Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13141 - 13150 |
2012 nyarától Európában is forgalmazásra kerül a Honda CRF250L enduró motorkerékpár |
||
2012. március 01.
A CRF250L egy olyan motor- kerékpár, amely egyszerre kettős célt kínál: az egyszerű ...
|
A CRF250L egy olyan motorkerékpár, amely egyszerre kettős célt kínál: az egyszerű mindennapi motorozást városban és a szabadidős szórakozás lehetőségét terepen. A motorkerékpár erőforrása egy vízhűtéses, felső-vezérműtengelyes (DOHC), egyhengeres 249 cm3-es motor, a vázszerkezete dupla acélcsőváz, amelyet fordított első villával, PROLINK hátsó felfüggesztéssel és alumínium lengőkarral szereltek fel. A motorkerékpár kimagasló ár-érték arányával és alacsony üzemeltetési költségével kategóriájában valódi értéket jelent. További cikkek Egyedi BMW motorok Angliából Már kapható a Honda vadonatúj túraendurója a magyarországi márkakereskedésekben Nagy prémiumot kapnak a Daimler és a Volkswagen dolgozói Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Két új motorral bővül az új Iveco Daily kínálata |
||
2012. március 01.
Az Iveco áprilistól két új modellel bővíti a tavaly ősszel bemutatott könnyű- kategóriás Daily ...
|
Az Iveco áprilistól két új modellel bővíti a tavaly ősszel bemutatott könnyűkategóriás Daily termékcsaládot. Az új Daily mostantól 2,3 literes, 146 lóerős Euro 5 besorolású és 3 literes, 146 lóerős EEV dízelmotorral is elérhető. A 2,3 literes, 146 lóerős és 350 Nm maximális nyomatékú, Euro 5 normáknak megfelelő erőforrás új, változtatható geometriájú turbófeltöltővel és exkluzív Multijet II technológiával garantálja a maximális hatékonyságot. Valamennyi 2,3 literes Euro 5 besorolású motor (106, 126 és 146 lóerő) megvásárolható az új hatfokozatú sebességváltóval, amely a motor rendelkezésre álló nyomatékának kihasználásával csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. A 3 literes, EEV szabványnak megfelelő, 146 lóerős és 370 Nm nyomatékú változtatható geometriájú turbófeltöltővel rendelkező erőforrás a nehéz üzemű járművek motorkínálatát bővíti. Az újdonságok mellett az új Daily sofőrjei vezetési stílusukat is fejleszthetik olyan technológiák segítségével, mint a Start & Stop funkció és a GSI (váltásesedékesség jelző) rendszer. A Start & Stop funkció az új hatfokozatú sebességváltóhoz és a 2,3 literes motorhoz választható. A rendszer kikapcsolja a motort, amikor a jármű megáll és a sebességváltó üres fokozatban van, majd automatikusan újraindítja azt, ha a sofőr sebességbe kapcsolja a váltót. Ezzel a funkció jelentősen csökkenti az üzemanyag-fogyasztást a városi forgalomban. A váltásesedékesség jelző rendszer, amely az új hatsebességes váltó választása esetén az alapfelszereltség részét képezi, a legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és CO2-kibocsátást biztosító sebességfokozatot javasolja a sofőrnek. Az új 2,3 literes, 146 lóerős motor, az új hatsebességes váltó és a Start & Stop funkció előnyeit kombinálva az új Daily vegyes vezetési ciklusban a korábbi modellhez képest akár 10%-kal alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és CO2-kibocsátást érhet el. Az üzemanyag-megtakarítás még nagyobb mértékű a városi vezetési ciklusban, ahol a Start & Stop és a váltásesedékesség jelző rendszer előnyei még jobban érvényesülnek. Szintén újdonság a könnyűfém keréktárcsa, amely mostantól valamennyi szimplakerekes új Daily modellhez elérhető. Az új Daily modellt a bemutatását követő hónapokban több szakmai elismeréssel is kitűntették. Spanyolországban nemrég elnyerte az „év könnyűkategóriás haszongépjárműve” díjat, amelyet a spanyol Transporte 3 magazin professzionális fuvarozókból, újságírókból és műszaki szakemberekből álló zsűrije ítélt oda. Ezt megelőzően pedig két másik európai elismerést is kapott: Spanyolországban az innovációért nyerte el az „Premios Europa del Transporte” díjat, Németországban pedig az új Daily elektromos változatát tűntették ki a fenntartható szállításért kiosztott „European Award for Sustainability in Transport” díjjal. További cikkek újra teszteli az Alstom a Metropolis szerelvényeket Budapesten Két Opel világpremier a 2012-es Genfi Autószalonon új Peugeot Expert - A megújult kínálatnak köszönhetően kategóriaelső a CO2-kibocsátásban Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Folyik a felszámolás, a vagyon nem lesz elég a hitelezők kielégítésére |
||
2012. március 01.
Folyik a Malév február 14-én megkezdett fel- számolása, a vagyon ...
|
Folyik a Malév február 14-én megkezdett felszámolása, a vagyon feltérképezése és a lehetséges források feltárása, s a vizsgálatok jelenlegi szakaszában biztosnak látszik, hogy az összes hitelezői igényre a cég vagyona nem nyújt fedezetet - tájékoztatta a Malév szerdán az MTI-t. Az írásban kapott tájékoztató úgy fogalmaz: "a vizsgálatok jelenlegi szakaszában az már bizonyos, hogy a cég vagyona, mint azt már korábban is említésre került, várhatóan nem nyújt fedezetet a hitelezői igények teljes körű kielégítésére". A március első napjaiban esedékes februári bérkifizetés a Malév munkavállalói számára rendben és határidőre megtörténik - hangsúlyozta a Malév. Az utasok kárigényeinek rendezése a csődtörvényben meghatározott rend szerint folyik. A felszámoló intézet folyamatosan gyűjti az igényeket, nyilvántartásba veszi, majd ezt követően hitelezői kategóriába rendezi és erről hivatalos értesítést küld a bejelentőknek. A Malév-jeggyel rendelkező magánszemélyeknek a repülőjegy vásárlásból, illetve a légi személyszállítási szerződésből eredő igényei - a törvény alapján - a hitelezők kielégítési sorrendjében a negyedik helyen állnak. A csődtörvény szerint ha a társaság felszámolási vagyona nem fedezi az összes hitelezői igényt, akkor a vagyonból először a felszámolási költséget, majd a zálogjoggal biztosított hitelezői követeléseket, ezt követően pedig a tartásdíj és járadék jellegű követeléseket kell kielégíteni. Az ezután fennmaradó vagyonból – amennyiben ilyen még van – elégítik ki a többi hitelezőt a követeléseik arányában. A Malév az MTI-nek írásban adott tájékoztatójában emlékeztet arra, hogy a hitelezőknek a felszámolási eljárás kezdetétől számított 40 napon belül kell bejelenteniük a felszámolónak a légitársasággal szembeni követelésüket. A felszámoló a bejelentést nyilvántartásba veszi, majd hitelezői kategóriába sorolja, s erről az eljárásról a hitelezőt minden esetben értesíti. A felszámolásba került légitársaság ismét felhívja a figyelmet arra, hogy az utazási irodáknál vásárolt repülőjegyek esetében a kárigény benyújtásának határideje március 2., míg a bankkártyával vásárolt repülőjegyek esetében a kártyakibocsátó bank hivatott a vásárlók kárigényét kielégíteni, így ebben az esetben az igényt ide, és nem a légitársasághoz kell benyújtani. A felszámolás folyamatáról a légitársaság továbbra is rendszeresen tájékoztatást ad honlapján. További cikkek Bizonytalan a lengyel légitársaság jövője Nyilvánosak a Budapest Airport privatizációs szerződései Nem pótolhatatlan a Malév Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Nem lesz buszsáv a Budaörsi út bevezető szakaszán |
||
2012. március 01.
A főváros nem helyezi újra forgalomba a Budaörsi úton, az M1-M7 autópálya bevezető ...
|
A főváros nem helyezi újra forgalomba a Budaörsi úton, az M1-M7 autópálya bevezető szakaszán tavaly nyáron kialakított buszsávot; a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén a képviselők 27 igen és 3 tartózkodás mellett fogadták el az erről szóló határozatot. Az eredeti projektet 2008 decemberében egyhangúlag fogadta el az akkori közgyűlés. A buszsávot az M1-M7 autópálya közös bevezető szakaszán, a Nagyszőlős utcai felüljárónál 2011 májusában festették fel. A hónap végétől az autósok a belváros irányába az addigi kettő helyett egy sávon haladhattak, emiatt jelentős torlódások alakultak ki. Tarlós István főpolgármester tavaly június 2-án függesztette fel a sáv üzemeltetését. A szerdán elfogadott előterjesztés szerint a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a buszsáv 2011. május végi kijelölésekor szembesült a forgalmi hatásokkal, a kialakult dugókkal, amelyek a Dayka Gábor utcától kitolódtak az autópályára. Tarlós István emiatt azonnali hatállyal felfüggesztette a buszsávok üzemeltetését és az uniós társfinanszírozású projekt műszaki tartalmának felülvizsgálatát kérte, amelyet a BKK végzett és végeztetett el. A szervezet forgalmi szimulációk elkészítését kérte, ennek keretében számítógépes szimuláció készült, amelynek eredménye után nem javasolták a szakemberek a buszsáv újbóli megnyitását. A BKK vizsgálta azt is, hogy a projekt teljesülése érdekében más, kapcsolódó helyszínen ki lehet-e alakítani buszsávot, de kiderült, hogy ez nem lehetséges. Emiatt a főváros eláll az uniós támogatás összegét is tartalmazó támogatási szerződéstől, a lépés szankciót nem von maga után - tartalmazza az elfogadott előterjesztés. A projekt része volt a régi Budaörsi úton, valamint a Hegyalja úton is egy-egy buszsáv kijelölése, ezeket korábban már üzembe helyezték, a szerződéstől való elállás nem befolyásolja működésüket. A Budaörsi úton tavaly májusban megváltozott forgalmi rend, a kialakult dugók miatt nyílt levelet írt Tarlós Istvánnak Cser-Palkovics András, Székesfehérvár fideszes polgármestere, míg Budaörs független polgármestere, Wittinghoff Tamás tárgyalásokat kezdeményezett a BKK-val. A Levegő Munkacsoport és az LMP közleményben üdvözölte a buszsáv kialakítását, de a párt megjegyezte: a bevezetésre "kapkodva és elnagyoltan került sor". További cikkek Egymilliárdos vasútbiztonsági fejlesztés indul a GYSEV-nél Az LMP javaslatcsomagot készített a BKV finanszírozására újra teszteli az Alstom a Metropolis szerelvényeket Budapesten Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Porsche a 2012-es Genfi Autószalonon |
||
2012. február 29.
A Porsche március elsején a Genfi Autó- szalonon világpremiert és két európai premiert ...
|
A stuttgarti Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG március elsején a Genfi Autószalonon világpremiert és két európai premiert ünnepel. Az 1-es csarnokban, március 6-án, 09:30-kor kezdődő Porsche sajtótájékoztatón az új Boxstert először állítják ki a nagyközönség elé. A konferencia elérhető lesz élőben az interneten (www.porsche.com/geneva) és műholdas kövesítésen keresztül is. Európában először mutatja be a Porsche ezen kívül a Panamera GTS-t és a 911 Cabriolet modelleket. Az új Boxster generáció technikai csúcspontja a könnyűépítésű karosszériának köszönhető jóval alacsonyabb tömeg és a teljesen átdolgozott futómű. A középmotoros roadster optikailag is teljes átalakuláson ment keresztül: a tengelytáv növekedett, a nyomtáv szélesebb lett és a kerekek is nagyobbak lettek. A generációváltás során a Porsche nem csak a menetdinamikát és a vezetési élményt növelte, de az új Boxster 15 százalékkal takarékosabb is lett: modelltől függően bőven kevesebb, mint nyolc liter benzint fogyaszt el 100 kilométeren. A rövidebb túlnyúlásokkal teljesen átformált megjelenésnek, az előretolt első szélvédőnek, a laposabb sziluettnek és a hangsúlyos éleknek köszönhetően a roadster izmosabb, markánsabb benyomást kelt. Ezzel együtt a belső tér nagyobb helyet kínál, miközben a kialakítás a felfelé ívelő középkonzollal az új Porsche irányelvet követi. épp a nyitott autózás szezonjának kezdetén mutatja be a Porsche a 911 Cabriolet-et is, az európai közönség előtt elsőként. A könnyűépítési mód, amelyben a tetőkonstrukciónál használt magnézium is szerepet vállal, alacsonyabb tömegről, nagyobb sportosságról, mérsékeltebb fogyasztásról és nagyvonalúbb kényelemről gondoskodik. Az innovatív tetőkoncepció ezen kívül a tipikus 911-es tetővonalhoz elsőként teljes valójában hű marad. A második európai premier a kompromisszummentes sportosság és a Porsche Intelligens Teljesítmény jegyében történik: a Panamera GTS bemutatkozik – egy négyajtós modell, amely a versenypályára született. A Panamerák legsportosabbika az NEFZ fogyasztási normája szerint 10,9 l/100 km-es fogyasztással – csökkentett gördülési ellenállású abroncsokkal 10,7 l/100 km –, 288 km/h-s végsebességgel és csupán 4,5 szekundumig tartó 0-100-as sprintjével vesz le mindenkit a lábáról. De mindenek előtt a futóműve teszi versenypályán való használatra alkalmassá: a nagyobb teljesítmény, az erősebb fékek, a tíz milliméterrel alacsonyabbra ültetett karosszéria és a különösen sportos futómű (légrugózással és PASM-mel) mind a jelentős technikai változtatások részét képezi. További cikkek Forgalomba állt a Routemaster utódja A Chevrolet a 82. Genfi Autószalonon Az Alfa Romeo a 82. Genfi Autószalonon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az olaszok eladják luxusautóikat |
||
2012. február 29.
A római kormány által bevezetett adószigorítás miatt egyre több luxusautó tulajdonosa...
|
A római kormány által bevezetett adószigorítás miatt egyre több luxusautó tulajdonosa szabadul meg milliókat érő járművétől, az olasz sajtóban megjelent adatok szerint hetente kétszáz olasz használt luxuskocsi kerül elsősorban a kelet-európai autópiacokra. Ferrari, Porsche, Mercedes vagy BMW egyre megy, az eddig irigyelt luxusautók birtoklása ma már majdnem bűnnek számít Itáliában, legalábbis vonzza az adóhatóságok ellenőrzését - írta a Corriere della Sera napilap. Tavaly december óta ugrásszerűen megemelkedett az értékes gépjárműveiket eladó olaszok létszáma. Sirio Tardella, a külföldi autógyárak olaszországi szövetsége (Unrae) tanulmányi központjának vezetője több ezerre tette a luxuskocsijától megszabaduló olaszok számát. Loris Casadei, a Porsche Italia vezérigazgatója konkrét adatokat közölt: 2011 decemberéig hetente hatvan használt Porschét adtak el tulajdonosaik. Decemberben, a Monti-kormány által bevezetett luxusadó után heti százhúszra emelkedett a számuk. Januárban az olasz pénzügyőrség elkezdte ellenőrizni a luxusautó tulajdonosok adóbevallását és az eladott Porschék száma heti kétszázra emelkedett. Egy negyvenezer eurós autót huszonötezerért is eladnak, csak megszabaduljanak tőle, még az autókereskedésig sem mernek vele elmenni, attól tartanak az utcán ellenőrzik őket, mi szállítjuk el az autót - mondta Casadei. Az olasz luxusautók piacának Németország, Ausztria és Franciaország mellett leginkább Kelet-Európa számít. Az Ukrajnából, Lengyelországból, a Cseh Köztársaságból, Litvániából és Moldovából érkező bejárónőket és fizikai munkásokat hozó mikrobuszok, visszafelé az olasz luxusautókat vontatják el. A Milánó-Velence autósztráda tele van az Olaszországból távozó luxuskocsikkal - nyilatkozta Gianni Oliosi, a BMW Italia kommunikációs igazgatója. További cikkek Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV Két Opel világpremier a 2012-es Genfi Autószalonon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az Egyesült Államokban a Subaru a legjobb autógyártó |
||
2012. február 29.
Az amerikai autópiacon legnagyobb befolyással rendelkező minőségi rangsorban...
|
Az amerikai autópiacon legnagyobb befolyással rendelkező minőségi rangsorban, a Consumer Reports magazin által összeállított éves listán a Honda Motor elveszítette vezető pozícióját, nagyot lépett elő viszont a rangsorban a Mazda és a Chrysler. Az elmúlt négy éven át listavezető Honda 72 pontot szerzett, ezzel a negyedik helyre csúszott vissza a 13 nagy autógyár rangsorában. A vezető pozíciót ezúttal a Subaru szerezte meg 75 ponttal, történetében első alkalommal. A második helyet a Mazda vívta ki magának 74 ponttal, a Toyota pedig 73 ponttal a harmadik helyre került. "Változatlanul japán gyártók foglalják el a legfelső öt helyet, de előnyük már csökken" - mondta David Champion, a magazin autóipari minőségellenőrzési központjának a vezetője. "A Honda és a Toyota néhány legutóbbi modelljén meglátszik a költségcsökkentések hatása" - tette hozzá. A legnagyobb javulást a Mazda érte el, 9 pontot adva elmúlt évi eredményéhez a hetedik helyezésről szökött fel a másodikra. A javulás részben két viszonylag rossz minősítésű modell feladásának volt köszönhető. A Chrysler 8 ponttal javított eredményén, de még ezzel együtt is 51 ponttal az utolsó helyre szorult a listán. Miközben a Chrysler a második legnagyobb javulást érte el, a Ford a legnagyobb visszaesést szenvedte el, és a tizedik helyre esett vissza a tavalyi ötödikről. Az európai márkák közül a Volvo szerepelt legjobban 64 ponttal, ami a hatodik helyezést biztosította számára a rangsorban. Az ötödik helyet a Nissan szerezte meg 64 ponttal. A Hyundai és a BMW 63 pontot érdemelt ki a minőségi tesztben, a Volkswagen pedig 62 pontot. A Mercedes-Benz 58 pontot, a General Motors 56 pontot szerzett. További cikkek Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje 82. Genfi Autószalon - Citroën DS4 Racing Concept A Chevrolet a 82. Genfi Autószalonon Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Mitsubishi és a versenysport |
||
2012. február 29.
A Mitsubishi modellek, ahhoz hogy elérjék azt a minőségi színvonalat, amit jelenleg ...
|
A Mitsubishi modellek, ahhoz hogy elérjék azt a minőségi színvonalat, amit jelenleg képviselnek hosszú éveken át jelen voltak a motorsport különböző területein és számos trófeát és elismerést nyertek. Az, hogy egy 2000 köbcentis motorból 300 fölötti lóerőt ki tudnak passzírozni, hogy a piacon lévő egyik legstapabíróbb 4x4 hajtáslánc az övék, vagy hogy az ADAC listák élén tanyáznak a modelljeik nem a véletlen műve. A 4x4-es hajtásláncaik kiforrottsága a Dakaros múltnak köszönhető. A Pajero, az L200, az Outlander és a legfrisebb 4x4-esük az ASX technológiájának egy része a Dakaros fejlesztések eredményei. A Mitsubishi Motors 26 alkalommal indult a Dakar rally versenysorozatban; ebből 12-szer nyert, sőt hét egymást követő évben is sikerült győzelmet aratnia. E páratlan rekord mellett a vállalat 4WD technológiája is nyert, hiszen ráirányította a figyelmet a sorozatgyártású járművekben alkalmazott rendszer tartósságára és terepképességeire. A Dakar persze sokkal többet jelent, mint egy verseny - az extrém terep és a kegyetlen körülmények jelentik a Mitsubishi négykerékhajtású modellek számára a legjobb tesztlehetőséget. A 70 éve fejlesztett 4x4-es technológia finomítására és szakértelem gyarapítására kiváló terep a sivatag. A Pajeroval közlekedőknek valószínűleg sosem kell majd szembenéznie a Dakart jellemző kemény körülményekkel, de biztos lehet benne, hogy a Pajero technológiája már kiállta a próbát. A Lancer Evo sorozat, mely jelenleg már a X modellnél tart kiemelkedő sikereket ért el különböző rally és gyorsasági versenyeken és sorozatokon. Lancer Evolution WRC-vel rally világbajnok volt a finn Makinen 1996-ban, 1997-ben, 1998-ban és 1999-ben. Ebből az 1998-as év volt a legsikeresebb, ekkor a konstruktőri világbajnoki cím is a gördülő gyémántos gyártóhoz került. Makinen Richard Burns-szel együtt megnyerte a címet a Mitsubishi Motorsnak. A későbbi években Alister McRae, Freddy Loix, Francois Delecour is szép eredményeket szállított. 2009-ben az Ausztrál Manufacturer’s Championship-ben is az Evolution X modell diadalmaskodott. 2009 óta a CT9A alvázas Evolution világszerte több Time Attack versenyen ért el kiemelkedő sikereket. Ez a modell tartja a rekordot, az amerikai Time Attack-en , akárcsak japánban a Tsukuba pályán és az ausztrál Eastern Creek pályán is. A rallys és gyorsasági múltnak köszönhető a Lancer EVO sorozat, ami elhozta az hétköznapi emberek számára is azt az élményt, amit a pilóták élnek át. A Lancer EVO-k amellett, hogy csúcsragadozók, a környzet tudatosság előhírnökei is voltak. A gyártó az EVO VII-nél és EVO VIII-nál tesztelte először a felnikbe épített elektromos motorral kiegészített hajtásláncot. Ezek a tesztelések nélkülözhetetlenek voltak a frissen kifejlesztett i-Miev kisautó kifejlesztéséhez. Ezek a tesztek szintén alapjai az új Outlander hibrid változatának. A Px-Miev koncepció autóra épülő új Outlander elérhető lesz majd hibrid változatban, dízel erőforráshoz a hátsó tengelyre kapcsolt elektromos motorokkal rásegítő, kiegészített hajtással. Ahhoz, hogy értékelni tudjuk a gyémántos gyártó precíz japánjainak munkaszeretetét és kompromisszumot nem ismerő természetét a tökéletesség iránt, nem kell a 4X4-es kategóriába és a 5 mp alatt 100 km/h-ra kilövő modellek világába betekintenünk. Elég a gyártó tömegmodelljeire néznünk: a Lancerre és a Coltra. A Colt például a vizsgált 23 modellből a 3. helyen végzett a meghibásodásokat összesítő listán. Ha Mitsubishi akkor pedig Duna Autó Zrt. 23. éve szolgáljuk ki Budapest és környékének lakosságát minőségi Mitsubishi modellekkel. Az ez idő alatt felhalmozott szakértelem tesz minket Magyarország egyik legnagyobb márkakereskedésévé. További cikkek Bemutatkozik a vadonatúj V40, a Volvo exkluzív ötajtós kompakt modellje A Fiat a 82. Genfi Autószalonon Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Mini Clubvan Concept |
||
2012. február 29.
Az angol divatmárka az Audihoz hasonlóan rendkívül következe- tesen bővíti a modell- palettáját ...
|
Az angol divatmárka az Audihoz hasonlóan rendkívül következetesen bővíti a modellpalettáját, minden korosztály, férfi, nő vagy gyerek megtalálhatja a saját kedvencét a Mini-kereskedésekben, most pedig már a kisáruszállítók is. A BMW-tulajdonban lévő márka ugyanis a Clubman alapjaira készített egy furgon, melynek az elsődleges és legfontosabb funkciója az, hogy vezetési élményt nyújtson a sofőrje számára. Emellett még praktikus is, a hátsó ülések eltávolításával tisztességes méretű rakteret alakítottak ki a tervezők. Ezt egy rozsdamentes acélból készült, méhsejt mintázatú fallal választották el a kétszemélyes utastértől, amely megtartotta az eredeti designját. A csomagteret azonban alaposan felspécizték, az oldalfalakat és a padlót antracit színű anyag burkolja, állítólag meglepően ellenálló. Ettől függetlenül a Clubvan várhatóan nem a fűtésszerelők autója lesz, sokkal inkább a divattervezők és a galériatulajdonosok kedvence. A hátsó ajtó egyébként kétfelé nyílik, így könnyű ki és bepakolni a csomagokat, sőt a jobb oldalról is hozzáférhető a poggyásztér. Egyelőre koncepció, de mindegyik mini karrierje így indult. Premier Genfben, márciusban. További cikkek A Jeep® a 82. Genfi Autókiállításon A Chevrolet a 82. Genfi Autószalonon A Nissan merész új világa Genfben Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Bizonytalan a lengyel légitársaság jövője |
||
2012. február 29.
Bizonytalan a lengyel LOT légitársaság jövője, a társaság elnöke szerint önállóan ...
|
Bizonytalan a lengyel LOT légitársaság jövője, a társaság elnöke szerint önállóan nem tud lépést tartani versenytársaival, elemzők szerint akár a Malév sorsára is juthat - olvasható a Newsweek Polska hetilap hétfői kiadásában. Elemzők hangsúlyozzák, hogy a LOT még néhány hónapig önállóan is fenn tudja magát tartani. Tavaly 55 millió eurót keresett ingatlanainak és leányvállalatainak eladásával, az idén műszaki felszerelésének értékesítésével további 48 millió euróra van esélye, de a fennmaradást csak egy nagy csoport szárnyai alatt biztosíthatja magának. Az európai légi piacot 80 százalékban három nagy csoport, az Air France/KLM, a Lufthansa és a IAG uralja. A kisebb légitársaságoknak pedig a fapadosokkal kell versengeniük a fennmaradásért - mondta a lapnak Németh Adél, a brémai Jacobs Egyetem szakértője. A LOT a lengyel légi piac 30 százalékát felügyeli, több millió dollár értékű leszállási engedéllyel, és 8 üzemanyag-takarékos Dreamliner típusú géppel rendelkezik, amelyeket várhatóan az idén szállít le a gyártó. Privatizálása egyebek közt biztosítaná a márka fennmaradását, és egy regionális átszállási központ létrehozását Varsóban, amely lehetővé tenné az ázsiai járatok kiszolgálását. A légitársaság helyzete több szempontból a magyar Malévéhez hasonlít: egy sikertelen privatizáció után visszaállamosították, az utolsó négy évben 1 milliárd zloty (239 millió euró) nettó veszteséget termelt, és állami támogatásban is részesült, ami felkeltheti az Európai Bizottság figyelmét. További cikkek Veszteséggel zárta az évet a lengyel légitársaság A Ryanair egymillió eurót költ reklámra, feljelenti a Wizz Air-t Nyilvánosak a Budapest Airport privatizációs szerződései Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13141 - 13150 |