Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13091 - 13100 |
Forradalmian új full hibridek a Genfi Autószalonon |
||
2012. március 09.
A 82. Genfi Autószalonon újra tanúi lehetünk annak, hogy a Toyota termék- kínálata egyre ...
|
A 82. Genfi Autószalonon újra tanúi lehetünk annak, hogy a Toyota termékkínálata egyre fiatalosabbá válik; a vállalat mély érzelmeket ébreszt a GT 86 modellel, és új kategóriákban jelenik meg full hybrid technológiájával. Yaris Hybrid A világon első alkalommal bemutatkozó Yaris Hybrid valódi innovációval jelenik meg a B-kategóriában. Toyota Hybrid Synergy Drive® technológiája révén a jármű minden eddiginél több európai vásárló számára biztosít lehetőséget arra, hogy megfizethető áron jussanak hibrid hajtású autóhoz. Az új modell halk és kellemes haladással, kiváló városi dinamikával és a kompakt karosszériában kialakítható legtágasabb utastérrel kényezteti tulajdonosát, mindezeken felül pedig a kategória legalacsonyabb károsanyag-kibocsátását kínálja. FT-Bh tanulmány Az ugyancsak világpremierét tartó, ultrakönnyű építésű, full hybrid hajtású FT-Bh tanulmány egy gazdaságosan gyártható szerkezetre épül. A tanulmány azt szemlélteti, milyen technológiákkal és eljárásokkal alkotható meg egy ilyen autó, méghozzá különleges és drága anyagok felhasználása vagy bonyolult gyártási megoldások nélkül – csupa olyan eljárással, amelyek már régóta bevett módszernek számítanak az autóiparban. További cikkek A forradalmi Renault ZOE az elektromos meghajtás élvonalát képviseli 82. Genfi Autószalon - Peugeot 508 RHX Az e-NV200 tanulmányautó európai bemutatkozása Genfben Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az elektromos forradalom folytatódik a Twizy-vel |
||
2012. március 09.
Eljött az idő: a Twizy készen áll, hogy felvillanyozza a várost! Ez a meglepő, országúti „UFO”...
|
Eljött az idő: a Twizy készen áll, hogy felvillanyozza a várost! Ez a meglepő, országúti „UFO” 2012. március 15-től megvásárolható a Renault értékesítési hálózatában. Adóval terhelt vételára megfizethető 6990 euró, amivel a modell, túlzás nélkül, széles körben forradalmasíthatja a városi közlekedést. Apró és szép – és praktikus… A Twizy alig nagyobb egy háromkerekű robogónál. A jármű kompakt, ráadásul elektromos motorjának köszönhetően igen fürge is, így sokkal mozgékonyabb a hagyományos autóknál. A városban 25 százalékkal gyorsabban ér célba, mint egy konvencionális városi kisautó; elsősorban a parkolóhely keresésével töltött időt takaríthatjuk meg vele. A Twizy az egyetlen olyan négykerekű jármű, amellyel a járdára merőlegesen parkolhatunk az úttesten. Tárja szét a karját – nagyjából ennyi helyet foglal el a Twizy! …kiváló vezethetőség és magas szintű biztonság mellett Megjelenésében a kétkerekűeket idézi, ám biztonsága akár a személyautóké, ráadásul olyan biztonsági jellemzőkkel bír, mint a biztonsági öv vagy a légzsák… Ezen kívül az időjárás ellen is kiválóan óv. Egy villanymotor, négy kivitel Villanymotorjának teljesítményétől függően a Twizy jogosítvánnyal vagy anélkül is vezethető (Twizy 45, a helyi jogszabályok függvényében). Az ügyfelek választhatnak a teljesen nyitott kialakítás és az oldalajtóval felszerelt kivitel között. Bárhogy döntsenek is, a Twizy garantáltan egyedülálló vezetési élményt nyújt. Gyors töltés, bárhol A Twizy orrán található fedél alatt rejtőzik a töltőkábel. Ez bármilyen 220 voltos aljzatba csatlakoztatható, a teljes feltöltés csupán 3,5 órát vesz igénybe. 100 kilométeres hatótávolságával a Twizy gond nélkül alkalmas a városi közlekedésre, és mielőtt hazafelé venné az irányt, néhány perc alatt kellő szintre hozható az akkumulátor töltöttsége. Mozgékony, könnyen vezethető, ötletes Csupán 450 kg menetkész tömegével a Twizy legalább fele olyan nehéz, mint egy hétköznapi autó. Közvetlen kormányzásának köszönhetően úgy vezethető, akár egy autó, viszont annál is több élményt tartogat. A Twizy mindössze 2,34 méter hosszú és 1,23 méter széles: maga a megtestesült szabadság a városi forgatagban! Az RST által finomított vezethetőség Noha szórakoztató, a Twizy ugyanolyan hatékony, akár egy autó. Ráadásul futóművét a Renault Sport Technologies szakemberei fejlesztették, így stabil és magabiztos, hála a rendkívül alacsony tömegközéppont és az optimalizált fejlesztés kombinációjának. új biztonsági mércét állít a négykerekű motorok között A négykerekű motorkerékpárokra nem ugyanazok a szabályok vonatkoznak, mint az autókra. Végtére is mindegy, hiszen a Twizy maximális mértékben profitált a Renault biztonság terén elért, autóipari szakértelméből. A Twizy egyetlen hatalmas bukósisakként óvja utasait. Három modell, négyféle karosszériaszín… és még sokkal több lehetőség A Twizy háromféle felszereltségi szinten (Urban, Color és Technic) rendelhető. A vázszerkezet lehet fehér fekete, szürke vagy piros, de akár kéttónusú is. Az ajtók, a kesztyűtartó fedele és az üléskárpit fekete, kék, piros vagy zöld színben választható. Ugyanez érvényes a könnyűfém keréktárcsákra, amelyek harmonizálnak az adott színkombinációval. Mindenki szabadon választhat, saját stílusa szerint. A Twizy személyre szabása A Renault kész megoldást tartogat mindazoknak, akik az alapvető lehetőségeknél magasabb szinten szeretnék testre szabni a Twizy-t. A modell bevezetésekor két matrica-készlet lesz megvásárolható; ezek megtekinthetők a Renault genfi standján. Minden elképzelhető kiegészítő Mobiltelefon-kihangosító, 50 literes hordtáska, lábvédő borítás a kedvezőtlen időjárás ellen, tolatóradar… a Twizy minden igényhez és elváráshoz képes alkalmazkodni, élő bizonyítékaként annak, hogy valami igenis lehet egyszerű, mégis jól kitalált! További cikkek A Nissan 2012-es tervei az elektromos autók terjesztésére A forradalmi Renault ZOE az elektromos meghajtás élvonalát képviseli A Swift Range Extender a 2012-es Genfi Nemzetközi Autószalonon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Swift Range Extender a 2012-es Genfi Nemzetközi Autószalonon |
||
2012. március 09.
A Suzuki először mutatja be Európában a Swiftre épülő, jelenleg fejlesztés alatt álló ...
|
A Suzuki először mutatja be Európában a Swiftre épülő, jelenleg fejlesztés alatt álló Range Extender koncepcióautót. Azóta, hogy a 2010-es Genfi Autószalonon kiállította az előző Swift modellre épülő, konnektorról tölthető elektromos hibrid Swiftjét, és még ugyanabban az évben flottateszteket kezdett Európában és Japánban, a Suzuki finomította és továbbfejlesztette a rendszert. Az új generációs, környezetkímélő modellnek szánt Swift Range Extendert a Suzuki önállóan fejleszti azzal a célkitűzéssel, hogy a lehető legnagyobb mértékben megfeleljen a jelen és jövő közlekedési követelményeinek és igényeinek. A kisautó, amely elsősorban mindennapi használatra, például bevásárlásra vagy utasok szállítására szolgál, egy feltöltéssel mintegy 30 kilométert képes megtenni (JC08 ciklusban)2. Ha az akkumulátor merülni kezd, motorhajtású generátor gondoskodik utántöltéséről, így a vezetőnek hosszabb utakon sem kell aggódnia, hogy akkumulátora lemerül. A Suzuki a tervek szerint továbbfejleszti és hamarosan bevezeti Európában a Swift Range Extendert. A Swift Range Extender legfontosabb tulajdonságai • A generátort 658 cm3-es motor hajtja • Egy feltöltéssel 30 kilométeres hatótáv (JC08 ciklusban) • Gyorstöltési lehetőség háztartási konnektorról • A környezetbarát működést kifejező stílus Motorhajtású generátor A Swift Range Extender akkumulátorához egy 658 cm3-es áramfejlesztő motor csatlakozik. Ha az akkumulátor merülni kezd, a motor automatikusan bekapcsol, és a generátor menet közben feltölti az áramforrást. A vezetőnek így hosszabb utakon sem kell attól tartania, hogy az autó akkumulátora lemerül és a jármű leáll. Akkumulátoros üzemmód Külső áramforrásból teljesen feltöltve a Swift Range Extender egy töltéssel 30 kilométert tud megtenni (JC08 ciklusban), ami a mindennapi használat során - például bevásárláshoz vagy utasok szállításánál - ideális. A regeneratív (energia-visszanyerő) fékezésnek köszönhetően nagy hatásfokkal hasznosul a jármű mozgási energiája. A kisméretű, nagy energiasűrűségű lítiumion-akkumulátort a csomagtérben helyezték el, de így is bőven marad hely a csomagoknak. Gyorstöltés háztartási konnektorról A Swift Range Extender akkumulátorának töltési ideje háztartási konnektorról 100 voltos hálózatból nagyjából 4 óra, 200 voltos hálózatból mintegy 90 perc. Külső A LED-es első fényszórók, első ködlámpák és kombinált hátsólámpa-egységek tovább csökkentik az energiafelhasználást. A külső megjelenés egészét tekintve is kiemelt szempont a környezetvédelem. Ez többek között a kerekek aerodinamikus formatervében is megmutatkozik. Utastér Az utastér formavilága a minőséget kulcsszempontként kezelő, minden részletre kiterjedő tervezői figyelemről tanúskodik, és rendkívül kellemes hangulatot teremt. Az ülések a letisztultság és a tágasság érzetét keltik, az utastér futurisztikus stílusa pedig egészében is kifejezi a jármű divatteremtő jellegét. A középkonzolon elhelyezett kijelző, valamint az autó energiaszintjét mutató mérőegység folyamatosan, jól áttekinthető struktúrában informálja a vezetőt a legfontosabb adatokról. Főbb műszaki adatok Teljes hossz: 3850 mm Teljes szélesség: 1695 mm Teljes magasság: 1510 mm ülőhelyek száma: 5 Motor: egyenáramú szinkronmotor Maximális motorteljesítmény: 55 kW áramfejlesztő motor: 658 cm3 Hibrid üzemanyag-hatékonyság: legalább 28 km/l1 Hatótávolság2: 30km1 Akkumulátor töltési ideje: 4 óra @ 100V; 1,5h óra @ 200V További cikkek A Nissan 2012-es tervei az elektromos autók terjesztésére A forradalmi Renault ZOE az elektromos meghajtás élvonalát képviseli 82. Genfi Autószalon - SEAT Toledo Concept Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Átalakul a tavaly rekordévet záró BMW csoport igazgatótanácsa |
||
2012. március 09.
A BMW csoport stratégiai átalakítást hajt végre az igazgató- tanács szerkezeté- ben ...
|
A BMW csoport stratégiai átalakítást hajt végre az igazgatótanács szerkezetében 2012. április 1-jén, ennek eredményeként újraszerveződnek bizonyos feladat- és felelősségi körök. A kutatás-fejlesztési részleg eddigi vezetője, Dr. Klaus Draeger és Dr. Herbert Diess felcseréli pozícióját: Diess veszi át az igazgatótanácsban a K+F részleg irányítását, míg Draeger az ellátási láncért és a beszállítókért felel a továbbiakban. Ian Robertson a BMW és almárkái, a BMW M és a BMW i marketing- és értékesítési tevékenységére koncentrál ezentúl, illetve a BMW csoport jövőbeli kiskereskedelmi csatornáit is ő felügyeli. Harald Krüger, eddigi személyzeti vezető a jövőben a MINI, a Rolls-Royce és a BMW Motorrad márkák marketing- és értékesítési tevékenységét felügyeli, ezek mellett az aftersales (vásárlás utáni szolgáltatások) üzletág kiterjesztéséért is ő felel, amely a vállalat Number ONE stratégiájának kiemelt része. 2012. július 1-jével női taggal bővül a BMW csoport igazgatótanácsa: Milagros Caiña-Andree veszi át Krügertől a BMW csoport személyzeti politikája és a munkaügyi kapcsolatok vezetését. Caiña-Andree jelenleg a Deutsche Bahn csoport Szállítmányozási és Logisztikai divíziójánál HR igazgató, illetve a Schenker AG emberi erőforrás ügyeiért felelős igazgatótanácsi tagja. Rekordévet zárt a BMW csoport 2011-ben Az igazgatótanács átalakítása mellett a BMW csoport rekorderedményt is bejelentett a 2011-es pénzügyi év végén. A megelőző évvel összevetve a csoport bevételei 13,8%-kal, 68 821 millió euróra növekedtek (2010: 60 477 millió). A bevétel tekintetében, az adózás előtti profit (EBT) 52,1%-kal 7 383 millió euróra nőtt (2010: 4 853 millió euró). A tavalyi év folyamán 14,2%-kal több BMW, MINI és Rolls-Royce márkájú autót értékesítettek, amely szám szerint rekordot, összesen 1 668 982 járművet jelent (2010: 1 461 166). A kiváló teljesítmény tekintetében a BMW csoport lehetőséget kíván biztosítani a részvényeseknek, hogy arányosan részesüljenek a BMW csoport sikeréből. Az igazgatótanács és a felügyelő bizottság a 2016. május 16-án zajló általános éves Találkozón (Annual General Meeting) javaslatot tesz arra vonatkozóan, hogy az osztalék a rekordot jelentő 2,30 euróra (2010: 1,30 euró) emelkedjen a törzsrészvényesek és 2,32 euróra (2010: 1,32 euró) az elsőbbségi részvényesek számára, ami a kifizetési arány 30,7%-át teszi ki. „A tavalyi a BMW csoport történetének legsikeresebb éve volt. új csúcsot értünk el az értékesített darabszám és a bevételek terén is, és túlteljesítettük elvárásainkat” – mondta Norbert Reithofer, a BMW igazgatótanácsának elnöke. Magyarországi sikerek Sikeres évet zárt 2011-ben a BMW Magyarország is. A cégcsoport hazai leányvállalata tavaly összesen majdnem 1500 személyautót értékesített, az újautók esetében a 2010-hez viszonyított növekedés 35% volt. A BMW és MINI modellek ráadásul az év elejétől a korábbiaknál kedvezőbb feltételekkel vásárolhatók meg: a BMW-k ára a regisztrációs adó csökkenése miatt vált előnyösebbé, míg a MINI-k esetében az árváltozás ennél is jelentősebb volt. Az árváltozás, az új 1-es és a nemrég bemutatott 3-as BMW hatásai már egyértelműen érezhetőek az eredményekben: 2011 első két hónapjához képest jelentősen több új BMW-t és MINI-t adtak el Magyarországon. További cikkek Volkswagen Cross Coupé és újabb VW up! változatok Genfben A BMW a 82. Genfi Autószalonon Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Létszámot bővít a Continental Veszprémben |
||
2012. március 08.
A Continental Automotive Hungary Kft. veszprémi gyár- egysége bővíti az ...
|
A Continental Automotive Hungary Kft. veszprémi gyáregysége bővíti az idén dolgozóinak létszámát, a tavalyi év utolsó hónapjaiban megkezdett beruházásoknak köszönhetően eddig már több mint kétszáz új munkatársat vettek fel - közölte a cég hétfőn az MTI-vel. A nemzetközi autóipari beszállító október végén jelentette be, hogy közel háromezer négyzetméterrel, összesen 3,8 milliárd forintos beruházással bővíti veszprémi gyárát. A projekthez az új Széchenyi Terv pályázatán 889 millió forint támogatást nyertek. A társaság hétfői közleménye szerint az új gyártócsarnok és magasraktár építése a tervek szerint halad, a kutatás-fejlesztési kapacitást is fejlesztő beruházást várhatóan 2012 júliusban adják át. Eddig a tervezett létszám jelentős részét, pontosan 206 embert vettek fel, közülük 46 fejlesztőmérnököt, de a létszámbővítés a mérnökök tekintetében tovább folytatódik. A vállalat a munkaerő- toborzást a tavaszi állásbörzéken is intenzíven folytatja - áll a közleményben. Megjegyzik, hogy az úgynevezett nagymunkáltató szektorban a Continental Automotive Hungary Kft. veszprémi telephelye a 2011-es béren kívüli juttatások felmérésén megelőzte a felmérésen részt vevő többi autóipari céget. A nemzetközi vállalat veszprémi és budapesti gyárában több mint 3100 embert foglalkoztat, 2011-es árbevételi adatait az MTI érdeklődésére nem közölte. A cégcsoport stratégiai döntése alapján tavaly novembertől egy vállalatként működik a társaság veszprémi és budapesti gyáregysége, a Temic Hungary Kft. és a Continental Teves Magyarország Kft. Veszprém megye legnagyobb árbevételű vállalkozásait összesítő Top 100-as lista adatai szerint a Continental Teves Magyarország Kft. 2010-ben 66,1 milliárd forint árbevételt realizált. A Continental AG Magyarországon jelenleg öt vállalattal, 7 telephelyen képviselteti magát, és közel 6.300 munkatársat foglalkoztat. Négy divíziója végez gyártó- és szoftverfejlesztési tevékenységet Budapesten, Veszprémben, Szegeden, Makón, Vácott és Nyíregyházán. A gumiabroncs üzletág 1991. óta van jelen a magyar piacon értékesítési irodával és disztribúciós raktárral. További cikkek 82. Genfi Autószalon - Mercedes-Benz A-osztály MáV - Jelentős megtakarítást hoz az új gépjárműflotta Jogsértéssel vádolja a debreceni 2-es villamos pályaépítését végző konzorcium vezetőjét Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Veszteséggel zárta 2011-et az Air France KLM légitársaság |
||
2012. március 08.
Veszte- séggel zárta a tavalyi utolsó negyedévet és a teljes pénzügyi évet az Air France...
|
Veszteséggel zárta a tavalyi utolsó negyedévet és a teljes pénzügyi évet az Air France KLM légitársaság - tájékoztatta cég az MTI-t csütörtökön. Tavaly a negyedik negyedévben az Air France KLM légitársaság 6,6 százalékkal növelte utasforgalmát a szállítási kapacitás 6,0 százalékos növekedése mellett. A növekedés a sztrájkok és kedvezőtlen időjárási viszonyok miatt lerontott bázisadatnak, valamint a Marseille-i bázis tavaly októberi felvételének, illetve a Martinair forgalmának tavaly novembertől kezdődő konszolidációjának köszönhető. A légitársaság kapacitáskihasználtsági mutatója 81,8 százalék volt tavaly, 0,4 százalékponttal magasabb mint 2010-ben. A szállítási kapacitási egységenként (Revenue per Available Seat-Kilometer, RASK) elért bevétel 2,6 százalékkal csökkent, az utasforgalmi bevétel pedig 3,2 százalékkal 4,68 milliárd euróra emelkedett. Az előző évinél 252 millió euróval magasabb üzemanyag költségek miatt az üzleti eredmény 224 millió euró veszteségbe fordult a 2010-es 12 millióról. A cargo üzletág 2011 közepétől a világgazdasági lassulással összefüggésben romló eredményt mutat. Tavaly a kapacitáskihasználás az előző évihez képest 2,9 százalékponttal 67,5 százalékra csökkent. Az értékesítési árbevétel 802 millió euróra csökkent az előző évi 830 millióról, ezzel együtt az üzleti eredmény a fedezeti pontra csökkent az előző évi 60 millió euróról. A 2011-es pénzügyi évben az utasforgalmi üzletág forgalma 6,9 százalékkal, kapacitása 6,6 százalékkal nőtt, részben az európai légtér tavaly áprilisi lezárása miatt lecsökkent bázisértéknek köszönhetően. A kapacitáskihasználtság 0,3 százalékponttal 82,0 százalékra emelkedett. A cargo üzletág forgalma 1,2 százalékkal csökkent, szállítási kapacitása pedig 2,4 százalékkal emelkedett, a kapacitáskihasználtság ezzel párhuzamosan 2,4 százalékponttal 66,4 százalékra csökkent. Az értékesítési árbevétel az előző évihez képest 4,5 százalékkal 24,36 milliárd euróra emelkedett, míg a működési költségek 6,2 százalékkal 24,72 milliárd euróra. Az üzleti eredmény az üzemanyagköltségek 904 millió eurós növekedése után 353 millió euró veszteségbe fordult a 2010-es 28 millió eurós pozitív eredményről. A kiigazított üzleti eredmény 65 millió euró veszteség lett az előző évi 302 millió euró pozitív eredmény után. Az egyszeri tételektől megtisztított éves nettó eredmény 809 millió euró veszteség a 2010-es 289 millió euró nyereség után. A légitársaság 2012 januárjában léptette életbe a nyereséges működés visszaállítását célzó "Transform 2015" átszervezési programját, melynek keretében az egy egységre jutó költségeit üzemanyagköltségek nélkül 10 százalékkal, adósságállományát pedig kétmilliárd euróval tervezi csökkenteni. A társaság az üzemanyagköltségek várható 1,1 milliárd eurós emelkedése miatt az első félévben az előző évinél alacsonyabb üzleti eredményre számít. A második félévben azonban a vállalat már számít az átszervezési program első pozitív hatásainak jelentkezésére. További cikkek Veszteséggel zárta az évet a lengyel légitársaság A Ryanair egymillió eurót költ reklámra, feljelenti a Wizz Air-t A Lufthansa rekord utasszámot ért el Magyarországon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Nissan 2012-es tervei az elektromos autók terjesztésére |
||
2012. március 08.
A 2012-es pénzügyi év kezdete egyben azt jelzi, hogy a Nissan felgyorsítja a többszörös...
|
A 2012-es pénzügyi év kezdete egyben azt jelzi, hogy a Nissan felgyorsítja a többszörös díjnyertes elektromos autóval, a Nissan LEAF-fel kapcsolatos terveinek végrehajtását. Ebben az évben a Nissan LEAF-et több országban több kereskedő értékesíti tökéletesített infrastruktúra igénybevételével, és az év csúcspontja lesz, hogy megkezdődik ennek az úttörő autónak az európai gyártása. A piac és a kereskedői hálózat kiterjesztése 2012 februárjában a Nissan LEAF-et Európa 11 országában összesen 110 márkakereskedő értékesítette. 2013 márciusára ez a szám csaknem a tízszeresére növekszik: 23 országban több, mint 1000 kereskedő végzi az eladást. Ez az óriási mértékű terjeszkedés azt eredményezi, hogy a Nissan LEAF több ember számára válik elérhetővé, és több lesz a hálózatra csatlakoztatott töltési pont is - mindez hozzájárul az elektromos autók infrastruktúrájának gyors kiterjedéséhez. A márkakereskedők számának növekedésével együtt fog járni a náluk Európa-szerte rendelkezésre álló cserautók számának gyarapodása is, ami lehetőséget ad a meglévő Nissan szerviz-ügyfelek részére, hogy saját maguk is kipróbálják az elektromos mobilitást. A gyorstöltők költségének csökkentése és üzembe állításuk A Nissan-nak jelentős áttörést sikerült elérni, a gyorstöltő árának csökkentése terén: ez eléri az 50%-ot. Maga a gyorstöltő mindössze 30 perc alatt az akkumulátor 80%-os feltöltésére alkalmas. E költségcsökkentés radikális változást hoz a gyorstöltők európai fontos helyszínekre történő telepítésének gazdaságosságát illetően, ami új lehetőségeket nyit meg a Nissan LEAF-tulajdonosok előtt. A hálózat bővítésének elősegítésére a Nissan 400 gyorstöltőt ad a kontinens fontos helyire történő telepítés céljára. Erre a kezdeményezésre azt a megállapodást követően került sor, melyet a Nissan öt vezető európai közmű-szolgáltatóval és elektromosautó-infrastruktúra szolgáltatóval kötött meg a Nissan által kifejlesztett legújabb gyorstöltők minél gyorsabb elterjesztése érdekében. A cél az, hogy 2012 végére több ezer darabból álló gyorstöltő-hálózat működjön Európában, 2015 végére pedig több tízezer legyen ezek darabszáma. Akkumulátorgyártás az Egyesült Királyságban 2012-ben kezdődik meg az akkumulátorok gyártása a Nissan csúcsdöntő sunderlandi gyárában. Ez az első lépését jelenti a Nissan LEAF európai gyártásának megkezdéséhez. Az akkumulátorok angliai gyártása jelentősen megnöveli az ellátó hálózat rugalmasságát és védelmet nyújt az árfolyam radikális változásának hatásai ellen. A Nissan LEAF marketing kampánya 2012 márciusában széleskörű online középpontú kampány kezdődik, melynek központjában a Nissan LEAF áll majd, s amely teljesen új közönséghez viszi el a Nissan LEAF-et és mutatja be egyedülálló előnyeit. Emellett az online kampány mellett párhuzamosan fut majd egy új márka-image hirdetési kampány, melynek fókuszában a Nissan LEAF fog állni. Ezzel az autó sok országban első ízben jelenik meg a televízióban. Ezek az akciók mind az Európában (Sunderland, Anglia) gyártandó Nissan LEAF bevezetését alapozzák meg. Az Egyesült Királyságban történő gyártás csökkenti a vevőkig történő eljuttatás idejét, kiküszöböli a valuta-árfolyamok ingadozásának hatását is csökkentik a vevőknek történő kiszállítással kapcsolatos karbon-lábnyomot. Mindezeknek a várható akcióknak a kapcsán Paul Willcox, a Nissan értékesítésért és marketingért felelős európai alelnöke az előttünk álló évre vonatkozóan így nyilatkozott: "A mostani egy nagyon nagy és fontos év lesz a Nissan számára Európában: elkötelezettek vagyunk abban, hogy olyan környezetet teremtsünk az elektromos mobilitás számára, amely kontinens-szerte elősegíti a terjedését. A 2011-es évünk nagyon jól sikerült, és az infrastruktúra, a márkakereskedői hálózat, az ösztönzők és a gyártás jelentős és jól érzékelhető tökéletesítésével egy még ennél is jobb 2012-es év elé nézünk." Az elektromos autók akkumulátorának „második élete" Az elektromos autók piacának bővítése kapcsán gyakran felvetődik a kérdés: mi történik az akkumulátorokkal, amikor kiszerelésre kerülnek az autóból. A Nissan szövetséges partnerével, a Renault-val együtt azon dolgozik, hogy megfelelő partnereket találjon az akkumulátor-csomagok második körben történő hasznosítására. Az elektromos autókban használt akkumulátor-csomagokra valószínűleg nagy szükség lehet a fenntartható forrásokból származó elektromos energia tárolásához. Az ilyen energiaforrások esetében ugyanis a csúcstermelés és a csúcsfogyasztás időpontja néha nem esik egybe. Emellett háttér elektromos-energia tárolóként alkalmazhatók a megbízhatatlanul működő hálózatokban, de alkalmasak a hálózati egyensúly megteremtésére is. Azzal számolnak, hogy a „második élet" során történő használat befejeztével az akkumulátorok a bennük rejlő értékek és újrahasznosítható anyagok kinyerése céljából újrahasznosíthatók. A Nissan-nak az „akkumulátorok második életével" kapcsolatos programja részleteit a következő 12 hónap során hozzák nyilvánosságra. További cikkek Az e-NV200 tanulmányautó európai bemutatkozása Genfben A forradalmi Renault ZOE az elektromos meghajtás élvonalát képviseli 82. Genfi Autószalon - SEAT Toledo Concept Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Porsche Panamera másodízben is Európa legnépszerűbb autója lett |
||
2012. március 08.
A Porsche Panamera nyerte meg az Internet Auto díjat a felső- és luxus- kategóriá- ban.
|
A Porsche Panamera nyerte meg az Internet Auto díjat a felső- és luxuskategóriában. Az AutoScout24 internetportál használói 2010 után másodszorra szavazták a Gran Turismót az első helyre. Dr. Gernot Döllner, a Panamera modellsorozat vezetője a Genfi Autószalonon megrendezett esti átadón vette át a díjat a stuttgarti Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG nevében. A Panamera ideálisan köti össze a sportosságot a hétköznapi használhatósággal, nyilatkozta Dr. Döllner az átadón. A kilenc különböző típusból álló palettánkkal olyan széles választékot nyújtunk, mint egyetlen konkurensünk sem a szegmensben, folytatta Dr. Döllner. A kínálatban megtalálható egy gazdaságos hathengeres, egy különösen takarékos dízel és egy tisztán elektromos utazásra képes teljes hibrid is. Ehhez jönnek még a sportos S-, GTS-, Turbo- vagy Turbo S-modellek. A teljesítményskála 250 lóerőtől egészen 550 lóerőig nyújtózik. Létezik Panamera hátsó- és összkerékhajtással, kézi és nyolcfokozatú automataváltóval, vagy a Porsche Doppelkupplung automatizált váltóművel is. Európa legnagyobb internetes közönségdíjánál tíz kategória 351 modelljére lehetett szavazni. Nyolc európai ország körülbelül 160.000 felhasználója vett részt a választásban. További cikkek 82. Genfi Autószalon - BMW X6 Az Opel Ampera és a Chevrolet Volt az "év Autója" 2012-ben 82. Genfi Autószalon - Peugeot 508 RHX Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
MÁV - Jelentős megtakarítást hoz az új gépjárműflotta |
||
2012. március 08.
A MáV- -csoportnál hat év alatt több mint 2,4 milliárd forintot takarítanak meg az új gépjrámű- flotta ...
|
A MáV-csoportnál hat év alatt több mint 2,4 milliárd forintot takarítanak meg az új gépjráműflotta bérlésével a korábbi évekhez képest - közölte a vasúttársaság szerdán annak kapcsán, hogy a vége felé közeledik a járművek cseréje. A MáV Zrt. közleményében emlékeztet arra, hogy az új személy- és haszongépjárműveket közbeszerzési eljárás eredményeként a vasúttársaságok a Porsche Lízingtől bérlik. A Porsche Lízing és Szolgáltató Kft. a szerződéseket a MáV Csoporttal 2011 októberében írta alá. Az csoportszintű 1.286 darab jármű első szállítmányát a vasúttársaság 2011. november végén vette át és az utolsó autók is megérkeznek 2012 márciusában. A flottabérleti szerződés a korábbi konstrukcióhoz képest 5+1 (opciós) éven keresztül évi 405 millió forint megtakarítást jelent majd - hangsúlyozza közleményében a MáV. A szerződés garantálja, hogy a költségek a teljes futamidő alatt kiszámíthatóak maradnak, a bérleti díjhoz kapcsolódó, futamidő végi maradványérték, illetve a flottakezelési díj kockázatát 100 százalékban a Porsche Lízing vállalta magára. A költségcsökkentésen túl további megtakarítást remélnek a GPS alapú flottakövetéstől, amelynek használata – az üzemeltető tapasztalatai alapján – várhatóan 10 százalékos, évente mintegy 150 millió forint üzemanyag-megtakarítást és szigorúbb kontrollt eredményez. Werle Zoltán, a MáV Zrt. társasági szolgáltatás igazgatója a közleményben kiemeli: a fejlesztésnek köszönhetően a szállítási feladatok megszervezése hatékonyabbá válik, a párhuzamos, üres futások teljesen megszűnhetnek, és számításuk szerint a gépjárműflotta összességében több százezer kilométerrel kevesebbet fut majd évente. Mindemellett a GPS-rendszer az esetleges lopások ellen is nagyobb biztonságot nyújt. További cikkek Jogsértéssel vádolja a debreceni 2-es villamos pályaépítését végző konzorcium vezetőjét újra teszteli az Alstom a Metropolis szerelvényeket Budapesten Elindult a forgalom Szeged új 2-es számú villamosvonalán Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Duster Delsey limitált széria |
||
2012. március 08.
Két, a maga területén egyformán úttörő márka, a Dacia és a DELSEY közösen hozta létre...
|
Két, a maga területén egyformán úttörő márka, a Dacia és a DELSEY közösen hozta létre a Duster DELSEY-t, azt a limitált példányszámú modellt, amely a felhasználóbarát funkcionalitást divatos és modern formavilággal társítja. A Dacia népszerű szabadidőjárművének Lauréate kiviteléből kifejlesztett Duster DELSEY határozottan sportos megjelenésű modell. Az újdonság karakterét kívül olyan stíluselemek határozzák meg, mint a tükörházak kidolgozása, a sötét árnyalatú könnyűfém keréktárcsák, a fekete fényszóróházak és a krómozott kipufogóvég. Az exkluzív megjelenésre az egyedi olivazöld metálfényezés teszi fel a koronát. Az utastérben exkluzív dekoráció és átgondolt, ötletes részletek várnak, mint a piros szegélyű szőnyegek, a piros öltésekkel varrott bőrkormány és bőr váltókar, valamint a sötétszürke kivitelezésű szellőzőnyílás-keretek, illetve műszerfal. A C-oszlopokat és az ajtóküszöböket a DELSEY logója díszíti, a csomagtartóban pedig a rövid kirándulások tökéletes kiegészítője: egy DELSEY Cross Trip bőrönd kapott helyet. További cikkek A Nissan bemutatja, hogyan képzeli el a jövő crossoverét 82. Genfi Autószalon - BMW 6-os Gran Coupé 82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13091 - 13100 |