Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 641 - 650
Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetése

Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetése

2013. április 30.
április utolsó hétvégéjén, nyári melegben kezdődött meg a 2013-as szezon a Hungaroringen. Ez volt az első éles bevetése az Apex Racing Team-nek, főszerelőink mellett (Blaskovits Tamás és Szigeti Attila) két taggal bővültünk, Kása Balázs szerelő, és Palóczi Roland technikus csatlakozott a csapathoz.
Részletek
 Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetéseTim Gábor és Lévai Zoltán versenyzőink a kistúra mezőnyében indult, Gábor a 2000cc-esek között, Zoltán pedig az 1600-as értékelésben.

A nagyobb kategóriában 17 induló, a kisebb kategóriában pedig 9 versenyző nevezett, mely igen népes mezőnyt jelentett. Tim Gábor Peugeot 407-ese egész hétvégén sok munkát adott szerelőinknek, előbb szervóproblémák, majd olaj szivárgás és elektronikai gond hátráltatta a munkánkat. Lévai Zoltán Ignis-e egy prototípus, így az is várható volt, hogy gyerekbetegségek elhárítása lesz a fő feladat. A szombati időmérésen Tim Gábor a 4. helyet szerezte meg, Lévai Zoltán pedig a kategória második helyét. Mindkét versenyző tudott volna előrébb végezni, Tim Gábort technikai problémák hátráltatták, Lévai pedig a gumikkal spórolt a versenyre. Ettől függetlenül az első időmérésünk megfelelő volt.

A szombati verseny Tim Gábor számára hamar véget ért. Ugyan felrajtolt a harmadik helyre, már az első körben leállt az autója, és ugyan vissza tudott jönni a boxba, nem sikerült a hibát elhárítani, így feladta a versenyt. Lévai Zoltán végig csatázott a futamon, a tavalyi bajnok, Mohácsi ákos nagyszerű ellenfélnek bizonyult, és körről körre előzgették egymást. Lévai motorháztetőjének záróelemei kilazultak, és az elem egyszerűen lerepült. Szerencsére ez még nem hátráltatta jelentősen a versenyzőt. Azonban a vége előtt nem sokkal a kuplung nem bírta a terhelést és egyszerűen felrobbant. így mindkét versenyzőnk feladni kényszerült a versenyt. A vasárnapi időmérő edzésen nedves pálya fogadta a versenyzőket, ám az aszfalt folyamatosan száradt.

 Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetéseVersenyzőink nem voltak optimális időben a pályán, így Tim Gábor csak a tizedik helyet szerezte meg, Lévai Zoltán azonban még így is a kategória második helyére kvalifikált, igaz, nagyon benne volt a mezőny sűrűjében. Tim a második verseny rajtját újra jól kapta el, és a hatodik helyen fordult, az első kör végén pedig már a negyedik helyért harcolt. Lévai Zoltán újra Mohácsi ákos Suzuki Swift-jét hajkurászta és sikerült is megelőznie, igaz az egész futamon ment az oda-vissza előzgetés.

Tim Peugeot-ja köszönhetően a szerelők nagyszerű munkájának, most jól üzemelt, így felvehette a versenyt az élmezőnnyel. Sokáig küzdött, az egyenesekben gyorsabb szerb ellenféllel, és a körökön át tartó küzdelem után meg is tudta előzni. Ez már a harmadik helyet jelentette. A futam végén ugyan egy olajfolton kicsúszott, és egy cseh Lotus megelőzte, de tudtuk, hogy az ellenfél büntetést fog kapni a futam után, és emiatt nem aggódtunk. így is lett, Tim Gábor a hivatalos végeredmény szerint a harmadik helyen végzett. Sajnos az 5-6 körön át tartó csatározás, és a rossz rajthely miatt már nem volt esélye, hogy előkelőbb helyekért küzdjön.

Lévai Zoltán a verseny hajrájában átvette a vezetést az 1600cc-esek között, és végül a kategóriát meg is nyerte. Elmondhatjuk, hogy Lévai új autója nagyszerűn mutatkozott be, hisz első célba érkezése első helyen történt. Fő riválisa, Mohácsi ákos a második helyről kiállni kényszerült, egy ütközés következtében felfüggesztése ment tönkre.

Lévai Zoltán, 8. helyezett, kategória 1. hely Suzuki Ignis: Nagyon jó meccs volt Mohácsi ákossal. Sajnáltam, amikor láttam a végén, hogy nem tudja befejezni a versenyt. Itt lett volna a helye a dobogón.

 Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetéseIgazából a visszájára fordult a dolog, tegnap nekem volt egy technikai gondom egy-két körrel a vége előtt, ma pedig ákos nem ért célba. Talán a következő futam megadja, hogy jót versenyezzünk. Az autónak ez volt az első versenye, a kategória pedig nekem is új. Köszönettel tartozom a csapatnak és a szerelőknek. Igazából ők nyerték ezt a futamot.
Kulcsszavak: Apex Racing Team, bajnokság, gyorsasági, hungaroring, Lévai Zoltán, Tim Gábor, verseny
 
Új motorral áll rajthoz a kecskeméti Kando Electric autója a Shell Eco-marathon 2017-es versenyén Új motorral áll rajthoz a kecskeméti Kando Electric autója a Shell Eco-marathon 2017-es versenyén Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetése SEAT márkaszerviz szakemberek sikere Vasárnap eldőlt a bajnoki címek sorsa a Hungaroringen Vasárnap eldőlt a bajnoki címek sorsa a Hungaroringen Magyar autószerelők a világ legjobbjai között Magyar autószerelők a világ legjobbjai között Április utolsó hétvégéjén kezdődött az Apex Racing Team első éles bevetése Határtalan száguldás a Discovery Channel műsorán
 
Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybe

Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybe

2013. április 30.
Jenson Button, a Forma-1-es McLaren istálló brit pilótája biztos benne, hogy a wokingi csapat autói hamarosan újra az élmezőnyben küzdenek, és futamgyőzelmekért harcolhatnak.
Részletek
Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybeA 33 esztendős  versenyző a hétfőn, Zsámbékon tartott Vodafone Red Show-n, a telekommunikációs cég új szolgáltatáscsomagjának bemutatása alkalmából rendezett eseményen azt mondta az MTI-nek, az év elején senki sem hitte el neki, hogy a McLaren számára nehéz lesz az idei világbajnoki szezon kezdete.

"A télen sokat dolgoztunk az autón, tulajdonképpen a tavalyit fejlesztettük tovább, de rossz irányba indultunk, így mostanra muszáj volt változtatni" - fogalmazott Button, aki hozzátette, a brit istálló és minden egyes dolgozója egyaránt imád győzni és az élmezőnyben harcolni, s biztos abban, hogy az idény ötödik futamán, a jövő vasárnap sorra kerülő Spanyol Nagydíjon már sokkal versenyképesebbek lesznek, mint eddig.

A 2009-ben vb-győztes pilóta a szezon első négy futamán csupán 13 pontot szerzett, ezzel a pontverseny 10. helyén áll, csapattársa, a mexikói Sergio Perez 10 ponttal a 11. A legutóbbi, bahreini GP-n Button körökön át öldöklő harcot vívott márkatársával, látványos, némely pillanatban agresszív előzési kísérletekkel tarkítva. A versenyt végül Perez a hatodik, Button a 10. helyen zárta.

"Fontos volt, hogy azonnal meg tudtuk beszélni, mi is történt pontosan a pályán" - utalt vissza a Szahírban történtekre a brit versenyző. "élveztem a csatát, a nézők is biztosan jól szórakoztak, azt pedig tudni kell, hogy a McLarennél szabadon harcolhatunk egymással, ez nagyszerű dolog, amelyet mindketten tiszteletben tartunk."

Button: hamarosan visszatérünk az élmezőnybeA pályafutása 233. futamára készülő pilóta hozzátette, csapatutasítás nincs, de van egy határ, amellyel tisztában kell lenniük és amelyet nem lépnek át. Button kitért a Forma-1 kizárólagos gumiszállítójával, a Pirellivel szemben a versenyzők és a csapatfőnökök által korábban megfogalmazott kritikákra is, amelyek szerint az idei lágy keverékű abroncsok túl gyorsan kopnak el, ennek nyomán nehéz jó stratégiát kidolgozni a futamokra, s néha drasztikusan csökkenteni kell az autók teljesítményét.

"Az elmúlt évben is nehéz volt jól bánni a gumikkal, amelyeknek helyes kezelése most is trükkös, de akik az idén már nyertek egy GP-t, azok valószínűleg nem csalódottak" - mondta Button, aki hangsúlyozta, a gumikkal kapcsolatos bánásmód része az autóversenyzésnek, és szerinte a Forma-1 most úgy jó, ahogy van.

A brit pilóta pályafutása 113. futamán, a Hungaroringen szerezte meg első futamgyőzelmét 2006-ban, majd 2011-ben, karrierje 200. GP-jén szintén megnyerte a Magyar Nagydíjat. A mogyoródi pálya vonalvezetésének esetleges módosításaival kapcsolatban azt mondta, a több előzési lehetőséggel egyetértene, ugyanakkor keveset változtatna a klasszikus aszfaltcsíkon.

"A régebben épült pályákon még jobban érezhető a versenyzés iránti szenvedély, a Hungaroringben épp a dimbes-dombosság, a kicsit hepehupás aszfalt és a szintkülönbségek közötti autózás a legjobb" - mondta Button.
Kulcsszavak: autósport, forma 1, Jenson Button, McLaren
 
A Peugeot legtitkosabb csodafegyvere A Peugeot legtitkosabb csodafegyvere A Citroën Racing csapatának jövőre vonatkozó tervei A Citroën Racing csapatának jövőre vonatkozó tervei José María López ismét világbajnok! José María López ismét világbajnok! Velenczeiék egy lépéssel közelebb kerültek az év végi dobogóhoz Velenczeiék egy lépéssel közelebb kerültek az év végi dobogóhoz Első 10-ben a zengős pilóták! Első 10-ben a zengős pilóták!
 
Michelisz harmadik helyen végzett

Michelisz harmadik helyen végzett

2013. április 29.
Michelisz Norbert idei legjobb eredményét elérve a harmadik helyen végzett vasárnap a túraautó-világbajnokság (WTCC) szlovákiai versenyének első futamán.
Részletek
Michelisz harmadik helyen végzettMichelisz Norbert idei legjobb eredményét elérve a harmadik helyen végzett vasárnap a túraautó-világbajnokság (WTCC) szlovákiai versenyének első futamán.

A WTCC tavalyi privát vb-győztese az első két állomáson a vártnál visszafogottabban teljesített Honda Civijével, ám a vasárnapi első futamon kiválóan versenyzett, s végül - a sorozat honlapja szerint - dobogós pozícióban ért célba.

A második futam már nem sikerült ilyen jól a magyar pilótának, aki a nyolcadik helyen is volt menet közben, de fokozatosan visszaesett, s végül az utolsó helyen zárt.

A sorozat következő futamát a jövő hétvégén rendezik meg a Hungaroringen.
Kulcsszavak: autósport, michelisz, szlovákia, túraautó, túraautó-vb, wtcc
 
Michelisz harmadik helyen végzett Monacói Nagydíj - Harminc év után ismét Rosberg-siker a hercegségben Stian Paulsen a SEAT Leon Eurocup versenysorozat új éllovasa Stian Paulsen a SEAT Leon Eurocup versenysorozat új éllovasa Örömünnep a Hyundai-nál! Örömünnep a Hyundai-nál! Michelisz harmadik helyen végzett Kecskeméti Mercedes-Benz CLA modellekkel közlekednek a csapat DTM pilótái Budapesten Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3 Küzdelmes idény nyitón van túl a Lexus RC F GT3
 
Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben

Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben

2013. április 21.
Sebastian Vettel, a Red Bull világbajnoki címvédő német pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Bahreini Nagydíjat, így növelte előnyét a pontversenyben az ezúttal második finn Kimi Räikkönennel (Lotus) szemben.
Részletek
Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettbenA sorozatban háromszor vb-győztes Vettel már az első körökben az élre tört, majd a folytatásban a csapat taktikai utasításait tökéletesen betartva, hiba nélkül, végig vezetve diadalmaskodott. A vb-pontversenyben közvetlenül Vettel mögött álló Räikkönen a többiekétől eltérő, három helyett csak két kerékcserét alkalmazó taktikájának köszönhetően ért oda a második helyre, a dobogó legalsó fokára pedig francia csapattársa, Romain Grosjean állhatott fel.

érdekesség, hogy tavaly pontosan ugyanez volt az első három sorrendje Bahreinben. Az egy hete, Kínában győztes Fernando Alonso (Ferrari) ezúttal nyolcadikként négy pontot szerzett. Az élről induló Nico Rosberg (Mercedes) jól kapta el a rajtot, akárcsak Vettel és Alonso. Utóbbi az első kanyarban elment Vettel mellett, aki azonban néhány kanyarral később visszavette a második pozíciót. Az első kör végén Rosberg, Vettel, Alonso, Paul di Resta (Force India), Felipe Massa (Ferrari), Mark Webber (Red Bull) volt az első hat sorrendje.

Vettel a harmadik kör elején megelőzte Rosberget, akit egy körrel később Alonso, majd a 6. kör kezdetén Di Resta is lehagyott. Vettel hibátlan körökkel és hatalmas tempóban szakadt el üldözőitől az élen, a második helyen haladó Alonso autóján pedig közben elromlott az állítható hátsó szárnyat (DRS) vezérlő rendszer, ezért a versenyzőnek be kellett hajtania a boxba, ahol helyre tették a légterelőt és kereket is cseréltek. A spanyol pilótának ezzel nem oldódott meg a problémája, a következő körben ismét be kellett jönnie csapatához, a hátsó szárny ugyanis nyitva maradt, fékezésnél nem záródott vissza.

Webber és Grosjean a 8., Jenson Button (McLaren) és Rosberg a 9., az élen álló Vettel, valamint Massa a 11. körben állt ki kereket cserélni, a versenyt így ekkor Di Resta vezette. Az eltérő, csak két kiállást tervező stratégia szerint haladó brit versenyző a 14. kör végén ment ki a boxba, így Räikkönen vette át a vezetést, őt azonban Vettel azonnal megelőzte.

Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettbenA finn pilóta a 17. körben járt a boxban, s a 11. pozícióba ért vissza a pályára. A 20. körben Vettel, Webber, Rosberg, Button, Grosjean, Sergio Perez (McLaren), Di Resta, Lewis Hamilton (Mercedes), Räikkönen, Nico Hülkenberg (Sauber) volt a sorrend az első 10, pontszerző helyen. Alonso a 12. pozícióban haladt, csapattársa, Massa pedig egy defekt miatt kénytelen volt egy plusz kerékcserét beiktatni, ezért visszaesett a 15. helyre.

A 21. körben Rosberg és Perez, majd egy körrel később Webber és Button járt a boxban. A 23. körben Hamilton is kiállt, közben Button és Perez megelőzte Rosberget. A 25. körben az egyre nehezebb helyzetbe kerülő Alonso is a boxba hajtott, majd a 26. kör elején Vettel is bent járt és az első helyre jött vissza.

Féltávhoz közeledve Di Resta könnyedén ment el a második helyen álló Grosjean mellett a célegyenesben, utóbbi a kör végén kiment kereket cserélni. Az 5. helyért küzdő mclarenes csapattársak, Button és Perez két körön át öldöklő harcot vívott a pozícióért, végül a tapasztaltabb brit finoman "kiterelte" a pályáról márkatársát, akit valamivel később Grosjean megelőzött, majd a francia pilóta Buttont is lehagyta. Räikkönen a 34. körben megelőzte a második helyen haladó Di Restát, aztán behajtott a boxba kerékcserére, akárcsak Button. Di Resta a 37. körben tudta le második kerékcseréjét, s a nyolcadik pozícióba, két hellyel Räikkönen mögé tért vissza a pályára. Webber a második helyről a 38. körben állt ki harmadik kerékcseréjére, s ugyanígy tett Hamilton is, majd egy körrel később Perez és Alonso járt a boxban.

Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettbenAz élen álló Vettel megnyugtató előnye birtokában a 42. körben érkezett meg a boxba az utolsó kerékcserére, őt Grosjean követte és az ötödik helyre állt vissza. Tíz körrel a leintés előtt Vettel, Räikkönen, Di Resta, Grosjean, Webber, Hamilton, Alonso, Perez, Rosberg, Button volt a pontszerző pozíciókban állók sorrendje.

A hajrában Grosjean feljött a harmadik pozícióba, Vettel és Räikkönen nem hibázott, a végig mechanikai gondokkal küszködő Alonso pedig nagyszerű versenyzéssel felért a négy pontot érő 8. helyre. Az idei világbajnoki sorozat ötödik futamát, a szezon első európai versenyét, a Spanyol Nagydíjat a Barcelona közelében található Circuit de Catalunyán rendezik május 12-én.
Kulcsszavak: autósport, Bahreini Nagydíj, forma 1, Kimi Räikkönen, Sebastian Vettel
 
Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Tim Gábornak jöhet a Nagy Finálé! Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben Kamion Eb - Major Benedek ismét futamot nyert Nagy Norbert elsősége Nagy Norbert elsősége Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen Michelisz hetedik, majd második lett a Nürburgringen Bahreini Nagydíj - Vettel nyert és növelte előnyét összetettben Belga Nagydíj - Ricciardo Mogyoród után Spában is nyert
 
Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából

Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából

2013. április 20.
Nico Rosberg, a Mercedes német pilótája nyerte a Forma-1-es Bahreini Nagydíj szombati időmérő edzését Szahírban, így a vasárnapi futamon ő indulhat az élről.
Részletek
Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockábólRosberg mögött a háromszoros világbajnok, címvédő és jelenleg is éllovas német Sebastian Vettel végzett a második, a Ferrarit vezető spanyol Fernando Alonso pedig a harmadik helyen.

A 27 éves Rosberg a tavalyi kínai futam után pályafutása során második alkalommal indulhat az első rajtkockából.

A negyedik legjobb időt Lewis Hamilton autózta, ugyanakkor a Mercedes brit pilótája öt helyes rajtbüntetése miatt - amelyet azért kapott mert a harmadik szabadedzést követően váltót cserélték autójában - hátrébbról indul. A vasárnap 200. F1-es futamán induló ausztrál Mark Webber is hasonló helyzetben van, ugyanis az ötödik helyen zárta a kvalifikációt, de három hellyel hátrébbról kell indulnia egy korábbi büntetés miatt. Webber azt követően kapott büntetést, hogy a Kínai Nagydíj első szakaszában a össze akadt Jean-Eric Vergne Toro Rossójával.
A Bahreini Nagydíjat vasárnap 14 órától rendezik.
A rajtsorrend:
1. sor:
Nico Rosberg (német, Mercedes)
Sebastian Vettel (német, Red Bull)
2. sor:
Fernando Alonso (spanyol, Ferrari)
Felipe Massa (brazil, Ferrari)
3. sor:
Paul di Resta (brit, Force India)
Adrian Sutil (német, Force India)
4. sor:
Mark Webber (ausztrál, Red Bull)
Kimi Räikkönen (finn, Lotus)

Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából5. sor:
Lewis Hamilton (brit, Mercedes)
Jenson Button (brit, McLaren)
6. sor:
Romain Grosjean (francia, Lotus)
Sergio Pérez (mexikói, McLaren)
7. sor:
Daniel Ricciardo (ausztrál, Toro Rosso)
Nico Hülkenberg (német, Sauber)
8. sor:
Valtteri Bottas (finn, Williams)
Jean-Eric Vergne (francia, Toro Rosso)
9. sor:
Pastor Maldonado (venezuelai,    Williams)
Esteban Gutiérrez (mexikói, Sauber)
10. sor:
Charles Pic (francia, Caterham)
Jules Bianchi (francia,    Marussia)
11. sor:
Giedo van der Garde (holland,    Caterham)
Max Chilton (brit, Marussia)
Kulcsszavak: autósport, Bahreini Nagydíj, forma 1, Nico Rosberg
 
Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából Michelisz Norbert a vb-címért hajt Makaóban Szalay Balázsék visszatértek a két évvel ezelőtti balesetük színhelyére Szalay Balázsék visszatértek a két évvel ezelőtti balesetük színhelyére António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja António Félix da Costa idén is a Forma-E-ben folytatja Bahreini Nagydíj - Rosberg indulhat az első rajtkockából Ünnepelt a Citroen Marrákesben Michelisz: életem legstresszesebb versenye volt a sepangi Michelisz: életem legstresszesebb versenye volt a sepangi
 
Bahreini Nagydíj - Räikkönené a második szabadedzés

Bahreini Nagydíj - Räikkönené a második szabadedzés

2013. április 20.
Kimi Räikkönen, a Lotus finn pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Bahreini Nagydíj pénteki második szabadedzésén, Szahírban.
Részletek
Bahreini Nagydíj - Räikkönené a második szabadedzésKimi Räikkönen, a Lotus finn pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Bahreini Nagydíj pénteki második szabadedzésén, Szahírban.

A második legjobb időt a vasárnap 200. F1-es futamán induló ausztrál Mark Webber (Red Bull) autózta, míg a harmadik csapattársa, a háromszoros világbajnok, címvédő és jelenleg is éllovas német Sebastian Vettel lett.
Eredmények (az f1live.com alapján):

2. szabadedzés:
1. Kimi Räikkönen (finn, Lotus) 1:34.154
2. Mark Webber (ausztrál, Red Bull) 1:34.184
3. Sebastian Vettel (német, Red Bull) 1:34.282
4. Fernando Alonso (spanyol, Ferrari) 1:34.310
5. Paul di Resta (brit, Force India) 1:34.543
6. Felipe Massa (brazil, Ferrari) 1:34.552

korábban:

1. szabadedzés:
1. Massa 1:34.487 perc
2. Alonso 1:34.564
3. Nico Rosberg (német, Mercedes) 1:34.621
4. Vettel 1:34.790
5. di Resta  1:34.949
6. Jenson Button (brit, McLaren) 1:35.069
Kulcsszavak: Bahreini Nagydíj, forma 1, Kimi Räikkönen, Mark Webber, Sebastian Vettel, szabadedzés
 
Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál Újonc orosz pilóta a Forma-1-es Willams istállónál Bahreini Nagydíj - Räikkönené a második szabadedzés Sebastian Vettel feltárja a Forma 1 és az utcai autók technológiájának a jövőjét Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Jelentős adomány gyűlt össze Lewis Hamilton segítségével a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat javára Magyar Nagydíj - Bianchira emlékeztek a rajt előtt Magyar Nagydíj - Bianchira emlékeztek a rajt előtt Bahreini Nagydíj - Räikkönené a második szabadedzés Monacói Nagydíj - Harminc év után ismét Rosberg-siker a hercegségben
 
Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson

Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson

2013. április 19.
Felipe Massa, a Ferrari brazil pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Bahreini Nagydíj pénteki első szabadedzésén.
Részletek
Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorlásonFelipe Massa, a Ferrari brazil pilótája volt a leggyorsabb a Forma-1-es Bahreini Nagydíj pénteki első szabadedzésén.

A második legjobb időt csapattársa, a kétszeres világbajnok spanyol Fernando Alonso autózta, míg a harmadik Nico Rosberg, a Mercedes német versenyzője lett.

A háromszoros világbajnok, címvédő és jelenleg is éllovas német Sebastian Vettel (Red Bull) a negyedik időt érte el Szahírban.

Eredmények (az f1live.com alapján):


1. szabadedzés:

1. Felipe Massa (brazil, Ferrari) 1:34.487 perc
2. Fernando Alonso (spanyol, Ferrari) 1:34.564
3. Nico Rosberg (német, Mercedes) 1:34.621
4. Sebastian Vettel (német, Red Bull) 1:34.790
5. Paul di Resta (brit, Force India) 1:34.949
6. Jenson Button (brit, McLaren) 1:35.069

Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson
Kulcsszavak: autósport, Bahreini Nagydíj, Felipe Massa, forma 1
 
Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson Az Audi pilótája Miguel Molina második lett a Hungaroringen Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson Csapatfőnöke és Gyulay Zsolt is jó szereplést vár Michelisztől Indul a Kamion Európa-bajnokság! Indul a Kamion Európa-bajnokság! Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson Gyönyörű Pécs, gyönyörű eredmény! Bahreini Nagydíj - Massa volt a leggyorsabb az első gyakorláson DTM szezonnyitó május 4-én a Hockenheimringen
 
Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében

Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében

2013. április 15.
új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport GmbH (TMG) eseménydús történetében: ezen a hétvégén kezdődik TMG GT86 Kupa, amelynek nyitó futamán hat autó küzd majd a győzelemért a Nürburgringen.
Részletek
TMG GT86 CS-V3A költséghatékony TMG GT86 CS-V3 versenyautóra épülő – és a népszerű VLN-sorozat részeként megrendezett - egymárkás versenysorozat 10 futamon keresztül zajlik majd, komoly izgalmat ígérve a népes rajongói tábor számára.

A TMG GT86 Kupa első versenyén három csapat indul hat autóval, hogy megküzdjenek a futamgyőzelmekért és az évad legjobbjainak járó, összesen 50.000 euro értékű pénzjutalomért (1. helyezett: 20.000 euro; 2. helyezett: 14.000 euro; 3. helyezett: 10.000 euro; 4. helyezett: 6.000 euro).

A nevezések még nem zárultak le, hiszen a végeredmény az indulók nyolc legjobb eredményéből tevődik össze. A TMG GT86 Kupáért tehát még a később benevezők is versenybe szállhatnak, így a következő hetekben újabb versenyzők jelentkezésére lehet számítani.  A Kupa résztvevői számára a versenysorozat hivatalos partnere, a Pirelli rendkívül kedvező , darabonként 250 eurós áron biztosítja a gumiabroncsokat, sőt a vállalat a Kupa futamgyőzteseit egy nagy teljesítményű slick versenygumi-készlettel is megjutalmazza.

A résztvevőkre további jutalmak is várnak: például exkluzív látogatást tehetnek a TMG műhelyeiben, sőt a versenysorozat győztes autójának tulajdonosa hihetetlen élményre számíthat egy vezetési szimulátorban, az általa választott versenypályán. A versenyen indulók komoly infrastruktúrára és szakmai támogatásra építhetnek: a futamok helyszínén teljes pótalkatrész-szolgáltatás, Pirelli abroncsszerviz és a Kupa szervezőirodája biztosítja, hogy a versenyzők a lehető legtöbbet hozhassák ki GT86 CS-V3 versenygépeikből.

GT86 CS-V3A Kupa versenynaptárában ugyan nem szerepel a Nürburgringi 24 órás Futam, ám a támogató infrastruktúra rendelkezésre áll, így a résztvevők esélyt kapnak arra, hogy a V3 géposztályban Európa egyik legnagyobb versenyén is rajthoz állhassanak.

Nico Ehlert, a Costumer Motorsport részleg vezető mérnöke: “A TMG GT86 Kupa jól indul, hiszen már az első futamon is hat autó sorakozik fel a starthoz. A TMG most ismerkedik az egymárkás autóversenyek világával, ezért is bír olyan nagy jelentőséggel, hogy ilyen kiváló színvonalú, sokszínű mezőny állt fel.

Továbbra is bízunk abban, hogy a következő hetekben még több autó jelenik meg a Kupa futamain; különösen azért, mert pontrendszerünknek köszönhetően azok is egyenlő esélyekkel indulnak a bajnoki címért, akik az első két versenyen nem vesznek részt. Nagyon várom már, hogy kibontakozzon a verseny, és az erős csapatok láttán biztos vagyok benne, hogy izgalmas küzdelemre számíthatunk.”
Kulcsszavak: autósport, bemutató, GT86 CS-V3, toyota, verseny
 
Az új BMW 3 -as limuzin: tűzkeresztség „Zöld Pokolban” Az új BMW 3 -as limuzin: tűzkeresztség „Zöld Pokolban” Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében Holnap nyitja kapuit a 83. Genfi Autószalon Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében Négykerekű űrkapszula - Citroen C4 Picasso Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében Szikszón épül az új Hungaroring Új fejezet nyílik a TOYOTA Motorsport történetében Genfben leplezték le az Audi A3 Sportback e-tron-t
 
Alonso nyert, Vettel maradt az élen

Alonso nyert, Vettel maradt az élen

2013. április 15.
A kétszeres világbajnok Fernando Alonso nyerte az idei Forma-1-es szezon harmadik futamát, a vasárnapi Kínai Nagydíjat.
Részletek
Alonso nyert, Vettel maradt az élen A Ferrari 31 éves spanyol pilótája mögött az ausztráliai idénynyitón győztes finn Kimi Räikkönen (Lotus) végzett a második, Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája pedig a harmadik helyen. A vb-pontversenyben továbbra is a világbajnoki címvédő Sebastian Vettel, a Red Bull német versenyzője áll az élen, aki ezúttal negyedik lett.

Az élről induló Hamilton tökéletesen kapta el a rajtot, ugyanakkor a mellőle startoló Räikkönent mindkét ferraris pilóta, azaz Alonso és Felipe Massa is megelőzte, sőt a negyedik körben a célegyenesben mindketten Hamilton elé kerültek. A dobogós helyen lévő versenyzők mindegyike lágy gumival indult a futamon, így már a 6. kör után mindannyian kerékcserére kényszerültek. Ekkor Nico Hülkenberg haladt az élen, őt Vettel követte. A két német pilóta egyszerre ment ki a boxutcába, ahol utóbbinak sikerült megelőznie a sauberes riválisát.

Alonso a 21. körben vette vissza ismét a vezető pozíciót, amikor megelőzte Jenson Buttont, de nem sokkal később mindketten új gumikat kaptak, így a verseny során először Vettel volt az első, őt Hülkenberg, Alonso, Button, Hamilton és Räikkönen követte, azonban míg a német pilótákra két kerékcsere, addig a többiekre már csak egy várt a verseny hátralévő részében.

A futam feléhez érve Alonso előbb Hülkenberget, majd Vettelt, Hamilton pedig Buttont előzte meg. A 31. körben Vettel is új gumikat kapott, eközben Räikkönennek sikerült Button elé kerülnie. A Red Bull kétszeres címvédője a nyolcadik helyre jött vissza, de azonnal megkezdte a felzárkózást sorra előzte meg riválisait, így Hülkenberget és Buttont is maga mögé utasította.

Alonso nyert, Vettel maradt az élen A 41. körre Vettelen és Buttonön kívül mindenki "letudta" utolsó boxkiállását, így Vettel vezetett ismét Alonso, Button, Räikkönen és Hamilton előtt. Az előző futamon győztes német végül hat körrel a futam vége előtt kapta meg utolsó, lágy abroncsait, mellyel a negyedik helyről vágott neki a harmadik Hamilton üldözésének, s bár nyolc másodperces hátrányát ledolgozta vele szemben, az előzésre már nem maradt ideje, így végül negyedik lett.

Alonso pályafutása 31. futamgyőzelmét aratta, Kínában másodszor intették le elsőként. A verseny után a zsűri két pilótát, Mark Webbert (Red Bull) és Esteban Gutierrezt (Sauber) megbüntette. Az ausztrál versenyző a következő futamon három hellyel hátrébbról indulhat majd, mint amit elér az időmérőn, míg az újonc mexikóit öt rajtkockával sorolják majd hátrébb. Előbbi saját hibájából a Jean-Eric Vergne által vezetett Toro Rosso autójával ütközött, utóbbi pedig belerohant hátulról Adrian Sutil gépébe.

A szezon jövő héten a Bahreini Nagydíjjal folytatódik.
Kulcsszavak: Alonso, autósport, forma 1, kína, Kínai Nagydíj, Sebastian Vettel
 
Alonso nyert, Vettel maradt az élen Szalay Balázs és csapata megújulva várja a 20 éves jubileumot Alonso nyert, Vettel maradt az élen A BMW-s Wittmann nyerte a DTM magyarországi futamát Nagy Dániel a túraautó Európa-kupában folytatja pályafutását Nagy Dániel a túraautó Európa-kupában folytatja pályafutását A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez A Porsche csapatai Dunlopra váltottak a FIA World Endurance Championship és Le Mans versenyekhez Növelte termelését a cseh Skoda Auto Növelte termelését a cseh Skoda Auto
 
Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon

Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon

2013. április 05.
Az Egerben és környékén sorra kerülő hétvégi futammal rajtol a hazai rali-bajnokság idei szezonja, amelynek során nyolc versenyen mérik össze tudásukat a pilóták.
Részletek
Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon A címvédő Kazár Miklós a 2013-as esztendőnek új autóval és navigátorral vág neki: a miskolci versenyző egy 2006 decemberi fejlesztésű Citroen Xsara WRC-re cserélte Mitsubishi Lancerét, mellette pedig Ferencz Ramón helyett korábbi társa, Szőke Tamás ül majd.

"A csapattal együtt nagyon várjuk már az egri debütálást, hiszen egy topautót vezetni mindig hatalmas élmény" - idézte saját honlapja Kazár Miklóst, aki még hozzátette, az elmúlt időszakban a Mitsubishi kísérte a sportpályafutását, de 2009-ben már versenyzett WRC - a nemzetközi szövetség (FIA) előírásai szerint megépített, világbajnoki futamokon is használható - autóval.

Kazár egyik legnagyobb ellenfele a tavalyi évhez hasonlóan az idén is Skoda Fabia Super2000-est kormányzó Herczig Norbert lehet, aki csapata közleményében úgy fogalmazott, az edzés és a gyakorlás szempontjából jól jött neki a hosszabb ideig tartó havas, jeges időjárás.

"Sokaknak fejfájást okozott, nekünk viszont nagyon sokat segített azzal, hogy sok-sok éjjelen keresztül tréningezhettünk havon" - mondta a 2012-es esztendő ezüstérmese. "Reméljük, ezen kilométerek nem múlnak el nyomtalanul, és beépültek a zsigereimbe."

Az Eger-ralin 375 kilométer, ebből összesen 140 kilométer gyorsasági megtétele vár a versenyzőkre, akiknek szombaton négy, vasárnap hat szelektív szakaszt kell teljesíteniük a célba érkezésig.

Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon A szezon következő versenyét május 10. és 12. között rendezik Miskolcon és környékén.
Kulcsszavak: autósport, mnasz, rali, verseny, wrc
 
Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén Jean Alesi a valaha volt legjobb Hamiltont látta az idén Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Centenáriumi öltönyben állnak rajthoz a BMW M6 GTLM versenyautók Rali-ob - Egerben rajtol a hétvégén az idei szezon Az Audi kiszállította századik ügyfél-versenyautóját Autóverseny a javából - Hungaroringen  a Hankook Racer Cup Autóverseny a javából - Hungaroringen a Hankook Racer Cup Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen Dakar győztes abroncsokkal indult a magyar csapat az Africa Racen
 

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 641 - 650