Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13181 - 13190 |
![]() |
82. Genfi Autószalon - Hyundai i30 kombi |
|
2012. február 23.
A 2012-es Genfi Autószalonra időzített világ- premierjét megelőzően, a mai napon meg ...
|
![]() |
![]() Az új modell 185 mm-rel hosszabb, mint az ötajtós változat, és 10 mm-rel hosszabb az első generációs i30cw-nél; 4485 mm teljes hosszúságával az új generációs i30 kombi az európai alsó-középkategória egyik legtágasabb típusa. ötajtós fivéréhez (378 l) képest a kombi kivitel jóval nagyobb, kategóriaelső 528 literes csomagteret kínál, ami a hátsó üléseket lehajtva több mint megháromszorozható; a raktér legnagyobb kapacitása 1642 liter. Akárcsak az ötajtós modellt, az új generációs i30 kombit is kifejezetten az európai vásárlók igényeinek és elvárásainak szem előtt tartásával tervezték és fejlesztették a Hyundai európai kutatás-fejlesztési központjában, a németországi Rüsselsheimben. A kombi kivitelt a kezdetektől fogva az ötajtóssal párhuzamosan fejlesztették, így a formatervezők olyan, koherens dizájnt érhettek el, amely erőteljes családi vonásait a Hyundai folyékony szobrászat formanyelvének köszönheti. ![]() A kombi dinamikus megjelenését fokozza az a markáns karaktervonal, amely a karosszéria oldalfalán fut végig, és felér egészen a hátsó lámpatestekig. A hátsó szélvédő rásimul a D-oszlopra, ami egyszerre teszi világosabbá a belteret, és javítja a kilátást hátrafelé. A mélyre nyúló hátsó ajtó letisztult megjelenést kölcsönöz az autónak, a lökhárító szintjében kialakított rakodóperem pedig könnyed pakolhatóságot eredményez. Az új generációs i30cw ugyanazzal a három, közvetlen befecskendezéses benzinmotorral, valamint három dízelmotorral lesz megrendelhető, mint az ötajtós kivitel, változatlan (95-135 LE) teljesítményszinteken. A Hyundai az új i30 kombit is a jól ismert Tripla 5 garanciális csomaggal kínálja: ez a konstrukció ötéves, kilométer-korlátozás nélküli, teljes körű gyártói garanciát, ötéves asszisztencia-szolgáltatást, továbbá öt éven át igénybe vehető, évenkénti műszaki átvizsgálást foglal magába. ![]() További cikkek Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV Két Opel világpremier a 2012-es Genfi Autószalonon Invitálás Nissan módra Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Malév helyett Malért? |
|
2012. február 23.
Civil egyesület alakult egy új nemzeti légitársaság piaci alapon történő létre- hozásáért ...
|
![]() |
![]() A Malért számításai szerint 80-100 milliárd forintnyi humán tőkével rendelkeznek. Legalábbis ennyibe kerülne az egyesület szerint 1.500 munkavállaló, közöttük pilóták és légi utaskísérők kiképzése. A Malévtól éppen ennyi embert küldtek el. A kezdeményezés egy közösségi oldalon indult, és több ezer csatlakozó, támogató hozzászólás után alakult egyesületté. A Malért szerint még mindig van hely a magyar piacon, a légitársaságok bejelentett kapacitásbővítései messze nem fedezik a Malév által hagyott űrt. Az egyesület a szóbeli támogatásokon kívül pénzbeli hozzájárulásra is kapott ígéretet, szívesen vinnék tovább a Malév nevet, ha ez nem megy a bluenoseair-t választanák, megtartva a repülőgépek kék orrfestését - mondta Vécsei Mihály. Demeter Csaba, aki február 3-án az egyike volt azoknak a pilótáknak, akik visszavitték a Malév Boeing gépeit a lízingcég írországi központjába elmondta, hogy sok magyar pilóta nem megy szívesen a hajdani versenytársakhoz. Az elszerződés ugyanis gyakran többéves hűségszerződést és távoli országokbeli szolgálatot jelent. Hangsúlyozta: a több mint 200 pilóta, 300 stewardess és a más területen dolgozó egykori malévosok "ugrásra készek". ![]() Bejelentették, hogy az egyesület adatbázist állít össze azokról a munkavállalókról, akik továbbra is a légi közlekedésben szeretnének dolgozni. Ezen túl felvették a kapcsolatot a szakmai szervezetekkel, közöttük a pilótákat tömörítő Hunalpával és az utazásszervezők szövetségével is. A magyar kormánnyal is szeretnének tárgyalni, megismernék, hogy van-e a kabinetnek a Malév megmentésére vonatkozó terve, vagy elképzelése egy új légitársaság megalakításáról. Ha nincs, akkor a kormány nélkül keresik a megoldást. További cikkek Nem pótolhatatlan a Malév A Fővárosi Bíróság elrendelte a Malév felszámolását Légitársaságok csatasorban a Malév helyére Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Egységesíti üzemeit a Volkswagen csoport is |
|
2012. február 23.
A német Volkswagen csoport japán mintára egységesíti üzemeit és a gyártási folyamatokat, a terv ...
|
![]() |
![]() Az uniformizált üzemek révén rugalmasabban lehet alkalmazkodni a piachoz, könnyebb átállni az egyik modell gyártásáról a másikra és lerövidül az új modellek piaci bevezetése. A meglévő üzemek átalakítása költséges, de hosszabb távon azért is megéri, mert az újabb gyárak építése már olcsóbban megoldható, a beruházási igény 20 százalékkal csökkenthető - mondta a Handelsblatt című német üzleti lapnak Hubert Waltl, a VW csoport gyártási igazgatója. Az üzemek és a gyártási folyamatok harmonizálását már az év első felében elkezdik. Az első körben három németországi összeszerelő üzemet alakítanak át. Az ingolstadti Audi-gyárat, valamint a wolfsburgi és zwickaui Volkswagen-üzemet követően az év vége felé a spanyolországi Martonelli következik - ahol Seatokat gyártanak -, majd a csehországi Mladá Boleslávban működő Skoda összeszerelő üzem. 2018-ra a VW jelenleg 62 üzemből álló autógyár-hálózatában mindenütt azonos rendszerben zajlik majd a termelés. A koncepciót a Toyota alkalmazta először. A VW az értékesített gépkocsik száma alapján már megelőzte a korábbi világelső japán társaságot, most pedig termelésszervezési újítását is átveszi. A német csoport azonban egy lépéssel előbbre jár - írta a Handelsblatt, rámutatva, hogy a cég már egy évtizede alkalmazza az úgynevezett moduláris platform eljárást, amelynek révén azonos alapra számos különböző modellt lehet építeni. ![]() A gyárak uniformizálásával együtt egy új platformot is bevezetnek. Ez a moduláris keresztmotoros platform - Modularer Querbaukasten, MQB -, amely csaknem valamennyi új kompakt modell alapja lesz. Az első az új Audi A3, amely nyáron jelenik meg a piacon, majd az új Volkswagen Golf következik. összesen 220 fajta kocsit gyártanak majd MQB-ra. Kísérleteznek a márkák közti szorosabb integrációval is, és ebben kulcsszerepe lesz a csoport pozsonyi gyárának. Ott végzik az úgynevezett Colorado-projektet, amelynek eredménye három terepjáró - a Volkswagen Touareg, az Audi Q7 és a Porsche Cayenne, amelyek azonos műszaki alapra épülnek és ugyanabban a gyárban készülnek. Az újabb modellek közül ugyancsak közös platformon, és szintén Pozsonyban készül majd a 2013-ban megjelenő Porsche Macan és az Audi Q5 kompakt terepjáró, és számos elemében azonos az új Audi Q3 modell és a Volkswagen Tiguan is. A kisautók szegmensében is Pozsony a fellegvár, a szlovák fővárosban gyártják az úgynevezett New Small Family sorozatot, amelynek műszakilag csaknem teljesen azonos tagjai a Volkswagen Up, a Seat Mii és a Skoda Citigo - írta a Handelsblatt. A VW csoporthoz a névadó Volkswagen márka mellett az Audi, a Seat, a Skoda, a Bentley, a Bugatti és a Lamborghini tartozik, valamint a VW haszongépjárműveket gyártó részlege, és a Scania. A cég dolgozik a Porsche integrálásán, és sokáig arra is törekedett, hogy beillessze a csoportba a Suzukit, tavaly azonban megromlott a kapcsolat és a japán cég szakított a német partnerrel. ![]() További cikkek A Volkswagen Személyautók januárban ismét több mint 400 ezer autót szállított ki Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV Az Amarok a 2012-es „OFF ROAD Award” nyertese Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Egy legenda születése – A BMW R 80 G/S meghódítja Dél-Amerikát |
|
2012. február 23.
A sorozat- gyártás megkezdése előtt a BMW szóvivője és újságíró kollégája maratoni túrára ...
|
![]() |
![]() A BMW szóvivője, Kalli Hufstadt és újságíró kollégája, Hans Peter Leicht 2200 kilométeres ecuadori túrára indult két, sorozatgyártás előtti motorral. Jelmondatuk az „Őserdőtől a jégkorszakig” volt. útjuk során a motorok extrém forrósággal és viszontagságos útviszonyokkal is megbirkóztak, beleértve az Amazonas-medence magas páratartalmát és az Andok több mint 5000 méteres magasságát. A kalandnak öten vágtak neki: Kalli és Hans Peter mellett helyi idegenvezetőjük a quitói Marco Cruz volt Jeepjével, a német Erich Reisemüller és fia, Florian pedig dokumentálták és felvették a túrát. Amikor Kalli és Hans Peter útnak indultak az új BMW R 80 G/S prototípusaival, a küldetésük egyértelmű volt: a BMW meg akart bizonyosodni arról, hogy új fejlesztésű endurójuk képes-e megbirkózni a -5 és +40 fok közötti hőmérséklettel, a futómű fel tud-e nőni a sima aszfalt után a sziklás utak, a mély és laza talaj vagy éppen a murvás, nyomvályús felszín támasztotta kihíváshoz. Ehhez még hozzájárul az 5000 méter körüli magasságokban tapasztalható oxigénhiány, az őserdőkre jellemző magas páratartalom és a soha el nem múló por. A meghibásodás esélye nagy volt, már a túra teljesítése is győzelemnek számított mind a motorosok, mind a GS-ek előfutárai számára. A két motoros intenzíven készült és a túrát megelőző két hónap folyamán napi rendszerességgel edzett. A résztvevők már nem sokkal az indulás után érezni kezdték a tengerszint feletti magasság hatását, erős fizikumuk és a terepsportban szerzett tapasztalataik nélkül szinte biztos, hogy nem élték volna túl az Andokon átívelő, olykor napi 12 órás hegyi megpróbáltatásokat. ![]() Ahogy egyre meredekebb hegyek jöttek, a hamu is mélyebbé, szemcsésebbé vált, ilyen magasságokban már a növényzet is eltűnik. Mindkét motoros arcát égette a nap, gépeiket porfelhő követte, és még erős hegyi szél is nehezítette az 1-es fokozatban egyébként is lassú haladást, sőt a hátsó kerekek is gyakran elásták magukat a homokban. Az olykor 35-40%-os emelkedővel harcolva mindkét motoros kitartóan menetelt a már csupán 50 méterrel felettük lévő kunyhó irányába. Ilyen magasságban fontos volt, hogy ne vegyenek vissza a gázból. Egy utolsó akadály várt rájuk; egy lávából és hamuból álló orom, ami végül leküzdhetetlennek bizonyult. A motorok üvöltése és a kerekek kipörgése közepette meg kellett hajolniuk a természet nagysága előtt, mindössze 20 méterrel a kunyhó előtt. A körülmények láttán lélegzetvisszafojtva, de megbizonyosodva, hogy korábban senki sem járt magasabban bajor boxermotorral, a páros kimenekítette járműveit a mély hamuból és visszafordult. A lejtmenet csaknem akkora kihívást jelentett, mint korábban hegynek felfelé haladni, Hans Peter Leicht látványosan át is bukfencezett a kormányon, amikor motorjának első kereke elakadt, de példáját nem sokkal később Kalli Hufstadt is követte. Nem volt kérdés, hogy a Cotopaxi emlékeit sokáig őrizni fogják.Mindent összevetve, a két motoros öt hegyvidéket hódított meg: az Egyenlítőtől északra fekvő Cayambét, valamint a délre fekvő Pichinchát, Illinizát, Cotopaxit és Chimborazót. Sem a motorosok, sem gépeik nem szenvedtek komoly sérüléseket, annak ellenére, hogy a vulkánok földjén a természet szinte minden létező akadályt az útjukba gördített. Kalandjaik az ecuadori dzsungelbe is elvezették őket, ahol az erős esőzés lemosta róluk a hegyek láváját és a két GS, valamint motorosaik visszanyerték erejüket és szabadabban lélegeztek a gazdag levegőben. ![]() Miután utazásaik során mindenféle állattal találkoztak, beleértve a csintalan majmokat, a tenyér méretű lepkéket, az agresszív hangyákat, szúnyogokat, piranhákat és a mindenhol jelen lévő lámákat, a motorosok számára a legijesztőbb élményt mégis a forgalom és a vezetési szokások hozták a Carrera Panamericán. Az Ecuadort átszelő óriási autópályán nem kellett sok idő, hogy a páros felismerje: a jogosítványok megléte, a biztosítás, sőt a járművek menetképes állapotának fenntartása sem volt lényeges az autósok számára. Szerencsére, a GS prototípusok magabiztosan megbirkóztak a túlterhelt járművek és az agresszív vezetők sokaságával, amíg végül eljött a vadonba való visszatérés ideje. Olyan terepre, amelyre a motorokat valójában tervezték és ahol a rossz útminőség mellett az útjukba álló öszvérek és az őket üldöző kutyák jelentettek fenyegetést. A túra a zavargások miatt nyugtalan Quitóban ért véget. A két férfi és motorjaik csupán néhány kisebb sérüléssel teljesítették a kihívást. „Az akkor ősszel enduróként piacra kerülő GS prototípusok varázslatosan boldogultak. Egyetlen egy műszaki hiba sem állított meg minket. Csupán három izzó égett ki és a kilométeróra két tartója esett le úgy körülbelül a százezredik kátyú után” – mondta Kalli Hufstadt, a BMW szóvivője. ![]() „A BMW motorjai mindenféle erőnléti probléma nélkül átvészelték a 2000 kilométeres túrát” - írta a Motorrad magazin szerkesztője. „Ideális partnerek voltak a porszerű hamuban és a poros utakon egyaránt, csakúgy, mint extrém tengerszint feletti magasságban és a magas páratartalmú, dzsungeli éghajlat során. A Panamerica rövid aszfaltos szakaszain pedig teljes értékű utcai motorként kényeztettek bennünket. A karbantartás csupán a légszűrők és a hátsó gumik cseréjére korlátozódott, ráadásul 2000 porban megtett kilométer alatt összesen egy liter olajat fogyasztott. Nehéz lesz megbízhatóbb és egyszerűbben kezelhető endurót találni.” Ezt követően megkezdődhettek a széria G/S sajtóbemutatójának előkészületei, amelyre Avignon mellett került sor Franciaországban, 1980. szeptember 1-én. További cikkek Remek autópótló - Honda SW-T600 BMW R 80 G/S – Egy legenda születése Premier és születésnap - 10 éves a Leier Autó BMW márkakereskedése Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
A Bosch oktatóközpontot nyitott Szerbiában |
|
2012. február 23.
A Robert Bosch d.o.o. a Žeravica Bosch Diesel Centrum és Bosch Car Service (Novo Miloševo) ...
|
![]() |
![]() Az oktatóközpont minden korszerű szabványnak megfelel, így egyike lett a világon működő 46 hivatalos Bosch oktatóközpontnak. Az oktatóközpont 11 műszaki tanfolyamot indít a benzin- és dízel-befecskendezési rendszerek, a fékrendszerek, az ME-, és MED Motronic-, a második és harmadik generációs common rail rendszerek, az üzemanyag-befecskendező szivattyú rendszerek, valamint az elektronikus menetstabilizáló rendszerek (ESP, SBC) témakörében. „Mivel egyre több elektronika kerül az autókba, a gépjárműtechnika egyre komplexebb szakterületté válik. Ehhez az autószerelő műhelyekben dolgozók folyamatos képzésére, naprakész szerviz információkra és korszerű diagnosztikai rendszerekre van szükség. Tulajdonképpen ezek jelentik a világszerte egységes módon működő oktatóközpontok lényegét” – jelentette ki a megnyitó ünnepségen Andreas Buschsieweke, a nemzetközi Technical Services üzletág vezetője. A képzési program műszaki oktatásokat és Bosch termékekkel, valamint diagnosztikai eszközökkel kapcsolatos képzést foglal magában. Ennek során a világ különböző oktatóközpontjaiban használt szabvány oktatási anyagok kerülnek alkalmazásra. ![]() Az oktatóközpont a Bosch Car Service Žeravica egy külön épületében található, ahol két teremben folyik az elméleti képzés és két, összesen négy állással rendelkező műhelyben zajlik a gyakorlati oktatás. A diagnosztikai berendezések széles skálája mellett az oktatóközpontban a motorok teljesítményének tesztelésére alkalmas eszközök, valamint a gépjárművek geometriájának módosítását lehetővé tevő optikai eszközök is találhatók, így a résztvevők kipróbálhatják elméleti ismereteiket a műhelyben. Bár a tréningek minden érdeklődő magánszemély és műszaki szolgáltató cég számára elérhetők, a résztvevők mégis főleg a Bosch Car Service központok tulajdonosai vagy munkavállalói közül kerülnek ki. További cikkek A Peugeot a 82. Genfi Autószalonon - Az új 208 világpremierje A Nissan merész új világa Genfben Genfi Autószalon 2012 - A Mitsubishi Motors bemutatja az Outlander új generációját Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Lecserélik Pécsen a buszos céget |
|
2012. február 22.
A Pécsi Közlekedési Zrt. (PK Zrt.) helyett áprilistól egy száz százalékos városi tulajdonú társaság ...
|
![]() |
![]() A hírportál beszámolója szerint a 2010-ben létrehozott, száz százalékos önkormányzati tulajdonban lévő Tüke Busz Zrt., amely eddig csak egyetlen járatot működtetett Pécsen, a csütörtöki városi közgyűlés döntése nyomán áprilisban veheti át a helyi közösségi közlekedés üzemeltetését. Csizi Péter, Pécs fideszes alpolgármestere a lapnak nyilatkozva azzal indokolta a döntést, hogy a közösségi közlekedés hosszú távon is biztosíthatónak kell lennie. Szerinte nem szabad engedni, hogy a Malévhoz hasonló ügy történjen, azaz a PK Zrt. pénzügyi problémái gondot jelenthessenek a jövőben a szolgáltatás területén. A lap emlékeztetett rá, hogy a minap mondta ki jogerősen a Zalaegerszegi Törvényszék, hogy semmis a Pécsi Közlekedési Zrt. buszainak 2009-ben aláírt adásvételi szerződése, így a PK Busrent Kft. birtokába került buszokat vissza kell adni a pécsi közlekedési vállalatnak. Ugyanakkor az adásvétel miatt közel egymilliárd forintos adóterhe keletkezett a PK-nak. Az alpolgármester szerint ez komoly likviditási nehézséget jelent a vállalatnak, ráadásul az adóhivatali vizsgálatok még nem értek véget, így további elmarasztalásra is számíthat a társaság arra az időszakra vonatkozóan, amikor nem a város irányította a vállalatot, hanem annak kisebbségi tulajdonosa. ![]() Ez azonban, tette hozzá, nem jelenti a két vállalat fúzióját, hanem szoros együttműködésről van szó, amelynek részletei az ősszel kristályosodnak ki. További cikkek Semmisnek nyilvánította a bíróság a pécsi buszok eladását Folyamatosan bővít a NABI Kaposváron A kormány az NGM-től és az NFM-től vár előterjesztést a BKV buszparkjának megújításáról Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
A Mitsubishi Motors Europe megkapta az “A.E.O.” tanúsítványt az Európai Bizottságtól |
|
2012. február 22.
A Mitsubishi Motors Europe B.V. (MME) megkapta az “A.E.O.” vagyis ...
|
![]() |
![]() Ez a tanúsítvány részét képezi a terrorizmus elleni, összehangolt fellépésnek, melynek keretében a Bizottság szigorú, új eljárásokat vezetett be, szavatolandó az ellátási lánc biztonságát az EU-n belül. Ez az “ Engedélyezett Gazdálkodói Státusz” akkreditáció révén valósul meg, amivel elősegíthető a nemzetközi beszállítói lánc biztonságos működése. Biztonság Az A.E.O. rendszer hatást gyakorol a nemzetközi kereskedelemben résztvevő, szinte összes vállalkozás működésének minden aspektusára, változásokat téve szükségessé a rendszerek, beszállítói láncok, eladó-vevő kapcsolatok és a vámeljárások stb. terén egyaránt. Ennek megfelelően a nemzetközi piaci környezetben működő vállalkozásoknak be kell tartaniuk az A.E.O. előírásokat, hogy elkerüljék a beszállítói láncon belüli késedelmeket. Az A.E.O. státusz tulajdonképpen egy akkreditáció, ami igazolja a vámkezelési és beszállítói lánc követelményeknek való megfelelést. Arra ösztönzi a vállalatokat, hogy fokozzák nemzetközi beszállítói láncuk biztonságát – cserében bizonyos előnyökért, melyekkel javítható a beszállítói lánc hatékonysága és csökkenthetők annak költségei. Ezek közé az ösztönzők közé tartozik például a ritkábban előforduló fizikai határellenőrzés, az egyszerűsített jelentési rend, az alacsonyabb vámkockázati besorolás és az ellenőrzésre kiválasztott termékek elsőbbséggel történő vizsgálata (az úgynevezett “zöld sáv”). Az A.E.O. tanúsítvánnyal nem rendelkező személyek természetesen nem jogosultak a fenti kedvezményeket igénybe venni, ezért számukra nehézkesebbé és költségesebbé válik a részvétel a nemzetközi kereskedelemben. ![]() Az A.E.O. előírásoknak való megfelelés hosszabb távon elősegíti a Mitsubishi Motors értékesítési és vevőszolgálati tevékenységének fejlesztését Európában*, legyen szó akár alkatrészekről és tartozékokról, (a Japánból és Koreából tengeren érkező konténerek száma 2.135 volt, ami összesen 9.499 tonnányi árut tett ki, míg a légifuvarral érkező áru térfogata 9.448 m³ volt, 793 tonnányi összsúly mellett, 123 millió Euró összesített értékben a 2010-es pénzügyi évben) vagy importált járművekről (tervezett ±150.000 darab a 2011-es pénzügyi évre). A hatások érezhetők lesznek a 6 érkezési kikötőben, valamint az európai alkatrész-raktárakban, mint például a hollandiai Born városában (82.000 m² összterület). E jelentős eredménnyel kapcsolatban Akinori Nakanishi, a Mitsubishi Motors Europe B.V. elnök-vezérigazgatója így nyilatkozott “A Mitsubishi Motors Europe az A.E.O. előírásoknak való megfelelést olyan eszköznek látja, mellyel erősítheti európai értékesítési és vevőszolgálati tevékenységét. Az EU-s vámszervek és a hozzánk hasonló nemzetközi vállalatok közötti partnerkapcsolat kiemelkedő fontosságú a globális beszállítói láncunk biztonsága szempontjából. Az A.E.O. tanúsítvány saját folyamataink és normáink ellenőrzésében is segít majd, ezzel is kedvezve a Mitsubishi Motors európai vásárlóinak.” További cikkek Golf Blue-e-Motion tesztek Brüsszelben 50 éves a Volvo Amazon kombi új utakon a Mercedes-Benz Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
A Scania beruházása Indiában |
|
2012. február 22.
A Scania 200 millió svéd koronás beruházást tervez az indiai Bangalore városában az év folyamán.
|
![]() |
![]() A létesítmény a dél-indiai Karnataka állam fővárosában, Bangalore-ban kerül megépítésre. A gyártást előreláthatóan 2013 első felében fogják elindítani és az üzem nagyjából 800 főt foglalkoztat majd. Az egység tevékenységének központjában tehergépkocsi- és buszalvázak, valamint felépítmények összeszerelése, illetve komplett járművek gyártása áll. A Scania indiai kereskedelmi központja szervizzel és alkatrészraktárral kiegészülve szintén ugyanezen a helyen épül fel. „Azáltal, hogy a teljes járműveket helyileg gyártjuk, lerövidíthetjük szállítási időnket és szélesebb termékválasztékot kínálhatunk ügyfeleinknek. Az országon belül található alkatrészraktárnak köszönhetően szervizszolgáltatásunk átfutási ideje is kedvező lesz.” – mondta Henrik Fagrenius, a Scania India ügyvezető igazgatója. A Bangalore-ban felépülő üzem az Oroszországban, Dubajban, Dél-Afrikában, Malajziában, Thaiföldön és Tajvanon találhatóak mellett a Scania hetedik Regionális Termékközpontja. ![]() 2011-ben a Scania létrehozta saját leányvállalat, a Scania Indiát, amellyel célja, hogy erősítse jelenlétét az országban, illetve termékeivel az egyéb szegmensben dolgozó ügyfeleket is elérje. „Egyre növekvő igény mutatkozik a Scania kínálatában megtalálható megbízható minőségű és teljesítményű járművek, valamint motorok iránt, amelyek az általunk nyújtott szervizszolgáltatásokkal kiegészülve nagy üzemidőt és kis költségeket jelentenek ügyfeleink számára. Továbbra is fontosnak tartjuk a bányászatban dolgozó járműkínálatunk szélesítését, de szeretnénk egyéb területekre, így például az építőiparra, illetve a nehéz rakományok közúti szállítására alkalmas járművekre is koncentrálni. Buszok esetében szintén hatalmas lehetőségeket látunk, mind a városi, mind a távolsági személyszállítás területén.” – tette hozzá Fagrenius úr. További cikkek A Renault Trucks az „öKO Szállítás és Logisztika” kiállításon Magyar fejlesztésű, elektromos hajtású busz Folyamatosan bővít a NABI Kaposváron Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Folyamatosan bővít a NABI Kaposváron |
|
2012. február 22.
Jövő héten várhatóan 40 dolgozót vesz föl a NABI újrainduló kaposvári üzeme, ahol márciustól ...
|
![]() |
![]() Jelenleg húsz alkalmazottja van a rövidesen újratermelő kaposvári buszüzemnek, amelynek létszámát nyárig 200-ra kívánják emelni. A dolgozók egy része korábban, a gyár bezárása előtt is a NABI-nál dolgozott. Paizs Nimród igazgató a hírlappal annyit közölt: márciusban négy busz készül a gyárban, áprilisban és májusban 8-8, majd júniustól havi 12 járművet gyártanak, amelyeket Los Angelesbe szállítanak. További cikkek A kormány az NGM-től és az NFM-től vár előterjesztést a BKV buszparkjának megújításáról A Renault Trucks az „öKO Szállítás és Logisztika” kiállításon Az „év európai szerelője” a DAF-nál 2012-ben Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
![]() |
Opel és Peugeot házasság? |
|
2012. február 22.
Stratégiai partner- ségről kezdett tárgyalásokat a francia PSA Peugeot Citroen a világ ...
|
![]() |
![]() "A cégcsoport elnöke tegnap este tájékoztatott a stratégiai partnerséget illetően megkezdődött tárgyalásokról és azt mondta, hogy ez jó hír a csoport számára" - fogalmazott Xavier Bertrand az Europe 1 kereskedelmi rádióban. A miniszter szerint Philippe Varin, a PSA elnöke azért tartja jó megoldásnak a két cég közötti közeledést, mert azzal csökkenthető lesz a járművek gyártási költsége. Azt viszont a tárcavezető nem kívánta elárulni, hogy esetleges együttműködésről vagy pedig egyesülésről lehet szó a két vállalat között. Elmondása szerint a megállapodás "méretet jelent majd a világpiacon", s ő személy szerint elsősorban a franciaországi munkahelyeket illetően nevezte magát "igényesnek" a megállapodással kapcsolatban. A francia állam nem részvényese a PSA-nak. A PSA közleményben erősítette meg szerdára virradóra, hogy tárgyalásokat folytat együttműködési és egyesülési tervekről, de nem nevezte meg a partnerét. "A tárgyalások folyamatban vannak, de még egyáltalán nem biztos, hogy sikerrel is végződnek" - olvasható a kommünikében. A La Tribune című pénzügyi napilap internetes oldalán azt jelent meg, hogy a több hónapja megkezdett tárgyalások az utolsó szakaszba értek, s a két cég várhatóan a március eleji genfi autószalonon pecsételi meg a szövetségét. A Financial Times viszont azt írta, hogy a tárgyalások a PSA és a GM európai cége, az Opel/Vauxhall között folynak közös motorok és gépkocsik fejlesztéséről, amelyeket egymás piacain forgalmaznának, de a megállapodás nem vonatkozna részesedések cseréjére. ![]() További cikkek Az „év európai szerelője” a DAF-nál 2012-ben Peugeot 4008 – erőt és stílust ötvöző 4x4 SUV Két Opel világpremier a 2012-es Genfi Autószalonon Kulcsszavak:
|
![]() ![]() |
|||||
![]()
|
||||||
![]() |
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13181 - 13190 |