Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
![]() |
Az új Škoda Superb ígérkezik a leginkább értékálló autónak |
|
2015. június 02.
Nyolc piac, köztük a magyar piac, négy maradványérték vizsgálat, egy győztes: az új Škoda Superb már két hónappal a piaci bevezetése előtt elnyerte az európai középkategóriás autók között a legértéktartóbb modell címet.
|
![]() |
![]() Hét független szolgáltató szervezet mérései szerint (EurotaxGlass, CAP, DAT valamint IBS Automotive) a Škoda új zászlóshajója győzedelmeskedett a közvetlen versenytársak felett. Az EurotaxGlass vizsgálatot hat európai országban végezték el (Németország, Olaszország, Franciaország, Spanyolország, Magyarország valamint Lengyelország), és a Škoda új zászlóshajójának számított várható maradványértéke három év alatt és 90 000 km megtétele után az eredeti vételár 49 és 40 százaléka közé eshet. Németországban, egy másik vizsgálatban a CAP /DAT 50 százalékos ártartást jósolt (három év és 60 000 km után) az új Superb-nek. Magyarországon is az új Superb tartja legjobban az árát, 3 év és 90 000 km után az éréke 51%-át tartja meg. Az Egyesült Királyság területén a CAP intézet az új Superb maradványértékét 45 százalékra becsülte (három év és 36 000 mérföld megtétele után). A cseh piacon az IBS Automotive elnevezésű szolgáltató számította ki az ár tartósságát és azt találta, hogy négy év valamint 120 000 km megtételét követően a Superb ára 38 százalékon állt meg. Az EurotaxGlass, CAP, DAT, valamint az IBS Automotive a nemzetközi autókereskedelmet kiszolgáló elemzőcégek. A több márka bevonásával végzett vizsgálatok az újonnan bevezetett modellek várható értékállóságát voltak hivatottak megjósolni. ![]() „A négy elemzésben elért győzelem azt bizonyítja, hogy új vezető modellünk minősége és értékállósága egyaránt kiváló” - mondta Werner Eichhorn, a Škoda értékesítési és marketing igazgatója. „Az új Superb-bel szeretnénk új vevőket meghódítani a márka számára mind az üzleti, mind pedig a magánszektorból.” A legutóbbi maradványérték vizsgálatok során a következő modelleket vették nagyító alá a Škoda Superb új típusa mellett: Ford Mondeo, Hyundai i40, Opel (Vauxhall) Insignia, Citroen C5, Toyota Avensis, Peugeot 508 valamint Mazda 5. A típusváltozat piactól függően változott, de az eredmény mindig ugyanaz: a nyertes az új Superb. Az értékelésben olyan szempontok szerepeltek, mint a fogyasztás/CO2 kibocsátás, ár/érték arány, minőség valamint megbízhatóság. A dizájn és a márka egyes vonatkozásai is szerepet játszottak. Meggyőző külső, kiváló műszaki tulajdonságok és minden igényt kielégítő tágasság: a teljesen új tervezésű Škoda Superb magasra tette a lécet piaci szegmensében. A Škoda zászlóshajója forradalmasította a márka arculatát. A Škoda a Volkswagen Csoport innovatív moduláris keresztmotoros platformján (MQB) alapuló harmadik generációs csúcsmodellje új szintre emelte a biztonságot, a hálózatba kapcsolás mértékét, valamint a környezetbarát jellemzőket, ezáltal a középkategóriás autók legjobbjai közé került. A Škoda Superb 2001 óta áll a Škoda modellpalettája csúcsán. A mai napig a márka világszerte mintegy 700 000 első és második generációs modellt szállított ki a vásárlóknak. Ezzel kategóriája egyik legnépszerűbb autójává vált. ![]() Kulcsszavak: járműipar, skoda, Superb, új modell
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|