Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 161 - 170
Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

2018. február 22.
Új csapatfőnökkel vág neki a 2018-as EB szezonnak az OXXO Hungary Truck Racing Team. Tököly László elnök Sárosi Brúnót bízta meg a kétszeres Európa- és kétszeres angol bajnok kamionversenyző csapat vezetésével.
Részletek

Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén

Sárosi Brúnó 2010-óta dolgozik a csapatnál. Korábban sajtófőnöki feladatokat látott el, később tevékenységi köre kiszélesítésével hozzá tartoztak a versenyhétvégékkel, rendezvényekkel és partnerekkel kapcsolatos szervezési feladatok is. Új, csapatfőnöki pozíciója betöltésével mostantól ő felel az OXXO Hungary Truck Racing Team teljeskörű irányításáért.
 
„Brúnó csaknem a kezdetektől részese a csapat életének. Előbb sajtófőnökként, majd operatív vezetőként gyakorlatilag a csapat működésének összes területén komoly tapasztalatot szerzett. Személyében egy kiváló szakember veszi át az OXXO Hungary Truck Racing Team közvetlen irányítását” – indokolta a kinevezést Tököly László elnök.
 
Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élénAz OXXO Hungary Truck Racing Team Magyarország egyetlen kamionversenyző csapataként 2017-ben megvédte angol bajnoki címét. Az immár kétszeres Európa- és kétszeres angol bajnok csapat két év kihagyás után 2018-ban újra teljes szezont fog futni a Kamion Európa Bajnokságban.
 
"Nagy reményekkel és lendülettel vágunk neki az idénynek, a felkészülés már javában zajlik. Ahogy tettük azt 2008 óta minden szezonban, mi idén is a győzelemért szállunk harcba, amiért keményen meg fogunk dolgozni a pályán és azon kívül is. Csapatfőnökként célom továbbá, hogy intenzív és baráti kapcsolatot ápoljak a magyar sajtóval, valamint, hogy a nemzetközi médiában minél több helyen mutassuk be a magyar csapat sikertörténetét. Reményeink szerint hamarosan olyan bejelentéssel állhatunk közönségünk elé, mely új fejezetet nyithat a magyar kamionsport történelmében" – mondta Sárosi Brúnó csapatfőnök.


 
Kulcsszavak: autósport, OXXO Energy, OXXO Energy Truck Race Team, Sárosi Brúnó, versenykamion
 
Magyar dobogóval, új gumiszállítóval rajtolt el a túraautó-világkupa Magyar dobogóval, új gumiszállítóval rajtolt el a túraautó-világkupa Május 30-tól indulnak autósportban az országos bajnokságok Május 30-tól indulnak autósportban az országos bajnokságok Kiváló verseny, kategóriagyőzelem és töréskár Santa Domenicán Kiváló verseny, kategóriagyőzelem és töréskár Santa Domenicán Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén Ecclestone-per - Megszüntetik a pert, Ecclestone 100 millió dollárt fizet Új csapatfőnök az OXXO Hungary Truck Racing Team élén Fernando Alonso Lancia Themával jár
 
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

2018. február 21.
Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat a 2018-as Forma 1-es világbajnokságra készülve lerántotta a leplet a C37-es versenyautóról.
Részletek

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

A C37 már megjelenésében is eltér a tavalyi C36-ostól. Ez egyrészt az új műszaki szabályzatnak köszönhető, másrészt a csapat újszerű technológiai szemléletét tükrözi.

„Nagyon várom az új szezont, és hogy a pályán láthassam Marcus-t (Ericsson) és Charles-t (Leclerc). Az elmúlt hónapokban rendkívül keményen dolgoztunk azért, hogy ma itt állhasson előttünk a C37; fantasztikus érzés, hogy ma leránthatom a leplet új autónkról. Meggyőződésem, hogy Marcus és Charles tökéletes párost alkotnak; egyikük tapasztalt versenyző, a másik ígéretes újonc. Marcus immár negyedik évadát kezdi velünk. Értékes tagja a csapatnak, tapasztalata és pontos műszaki visszajelzései mindnyájunknak nagy hasznára vannak. Ami Charles-t illeti, más géposztályokban már bizonyította, hogy tehetséges pilóta, és megérdemli, hogy idén a Forma 1-ben versenyezzen" - hangsúlyozta a 2018-as évadra készülő Frédéric Vasseur csapatfőnök.

„2018-ra egyértelmű célt tűztünk ki magunk elé: utol kell érnünk a mezőnyt, és az évad során folyamatosan csiszolnunk kell teljesítményünket. Hallatlan odaadással fejlesztettük a C37-est, rengeteg energiát fektettünk a munkába. Partnereinknek és szurkolóinknak egyaránt szeretném megköszönni a folyamatos támogatást. Az Alfa Romeo Forma 1-es visszatérésével újabb fontos mérföldkőhöz érkezett el csapatunk, büszkék vagyunk arra, hogy ez a patinás múlttal rendelkező márka minket választott a visszatérésre. Alig várjuk, hogy az Alfa Romeo Sauber F1 csapatként megkezdhessük a 2018-as idényt." - tette hozzá Vasseur.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

Az Alfa Romeo személyében a motorsport csúcsát jelentő Forma-1 történetének egyik legjobban csengő márkaneve tér vissza a bajnokságba, és vele együtt a legendás „Quadrifoglio" embléma, amely 1923 óta díszíti az Alfa Romeo legsportosabb modelljeit.

Az új C37 motorburkolatán elhelyezett, szerencsehozó logó izgalmas története a motorsportban gyökeredzik. Az első, Quadrifoglio emblémával díszített Alfa Romeo az RL modell volt, amely Ugo Sivoccival a volánjánál 1923-ban megnyerte a Targa Florio tizenötödik kiadását. Ugyanez a négylevelű lóhere jelent meg Brilli Peri P2-esén, amely 1925-ben monzai futamgyőzelmével megnyerte a legelső Automobil világbajnokságot. Az Alfa Romeo első bajnoki címét később további négy követte.

A Quadrifolgio ezután 1950-ben és ´51-ben is visszatért, amikor Giuseppe „Nino" Farina és Juan Manuel Fangio az Alfa Romeo 158, illetve 159 - közkeletű nevükön ´Alfetták´ - volánja mögött megnyerték a két első Forma-1 világbajnokságot. A legendás jelkép visszatérése a motorsportok legmagasabb szintjére híven tanúskodik az Alfa Romeo filozófiájának sikeréről és egyre növekvő ütőképességéről: a motorsportok terén mutatott kiválóságot maradéktalanul ültetik át a márka sorozatgyártású modelljeibe. A legenda folytatódik.

Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót

„Nagyszerű érzés, hogy ma végre bemutathattuk a C37-est" - árulta el Jörg Zander műszaki igazgató. „A 2018-as versenyautó megvalósításához a gyár minden egyes munkatársa hozzájárult, rendkívül keményen dolgoztunk az utóbbi néhány hónapban. És ha már a C37-est említettem, az autó egészen más filozófia szerint épült, mint a C36. Számottevően megváltozott az aerodinamikai koncepció, a C37 elődjéhez képest rengeteg új részlettel gyarapodott. Bízunk benne, hogy az új koncepció több lehetőséget nyújt majd számunkra, és segítségével a szezon közben folyamatosan fejlődhetünk. A 2018-as Ferrari motor is nagyobb teljesítményt tesz lehetővé. Bízunk abban, hogy a C37 révén előrébb léphetünk, és a 2017-es évadnál versenyképesebbek lehetünk."

A C37 hivatalos bemutatkozására az első téli tesztek során, a Barcelona közelében fekvő Circuit de Catalunya pályáján kerül sor, 2018. február 26. és március 1. között.

Kulcsszavak: alfa romeo, forma 1, Sauber F1 Team
 
A Goodyeart választották a várva várt Alfa Romeo Giuliához A Goodyeart választották a várva várt Alfa Romeo Giuliához Genfben bemutatkozott az új Alfa Romeo Giulia Genfben bemutatkozott az új Alfa Romeo Giulia Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót A Forma-1 mindenható ura nincs oda az elektromos versenysorozatért Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót Spanyol Nagydíj - Alonso nyerte az első szabadedzést Az Alfa Romeo Sauber F1 csapat bemutatja a C37-es versenyautót Az Alfa Romeo 4C nyerte el az ‘Auto, Motor und Sport - Best Cars 2014’ címet
 
Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

2018. február 01.
Második évadát kezdte meg a Lexus az IMSA Weather Tech sportautó-bajnokságban. Ha minden futam így alakul, remek évnek néz elébe a csapat.
Részletek

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Vannak bajnokságok, ahol a végére tartogatják a csemegét, máshol középtájon teljesedik ki az izgalom. Az IMSA (Nemzetközi Motorsport Szövetség) WeatherTech sportautó-bajnoksága rögtön a csúcson indít, a Daytona-i 24 órás versennyel kezd – és ugyanígy tett a Lexus csapata is.

A 2017-es bemutatkozó szezont követően erősen kezdett a két Lexus RC F GT3. A versenyautó, valamint a csapat felkészültségéről egyaránt mindent elárul, hogy mindkét kupé érdemi probléma nélkül végigfutotta az egynapos versenyt. A 15-ös rajtszámú kocsi (Jack Hawksworth, David Heinemeir Hansson, Scott Pruett és Dominik Farnbacher) a GTD géposztályban a kilencedik, pontszerző helyen ért célba, míg a 14-es RC F GT3 (Dominik Baumann, Kyle Marcelli, Philipp Frommenwiler, Bruno Junqueira) tizenötödikként zárta a versenyt.

További bizakodásra ad okot, hogy mindkét csapat több körön át képes volt vezetni a mezőnyt; előkelő pozíciójukat egy apró elektromos zavar, illetve néhány minimális sérülés miatt kényszerültek feladni.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

A Lexus 2017-ben tért vissza a motorsport világába, méghozzá egy rutinos csapat, a tizenötszörös bajnok Gentilozzi família (Paul és fiai, Tony és John) által alapított 3GT Racing színeiben. A csapat egy igazi nagyágyút, az amerikai sportautó-versenyzés koronázatlan királyát, az 1960-as születésű Scott Pruettet is bevetette. Megtisztelő, hogy a Lexus RC F GT3 az utolsó versenyautó, amivel a nyolcéves kora óta versenyző Pruett hosszú és eredményes karrierje végén rajthoz állt: a 60 IMSA futamgyőzelemmel rendelkező veterán a Daytona-i 24 órás futam után végleg szögre akasztotta tűzálló overallját.

„Elképesztően régóta dolgozunk együtt a Lexusszal, de a Toyotával is, még az IndyCar-os időkből, és ha azt nézem, hol tartunk most, és hol tartottunk pontosan egy évvel ezelőtt, a kettő között ég és föld a különbség. A legfontosabb beérni a célba, és ezzel nem voltak gondjaink. Ha tartani tudjuk a tempót, amire képesek vagyunk, az lesz a siker kulcsa. A tavalyi év nem szólt másról, minthogy az autók versenyképesek legyenek. És míg tavaly előfordultak műszaki gondok, idén, ha nem is teljesen problémamentesen, de érdemi hibák nélkül futnak az autók” – nyilatkozta a verseny után a távozó bajnok.

Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon

Kulcsszavak: autósport, Daytona, lexus
 
Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Michelisz Norbert ötödik lett az első futamon Makaóban Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Sikerek és kudarcok Slovakiaring-en Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek Ifjabb Tóth: jó és rossz hírek Remekül teljesített a Lexus a legendás 24 órás futamon Michelisz harmadik a Salzburgringen Michelisz fékprobléma miatt csak 11. lett az időmérőn Michelisz fékprobléma miatt csak 11. lett az időmérőn
 
Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

2018. január 31.
A teljes idényre leigazolta Fernando Alonso kétszeres Forma-1 világbajnokot a Toyota Gazoo Racing csapata.
Részletek

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Ezzel egy régi álom teljesül az idén 37 éves spanyol pilóta számára, de aligha túlzás azt mondani: az egész FIA WEC közösség, versenyzők és rajongók egyaránt érdeklődve várják, hogyan alakul majd a 2018-as hosszú távú világbajnokság egy ilyen illusztris idegenlégióssal a mezőnyben.

Fernando Alonso tavaly áprilisban lepte meg a nagyközönséget és a szakmát, amikor egy futam erejéig kontinenst és bajnokságot váltott, és Monaco helyett Indianapolisban állt rajthoz. Már akkor lehetett tudni, hogy ez még csak a kezdet: a 32-szeres F1-futamgyőztes a motorsportok tripla koronájára vágyik, azaz a monacói Forma-1 nagydíj mellett az Indy 500-ason és a Le Mans-i 24 óráson is győzni szeretne – ez eddig csupán egyetlen embernek, Graham Hillnek sikerült.

Monaco 2006-ban és 2007-ben már megvolt Alonsónak, most pedig megnyílt a lehetőség azelőtt, hogy Le Mans-ban is esélyt adjon magának. Erre a lehető leghamarabb meg is kezdte a felkészülést: amint véget ért a 2017-es WEC szezon, Alonso rajtra készen állt az első hivatalos tesztprogramon, és már akkor több mint 600 kilométert autózott a TS050 Hybriddel.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Akkor még csak pletykálták, de január végével felgyorsultak az események: a Daytona-i 24 órás után néhány nappal hivatalosan is bejelentették, hogy Alonso a 2018-19-es WEC szuperévad (ez a szezon a szokásos nyolc helyett 13 hónapon át tart majd, és kétszer is szerepel benne Le Mans) minden olyan versenyén részt vesz a Toyota színeiben, amely nem ütközik Forma-1-es programjával.

Alonso a Toyota 8-as rajtszámú autójába szállhat be, Sébastien Buemi és Kazuki Nakajima mellé, azt az Anthony Davidsont váltva, aki mostantól fejlesztőpilótaként és tartalék versenyzőként segíti a csapat munkáját. Mint emlékezetes, 2014-ben Buemi és Davidson szerezték meg a Toyota első egyéni világbajnoki címét a hosszú távú világbajnokságban, így Alonso egy eleve ütőképes csapatot erősíthet még tovább.

„Rendkívül izgatottan várom, hogy életemben először részt vehessek a Le Mans-i 24 órás futamon. Hosszú ideje követem nyomon a versenyt, és mindig is szerettem volna részt venni rajta. A hosszú távú autóversenyzés egészen más műfaj, mint az együléseseké, izgalmas kihívásnak ígérkezik. Nagyon várom, hogy együtt dolgozhassak Sébastiennel és Kazukival. Mindketten rendkívül tapasztalt hosszú távú pilóták, sokat tanulhatok tőlük. Rám is fér a tanulás, de készen állok a kihívásra, és alig várom, hogy elinduljon az évad” – hangsúlyozta Fernando Alonso.

Hivatalos! Fernando Alonso a Toyota Gazoo Racing színeiben indul a hosszú távú világbajnokságon

Kulcsszavak: Alonso, autósport, Le Mans, toyota, Toyota Gazoo Racing
 
Hat magyar öt kategóriában az első autósport olimpián Hat magyar öt kategóriában az első autósport olimpián Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában Michelisz Norbert hatodik lett az Argentínában Célban a homokdűnék között! Célban a homokdűnék között! Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama Oláh Gyárfás: büszkeség és megtiszteltetés lenne a Forma-E budapesti futama A Dunlop abroncsokon versenyző Signatech Alpine Matmut csapata nyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt A Dunlop abroncsokon versenyző Signatech Alpine Matmut csapata nyerte a Le Mans-i 24 órás versenyt
 
Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

2018. január 30.
Michelisz Norbert a gyári Hyundai pilótája lesz az idén új néven (WTCR) induló túraautó-világbajnokságon.
Részletek

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

A magyar versenyző - aki tavaly második helyen zárta a vb-t - két év után hagyja ott eddigi istállóját, a Hondát, és a dél-koreai riválisnál folytatja pályafutását.

"Hálás vagyok a Hondának, mert az elmúlt két év pályafutásom szakmailag legizgalmasabb időszaka volt, amelyben sokat fejlődtem, de úgy éreztem, hogy szükségem van az új kihívásra" - írta keddi blogbejegyzésében Michelisz, aki a magyar autósport első világbajnoki érmét nyerte.

A 33 éves versenyző csapattársa a rutinos olasz Gabriele Tarquini lesz.

A kilenc versenyből álló WTCR-sorozat április 8-án indul Marokkóban, a mogyoródi futamra április 29-én kerül sor.

Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést

Kulcsszavak: autósport, Hyundai, michelisz, WTCR
 
Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika Pannónia-Ring: Hőség és a megfelelő gumitaktika Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést Visszaesett az új személykocsik gyártása és eladása Csehországban Határokat feszeget Michelisz Norbert a legújabb magyar elektromos versenyautóval Határokat feszeget Michelisz Norbert a legújabb magyar elektromos versenyautóval Michelisz Norbert a Hyundainál folytatja a versenyzést Brit Nagydíj - Rosberg nyert, Vettel kiesett Szabó Krisztián harmadik lett Amerikában is Szabó Krisztián harmadik lett Amerikában is
 
Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

2018. január 17.
Az újonc orosz Szergej Szirotkin lesz a Forma-1-es Williams istálló második pilótája.
Részletek

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

A 22 éves versenyző az orosz tehetséggondozó SMP Racing program tagjaként 2015-ben a GP2-ben harmadik lett, ezzel a legjobb volt az újoncok között. Egy évvel később már a Forma-1-es Renault istállónál tevékenykedett tesztpilótaként, emellett folytatta szereplését a GP2-ben, s újra harmadikként végzett. Tavaly az F1-ben már a szabadedzéseken is bizonyíthatott.

"Nagyon boldog vagyok, hogy egy olyan nagy múltú csapathoz csatlakozhatok, mint a Williams. Rengeteget dolgoztam azért, hogy itt legyek, és mindenkinek köszönöm, aki segített az álmom valóra váltásában" - idézte az istálló közleménye Szirotkint.

A Williamsnél a másik autóval a mindössze 19 éves kanadai Lance Stroll versenyez majd, ő tavaly mutatkozott be a száguldó cirkuszban.

Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál

Kulcsszavak: autósport, forma 1, Szergej Szirotkin, Williams
 
Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal Az Audi megkezdi világjáró útját a Formula E sorozattal Az elődöntő élén tört el a féltengelye Luiginak Svédországban Az elődöntő élén tört el a féltengelye Luiginak Svédországban Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál A Ford Racing csapata néhány héten belül debütál a Dakar Rallyn A DS már két szezon óta uralja a Formula E-t A DS már két szezon óta uralja a Formula E-t Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n
 
Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

2018. január 12.
A rali ötödik napján úgy teljesített a Toyota Gazoo Racing South Africa csapat mindhárom versenyzője, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. Örömüket egyik legnagyobb vetélytársuk kiesése árnyékolta be.
Részletek

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Ha valahol, a Dakar ralin nincs értelme előzetes esélylatolgatásnak. Peru déli partvidékén olyan laza homok várta a versenyzőket, amilyennel talán a legrutinosabbak sem találkoztak még, és a képlékeny, csalárd talaj válogatás nélkül ejtett foglyokat, percenként borítva fel minden papírformát.

A könyörtelen sivatag akaratlanul is kedvezett a Toyota Hilux pilótáinak, akik azonban aligha ilyen áron szerettek volna előrébb kerülni a rangsorban. A negyedik napi győztes Sebastien Loeb kétszer is elakadt a puha homokban, és ezzel korántsem volt egyedül. A második alkalommal szinte komikus volt, ahogy számos további versenyző, köztük Giniel de Villiers is egymástól alig néhány méterre igyekezett kiásni járművüket.

Mégsem volt kedve senkinek nevetni, főleg, amikor kiderült, hogy Loeb navigátora, Daniel Elena egy dűnéről való leereszkedés során súlyos sérülést szenvedett, így a páros végül feladni kényszerült a versenyt. Távozásukkal nemes ellenféllel lett szegényebb a mezőny. Az élet és a verseny azonban megy tovább, és ezúttal Fortuna a kegyeibe fogadta a Toyota Gazoo Racing South Africa versenyzőit.

Megállíthatatlanul tör előre a Toyota Gazoo Racing a Dakaron

Ezúttal Bernhard ten Brinke tört az élre, és nem egészen öt perccel lemaradva másodikként ért a célba. A harmadik helyen a homokból szerencsésen kiszabaduló Giniel de Villiers zárta a napot, míg Nászer el-Attija az ötödik leggyorsabb versenyzőnek bizonyult.

Az első öt nap végén a Toyota Gazoo Racing South Africa versenyzői szorosan egymás mögött a harmadik, negyedik és ötödik helyen állnak, húsz percen belül egymástól. Az Overdrive Toyota és a Team Land Cruiser csapatok a megbízható, strapabíró technika előnyeit is kihasználva stabilan araszolnak előre a mezőnyben. Peter van Merksteijn a 11., Lucio Alvarez a 16., Alejandro Miguel Yacopini a 20. helyre jött fel, míg a dízelmotoros Land Cruiserrel versenyző Akira Miura immár az összesített 34. helyen autózva vezeti a szériamodellek számára kiírt versenyt.

Kulcsszavak: autósport, dakar, toyota, Toyota Gazoo Racing
 
Super Racing Festival a Hungaroringen Super Racing Festival a Hungaroringen A Mazda, Toyota, Denso közösen fejlesztik elektromos autóikat A Mazda, Toyota, Denso közösen fejlesztik elektromos autóikat A Toyotát kedvelik a legjobban a legtöbb országban A Toyotát kedvelik a legjobban a legtöbb országban Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Az MR Racing SE színeit hat páros képviseli a heves megyei szezonnyitón Londoni taxiként gurul a Toyota Mirai Londoni taxiként gurul a Toyota Mirai
 
Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

2018. január 04.
A többszörös magyar és nemzetközi bajnok Tim Gábor számára egy utolsó kihívást tartogatott a 2017-es év. A december végi Szilveszter Rallye-n nem volt más a célja, hogy megismételje a 2016-os sikert, és megnyerje a 2000cc-es kategóriát.
Részletek

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Timár Tamás navigálásával egész évben rallye versenyeken indultak, ez volt az első teljes szezonuk, melyet siker koronázott, hisz országos értékelésben harmadik helyen végeztek, és az Északi Régió bajnokai lettek.

Így felkészülten, rengeteg tapasztalattal a hátuk mögött érkeztek a Hungaroringre, ahol két nap során hat gyorsasági szakasz várt a közel 240 párost számláló mezőnyre.

Timék már az első gyorsasági szakasztól nagy tempót diktáltak, és összes gyorsasági szakaszt megnyerték kategóriájukban. A versenyt végül közel két perces előnnyel nyerték, mely különbség igen ritka.

"Miután tavaly már nyertünk, tudtuk, hogy idén is esélyesek leszünk. De nem taktikáztunk, az elejétől nyomtuk, ami csak belefért. Persze, mivel a kocsival egy hosszú szezonon vagyunk túl, sok műszaki gondunk volt, de mindet sikerült megoldani! Ebben sok külső segítséget kaptunk, amit nagyon köszönünk. És hálásak vagyunk kicsi, de annál lelkesebb támogatói körünknek, akik újra mögénk álltak, reméljük megháláltuk a bizalmat!" - nyilatkozta Tim a verseny után.

Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n!

Tim Gábor számára tehát sikeresen zárult első ralis éve, de pihenésre nincs sok idő. A közeli hetekben, hónapokban derül ki, hogy merre tudja folytatni karrierjét. Egy biztos, a rallye marad, de talán új szakág felé is kacsingat a pilóta.

"A pályaversenyzéstől nagyon távolodunk. Én személy szerint nagyon sajnálom, mert komolyabb sikereket a márkakupákban értem el. Szerencsére van egy saját, magam és édesapámmal által épített autóm, ezzel bármikor indulhatunk, sőt célunk hogy 2018-ban Rallye2-ben álljunk rajthoz. A Rallycross is nagyon tetszik, azt is kipróbálnám. De ezek most csak ábrándok, próbálunk új támogatókat találni, mert saját anyagi hátterünk nagyon kevés ahhoz, hogy magasabbra tegyük a lécet." - fejtegette a jövőt Tim Gábor.

Kulcsszavak: autósport, Szilveszter Rally, tim gábor
 
Az Audi a vezetésért száll harcba a Formula E sorozat következő futamán Rómában Az Audi a vezetésért száll harcba a Formula E sorozat következő futamán Rómában Bird megszerezte a DS Virgin racing első pontjait Pekingben Bird megszerezte a DS Virgin racing első pontjait Pekingben Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n! José María López történelmet írhat Suzukában Tim Gábor újra győzött a Szilveszter Rallye-n! Lévai Zoltán Magyar Bajnok, Tim Gábor RCM CUP Bajnok! Kiss Norbi már az első hétvége után vezeti a Kamion Európa-bajnokságot! Kiss Norbi már az első hétvége után vezeti a Kamion Európa-bajnokságot!
 
Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

2018. január 02.
A JLG Motorsport kis csapata sikerrel teljesítette a Hungaroringen a 19. Szilveszter Rallyt. Ahogy azt az előzetesben írtuk elsősorban az örömautózás volt a fő szempont, így e mellett külön nagy öröm volt, hogy fiatal versenyzőnk egy remek végeredménnyel tette le a névjegyét imádott kedvenc szakágunkban is élete első komolyabb versenyén!
Részletek

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Míg fiatal versenyzőnk az eredményre is hajtott, csapatunk alapítója Jedlóczky Laci már nagyon régi álmát megvalósítva kizárólag örömautózással ünnepelt az R5-ös Ford Fiesta-ban párjával Jedlóczky Melindával a navigátor ülésben. A verseny előtti rövidke teszt elég kevés volt, hogy igazán meg ismerhesse a csúcs versenygép kezelését és viselkedését, de ahhoz azért elég volt, hogy az élvezetes autózáshoz legszükségesebb dolgokat nagyjából begyakorolja, valamint, hogy a legfontosabb barátok és támogatók is belekóstolhassanak picit az R5-ös száguldásba a jobb oldali ülésben.

A versenyen aztán míg a pályák szűk részein kimondottan vigyázott a drága technikára, ám a Hungaroring belső gyorsasági szakaszon az igazi versenypálya részeken kizárólag kilincsel előre haladva közlekedett házaspárosunk a maximális élvezet jegyében. A 20 éves versenyzői pályafutást lezáró futamon a top kategóriás versenygép mellett még további óriási örömet adott, hogy szeretett fiuk ismét profikhoz méltó hozzáállással és egy kiváló eredménnyel teljesítette első igazán komoly rally versenyét is!

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Bizony túlzás nélkül mondhatjuk, hogy maximálisan büszkék lehetünk a Jedlóczky – Somogyi párosra több szempontból is! Egyrészt Somogyi Palira akinek személyében először versenyzett egy igazi abszolút magyar bajnok kis csapatunkban kinek az óriási szakmai tapasztalatával kiválóan sikerült kiegészíteni Márk kiemelkedő tehetségét. Nagyon hamar összeszokva, folyamatosan építkezve, folyamatosan gyorsulva tudták összerakni a versenyt melynek legjobb eredménye az utolsó gyorsasági szakaszon az ötödik legjobb idő és a verseny végén egy abszolút hatodik helyezés, melyre az előző napi abszolút tizenkettedikről jöttek fel! Talán arra is joggal büszkék lehetünk, hogy évtizedes tapasztalattal rendelkező versenyzőket, komoly bajnokokat is maguk mögé utasítottak az eredménylistán.

Szilveszter Rally magas FORDulatszámon!

Kulcsszavak: autósport, Jedlóczky Márk, Szilveszter Rally
 
Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen Alonso és Coma kemény tapasztalatszerzésre fontos lépés a Toyota Hiluxal a dakarhoz vezető úton? Alonso és Coma kemény tapasztalatszerzésre fontos lépés a Toyota Hiluxal a dakarhoz vezető úton? Indul az új versenyévad a SEAT Leon CUP RACER számára Indul az új versenyévad a SEAT Leon CUP RACER számára Hétvégén Franciaországban folytatódik az FIA Kamion Európa-bajnokság Hétvégén Franciaországban folytatódik az FIA Kamion Európa-bajnokság A MINI All4 Racing csapata nyerte a 2015-ös FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamát A MINI All4 Racing csapata nyerte a 2015-ös FIA Cross Country Világkupa magyarországi futamát
 
10 éves az OXXO Racing Team

10 éves az OXXO Racing Team

2017. december 15.
10 éves születésnapját ünnepelte a kétszeres EB győztes, kétszeres angol bajnok OXXO Racing Team. A csapat a Szamos Parlament Cafeban tartott fogadást, melyen a csapat tagjai mellett a hazai autósport vezetői, kiemelkedő alakjai és közéleti személyiségek is részt vettek. Az eseményen bejelentették: az OXXO Racing Team 2018-ban ismét versenybe száll az EB dobogóért.
Részletek

10 éves az OXXO Racing Team

Az OXXO Racing Team 10 éve, 2008-óta folyamatosan jelen van az európai kamionsport élvonalában. A kerek évforduló jó alkalom volt a visszatekintésre. A Szamos Parlament Cafeban rendezett születésnapi partyn a csapat tulajdonosai, Tököly László és Jobbágy Ákos kiemelték az OXXO Racing Team történelmének fontos állomásait és köszönetet mondtak azoknak, akik hozzájárultak a csapat sikeres működéséhez.

"Hosszú és küzdelmes volt az út a csapat 2008-as indulásától 2014-ig. Ekkor érett be sok éves munkánk gyümölcse azzal, hogy Európa-bajnoki címet szereztünk Kiss Norbert pilótával. A csapat történelmének másik kiemelkedő momentuma 2015-ben volt, amikor 25 év után a kamion EB sorozat visszatért Magyarországra, a Hungaroringre, ahol megvédtük a 2014-ben elért EB címünket. 2016-ban és 2017-ben aztán úgy hozta a sors, hogy csak néhány EB futamon indultunk, ott voltunk azonban mindvégig a Brit Kamion Bajnokságban, ahol a magyar színeket képviselve, Ryan Smith zseniális versenyzésével mindkét alkalommal elhódítottuk a trófeát" – idézte fel a fontosabb állomásokat Tököly László.

10 éves az OXXO Racing Team

A csapatfőnökök mellett beszédet mondott a Swift Cup Europe promotere és az OXXO Racing Team utánpótlás programjának vezetője Burkus Egon, valamint az OXXO Racing Team versenyzője, a kétszeres angol bajnok Ryan Smith is. Itt, a születésnapi rendezvényen jelentették be, hogy a csapat szerződést hosszabbított Ryan Smith pilótával, akivel 2018-ban az OXXO ismét az EB dobogóért fog harcolni.

A csapat hatalmas tortával, és Tóth Vera énekesnő születésnapi produkciójával ünnepelte a tíz éves jubileumot, amely magyar kamionsport ünnepe is volt egyben. Egy olyan sportágé, amely hosszú évek alatt többször is bebizonyította, hogy nemzetközi szinten képes elérni nagyon komoly eredményeket. Egy olyan sportágé, amely igazi magyar sikertörténet, és amely bátran odatehető más magyar vonatkozású világsiker mellé.
 
Kulcsszavak: autósport, OXXO Racing Team, születésnap
 
Az Emil Frey Lexus Racing csapata a hétvégi Misanói futamra készül Az Emil Frey Lexus Racing csapata a hétvégi Misanói futamra készül 10 éves az OXXO Racing Team Szabolcsi autóverseny - Nézők közé csapódott egy autó, kilenc súlyos sérült Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót Kimagasló pontszámmal nyerte a Citroën a magyar fordulót Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye Csuti győzelmével zárult a 2017-es Hankook Racer Cup idénye Merk József az F-1600 Magyar Bajnok! Forrai futamgyőzelmet szerzett Merk József az F-1600 Magyar Bajnok! Forrai futamgyőzelmet szerzett
 

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 161 - 170