a beszállás felhajtott tetővel igencsak nehézkes, magasabbak inkább nyitott tetőnél próbálkozzanak. Ha a nyitott tetős kabriózást komfortosabbá akarjuk tenni és betesszük a szélfogót, akkor a hátsó üléssornak búcsút kell intenünk. Kifejezetten sokat számít, szélfogóval 110 km/h kezd megszűnni a szélvédelem, míg nélküle már 70km/h-nál. A belteret mindenhol a prémium minőség és az átgondolt tervezés jellemzi. Az ülések sportosak, jól tartanak és mégis kényelmesek igényesen alkották meg őket.


Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio

A kormány jó fogású és közvetlen, jó párost alkot a sportosra hangolt futóművel és a 18 colos kerekekkel. Kényelmi extrák közé sorolható a head-up display ahol az aktuális sebesség mellett megjelenik a táblafelismerő rendszer adata is. Középen az elődből is ismert hatalmas információs kijelző kapott helyet, innen a multimédiás rendszer adatain túl az éppen leadott teljesítményt és nyomatékot is leolvashatjuk. Alatta találjuk a hűtő fűtő berendezés vezérlőit és a nagyon vagány billenő kapcsolókat, többek között az indító kapcsolót is.

A maximális gokart érzés felelőse a motorháztető alatt található. Ehhez először is át kell kapcsolnunk a váltó alatt található gyűrűt Sport módba. A futómű felkeményedik, a kormány és a gázpedál minden mozdulatra reagál és elérhető a 2 literes turbós benzinmotor mind a 192 lóereje és 280 Nm nyomatéka. A 6 sebességes automata jó párost alkot a motorral, váltások között szolid durrogással jelzi, hogy nem játékszer. Még rajtprogramot is kapunk. Eco módot is kapunk a szolidabb városi cirkálásra. Fogyasztása 8-8,8 liter között mozgott.
Összességében a Mini Cooper S Cabrio egy ékszer, ha kell cuki kabrió ha kell vérszomjas fenevad vagy mindkettő egyszerre.

Vagány és sportos - Mini Cooper S Cabrio



Kulcsszavak: bemutató, John Cooper Works Cabrio, Mini, teszt
 
Megérkezett a vadonatúj Renault Twingo Megérkezett a vadonatúj Renault Twingo Atletikus és tágas az új Opel Astra Atletikus és tágas az új Opel Astra Karcsúbb formával, fejlettebb technológiákkal és magasabb teljesítménnyel debütált az új Ford Mustang kabrió Karcsúbb formával, fejlettebb technológiákkal és magasabb teljesítménnyel debütált az új Ford Mustang kabrió Goodwoodban mutatkozott be az új Focus ST Goodwoodban mutatkozott be az új Focus ST Megérkezett a SEAT Ateca! Megérkezett a SEAT Ateca!
 
Méregzsák - Hyundai i20 Active

Méregzsák - Hyundai i20 Active

2017. január 03.
A Hyundai legújabb változata, az i20 Active egy kis családi autó 120 lóerővel. Méretéből adódóan a fenntartási költsége is alacsony, ezért várható a siker a fiatal családok körében.
Részletek

Hyundai i20 Active

A közelmúltban járt nálunk a Hyundai kis szabadidő autója az új i20 Active, abból is az 1 literes háromhengeres turbós benzines változat. A Hyundai ezzel a típussal az átlag magyar vevőket célozza meg.
A kiinduló modellhez képest alaposan átrajzolták a kis Crossovert. Az első- hátsó lökhárító teljesen új. Kapott tetősínt, és gallytörő rácsot formáló betétet a lökhárító. A kerékjárati ívek és küszöbök is a kategóriára jellemző vonásokat viselik.

Vezetési élményt tekintve az autó nem nyújt sokat, de nem is arra való. Egy kisebb családot megfelelően kiszolgál. Legnagyobb újítás a motortérben található. Az 1 literes turbós benzines erőforrás, melyből két változatot kínál a gyár az egyik 100 lóerős 5 fokozatú kézi váltóval és a stábunknál járt 120 lóerős. Ehhez a motorhoz csatolt 6 sebességes kézi váltó könnyedén és pontosan jár. A tökéletesen hangolt váltónak köszönhetően 50 km/h sebességnél már 5. fokozatba kapcsolhatunk, ennek köszönhetően rendkívül gazdaságosan üzemeltethetjük az i20-at. A futómű feszes és egyben komfortos, könnyedén veszi a kanyarokat, és az úthibákkal is remekül megbirkózik. Még a 20 mm emeléssel és a 17 colos könnyűfém felnikkel sem érezhető a billegés.

Hyundai i20 Active

A belső térben rengeteg a műanyag, összeszerelésben és kényelemben viszont csillagos ötös, a hangszigetelés luxuskategóriás. Az ülések jól pozícionálhatók és szövet borításúak. A kezelőszervek jó helyen vannak, minden kézre esik. Az állítható magasságú és mélységű kormány jó fogású, közvetlenül reagál a legapróbb kormánymozdulatokra is. Hátul két felnőtt még kényelmesen elfér. A 326 literes csomagtartó kifejezetten nagynak mondható a kisautók között és tovább bővíthető az ülések ledöntésével.

Összességében a Hyundai i20 Active egy kényelmes komfortos kisautó, kedvező 6 literes fogyasztással. Kedvező fenntartási költsége miatt elterjedt lesz a kiscsaládosok körében.

Hyundai i20 Active

Kulcsszavak: Hyundai, i20, teszt
 
Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium nyári abroncsa Tesztgyőzelemmel kezdett a Continental új prémium nyári abroncsa Kiváló sportautó - Opel Astra OPC Kiváló sportautó - Opel Astra OPC James May: utálom a "szektaszellemet" az utakon James May: utálom a "szektaszellemet" az utakon A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát A Hyundai i20 WRC sikeresen teljesítette első próbafutamát Kemény tesztnek vetteték alá a Seat Atecát Kemény tesztnek vetteték alá a Seat Atecát
 

Találatok száma: 220 Megjelenítve: 21 - 30