Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13371 - 13380 |
Első ízben szállított ki a Volkswagen Csoport éves szinten több mint nyolcmillió autót |
||
2012. január 16.
A Volkswagen Csoport a 2011-es év során jelentősen felülmúlta a megelőző esztendő ...
|
A Volkswagen Csoport a 2011-es év során jelentősen felülmúlta a megelőző esztendő volumenét, s első ízben értékesített 12 hónap leforgása alatt több mint nyolcmillió járművet. Ez összesen 8,16 millió (2010: 7,14 millió; +14,3 százalék) gépkocsi kiszállítását jelentette. A személygépkocsik globális piaca ez idő alatt szintén bővült, ám mivel ennek üteme csupán 5,1 százalékot ért el, Európa legnagyobb autógyártója világszerte tovább növelhette piaci részesedését. A csoport márkái az év végén is kiválóan teljesítettek, s egyedül decemberben mintegy 650 ezer (2010. december: 545.600; +19,1 százalék) jármű talált gazdára. „Kifejezetten nehéz piaci körülmények közepette a Volkswagen Csoport minden márkája további növekedést ért el. E kiváló teljesítmény egyértelműen az elkötelezett csapatmunka eredménye“ – emelte ki Christian Klingler, a csoport igazgatótanácsának az értékesítés területéért felelős tagja. „Igen nehéz év áll előttünk, 2012-ben várhatóan főként az európai piacokon számíthatunk még intenzívebb kockázatokra. A Volkswagen Csoport azonban szilárdan és jól felkészülten áll az előttünk tornyosuló kihívások elé, s vezető pozíciót tölthet be a világpiacon.“ Kedvező eredmények, a feltörekvő és a hagyományos piacokon egyaránt örvendetes értékesítési eredményekkel zárta a 2011-es évet a Volkswagen Csoport az ázsiai piacokon. A teljes ázsiai/csendes-óceáni térségben a vállalat 19,8 százalékkal több, összesen 2,56 millió (2,14), egyedül Kínában 2,25 millió (1,92; +17,2 százalék) járművet szállított ki, míg Indiában 111.600 (53.300; +109,3 százalék) autóval egyenesen megduplázta eladásait. A Volkswagen Csoport értékesítését a világ más részein is növekvő számok jellemezték. Dél-Amerikában 933.400 (887.900; +5,1 százalék), észak-Amerikában pedig 666.800 (549.200; +21,4 százalék) jármű talált gazdára, utóbbiból 444.300 (360.300) darab – 23,3 százalékos emelkedéssel – az Amerikai Egyesült államokban. A Volkswagen Csoport Nyugat-Európában (Németország nélkül) szintén jelentősen növelte kiszállításait, összesen 1,98 millió (1,85 millió; +7,0 százalék) autót adva át vásárlóinak. A vállalat ezzel jelentősen felülmúlta a teljes piac teljesítményét az elmúlt év során, amelyet itt 4,4 százalékos visszaesés jellemzett. Közép- és Kelet-Európában a csoport 548 ezer (423.200) járműve talált gazdára, ami 29,4 százalékkal több az előző évinél. Különösen örvendetesen alakult az oroszországi értékesítés, ahol 229 ezer (131.300; +74,4 százalék) új járművet szállíthatott ki. Hazai piacán, Németországban a Volkswagen Csoport 1,15 millió (1,03 millió) jármű átadásával 11,4 százalékkal növelte eladásait 2011 folyamán. A Volkswagen Csoport márkái egyenként is jelentős növekedést produkáltak A Volkswagen Személyautók értékesítési volumenét 13,1 százalékkal, összesen 5,09 millió (4,50 millió) darabra növelve rekord eredményt ért el 2011 folyamán. Mintegy 218 ezer (147.900; +47,4 százalék) eladott autóval különösen kedvezően alakult a márka teljesítménye Közép és Kelet-Európában és az észak-Amerikai régióban, ahol 496.700 (406.400; +22,2 százalék), míg az ázsiai/csendes-óceáni térségben 1,93 millió (1,65 millió; +16,6 százalék) jármű talált gazdára. Az Audi 1,3 millió (1,09 millió; +19,2 százalék) autóját szállította ki az elmúlt esztendőben, ezzel 2011 rekord évként vonulhat be az ingolstadti prémium márka történetébe. E kiváló eredményhez nagyban hozzájárultak az észak-amerikai eladások, ahol 142.500 (121.500; +17,3 százalék) Audit szállítottak ki a vásárlóknak. Dél-Amerikában az Audi 42,7 százalékos bővülést produkálva 19.100 (13.400) járművet adott át, míg az ázsiai/csendes-óceáni régióban elért 373.700 (276.200) darabos eladása 35,3 százalékkal alakult magasabban a megelőző évinél. A škoda 2011. január és december között világszerte 879.200 (762.600) járművét értékesítve 15,3 százalékos bővülést produkált, különösen Kínában, Indiában és Oroszországban növelve eladásait. A cseh gyártó 231.600 (194.800; +18,9 százalék) darabos volumennel a Közép- és Kelet-Európai térségben is jól teljesített, míg az ázsiai/csendes-óceáni régióban 256.100 (203.300; +26,0 százalék) járművet szállított ki. A SEAT 2011. során világszerte mintegy 350 ezer (339.500) járművét értékesítve 3,1 százalékos növekedést ért el. A spanyol márka különösen Mexikóban könyvelhetett el jelentőst bővülést, ahol 18.100 (13.400) darabos kiszállítása 35,4 százalékkal nagyobb forgalmat jelentett. Hasonlóan jó eredmény született 52 ezer (43.000; +20,9 százalék) SEAT eladásával Németországban, illetve 36.200 (31.600; +14,6 százalék) darabos volumennel Franciaországban is. A Volkswagen Haszonjárművek szintén jelentős pluszt produkált az elmúlt esztendőben, világszerte 21,4 százalékkal több, összesen 528.800 (435.700) járművet értékesítve. Kedvező eladási eredmények jellemezték a márkát mindenekelőtt Közép- és Kelet-Európában 36.500 (26.700; +36,6 százalék), az ázsiai/csendes-óceáni régióban 11.700 (7.900; +48,2 százalék), illetve Dél-Amerikában 137.300 (113.600; +20,9 százalék) jármű kiszállításával. További cikkek Detroiti Autószalon 2012 - Volkswagen jelenlét a hibrid- és az elektromos mobilitás jegyében Téli sportok és funkcionalitás - Az Audi Q3 Vail A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Chevrolet javította piaci részesedését 2011-ben Nyugat- és Közép-Európában |
||
2012. január 16.
2011-ben a Chevrolet 206,400 autót adott el Nyugat- és Közép-Európában, 1,600-zal ...
|
2011-ben a Chevrolet 206,400 autót adott el Nyugat- és Közép-Európában, 1,600-zal többet, mint 2010-ban, ami 1,24 százalékos javulás a márka valaha elért eredményéhez képest. A Chevrolet értékesítése 2010-hez viszonyítva húsz országban nőtt, a részesedés 16-ban. Hét ország ért el rekord részesedést 2011-ben, néhányuk megünnepelhette a korábbi legnagyobb darabszám felülmúlását is: Ausztria (1.18% piaci részesedés), Franciaország (0.88%), Németország (0.86%), Lengyelország (2.28%), Szerbia (5.02%), Szlovénia (2.95%) és Törökország (2.6%). "Jól teljesítettünk és sikerült megnövelni piaci részesedésünket 2011-ben a nehéz európai piaci körülmények közepette," mondta Susan Docherty, a Chevrolet Europe elnök-vezérigazgatója. A Chevrolet hét új modellt vezetett be 2011-ben, kínálata így lefedi a piaci kategóriák több mint ötven százalékát. "Európai márkakereskedéseinkben felsorakozó vadonatúj választékunkkal kiváló lehetőségünk van, hogy 2012-ben tovább növekedjünk," tette hozzá Susan Docherty. A Chevrolet Spark volt a Chevrolet európai bestsellere, 66,400 darabbal 5.5 százalékot ért el a mini szegmensben. A Chevrolet Aveo kiskocsi 51,000 vevőre talált, az immár lejtőshátú karosszériával is kapható Chevrolet Cruze 39,400-ra. E kompakt szedán ismét kategóriavezető lett több európai piacon, egyben a Chevrolet világszerte legkelendőbb modellje: több mint egymillió kelt el belőle a 2009-es bevezetés óta. 2012-ben a Chevrolet Cruze kombi indul, további fontos szegmenst lefedve Nyugat- és Közép-Európában. A Chevrolet Captiva SUV és a Chevrolet Orlando családi egyterű iránt továbbra is nagy az igény, 24,300 illetve 20,600 vevő választotta ezeket 2011-ben. Az ikonszerű Camaro sportkocsi, kategóriájának vezetője az Egyesült államokban, 600 vásárlót hódított meg, 40 százalékban franciákat. Egész Európában a Chevrolet rekord-értékesítést, 517,800 járművet könyvelhetett el 2011-ben, a növekedés 40,500 darab, illetve 8.5 százalék 2010-hez képest, mint ahogy csúcseredmény a 2.61 százalékos piaci részesedés is. A Chevrolet megvédte pozícióját mint Oroszország egyes számú importmárkája, 173,500 autót és SUV járművet adott el ott 2011-ben, a növekedés 57,200 darab, a piaci részesedés 6.39 százalék. Ezen túl a Chevrolet még további 15,133 gépjárműt értékesített 2011-ben Izraelben. További cikkek Az „északa-amerikai év Terepjárója” a Range Rover Evoque Leleplezték Detroitban az új Amerikai Ford Fusion-t A vásárlók új nemzedékét szólítja meg a Chevrolet Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Fejlődő Peugeot 2011-ben |
||
2012. január 13.
2011-ben Magyar- országon 3658-al több személy- és haszon- gépjárművet helyeztek forgalomba ...
|
2011-ben Magyarországon 3658-al több személy- és haszongépjárművet helyeztek forgalomba a 2010. évi eredményekhez képest. A hazai piac kismértékű élénkülése, a már évek óta megfigyelhető tendenciához hasonlóan, főleg a vállalati értékesítés piacán figyelhető meg. A gépjármű piac 6,5 %-os növekedését túlszárnyalva a Peugeot 2011-ben 16 %-al tudta növelni értékesítési eredményeit az előző évhez képest. 2011-ben 2598 db Peugeot személy- és haszongépjármű talált gazdára Magyarországon, és ezzel az eredménnyel a 8. helyet foglalja el a piacon, így az oroszlános márka eggyel előrelépett a márkák rangsorában. Ez az eredmény 4,6%-os piaci részesedést mutat, amely 0,4%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. A Magyarországon 2011-ben forgalomba helyezett Peugeot gépjárművek 61 százaléka személyautó, 39 százaléka pedig haszonjármű volt. A magyar piacon továbbra is az alsó-középkategóriás modellek voltak a legkellendőbbek, elsősorban a 308. A szegmensen belül folyamatosan erősödik a 3008 Crossover (177 db) és az 5008 kompakt egyterű (191 db) jelenléte. A Peugeot Partner személygépjármű változata is, amely ugyanennek a kategóriának a tagja, szintén nagyon jól szerepelt. 2011-ben 141 db talált gazdára, így 0,5%-al növelve jelenlétét az értékesített Peugeot modellek között. A Peugeot márka ezzel az eredménnyel az alsó-középkategóriában 0,7%-al erősödött, és 2011-ben 5%-os piaci részt ért el. Tavaly a márka nagy újdonsága a Peugeot új felső-középkategóriás limuzinja, a Peugeot 508 berlin és SW változata volt, amely kedvező fogadtatásra lelt Magyarországon is. 2011-ben 206 db Peugeot 508-at helyeztek forgalomba hazánkban. A haszonjármű piacon a Peugeot 1004 darabos eladása, 23,8%-os növekedést mutat a 2010. évi eredményekhez képest. Ezzel az eredménnyel 8,8 százalékkal részesedik a magyarországi haszonjármű eladásokból. Az értékesített Peugeot haszonjárművek közül a három kiemelkedő modell: •a 207 Van, amelynek értékesítése (95 db) szinte duplájára emelkedett 2010-es képest, és így 11,8 %-os piaci részesedést ért el a szegmensében •a Peugeot Partner, amelyből 261 db kelt el, és így megőrizte 8,7%-os piaci részesedését a szegmensen belül. •és a Boxer tehergépjármű, amely a 423 db-os értékesítéssel 38,2%-os növekedést mutat, és így 9,6%-os piaci részesedés ért el a szegmensében. 2012-ben is több újdonsággal készül a Peugeot Magyarországon. Az év első felében érkezik a márka ráncfelvarráson átesett kisautója, a Peugeot 107, és a világ első dízel hibrid modellje, a 3008 HYbrid4, illetve a Peugeot haszongépjármű modellkínálata is megújul. Májusban érkezik a B szegmens új Peugeot modellje, a Peugeot 208, amelyet már most nagy érdeklődés, várakozás előz meg a világon mindenütt. Az újdonságoknak és a Peugeot jó ár-érték arányú modell kínálatának köszönhetően tovább szeretnénk javítani a Márka piaci pozícióját Magyarországon. További cikkek Fejleszti amerikai gyárát a BMW csoport A Genfi Autószalonon debütál az Opel Mokka Leleplezték Detroitban az új Amerikai Ford Fusion-t Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az új Mercedes-Benz SL - Könnyű, atlétikus, fényűző |
||
2012. január 13.
Sikeres elődjéhez képest sokkal sportosabb és komfortosabb lett az új Mercedes Benz SL, amely ...
|
Sikeres elődjéhez képest sokkal sportosabb és komfortosabb lett az új Mercedes Benz SL, amely etalonnak számít a luxus-sportkocsik között. Ugyanakkor teljes mértékben alkalmas a mindennapi használatra - éppen ez teszi összehasonlíthatatlanul univerzálissá. Az új SL a legmagasabb szintre emeli a szenvedélyes, kulturált autózást. Dr. Dieter Zetsche, a Daimler AG igazgatója és a Mercedes-Benz Cars vezetője: "Kereken 900 millió autó, ezernyi modell fut a világon. Autó-ikon azonban alig néhány. A mi SL-ünk ezek egyike: van klasszisa, van stílusa, maga a megtestesült komfort és luxus. Mindezt hihetetlen sportossággal és dinamikával kapcsolja össze. Az új SL-nél tökéletesebben megvalósítani aligha lehetne Gottlieb Daimler célkitűzését, "A legjobbat, vagy semmit!" Könnyebb és merevebb: jól kitalált teljes alumínium-nyerskarosszéria Az új Mercedes-Benz SL szó szerint értelmezi az "SL" rövidítést: németül sportlich-leicht, azaz sportos és könnyű. A következetes súlycsökkentés éppúgy kiemelkedő konstrukciós jellegzetessége, mint névadójáé, az 1952-es, könnyű csővázas ős-SL modellé. Ennek érdekében első ízben alkalmaz teljesen alumínium nyers-karosszériát sorozatgyártásban a Mercedes-Benz. Alig néhány alkatrész készül egyéb anyagból, például a tank mögötti fedél még könnyebb magnéziumból. Az A-oszlopokba, biztonsági okból, nagyszilárdságú acélcsövet integráltak. Az új megoldás kereken 110 kilogrammal könnyebb mint az acél technológiával készült típuselődje. "A hatás olyan, mintha egy nehézsúlyú utas a poggyászával együtt kiszállt volna az autóból", mondja Dr. Thomas Rudlaff, az alumínium karosszéria-struktúra illetékese a Mercedes-Benznél. "érezhető és mérhető az eredmény, a kisebb súly fokozza a dinamikát és csökkenti a fogyasztást. Más szavakkal: élvezetesebb az autózás, miközben kisebb a környezet terhelése." Az alumínium-struktúra merevsége, biztonsága és komfortja felülmúlja az acélból készült típuselődét. Erről az intelligens könnyűszerkezetes építésmód gondoskodik az adott feladatra optimalizált elemekkel. így például az alumínium-feldolgozás különböző módszereit alkalmazzák: az egyes részeket, igénybevételüknek megfelelően, kokillában vagy vákuum-présöntéssel öntik, extrudált szelvényként gyártják, vagy különböző vastagságú alumíniumlemezként préselik. Az eredmény nagyfokú szilárdság és biztonság, illetve csekély rezonancia és rezgés. Jóllehet az új SL komfortosabb az elődjénél, és a több asszisztens-rendszer miatt is veszít az alumíniumkarosszéria súlyelőnyéből, meglepő adatokat mutat a mérleg: a részletek tökéletesítésnek köszönhetően az SL 500 (1.785 kg) kereken 125 kilogrammal könnyebb az azonos nevű elődnél, sőt az SL 350 (1.685 kg) 140 kilogrammal. örömautózás: takarékos és erős motorok, agilis futómű Erőteljesen gyorsul, minden sebességnél fölényesen megy, könnyedén kanyarodik - igazi élvezet az új SL vezetése. Ennek alapját a nagyteljesítményű motorok mellett főképp a sportos hangolású, mégis komfortos, intelligens könnyűszerkezetű futómű teremti meg. A rugózatlan tömeg csökkentésének érdekében alumíniumból készül például az első kerékagy és lengőkar, illetve a hátsó futómű valamennyi kerékvezető eleme. Az új SL két különböző futóművel rendelhető: széria az adaptív lengéscsillapító-rendszer, alternatívája az aktív ABC (Active Body Control) rugózás. Mindkettőt új, elektromechanikus, sebességfüggő rásegítésű és változó áttételű direkt kormányzással kombinálják. Ez stabil egyenes-futást és nagyfokú biztonságot nyújt autópályán, ugyanakkor nagyon agilissá tesz az SL-t, és csökkenti a kormányzás erőszükségletét parkoláskor és megforduláskor. Az SL 500 V8-asa 4663 köbcentiméter lökettérfogatból 320 kW (435 LE) teljesítményt hoz ki, tehát az elődjénél 12 százalékkal többet kisebb hengerűrtartalom mellett. Fogyasztása 22 százalékkal csökkent, nyomatéka ugyanakkor 530 newtonméterről 700-ra nőtt, ami 32 százalék pluszt jelent. Az új SL 350 V6-os motorja változatlanul 3499 köbcentis, ez 225 kW (306 LE) teljesítményt és 370 newtonmétert fejt ki, de beéri 6,8 literrel 100 kilométeren, azaz csaknem 30 százalékkal lett takarékosabb. Mindkettőhöz széria az ECO Start-Stop funkció. Hozzájárul a fogyasztás csökkentéséhez a komfortos hangolású 7G-TRONIC PLUS automata váltó is. A BlueDIRECT motorok hatékonysága azonban nem megy a temperamentum rovására, épp ellenkezőleg: az SL 350 alig 5,9 másodperc alatt gyorsul felálló helyzetből 100 km/órára, ezzel három tizedet javít elődjének eredményén. Az SL 500-nak 4,6 másodpercig tart ez - a javulás nyolc tized az eddigi SL 500-hoz képest. Utastér: esztétikus, stílusos, sportos Atlétikus megjelenését, a Mercedes-Benz hagyományait követve, fényűző utastérrel ötvözi az SL: a részletekre is ügyelő gondossággal megmunkált nemes anyagok jellemzik. Elődjéhez képest jelentősen nőtt az új generációs SL hossza (4612 mm, +50 mm) és szélessége (1877 mm, +57 mm). Ezáltal tágasabb lehetett a belseje: vállnál és könyöknél megnőtt a szélesség (+37 mm és +28 mm), felülmúlva a kategóriában megszokottat. Letisztult vonalak teremtenek a kényelemhez illő hangulatot. Bőkezűen alkalmazott faborítások terjednek ki a középkonzolról a műszerfalon át az ajtókig, mintegy körülölelve az utasokat. Három különböző fa- és két különböző alumínium-díszítőelem közül lehet választani. A roadster karakteréhez illően egy nagyteljesítményű sportkocsi cicomátlan atmoszférája egyesül itt a stílusos és fényűző luxus-túrakocsi komfortjával. Design: klasszikus SL-arányok Az SL legújabb nemzedékét a hagyományok alapján, ám új perspektívából alkották összetéveszthetetlenre. Stílusosan sportos és elegáns luxus-sportkocsi lett az eredmény, az SL-re jellemző, klasszikusan kiegyensúlyozott arányokkal: a hosszú gépháztetőt hátra helyezett, kompakt utastér követi, amelyet karakteres far zár le. Kevés, de művészi vonal határozza meg az erőteljes, mégis nyugodt oldalfelületet. Szintén az SL mítoszát idézik fel a finoman kidolgozott részletek, mint az oldalsó szellőzőnyílások krómozott részei. A meredeken ívelő frontrész egyértelműen a Mercedes-Benz aktuális sportautó-családjának tagjaként azonosítja az új SL-t. A központi csillag az ismert márkajelzés modern interpretációja, és szervesen illeszkedik a középső díszléchez. Egészen a szélekre helyezett, dinamikusan hátradöntött fényszórók határolják a markáns frontot, sajátos arculatot adva az autónak. Széria az Intelligens Világítási Rendszer (ILS), a jellegzetes menet- és időjárási viszonyokra beállított öt különböző világítási funkcióval, amelyek maguktól kapcsolódnak be, nagyszerű látást biztosítva a vezetőnek. A markáns, lendületes helyzetjelző-lámpa és a lökhárító külső végeire helyezett nappali menetfény LED-technikájú. Vario-tető: kívánságra MAGIC SKY CONTROL Az SL hatodik nemzedéke is megkapta az elektrohidraulikusan a csomagtérbe süllyeszthető helytakarékos Vario-tetőt, amely kedv és időjárás szerint másodpercek alatt változtatja kupévá vagy kabrióvá az SL-t. Az elődétől eltérően már háromféle változat áll rendelkezésre: hagyományos, panoráma-üvegtetős és MAGIC SKY CONTROL-lal szerelt, állítható átlátszóságú panorámatető. Az előbbi hidegben is a nyitott autózás hatását adja, az utóbbi jótékony árnyékot borít az utastérre, erős napsütésben megakadályozva annak felmelegedését. Mindhárom tető váza magnézium, így az egész hat kilóval könnyebb a típuselődénél. Ezáltal lejjebb kerül a súlypont, és javul az agilitás. Tökéletesítették a tető és a csomagtartó-fedél mechanikáját is. A tető teljes nyitása illetve becsukása húsz másodpercnél kevesebb ideig tart. Aerodinamika: csúcsértékek Az új SL designja nem csupán szemet gyönyörködtető, hanem példásan áramvonalas is: négy diszciplínában ér el kategória-csúcsértéket a roadster: - a legkisebb alaktényező (SL 350: cW = 0,27); - csekély, szinte a csukott limuzinokéhoz fogható szélzaj; - a legjobb komfort nyitott tetővel, nagy sebességnél is; - szinte egyáltalán nem szennyeződő oldalablakok. Két világpremier: FrontBass és MAGIC VISION CONTROL - A MAGIC VISION CONTROL egy új, intelligens és nagyon hatásos ablaktörlő-rendszer. A vizet a lapátban elhelyezett cső vezeti közvetlenül a lézerrel kivágott törlőgumi elé - mindkét mozgási irányban. Ezáltal szélvédőmosáskor nem látszik zavaró vízsugár vagy vízfilm, mégis tökéletesen tiszta lesz az üveg. A víz megmarad a szélvédőn, így azt nyitott tető esetén is kényelmesen lehet tisztítani. Kívánságra fűtött lapátot szerelnek fel, amelyre télen nem fagy rá a hó és a jég. Ilyenkor meleg víz jut az üvegre. -A világviszonylatban szintén egyedülálló FrontBass-rendszer az alumínium-karosszériának a lábtér előtti üregeit használja ki a basszus-hangszóró rezonancia-tereként. Ennek hatására akkor is hangversenytermet idéznek az élethű mély hangok, ha éppen nyitva van a tető. HANDS-FREE ACCESS: automatikus nyitás Szintén újdonság a Mercedes-Benznél a HANDS-FREE ACCESS rendszer. Ez a kéz érintése nélkül működteti a csomagtartó fedelét - elegendő egy lábmozdulat a hátsó lökhárítónál. Ezzel olyan megoldást kínál a Mercedes-Benz, amely nemcsak automatikusan kinyitja, hanem be is csukja a poggyásztartót. A legbiztonságosabb roadster ütközésre optimalizált alumínium-struktúrájával, illetve az S-osztály magas nívójának megfelelő PRE-SAFE® és asszisztens-rendszereivel a világ legbiztonságosabb roadstere az SL. A merev alumíniumkarosszéria szilárd utascellát képez, elöl és hátul precízen meghatározott gyűrődő zónával. Boruláskor az acél-alumínium szélvédőkeret és két bukócső védi az utasokat. A többek között kétfokozatú frontlégzsákokat tartalmazó visszatartó rendszert tovább fejlesztették: fejlégzsák fed le oldalt nagy felületet, míg a felsőtestet az üléstámlába foglalt oldallégzsák védi. További újdonságként a Mercedes-Benz által kifejlesztett, ütközésre aktiválódó NECK-PRO fejtámla lett alapfelszerelés az SL-ben. A gyalogosokat aktív motortető és a frontkiképzés nagy felülete óvja. Biztonsági csúcstechnológia a Mercedes-Benznél kifejlesztett, világszerte egyedülálló szériaszerelvény, az előrelátó PRE-SAFE® utasvédelem. Ha akut balesetveszélyt érzékel, reflexszerűen aktivál egy sor megelőző védőintézkedést, hogy az esetleg bekövetkező karambolban a lehető legjobb védőhatást fejthesse ki a biztonsági öv és a légzsák. Az ütközés utáni intézkedések pedig a mentést könnyítik meg: a baleset súlyosságától függően automatikusan kinyílnak az ajtózárak, felkapcsolódik a belső világítás, és az utastér szellőztetése érdekében 50 milliméterrel leereszkednek az oldalablakok. Közben feljebb emelkedik a kormánykerék. Széria: ATTENTION ASSIST és ADAPTIVE BRAKE Az új SL-ben is vezetőtámogató rendszerek egyedülálló kombinációja segít elkerülni a balesetet. Ide tartozik a fáradtság jeleit felismerő ATTENTION ASSIST és az Adaptív fékrendszer, amely a komfortfunkciók mellett magában foglalja a blokkolásgátló fékrendszert (ABS), a kipörgésgátlót (ASR) és az irányított fékezőnyomatékot (Torque Vectoring Brake) is. Az utóbbi adaptív féklámpája vészfékezéskor villogva figyelmezteti a többi autóvezetőt. PRE-SAFE® fék: önálló részleges és teljes fékezés, ráfutásos ütközés veszélyekor Kívánságra beépítik a radaros követési távolságtartó-rendszer (DISTRONIC PLUS) mellett az egyéb Mercedes-Benz modellekben bevált PRE-SAFE® önálló fékezáére képes rendszert is. Mindkettő ugyanazzal a radaros érzékelővel működik. Ráfutásos ütközés veszélyének felismerésekor a PRE-SAFE® először figyelmezteti a vezetőt, majd ha ő nem tesz semmit, akkor önállóan elkezdi lassítani az autót, hogy elkerülje a balesetet, vagy legalább csökkentse annak súlyosságát. Közben aktiválódnak a PRE-SAFE® utasvéddelémi rendszer intézkedései. Aktív Parkoló-rendszer: magától áll be a helyre új az SL-ben az aktív Parkoló-rendszer is. Ultrahangos érzékelőkkel felismeri az üres helyet, majd automatikusan bemanőverezi oda az autót. Infotainment: COMAND, Internet-hozzáféréssel Már az új Mercedes-Benz SL alapkivitelében benne van a COMAND rendszer (navigáció nélkül). Hozzá tartozik a Bluetooth-kapcsolat és a leegyszerűsített kezelésű autótelefon. Kívánságra rendelkezésre áll a COMAND Online navigációs rendszer is internet-hozzáféréssel és DVD-váltóval. Az autó álló helyzetében gyorsan lehet szörfölni az Interneten, és hozzá lehet férni a Mercedes-Benz Online-alkalmazásokhoz, például az időjárás-jelentéshez, vagy útbaigazítás kapható egy különleges célponthoz. Arra is van mód, hogy egyes célokat és útvonalakat a Google Maps küldjön a járműre. Első ízben kínál a Mercedes-Benz új alkalmazásokat az SL-hez: ingyenes a hírszolgálat és a Facebook, opció a tőzsdei információ és a parkolóhely-kereső. Mindkét COMAND kivitel esetében nagyfelbontású, színes, 17,8 centiméter átmérőjű (800 x 480 pixel) TFT képernyőt integrálnak a kombinált műszeregység mellé. A monitor elhelyezése minimumra csökkenti a vezető figyelmének elterelését. Már nálunk is elérhető az SL. Bruttó ára regisztrációs adóval: SL 350 Roadster (új motor) 28.624.000,- Ft SL 500 Roadster (új motor) 35.717.000,- Ft Az SL bevezetése kapcsán, rövid ideig az "Edition 1" különleges modellt is kínálja a Mercedes-Benz. A gazdag felszereltségű "Edition 1" -modellben széria például a panoráma Vario-tető, az AMG Styling-csomag, a sportfutómű, az AMG 19´ könnyűfém-keréktárcsák, a kontrasztvarrásos designo nappabőr kárpitozás, az AIRSCARF, fejtérfűtés, a fűthető ülések, az elektromos mozgatású szélfogó, az Ambiente hangulatvilágítás, a harman/kardon® Logic7® Surround-Sound térhatású hangszórórendszer és sok egyéb. Exkluzív részlet a designo crystal silver magno különleges fényezés, illetve az alumínium díszítőelem vagy mély-fehér dekoráció. Felára az alapmodelltől függően bruttó 7.597.140,- és 6.396.990,- forint. További cikkek A Genfi Autószalonon debütál az Opel Mokka 2012-es Detroiti Autókiállítás - Nissan e-NV200 Bemutatkozik a Volvo XC60 Plug-in Hybrid koncepcióautó Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Az Astra és az Insignia minőségben elsők |
||
2012. január 13.
Az Opel Astra a legkevesebb meghibásodást mutató autó a DEKRA használt autókra vonatkozó ...
|
Az Astra érte el a legjobb eredményt az összes tesztelt autó közül, 96.9%-ban bizonyult teljesen hibamentesnek. Ez sorban a harmadik év, hogy Opel nyeri el a legjobb minőségű autó díját – korábban az Insignia (2011), illetve a Corsa (2010) volt a befutó. Idén az Astra épphogy megelőzte a tavalyi győztes Insigniát, amely így 96.0%-os hibamentességgel az összes vizsgált jármű közül a második legmegbízhatóbb személyautó lett, ezzel együtt a legmagasabb minőséggel büszkélkedhet kategóriájában. “A tény, hogy egy Opel bizonyult a legjobbnak három egymást követő évben, további bizonyítékul szolgál autóink prémium minőségére” – mondta Alan Visser, az Opel kereskedelemért és marketingért felelős alelnöke. “Elköteleződtünk a megbízható és magas minőségű autók gyártása iránt, ez az egyik alapvető értékünk.”A DEKRA szakértői szervezete éves jelentését precíz felmérések alapján készíti 8 kategóriában. A felmérés 15 millió megfigyelés adatait összegzi 230 különböző modellről. A DEKRA tipikus hibák előfordulását vizsgálja, mint például a kipufogórendszer rozsdásodása vagy a felfüggesztés lazulása, amelyek a jármű élettartamát és tartósságát képesek előrejelezni. A szerviz hiányából adódó hibákat, mint a gumik vagy az ablaktörlő lapát kopása, nem vették számításba.A DEKRA a világ egyik vezető szakértői szervezete a minőség, a biztonság és környezetvédelem területén. A cég világszerte 24.000 munkatársat foglalkoztat több mint 50 országban. További cikkek Bemutatkozik a Volvo XC60 Plug-in Hybrid koncepcióautó Leleplezték Detroitban az új Amerikai Ford Fusion-t Téli sportok és funkcionalitás - Az Audi Q3 Vail Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A Porsche 2011-ben eladási rekordot döntött |
||
2012. január 13.
A Porsche AG a 2011-es évben új eladási rekordot döntött: a márka világszerte 118.867 új ...
|
A Porsche AG a 2011-es évben új eladási rekordot döntött: a márka világszerte 118.867 új autót szállított ki az ügyfelek részére, ami az előző év eredményével összehasonlítva 22,2 százalékos javulást jelent. A stuttgarti sportautó-gyártó ezzel jelentősen túlteljesítette 2011-re tervezett 100 ezres célját. „2011-ben közel 120.000 sportautót sikerült értékesíteni, ami rekordévet jelent a Porsche számára" – mondta Matthias Müller, a Porsche AG vezérigazgatója. „2012-re további növekedést tervezünk. A 911-es új generációja várhatóan erős impulzusokat gerjeszt a sportautó-piacon." 2011 decemberében a Porsche 9157 gépjárművet szállított ki a megrendelőkhöz. Európában különösen erősnek bizonyult a kereslet, amit a korábbi év hasonló időszakával összehasonlított 19,8 százalékos növekedés mutat. Bernhard Maier, a Porsche AG értékesítési és marketing igazgatója elmondta: "A 2011-es év sikereinek kézzelfogható okai vannak: lehengerlő termékek, motivált munkaerő és egy erős márka. ügyfeleink lelkesedését a következő évben 2018-as stratégiánkkal tovább fogjuk fokozni.” 2011-ben a Porsche az összes eladási régióban több gépjárművet értékesített a korábbi évvel összehasonlítva. A dobogó legfelső fokára ázsia állhatott, ahol 42.971 autót sikerült értékesíteni - a növekedés itt elérte a 44 százalékot. A legnagyobb fejlődést a kínai piac mutatta, ahol 64,6 százalékos fejlődést regisztrálhattunk. A legsikeresebb önálló országnak az USA bizonyult: az Egyesült államokban 29.023 vásárló döntött új Porsche mellett (+14,6 %). A Porsche németországi, vagyis hazai piacán is különösen kedveltek voltak a sportautók: összesen 14.959 darab (+13,2 %) 911-es, Cayenne, Panamera, Boxster és Cayman fogyott. A zuffenhauseni márka világszerte legkeresettebb modellje 2011-ben a Cayenne volt, amelyből 59.897 példány került kiszállításra az ügyfelek részére. Az összesen 18.126 darab eladott Cayenne S-sel és Cayenne Turbóval a Porsche megvédte vezető pozícióját a nagyteljesítményű terepjárók szegmensében. A Panamerából a stuttgarti sportautógyártó tavaly a korábbi év eredményének közel ötödével értékesített többet. További cikkek Leleplezték Detroitban az új Amerikai Ford Fusion-t Ismét nyereségesek az amerikai autógyárak Az „északa-amerikai év Terepjárója” a Range Rover Evoque Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Minden idők legintenzívebb bővülése az Audi értékesítésében |
||
2012. január 13.
Az AUDI AG 2011 folyamán összesen mintegy 1.302.650 járművet értékesített, 210.200 ...
|
Az AUDI AG 2011 folyamán összesen mintegy 1.302.650 járművet értékesített, 210.200 darabbal múlva felül megelőző évi rekordját. A márka intenzív növekedési dinamikája a világ minden piaci régiójában éreztette hatását, s Kína 313.036 négykarikás autó kiszállításával első ízben lépett elő az Audi legnagyobb piacává. Európában az ingolstadtiak 12,1 százalék több, mintegy 726.300 járművet értékesítettek, de az Amerikai Egyesült államokban is kétszámjegyű százalékos bővülést mutattak fel. összességében az Audi több mint 50 piacán zárta új értékesítési rekorddal a tavalyi esztendőt. „2011 mindeddig példa nélküli esztendőnek bizonyult az Audi történetében, ugyanis soha nem sikerült még egyetlen év lefogása alatt ennyi új vásárlót elhódítanunk“ – jelentette be Peter Schwarzenbauer, az AUDI AG igazgatótanácsának értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja. „Intenzív érdeklődés övezte új modelljeink révén Európában, illetve az Amerikai Egyesült államokban is az előzetes várakozásainkat jelentősen felülmúló eredményt sikerült elérnünk. Utóbbi piacunkon hónapról-hónapra újabb értékesítési rekordot állítottunk fel, miközben pénzügyi mutatóink is óriásit javultak – elsősorban igen sikeres felsőkategóriás modelloffenzívánknak köszönhetően.“ Az A8 és az A6 új generációja, illetve az A7 Sportback piaci bevezetése óta a márka átlagosan minden negyedik egyesült államokbeli vásárlója a paletta valamely felsőkategóriájú modelljét választja. Az Audi ezzel egy éven belül több mint 50 százalékkal növelte e szegmens részarányát ottani eladásaiban. összes modelljét tekintve a márka 117.561 autóját értékesítette az Amerikai Egyesült államokban, ami 2010-hez viszonyítva 15,7 százalékos bővülésnek felel meg. Felsőkategóriás modelljei világszerte nagyban hozzájárultak az Audi eladásainak növekedéséhez, az A6 sorozatot például már új generációja kínai – vagyis a limuzin legfontosabb piacán történő – bevezetését megelőzően is 12,2 százalékos plusz, s összesen mintegy 229.200 darabos volumen jellemezte. Az új A6 Limousine márciusban érkezett az első piacokra, majd ősszel követte a főként Európában nagy jelentőségű Avant. Az A7 ezzel szemben immár első teljes piaci évét zárta, amely során világszerte mintegy 31.300 vásárló döntött mellette. A négykarikás márka Q7 modelljével is tovább szilárdította pozícióját a felsőkategóriában, 21,4 százalékkal értékesítve belőle többet a megelőző évinél. A márka 2010 elején bemutatkozó zászlóshajója, az Audi A8 pedig egyenesen megduplázta korábbi értékesítési mennyiségét (+101 százalék). A modellpaletta másik végén az Audi A1 csalogatott újabb vásárlókat a márkakereskedőkhöz, a prémium kisautóból első teljes piaci éve során 118.200 darab talált gazdára, elsősorban Európában. Az AUDI AG itt – a piaci trendekkel egyértelműen szemben haladva – 12,2 százalékkal több, nagyjából 726.300 autót értékesített tovább erősítve vezető pozícióját a prémiummárkák között. A Kína után világviszonylatban is második legnagyobb abszolút növekedést éppen hazai piacukon, azaz Németországban érték el az ingolstadtiak, ahol 2011 folyamán 254.011, vagyis az előző évinél 10,8 százalékkal több új Audit szállítottak ki vásárlóiknak. Különösen sikeresnek bizonyult az elmúlt esztendő az Audi számára Nagy-Britanniában és Franciaországban is: értékesítése az Egyesült Királyságban 15,7 százalékkal 115.345 darabra nőtt, míg az Audi France kiszállításai 18,1 százalékos bővüléssel első ízben lépték át a 60 ezer darabos határt (62.009 jármű). A nehéz piaci környezet ellenére az Audi Spanyolországban (+3,4 százalék) és Olaszországban (+0,03 százalék) egyaránt tartani tudta legalább az előző évi szintjét. Világszerte tíz legjelentősebb piaca közül a vállalat minden további esetében kétszámjegyű százalékos bővülést mutatott fel 2010-hez képest, s 25,6 százalékos növekedéssel Oroszországban is jóval előző évi volumenét meghaladva zárt. Utóbbi piac 23.250 darabos eredményével a teljes Kelet-Európai régió legjobbjának bizonyult. Magyarországon 2011-ben a négykarikás márka 1.708 darab, vagyis az előző évinél 25,7 százalékkal több Audit szállított ki vásárlóinak. Decemberben 79 új Audi talált gazdára, azaz 55 százalékkal több, mint 2010-ben (51 darab). Az Audi értékesítésének Kínában elért 37,3 százalékos emelkedéséhez a márka importmodelljei iránti dinamikus keresletnövekedés mellett a changchuni gyár, év közepén végrehajtott kapacitásbővítése is nagyban hozzájárult. Az Audi 2011 során összesen 313.036 járművet szállított ki kínai vásárlóinak, jelentősen növelve előnyét prémiumszegmensbeli vetélytársai előtt. Az elmúlt hónapok folyamán tovább növelték jelentőségüket az Audi számára az olyan további feltörekvő piacok is, mint például Dél-Korea (+30,9 százalék; 10.346 darab) és Dél-Afrika (+20,4 százalék; 14.523 darab), amelyek együttesen immár a márka teljes oroszországi értékesítésének volumenét is elérték. Dél-Amerikában mindenekelőtt Mexikóban (+46,8 százalék) és Brazíliában (+68,0 százalék) produkált a márka kiemelkedően jelentős növekedési ütemet, amit Indiában tudott még túlszárnyalni, ahol eladásai – minden más prémiummárka bővülési ütemét meghaladva – 83,5 százalékkal, összesen 5.511 járműre emelkedtek. További cikkek Téli sportok és funkcionalitás - Az Audi Q3 Vail Kedvezőbb feltételekkel kaphatók a BMW és a MINI személyautók Az MGE a 2011. évi új gépjármű forgalomba helyezési mutatókról Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Fejleszti amerikai gyárát a BMW csoport |
||
2012. január 13.
Fejleszti gyártó- kapacitását a BMW csoport az egyesült államokbeli ...
|
Fejleszti gyártókapacitását a BMW csoport az egyesült államokbeli Spartanburgban, jelentette be Frank-Peter Arndt, a BMW csoport gyártásért felelős igazgatótanácsi tagja. A BMW X3-as gyártásának megkezdése előtt 2008 és 2010 között a BMW csoport már végrehajtott egy 750 millió dollár értékű fejlesztést. „A következő három év folyamán, 2014-ig több mint 900 millió dolláros befektetést tervezünk a spartanburgi üzemünkben. A beruházásnak köszönhetően Spartanburgban középtávon évi 350.000 járművet gyárthatunk, és még ebben az évben 300 új munkahelyet teremtünk” – nyilatkozta Frank-Peter Arndt. A vezető hozzátette: „A gyártókapacitás növelése a BMW X modelljei iránt világszerte növekvő érdeklődésre adott válaszunk, a paletta pedig nemsokára magában foglalja a BMW X4-et is” – mondta Arndt az 1994 óta termelő dél-karolinai üzemben összeszerelt kétmilliomodik BMW alkalmából rendezett ünnepségen. A fejlesztés révén a BMW csoport teljes dél-karolinai befektetése csaknem hatmilliárd dollárra nő. Az elmúlt év folyamán a spartanburgi BMW gyár a világ több mint 130 piaca számára 276.065 járművet szerelt össze, az előző évvel összevetve ez 73%-os növekedést jelent. A növekedésben a BMW X3 kiemelt szerepet játszott: a különösen sikeres modell eladásai 156%-val nőttek 2011-ben, összesen 117.944 járműre. A BMW spartanburgi gyára a környezetvédelem szempontjából igen korszerű létesítmény: az elmúlt öt év folyamán az egy autóra jutó mutatók közül 48%-kal sikerült csökkenteni az energiafelhasználást, megfelezni a vízfogyasztást, 44%-kal visszaszorítani a szén-dioxid kibocsátást és 65%-kal kevesebb a hulladék is. 2010-ben a spartanburgi gyárban csaknem 62 millió kilowattórányi energia termelődött a létesítmény területén található erőműből, amely egy közeli hulladéklerakóban létrejövő metángázból állít elő energiát – így a gyár villamosenergia felhasználásának 37%-át sikerült tavaly biztosítani. A BMW csoport a prémium szegmens piacvezető gyártója az Egyesült államokban, a világ legnagyobb prémium autópiacán. Az elmúlt évben a BMW és MINI modellek eladásai csaknem 15%-kal növekedtek az államokban, ahol összesen 305.418 autót adtak el, így a BMW csoport számára az amerikai piac volt a legnagyobb 2011-ben. További cikkek Az Infiniti új irányból közelíti meg az inspiráló teljesítményt Téli sportok és funkcionalitás - Az Audi Q3 Vail Legalacsonyabb európai CO2 flottaátlagával a Toyota az autóipar élén áll Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
A vásárlók új nemzedékét szólítja meg a Chevrolet |
||
2012. január 12.
Két ötlet- ébresztő és vitaindító kupé- -koncepció a Detroiti Autó- szalonon.
|
A Chevrolet ma két koncepció-kupét mutatott be a 2012-es Detroiti Autószalonon (North American International Auto Show), amelyekkel a vásárlók új nemzedékét akarja ösztönözni, hogy álljanak elő ötletekkel, vegyenek részt az autótervezésben. "A Chevrolet mindig is arra törekedett, hogy valamennyi generáció érvényesíthesse elképzeléseit", mondta a General Motors North America elnöke, Mark Reuss. "Ez a két koncepció az új nemzedék látásmódját interpretálja. Megtudakoljuk legújabb vásárlóink véleményét, odafigyelünk tanácsaikra, újfajta módon vonjuk be őket." Az Egyesült államok népszámlálási adatai szerint 80 millió amerikai fogyasztó közeledik harmincadik életévéhez. Ők képviselik a mai autóvásárló közönség negyven százalékát, összesen egy trillió dollárnyi (781 milliárd euró) vásárlóerővel. Tavaly a Chevrolet Amerika-szerte elbeszélgetett fiatal vásárlókkal. Az ő visszajelzéseik alapján a Chevrolet koncepciói ennek az új vevőcsoportnak megfelelő stílust és funkcionalitást keresik. A Code 130R, az első Chevrolet koncepció, egy négyüléses kupé, nyíltan egyszerű megjelenéssel. Teljesen új vörös metálfényezését matt aranyszínű kerekek egészítik ki. Hátsókerék-hajtásával a nagy teljesítményű kocsik örökségét viszi tovább. Agresszív elejével, a márkára jellemzően domborodó sárvédőivel, sima oldalaival és a keresztező zászlós Chevrolet emblémával a a Code 130R összekötő kapocs a múlt nagyszerű modelljeihez. A Code 130R tervezői úgy hangolták a turbómotort, hogy jól együttműködjön az eAssist technikával. A start-stop rendszer, a fékezési energia-visszanyerés és gyorsításkor a sima nyomaték-kifejtés új szintre emeli az autó elektronikus felügyeletét, és benzintakarékossággal ötvözi a turbós teljesítményt. A Tru 140S, a második Chevrolet koncepció, egy fronthajtású, „megfizethetően egzotikus” négyüléses sportkupé. Háromajtós, lejtőshátú karosszériája nagyon attraktív, mégis sokan engedhetnek meg maguknak ilyen kocsit. Teljesen új matt-fehér fényezése, krómozott Chevy izomautó-kerekeinek keresztező zászlós emblémája bizalomgerjesztő, különleges, drága és gyors autót sejtet. A Tru 140S padlóváza közös a Chevrolet Cruze-éval és az úttörő, kiterjesztett hatótávú Chevrolet Volt villanyautóéval. A Tru 140S konstruktőrei a drágább kocsikra jellemző műszaki megoldásokkal értek el nagy értéket és csekély fogyasztást, mint például a közvetlen benzinbefecskendezés, a start-stop, valamint a belsőégésű motor és az elektromos berendezés összehangolása. A koncepciók a fiatal emberek szempontjait tükrözik; -nagy teljesítményű kupé, de a szedánok négy ülésével és praktikumával, -komfortfelszerelés, többek között újszerű rakodóhelyek, WiFi, okostelefon-integrálás a Chevrolet MyLinkkel és vetített kijelzés, -a 150 lóerős 1.4L Turbo Ecotec motor csak hét litert fogyaszt, -ára kevéssel húszezer dollár fölött lenne. "A fiatalok azt mondják, hogy célszerű kocsit szeretnének, de kupészerű kinézéssel. Mind a Code, mind a Tru nekik való," mondta Frank Saucedo, a GM North America Advanced Design stúdió vezetője Los Angelesben, ahol a két koncepciót fejlesztették. A két autó kapcsolati és személyre szabási lehetőségei szintén megfelelnek a fiatal nemzedéknek. "Ezek a vásárlók díjazzák a kapcsolatot. A MyLink és a WiFi összeköti a személyes kütyüiket az autóval, amely dokkoló állomásként működik," mondta Saucedo. "Az enteriőr még csak két dimenzióban létezik, ezáltal megvan a flexibilitásunk a párbeszéd folytatására, és további hozzászólásokra biztathatjuk az embereket, miközben folytatjuk a koncepció fejlesztését." Detroitból további jelentős autószalonokra, fontos életstílus-rendezvényekre, nyílt napokra és találkozókra utazik a két Chevrolet koncepció. A Chevrolet ezenkívül a társadalmi média eszközeivel is bevonja az ügyfeleket. "óriási lehetőség ez egy autógyártónak, amely sikerrel akarja megszólítani a jövő generációt," jelentette ki John McFarland, a Chevrolet Global Marketing vezetője, aki az ifjúság-kutatást irányítja a márkánál. "A Chevroletnél hiteles és érdemi kapcsolatra törekszünk az ügyfelekkel, az ő stílusukban. Meghallgatjuk mondanivalójukat, bekapcsoljuk őket a tervezésbe, és azt adjuk nekik, amit szeretnének – nem azt, amiről mi hisszük, hogy szeretnék." További cikkek Detroiti Autószalon 2012 - Volkswagen jelenlét a hibrid- és az elektromos mobilitás jegyében Az amerikai Honda a Detroiti Autószalonon leleplezte az új NSX Conceptet A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
DAF-teherautó a Delhiben rendezett AutoExpo kiállításon |
||
2012. január 12.
A PACCAR egyik prémium modelljét, a DAF CF-teherautót állítja ki a Delhiben ...
|
„Indiáé a világ egyik legnagyobb és legdinamikusabban növekvő haszonjármű-piaca. Az AutoExpo remek alkalmat nyújt arra, hogy bemutassuk az iparág egyik legjobbjának számító DAF-termékünket a potenciális indiai vásárlóknak” – nyilatkozta Dan Sobic, a PACCAR alelnöke. A kiállított DAF CF 180 lóerős PACCAR PX-6 motorral és Asia MotorWorks (AMW) billenőplatós felépítménnyel van ellátva. A sokoldalú CF-típus különféle vontatási és speciális szakmai feladat ellátására alkalmas. A DAF Európában piacvezető a közúti teherautók gyártói között. A DAF-járművek forgalmazását és szervizét világszerte több mint ezer független márkaképviselet látja el. „A DAF teherautóit kiemelkedő megbízhatóságuk, hatékonyságuk és a járművezető számára nyújtott extra kényelem teszi sikeressé” – mondta Don Schulte, a PACCAR indiai vállalatának ügyvezető igazgatója. „A 2012-es AutoExpo jó alkalmat kínál a PACCAR-nak, hogy találkozzon a potenciális vásárlókkal, valamint a márkaképviseletekkel és a szállítóival.” További cikkek Legalacsonyabb európai CO2 flottaátlagával a Toyota az autóipar élén áll Limitált kiadás - Peugeot 208 Ice Velvet A Porsche Detroitban először mutatja be a 911 kabriót a nagyközönségnek Kulcsszavak:
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 13371 - 13380 |