Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 231 Megjelenítve: 71 - 80
Városi cirkáló - Renault Twingo

Városi cirkáló - Renault Twingo

2015. december 18.
Stábunkhoz is megérkezett a Twingo vászontetős változata. Az időjárás sajnos csak kevés kabriózást engedett nekünk. Most ezt a kisautót mutatjuk be nézőinknek.
Részletek

Városi cirkáló - Renault Twingo

Városi cirkáló - Renault TwingoBemutatjuk a harmadik generációs Twingót, annak is az izmosabb turbómotorral szerelt változatát.

Be kell látnunk, hogy az új mini Renaultot méretei még mindig verhetetlenek a parkolásban, csomagtere és hátsó lábtere nem túl nagy, de városban A-ból B-be nincs párja.

Kívülről sok minden változott, ám a típust jellemző vonások megmaradtak. Csomagjainknak csupán 190 liter raktér áll rendelkezésre, mert a motor a csomagtér alatt helyezkedik el. A feltűnő kisautó után mindig megfordulnak az utcán az emberek, üde színfolt a városi zsúfolt forgalomban.

Beülve szintén az egyszerűség és a praktikum fogad, rengeteg pakolórekeszt kapunk. Nagyon jól kihasználták a mindössze 3,5 méter hosszú és 1,6 méter széles Twingo adottságait. Az ülések nagyon kényelmesek, órákat tölthetünk benne, annyira eltalálták az üléspozíciót. A színes műszerfal is felfelé kerekíti a hangulatot. Ebben az autóban nem értelmezett a rossz kilátás fogalma, amolyan dodgemes a közlekedés, a kipróbált változat ráadásul a vászontetős „cabrió” volt. A kezelőszervek pozíciója könnyen megszokható.

A középkonzol közepén találunk egy telefon tartót. Ha telefonunkat Bluetoot-on keresztül csatlakoztatjuk az autóhoz, akkor a Renault saját alkalmazásával láthatjuk a hiányzó fordulatszámmérőt is a kihangosító mellett. Sajnos a tartó kitakarja a rádió gombjainak egy részét és a kijelzőt is. Jópofa az extraként rendelhető kivehető kesztyűtartó, ami akár vállra is akasztható.

Városi cirkáló - Renault Twingo

Városi cirkáló - Renault TwingoA stábnál járt példányban egy 900 köbcentis három hengeres turbós benzines erőforrás dolgozott hátul keresztben beépítve. A motorhoz egy 5 fokozatú kézi váltót kapcsoltak, a fokozatok elég hosszúak, de megszokható. Az erőforrás 90 lóerős, és 135 Nm nyomatékot présel ki magából 2500 fordulaton, a hosszú váltóáttétel miatt kicsit komótosan indul meg a 975 kg-os ékszerdoboz, de amit megérkezik a töltőnyomás, fürgén gyorsul egészen leszabályozásig. Tesztünk alatt vegyes használat mellett bekapcsolt Start-Stop rendszerrel 5,6-6 liter volt a fogyasztás 100 km-en .

Összességében a Renault Twingo egy tökéletes városi kisautó.

Városi cirkáló - Renault Twingo

Kulcsszavak: bemutató, renault, teszt, twingo
 
A Nissan Evalia elektromos testvére – e-NV200 A Nissan Evalia elektromos testvére – e-NV200 Karcsúbb formával, fejlettebb technológiákkal és magasabb teljesítménnyel debütált az új Ford Mustang kabrió Karcsúbb formával, fejlettebb technológiákkal és magasabb teljesítménnyel debütált az új Ford Mustang kabrió Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb és legjobban variálható SUV-ja Yamaha sportrobogók. Csak a MAX, és semmi más Yamaha sportrobogók. Csak a MAX, és semmi más Új fejezet kezdődik a DS történetében Új fejezet kezdődik a DS történetében
 
Családi mindenes - Toyota Auris 1.6 D-4D

Családi mindenes - Toyota Auris 1.6 D-4D

2015. november 30.
Alaposan átrajzolták a mérnökök a Toyota Auris most bemutatásra kerülő kombi változatát. Ennek köszönhetően rengeteg extrát tartalmaz az újdonság.
Részletek

Toyota Auris

Toyota Auris Kipróbáltuk a frissített Toyota Aurist, a japán gyártóra jellemzően alapossággal dolgozták át a népszerű családi mindenest. Méreteiben szinte változatlan maradt a Sedan és Kombi kivitelben is megvásárolható Toyota, de mégis eltér elődjétől. A legszembetűnőbb változtatás a keskenyebb hűtőmaszk, az új formájú fényszórókat LED-es kivitelben is megrendelhetjük, a hátsó fényszórók is LED-es világítást kaptak. Az átrajzolt első lökhárító sportosabb érzést kölcsönöz. Sok energiát fordítottak a mérnökök a zajszigetelésre. Ennek eredményeképpen 110-es tempónál is alig hallatszik motorzaj az utastérben. 

A motorháztető alatt találjuk a BMW-től származó 1,6 literes turbós diesel erőforrást. A 112 lóerős teljesítményt 4000 fordulaton produkálja az új motor. A motorerőt egész pontosan 270 Nm-t egy hat sebességes manuális váltó juttatja az első kerekekre. Az átdolgozott futóműnek és kormányműnek köszönhetően határozottan irányítható mégis kényelmes maradt a tekintélyes méretű kombi.

Az autóba beülve több fontos változtatás fedezhető fel, mint kívülről. A műszeregység közepére elhelyezett 4,2 colos színes kijelzőről olvashatjuk le a fedélzeti számítógép információit akár magyar nyelven is. Legszembetűnőbb a 7 colos érintőképernyős, multimédiás rendszer, mely a középkonzolon található a japán autók alapferszereltségének számító kvarcórával együtt.

Toyota Auris

A navigációs rendszere is könnyebben kezelhető és okosabb. A kezelőszervek kézre állnak és anyaguk viszonylag jó minőségű. Az igényes anyagoknak köszönhetően sokat javult a komfortérzet és minőség. Az ülések szövet borításúak, oldaltartásuk megfelelő és a vezetőülés még motorosan állítható deréktámaszt is kapott. Hátul sem panaszkodhatunk a kényelemre, felnőttek is kényelmesen elférnek. A tető ereszkedés ellenére is elegendő a fejtér. Az 530 literes csomagtér jól pakolható, rettentően tágas. Az hátsó háttámlák osztottan dönthetők, ezáltal a raktér 1658 literre bővíthető.

Összességében a frissített Toyota Auris 1,6 D-4D egy kényelmes, rengeteg extrával felszerelt, komfortos és megbízható útitárs a mozgalmas mindennapokban.

Toyota Auris
Kulcsszavak: Auris, bemutató, teszt, toyota
 
Ideális társ minden menethelyzetben – Az új Audi A4 allroad quattro Ideális társ minden menethelyzetben – Az új Audi A4 allroad quattro Exkluzív és egyéni - A BMW M6 Gran Coupé Exkluzív és egyéni - A BMW M6 Gran Coupé A Toyotát nem érdeklik az elektromos autók A Toyotát nem érdeklik az elektromos autók Izomautó a javából - Chevrolet Camaro Izomautó a javából - Chevrolet Camaro A Toyota Motor Europe 46 legjobb európai márkakereskedőjét díjazta az ügyfelek véleménye alapján A Toyota Motor Europe 46 legjobb európai márkakereskedőjét díjazta az ügyfelek véleménye alapján
 
BMW 228i Cabrio menetpróba

BMW 228i Cabrio menetpróba

2015. november 28.
A BMW 2-es szériájának legújabb változata volt néhány napig nálunk. A Sedan és a Cupé típusok után a BMW piacra dobta a 245 lóerős Cabriot is.
Részletek

BMW 228i Cabrio

BMW 228i CabrioA Cabrio már ránézésre is sok mindent elárul magáról. Így többek között egyedi lökhárítók, küszöb toldatok, és 18 colos könnyűfém felnik, amik jelzik, hogy nem mindennapi sportkocsival állunk szemben. Külön kell választanunk azt a lehetőséget, amikor Cabrio változatban utazunk, illetve ha a tetőt fel kell húzni. Cabriozáskor az első ülések bármelyikére be tudunk szállni, úgy, hogy még a magas emberek is beférnek, míg a hátsó ülésekre inkább csak gyerekek üljenek.  A műszerfal tipikus BMW formájú, jól áttekinthető, a kormány oszlop nincs túlzsúfolva különböző kezelő gombokkal. A kardán boxon a váltó mögött került beépítésre a könnyen kezelhető iDive rendszer, és mögötte pedig az elektromos tető nyitóját találjuk. Az első ajtók tároló rekeszeibe a tágasságuknak köszönhetően jól elfér minden, amit el akarunk rejteni.

A vászon tető 20 másodperc alatt nyitható, csukható menet közben úgy, hogy akár 50 km/ órás sebességgel haladhatunk. Érdemes megjegyezni, hogy a vászon tető zárt állapotában  az autó utastere szinte olyan csendes, mint ha fém tetős autóban ülnénk. A burkolt csomagtartó cabrios állapotban 280 literes, zárt állapotban 335 literes.

BMW 228i Cabrio

BMW 228i CabrioA 2 literes 4 hengeres 16 szelepes motor 245 lóerejét 5000-és 6500 fordulat/percnél adja le. A 350 Nm nyomaték pedig 1250-4800 fordulat/ percnél áll rendelkezésre. Három féle üzemmódban közlekedhetünk, mégpedig: ECOPRO, ez volt a leg takarékosabb üzemmód, míg a SPOR, és a SPORT + fokozatok használatakor magasabb fordulatszám mellett történik a váltás. A 8 fokozatú automataváltó annyira jól van hangolva, hogy szinte nem is érezzük, hogy mikor vált. 110-120 Km/ óra sebességig ha a hátsó ülések fölé kifeszítjük a szélterelőt, és felhúzzuk az oldalablakokat, nincs huzat érzetünk, sőt az eső sem jön be az utastérbe.

Szerencsés esetben, ha nem dugóban haladunk a hihetetlen 6,5 literes fogyasztást érhetünk el, de a dugóban araszolva 11 liter sem ritka. A 18 colos gumik kiváló tapadást biztosítanak az útfelületen, és a szervokormány jó áttételének köszönhetően, valamint az elektronikus menetszabályzók segítségével mindig úttesten tudunk maradni.

Ha felhúztuk a vászon tetőt, akkor a kilátás hátrafelé nagymértékben csökken, de a jól eltalált nagyméretű visszapillantó tükröknek, és a radaroknak köszönhető a sérülés mentes parkolás.

A BMW 228 i Cabrio M sport az a szabadidő autó, mely minden korosztálynak garantált vezetési élményt nyújt.

Bár a kiegészítő extrák drágák, de hát valamit valamiért….

BMW 228i Cabrio



Kulcsszavak: bemutató, bmw, BMW 2-es Cabrio, teszt
 
A Ford és a Trigano már Intelligens Összkerékhajtással is kínálja a Transit lakóautókat A Ford és a Trigano már Intelligens Összkerékhajtással is kínálja a Transit lakóautókat Magyarországon is bemutatkozott a Citroën új családi szabadidő-autója a Berlingo Magyarországon is bemutatkozott a Citroën új családi szabadidő-autója a Berlingo Polo terepes a Genfi Autószalonon Polo terepes a Genfi Autószalonon Már látható Közlekedési Magazinuk januári adása Már látható Közlekedési Magazinuk januári adása Bemutatkozik a BMW Concept Z4 tanulmányautó Bemutatkozik a BMW Concept Z4 tanulmányautó
 
Feltűnő jelenség - Opel Cascada

Feltűnő jelenség - Opel Cascada

2015. október 31.
Kipróbáltuk az Astra és az Insignai közé szánt cabriot a Cascadat. Szerencsére az Opel megtartotta a cabrio lényegét stilizáló vászontetőt.
Részletek

Opel Cascada

Opel CascadaEzzel formásabb és praktikusabb is lett az új modell, nem kell a vaskos merevítők miatt nagyobb csomagtartó. Ma már a vászontetős megoldások is sokkal biztonságosabbak és jobban szigetelnek, és ha már a biztonságnál tartunk, a boruláskor a hátsó fejtámlák mögül pattan ki a bukókeret.

Az 1598 köbcentiméteres 4 hengeres 16 szelepes erőforrás megfelelő dinamikával mozgatja az amúgy nem kis tömegű, megközelítőleg 1800 kilogrammos autót.  A Sidi rendszerű benzines erőforrás 200 lóerő leadására képes 5500-es fordulaton. A 300 Nm nyomatékcsúcsot 1650 - és 3500 fordulatszámtól éri el a motor. Ez az erő egy 6 sebességes kézi váltón keresztül jut az első kerekekre. Tesztünk alatt a Cascada beérte 8,5 l üzemanyaggal 100km-en.

A bemutatott modell rendkívül felszerelt volt. A bőr borítású ülések jól tartanak és nagyon kényelmesek. A bőrrel bevont műszerfal tetején középen található az információs kijelző, melyről leolvashatjuk a pillanatnyi fogyasztási adatok mellett a megtett kilométert, az elfogyasztott üzemanyagot stb., ugyanitt jelenik meg a navigációs rendszer és a hifi is. Extrák közé sorolhatjuk még a kormányfűtést, ami rettentő hasznos dolog a hidegebb hónapokban.

Opel Cascada

A belső elől tágas, a hátsó üléssoron viszont maximum a csomagjaink férnek el kényelmesen,hiszen lábtér szinte alig van. A csomagtér kategóriájához képest megfelelő, térfogata 280 liter, de ide bújik el a vászontető is, mely 50km/h sebességig menet közben is mozgatható. A tető 17 másodperc alatt nyitható vagy zárható.

Feltűnő jelenség a Cascada, szemet gyönyörködtető a vonalvezetés, főleg nyitott tetővel. Szemből nagyon hasonlít az Astrára de mégis megkülönböztethető. A látványt fokozza a 19 colos könnyűfém felni. A futómű elől MacPherson hátul csatolt hossz lengőkaros.

Összességében az új Opel Cascada egy kiváló cabrio, fiatalos külső mellé társul egy remek motor, kitűnő futómű és kategóriájához képest elfogadható ár.

Opel Cascada

Kulcsszavak: bemutató, Cascada, opel, teszt
 
A Volvo bemutatta világelső, kerékpárosok észlelésére képes rendszerét A Volvo bemutatta világelső, kerékpárosok észlelésére képes rendszerét Európa új vízi sportja Európa új vízi sportja Az Alfa Romeo 4C Spider világpremierje a a 2014-es Genfi Autószalonon Az Alfa Romeo 4C Spider világpremierje a a 2014-es Genfi Autószalonon Vonzza a tekintetünket - Hyundai i30 Fastback Vonzza a tekintetünket - Hyundai i30 Fastback Fiat Tipo: „Szedánnak született” Fiat Tipo: „Szedánnak született”
 
Csupa sport és dinamika - Citroen DS5

Csupa sport és dinamika - Citroen DS5

2015. október 22.
A Citroennek sosem kellett tanácsot kérni, vagy más autókból ihletet meríteni, hiszen autóik egyénisége messziről mutatja, hogy milyen autó jön velünk szemben. A Citroen DS5-el is hasonló a helyzet, amit rövidesen Önök is megláthatnak.
Részletek

Csupa sport és dinamika Citroen DS5

Csupa sport és dinamika Citroen DS5A Citroen DS5 meglepő autó. Meglepi szemlélőjét stílusával, kivételes arányaival és ezer közül is felismerhető sziluettjével. Már első pillantásra kivételes dinamizmusról árulkodnak. Az autó orr-része egyértelműen jelzi, hogy a DS-család tagjáról van szó. Az óriási légbeömlő nyílás, az emblémát magában foglaló krómozott hűtőrács és a LED-es nappali fénnyel hangsúlyozott fényszórók nagyon karakteres külsőt kölcsönöznek az autónak. A karosszérián krómozott és fényes fekete díszítőelemek váltják egymást. A gyémántos csillogású, nagyméretű könnyűfém keréktárcsák különleges formájukkal is a mozgást jelképezik.

A belsejében végképp szárnyakat kapott a képzelet. A repülőgépek világát idéző, teljesen egyedi utastér a külső stílussal teljes összhangban szintén a DS5 különleges voltát hirdeti. A vezetőhelyen minden a vezetőt szolgálja. A kupék sportos vezetési pozíciója ötvözi:íves műszerfal, sportosan „meredek”, lapított kormánykerék, a vezető felé irányuló információk, széles középkonzol, az alkar vonalának folytatásában kézre álló kicsi sebességváltó. A legfontosabb vezérlőgombok az utastér középvonalában helyezkednek el, mégpedig kettő darab középkonzolon. Ezek közül az egyik hagyományosan lent, a másik viszont a tetőlemezen található, tele nyomógombokkal, forgószabályozókkal és kapcsolókkal, amelyek szintén a repülés világát idézik.

Csupa sport és dinamika Citroen DS5

Vegyes használat mellett 6,6 literes fogyasztást produkált a kocsi, ami nagyon jó értéknek számít, ha figyelembe vesszük, hogy viselkedése mennyire nagyon dinamikus. A futómű kifejezetten sportos hangolású, és ebben motorja egy a kétliteres HDI Euro 6-os besorolású, AdBlue-adalékos, 180 lóerős változat, a hozzá kapcsolt hatfokozatú automataváltóval rendkívül jó társ.

Csupa sport és dinamika Citroen DS5

Kulcsszavak: bemutató, Citroën, DS5, teszt
 
A Detroiti Autószalonon mutatkozik be a Volvo S60 Cross Country A Detroiti Autószalonon mutatkozik be a Volvo S60 Cross Country A legenda nemrégiben 80 éves lett A legenda nemrégiben 80 éves lett Az új Mazda3 Az új Mazda3 MINI Clubman ALL4 magyarországi premier a MINI Experience Drive rendezvényen MINI Clubman ALL4 magyarországi premier a MINI Experience Drive rendezvényen A legújabb BMW modellek gyűrűjében mutatták be az ötödik Mission: Impossible filmet A legújabb BMW modellek gyűrűjében mutatták be az ötödik Mission: Impossible filmet
 
Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic

Egyenesen a versenypályáról - Honda Civic

2015. október 21.
A közelmúltban próbáltuk ki a Honda legnépszerűbb négykerekűje az újabb frissítésen átesett Civic. Motorkínálat terén maradt a jól bevált változó szelepvezérléses szívó benzines erőforrás. A kipróbált változatban  az 1.8 literes verzió tette a dolgát.
Részletek

Honda Civic

Honda Civic  A külsőt tekintve az új Civic jóval sportosabb lett elődjénél. Ez annak is köszönhető, hogy a gyártó immáron második évét kezdi a túraautó-világbajnokságban. A formavilág megosztó az „űr” Civic óta. Gömbölyű és itt ott szögletes formák jellemzik az egész autót. A kornak megfelelően a modell korszerű Ledes nappali világítást kapott, belül a Hondára jellemző fejlett műszaki megoldások sora vár minket. A frissített modell legfeltűnőbb változtatásai a mélyre húzott első lökhárító, hátul diffúzor és a lámpák ívét folytató hátsó szárny.

Beülve egyértelművé válik, hogy nagy gondot fordítottak a sofőr és az utasok kényelmének kielégítésére. Kellemes tapintásúak a felhasznált anyagok az utastérben. Minden kezelőszerv kézre áll, a kormányról szinte minden kényelmi funkció vezérelhető. A futurisztikus műszerfal megmaradt a korábbi modellekből. Középre helyezték a fordulatszám mérőt, balra a vízhőfok, jobbra pedig az üzemanyagszint visszajelző található. A digitális kilométeróra pedig a műszerfal tetején kapott helyet. A műszerfal közepén található egy 7 colos képernyő, ami valójában egy Android tablet képét jeleníti meg, mobilkészülékünk internetét megosztva akár böngészgethetünk is zenehallgatás közben.

Honda Civic

Honda Civic  Az ülések kényelmesek és jó oldaltartásúak. A bel tér hatalmas, az utasok is kényelmesen elférnek. A hátul ülőket egyedül az zavarhatja, hogy az üléssor alacsonyra került, így a combunk a levegőben van. A csomagtér ajtót kinyitva elénk tárul a 477 literes rakodótér, amit tovább bővíthetünk az ülések ledöntésével.

A meghajtásról egy korszerű 1.8 literes változó szelepvezérlésű erőforrás gondoskodik. Soros 4 hengeres VTEC blokk 142 Le-t képes kipréselni magából 6500-as fordulaton, nyomatéka 174 Nm.  Városban is könnyen manőverezhetünk, és külső adottságai miatt a sávváltás sem okoz gondot. A futómű könnyedén és hangtalanul veszi a változatos útviszonyokat. Ha megfeledkeznénk a városi araszolás során a váltásról,  akkor erről értesítés kapunk a műszerfalon. Ha jól bánunk a gázpedállal, akkor ezt egy kis zöld virág jelzi. Az új erőforrás nagyon gazdaságos vegyes használat mellett, könnyedén tartható a fogyasztás 7 liter körül.

Összességében az új Civic egy gazdaságos, modern, sportos megjelenésű gépkocsi, alacsony fenntartási költségekkel.

Honda Civic



Kulcsszavak: bemutató, civic, honda, teszt
 
Elektromos autózás a felhasználó szemével Elektromos autózás a felhasználó szemével Budapesten is bemutatkozott az új Volkswagen Touareg Budapesten is bemutatkozott az új Volkswagen Touareg A BMW Motorrad kijelöli további növekedési pályáját A BMW Motorrad kijelöli további növekedési pályáját Völner: 150 milliárd forintból korszerűsítik az autóbuszparkot Völner: 150 milliárd forintból korszerűsítik az autóbuszparkot Mazda CX-3 premier Amerikában Mazda CX-3 premier Amerikában
 
A Toyota legnépszerűbb egyterűje - Toyota Prius+ 1.8 Hybrid

A Toyota legnépszerűbb egyterűje - Toyota Prius+ 1.8 Hybrid

2015. október 11.
Európát meghódította a Toyota egyterűje a Prius. Most a Prius+ Hybrid változatát mutatjuk be.
Részletek

Toyota Prius+ 1.8 Hybrid

Toyota Prius+ 1.8 HybridKipróbáltuk a Toyota Európában legnépszerűbb egyterűjét a Priust melyet teljes értékű Hybrid hajtással szereltek. Ez azt jelenti, hogy tisztán elektromos hajtással is képes mozogni az autó.

Kívül is rengeteg felirattal hirdeti, hogy Hybrid hajtással rendelkezik, például az első sárvédőkön. Ezen felül módosított első lökhárítója is van, és takarékos LED-es menetfény elől és hátul. Hossza mindössze 2 cm-el hosszabb a hagyományos modellnél. 

A stábnál járt változat magas felszereltségű volt. Már az alap felszereltség is kétzónás automata klímás, 7 légzsákos, visszagurulás gátlós ESP-s, magasabb felszereltségeknél van Active kulcs nélküli motorindítás, Bluetooth-kihangosító, Toyota Touch, 7”-os érintőképernyős, és tolatókamerás, elől-hátul elektromos ablakemelős. A legmagasabb pedig esőszenzoros, tempomatos, 8 hangszórós prémium audio rendszerrel szerelt, kulcs nélkül nyitható és indítható. Beülve a Toyota Hybridekre jellemző futurisztikus műszerfal látványa fogad, minden középkonzol orientált. Az e-CVT irányváltó kapcsolóját a középkonzolra helyezték.

A kormány fogása nagyon jó, minden mozdulatra azonnal reagál a kormánymű. A műszerfal teljesen digitális, a fordulatszám mérő helyett egy energia visszajelző van, amiről leolvashatjuk, hogy éppen mi történik a motorháztető alatt. Néha egy „EV” feliratot láthatunk felvillanni, az azt jelenti, hogy éppen tisztán elektromos üzemmódban közlekedünk. Hátul óriási a helykínálat, a harmadik üléssorban viszont inkább a gyermekek élvezik az utazást. A komfortérzetet tovább növeli a hatalmas két részes osztott panorámatető. A könnyű Li-Ion akkumulátorokat a könyöklő alatt helyezték el. Ennek köszönhető a plusz üléssort lehajtva 784 felhajtva 232 liter csomag befogadására képes a csomagtartó.

Toyota Prius+ 1.8 Hybrid

A lényeg a motorháztető alatt van. A meghajtásról egy 1,8 literes Atkinson-ciklusú benzines motor mely 99 lóerős és egy 82 lóerős villanymotor gondoskodik. Egy elektronikusan vezérelt bolygóműn keresztül összesen 136 lóerős összteljesítménynek köszönhetően 11,3 másodperc alatt gyorsul százra. Az összteljesítmény egy fokozatmentes e-CVT váltón keresztül jut a meghajtott kerekekre. A menetdinamikára nem lehet panasz, mint városban, mint főúton. Akár 70 km/óra tempóig mehetünk tisztán villannyal. Fogyasztás városban 4,1 országúton 5,6 liter között mozgott.

A Toyota Prius+ Hybrid közkedvelt lesz a modern, jól felszerelt egyterűt keresők körében. A hajtáslánc felárát is hamar visszatermeli, és a karbantartási költségek is alacsonyabbak. Például a villanymotor visszatáplálása miatt nem kopik annyira a fékbetét és a féktárcsa.

Toyota Prius+ 1.8 Hybrid

Kulcsszavak: hibrid, Prius+, teszt, toyota
 
Románia növeli a környezetkímélő autók vásárlásának támogatását Románia növeli a környezetkímélő autók vásárlásának támogatását Közel két évtizede tart a Toyota hybrid sikertörténete Közel két évtizede tart a Toyota hybrid sikertörténete A Goodyear SuperSport abroncsa nyerte a Tyre Reviews gumitesztjét A Goodyear SuperSport abroncsa nyerte a Tyre Reviews gumitesztjét 40 darab Audi A3 e-tront tesztelnek Berlinben, Münchenben és Stuttgartban 40 darab Audi A3 e-tront tesztelnek Berlinben, Münchenben és Stuttgartban Nem csak a terep az otthona - Jeep Cherokee 3.2 Nem csak a terep az otthona - Jeep Cherokee 3.2
 
A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer

A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer

2015. október 09.
A BMW kettes sorozatának 7 üléses változatát próbálhattuk ki a napokban. A sorozat legújabb egyterűje sok extrával szerelt családi autó. Többek között jó a futóműve, alacsony a fogyasztása, és jó menettulajdonságokkal bír.
Részletek

A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer

A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer A BMW is halad a korral ezt bizonyítja a nemrég megjelent 2-es sorozat. A kompakt elsőkerekes családi egyterű kimondottan jól sikerült. A kipróbált változat a legnagyobb 7 üléses verzió volt.

Kívül a kornak megfelelő extrákkal találkozunk, mint például a LED-es nappali fénnyel szerelt fényszóró. A hátsó lámpák formavilága is tükrözi a mai BMW-s trendeket, ott is LED-ek világítanak nagyobb fényerővel.

Belül az átgondoltság és a jó kezelhetőség dominál. Az összkép itt már jobban hasonlít a márka imidzsére. Szériában juthatunk az esőérzékelőhöz, az automata klímához, a gumi nyomás visszajelzőhöz, és hatalmas kijelzőhöz a műszerfal közepén. További olyan extrákat találtunk a tesztautóban, igaz ezek már felárért, mint a távolság tartó tempomat, vagy a különböző telefonos megoldások. Az évek alatt tökéletesített iDrive menürendszerében is könnyedén eligazodunk. A bőr borítású ülések kényelmesek és jól tartanak, magas pozíciójuknak köszönhetően a kilátás is tökéletes. Rengetek tároló rekeszt helyeztek el az utastérben, még a csomagtérben is találunk pohártartókat a harmadik üléssorban utazóknak.

A motorháztető alatt találjuk a legnagyobb erősségét a 220D-nek. A 190 lóerős kétliteres dízel erőforrás egyértelműen a legjobb választás. Alul- felül dinamikus, a hangszigetelésnek köszönhetően szinte hangtalan.

A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer

A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer Három üzemmód közül választhatunk. ECO módban használtuk gyakrabban, itt 6 liter volt az átlagfogyasztás 100 kilométeren, míg Normál és Sport fokozatban érezhetően nőtt a fogyasztás. Sport módban nagyon sokáig forgatja a motort. A 8 sebességes automata váltó tökéletes összhangban van a motorral és az XDrive összkerék hajtással, jól gazdálkodik a 400 Nm nyomatékkal, ami már 1750 fordulat/percnél rendelkezésre áll. A futómű nagyszerűen hangolt, a kormánymű a szokásos BMW stílust adja a haladáshoz.

Összefoglalva jó futóművel, megfelelően kezelhető kormányművel, alacsony fogyasztású motorral sikerült a BMW 2-es sorozatának legnagyobb egyterűjét megalkotni.

Kulcsszavak: bmw, BMW 2-es Gran Tourer, teszt
 
Elektromos autózás a BMW i3 és a BMW i8 modellekkel Genfben Elektromos autózás a BMW i3 és a BMW i8 modellekkel Genfben Megérkezett a BMW 2-as Active Tourer Megérkezett a BMW 2-as Active Tourer Júniustól Baudouin Denis a BMW Magyarország új ügyvezető igazgatója Júniustól Baudouin Denis a BMW Magyarország új ügyvezető igazgatója Bemutatkozott a BMW elektromos kisautója Bemutatkozott a BMW elektromos kisautója A BMW szeretné megőrizni vezető pozícióját a szabadidőautók piacán A BMW szeretné megőrizni vezető pozícióját a szabadidőautók piacán
 
Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV

Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV

2015. szeptember 27.
A Kia néhány éve dobta piacra a Soult. Megosztó autó volt akkoriban. Mondhatni, a végletek autója volt. Vagy megfogta az ember szívét vagy nem. Most, hogy a Kia elektromosította a Soult csak egyet lehet mondani: Kell nekem!
Részletek

Kia Soul EV

Kia Soul EVRitkán vált ki valami az emberből ilyen érzelmi kitörést, de a Soul EV képes erre. Első pillantásra hagyományos benzines autónak látszik. Csak az orrán, a töltőcsatlakozókat fedő teli hűtőmaszkon lehet észrevenni, hogy ez nem egy hagyományos autó. A másik feltűnő jegy a 16 colos alufelni, amiből egyből tudhatjuk, hogy zéró emissziójú autóval állunk szemben.

Tágas és jól felszerelt

A gyártó egyféle felszereltséggel hozta forgalom a Soul EV-t. Nem egy fapados, némi extrával ellátott autóról, hanem egy jól felszerelt modellről beszélünk. Komfortérzetünket tökéletesen kiszolgálja a ledes mentfény, a tempomat, a kormányról vezérelhető hifi, a hat légzsák, az ESP, az elektrokróm belső tükör, a navigációs rendszer és a tolatókamera. Töltőre csatlakoztatva az autó hidegebb időben még előfűtésre is képes.
A kockaformának köszönhetően nagy és tágas a jármű beltere. A belső szélesség és magasság nem csak elöl, de hátul is kényelmes utazást biztosít. A környezetbarát textilekkel ellátott első ülések méretesek és komfortosak, és a hátsó üléssor is ugyanezt az érzetet kelti.

A Soul EV műszerfala egyszerű, könnyen átlátható, így vezetője percek alatt megtanulja használni. A csomagtartó azonos a benzines testvérrel. Igaz, a csomagtér alatti tároló rekesz ad helyet a töltőkábeleknek.

Kia Soul EV

Kia Soul EVAkár 200 km


Tesztünk során villanyverdánk nagyon jól teljesített. A városban teszteltük minden napszakban. A reggeli és délutáni csúcsban idegbaj kerülgeti az embert, hogy mennyi üzemanyagot pöfög el a dugóban. Nekünk nem volt ilyen problémánk, mert a sok lassítástól és fékezéstől „üzemanyagot” nyertünk. Előfordult az is, hogy 4-5 km megtétele után is ugyanazt a hatótávot mutatta, amivel a dugóba érkeztünk.

Hosszabb utakra is nagyon jó útitárs a kis Soul. A vezetési élményből semmit nem vesz el, hogy nem benzines autót vezetünk. Igaz elsőre furcsa a kis csilingelő hang, ami arra figyelmeztet, hogy elektromos autóban ülünk. Szokás szerint a Balatont céloztuk meg, mert ha kell, akkor Siófokon tudunk tankolni a CHAdeMO gyorstöltőnél. Budapesten, az otthoni konnektorról levéve 100%-on 165 km-t mutatott a kijelző. A régi hetesen 90 km/h sebességre beállított tempomattal haladva balatonaligai célállomásunkon még 70 km-nyi energiánk maradt. Egyvalamire biztosan megtanít az elektromos autó. Mégpedig arra, hogy nem kell nyomni a pedált, hanem a takarékos vezetésre kell törekedni. A „tankolás” a CHAdeMO gyorstöltőnél kb. félórát vett igénybe. Így 80-85 %-os töltöttséget érhetünk el. Ilyen gyorstöltőket már Budapest több pontján is találunk. Az otthoni töltés több időt vesz igénybe: 8 óra alatt töltődik fel autónk 100%-ra.

Kia Soul EV

Sajnos a villanyautózás még nagyon gyerekcipőben jár nálunk. Igaz a Jedlik Ányos tervben már szerepel, hogy 150 gyorstöltőt telepítenek az ország területén. Azt is tervbe vették, hogy használhatjuk a busz-sávot és ingyen parkolhatunk. De az igazi segítség az lenne, ha ÁFA-mentesek lennének az elektromos autók. Ez a Soul estében rögtön 2 milló forintot jelente a 9,8 millió forintos vételárból. Igaz, még ettől sem kapkodnának nagyon az elektomos autókért, de már ezek az intézkedések is segítenék az elektromos gépkocsik elterjedését.

Kia Soul EV

Kulcsszavak: elektromos autó, kia, Soul EV, teszt
 
Electric Café – A Nissan első különleges kávézója Electric Café – A Nissan első különleges kávézója Elektromosautó-megosztási rendszert indít a Nissan Elektromosautó-megosztási rendszert indít a Nissan A KIA Sorento nyerte az „Az év tömegautója” címet „Az év közel-keleti autója” díjon A KIA Sorento nyerte az „Az év tömegautója” címet „Az év közel-keleti autója” díjon Szebb mint elődje - Renault Mégane 1.5 dCi Zen Szebb mint elődje - Renault Mégane 1.5 dCi Zen A Toshiba akkumulátorával 6 perc töltés után megtehetünk 320 kilométert A Toshiba akkumulátorával 6 perc töltés után megtehetünk 320 kilométert
 
A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSG

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSG

2015. szeptember 23.
A most bemutatásra kerülő Passat a Volkswagen egyik legerősebb dízel motorját kapta, emellett hét fokozatú Haldex váltó és négy kerék meghajtás színesíti megjelenésének palettáját.
Részletek

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSG

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSGSzerkesztőségünknél járt a 2015-ös év autója az új Volkswagen Passat. Ebből is a legerősebb diesel, amit alapból összkerékhajtással kínálnak. Kívül belül a minőség az elegancia és az igényes összeszerelés jellemzi az autót. Rengeteg extrával ellátták.

A Passatot kívülről a modern Volkswageneket jellemző szögletesebb vonalvezetés jellemzi, jobban észrevehetők az élek és nagyobb lett a hűtőmaszk, ennek folytatása a szép LED-es nappali fénnyel ellátott fényszóró. A motorerőre csak a méretes krómozott dupla kipufogóvégből lehet következtetni.

Beülve érzékeljük igazán a prémium kategóriára jellemző kényelmet és „nyugalmat”, kellemes fa és puha műanyagokkal megtűzdelve. Hátul is nagyon tágas, három utas kényelmesen elfér. De üljünk vissza az első ülésbe, az ülések egyértelműen tökéletesek, és még látványosak is. Az fotelek motorosan állíthatóak elöl és az oldaltartásukra sem lehet panaszunk. A kezelőszervek működésének finomsága felső kategóriás elhelyezésük is pazar minden kézre áll. Az utastér tele van prémium kategóriás extrákkal. Ide sorolható a multimédia rendszert, a masszírozós fűtéses fotelek, hátul ülők külön klímazónát kaptak, 360 fokos kamerarendszer, kormányozni is képes sávtartó rendszer, üvegtető, távolságtartó, koccanás gátló rendszer és még rengeteg biztonsági és kényelmi extrák. Gondosan eldugták a DVD és SD kártya olvasót a kesztyűtartóba, viszont befogadóképességet nem veszítettünk az AUX és USB csatlakozók is zárt helyen vannak, így szinte semmi sincs szem előtt.

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSG

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSGA műszerfal teljesen digitális, akár a navigációs térképet is megjeleníthetjük. Motorosan nyitható csomagtér fedél alatt 586 literes rakteret találunk ezt az ülések ledöntésével 1152-re növelhetjük.

A nálunk járt modellben a legerősebb duplaturbós diesel erőforrás dolgozott. A 2 literes négy hengeres motor 240 lóerős melyet 4000 fordulaton ad le. Maximális 500Nm nyomatéka már 1750as fordulatnál megjelenik és tart egészen 2500-ig, nem hiába, hogy csak 4Motion összkerékhajtással lehet kérni. A dupla kuplungos 7 sebességes automata váltó tökéletes párost alkot a motorral, a fokozatok között szinte észrevehetetlenül kapcsol. A futómű komfortos hangolású, nem válik bizonytalanná, stabilan fordul. A fékek ereje megfelelően lassítja az üresen 1721 kilógrammos Passatot. Tankoláskor kellemeset csalódtunk, ugyanis vegyes használat alatt beérte 6,2 literrel 100 kilométeren.

Összességében a Volkswagen Passat legerősebb legfelszereltebb változata inkább a felső kategóriás luxusautók közé sorolható, tekintve akár a rengeteg rendelhető extrákat akár a prémium minőséget és nem utolsós sorban az árát.

A nyugalom megtestesítője - Volkswagen Passat 2.0 TDI 4Motion DSG

Kulcsszavak: Passat, teszt, volkswagen
 
Negyven éves a Volkswagen Passat Negyven éves a Volkswagen Passat A Volkswagen bemutatta a jövőbeni I.D. modellcsaládban  vezető szerepet betöltő I.D. VIZZION-t A Volkswagen bemutatta a jövőbeni I.D. modellcsaládban vezető szerepet betöltő I.D. VIZZION-t Új gyermekmentő autót adtak át Miskolcon az Országos Mentőszolgálatnak Új gyermekmentő autót adtak át Miskolcon az Országos Mentőszolgálatnak A Volkswagen Haszonjárművek: 161.700 kiszállított autó az év első négy hónapjában A Volkswagen Haszonjárművek: 161.700 kiszállított autó az év első négy hónapjában Figyelemreméltó eredményt ért el a Volkswagen Haszonjárművek 2012-ben Figyelemreméltó eredményt ért el a Volkswagen Haszonjárművek 2012-ben
 

Találatok száma: 231 Megjelenítve: 71 - 80