Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A Mercedes-Benz az ügyfélkiszolgálásban is vezető szerepet tölt be |
||
2014. november 10.
Az összes kategóriában első helyen végzett a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” megmérettetésén. A csillagos márka már a korábbi években is több kategóriában dobogós, illetve első helyezést ért el. Az idei hármas győzelemmel a kis- és középvállalatok versenyében egyedülálló sikertörténet íródott.
|
A Mercedes-Benz Hungária Kft. minden kategóriában első helyen végzett a ClientFirst Consulting Kft. „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” elnevezésű felmérésében. A díjat azok a márkák birtokolhatják, amelyek teljesítménye kiemelkedőnek bizonyul a meghirdetett –személyes, telefonos és elektronikus– ügyfélkiszolgálási kategóriákban. A Mercedes-Benz 2014-ben mindhárom kategóriában az első helyen végzett a kis- és középvállalatok között. A versenyben a különböző iparágakat képviselő hazai és külföldi szereplők egymással és más ágazatok képviselőivel versenyeznek. Az ügyfélelégedettség nem csupán egy kampány A Mercedes-Benz hazai vezérképviselete először 2011-ben indult a leginkább ügyfélbarát vállalat címéért, és akkori sikereire azóta sem cáfolt rá. Ennek alapja a márka évekkel ezelőtt indított nemzetközi „Delightful Customer Care”, azaz „Lelkesítő Ügyfélkiszolgálás” programja, amely különleges megközelítése a márkával kapcsolatba kerülők kezelésének. A kezdeményezés szerint nem csupán az ügyfélkiszolgálás minőségén javít a vállalat, hanem az egyes ügyfelek kérdéseire, kéréseire és igényeire egyéni válaszokkal reagál. A csillagos márka ugyanis minden ügyfelének személyre szabott megoldásokat kínál, így a hétköznapi értelemben vett ügyfélszolgálat nem lehet teljes mértékben kielégítő megoldás. A folyamatos fejlődés nyomon követhető a Mercedes-Benz által a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” versenyen elért helyezéseken, különösen az idei eredmény fémjelzi a márka törekvéseinek jelentős sikerét. A minőség nem csak az utakon fontos A Mercedes-Benz autói a kezdetektől fogva a minőséget és a megbízhatóságot képviselik. A vonzerő, a tökéletesség és a felelősségtudat azonban nem szabad, hogy csak a modellekben tükröződjön. A különböző szolgáltatások –a próbaúttól a kötelező átvizsgálásig– legalább olyan színvonalat kell, hogy képviseljenek, mint az utakon futó járművek. Ezért a Mercedes-Benz magyarországi vezérképviselete -a kiterjedt kereskedői hálózattal szoros együttműködésben- arra törekszik, hogy minden érdeklődő és tulajdonos számára a legértékesebb információkat és leghasznosabb segítséget nyújtsa. „Filozófiánk szerint az autók és a hozzájuk kapcsolódó szolgáltatások tekintetében a vezetők nem öt csillagot érdemelnek, hanem egyet - ám ez az egy legyen az autó elején. Ügyfeleinknek a legmagasabb szintű élményt nyújtjuk, hogy számukra a márkával fenntartott kapcsolat kiemelkedő jelentőségűvé váljon. Az ügyfélkiszolgálásra is érvényes jelmondatunk: A legjobbat vagy semmit!”- fogalmazott Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója az idei, jelentős győzelemmel kapcsolatban. Az objektivitás elengedhetetlen A ClientFirst Consulting Kft. felmérése nem a szándékot és nem a kezdeményezéseket méri. Több száz objektív felmérés és tesztlátogatás alapján állítja össze a szakértői csoport a rangsort, amely az értékelt vállalkozások számára reális visszajelzést nyújt ügyfélkiszolgálásuk minőségéről. A Mercedes-Benz számára megtisztelő, hogy ezek alapján mind a három ügyfélkiszolgálási kategóriában a lista élén végzett. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autókereskedés, gazdaság, mercedes-benz
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|