Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12536 Megjelenítve: 12531 - 12536
Új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex

Új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex

2012. január 03.
Az országszerte ismert Credo márkájú autóbuszokat gyártó vállalkozás, a Kravtex-Kühne cégcsoport bemutatja új fejlesztésű ...
Részletek
CredoAz országszerte ismert Credo márkájú autóbuszokat gyártó vállalkozás, a Kravtex-Kühne cégcsoport bemutatja új fejlesztésű, elővárosi autóbusztípusát, a Credo Econell 12-t, amely készen áll a Volán társaságok üzemanyag-költségeinek letörésére.

A 40 fejlesztő-mérnök közreműködésével, tizenkét hónap alatt kifejlesztett Econell egy vadonatúj járműkoncepció, amely alacsony tömege, rendkívül hatékony és környezetbarát motorja révén képes akár évi egymillió forint megtakarítására is. A teljes egészében magyar fejlesztésű, árarányosan pedig 85%-ban magyarnak tekinthető termék az európai piacon is egyedülálló paraméterei révén akár külföldön is piacképes lehet.

A Kravtex-Kühne csoport egy 100%-ban magyar tulajdonú gépipari vállalkozás, amely győri és mosonmagyaróvári telephelyein fő profiljaként tíz éve fejleszt és gyárt autóbuszokat. A tavaly csaknem hétmilliárd forintnyi konszolidált árbevételt elérő cégcsoport közvetlenül 470 munkavállalót foglalkoztat, ám beszállítói révén közel 2000 család megélhetését biztosítja. 1999 óta csaknem 900 darab Credo márkájú, magyar buszt gyártottunk és jelenleg is piacvezetők vagyunk az új autóbuszok magyarországi értékesítésében. Kiemelt partnereink, a Volán társaságok mindegyike üzemeltet már Credo buszt, amelyek naponta közel félmillió utast juttatnak célba. Mára az ország minden szegletében közlekednek a Credo márkájú járművek.

CredoMost bemutatkozó termékünk, a Credo Econell 12 egy kétharmad részben alacsonypadlós, tizenkét méter hosszúságú elővárosi autóbusz, amelyet 40, mosonmagyaróvári és győri kötődésű mérnök tervezett. A Szombath Imre főkonstruktőr vezette csapat célja az volt, hogy olyan terméket hozzanak létre, amely egyedülálló paraméterei révén mind a hazai, mind az európai buszpiacon rövid időn belül siker-típussá válhat. Ennek érdekében a hagyományos, 22,5 coll-os kerékméretű buszok tágas és utasbarát kialakítását ötvözték a 19,5 coll-os kerékméretből adódó alacsony tömeggel, amelynek eredménye egy eddig ismeretlen kategória az elővárosi buszok palettáján. A Credo Econell 12 egy kompromisszumoktól mentes, modern és komfortos jármű, amely azonos körülmények között, versenytársainál jóval olcsóbban képes üzemelni.

Ezt a hatékonyságot igazolja az a 900 darab, már átadott Credo autóbusz is, amelyek napi forgalmi körülmények között adnak számot rendkívül alacsony üzemanyag-felhasználásukról. Sokatmondó adat, hogy a már jelenleg is üzemelő, 900 darab Credo autóbusz, évi 70.000 kilométeres, átlagos futásteljesítménnyel és a mai dízelárakkal számolva évente több mint egymilliárd (!) forintnyi üzemanyagot takarít meg az üzemeltetők hasonló paraméterekkel rendelkező, ám elöregedett járműveihez képest.

CredoMint ismeretes, napjainkban több mint 2000, 17 évnél is öregebb, korszerűtlen és környezetszennyező autóbuszt üzemeltetnek a hazai közlekedési társaságok. Ezeknek a járműveknek a cseréje évek óta esedékes, ám érdemi lépések mindeddig nem történtek kiváltásukra. Hisszük, hogy a Credo Econell 12 kifejlesztése áttörést hoz a hazai autóbuszpark megújításának folyamatában, hiszen nem csupán egy új magyar busztípus született, hanem olyan kategóriát teremtettünk, amely mind a Volán társaságok szakmai elvárásainak, mind az elővárosi közlekedésben résztvevő utazóközönség igényeinek is teljes mértékben megfelel.

További cikkek

Ikarus buszokat gyárthatnak Nagyváradon
Használt Volvo buszokat szerezne be a BKV
Az MAN Lion’s City GL jól teljesített az új európai buszrendszer képviseletében Budapesten
Kulcsszavak:
 
Új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex Rekordszámú megrendelés Iveco autóbuszokra Németországban A Lexus IS 200t modell 2015 szeptemberétől kapható Európában A Lexus IS 200t modell 2015 szeptemberétől kapható Európában Új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex Hollandiában nagy siker a Mitsubishi Outlander PHEV Csak egyetlen példányban készült : 110 millió forintot ér a világ legritkább Peugeot-ja! Csak egyetlen példányban készült : 110 millió forintot ér a világ legritkább Peugeot-ja! Új, takarékos busztípust mutat be a Kravtex SsangYong tanulmány a 82. Genfi Autószalonon
 
A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige

A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige

2012. január 03.
2012 januárjától a CITROëN magyarországi kínálatában is megjelenik az újdonság, amely – híven a DS-modellcsalád szelleméhez ...
Részletek
DS3 Ultra Prestige2012 januárjától a CITROëN magyarországi kínálatában is megjelenik az újdonság, amely – híven a DS-modellcsalád szelleméhez – lenyűgözően stílusos, merész és minden porcikájában kifinomultan elegáns: a DS3 ULTRA PRESTIGE! A színek, minták és anyagok eddig még nem látott új változatait kínáló modell a jelenleg is zajló CITROëN CREATIVE AWARDS formatervezési pályázat egyik bátor pályamunkája is lehetne.




Sikkes és egyedi


A CITROëN DS3 Ultra Prestige egyik fő ismertetőjegye az a “Bracelet” fantázianevű bőrkárpit, amellyel a DS4-ben és a DS5-ben is találkozhatunk. De ebben a modellben ez a kárpit is kicsit más, az haute couture-ből ismert, de az autóiparban egészen egyedi megoldással készül: az első üléseken a bőr színezése amolyan “crescendo” módban hajlik fehérből a fekete felé. A harmóniát a műszerfal “Alpin Weiss” nevű fehér bőrkárpitozása teszi tökéletessé. Az utastér egyéb elemei: a duplán varrott szőnyegek vagy a beltér fehér díszítéseivel harmonizáló, fehér színű műszerfali kijelzők is a modern és kifinomult városi sikk jegyében készültek.

DS3 Ultra PrestigeExkluzív külső

A CITROëN DS3 Ultra Prestige természetesen nemcsak belül, hanem kívül is különleges. A modellváltozat négyféle (hófehér, Hickory barna, obszidián fekete és tóriumszürke) színben készül, sportos légterelőket, sötétített üvegfelületeket és 17 collos, szürke selyemfényű BELLONE keréktárcsákat kapott. A tetőre pedig a vadonatúj – Onyx fekete vagy Opálfehér árnyalatban készülő – Monogramme díszítés került, amely a DS-emblémát dolgozza fel nagyon plasztikus, a matt és a fényes felületek váltakozására épülő formában.

Kétféle motorral

A CITROëN DS3 Ultra Prestige THP 155 benzinmotorral, valamint e-HDi 110 Airdream dízelmotorral kerül forgalomba. Ez utóbbi változat CO2-kibocsátása mindössze 99g/km. Mindkét motorváltozathoz hatfokozatú manuális váltó társul.










További cikkek


Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve
Porsche Hungaria: 32 százalékos piaci részesedés az idén
Kulcsszavak:
 
Budapesten is bemutatkozott az új Volkswagen Touareg Budapesten is bemutatkozott az új Volkswagen Touareg A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige Állami hitelgaranciával támogatnák az első autó megvásárlását Romániában A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige Volt egyszer egy Toyota RAV4 A vágy újabb titokzatos tárgya, a CITROËN DS3 Ultra Prestige Vitézy: fél éve egyeztetünk az új rendeletről Új felszereltséggel érkezik a ŠKODA SUPERB Új felszereltséggel érkezik a ŠKODA SUPERB
 
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve

Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve

2012. január 02.
Noha az új autók ára fokozatosan nő, ma átlagosan kevesebbet kell dolgozni egy autóért ...
Részletek
VolkswagenNoha az új autók ára fokozatosan nő, ma átlagosan kevesebbet kell dolgozni egy autóért Magyarországon, mint amennyit mintegy tíz évvel ezelőtt kellett - állítja elemzésében a Porsche Hungaria gépjárműimportőr cég. A felmérés 2003 és 2011 között vizsgálta az átlagos listaárakat és összevetette az átlagjövedelmek, valamint az infláció változásával.

Az adatok szerint Magyarországon az új autók átlagos listaára  2003-ban megközelítette a 3,5 millió forintot, és évről évre szinte egyenletesen nőtt, 2011-ben már meghaladta a 6 millió forintot. A kiinduló évhez mérve a növekedés forintban mintegy 80 százalékos, euróban megközelítőleg 70 százalék. Az elemzés megjegyzi: az átlagárak változását nagyban befolyásolta a szegmensek átrendeződése, az, hogy az olcsó kiskategóriás járművek iránt az érdeklődés fokozatosan a felére csökkent, míg a drágább, alsóközép- és középkategóriás modellek iránt megkétszereződött.

A Volkswagen konszern által gyártott kocsik közül hozva példát, 2003-ban az értékesítések legnagyobb tételét 51,4 százalékkal a Polo méretű kisautók tették ki, ez a szegmens 9 év alatt 25,7 százalékra zsugorodott. Az alsó középkategória (Golf) viszont 30,5 százalékról 52,2 százalékra bővült, és több mint kétszeresére erősödött a kompakt szegmens (Passat) is 2011-re a 2003-as 6,8 százalékról. A vizsgált időszakban ugyanakkor a 2003. évihez képest a nettó átlagjövedelem 60 százalékkal, a fogyasztói árak 50 százalékkal lettek magasabbak.

VolkswagenA 2003. évi szegmensarányokkal súlyozva viszont az újautó-listaárak átlaga mintegy 38 százalékkal nőtt csupán, és így már jóval alatta marad az átlagjövedelem növekedésének és az inflációnak is. Ennek alapján ma kevesebbet kell dolgozni egy autóért, mint 2003-ban kellett - mutat rá az elemzés. Akkor az átalagárak és átlagbérek figyelembevételével 38,3 hónap munkájába került az autó, míg 2011-ben 33,3 hónapba.

A relatíve olcsóbb árakhoz hozzájárul az is, hogy az elmúlt évek alatt a gyártók egyre növelték a modellek méretét és felszereltségét is, emellett törekedtek az üzemanyagfogyasztás mérséklésére - jegyzi meg az elemzés. Ma már szinte minden autó alapfelszereltségéhez hozzátartozik az ABS/EPS, az oldal- és függönylégzsák, a klíma, a távirányítású központi zár, az elektromos tükrök, a fedélzeti számítógép, a szervokormány és a CD-s rádió. Ezek 2003-ban még extrának számítottak, és összességében mintegy 1 millió forintba kerültek.

További cikkek

A Ford a Cambridge-i egyetem szakembereivel közösen tervez autókat a csökkentlátók számára
újabb „Think Blue.“ kampányt indít a Volkswagen
Porsche Hungaria: 32 százalékos piaci részesedés az idén
Kulcsszavak:
 
Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve Ernyő és napelemes töltőállomás Hatalmas várakozás övezi az új Toyota GT86-ot Hatalmas várakozás övezi az új Toyota GT86-ot Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve Az Audi A3 viselheti a 2014-es “Világ Év Autója” címet Elektromos töltőkutakkal a fenntartható fejlődésért Elektromos töltőkutakkal a fenntartható fejlődésért Kevesebbet kell dolgozni ma egy autóért, mint tíz éve Alacsony sebességű ütközéskerülő rendszer az új B-MAX-ban
 
Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje

Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje

2012. január 02.
Decemberre elérte a 4-es metró készültségi szintje a 70 százalékot - tájékoztatta a DBR Metró Projekt ...
Részletek
4-es metróDecemberre elérte a 4-es metró készültségi szintje a 70 százalékot - tájékoztatta a DBR Metró Projekt Igazgatóság az MTI-t.

Az alagútépítés tavalyi befejezésével az összes állomáson véget értek a szerkezetépítési munkálatok, tehát az összes betonépítmény elkészült. A jelenleg zajló munkákról a DBR közölte: a belső beépítők minden állomáson elkezdtek dolgozni, a budai oldalon már van olyan állomás, ahol a belső beépítés a végéhez közeledik. A budai állomásokon nagyrészt beépültek a mozgólépcsők, az üzemi terek, zajlik a falfelületek végleges arculatának kialakítása, a gránitlapok lefektetése, és hamarosan megkezdődik az utastájékoztató rendszer elemeinek legyártása.

A legelőrehaladottabb állapotban a Tétényi úti állomás van, a pesti oldalon még nem ennyire látványos a készültségi fok, de a szerkezetépítési munkák befejezésével az elkövetkezendő hónapokban itt is felgyorsulnak a belső beépítési munkák. A rendszerek, illetve áramellátó berendezések építője szintén dolgozik a belső beépítővel összehangoltan. Ez a nagy munkafázis magában foglalja a biztosítóberendezések, az automatikus vonatvezérlési rendszer, a hírközlési berendezések, tűzjelzőrendszerek, állomási és központi felügyeleti berendezések telepítését is.A vágányépítés is zajlik, a kivitelező jelenleg a Duna alatt, a Szent Gellért tér és a Fővám tér között fekteti le a síneket.

4-es metróJanuárban várhatóan befejeződik a kelenföldi járműtelep műszaki átadás-átvétele, miután az épületek elkészültek. A járműtelep épületeinek összterülete megközelíti majd a 20 ezer négyzetmétert. Az 1500 négyzetméteres pályafenntartási épület mellett az ötezer négyzetméteres központi épület földszintjén kapnak helyet a javítóműhelyek, a nyolcemeletes toronyház szintjein pedig a diszpécserek fogják irányítani a teljes vonal forgalmát. A járműtároló épület a legnagyobb a maga 11 ezer négyzetméteres alapterületével, a depó száz metrókocsi befogadására lesz alkalmas.

Az építkezés előrehaladtával a felszínen egyre több területet adnak vissza, mára döntően már csak az állomások feletti részek vannak elkerítve. Ezeket a korlátozásokat azonban még hosszabb ideig fenn kell tartani, mert a belső beépítéshez szükség van a leadónyílásokra. Az egyes állomások fölötti területek közül már van, amelyik elkészült, ezek végleges átadása 2012-ben, illetve 2013-ban történhet meg, de ahol lehetséges, ott szűkíti a DBR a munkaterületeket.

A Baross téren még folyamatban van a felszínt rendező cég kiválasztása, a Móricz Zsigmond körtéren pedig civil kezdeményezésre a felszínrendezés koncepciójának újragondolása van folyamatban.

További cikkek

Optimistán várják az új évet a német gazdaság meghatározó szereplői
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben
Kulcsszavak:
 
Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje Az Audi Hungaria új tanulóállomásokat adott át a járműgyártásban Jövőre a Nissan is csatlakozik a Formula E elektromos versenysorozat mezőnyéhez Jövőre a Nissan is csatlakozik a Formula E elektromos versenysorozat mezőnyéhez A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyártó az Interbrand szerint A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyártó az Interbrand szerint Elérte a 70 százalékot a 4-es metró készültségi szintje Nem kötöttek cascót az új rendőrautókra A Toyota megkezdi a vadonatúj Yaris Cross forgalmazását A Toyota megkezdi a vadonatúj Yaris Cross forgalmazását
 
Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben

Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben

2012. január 02.
2011. december 16-án, pénteken a tajvani FASC (Formosa Automobile Sales Corporation) gyártósoráról legördült az ...
Részletek
DAF2011. december 16-án, pénteken a tajvani FASC (Formosa Automobile Sales Corporation) gyártósoráról legördült az ezredik, helyben összeszerelt DAF CF85-ös teherautó. A DAF 2006 óta van jelen aktívan Tajvanban, ahol tavaly az európai márkák között piacvezető volt a nehéz vontatók kategóriájában.

Tajvanban a Formosa Automobile Sales Corporation látja el a DAF-teherautók forgalmazását és gyártását. Hetente átlag tíz CF típus készül úgynevezett CKD-rendszerben, azaz komplett járművekké összeszerelhető készletekből, melyeket a DAF Trucks eindhoveni gyára szállít Tajpejbe. Az FASC dolgozóit a DAF tanította be, így garantálható, hogy a Tajvanban összeszerelt teherautók ugyanolyan magas minőségi normáknak felelnek meg, mint az Eindhovenben vagy a Leylandnél gyártott haszonjárművek.
A DAF két- és háromtengelyes CF85 vontatókkal és alvázakkal látja el a tajvani piacot.

„Ezek a típusok kis önsúlyuknak és nagy raksúlyuknak köszönhetően ideálisak a nehéz áruk terítésére, emellett kimagasló kényelmet nyújtanak a járművezető számára, kompakt kialakítású fülkéjükhöz pedig nagy motorteljesítmény társul” – mondta Seiko Chen, az FASC elnöke. „A DAF-fal kialakított együttműködésünk célja piaci pozíciónk további erősítése: 2012-ben a CF típusból regisztrált mennyiséget szeretnénk az idei 450 db-hoz képest 650 db-ra növelni. Ezenkívül vizsgáljuk a DAF LF áruterítő jármű helyi összeszerelésének lehetőségét is.”

DAF„Büszkék vagyunk az FASC-vel kialakított együttműködésre” – nyilatkozta Michiel Kuijs, a DAF Trucks N.V. értékesítési divíziójának ügyvezető igazgatója. „Az FASC piacvezető, professzionális partnerünk, amely céltudatosan törekszik a DAF pozíciójának további erősítésére Tajvanban. Piaci tapasztalata és tartósan sikeres működése hozzá fogja segíteni ennek a célnak az eléréséhez.”










További cikkek


Optimistán várják az új évet a német gazdaság meghatározó szereplői
Ikarus buszokat gyárthatnak Nagyváradon
Az MAN Lion’s City GL jól teljesített az új európai buszrendszer képviseletében Budapesten
Kulcsszavak:
 
A Renault negyedéves bevétele csaknem 14 százalékkal nőtt A Renault negyedéves bevétele csaknem 14 százalékkal nőtt Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben Megugrottak az autóeladások Kínában Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben A Continental új komputertomográfot helyezett üzembe abroncsai teszteléséhez Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben Igazi sikertörténet lett a Citroen roncsprémium akciója Elkészült az ezredik DAF a tajvani összeszerelő-üzemben Az Irányjelző Közlekedési Magazin a 83. Genfi Autószalonon
 
Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára

Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára

2012. január 02.
Az újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágulnak az üzemanyagok: a forgalmi adó 25-ről ...
Részletek
Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok áraAz újév első napján a 2 százalékpontos áfa-emelés miatt drágulnak az üzemanyagok: a forgalmi adó 25-ről 27-százalékra növelése 6, illetve 7 forinttal emeli a 95-ös benzin és a gázolaj átlagárát a számítások szerint.

A benzin átlagára január 1-től így 406-408 forintra, a gázolajé pedig mintegy 427 forintra nő. A Mol Nyrt. a héten a piaci változások miatt a benzin árát emelte bruttó 5 forinttal, a gázolaj ára nem változott. A két üzemanyag ára az idén november közepe után érte el eddigi történelmi csúcsát, akkor a benzin átlagára 402-404, a gázolajé pedig 430 forint volt.



A mostani áfa-emeléssel a benzin ára új csúcsra kerül. Az idén január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt.
Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.

További cikkek

Ikarus buszokat gyárthatnak Nagyváradon
újabb „Think Blue.“ kampányt indít a Volkswagen
Az új Ford Focus Electric fantasztikus eredményekkel mutatkozik be
Kulcsszavak:
 
A Volkswagen elektromos töltőpontokkal borítaná be Európát A Volkswagen elektromos töltőpontokkal borítaná be Európát A Magyar csapatok már Rotterdamban várják a versenyt A Magyar csapatok már Rotterdamban várják a versenyt Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára A KDB elutasította a miskolci villamos tender elleni keresetet Az AUTOBEST zsűri a 2017-es év ”Európa legjobb vétele” díjjal ismerte el a SEAT Atecát Az AUTOBEST zsűri a 2017-es év ”Európa legjobb vétele” díjjal ismerte el a SEAT Atecát Az áfa-emelés miatt nő az üzemanyagok ára Tovább csökkennek a gépkocsieladások az EU-ban, Magyarországon növekszik az értékesítés
 

Találatok száma: 12536 Megjelenítve: 12531 - 12536