Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 711 - 720 |
Michelisz második és harmadik Amerikában |
||
2012. szeptember 24.
Michelisz Norbert egy-egy második, illetve harmadik helyezést szerzett a túraautó...
|
Michelisz Norbert egy-egy második, illetve harmadik helyezést szerzett a túraautó-világbajnokság amerikai nagydíján, és az összetett pontversenyben így a hatodik helyen áll. A Zengő Motorsport BMW-vel versenyző pilótája a sonomai hétvégén előbb harmadik lett, majd a vasárnapi második futamban jó rajtot követően a második helyen zárt. A sorozat honlapja alapján összetettben a francia Yvan Muller áll az élen 315 ponttal, Michelisz 152 ponttal a hatodik. További cikkek Egyszer lent, egyszer fent Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt” A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Buttoné a Belga első rajtkocka |
||
2012. szeptember 02.
A szombat délelőtt már száraz idő köszöntött a Száguldó Cirkusz mezőnyére Spa-ban.
|
A szombat délelőtt már száraz idő köszöntött a Száguldó Cirkusz mezőnyére Spa-ban. A még mindig hűvös időjárási körülmények között a világbajnoki pontverseny éllovasa, Fernando Alonso bizonyult a leggyorsabbnak, Räikkönent, Kobayashit és Perezt megelőzve. Már ekkor lehetett látni, hogy a svájci alakulat valamit nagyon eltalált erre a hétvégére, így Spa titkos esélyeseivé léphettek elő. A délutáni kvalifikációra megmaradt a száraz idő, és a levegő hőmérséklete 16°C-ig emelkedett. A Q1 megkezdésekor az 50. nagydíját ünneplő Marussia autói egyből a pályára hajtottak, a továbbiakban csatlakozott hozzájuk a mezőny többi tagja is. Az első mért kör Pic nevéhez fűződött, majd Perez vette át tőle a vezetést. 10 perccel a Q1 kezdete után Alonso állt az élre, majd az addig a boxban várakozó Red Bullok és Räikkönen is csatlakozott a mezőnyhöz a pályán. 5 perccel a szakasz vége előtt Button vette át a vezetést, a kieső helyeken pedig a három kiscsapat pilótáin kívül még Schumacher tartózkodott. Az utolsó percekre többen is lecserélték a kemény keverékű gumikat és a Pirelli közepes abroncsaival próbálkoztak. Ennek köszönhetően Maldonado került az első pozícióba, míg az utolsó kieső helyre Rosberg szorult, akinek csak pillanatokon múlt, hogy újabb gyorskörrel próbálkozhasson javítani. A mercedeses pilótának koránt sem alakul jól ez a hétvége, ugyanis váltót is kellett cserélni a versenygépében, aminek köszönhetően 5 hellyel hátrébbról rajtolhat majd a vasárnapi versenyen. Pastor Maldonado tehát megnyerte a kvalifikáció első szakaszát, a kiesők Rosberg, Kovalainen, Petrov, Glock, De la Rosa, Pic és Karthikeyan voltak. Minden pilóta teljesítette a 107%-os szabály által támasztott követelményeket. A Q2-ben először Perez érkezett meg a pályára, majd folyamatosan érkezni kezdtek a köridők, a pilóták többsége már egyből a közepes keverékű abroncsokkal gördült pályára. Alonso vezetett, majd Räikkönen állt az élre. 5 perccel a szakasz vége előtt Button ugrott az első pozícióba, elképesztő kört autózott, mindhárom szektorban a 2009-es világbajnok volt a leggyorsabb, és 8 tizedet adott a második helyre szoruló finnek is. Az utolsó percekben Senna hibázott, azonban meg tudta fogni a Williamset, így nem történt baleset. A kiesés elkerüléséért nagy csata zajlott, melyből végül a hétvégén jubiláló Schumacher rosszul jött ki, de kiesett Massa, és bár igaz csak pár századon múlt, de búcsúzott a világbajnoki címvédő Vettel is. Az utolsó pillanatokban Perez autózott egy második időt, felhívva a figyelmet a Sauberekre. A Q2-t tehát Jenson Button nyerte, a kiesők Vettel, Hülkenberg, Schumacher, Massa, Vergne, Ricciardo és Senna voltak. A Q3 elején csak Räikkönen és Button tett meg mért kört, a többiek az utolsó pillanatokig vártak vele. Button megismételte a Q2-ben nyújtott parádés teljesítményét, pár század híján megfutotta az előző szakaszban produkált kiváló idejét, így nyugodtan várhatta az utolsó pillanatokban érkező támadásokat. A brit ráadásul utolsó körében tovább javított, 1:47:573-as idejével magabiztosan szerezte meg a pole pozíciót az Ardennekben fekvő pályán. A második helyre óriási meglepetésre Kamui Kobayashi érkezett meg 3 tizedes hátránnyal, míg a harmadik rajtkocka Pastor Maldonadoé lett. A venezuelai mindössze 22 ezreddel maradt el a második helytől. Csak ők hárman tudtak 1:48-on belülre kerülni. A további sorrend: Räikkönen, Perez, Alonso, Webber, Hamilton, Grosjean és Di Resta. Nico Rosbergen kívül Mark Webbernek is váltót kellett cserélni az autójában, így ketten is öt hellyel hátrébbról kezdhetik majd meg a 44 körös megmérettetést. A rajtsorrend: 1. Button 2. Kobayashi 3. Maldonado 4. Räikkönen 5. Perez 6. Alonso 7. Hamilton 8. Grosjean 9. Di Resta 10. Vettel 11. Hülkenberg 12. Webber 13. Schumacher 14. Massa 15. Vergne 16. Ricciardo 17. Senna 18. Kovalainen 19. Petrov 20. Glock 21. De la Rosa 22. Pic 23. Rosberg 23. Karthikeyan További cikkek A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Belga Nagydíj - Jenson Button győzött |
||
2012. szeptember 02.
Jenson Button, a McLaren brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Belga Nagydíjat...
|
Jenson Button, a McLaren brit pilótája nyerte vasárnap a Forma-1-es Belga Nagydíjat, az autós gyorsasági-világbajnokság idei tizenkettedik versenyét. Button mögött a vb-címvédő Sebastian Vettel (Red Bull) lett a második, a finn Kimi Räikkönen (Lotus) pedig a harmadik. A rajt után közvetlenül óriási tömegbaleset történt, melynek során kiesett a pontversenyben éllovas spanyol Fernando Alonso (Ferrari), illetve a brit Lewis Hamilton (McLaren) is. A 2009-ben világbajnok Buttont, aki rajt-cél győzelmet aratott az idén másodszor intették le az első helyen. A pontszerző hetedik helyen végzett a hétszeres világbajnok Michael Schumacher, a német sztárpilóta pályafutása 300. futamát teljesítette vasárnap. A rajt után óriási baleset történt: a francia Romain Grosjean (Lotus) meglökte a brit Lewis Hamiltont (McLaren), aki belerohant Alonsóba: a baleset során kiesett a mexikói Sergio Perez (Sauber) is. Ezzel a négy pilóta számára befejeződött a Belga GP. A versenyzők épségben szálltak ki az összetört autókból. Alonso, aki egy kissé megszédült az ütközés után, orvosi vizsgálaton esett át, de kiderült, hogy nem sérült meg. A tömegbaleset után beküldték a biztonsági autót, amely öt körön át vezette a mezőnyt. Ezt követően Button végig nagyon magabiztosan versenyzett, győzelmét egy pillanatig sem fenyegette veszély. Vettel óriási bravúrt hajtott végre azzal, hogy a tizedik pozícióból rajtolva végül a dobogó második fokára küzdötte fel magát. Az éllovas Alonso negyvenpontos előnye ezzel 24-re csökkent Vettellel szemben. További cikkek A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Egyszer lent, egyszer fent A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Egyszer lent, egyszer fent |
||
2012. augusztus 28.
Két hét alatt két verseny- hétvége, két különböző autóval. Augusztus második hétvégé- jén...
|
Két hét alatt két versenyhétvége, két különböző autóval. Augusztus második hétvégéjén, Tim Gábor újra a Peugeot 407 volánja mögött, az FIA Közép-Európai Kupáján indult, és ugyan az időmérésen megszerezte a második rajtsort gyengélkedő szervóval, az első versenyen motorhiba miatt kiállt. Aki figyelemmel kíséri Gábor idei szereplését, feltűnhetett, hogy ez nem az első ilyen befejezés az idén, ez már a negyedik motor, melyet a dán gyártó nem tudott megfelelően felkészíteni. Az idén a cél az FIA ETCC megnyerése volt, ami persze már rég meghiúsult, de jövőre ismét nekivág a pilóta. A menedzsment és a támogatók egy saját csapat kialakításán dolgozik, melynek a fő szerviz gárdája átvette az autó szervizelését, és azon dolgozik, hogy az autó jövőre már műszaki hibáktól mentesen tudjon futni. "Tim Gábor autóján új támogatók jelentek meg, akiknek köszönhető, hogy ennek a fiatal srácnak nem egy rossz fejlesztésű motor állította meg a karrierjét. Egy új, saját csapat alakul most, mely többek között Gábor autóját is szervizeli már most. Jelentősen előre léptünk, komoly szakemberek érkeztek a gárdához." - nyilatkozta Bende Imre, Gábor menedzsere. A Peugeot-os kiesés után jött a hír, Gábornak lehetősége van a Suzuki Bio Kupában részt venni, a Slovakiaring-i versenyt követő héten, nem is akárhol, a Red Bull Ringen. Gábor ebben a sorozatban két évet versenyzett, bajnok is lett, így nem kellett az autót megismernie. További cikkek A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb Kiss Pál Tamás: „Ebben most ennyi volt” Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A belga Wolfgang Reip nyerte a 2012-es GT Akadémiát |
||
2012. augusztus 28.
A több mint 830.000 európai Gran Turismo® játékost maga mögé utasító belga Wolfgang ...
|
A több mint 830.000 európai Gran Turismo® játékost maga mögé utasító belga Wolfgang Reip-et avatták Silverstone-ban a Nissan PlayStation® GT Akadémia bajnokává. A 25 éves Lachutel-i diák hamarosan visszatér az Egyesült Királyságba, hogy megkezdjen egy intenzív versenyzői képességfejlesztő programot, amely felkészíti a nagy kihívást jelentő januári Dubai-i 24 órás versenyre, ahol egy Nissan 370Z GT4-es autóval fog elindulni. A játékosból autóversenyzővé válást támogató vetélkedés végső fejezetére a Megbízhatósági Világbajnokság Silverstone-i futamának keretében került sor. A GT Akadémia korábbi győztesei, Lucas Ordoñez és Jordan Tresson ugyanitt szálltak versenybe Nissan motorral hajtott LMP2 kategóriájú versenyautójukkal. A döntőbe került hat versenyző a világhírű Grand Prix pályán egyforma Nissan 370Z-kel vette fel egymás ellen a küzdelmet. Az első rajtkockáról induló Wolfgang tartotta a távolságot a második helyen haladó Andrea Cosaro előtt, és végig senki által nem veszélyeztetve ő volt az, akit először leintettek a kockás zászlóval. A bírók hosszas mérlegelését követően, melynek során az egyhetes intenzív vezetési tréning összes adatát és minden egyes versenyző esetében a benne rejlő jövőbeli lehetőségeket figyelembe vették, végül is Reipet hozták ki a GT Akadémia 2012-es bajnokának és ő léphetett fel a Silverstone-i dobogó legfelső fokára. "Ez életem legfantasztikusabb napja" - mondta meghatottan Wolfgang. „Elsírtam magam a dobogón, mert annyira elragadtak az érzelmek. Annyira hosszú volt ez a hét. Szinte hihetetlen, hogy annyi ember közül, akik rész vettek a Grand Turismo vetélkedőn, végül én kerültem ki győztesként. "A verseny során bizakodtam. Tényleg meg akartam nyerni. Egészen hihetetlen volt. Az eső miatt nagyon nehéz volt a pálya. állandóan, kanyarról-kanyarra váltakozott a pálya felülete, egyes részeken nedves volt, máshol pedig száraz. Végig uraltam a versenyt. Andrea megpróbált a kanyarokban elmenni mellettem, de tudtam, hogy a kanyar kijáratában vissza tudom előzni, így nem volt baj." A verseny azzal kezdődött, hogy a PlayStation vetélkedő 36 leggyorsabb európai résztvevője augusztus 17-én, pénteken megérkezett Silverstoneba. Hat, egyenként hat versenyzőből álló csoportba sorolták őket, és Nissan 370Z-kből, GT-R-ekből és más autókból álló palettával versenyezve sokféle kihívással kellett szembenézniük. A hét során fokozatosan csökkent a mezőny, amikor is az egyes csoportok lenyűgöző tudású és gyakorlott mentorai eldöntötték, hogy a rájuk bízott versenyzők közül kik azok, akik elég jók ahhoz, hogy a verseny végső szakaszában megállják a helyüket. "A verseny-tábor igen jó volt. Rendkívül jó hatást tett rám a szervezés, és mindaz, amit a versenyzők megtettek a sikerért." - értékelte az eseményt a Benelux-államok versenyzőinek mentora, Bas Leinders. "A végén nagyon nehéz volt meghozni a döntést. A versenyben két srác teljesített nagyon jól. Az olasz fiú, Andrea, hátulról rajtolt, de jól elkapta a rajtot és gyorsan feljött a második helyre, és veszélyeztette az élen futót. ´Wolf´" számára nehéz volt a nedves pályán az élről jól elrajtolni, de az utolsó körig jól tartotta a távolságot. Mindketten igen jó adottságokkal rendelkeznek, és mindenki úgy érezte, hogy megérdemlik, hogy tovább versenyezzenek." "Ugyanakkor persze döntenünk kellett, és a logikus választás az volt, hogy az nyerjen, aki kiharcolta az első rajtkockáról indulást, és aki végül meg is nyerte a versenyt. Nagyon nagyra tartom ezt a fiút. A tökélyt testesíti meg, és meg fogja csinálni. A vita során teljes hírnevemet latba vetettem, hogy támogassam." További cikkek Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét A 24 órás Le-Mans-i verseny mezőnyének negyedét Nissan motor hajtja Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Jackie Stewart: Alonso szárazon és vízen is a legjobb |
||
2012. augusztus 15.
Jackie Stewart, a korábbi három- szoros Forma-1-es világbajnok "mély- ségesen...
|
Jackie Stewart, a korábbi háromszoros Forma-1-es világbajnok "mélységesen tiszteli" Frenando Alonsót, a Ferrari spanyol pilótáját, aki jelenleg vezeti a vb-pontversenyt. "Fernando nélkül nagy bajban lenne az olasz istálló" - olvasható az As című spanyol sportnapilap internetes oldalán a britek emblematikus autóversenyzőjének nyilatkozata. "Fantasztikus pilóta, számára tökéletesen mindegy, hogy szárazon vagy vízen száguldozik, mindenütt ő a legjobb." Stewart, aki 1969-ben, 1971-ben és 1973-ban nyert vb-t, a közelmúltban azt tanácsolta a címvédő német Sebastian Vettelnek, hogy addig ne szerződjön a Red Bulltól a Ferrarihoz, amíg Alonso a tűzpiros gépet vezeti. "Sebastian helyében én maradnék, Alonso túl erős" - mondta a skót. További cikkek A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből A Nissan készen áll, hogy életre keltse a Le Mans-i verseny valódi szellemét Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Mercedes 2014-ben kiszáll a Forma-1-ből |
||
2012. augusztus 15.
Spanyol lapértesülés szerint a jövő évi Forma-1-es világ- bajnokság lesz az ...
|
Spanyol lapértesülés szerint a jövő évi Forma-1-es világbajnokság lesz az utolsó a Mercedes számára. Az El Mundo Deportivo internetes kiadásában az olvasható, hogy a német istálló autói 2014-ben már nem lesznek ott a rajtrácson. A barcelonai sportnapilap azt írta, hogy a jövőben a Mercedes a Renault útján jár, vagyis elsősorban motorokat szállít majd az F1-be. A hétszeres világbajnok Michael Schumacher visszatérése sem segített sokat a csapaton: a német pilótának két hónapja, a valenciai Európa Nagydíjon elért harmadik helyével sikerült a 2010-es visszatérését követően első ízben dobogós pozícióban végeznie. A csapatok versenyében a Mercedes 11 futam után az ötödik helyen áll. További cikkek Jenson Button: egyre jobb az autóm Elsőként az Audi győzött hibridautóval Le Mans-ban Ha megy, akkor nagyon megy! Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Jól kezdődött Kiss Pál Tamás hazai hétvégéje |
||
2012. július 27.
Annak, hogy a GP3 szabad- edzése jelentette a Magyar Nagydíj abszolút nyitó ...
|
Annak, hogy a GP3 szabadedzése jelentette a Magyar Nagydíj abszolút nyitóprogramját a pályán, egy hátulütője is volt a fiatal pilóták számára, hiszen most nekik kellett "letakarítaniuk" a még poros aszfaltcsíkot. Ez persze Kiss Pál Tamást zavarta a legkevésbé, ő így is rendkívüli módon élvezte a vezetést hazai közönsége előtt és pozitív módon hangolt a hétvége további részére. "Jó poros!" - vágta rá Tamás arra a kérdésre, hogy "Milyen volt az első szabadedzés a Hungaroringen?", majd hozzátette: "Túlságosan csúszott a pálya, úgyhogy nem volt az igazi, de így is élveztem nagyon. Az elején direkt vártunk húsz percet, hátha a többiek letakarítják előttünk az aszfaltot, de még 8-10 percet várhattunk volna, mert a végén kezdett rohamosan javulni a pálya, és akkor lehetett igazán jó köridőket futni. így az eredményeket most nem is kell szerintem túlértékelni, hiszen azok a pilóták végeztek elöl, akik a végére időzítették a gyorsköreiket, ráadásul ilyen poros pályán már úgy sem fogunk menni többé ezen a hétvégén." "Az autó végre olyan volt, amilyenre régóta vágytam" - újságolta vidá man a 21 éves pilóta. "Az elejétől kezdve jól mozgott, nem volt alulkormányzottság, úgyhogy most van egy olyan kiindulási alapunk a hétvégére, ami nagyon tetszik. Persze az adatokat még most fogjuk megnézni és biztosan kell még finomítanunk a beállításokon, mivel sokat fog még változni a pálya állapota a hétvége előrehaladtával. Az utolsó kanyar újra lett aszfaltozva, úgyhogy arra számítok, hogy ott például mindenki rengeteget gyorsul majd a szombati időmérőre" - árulta el Tamás. "Az egyetlen, amit egy kicsit sajnálok, hogy a csapattársaim sajnos ismét nagyon elmaradtak tőlem minden szektorban, így valószínűleg nem tudjuk majd kölcsönösen segíteni egymást a telemetriai adatokkal, ahogy azt az élcsapatok teszik, hanem megint csak magamra és a versenymérnökömre kell hagyatkoznom a beállítások terén. A feladat tehát most sem lesz egyszerű, de én szeretem a kihívásokat és nagyon pozitív érzéssel várom a hétvége folytatását" - mondta el lelkesen a pilóta. Kiss Pál Tamáséknak most egy egész napjuk lesz a szabadedzésen gyűjtött adatok kielemzésére, hiszen a GP3-as Magyar Nagydíj időmérő edzését szombat reggel 9 óra 45 perctől rendezik, míg az első futam 17 óra 20 perckor rajtol majd el. További cikkek Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon Jenson Button: egyre jobb az autóm Hamilton nyerte az első szabadedzést Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Hamilton nyerte az első szabadedzést |
||
2012. július 27.
Lewis Hamilton, a McLaren brit pilótája nyerte a Forma-1-es Magyar Nagydíj...
|
Lewis Hamilton, a McLaren brit pilótája nyerte a Forma-1-es Magyar Nagydíj pénteki első szabadedzését a Hungaroringen. A 2008-as világbajnok mögött csapat- és honfitársa, Jenson Button végzett a második, a pontversenyben jelenleg élen álló, kétszeres vb-győztes spanyol Fernando Alonso (Ferrari) pedig a harmadik helyen. A címvédő német Sebastian Vettel (Red Bull) csak a 15. legjobb időt autózta, a hétszeres világbajnok - szintén német - Michael Schumacher (Mercedes) pedig hatodikként zárt. A gyakorláson látszott, hogy a mogyoródi pálya helyenként még nagyon poros, több pilóta is el-elhagyta az ideális ívet, de baleset nem történt. A Forma-1-es Magyar Nagydíj második szabadedzésére 14 órától kerül sor a Hungaroringen. Eredmények, 1. szabadedzés: 1. Lewis Hamilton (brit, McLaren) 1:22.821 perc 2. Jenson Button (brit, McLaren) 1:22.922 3. Fernando Alonso (spanyol, Ferrari) 1:23.397 4. Nico Rosberg (német, Mercedes) 1:23.628 5. Romain Grosjean (francia, Lotus) 1:23.633 6. Michael Schumacher (német, Mercedes) 1:23.845 7. Felipe Massa (brazil, Ferrari) 1:23.904 8. Kimi Räikkönen (finn, Lotus) 1:23.983 9. Valtteri Bottas (finn, Williams) 1:24.152 10. Sergio Perez (mexikói, Sauber) 1:24.268 11. Pastor Maldonado (venezuelai, Williams) 1:24.300 12. Kobajasi Kamui (japán, Sauber) 1:24.394 13. Mark Webber (ausztrál, Red Bull) 1:24.546 14. Paul di Resta (brit, Force India) 1:24.559 15. Sebastian Vettel (német, Red Bull) 1:24.608 16. Daniel Ricciardo (ausztrál, Toro Rosso) 1:25.354 17. Jean-Eric Vergne (francia, Toro Rosso) 1:25.559 18. Jules Bianchi (francia, Force India) 1:25.715 19. Vitalij Petrov (orosz, Caterham) 1:26.440 20. Charles Pic (francia, Marussia) 1:26.705 21. Heikki Kovalainen (finn, Caterham) 1:26.755 22. Timo Glock (német, Marussia) 1:27.015 23. Pedro de la Rosa (spanyol, HRT) 1:27.101 24. Daniel Clos (spanyol, HRT) 1:28.176 További cikkek Jenson Button: egyre jobb az autóm Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Jenson Button: egyre jobb az autóm |
||
2012. július 27.
Jenson Button, a McLaren pilótája szerint az autója egyre jobb, és szeretné...
|
Jenson Button, a McLaren pilótája szerint az autója egyre jobb, és
szeretné megszerezni sorozatban második győzelmét a Hungaroringen, az
idei autós gyorsasági-világbajnokság 11. futamán, a Forma-1-es Magyar
Nagydíjon. "A legutóbbi, múlt vasárnap rendezett Német GP előtt sokat szenvedtünk a géppel, ám a fejlesztések beértek, és a hockenheimi pályán már versenyben voltam az első helyért" - nyilatkozta csütörtöki budapesti sajtókonferenciáján a brit autóversenyző. "Az időmérőn esőben, vizes pályán még nem sikerült jól teljesíteni, de a futamon már nem volt gondom, és a győzelemért harcoltam." Button elmondta, hogy szép emlékei vannak Magyarországról, Budapestről és a Hungaroringről, hiszen itt érte el Forma-1-es pályafutása első győzelmét 2006-ban. "Azt tapasztaltam, hogy Magyarországon és a fővárosban kedvelik az F1-et" - ezzel a szigetországi pilóta arra utalt, hogy a május elsején a Vodafone Belvárosi Nagydíj fővendégeként az MTVA kamerái és mikrofonjai előtt, több mint 260 km/órás sebességgel száguldott végig a Bajcsy-Zsilinszky úton és az Alkotmány utcában kiépített alkalmi versenypályán. A látványos száguldást legalább százezren tekintették meg. Egy kérdésre válaszolva elmondta, hogy ebben az évben többen is esélyesek a végső sikerre, hiszen az eddigi tíz futamgyőzelmen hét versenyző osztozott. "A Ferrari nagyszerű munkát végzett az idén, Fernando Alonso pedig három sikerével biztosan vezet" - fogalmazott, majd hozzátette, soha nem adják fel, és ott szeretnének lenni a végelszámolásnál. A 32 esztendős Jenson Alexander Lyons Button 2000 óta versenyez az autósport elitkategóriájában, és 113 nyeretlen viadal után szerezte meg első futamgyőzelmét a mogyoródi pályán a Hondával. édesapja, John Button szintén autóversenyző volt, Jenson már nyolcesztendősen gokartozott, majd három éve a Brawn GP-vel nyert F1-es világbajnokságot. Az édesapa, aki szintén ott volt a sajtótájékoztatón éppen vasárnap, a Magyar GP napján ünnepli 67. születésnapját. A brit versenyző jelenleg hetedik a vb-pontversenyben, 86-tal lemaradva az éllovas Alonsótól. További cikkek Fernando Alonso duplán ünnepelhet a Hungaroringen Magyar Nagydíj - Kiss Pál Tamás a dobogót célozza meg Mogyoródon Magyar Nagydíj - Több mint 600 ezer dollárral nőtt a jogdíj Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 805 | Megjelenítve: 711 - 720 |