Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13031 - 13040 |
Ősszel érkezik a Ford Tourneo Custom |
||
2012. március 20.
Már idén ősszel megérkezik a hazai márka- kereske- désekbe a Ford 2014-ig teljesen...
|
Már idén ősszel megérkezik a hazai márkakereskedésekbe a Ford 2014-ig teljesen megújuló haszongépjármű-kínálatának legújabb modellje, a Tourneo Custom, amelynek tanulmányautó változatát a Genfi Autószalonon leplezték le, sorozatgyártásra érett változata pedig a Birminghami Haszonjármű Kiállításon mutatkozik majd be áprilisban. A nyolc és kilenc üléssel, rövid, illetve hosszú tengelytávolsággal is megrendelhető Tourneo Custom személyautós dinamizmusával, vezetőközpontú cockpit-kialakításával és újonnan formatervezett utasterével a jármű a személyes használatú haszonjárművek, az életstílus-modellek és az exkluzív személyszállító járművek vásárlóit célozza meg. A Ford bejelentette, hogy a dinamikus, új Tourneo Custom még idén megjelenik az európai és egyéb globális piacokon, így várhatóan ősszel megérkezik a magyarországi márkakereskedésekbe is. A stílusos megjelenésű személyszállító jármű koncepcióját rengetegen megcsodálták a Genfi Autószalonon. Az új modell az első abból a sorozatból, amelyekkel a Ford 2014-ig teljesen megújítja haszonjármű-kínálatát. A Tourneo Custom sorozatgyártású változata áprilisban mutatkozik be a Birminghami Haszonjármű Kiállításon. “A látványos, új Tourneo Custom igazi forradalmat robbant ki a Ford haszonjármű-kínálatában.” - fogalmaz ki Stephen Odell, a Ford Európa elnök-vezérigazgatója. “Ez a kívül-belül fantasztikus megjelenésű személyszállító rendkívül praktikusnak ígérkezik a mindennapi használatra, ugyanakkor vezetése is kiváló élmény.” A stílus és a funkcionalitás új szintje Drámaian újszerű megjelenésével, személyautós utasterével és menetdinamikájával, intelligens technológiáival és alacsony fogyasztásával a Ford Tourneo Custom új dimenziókat nyit a személyszállító járművek kategóriájában. Modern, áramvonalas külsejével a Tourneo Custom ugyanazzal a dinamikus karakterrel bír, ami a kinetikus dizájn elvei alapján megformált személyautókat is jellemzi: a jármű sportos kiállású, vállvonala látványosan emelkedik, trapéz alakú hűtőrácsa és erőteljes lökhárítói pedig szinte vonzzák a tekintetet. A nyolc illetve kilenc üléssel is elérhető Tourneo Custom rövid tengelytávval (a jármű hossza 4,97 méter) és hosszú tengelytávolsággal (a jármű hossza 5,34 méter) is megrendelhető; mindegyik modellváltozat hatalmas teret kínál az utasok és csomagjaik számára. A hosszú tengelytávú kivitel harmadik üléssora mögött egészen rendkívüli méretű csomagtér található. A Tourneo Custom magassága kevesebb, mint két méter, így az autó gond nélkül megfelel a legtöbb parkolóházban használatos magasságkorlátozásoknak. Rugalmasan alakítható, személyautós belső tér A Tourneo Custom újonnan tervezett, kiváló minőségű anyagokból felépített utastere olyan kifinomult, mint egy személyautó kabinja. A stílusos, jól formázott műszerfal szinte körülöleli a vezetőt, és olyan technológiákat hordoz, amelyek egyértelműen a Ford személyautó-kínálatát idézik. A tág határok közt állítható vezetőülés és kormányoszlop segítségével a jármű vezetője könnyedén kialakíthatja a számára ideális üléshelyzetet. A teljesen új tervezésű hátsó ülések könnyedén, számos konfiguráció szerint beállíthatók, sőt ki is emelhetők az autóból. Az utasokat tágas belső tér és teljes egészében kárpitozott kabin öleli körül. Intelligens járműtechnológiák A Tourneo Custom számos innovatív szolgáltatást kínál: •ECOnetic Technológiák – a Ford modern, alacsony CO2-kibocsátást biztosító megoldásai, köztük az Auto-Start-Stop rendszer és az Intelligens Regeneratív Töltés minden V emissziós szintű modellben megtalálhatók •SYNC hangvezérléses, fedélzeti csatlakozási rendszer – segítségével mobiltelefonok és zenelejátszó eszközök csatlakoztathatók és hangvezérléssel kezelhetők •Vészhelyzeti Asszisztens – a SYNC részét képező új berendezés révén egy baleset után az autóban ülők kapcsolatba léphetnek a segélyszolgálatokkal; a rendszer pontosan megadja az operátornak a jármű helyzetét •Fejlett védelmi rendszer – vezető- és utasoldali, valamint oldal- és függönylégzsákokkal •Tolatókamera – a visszapillantó tükörbe integrálva •Sávelhagyásra Figyelmeztető Rendszer és Vezetőfigyelmeztető Rendszer – a legmodernebb vezetősegítő rendszerek figyelmeztetik az autóst, ha a jármű akaratlanul kitér a sávból, vagy ha az autóson a kifáradás jelei mutatkoznak Kiemelkedően takarékos Az autóhoz a Ford 2,2 literes Duratorq TDCi dízelmotorjának továbbfejlesztett változata rendelhető meg háromféle (100, 125 és 155 lóerős) teljesítménnyel. A hatfokozatú manuális váltóművel és széria Auto-Start-Stop rendszerrel felszerelt Turneo Custom átlagfogyasztása vegyes üzemmódban 6,9 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig 182 g/km. A Tourneo Custom a Ford új globális padlólemezére épül, ami garantálja az autó agilis viselkedését, élvezetes vezethetőségét és személyautós dinamizmusát, valamint kifinomult gördülési kényelmét és alacsony zajszintjét; a kiemelkedően funkcionális és tartós jármű üzemben tartási költsége alacsony, a két év/50 ezer kilométeres szervizintervallum pedig kifejezetten kedvező. “Az utastér személyautós komfortjához és felszereltségéhez rendkívüli praktikum és alacsony fenntartási költség társul.” – fejti ki Barry Gale, a Ford Európa főmérnöke. “Ez a stílusos, zseniális képességű jármű tovább öregbíti majd a Ford hírnevét, mint olyan gyártóét, amely hosszú távon is megbízható és értéktartó autókat kínál.” A Ford haszonjárművek új generációja A Ford Tourneo Custom – más új Ford haszonjárművekkel együtt – 2012 áprilisában mutatkozik be a Birminghami Haszonjármű Kiállításon. Ugyancsak 2012-ben mutatja be a Ford a nagyobb méretű és nagyobb teherbírású Tranzit-változatokat is. Ezek a modellek a globális piacra készülnek – észak-Amerikát is beleértve –, és hátsókerékhajtásúak. Az új Tourneo Custom gyártása 2012 közepén kezdődik a Ford törökországi Kocaeli üzemében, és az autó az év későbbi szakaszában jelenik meg a márkakereskedésekben. További cikkek Magyarországon nőtt, az EU-ban zsugorodott az autópiac Ezzel még a keleti part – nyugati part táv is gyerekjáték Volkswagen Haszonjárművek - rekord kiszállítás, forgalom és eredmény 2011-ben Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Volkswagen Haszonjárművek - rekord kiszállítás, forgalom és eredmény 2011-ben |
||
2012. március 20.
A Volkswagen Haszon- járművek a vásárlóknak történt kiszállítása- ival, forgalmá...
|
A Volkswagen Haszonjárművek a vásárlóknak történt kiszállításaival, forgalmával és eredményével is rekordot állított fel a 2011-es gazdasági év során. A kishaszonjárművek kategóriájában Európa vezető márkája világszerte több mint félmillió járművet szállított ki a tavalyi év során, és 8,985 milliárd euróra növelve forgalmát. A Volkswagen Haszonjárművek működési eredménye mindezek mellett 449 millió euróra bővült, miközben forgalomarányos működési eredménye 3,4-ről 5 százalékra nőtt. Mint Dr. Wolfgang Schreiber, az igazgatótanács szóvivője kiemelte: „A Volkswagen Haszonjárművek továbbra is a hosszú távon fenntartható növekedés pályáján halad. Elmúlt évi kiváló eredményeink meggyőzően igazolják mindazon bizalmat, amellyel vásárlóink viseltetnek termékeink iránt.” Kiszállítások – 2011 A vállalat a tavalyi év során 528.810 könnyű haszonjárművet szállított ki (a megelőző évben: 435.700), ami 21,4 százalékkal múlja felül a korábbi esztendőét. A márka 2011-es sikereinek motorja, egyben legnépszerűbb modellje a Caddy volt, amely világszerte összesen mintegy 160.600 kiszállított példánnyal 24,8 százalékos (a megelőző évben: 128.800) növekedést hozott. Európában a márka 27,1 százalékkal több, összesen mintegy 132.000 járműve talált gazdára, első ízben kategóriájának élére emelve a Caddy családot. „21,8 százalékos piaci részesedéssel és mintegy 10 ezer darabbal vezetve a második helyezett márka előtt, szilárd pozíciót sikerült kialakítanunk ezen intenzív verseny jellemezte piacon” – jelentette ki Harald Schomburg, az igazgatótanács elnöke. A Volkswagen Haszonjárművek eltökélt e vezető szerep megőrzésében. „Sikerrel aknáztuk ki a piac kínálta lehetőségeket, amelyeket más gyártók e piaci kategóriába újonnan érkezve csupán az elkövetkező évek során igyekeznek majd megtenni” - folytatta Schomburg. A Caddy 53.700 eladott példánnyal és 49,3 százalékos piaci részesedéssel Németországban is ismét az élen végzett. A Transporter, Caravelle, Multivan és California modelleket felsorakoztató T5 sorozat értékesítése világszerte 5,2 százalékos növekedéssel 155.800 darabot ért el 2011 során (a megelőző évben: 148.100). Európában 129.000 T5 talált gazdára, 4,4 százalékkal több, mint 2010 folyamán, amelyekből 56 ezret Németországban szállítottak ki. A T5 Európában és Németországban – 24,5 illetve 39,9 százalék piaci részesedéssel – egyaránt nagy előnnyel vezette a piacot 2011-ben. Hasonlóképpen folytatódott a Crafter 2011-es sikersorozata, s 5,7 százalékos bővüléssel 39.600 darabon (a megelőző évben: 37.500) zárt. A Crafter összesen 32.000 járművet kitevő európai eladásai öt százalékkal alakultak magasabban, amelyből a német piac mintegy 12.000 darabos volument képviselt. A Volkswagen Haszonjárművek termékpalettájának új tagja, az Amarok pick up értékesítése háromszorosára bővült első teljes piaci éve során, s összesen 66.500 darabot (a megelőző évben: 22.500) tett ki. E mennyiség több mint fele, azaz 34.000 jármű Dél-Amerikában talált gazdára, mindjárt megduplázva a korábbi esztendő volumenét. Európában az Amarok 14.000 példányban kelt el, ami a 2010-es mennyiségnél közel 12 ezerrel több Volkswagen pick up-ot jelent. Németországban az Amarok 28,9 százalékos piaci részesedéssel első ízben bizonyult piacvezetőnek 2011 során, miközben 4.200 darabos értékesítési volumene immár kétszerese a korábbinak. Ugyancsak az élen végzett az Amarok Ausztriában 32,9, illetve Svájcban 25,4 százalékos piaci részesedéssel. Az Amarok 2012 júniusától a „hazai”, azaz a hannoveri gyárban is készül majdduplafülkés (DoubleCab) változatban . Az itt gyártott modellek az európai és afrikai piacokra kerülnek, míg Dél-Amerikát illetve a további piacokat az argentínai Pacheco üzem szolgálja ki. „Ez ismét kedvezőbb pozíciót biztosít számunkra e kemény verseny jellemezte piaci környezetben, s rövidtávon gyakorlatilag korlátlan kapacitást jelent” – hangsúlyozta Schreiber. Az Amarok hannoveri gyártása több mint ezer dolgozónak biztosít munkát. „Ez egyben azt is jelent, hogy nagy hagyományokkal rendelkező hannoveri gyárunk továbbra is magas kihasználtsággal, produktív és nyereséges módon üzemelhet” – tette hozzá Schreiber. A Saveiro kiszállításai 10,6 százalékkal, összesen 81.200 darabra (a megelőző évben: 73.400) bővültek, míg a 25.100 példányban értékesített T2 volumene 3,6 százalékkal marad el a korábbi esztendő 26.100 darabos mennyiségétől. A Volkswagen Haszonjárművek 2011 során Európában egyértelműen az élen végzett a városi kisáruszállítók, vagyis a Transporter és a Crafter kategóriájában. „A Volkswagen Haszonjárművek ezzel sorozatban már ötödik alkalommal piacvezető Európában, miközben még tovább is tudtuk növelni előnyünket” – hangsúlyozta Schomburg. A Volkswagen Haszonjárművek további piacain is kiváló eredményeket ért el, Közép- és Kelet-Európában 36.500 (+36,6 százalék), az ázsiai/csendes-óceáni térségben 11.700 (+48,2 százalék), illetve Dél-Amerikában 141.100 (+20,6 százalék) járművet szállítva ki vásárlóinak. Mint Schomburg kiemelte, tekintettel kiváló termékpalettájára, specializált márkakereskedői és importőrei segítségével folyamatosan ügyfelei igényeire összpontosító tevékenységére, valamint kifejezetten pozitív márkaimázsára, világszerte további jelentős növekedési potenciált lát a Volkswagen Haszonjárművek előtt. Pénzügyi mutatók – 2011 A Volkswagen Haszonjárművek pénzügyi mutatói 2011-ben rekord értékeket értek el. „Elsősorban a Caddy és az Amarok sorozatok értékesítésének növekedése emelte meg a 2010-es évhez képest eredményünket” – magyarázta Klaus-Dieter Schürmann, a márka igazgatótanácsának a pénzügy és az IT területeiért felelős tagja. A márka forgalma 21,5 százalékkal 8,985 milliárd euróra (a megelőző évben: 7,392 milliárd euró) emelkedett, míg 449 millió eurós (a megelőző évben: 232 millió euró) működési eredménye eddigi abszolút rekordnak számít. Klaus-Dieter Schürmann ezzel kapcsolatban kiemelte: „E kiváló eredmény egyszerre tulajdonítható az értékesítési volumen emelkedésének, illetve az anyagköltségek az eredményesebb beszerzési tevékenységből adódó mérséklésének.” Szintén igen pozitív eredmény a 480 millió euróra adódó nettó cash-flow. A 17,5 százalékos tőkearányos eredmény, egyértelműen a minimumként meghatározott kilencszázalékos érték felett alakult. „Vállalatunkat tekintélyes eredmény és elkötelezett kollektíva, korszerű folyamatok, vezető műszaki színvonalú termékek, valamint szilárd pénzügyi alapok jellemzik. E tényezők továbbra is biztosítják mindazon rugalmasságot, amellyel az elkövetkező évek során is sikeresen erősíthetjük tovább pozícióinkat vetélytársaink nemzetközi mezőnyében” – mutatott rá Schürmann. Kitekintés a 2012-es évre „Annak érdekében, hogy mérsékeljük a hagyományos európai piacok ingadozásai felé meglévő piaci kitettségünket, néhány éve már sikeresen fokozzuk az Európán kívüli feltörekvő piacokon kifejtett tevékenységünket” – mondta Schreiber. E hónaptól például a Multivan a kínai, míg a Transporter és a Multivan az indonéz piacra is megérkezik. A márka további új piacaiként jelenik meg 2012-ben Nigéria, Angola és a szub-szaharai régió. „Csúcsminőségű termékeink révén minden lehetőségünk adott, hogy e térségekben is folyamatosan és hatékonyan aknázzuk ki piaci lehetőségeinket, természetesen alapvető európai piacaink elhanyagolása nélkül erősítve tovább márkánk nemzetközi jelenlétét” – folytatta Schreiber. Mint az igazgatótanács szóvivője elmondta, a Volkswagen Haszonjárművek ennek megfelelően közép- illetve hosszú távú célkitűzéseként globális piaci részesedését a jelenlegi 5,4 százalékról 10 százalékra tervezi bővíteni. További cikkek Fiat Panda az olasz kormánypalotában Hangtalanul Párizson át – Indul a franciaországi Golf Blue-e-Motion flotta Magyarországon nőtt, az EU-ban zsugorodott az autópiac Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az új Citroën DS5 Magyarországra érkezett! |
||
2012. március 20.
A Citroent 90 éve az új utak keresése teszi azzá, ami. Leg- frissebb újításaként a márka ..
|
A Citroent 90 éve az új utak keresése teszi azzá, ami. Legfrissebb újításaként a márka a közelmúltban úgy döntött, hogy szélesíti kínálatát, mégpedig egy – a klasszikus modellskálát kiegészítő – prémium modellcsalád megalkotásával. Ez lett a DS. A DS-modellek olyan ügyfeleknek készülnek, akik egyedi, határozott karakterű autóra vágynak. Olyanoknak, akiknek a prémium kategóriáról is határozott, modern, XXI. századi elképzeléseik vannak. 2011 végén új szakasz kezdődött a DS-modellcsalád történetében: színre lépett a Citroen DS5. A különleges, innovatív modell egyrészt tökéletesen megtestesíti a márka vezéreszméjét, a „Créative Technologie”-t, másrészt felépítésében, stílusában felette áll minden hétköznapinak és megszokottnak, a belőle áradó kifinomultság utánozhatatlan érzéki élményt ígér. A Citroen DS5 azt az örömet nyújtja, amelyet akkor érzünk, amikor nap mint nap egy igazán kivételes autót vezethetünk. Az eredeti technológiai újításokat hozó Citroen DS5 első pillantásra meglepi, másodikra pedig elvarázsolja szemlélőit. Hogy mivel? Stílusával: a Citroen DS5 kivételes darab. Vonalvezetése merész, de szoborszerűen esztétikus és letisztult, aerodinamikai szempontból tökéletesen megmunkált, a Citroen tudásának csúcsa. A kifinomult enteriőrt nemes anyagok (fényes bőr, alumínium) és olyan egyedi kárpitok díszítik, mint a francia értelemben vett luxus legjavát képviselő „Bracelet” elnevezésű, a karórák fémszíjára emlékeztető kiképzésű üléskárpitok. Intelligens kialakításával: a nem mindennapi autó a prémium kategória új megközelítését tükrözi, melyben a kompakt külső tágas és kényelmes belső teret rejt. Nyoma sincs az esztétikai és kényelmi szempontok között megszokott kompromisszumoknak. A DS5-öt vezetni és utazni benne: egyformán öröm. Műszaki megoldásaival: megtalálható benne a Citroen technológiai kínálatának legjava. Az intelligens kipörgésgátló, a második generációs véletlen sávelhagyásra figyelmeztető berendezés, a környező forgalom függvényében változó beállítású fényszórók, a színes kivetítős head-up display vagy a tolatókamera. A Citroen DS5 az első olyan Citroen-modell, amely a Hybrid4 elnevezésű full hibrid dízel technológiával kerül forgalomba. Az új technológia erőssége a nagy teljesítmény (200 lóerő, négykerék-meghajtás), az újfajta vezetési élmény (teljesen elektromos üzemmódú városi használat, Sport üzemmódban „boost” elektromos rásegítés) és a mindössze 99 g/km CO2-kibocsátás. Menettulajdonságaival: a Citroen DS3 és DS4 mintájára a DS5-öt is egyedülálló útérzékelés és azonnali, érzékeny reakciók jellemzik. Minden körülmények között dinamikus, ugyanakkor higgadt vezetést tesz lehetővé. Hangulatával: a Citroen DS5 egyfajta fantáziavilágba repíti utasait, és nem mindennapi utazásra invitál. A vezetőülés a repülőgépek cockpitjére emlékeztet, ahol elmosódik a határ a képzelet világa és a valóság között. A DS-modellcsalád tehát immár háromtagú: a DS3 és a DS4 mellé megérkezik a DS5 is. Mindhárom modell Franciaországban készül, de szerte a világban forgalmazásra kerül. 2012-től a Citroen DS5 Oroszországban, Latin-Amerikában és Kínában is kapható lesz. és a család várhatóan tovább bővül… További cikkek Alacsony sebességű ütközéskerülő rendszer az új B-MAX-ban Luxus a felső-középkategóriában Fiat Panda az olasz kormánypalotában Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Nissan Qashqai-t kapott születésnapjára Berki Krisztián |
||
2012. március 20.
Nagy ember, nagy meglepetés. Na persze nem Berki Krisztián magassá- gára céloztunk ...
|
Nagy ember, nagy meglepetés. Na persze nem Berki Krisztián magasságára céloztunk, sokkal inkább a mai torna világában betöltött súlyára, és ehhez méltó ajándékára, amit hétfőn vehetett át a Nissan Hovány budapesti márkaképviseletén. Berki Krisztiánt a nyári londoni olimpia nagy arany esélyeseként emlegetik. Hogy mostantól csak a feladatára koncentrálhasson, és az utazás semmilyen problémát ne okozzon számára, a Nissan Hovány a japán márka magyarországi importőrével karöltve úgy gondolta, támogatja a világbajnokot egy vadonatúj Qashqai-jal. Krisztián menedzsmentjével, a Felix Promotion-nel hamar meg is egyeztek a részletekről. Lett hát nagy fény, füst, zene, torta, s ami szem-szájnak ingere a Hovány Autócentrumban, a Rákóczi híd pesti hídfőjénél. Ide lépett be az éppen aznap 27 éves Berki Krisztián, mit sem sejtve, merthogy hiába a nagy rendezvény, sikerült a köszöntést titokban tartani előtte. Tisztelői, barátai sporttársai várták az autó körül, ahová üzleti tárgyalást színlelve hívta menedzsere, Rácz Félix. "Lassan minden álmom teljesül" - mondta az autót meglátva meghatottan Krisztián. Előtte egy kis rögtönzött humorra is futotta, amikor megkérdezték, hogy szerinte mi lehet a lepel alatt, így felelt - "Remélem nem egy ló, mert abból már el vagyok látva..." Persze nem az emlegetett tornász-szert takarta a piros textil, hanem egy fekete Nissan Qashqai-t. Kívánjuk, tegyen jó szolgálatot Berki Krisztiánnak is a felkészülés során, a küzdelmes olimpia után pedig segítse hozzá a megérdemelt pihenéshez! Hajrá, Krisztián! További cikkek Fiat Panda az olasz kormánypalotában Hangtalanul Párizson át – Indul a franciaországi Golf Blue-e-Motion flotta Alacsony sebességű ütközéskerülő rendszer az új B-MAX-ban Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Itt a vadonatúj Hankook Vantra LT |
||
2012. március 20.
Vadonatúj nyári gumi- abroncs, dobozos áru- szállítókhoz és transz- porterekhez.
|
A Hankook Tire bővíti választékát a dobozos áruszállítók és transzporterek számára készülő Hankook Vantra LT bemutatásával. A vadonatúj kisteherautó-abroncsot olyan magas szintű követelmények figyelembevételével fejlesztették ki, amelyek a helyi közlekedésben részt vevő személy- és áruszállító járművekre érvényesek. A tartósság, az üzemanyag-takarékosság és a menetteljesítmény kulcsfontosságú szerepet játszott a fejlesztés során az olyan biztonsággal kapcsolatos vezetési jellemzők mellett, mint amilyen a rövid féktávolság és a kiváló teljesítmény vizes úton. Az új Vantra LT jelenleg 34 különböző méretben érhető el. A városi forgalomban gyakori megállás és indulás különleges követelményeket támaszt a gumiabroncsokkal szemben: alapvetően fontos a hosszú élettartam magas fokú gazdaságossággal párosítva, miközben a külső behatásokkal szemben ellenálló robusztus szerkezet és a biztonság is kulcsfontosságú szerepet játszik. A Hankook Vantra LT olyan innovatív kialakítási jellemzői, mint az oldalfal védőlemeze, az optimalizált mintaárok-elrendezés és a tartós futófelület lenyomati technológia (Durable Contact Patch technology) megnövelt teljesítményt biztosít. Az új abroncs mindezek mellett nagy sebességnél is biztonságos, miközben a futófelület kopásállóságát is sikerült javítani, a gumiabroncs üzemanyag-hatékonyságát pedig 13 százalékkal növelni az elődjéhez viszonyítva. A háromcsatornás központi mintaárkok és a 3D-s oldalsó mintaárkok elősegítik a víz gyors elvezetését az akvaplaning csökkentése érdekében, és kiváló teljesítményt garantálnak nedves és hideg időjárási feltételek között is. A Hankook Vantra LT futófelületi lenyomatát a tartósság javítására összpontosítva négyzet alakú érintkezési felületi technológiával tervezték, amely optimális mintaárok-elhelyezést tesz lehetővé a lenyomat külső kapaszkodó területének stabilitását növelve. A típus újszerű, kettős acélöves megerősített övszerkezetével kombinálva a talaj által az abroncsra ható nyomás egyenletesebb elosztását teszi lehetővé, aminek köszönhetően a kopásállóság akár 12%-kal is javítható. Emellett a gumiabroncs kisebb mértékű deformációja alacsonyabb gördülési ellenállást biztosít, amivel magasabb üzemanyag-hatékonyság, ezáltal pedig magasabb költségmegtakaraítás érhető el. Mindkét szempont kulcsfontosságú tényezője a városi forgalomnak. Az oldalfalba épített kiegészítő védőlemez segít megelőzni a magas járdaszegély mellé történő parkoláskor bekövetkező oldalfali sérüléseket. Az innovatív futófelületi mintázat kiváló fékezési teljesítményt nyújt vizes úton és hatékonyan segít megelőzni az vízenfutást, emellett hatékony üzemanyag-felhasználást is biztosít az energiaveszteség minimalizálásán keresztül. A Vantra LT mintázati elemeinek optimalizált merevsége tovább javítja a gumiabroncs kezelhetőségét vizes, száraz vagy hideg időjárási körülmények között, anélkül, hogy ez a mintaelemek erős kivitelének rovására menne. Az abroncs sima futása, és az ebből adódó jó irányíthatóság és vezetési kényelem is érezhetően javult. – A Hankook számára központi kérdést jelent a világszinten elsőrangú minőségi és a műszaki színvonal elérése minden termékkategóriában. A Vantra LT abronccsal azon ügyfeleink speciális igényeit kívánjuk kielégíteni, akiknek olyan gumiabroncsra van szüksége, amely megbízhatóannyújt egyenletes teljesítményt és biztonságot hosszú időn keresztül, de emellett költséghatékony és környezetbarát is. – foglalta össze az új abroncstípus legfontosabb jellemzőit Jin-Wook Choi, a Hankook Tire európai igazgatója, a cégcsoport alelnöke. További cikkek Audi fejlesztés - Indul a logisztikai park pályáztatása Hétszáz új munkahelyet hoz létre a LuK Savaria Ezzel még a keleti part – nyugati part táv is gyerekjáték Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Tarlós szerint a bankok váratlanul rugalmasak |
||
2012. március 20.
Tarlós István főpolgár- mester szerint a bankok a pénzvilág szigorú szabályaihoz képest...
|
Tarlós István főpolgármester (Fidesz-KDNP) szerint a bankok a pénzvilág szigorú szabályaihoz képest váratlanul rugalmasak és konstruktívak a BKV adósságának finanszírozásával kapcsolatban, mindegyik pénzintézettel meg lehetett állapodni az adósságok refinanszírozásáról. Budapest főpolgármestere kedden az MR1-Kossuth Rádió 180 perc című műsorában beszélt erről, miután hétfő délután megbeszélést folytatott a BKV-nak hitelező kilenc pénzintézettel. Közölte, egy távol-keleti bank keddre ígért végleges választ arra, hogy milyen formában tud hozzájárulni a helyzet megoldásához. Hozzátette: úgy tűnik, hogy a bankok is nagyon pozitív szerepet játszanak a BKV megmentésében. Az UniCredit Bankhoz hétfőn érkezett meg 5 milliárd forint, amelyet a BKV egyik lejárt hitele után fizettek ki. Ezzel kapcsolatban Tarlós István jelezte: nem arról van szó, hogy az állam a BKV helyett valamit kifizetett. "A képlet az", hogy a BKV-t tönkretették, a fővárosnak és a kormánynak együtt talpra kell állítania a céget másfél év alatt, ennek egyik lépcsője a hétfői lépés - tette hozzá. Kifejtette: a főváros pénzt ad a működésre, a kormány pedig garanciákat tesz az éppen aktuális adósságok kezelése mögé. Tarlós István szerint három lépcsőben kell a helyzetet megoldani: először a 64 milliárdos adósságot kezelni kell, majd az ez évi működést kell biztosítani, végül a hosszú távú működési koncepciót kell elfogadni. Utóbbival kapcsolatban Tarlós István azt mondta, heteken belül megoldódhat a kérdés, akkor kijelenthető lesz, hogy az állam milyen bevételi forrásokat biztosít a fővárosnak, hogy a BKV-t legyen miből finanszírozni. Ezek elmondása szerint már körvonalazódnak, de a rádióműsorban a főpolgármester ezeket nem nevezte meg. A BKV hétfőn fizette ki az UniCredit Banknál már lejárt 5 milliárdos adósságát, a következő kifizetendő hitel szerdán válik esedékessé, azt a KDB Bank adta. További cikkek Komoly bajban a szegedi közösségi közlekedés Terven felüli várható 2011-es eredmények a MáV-nál új Continental gumiabroncs termékcsalád uniós minőségi jelzésekkel Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Hétszáz új munkahelyet hoz létre a LuK Savaria |
||
2012. március 20.
Hétszáz új munkahelyet teremt 2014 végéig az LuK Savaria Kft. 15 milliárd forint értékű...
|
Hétszáz új munkahelyet teremt 2014 végéig az LuK Savaria Kft. 15 milliárd forint értékű fejlesztése Szombathelyen - erősítette meg Kenyeresné Vörös Rita, a társaság személyügyi vezetője az MTI érdeklődésére kedden. A főként kuplungok és lendítőkerekek gyártásával foglalkozó cég amely a német Schaffer csoport tagja, a jövő év végéig egy 19 ezer négyzetméter alapterületű új csarnokot építtet Szombathelyen az alon.hu értesülése szerint. Az új gyártócsarnok építése 3,3 milliárd forintba kerül, amelyhez az LuK az új Széchenyi Terv Nyugat-dunántúli Regionális Operatív Program keretében egymilliárd forintos támogatást nyert el. A beruházás nagyobb részét a csúcstechnológiát képviselő gépek, megmunkáló berendezések beszerzése és telepítése teszi majd ki. Kenyeresné Vörös Rita az MTI-nek elmondta, a LuK Savaria 15 évvel ezelőtt telepedett meg Szombathelyen, jelenleg 1.700 embert foglalkoztat, ám a létszámot még az idén 1.900 főre emelik, majd 2014 végéig 2.400-ra tervezik növelni. Főleg mérnököket, középfokú műszaki képzettséggel rendelkező szakembereket keresnek. A szakember-utánpótlás érdekében a cég maga is sokat tesz, 200 millió forintos beruházással épített tanműhelyükben fémforgácsoló szakmunkásokat képeznek, nemrég pedig a győri Széchenyi István Egyetemmel kötöttek megállapodást arról, hogy az egyetem hét hallgatója a duális képzés formájában két teljes félévet tölthet el a gyárban, gyakorlati tapasztalatokat szerezve. Ezidő alatt az LuK ösztöndíjjal és szállással is segíti a diákokat. Az LuK 1997-ben kezdte meg termelését szombathelyi üzemében, árbevételük tavaly elérte a 460 millió eurót. Termékeiket a BMW, Audi, Ford, Fiat, Peugeot, Mercedes, Isuzu, Opel és Hyundai autókba építik be. További cikkek Audi fejlesztés - Indul a logisztikai park pályáztatása Komoly bajban a szegedi közösségi közlekedés Terven felüli várható 2011-es eredmények a MáV-nál Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Új benzinár-csúcs, emelkedik az üzemanyagok ára |
||
2012. március 19.
Emeli bruttó 5, illetve 4 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagy- kereskedel- mi árát...
|
Emeli bruttó 5, illetve 4 forinttal a 95-ös benzin és a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel benzin ára új csúcsra kerül - értesült piaci forrásokból hétfőn az MTI. Az emeléssel a benzin átlagára 442 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. A Mol egy hete bruttó 7-7 forinttal emelte a 95-ös benzin és a gázolaj nagykereskedelmi árát. Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál. További cikkek Használtautó vásárlási tanácsok – Automata vagy manuális váltó? A Nissan 2012-es tervei az elektromos autók terjesztésére Hétszáz új munkahelyet hoz létre a LuK Savaria Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Komoly bajban a szegedi közösségi közlekedés |
||
2012. március 19.
A Szegedi Közlekedési Kft. (SZKT) ügyvezető igazgatója szerint át kell alakítani a város ...
|
A Szegedi Közlekedési Kft. (SZKT) ügyvezető igazgatója szerint át kell alakítani a város közlekedési hálózatát, mert a rendszer a jelenlegi támogatás mellett fenntarthatatlan; Tóth István Tibor az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményében azt is megállapította, önmagában még ez is kevés ahhoz, hogy ne omoljon össze a város közösségi közlekedése és ne menjen csődbe a közlekedési vállalat. Az ügyvezető igazgató tájékoztatás szerint a baj sokkal nagyobb, mint azt Szeged város polgárai gondolnák. Ennek ellenére a kft. olyan megoldási javaslatokon dolgozik, amelyek lehetőséget teremtenek a cég talpon maradására. Tóth István Tibor a közleményben felidézte: a város közgyűlése a legutóbbi ülésen - Botka László polgármester előterjesztése alapján - elfogadta a város költségvetését. Ennek alapján az SZKT számára világossá vált, hogy nem lesz könnyű helyzete 2012-ben sem. Tavaly - a megelőző nyolc év kormányzása és a társaság előző ügyvezetésének hanyag magatartása miatt - 500 millió forintot kellett kigazdálkodniuk - írta az ügyvezető. "Az idei év egyik nagy feladata ismételten az lenne, hogy újabb 300 millió forintot spóroljunk" – hívta fel a figyelmet Tóth István Tibor, hozzátéve: úgy vélik, tavaly minden olyan megtakarítási intézkedést meghoztak, amit a jelenlegi rendszer működési keretei között lehetett. S bár több dologban kérték a polgármester és a tulajdonos önkormányzat segítségét a múlt évben is, kéréseik nem találtak meghallgatásra. Mint írta: a jelenlegi rendszer, a jelenlegi támogatás mellett egyértelműen és mindenki számára nyilvánvalóan fenntarthatatlan. Ezért kell átalakítani, racionalizálni Szeged közlekedési hálózatát, ami önmagában kevés ahhoz, hogy Szeged város közösségi közlekedése és a Szegedi Közlekedési Kft. biztonsággal működni tudjon, a dolgozók munkahelyei ne kerüljenek veszélybe, ne omoljon össze Szeged város közösségi közlekedése és ne menjen csődbe a közlekedési vállalat. További cikkek Terven felüli várható 2011-es eredmények a MáV-nál Audi fejlesztés - Indul a logisztikai park pályáztatása Húszéves az első magyar Astra – múlt, jelen és jövő együtt Szentgotthárdon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Mini Világtalálkozó Balatonfüreden |
||
2012. március 19.
A Mini Világ- találkozók történetében először rendezik meg Kelet-Európában, azon belül Magyar- országon...
|
A Mini Világtalálkozók történetében először rendezik meg Kelet-Európában, azon belül Magyarországon a Mini rajongók éves összejövetelét. A magyar Mini Club 2010-ben az olasz pályázattal szemben nyerte el a rendezés jogát, amelyről egy 150 fős nemzetközi bizottság hozott döntést. Az előzetes regisztrációk alapján 1500-2000 Mini várható 2012. május 24-28. között Európa szinte össze országából a balatonfüredi Füred Kemping&üdölőfaluba. Az első Mini Világtalálkozót harmincnégy évvel ezelőtt, 1978-ban egy német klub szervezte Pünkösd hétvégéjén a németországi Moersban. Az első öt év találkozóinak Németország adott otthont, ám a rendezvény rövid idő alatt nagy népszerűségre tett szert, és egyre több látogatót vonzott az ország határain túlról is. Ennek eredményeként a találkozó szervezését később más országok klubjai is vállalták, és azóta évente egyszer rendezik meg az összejövetelt. A márka hagyományai előtt tisztelegve minden ötödik évben az Egyesült Királyság ad otthon a találkozónak, a többi eseményre viszont szabadon pályázhatnak a Mini klubok. A Mini Club Hungary 2010-ben nyújtotta be pályázatát a nemzetközi zsűri számára a németországi Neumarkt-ban szervezett találkozó során. A rendezvényen 50 Mini képviselte hazánkat, és a sikeres belépő megtette hatását, aminek köszönhetően elnyerték az idei szervezést. A rendezvény egyik fő vonzerejét a Balaton jelentette, mivel a magyar Mini Világtalálkozó otthonaként a balatonfüredi Füred Kemping&üdülőfalu szolgál majd. A rendezvényre május 24-28. között kerül sor, ahová a szervezők az előzetes jelentkezések alapján 1500-2000 Mini Morris érkezését várják Európa különböző országaiból. A résztvevők közel 80 százaléka klasszikus Minivel érkezik majd. A legtávolabbi Minis vendégek várhatóan a Skandináv országokból, vagy írországból jönnek el hazánkba, de látogatóként jelentkezett már japán, vagy ausztrál vendég is, akik autó nélkül utaznak el a találkozóra. A Mini Világtalálkozó alapvetően zártkörű, ahová Mini tulajdonosok jöhetnek be előzetes regisztrációval. Május 26-án, szombaton azonban az érdeklődők számára is nyitva lesznek a kapuk, akik internetes regisztráció után napijegy ellenében léphetnek majd be a tábor területére. Ezen kívül Balatonfüred belterületén is lesznek nyílt programok, amelyre a szervezők szeretettel várják az érdeklődőket. „Nagy örömünkre szolgál, hogy Magyarország kapta a 2012-es Mini Világtalálkozó rendezési jogát, ugyanis Kelet-Európában ez lesz az első ilyen jellegű esemény. Igyekszünk minél színvonalasabbra szervezni a találkozót, úgy gondolom, már a helyszín miatt is nagy élmény lesz a Minis társadalom számára” – mondta el Linczmayer Balázs, a Mini Club Hungary elnöke, aki rendezvény főszervezője is egyben. „Ebben az évben hazánkban várhatóan ez a lesz a legnagyobb autós megmozdulás a Forma1 után” – tette hozzá a főszervező. További cikkek Toyota Prius Plug-in Hybrid végleges adatok A Kia nagyot álmodik a Track’ster nagyteljesítményű tanulmányautóval érkezik a Ford Fiesta ST Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13031 - 13040 |