Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 701 - 710
Alonso: Vettelnél van a jobb autó

Alonso: Vettelnél van a jobb autó

2012. november 16.
Kiélezett küzdelem várható a vasárnapi Forma-1-es Egyesült államok Nagydíján a címvédőSebastian Vettel (Red Bull) és Fernando Alonso (Ferrari) között.
Részletek
Alonso: Vettelnél van a jobb autóKiélezett küzdelem várható a vasárnapi Forma-1-es Egyesült államok Nagydíján a címvédő Sebastian Vettel (Red Bull) és Fernando Alonso (Ferrari) között. Amennyiben a német pilóta tíz ponttal többet szerez, mint a spanyol, megvédi címét és sorozatban harmadszor lesz világbajnok.

"Sokkal jobb az autója, de a miénk a jobb csapat" - olvasható a La Vanguardia című spanyol napilapban Alonso csütörtöki nyilatkozata. "Mindenki azzal a fegyverrel harcol, amivel rendelkezik."

Vettel sem maradt adós a válasszal: "óriási lehetőség előtt állunk, tőlünk függ, hogy sikerül-e megvalósítani azt, amit elterveztünk" - mondta a német autóversenyző, aki századik F1-es GP-jére készül. "Minden erőmet beleadom, a gázt nyomom majd, nem a féket."     

A vb utolsó előtti futama magyar idő szerint 20.00 órakor rajtol, a viadal 56 körös lesz.


Kulcsszavak: autósport, f1, hírek
 
Alonso: Vettelnél van a jobb autó Nehézségekbe ütközhet az Euro-6 bevezetése a dízel járműveknél Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát Kiss Pál Tamás megnyerte a Rallycross Ob első futamát Alonso: Vettelnél van a jobb autó José María López történelmet írhat Suzukában Indul a SEAT Leon Eurocup Indul a SEAT Leon Eurocup A DS TECHEETAH és Jean-Éric Vergne a Formula E világbajnokai A DS TECHEETAH és Jean-Éric Vergne a Formula E világbajnokai
 
Kiss Pál Tamás: "Rengeteget tanultam ezen a hétvégén"

Kiss Pál Tamás: "Rengeteget tanultam ezen a hétvégén"

2012. október 22.
Hazánk elsőszámú formulaautós reménysége, Kiss Pál Tamás e hét végén, Barcelonában, a BVM Target Racing színeiben teljesítette pályafutása második versenyhétvégéjét a World Series by Renault 3,5 literes csúcskategóriájában.
Részletek
 Kiss Pál Tamás: Noha nem volt hiba nélküli a hétvégéje, ám a legfontosabb, hogy mindenből tanult, és pozitív módon, a 13. helyen célba érve zárta a vasárnapi versenyt.

„Két nagyobb hibát követtem el a mai futamon, de mindkettőből rengeteget tanultam, és összességében azt kell mondanom, hogy visszaadta az önbizalmamat ez a verseny” – értékelte röviden vasárnapi futamát a magyar pilóta. „Az első hibát azzal követtem el, hogy 3-as helyett 2-es fokozatba kapcsoltam a fordulatszám-határolót, miután a felvezető körben úgy éreztem, hogy nagyon betorpant az autó az indulásnál.”

„Igen ám, csak akkor egy picit még vizes volt az aszfalt, mert pont előtte esett néhány csepp eső, a felvezető kör végére viszont teljesen felszáradt a rajtrács, így annyira betapadt az autó, hogy egy hajszál híja volt, hogy lefulladjak. Az utolsó pillanatban reflexből még ki tudtam nyomni a kuplungot és el tudtam indulni, de mire ezt megtettem, 5-6 pozíciót veszítettem, vagyis ez a futam sem indult túl jól számomra” – elevenítette fel a rajtot és az azt megelőző pillanatokat a pilóta.

„Utána viszont a versenyben végig nagyon konstans és jó tempót tudtam diktálni, gyakorlatilag ugyanolyan gyors voltam, mint a top5. A másik hibát sem a pályán követtem el, hanem a bokszban, és ez is a rutintalanságomból, illetve abból fakadt, hogy kevés versenytapasztalatom van a WSR-autóval: egy picit hamarabb álltam meg a csapatom boksza előtt, mint kellett volna, ezért a kiállásnál is buktam bő egy másodpercet. A pályán viszont tényleg minden flottul ment, én úgy érzem, hogy végig hiba nélkül tudtam vezetni, fizikailag is jól bírtam és minden féktávot sikerült jól abszolválnom” – folytatta Tamás.

 Kiss Pál Tamás: „A csapat az említett két hiba ellenére is megdicsért, ami nagyon jólesett. Noha pontot sajnos nem sikerült szereznem, de a csapattársamnál – aki állandó alkalmazásban áll a BVM Target Racingnél – egész hétvégén egyértelműen gyorsabb voltam, és a csapatnak is jó érzés volt azt látnia, hogy a mezőny első régiójához is közel tud lenni az autójuk. Néhány élvezetes csatát is vívtam Daniel Abttal és Alexander Rossival, és ez a verseny alapvetően adta vissza az önbizalmamat” – árulta el a 21 éves magyar versenyző, aki végül egy jó hírt is megosztott szurkolóival.

„A csapat annyira elégedett volt a teljesítményemmel, hogy felajánlották, maradjak kint velük Barcelonában a kedden és szerdán sorra kerülő teszten, és segítsem őket, valamint az általuk meghívott fiatal pilótákat a szakmai tapasztalataimmal. úgy gondolom, hogy ez nagyon nagy szó egy olyan versenyhétvége után, amire igazából nem volt időm felkészülni, mivel az utolsó utáni pillanatban ugrottam be helyettesíteni. Több hibát is elkövettem ezen a hétvégén, de nem vagyok elcsüggedve emiatt, mert ezek a hibák is a sajátjaim, és az ember mindig a saját hibáiból tanul a legtöbbet. Várom a további lehetőségeket, amikor már a most megszerzett tapasztalatokat is felhasználhatom majd” – tekintett előre Kiss Pál Tamás.

A World Series by Renault 3,5 literes géposztályának 2012-es bajnoki címét drámai csatában végül Robin Frijns szerezte meg Jules Bianchi előtt, melynek jutalmaként ő vezetheti majd a Red Bull Forma-1-es versenygépét az Abu-Dzabiban megrendezésre kerülő Fiatal Versenyzők tesztjén, idén novemberben.  


Kulcsszavak: autósport, hírek, kiss pál tamás
 
Ausztrál Nagydíj - Mercedes-fölény az első két szabadedzésen Ausztrál Nagydíj - Mercedes-fölény az első két szabadedzésen Tim Gábor ezúttal a második helyről esett ki Tim Gábor ezúttal a második helyről esett ki Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót Africa Race - Kiengedték a kórházból Bunkoczi Lászlót A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn A Toyota elsöprő győzelmet aratott a 2016-os Selyemút Rallyn Kiss Pál Tamás: "Rengeteget tanultam ezen a hétvégén" Az Opel ismét abszolút első a magyarországi eladásokban
 
Komló-rali - Herczig a leggyorsabb, Kazár a bajnok

Komló-rali - Herczig a leggyorsabb, Kazár a bajnok

2012. október 22.
Herczig Norbert nyerte a Komló-ralit, az országos bajnokság hatodik, egyben utolsó...
Részletek
Komló-rali - Herczig a leggyorsabb, Kazár a bajnokHerczig Norbert nyerte a Komló-ralit, az országos bajnokság hatodik, egyben utolsó állomását, míg az abszolút bajnoki címet Kazár Miklós szerezte meg.

A Baranya Kupáért rendezett kétnapos viadalon Herczig mögött Botka Dávid lett a második, Kazár Miklós pedig a harmadik.

Az abszolút bajnoki címre a verseny előtt még három pilóta, Herczig, Botka és Kazár volt esélyes, ám utóbbinak egy negyedik hely is elég lett volna a végső sikerhez.


Baranya Kupa, végeredmény:

1. Herczig Norbert, Bacigal Igor (Skoda Fabia S2000) 57:17.4 perc
2. Botka Dávid, Mihalik Péter    (Mitsubishi Lancer EVO IX R4) 33.5 mp h.    
3. Kazár Miklós, Ferencz Ramón (Mitsubishi Lancer EVO IX) 38.7  mp h.
A bajnokság végeredményének élcsoportja (abszolút): 1. Kazár 99 pont, 2. Herczig 90,3. Botka 85

További cikkek

Egyszer lent, egyszer fent
Michelisz második és harmadik Amerikában
A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát
Kulcsszavak:
 
Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban Az Audi a címvédésért indul a Formula E sorozatban Michelisz Norbert összetettben az ötödik helyről várja a folytatást Michelisz Norbert összetettben az ötödik helyről várja a folytatást Komló-rali - Herczig a leggyorsabb, Kazár a bajnok Fesztiváli hangulat Komló-rali - Herczig a leggyorsabb, Kazár a bajnok A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot Az új generációs i20 WRC dobogós helyezéssel indította a 2016-os WRC évadot
 
Szingapúri Nagydíj - Sebastian Vettel idei második győzelme

Szingapúri Nagydíj - Sebastian Vettel idei második győzelme

2012. szeptember 24.
A világbajnoki címvédő Sebastian Vettel nyerte vasárnap a Forma-1-es autós...
Részletek
Szingapúri Nagydíj - Sebastian Vettel idei második győzelmeA világbajnoki címvédő Sebastian Vettel nyerte vasárnap a Forma-1-es autós gyorsasági-vb idei 14. futamát, a Szingapúri Nagydíjat.

Az éjszakai viadalon a Red Bull német pilótája mögött a brit Jenson Button (McLaren) lett a második, a pontversenyben éllovas spanyol Fernando Alonso (Ferrari) pedig a harmadik. Vettel, aki sikerével 29 pontra közelítette meg Alonsót, a harmadik rajtkockából indult, és végig remekül autózva nyert a Marina Bay-i pályán. A kétszeres világbajnok autóversenyző idei második, pályafutása 23. futamgyőzelmét szerezte meg.

Az első rajtkockából a brit Lewis Hamilton (McLaren) indult és egészen a 23. körig tartotta pozícióját, ám váltóhiba miatt kénytelen volt feladni a viadalt. Hasonlóan járt (37. kör) a második helyről startoló venezuelai Pastor Maldonado, akinek  műszaki gondjai akadtak a Williamsszel.

A verseny alatt kétszer is beküldték a biztonsági autót: a 33. körben az indiai Narain Karthikeyan (HRT) a falnak ütközött és amíg elvontatták az autót a Safety Car mögött haladtak a pilóták. Hét körrel később a hétszeres világbajnok Michael Schumacher "kissé elaludt" és hátulról belerohant Mercedesével a francia Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) autójába, ezért újra a biztonsági autó vezette a mezőnyt, amíg kihúzták a roncsokat.

További cikkek

Belga Nagydíj - Jenson Button győzött
A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb

Kulcsszavak:
 
Dusan Borkovic a B3 Racinggel Európa tetején - A szerb pilóta nyerte az ETCC sorozatát Dusan Borkovic a B3 Racinggel Európa tetején - A szerb pilóta nyerte az ETCC sorozatát Szingapúri Nagydíj - Sebastian Vettel idei második győzelme Móczár Péter az MNASZ általános alelnöke Tassi Attila a HELL támogatásával a WTCR-ben folytatja pályafutását! Tassi Attila a HELL támogatásával a WTCR-ben folytatja pályafutását! A MOL-csoport a 2015-ös Túraautó Világbajnokság magyarországi futamának névadó szponzora A MOL-csoport a 2015-ös Túraautó Világbajnokság magyarországi futamának névadó szponzora Egyik szemük sírt csak Velenczeiéknek, hiszen dobogón végeztek a Salgó Rally-n Egyik szemük sírt csak Velenczeiéknek, hiszen dobogón végeztek a Salgó Rally-n
 
Michelisz második és harmadik Amerikában

Michelisz második és harmadik Amerikában

2012. szeptember 24.
Michelisz Norbert egy-egy második, illetve harmadik helyezést szerzett a túraautó...
Részletek
Michelisz második és harmadik AmerikábanMichelisz Norbert egy-egy második, illetve harmadik helyezést szerzett a túraautó-világbajnokság amerikai nagydíján, és az összetett pontversenyben így a hatodik helyen áll.

A Zengő Motorsport BMW-vel versenyző pilótája a sonomai hétvégén előbb harmadik lett, majd a vasárnapi második futamban jó rajtot követően a második helyen zárt.

A sorozat honlapja alapján összetettben a francia Yvan Muller áll az élen 315 ponttal, Michelisz 152 ponttal a hatodik.

További cikkek

Egyszer lent, egyszer fent
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát


Kulcsszavak:
 
Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n! Abszolút győzelem a Borsodnádasd Rallye-n! Újonc pilótával a TCR Európa Kupában indul a Zengő Motorsport Újonc pilótával a TCR Európa Kupában indul a Zengő Motorsport Michelisz második és harmadik Amerikában Hétvégén indul a 2012-es WTCC Harmadik, majd negyedik lett Michelisz Portugáliában Harmadik, majd negyedik lett Michelisz Portugáliában Velenczeiék egy lépéssel közelebb kerültek az év végi dobogóhoz Velenczeiék egy lépéssel közelebb kerültek az év végi dobogóhoz
 
Buttoné a Belga első rajtkocka

Buttoné a Belga első rajtkocka

2012. szeptember 02.
A szombat délelőtt már száraz idő köszöntött a Száguldó Cirkusz mezőnyére Spa-ban.
Részletek
Buttoné a Belga első rajtkockaA szombat délelőtt már száraz idő köszöntött a Száguldó Cirkusz mezőnyére Spa-ban. A még mindig hűvös időjárási körülmények között a világbajnoki pontverseny éllovasa, Fernando Alonso bizonyult a leggyorsabbnak, Räikkönent, Kobayashit és Perezt megelőzve. Már ekkor lehetett látni, hogy a svájci alakulat valamit nagyon eltalált erre a hétvégére, így Spa titkos esélyeseivé léphettek elő.

A délutáni kvalifikációra megmaradt a száraz idő, és a levegő hőmérséklete 16°C-ig emelkedett. A Q1 megkezdésekor az 50. nagydíját ünneplő Marussia autói egyből a pályára hajtottak, a továbbiakban csatlakozott hozzájuk a mezőny többi tagja is. Az első mért kör Pic nevéhez fűződött, majd Perez vette át tőle a vezetést.

10 perccel a Q1 kezdete után Alonso állt az élre, majd az addig a boxban várakozó Red Bullok és Räikkönen is csatlakozott a mezőnyhöz a pályán. 5 perccel a szakasz vége előtt Button vette át a vezetést, a kieső helyeken pedig a három kiscsapat pilótáin kívül még Schumacher tartózkodott.

Az utolsó percekre többen is lecserélték a kemény keverékű gumikat és a Pirelli közepes abroncsaival próbálkoztak. Ennek köszönhetően Maldonado került az első pozícióba, míg az utolsó kieső helyre Rosberg szorult, akinek csak pillanatokon múlt, hogy újabb gyorskörrel próbálkozhasson javítani. A mercedeses pilótának koránt sem alakul jól ez a hétvége, ugyanis váltót is kellett cserélni a versenygépében, aminek köszönhetően 5 hellyel hátrébbról rajtolhat majd a vasárnapi versenyen.

Pastor Maldonado tehát megnyerte a kvalifikáció első szakaszát, a kiesők Rosberg, Kovalainen, Petrov, Glock, De la Rosa, Pic és Karthikeyan voltak. Minden pilóta teljesítette a 107%-os szabály által támasztott követelményeket.

Buttoné a Belga első rajtkockaA Q2-ben először Perez érkezett meg a pályára, majd folyamatosan érkezni kezdtek a köridők, a pilóták többsége már egyből a közepes keverékű abroncsokkal gördült pályára. Alonso vezetett, majd Räikkönen állt az élre. 5 perccel a szakasz vége előtt Button ugrott az első pozícióba, elképesztő kört autózott, mindhárom szektorban a 2009-es világbajnok volt a leggyorsabb, és 8 tizedet adott a második helyre szoruló finnek is.

Az utolsó percekben Senna hibázott, azonban meg tudta fogni a Williamset, így nem történt baleset. A kiesés elkerüléséért nagy csata zajlott, melyből végül a hétvégén jubiláló Schumacher rosszul jött ki, de kiesett Massa, és bár igaz csak pár századon múlt, de búcsúzott a világbajnoki címvédő Vettel is. Az utolsó pillanatokban Perez autózott egy második időt, felhívva a figyelmet a Sauberekre.

A Q2-t tehát Jenson Button nyerte, a kiesők Vettel, Hülkenberg, Schumacher, Massa, Vergne, Ricciardo és Senna voltak. A Q3 elején csak Räikkönen és Button tett meg mért kört, a többiek az utolsó pillanatokig vártak vele. Button megismételte a Q2-ben nyújtott parádés teljesítményét, pár század híján megfutotta az előző szakaszban produkált kiváló idejét, így nyugodtan várhatta az utolsó pillanatokban érkező támadásokat.

A brit ráadásul utolsó körében tovább javított, 1:47:573-as idejével magabiztosan szerezte meg a pole pozíciót az Ardennekben fekvő pályán. A második helyre óriási meglepetésre Kamui Kobayashi érkezett meg 3 tizedes hátránnyal, míg a harmadik rajtkocka Pastor Maldonadoé lett. A venezuelai mindössze 22 ezreddel maradt el a második helytől. Csak ők hárman tudtak 1:48-on belülre kerülni. A további sorrend: Räikkönen, Perez, Alonso, Webber, Hamilton, Grosjean és Di Resta.

Nico Rosbergen kívül Mark Webbernek is váltót kellett cserélni az autójában, így ketten is öt hellyel hátrébbról kezdhetik majd meg a 44 körös megmérettetést.

A rajtsorrend:

1. Button
2. Kobayashi
3. Maldonado
4. Räikkönen
5. Perez
6. Alonso
7. Hamilton
8. Grosjean
9. Di Resta
10. Vettel
11. Hülkenberg
12. Webber
13. Schumacher
14. Massa
15. Vergne
16. Ricciardo
17. Senna
18. Kovalainen
19. Petrov
20. Glock
21. De la Rosa
22. Pic
23. Rosberg
23. Karthikeyan

További cikkek

A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb
Kulcsszavak:
 
A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet A Polestar Cyan Racing Afrikában megkezdi a 2017-es világbajnoki címért folyó küzdelmet A jövő bajnok pilótáit keresi a B3 Racing A jövő bajnok pilótáit keresi a B3 Racing Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Luigi szerezte a legtöbb pontot a Pannónia-Ringen! Michelisz Norbi győzött a Slovakia Ringen Michelisz Norbi győzött a Slovakia Ringen Buttoné a Belga első rajtkocka Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker
 
Belga Nagydíj - Jenson Button győzött

Belga Nagydíj - Jenson Button győzött

2012. szeptember 02.
Jenson Button, a McLaren brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Belga Nagydíjat...
Részletek
Belga Nagydíj - Jenson Button győzöttJenson Button, a McLaren brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Belga Nagydíjat, az autós gyorsasági-világbajnokság idei tizenkettedik versenyét.

Button mögött a vb-címvédő Sebastian Vettel (Red Bull) lett a második, a finn Kimi Räikkönen (Lotus) pedig a harmadik.

A rajt után közvetlenül óriási tömegbaleset történt, melynek során kiesett a pontversenyben éllovas spanyol Fernando Alonso (Ferrari), illetve a brit Lewis Hamilton (McLaren) is.

A 2009-ben világbajnok Buttont, aki rajt-cél győzelmet aratott az idén másodszor intették le az első helyen.

A pontszerző hetedik helyen végzett a hétszeres világbajnok Michael Schumacher, a német sztárpilóta pályafutása 300. futamát teljesítette vasárnap.

A rajt után óriási baleset történt: a francia Romain Grosjean (Lotus) meglökte a brit Lewis Hamiltont (McLaren), aki belerohant Alonsóba: a baleset során kiesett a mexikói Sergio Perez (Sauber) is. Ezzel a négy pilóta számára befejeződött a Belga GP. A versenyzők épségben szálltak ki az összetört autókból. Alonso, aki egy kissé megszédült az ütközés után, orvosi vizsgálaton esett át, de kiderült, hogy nem sérült meg.

A tömegbaleset után beküldték a biztonsági autót, amely öt körön át vezette a mezőnyt. Ezt követően Button végig nagyon magabiztosan versenyzett, győzelmét egy pillanatig sem fenyegette veszély. Vettel óriási bravúrt hajtott végre azzal, hogy a tizedik pozícióból rajtolva végül a dobogó második fokára küzdötte fel magát.

Az éllovas Alonso negyvenpontos előnye ezzel 24-re csökkent Vettellel szemben.

További cikkek

A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát
Egyszer lent, egyszer fent
A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből

Kulcsszavak:
 
Három sprintfutamot javasolnak, átalakul a pontozási rendszer a Nemzetközi Automobil Szövetség Három sprintfutamot javasolnak, átalakul a pontozási rendszer a Nemzetközi Automobil Szövetség Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! Nagyágyúk a Peugeot 208 R2 Kupában – ifj. Tóth és Bútor visszatér! A Hungaroringen is bemutatkozik az Audi Sport TT Cup A Hungaroringen is bemutatkozik az Audi Sport TT Cup Belga Nagydíj - Jenson Button győzött Michelisz második a mogyoródi időmérőn Belga Nagydíj - Jenson Button győzött Tim Gábor volt a legsikeresebb a Suzuki Swift Kupa negyedik versenyhétvégéjén
 
Egyszer lent, egyszer fent

Egyszer lent, egyszer fent

2012. augusztus 28.
Két hét alatt két verseny- hétvége, két különböző autóval. Augusztus második hétvégé- jén...
Részletek
Tim GáborKét hét alatt két versenyhétvége, két különböző autóval. Augusztus második hétvégéjén, Tim Gábor újra a Peugeot 407 volánja mögött, az FIA Közép-Európai Kupáján indult, és ugyan az időmérésen megszerezte a második rajtsort gyengélkedő szervóval, az első versenyen motorhiba miatt kiállt.

Aki figyelemmel kíséri Gábor idei szereplését, feltűnhetett, hogy ez nem az első ilyen befejezés az idén, ez már a negyedik motor, melyet a dán gyártó nem tudott megfelelően felkészíteni.

Az idén a cél az FIA ETCC megnyerése volt, ami persze már rég meghiúsult, de jövőre ismét nekivág a pilóta. A menedzsment és a támogatók egy saját csapat kialakításán dolgozik, melynek a fő szerviz gárdája átvette az autó szervizelését, és azon dolgozik, hogy az autó jövőre már műszaki hibáktól mentesen tudjon futni.

"Tim Gábor autóján új támogatók jelentek meg, akiknek köszönhető, hogy ennek a fiatal srácnak nem egy rossz fejlesztésű motor állította meg a karrierjét. Egy új, saját csapat alakul most, mely többek között Gábor autóját is szervizeli már most. Jelentősen előre léptünk, komoly szakemberek érkeztek a gárdához." - nyilatkozta Bende Imre, Gábor menedzsere.

A Peugeot-os kiesés után jött a hír, Gábornak lehetősége van a Suzuki Bio Kupában részt venni, a Slovakiaring-i versenyt követő héten, nem is akárhol, a Red Bull Ringen. Gábor ebben a sorozatban két évet versenyzett, bajnok is lett, így nem kellett az autót megismernie.

Tim Gábor
















További cikkek


A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb
Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt”
Kulcsszavak:
 
Egyszer lent, egyszer fent Fantasztikus hétvége a Tuning Show-n Egyszer lent, egyszer fent Sokkoló videó a Bianchi balesetről Tim Gábor áprilisban a Hungaoringen debütál a Skoda Octavia RS volánja mögött Tim Gábor áprilisban a Hungaoringen debütál a Skoda Octavia RS volánja mögött Egyszer lent, egyszer fent Gyermekkori álma teljesül a hétvégi, Hungaroringen rendezendő magyar bajnoki futamon a Tomracing Motorsport Team motorosának Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán Négy BMW-pilóta végzett az első tízben a DTM szezonnyitójának mindkét futamán
 
A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát

A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát

2012. augusztus 28.
A több mint 830.000 európai Gran Turismo® játékost maga mögé utasító belga Wolfgang ...
Részletek
A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT AkadémiátA több mint 830.000 európai Gran Turismo® játékost maga mögé utasító belga Wolfgang Reip-et avatták Silverstone-ban a Nissan PlayStation® GT Akadémia bajnokává. A 25 éves Lachutel-i diák hamarosan visszatér az Egyesült Királyságba, hogy megkezdjen egy intenzív versenyzői képességfejlesztő programot, amely felkészíti a nagy kihívást jelentő januári Dubai-i 24 órás versenyre, ahol egy Nissan 370Z GT4-es autóval fog elindulni.

A játékosból autóversenyzővé válást támogató vetélkedés végső fejezetére a Megbízhatósági Világbajnokság Silverstone-i futamának keretében került sor. A GT Akadémia korábbi győztesei, Lucas Ordoñez és Jordan Tresson ugyanitt szálltak versenybe Nissan motorral hajtott LMP2 kategóriájú versenyautójukkal. A döntőbe került hat versenyző a világhírű Grand Prix pályán egyforma Nissan 370Z-kel vette fel egymás ellen a küzdelmet. Az első rajtkockáról induló Wolfgang tartotta a távolságot a második helyen haladó Andrea Cosaro előtt, és végig senki által nem veszélyeztetve ő volt az, akit először leintettek a kockás zászlóval.   

A bírók hosszas mérlegelését követően, melynek során az egyhetes intenzív vezetési tréning összes adatát és minden egyes versenyző esetében a benne rejlő jövőbeli lehetőségeket figyelembe vették, végül is Reipet hozták ki a GT Akadémia 2012-es bajnokának és ő léphetett fel a Silverstone-i dobogó legfelső fokára.

"Ez életem legfantasztikusabb napja" - mondta meghatottan Wolfgang. „Elsírtam magam a dobogón, mert annyira elragadtak az érzelmek. Annyira hosszú volt ez a hét. Szinte hihetetlen, hogy annyi ember közül, akik rész vettek a Grand Turismo vetélkedőn, végül én kerültem ki győztesként.    

A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát"A verseny során bizakodtam. Tényleg meg akartam nyerni. Egészen hihetetlen volt. Az eső miatt nagyon nehéz volt a pálya. állandóan, kanyarról-kanyarra váltakozott a pálya felülete, egyes részeken nedves volt, máshol pedig száraz. Végig uraltam a versenyt. Andrea megpróbált a kanyarokban elmenni mellettem, de tudtam, hogy a kanyar kijáratában vissza tudom előzni, így nem volt baj."

A verseny azzal kezdődött, hogy a PlayStation vetélkedő 36 leggyorsabb európai résztvevője augusztus 17-én, pénteken megérkezett Silverstoneba. Hat, egyenként hat versenyzőből álló csoportba sorolták őket, és Nissan 370Z-kből, GT-R-ekből és más autókból álló palettával versenyezve sokféle kihívással kellett szembenézniük. A hét során fokozatosan csökkent a mezőny, amikor is az egyes csoportok lenyűgöző tudású és gyakorlott mentorai eldöntötték, hogy a rájuk bízott versenyzők közül kik azok, akik elég jók ahhoz, hogy a verseny végső szakaszában megállják a helyüket.     

"A verseny-tábor igen jó volt. Rendkívül jó hatást tett rám a szervezés, és mindaz, amit a versenyzők megtettek a sikerért." - értékelte az eseményt a Benelux-államok versenyzőinek mentora, Bas Leinders. "A végén nagyon nehéz volt meghozni a döntést. A versenyben két srác teljesített nagyon jól. Az olasz fiú, Andrea, hátulról rajtolt, de jól elkapta a rajtot és gyorsan feljött a második helyre, és veszélyeztette az élen futót. ´Wolf´" számára nehéz volt a nedves pályán az élről jól elrajtolni, de az utolsó körig jól tartotta a távolságot. Mindketten igen jó adottságokkal rendelkeznek, és mindenki úgy érezte, hogy megérdemlik, hogy tovább versenyezzenek."

A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát"Ugyanakkor persze döntenünk kellett, és a logikus választás az volt, hogy az nyerjen, aki kiharcolta az első rajtkockáról indulást, és aki végül meg is nyerte a versenyt.  Nagyon nagyra tartom ezt a fiút. A tökélyt testesíti meg, és meg fogja csinálni. A vita során teljes hírnevemet latba vetettem, hogy támogassam."  









További cikkek


Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja
Kulcsszavak:
 
Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t Borkovic továbbra is vezeti az ETCC-t Ifjú versenyző első hegyiversenye Ifjú versenyző első hegyiversenye Magyar siker a hétvégi kamion EB futamain Magyar siker a hétvégi kamion EB futamain A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Kiss Norbert ismét dobogóra állt a kamion Eb-n A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Malajziai Nagydíj - Vettel nyert, kettős Red Bull-siker
 
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb

Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb

2012. augusztus 15.
Jackie Stewart, a korábbi három- szoros Forma-1-es világbajnok "mély- ségesen...
Részletek
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobbJackie Stewart, a korábbi háromszoros Forma-1-es világbajnok "mélységesen tiszteli" Frenando Alonsót, a Ferrari spanyol pilótáját, aki jelenleg vezeti a vb-pontversenyt.

"Fernando nélkül nagy bajban lenne az olasz istálló" - olvasható az As című spanyol sportnapilap internetes oldalán a britek emblematikus autóversenyzőjének nyilatkozata. "Fantasztikus pilóta, számára tökéletesen mindegy, hogy szárazon vagy vízen száguldozik, mindenütt ő a legjobb."

Stewart, aki 1969-ben, 1971-ben és 1973-ban nyert vb-t, a közelmúltban azt tanácsolta a címvédő német Sebastian Vettelnek, hogy addig ne szerződjön a Red Bulltól a Ferrarihoz, amíg Alonso a tűzpiros gépet vezeti.

"Sebastian helyében én maradnék, Alonso túl erős" - mondta a skót.

További cikkek

A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből
A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét
Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon
Kulcsszavak:
 
10 éves az OXXO Racing Team 10 éves az OXXO Racing Team Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb Több száz milliós autócsodák a Hungaroringen Régi pályán új felállásban kezdi az évadot a Gender Racing Team Régi pályán új felállásban kezdi az évadot a Gender Racing Team Óriásit autózott és másodikként zárta a Dakar nyolcadik napját Fernando Alonso Óriásit autózott és másodikként zárta a Dakar nyolcadik napját Fernando Alonso Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb Monacói Nagydíj - Kiss Pál Tamás második lett a GP3 első futamában
 

Találatok száma: 799 Megjelenítve: 701 - 710