Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12500 Megjelenítve: 161 - 170
A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt

A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt

2021. március 03.
A Volvo Cars jövője elektromos, az új Volvo C40 Recharge pedig ennek a zéró károsanyag-kibocsátású jövőbe vetett hitnek a legújabb megnyilvánulása.
Részletek

A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt

A C40 Recharge a szabadidőjárművek előnyeit alacsonyabb, kecsesebb formavilággal ötvözi. A modell a CMA platformra épül, és a Volvo történetének első olyan típusa, amelyet eleve és kizárólag tisztán elektromos járműnek terveztek.
 
Az XC40 Recharge, majd most a C40 Recharge bemutatását követően a Volvo Cars az elkövetkező években számos további elektromos modellt vezet be.
 
A vállalat globális eladásainak már 2025-re az 50 százalékát teszik majd ki a tisztán elektromos járművek, míg a fennmaradó 50 százalékot hibrid modellek adják. 2030-ra pedig a tervek szerint minden újonnan eladott Volvo elektromos lesz
 
„A C40 Recharge a Volvo jövőjét képviseli, demonstrálva a célt, amely felé tartunk.” – mondta Henrik Green, a vállalat technológiai igazgatója. „A modell tisztán elektromos, kizárólag online lesz rendelhető, méghozzá gyors szállítással, ráadásul praktikus és kényelmes gondoskodási csomagot kínálunk hozzá. Még soha nem volt ilyen élvezetes új Volvóhoz jutni.”
 
A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt

A C40 Recharge hátsó részének lenyűgöző kialakítása jól harmonizál az alacsonyabban húzódó tetővonallal, míg az új orrkialakítás az elektromos Volvók új formai azonosságát vezeti be, a fényszóró pedig ultramodern LED pixeles technológiát alkalmaz.
 
Az C40 Recharge első terében a Volvo tulajdonosok többsége által oly kedvelt, emelt üléspozíció várja az utasokat; a modell egy sor exkluzív színben és dekorelemmel lesz kapható. Szintén ez az első olyan Volvo modell, amely teljes mértékben bőrmentesen készült.
 
Akárcsak az XC40 Recharge, a C40 Recharge is a piacon elérhető egyik legkiválóbb infotainment rendszert kínálja, amelyet a Volvo a Google-lel közösen fejlesztett ki, és amely az Android operációs rendszerre épül. A rendszer beépített Google alkalmazásokat és szolgáltatásokat kínál, a Google Térképtől kezdve a Google Asszisztensen át a Google Play áruházig.
 
A C40 Recharge esetében korlátlan adatkapcsolat gondoskodik a felülmúlhatatlan online kapcsolódásról; az autó fedélzeti rendszereinek szoftvere vezeték nélküli kapcsolaton keresztül frissíthető. Ez azt jelenti, hogy miután az autó kigördül a gyár kapuján, folyamatosan egyre jobb, fejlettebb lesz.
 
A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt

A hajtásról két villanymotor – egy elöl, egy pedig hátul – gondoskodik; ezeket egy 78kWh kapacitású akkumulátor-csomag táplálja. Az akkumulátor gyorstöltéssel mintegy 40 perc alatt 80%-os szintre tölthető. A modell várható hatótávolsága körülbelül 420 km, amely azonban az online szoftverfrissítésekkel várhatóan egyre hosszabb lesz.
 
A mai napon korábban tett bejelentésekkel összhangban a tisztán elektromos C40 Recharge kizárólag online lesz rendelhető. A Volvo Cars azon szándékával összhangban, hogy a lehető legnagyobb mértékben csökkentse modellkínálatának komplexitását, és vonzó, előre konfigurált kiviteleket helyezzen a középpontba, a C40 Recharge nagyban leegyszerűsített kínálattal kerül az ügyfelek elé.
 
Az új Volvo C40 Recharge vásárlása során a járműhöz olyan praktikus gondoskodási csomagot nyújtunk át ügyfeleinknek, amely az autóhasználat minden aspektusát lefedi, a karbantartástól kezdve a garancián át az asszisztencia szolgáltatásokig, a biztosítástól az otthoni töltési megoldásokig.
 
Az C40 Recharge gyártása idén ősszel veszi kezdetét; a modell az XC40 Recharge szabadidőjárművel közös gyártósoron, a Volvo Cars genti (Belgium) üzemben készül.
 

Kulcsszavak: C40, elektromos autó, premier, volvo
 
A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt Új korszak kezdődik a Citroen kompakt egyterűinek történetében A Volvo Cars bemutatja az új, tisztán elektromos Volvo C40 Recharge modellt A Nissan a világ legjobb márkái között James Bond is elektromos autóra vált James Bond is elektromos autóra vált Világszerte rohamosan nő a lítium iránti kereslet Világszerte rohamosan nő a lítium iránti kereslet A Volkswagen 15 milliárd eurós beruházást jelentett be kínai partnereivel az elektromos autók piacán A Volkswagen 15 milliárd eurós beruházást jelentett be kínai partnereivel az elektromos autók piacán
 
A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra

A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra

2021. március 02.
A világ 4. legnagyobb autóipari konglomerátuma, a Stellantis-csoport Magyarországra, Szentgotthárdra hozza az 1,6 literes benzinmotorok új generációjának gyártását - jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter pénteken, Budapesten.
Részletek

a Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra

Hozzátette: ez azt jelenti, hogy Szentgotthárd fontos szerepet kap az újonnan létrejött Stellantis-csoport új hibrid stratégiájában, hiszen az 1,6 literes benzinmotorokat hibridautókba szerelik majd.

Szentgotthárdon évi 200 ezer 1,6 literes benzinmotort fognak gyártani, ezzel a mostani évi 390 ezres 1,2 literes benzinmotor-gyártással együtt 590 ezerre bővül a gyár évi kapacitása. A sorozatgyártás 2023 első felében indul, az 50 százalékos kapacitásbővítés jelentős létszámnövekedést hoz majd a jelenlegi 800 munkavállaló mellett - mutatott rá a miniszter.

Szijjártó Péter elmondta, a több tízmillió eurós beruházáshoz a kormány egyedi döntés alapján készpénz- és képzési támogatást nyújt, a részletekről a Stellantis-csoporttal tárgyalnak.

 A Stellantis az olasz-amerikai Fiat Chrysler Automobiles és a francia PSA autóipari konszern egyesülésével jött létre januárban. Szijjártó Péter felidézte, hogy Párizsban tárgyalt a vállalatok vezetőivel annak érdekében, hogy a szentgotthárdi motorgyár jövője megmaradjon az új cégcsoportban.

A külgazdasági és külügyminiszter felidézte, hogy a Stellantis-csoportnak több mint 30 országban vannak gyárai, világszerte 400 ezer alkalmazottat foglalkoztatnak, 14 autómárkát gyártanak, a fenntartható mobilitás szempontjából pedig a világelső pozíciót célozzák meg.

a Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra

Szijjártó Péter kitért arra, hogy a tavalyi év a világgazdaság szempontjából kedvezőtlen hírekről szólt, egyebek közt a közvetlen külföldi befektetések 42 százalékkal estek vissza globálisan. Ennek ellenére tavaly a magyar export 100 milliárd euró felett alakult, és 140 százalékkal nőttek a külföldi beruházások Magyarországon.

Mindez azt mutatja, hogy a beruházásösztönzőre, a tömeges munkanélküliség kialakulásának megelőzésére fókuszáló magyar gazdaságpolitika helyes, nem szociális, hanem beruházási alapon kell állami támogatásokat biztosítani a gazdaság számára, még a válságos időszakban is. Magyarország az új világgazdasági korszak nyertesei közé fog tartozni, és ebben nagy szerepe van a magyar autóiparnak is - tette hozzá.

Mesics Olívia, a szentgotthárdi Opel motorgyár igazgatója videóüzenetben hangsúlyozta, hogy a vállalatcsoport a mellettük szóló döntésében értékelte a gyár és a munkavállalók korábbi munkáját is. Azt, hogy képesek kiváló minőségben, megfelelő költségszinten dolgozni.

Az Opel Szentgotthárd Kft. szóvivőjének közleménye szerint a szentgotthárdi gyárban készülnek majd az új 1,6 literes motor fő komponensei, a főtengely, a forgattyúsház és a hengerfej is, majd itt szerelik össze és tesztelik a motorokat, amelyek a PSA csoporthoz tartozó Peugeot, Citroen és Opel márka hibrid modelljeibe kerülnek kezdetben.

a Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra

Tájékoztatott arról is, hogy a gyártáshoz a meglévő gépsorokat át kell alakítani, amihez a tervezési és kivitelezési munkák zömét a gyár mérnökei "házon belül" fogják elvégezni.

Az új motorcsalád bevezetésében közreműködő külső beszállítók elsősorban hazai gépeket - és berendezéseket gyártó vállalatok, a termelés felfutása létszámbővítést is fog eredményezni - közölte a szóvivő.

A nyilvánosan elérhető céginformációk szerint az Opel Szentgotthárd Kft. nettó árbevétele 2019-ben 35 milliárd forint fölött volt, az adózott eredmény pedig 1,4 milliárd forint.

Kulcsszavak: autóipar, Stellantis-csoport, szentgotthárd
 
A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra Az új Nissan LEAF magyarországon A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra Százszázalékos elektromos Nissan A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra A Top Gear rendezője készíti az új Lexus NX 300h reklámfilmjét A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra Vadonatúj aktív biztonsági csomagot vezet be a Lexus 2015-től A Stellantis-csoport 1,6 literes benzinmotor-gyártást hoz Szentgotthárdra Robosztus hókotró szerelvény az új Ford F-150-hez
 
Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban

Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban

2021. március 02.
Javult az üzleti hangulat februárban a német autóiparban a müncheni egyetem ifo gazdaságkutató intézetének havi rendszeres felmérésében.
Részletek

Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban

Az MTI-hez hétfőn eljuttatott felmérésében az ifo gazdaságkutató intézet (ifo Institut - Leibniz-Institut für Wirtschaftsforschung an der Universität München e.V.) az autóipari üzleti hangulatindex mínusz 2,3 pontra emelkedését mutatta ki a januári mínusz 7,7 pontról.

A februári viszonylag alacsony érték alapján tehát a helyzetét negatívan megítélő vállalatok száma már nagyjából megegyezik a helyzetét pozitívan értékelő vállalatokéval.

Februárban a kereslet viszont elég gyatrán alakult, a vonatkozó indikátor mínusz 3,6 pontra csökkent a januári plusz 10,6 pontról. A megrendelésállomány ennek megfelelően csak szerény mértékben gyarapodott. A késztermék állomány valamelyest felduzzadt, a januárinál lassúbb ütemben ürült, így az indikátor mínusz 9,1 pontra ment le februárban az előző havi plusz 5,1 pontról.

A kilátások megítélése viszont jelentősen javult az autóipari vállalati vezetők körében. "Jelenleg még a tél közepére jellemző pangás van az autóiparban, de már bizakodással tekintenek a tavaszi fellendülés elé" - mutatott rá Klaus Wohlrabe az ifo felmérést vezető szakértője. A várakozások indikátora a januárhoz képest 15,1 ponttal plusz 37,0 pontra ment fel.

Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban

Megkezdődött a termelés felfuttatása, a mutatószám a januári mínusz 0,5 pontról plusz 35,5 pontra emelkedett februárban. "A nemzetközi piaci kilátások nagy reményekkel töltik el az autóipari cégeket" - mondta Wohlrabe. Mindazonáltal az autóipari cégeknek továbbra sem lesz szükségük több alkalmazottra, sőt, foglalkoztatási terveik létszámcsökkentést vetítenek előre.

Kulcsszavak: autóipar, járműipar, németország
 
Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban A Ford idén ünnepli, hogy Henry Ford éppen száz éve vezette be a futószalag alkalmazását Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban Elkelt a kaposvári buszgyár, a török befektető több mint 20 millió eurós fejlesztést tervez 365 Opel Vivaro busz talált gazdára az idei Falugondnoki program keretében 365 Opel Vivaro busz talált gazdára az idei Falugondnoki program keretében A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat A budapesti Continental nyerte el az Év Gyára 2018 díjat Javult az üzleti hangulat a német autóiparban februárban Világszerte megünnepelték Henry Ford születésének 150. évfordulóját
 
A tisztán elektromos Volvo modellek kizárólag az interneten keresztül lesznek elérhetők

A tisztán elektromos Volvo modellek kizárólag az interneten keresztül lesznek elérhetők

2021. március 02.
A Volvo Cars alapjaiban alakítja át a vállalat és ügyfelei közötti interakció módjait és helyszínét, és online áthelyeződéssel, valamint erőteljes ügyfél kapcsolattartással készül új alapokra helyezni a hagyományos nagykereskedelmi sémát.
Részletek

A tisztán elektromos Volvo modellek kizárólag az interneten keresztül lesznek elérhetők

A vállalat célja, hogy 2030-ra világszerte kizárólag tisztán elektromos járműveket forgalmazzon, és ehhez kötődően a következő néhány évben elektromos gépkocsik vadonatúj családját vezeti be – olyan modelleket, amelyek kizárólag az interneten keresztül lesznek megvásárolhatók.
 
Új kereskedelmi stratégiájának részeként a Volvo Cars komoly beruházásokkal fejleszti online értékesítési csatornáit, drámai mértékben leegyszerűsíti termékkínálatának szerkezetét, valamint átlátható, fix árképzési modelleket alkalmaz.
 
Az online értékesítéssel párhuzamosan a Volvo Cars teljes körű, praktikus és kényelmes ügyfélajánlatok kidolgozására törekszik, amelyek a Care by Volvo név alatt jelennek meg.
 
„A Volvo Cars jövője három pilléren nyugszik: ezek az elektromosság, az online kapcsolat és a növekedés.” – mondta Lex Kerssemakers, a vállalat globális kereskedelmi tevékenységekért felelős vezetője. „Azt szeretnénk, ha az autóvásárlás és -használat folyamatának leegyszerűsítésével ezeket gondtalan, felszabadult élménnyé tehetnénk a Volvo ügyfelei számára. Tevékenységeink meghatározó irányelve az egyszerűsítés és a praktikum keresése.”
 

A tisztán elektromos Volvo modellek kizárólag az interneten keresztül lesznek elérhetők

A stratégia középpontjában a globális autóipar leggyorsabban növekvő szegmense: a tisztán elektromos prémium járművek állnak. A Volvo Cars feltett szándéka, hogy piacvezetővé váljon ebben a szegmensben, ezért a jövőben kizárólag elektromos járművek fejlesztésére fordítja erőforrásait.
 
A Volvo Cars komoly beruházásokkal fejleszti online értékesítési platformjait, és ezzel párhuzamosan kiskereskedelmi partnereivel karöltve erőteljesebb ügyfélkapcsolatokat kíván kiépíteni. A kereskedők továbbra is az ügyfélélmény kulcsfontosságú alkotóelemei maradnak, hiszen ők felelnek egy sor nélkülözhetetlen szolgáltatásért, az előkészítéstől kezdve az átadáson át a karbantartásig.
 
„Az online és offline folyamatokat teljes mértékben, maradéktalanul integrálnunk kell.” – tette hozzá Lex Kerssemakers. „A Volvo tulajdonosi élmény bármely fázisában jár is az ügyfél – online, bemutatóteremben, Volvo Stúdióban vagy éppen autója volánja mögött –, a lehető legmagasabb szintű ügyfélélményben kell részesíteni.”
 
A Care by Volvo, amely a Volvo Cars előfizetéses szolgáltatásaként vált ismertté, hamarosan az ügyfélajánlatok szélesebb skálát öleli majd fel, ami remélhetőleg még praktikusabbá és kényelmesebbé teszi az ügyfelek életét.

A tisztán elektromos Volvo modellek kizárólag az interneten keresztül lesznek elérhetők 

Elektromos Volvo gépkocsi online vásárlása során a járműhöz olyan praktikus gondoskodási csomagot nyújtunk át ügyfeleinknek, amely az autóhasználat minden aspektusát lefedi, a karbantartástól kezdve a garancián át az asszisztencia szolgáltatásokig, a biztosítástól (ahol elérhető) az otthoni töltési lehetőségekig.
 
A vállalat központi online értékesítő felülete, a volvocars.com a vállalat törekvéseivel összhangban radikálisan leegyszerűsödik, és ezzel párhuzamosan az ügyfelek jóval kevesebb lépésben regisztrálhatnak elektromos Volvo gépkocsira.
 
Az ügyfelek olyan vonzó, előre konfigurált Volvo modellek közül választhatnak, amelyek kényelmesen és praktikusan megrendelhetők, majd gyorsan átadhatók.
 
Az átlátszó, fix árazási modell alkalmazásával tovább javítható a folyamat praktikuma és egyszerűsége. Ez a megoldás feleslegessé teszi az alkudozást, fokozza az átláthatóságot, és bizalmat ébreszt.

Kulcsszavak: elektromos autó, értékesítés, jármű kereskedelem, új autó, volvo
 
A Continental szponzorálja az új elektromos off-road autóversenyt A Continental szponzorálja az új elektromos off-road autóversenyt Csökken a dízelautók részaránya az újonnan forgalomba helyezett járművek között az EU-ban Csökken a dízelautók részaránya az újonnan forgalomba helyezett járművek között az EU-ban Ez igen! Az első fotó a Tesla Model 3-ról Ez igen! Az első fotó a Tesla Model 3-ról Tovább bővül a BMW i partnerek száma Magyarországon Tovább bővül a BMW i partnerek száma Magyarországon Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon Értékesítése bővítését várja a Jeep Magyarországon
 
A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

2021. március 02.
Sam Bird nyerte a második Diriyah E-Prix Formula E éjszakai futamot – első győzelmét szerezte a Jaguarnál. A Jaguar Racing a Szaúd-Arábiában zajló dupla versenyt követően hét ponttal vezeti az ABB FIA Formula E csapatok világbajnokságát.
Részletek

A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

A brit Jaguar Racing versenycsapat minden idegszálával az ABB FIA Forma-E világbajnokságra összpontosít. A Jaguar a Forma-E mezőnyének egyik legerősebb versenyzőpárosával: Sam Bird és Mitch Evans pilótákkal küldte pályára új versenyautóját, a Jaguar I-TYPE 5-öst. Az új-zélandi Evans idén ötödik szezonját kezdte meg a Jaguar Racing színeiben, míg a brit Sam Bird – aki a Forma-e bajnokság összes eddigi évadában tudott futamot nyerni – újonnan csatlakozott a brit csapathoz.

A szezon első állomása a szaúd-arábiai Ad Diriyah volt, ahol éjszakai dupla futam várt a versenyzőkre. A pénteki első futamban Mitch Evans dobogós helyet szerzett csapatának, míg szombaton Sam Bird nyerte a verseny második futamát.

Az utolsó, 2020 augusztusi verseny óta a csapat a hetedik évadra szánt Jaguar I-TYPE 5 versenyautó fejlesztésére – a vadonatúj, házon belül fejlesztett hajtásláncra, a felfüggesztésre, valamint az ultramodern, 24 karátos aranyat tartalmazó inverterre – összpontosított.

A Jaguar Racing

A Jaguar 2016 októberében tért vissza a versenypályákra, hogy a világ prémium autógyártói közül elsőként csatlakozzon a tisztán elektromos FIA Forma-E világbajnoksághoz. A csapat 2019-ben megnyerte a Római Nagydíjat, és ezzel 1991 óta elsőként szerzett nemzetkzi motorsport-győzelmet a Jaguar számára.

A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

A Jaguar éles tesztlaboratóriumként tekint a Forma-E bajnokságra, hol a Versenyzéssel az Innovációért hitvallás szellemében a villamosítás jövőjén dolgozik.

A Forma-E bajnokság hivatalos gyári csapataként a Jaguar Racing saját maga tervezi hajtásláncát, amely a villanymotort, az erőátvitelt, az invertert és a hátsó felfüggesztést foglalja magában.

A költségek visszaszorítása érdekében a verseny szabályzata értelmében mind a tizenkét csapat ugyanazt a szénszálas vázszerkezetet, valamint ugyanazt az akkumulátort használja. Ez lehetővé teszi a csapat számára, hogy a minél jobb hatásfokú, minél könnyebb elektromos hajtáslánc fejlesztésére összpontosítson, amivel a Jaguar Land Rover leendő elektromos járműveinek hatótávolságát és menetteljesítményeit is javíthatja.

A 2020/21-es Forma-E szezon újdonsága, hogy a tisztán elektromos bajnokságot világbajnoksággá minősítette az FIA, a sportág felügyeleti szerve. Ez lesz a harmadik év, hogy a csapatok a futurisztikus Gen2 versenyautókkal indulnak.

Minden csapat kettő (pilótánként egy) versenyautóval rendelkezik, amelyeket futam közben nem lehet cserélni.

A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

A Forma-E nem csupán a tisztán elektromos meghajtás alkalmazása, hanem a helyszínválasztás miatt is egyedülálló: A bajnokság minden egyes futama a világ legnagyobb városainak központjában kijelölt, ideiglenes utcai pályákon zajlik, Santiagótól Ad Diriyah-n, Rómán, Párizson, Monacón és New Yorkon át egészen Londonig, ahol dupla futammal ér véget az évad. 

A bajnokság hatodik szezonjában Mitch Evans az egyéni bajnokságban, a Jaguar Racing csapat pedig a konstruktőrök versenyében zárt a hetedik helyen. A csapat Mexikóvárosban első lett, Santiagóban dobogós helyezést ért el, továbbá egy alkalommal pole pozícióból rajtolt. Evans társa az új évadban a brit Sam Bird lesz, akinek a Forma-E összes eddigi évadában sikerült futamgyőzelmet elérnie.

A bajnokság hetedik évadában világbajnokságként szerepel az FIA naptárában. Hivatalos elnevezése ABB FIA Forma-E Világbajnokság.

Versenyzéssel az innovációért

A Jaguar Land Rover és a vállalat Destination Zero programja továbbra is kulcsfontosságú tevékenységként tekint a Forma-E motorsportra. A Forma-E az egyetlen tisztán elektromos világbajnokság, és mint ilyen, nagy teljesítményű környezetet biztosít új elektromosjármű-technológiák fejlesztéséhez és teszteléséhez.

A Panasonic Jaguar Racing győzelmével zárult a Forma-E világbajnokság második futama

A bajnokság továbbra is kiemelt tesztlaboratóriumként szolgál a vállalat Versenyzéssel az innovációért programja számára, amelynek keretében a versenypályáról a közútra, illetve a közútról a versenypályára átvitt tudás és tapasztalat hozzájárul az elektromos mobilitású társadalom kialakításához. A Jaguar szenvedélyesen törekszik ennek a fenntartható jövőnek a megvalósítására, amely egyszerre szolgálja a társadalom, a változó mobilitás, a fenntarthatóság és ügyfeleink javát.

Kulcsszavak: Formula E, jaguar, Panasonic Jaguar Racing
 
Még kifinomultabb lett az új Jaguar F-PACE Még kifinomultabb lett az új Jaguar F-PACE Az Oscar-jelölt színésznő, Margot Robbie vezeti a Nissan Formula E indulásával kapcsolatos turnéeseményt Az Oscar-jelölt színésznő, Margot Robbie vezeti a Nissan Formula E indulásával kapcsolatos turnéeseményt Berlinben újabb győzelmekre készül a DS TECHEETAH Berlinben újabb győzelmekre készül a DS TECHEETAH Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást Az ABB Rómában, az Örök Városban támogatja az e-mobilitást London utcáin a Jaguar első elektromos autója London utcáin a Jaguar első elektromos autója
 
Újra betört a Citroën Észak-Budára

Újra betört a Citroën Észak-Budára

2021. március 02.
Újabb márkával bővült a Duna Autó kínálata: március 1-től a Citroën is bekerült az ország legnagyobb márkakínálatával rendelkező autókereskedés portfóliójába.
Részletek

Újra betört a Citroën Észak-Budára

Az óbudai Autóvárosban nem csak új Citroën modellek vásárlására van ezek után lehetőség, hanem a márkára specializálódott szakszerviz-szolgáltatásokat is igénybe vehetik az ügyfelek.

„Pár hete került véglegesítésre az a hónapok óta ismert projekt, ami az FCA és a PSA egyesüléséről, a Stellantis létrejöttéről szól. Mivel a Peugeot, Fiat, Fiat Professional és Abarth márkák révén már most is erősen kötődünk a Stellantishoz, ezért adta magát, hogy a Citroën márkára is kiterjesszük az együttműködést. Nálunk valósul meg így fizikailag elsőként, hogy Citroën, Peugeot és Fiat bemutatótermek egymás mellett jelennek meg, jelképezve a szövetség létrejöttét” – számolt be a portfólió-bővítésről Markó Zoltán, a Duna Autó Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója.

„Nagy örömmel üdvözöljük az ország legnagyobb márkakínálatával rendelkező autókereskedést, a Duna Autó Zrt.-t a Citroën magyar családjában. A Citroën 1919 óta az autóipar megkerülhetetlen szereplője, a szó legjobb értelmében vett populáris márka, amelynek inspirációs forrása elsősorban az ember, és az emberek életstílusa. Ezt fejezi ki a márka szlogenje, az ‘Inspired by You’, és ezt fejezi ki a modellek sora is, amelyeket mindig egyedi dizájn és úttörő kényelem jellemez. Ugyanez az ügyfélközpontúság jellemzi a Duna Autó hozzáállását is, amellyel ez a nagyhírű vállalkozás hozzájárul majd az egyre erősödő Citroën eredményekhez is mostantól.

Újra betört a Citroën Észak-Budára

Az óbudai Autóvárosban megnyíló Citroën kereskedéssel a márka ismét jelen lesz Észak-Budán és vonzáskörzetében, ráadásul itt fog megvalósulni először az országban a márka „LA MAISON CITROËN” koncepciója is, amely egyedi élményeket kínál ügyfeleinek. A jó közérzet és a kényelem buborékaként a bemutatóterem elrendezése, szőnyegei, lekerekített bútorai és puha foteljei azt sugallják, hogy lépjünk ki a város zűrzavarából, és élvezzük a helyet, ahol új kapcsolatot teremthetünk és otthonosan beszélgethetünk az autózás mindennapjairól” – nyilatkozta Balkányi György, a Citroën magyarországi importőrségének ügyvezetője.

A Citroën vállalatot és ezzel együtt az ikonikussá vált márkát több mint 100 éve, 1919-ben, André-Gustave Citroën alapította. A francia mérnök egy lengyel üzleti útja alkalmával szerzett tapasztalatot a nyílbordázatú fogaskerekek működéséről, amelyek segítségével az üzemben lévő gépeken a kívánt fordulatszámot tudták elérni, növelni. A nyílfogazású fogaskereket később ő szabadalmaztatta. A sebváltó elődje Citroën számára jelképpé vált, méghozzá olyan szinten, hogy a márka logójában is helyet kapott a fordított kettős V-alak. Az első autó, a Type A már az alapítás évében elkészült – 1919. július 7-ére datálható forgalmazásának indítása –, majd rögtön el is kezdődött a modell sorozatgyártása, elektromos fényszóróval, önindítóval és pótkerékkel felszerelve.

Újra betört a Citroën Észak-Budára

Alig egy év alatt 10.000 Citroën modell talált gazdára, az autók elérhető ára miatt pedig a márka népszerűsége folyamatosan erősödött. A vállalat éves termelése 1924-re elérte az 50 ezret, 3 évvel később pedig már 31.000 főt foglalkoztatott, és naponta 400 autót állítottak elő, amivel a gyár rekordot ért el Európában. A Citroën első emblematikus kereskedése 1929. március 16-án nyílt meg a párizsi Marbeuf utcában, ugyanebben az évben pedig már több mint 100.000 gépkocsit értékesítettek.

A pénzügyi gondok, 2. világháborúbeli bombázások és szinte teljes kereslet-visszaesés ellenére is a Citroën mindig talpra állt és egyre erősebben tért vissza. Nem csak a személyautók piacán, hanem a sportban is. Külön, kizárólag autóversenyzéssel foglalkozó részleg 1963-ban alakult a francia vállaltnál, és ezzel kezdetét vette a sportkarrier, amelynek keretében 5 tereprali és 8 rali világbajnoki cím köthető a Citroën nevéhez. Ugye, senkinek nem kell bemutatni Sébastien Loeb-öt? Legutóbb pedig 2014-ben, az első pályaversenyzési VB-címmel bővült a márka sportsikereinek sora.

A franciák technikai lépéselőnyüket bizonyították, mikor 1990 októberében bemutatták elektromos C15 és C25 modelljeiket. Az alternatív meghajtás a mai napig központi szerepet játszik a vállalat filozófiájában: jelenleg 5 tisztán elektromos modellt találnak meg az érdeklődők a Citroën magyarországi kínálatában.

Újra betört a Citroën Észak-Budára

Az új ë-C4 mellett a hamarosan érkező ë-Berlingo családi autó, a vállalkozóknak az új ë-Berlingo furgon és az év kishaszongépjárművének megválasztott ë-Jumpy, valamint a nagycsaládosok számára a két verzióban is kapható ë-Spacetourer nyújt 100%-ban zöld megoldást a közlekedésre. A C5 Aircross pedig már tölthető hibridként is elérhető.

Mint ahogy ismert, a járványügyi helyzet jócskán visszafogta az autóipar teljesítményét 2020-ban. A Datahouse adatai szerint a Citroën az egyik azon kevés márka közül, amely növelni tudta tavalyi személygépkocsi eladásait – közel 18%-kal, a 2019-es eredményéhez képest. Ezt elsősorban nagycsaládos kínálatának köszönheti. A márka hétszemélyes modelljei közül a Grand C4 Spacetourer volt a legnépszerűbb, 38,56%-át tette ki a 2020-ban eladott összes Citroën személyautónak. Ugyanakkor a Berlingo és a Spacetourer nagycsaládos kiviteléről sem szabad elfeledkezni, amelyek együttesen 32,7%-át adták a francia márka tavalyi személyautó eladásainak. A Citroën megújult kishaszongépjármű kínálata ugyancsak erős a magyar autópiacon: az elmúlt évben értékesített Berlingo Furgon, Jumpy, Jumper és C3 Profi modellek közös erővel 5,93%-os piaci részesedést biztosítottak a márkának.
Újra betört a Citroën Észak-Budára

Az Autóváros új szalonjának megnyitásával Észak-Buda Citroën kereskedése is megkezdte működését, a kínálat pedig további 16 modellel bővült. „A Duna Autónál mindvégig az ügyfél igényeit tartjuk szem előtt, igyekszünk a legkülönbözőbb elvárásoknak is professzionálisan eleget tenni. A potenciális vevőket most még teljesebben tudjuk kiszolgálni a francia márka modellpalettája által. Természetesen nemcsak újautó-vásárlás kapcsán, hanem szervizoldalon is állunk ügyfeleink rendelkezésére: mi fedjük le ugyanis az eddig ellátatlan észak-budai és pilisi területeket, megoldást nyújtva az itt élő Citroën tulajdonosok szervizigényeire. Arra pedig különösen büszkék vagyunk, hogy nálunk valósul meg először, egy helyen a Stellantis vezető márkáinak képviselete” – összegezte Markó Zoltán, az óbudai vállalat igazgatóságának elnöke.

Kulcsszavak: Citroën, Duna Autó, márkakereskedés, Markó Zoltán
 
Szeptemberben érkezik a hazai kereskedésekbe a Corolla legújabb generációja Szeptemberben érkezik a hazai kereskedésekbe a Corolla legújabb generációja Közel tíz év után BMW és MINI márkakereskedés nyílt Miskolcon Közel tíz év után BMW és MINI márkakereskedés nyílt Miskolcon Új Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb modellje Új Citroën C5 Aircross: A szegmens legkényelmesebb modellje Megérkezett Magyarországra az első Ford GT szupersportkocsi Megérkezett Magyarországra az első Ford GT szupersportkocsi Újra betört a Citroën Észak-Budára A Citroen Hungária Kft. vitatja a GVH döntését
 
A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot

A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot

2021. február 26.
A szoftverfejlesztés a jármű teljes élettartama alatt gyorsabbá és egyszerűbbé válik. Az együttműködés ötvözi az autóipar és a felhőalapú számítástechnika szakértelmét, hogy ezzel alakítsa a járműszoftverek következő generációját.
Részletek

A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot

A Bosch és a Microsoft közösen fejlesztenek szoftverplatformot az autók és a felhő közötti zökkenőmentes kapcsolat létrehozására. Az együttműködés célja, hogy egyszerűsítsék, valamint felgyorsítsák a járműszoftverek fejlesztését, bevezetését az autó teljes életciklusa alatt – az autóipar minőségi követelményeinek megfelelően. Az új platform, amely a Microsoft Azure-ra épül és a Bosch szoftvermoduljait tartalmazza, lehetővé teszi a szoftverek fejlesztését, letöltését a járművek vezérlőegységébe és számítógépeibe.

Az együttműködés keretében olyan további innovatív eszközöket fejlesztenek majd, amelyek növelik a szoftverfejlesztési folyamat hatékonyságát, így csökkentik a járműszoftverek fejlesztési költségeit a szervezeteken belül és azok között. A járművezetők számára a platform gyorsabb hozzáférést jelent az új funkciókhoz és a digitális szolgáltatásokhoz. A Bosch és a Microsoft közötti együttműködés ötvözi a világ vezető autóipari beszállítójának széleskörű szoftver-, elektronikai- valamint rendszer-szakértelmét a Microsoft know-how-jával a szoftverfejlesztésben és a felhőalapú számítástechnikában. A két vállalat 2021 végéig szeretné elérhetővé tenni az új szoftverplatformot az első jármű prototípusokhoz.

 „A Bosch már ma is biztonságosan frissíti a járműszoftvereket, vezeték nélküli megoldással. A szoftveralapú autók számára készített átfogó platformmal segíteni tudjuk az autógyártókat, hogy új funkciókat fejlesszenek ki és gyorsabban elérhetővé tegyék őket” - nyilatkozta Dr. Markus Heyn, a Robert Bosch GmbH igazgatótanácsának tagja. „A Bosch-sal való együttműködésünk összehozza a világ egyik vezető autóipari beszállítójának szakértelmét a Microsoft Cloud, a mesterséges intelligencia valamint a GitHub erejével” - mondta Scott Guthrie, a Microsoft Cloud + AI ügyvezető alelnöke.

A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot

Az autóipar jövőjének közös fejlesztése

A szoftver egyre fontosabb szerepet fog játszani a jövő járműiben. Az olyan trendek, mint az elektromobilitás, az automatizált vezetés valamint a modern mobilitási szolgáltatások enélkül nem lehetségesek. Ehhez a jövőben gyakoribb frissítésekre és verzióváltásokra is szükség lesz. A jármű teljes élettartama alatt érvényes szigorú biztonsági követelmények a vezeték nélküli szoftverfrissítéseket és a digitális szolgáltatásokat nagyon összetetté teszik az autók számára. A különböző sorozatok és modellek széles választéka ezt még jobban nehezíti. Az együttműködés kiaknázza a Bosch ismereteit az elektromos és elektronikus architektúrákról, vezérlőegységekről és járműszámítógépekről, amelyek a járművek vezeték nélküli frissítéséhez szükségesek.

Ezen felül a vállalat szakértelmével, valamint szoftveralapú termékeivel és autófejlesztési eszközeivel is hozzájárul a fejlesztéshez. Ez magában foglalja a jármű számítógépek, vezérlőegységek alapvető és köztes szoftvereit, valamint a felhőalapú szoftvermodulokat, amelyek a teljes járműparkot vezeték nélkül frissítik. „A járműtől a felhőig terjedő átfogó szoftverplatform alkalmazása csökkenti a szoftverfejlesztés összetettségét, valamint a járműrendszer integrációját. Ugyanolyan zökkenőmentes és kényelmes lesz a vezeték nélküli frissítés a járművekben, mint az okostelefonok esetében” – mondta Heyn. Az előre integrált platform egyszerűbbé teszi a vezeték nélküli frissítéseket. Ez azért fontos, mert a frissítések biztosítják, hogy a jármű szoftvere mindig naprakész legyen, köszönhetően annak, hogy a járművek és a felhő szoftverarchitektúrái zökkenőmentesen illeszkednek egymáshoz.

A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot

Új szoftverszolgáltatások a fejlesztők számára

A Bosch és a Microsoft azt is tervezik, hogy bővítik a meglévő fejlesztői eszközöket, amelyek lehetővé teszik az autógyártók és a beszállítók számára, hogy egyszerűsítsék és felgyorsítsák saját szoftverfejlesztésüket. A tervek szerint a GitHub teljesen integrált vállalati platformját használják majd, valamint a GitHub.com oldalon elérhető új szoftverplatform fontos részeit nyílt forráskóddal látják el, hogy ezzel is bátorítsák a kód újrafelhasználását és a bevált gyakorlatok megosztását az iparágban.


 


Kulcsszavak: autóipar, Bosch, fejlesztés, Microsoft
 
Az Audi-főnök Rupert Stadler a városi infrastruktúra következetes digitalizálására buzdít Az Audi-főnök Rupert Stadler a városi infrastruktúra következetes digitalizálására buzdít Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával Önvezető autózáshoz kapcsolódó szenzorok/komponensek validációja és verifikációja a ZalaZONE tesztpálya bevonásával A Ford a London Tech Weeken mutatta be legújabb Intelligens Mobilitás projectjeit A Ford a London Tech Weeken mutatta be legújabb Intelligens Mobilitás projectjeit A Fiat a legnagyobb szerbiai exportőr A Fiat a legnagyobb szerbiai exportőr A Bosch a Microsofttal közösen fejleszt szoftveralapú járműplatformot A Nissan hamarosan jelentős bejelentést tesz a Nismo márkával kapcsolatban
 
Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét

Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét

2021. február 26.
Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az első festett kocsiszekrényt. Az új Nightjetek 2022-ben lépnek szolgálatba. Az ÖBB magasabb színvonalú utaskényelmet és személyes teret kíván nyújtani.
Részletek

Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét
 
Az ÖBB és a Siemens Mobility 2021. február 23-án Bécsben bemutatta az újgenerációs Nightjet első festett kocsiszekrényét és külső formatervét. Az új, ultramodern vonatok 2022 vége felé lépnek üzembe és először Ausztriából és Németországból Olaszország felé közlekednek majd. A Siemens Mobility-vel kötött keretmegállapodásából az ÖBB már lehívta az első 13 szerelvényt melyet várhatóan az év folyamán még további 20 garnitúra követi.

Leonore Gewessler, Ausztria klímavédelmi minisztere: “A klímaválság elleni harcban Európának még inkább klímabarát mobilitásra van szüksége. Egy erős és kiterjedt éjszakai vonathálózatnak ebben különösen fontos szerepe van. Ezért fektetünk be mintegy 500 millió eurót az éjszakai vonatok jövőjébe a következő években. Így további 20 Nightjetet tudunk beszerezni, amelyek előállítása osztrák hozzáadott értékkel történik. Ez nemcsak további kocsikkal bővíti flottánkat, hanem újabb célállomásokat és több éjjeli vonatjáratot jelent. A Nightjet a legjobb opció Európa nagyvárosai közötti utazásra. Ausztria élen jár – és meg is őrzi vezető szerepét - ezen a területen az EU-ban.”

Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét

Andreas Matthä, az ÖBB vezérigazgatója: “Teljes mértékben helyes volt a 2016-ban hozott döntés az európai éjszakai vasúti járatok piacára történő belépésről és az éjszakai járathálózat kitartó bővítéséről. Jelenleg a legnagyobb éjszakai vasúti járatüzemeltető vagyunk Európában.  Az új és modern járművekbe történő beruházás biztosítja, hogy továbbra is úttörő szerepet töltsünk be ezen a piacon. Új, korszerű Nightjet motovonataink utasaink igényeit helyezik a középpontba, nagyobb kényelmet és személyes teret biztosítanak az utazás során.”

Michael Peter, a Siemens Mobility vezérigazgatója: “Az új Nightjet nagyfokú utaskényelmével, fenntarthatóságával és rugalmasságával tűnik ki, éveken át jelenti majd a mértékadó modellt. A vonatok egyik kiemelkedő jellemzője az innovatív mini-lakosztály, az utasok számára ez kínálja a meghitt, személyes szférát. Az új konstrukciójú, könnyűsúlyú forgóvázak különösen sima és halk futást biztosítanak, csökkentik az energiafogyasztást a vonat teljes életciklusa során. Nightjet szerelvényeink főszerephez jutnak, amikor az európai városok közötti környezetbarát összeköttetésekről van szó és még vonzóbbá teszik a vasúti közlekedést.”

Az újgenerációs, hét kocsis Nightjet összeállításában két ülőhelyes kocsi, három fekvőhelyes és két hálókocsi közlekedik. Kialakításuk egyesíti az ultramodern elemeket az utaskényelem még magasabb színvonalával. Az új fekvőhelyes koncepció további mini-lakosztályokat kínál az egyedül utazók számára, biztosítva a kellemes utazást és a kipihent állapotban való megérkezést a célállomásra. Az utazás a hálókocsiban még kényelmesebb, hiszen saját WC és zuhanyzó is tartozik minden standard és deluxe fülkéhez. Természetesen a korábban megszokott normál típusú fülkék is rendelkezésre állnak, viszont új design elemekkel.

 Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét

Új szolgáltatás az ingyenes internetelérés, ami korábban csak a távolsági Railjet vonatokon állt rendelkezésre. Útjuk során a Nightjet utasai díjmentesen szörfölhetnek az ÖBB Railnet hálózatán, letölthetnek tartalmakat, olvashatják a digitális újságokat és magazinokat.

Akadálymentesített éjszakai utazás szintén biztosított az új Nightjet vonatokon. Minden szerelvényben megtalálható egy alacsony padlószintű többfunkciós kocsi is, amelyen akadálymentes fekvőhelyes fülke és akadálymentes WC is rendelkezésre áll.  

Kulcsszavak: ÖBB, Siemens, Siemens Mobility, vonat
 
A Siemens hivatalosan megnyitja az RRX vonatok karbantartó járműtelepét A Siemens hivatalosan megnyitja az RRX vonatok karbantartó járműtelepét Megérkezett az első két Siemens Vectron a GYSEV flottájába Megérkezett az első két Siemens Vectron a GYSEV flottájába A Siemens teljesen automatizált utasszállító rendszert készít a frankfurti repülőtér számára A Siemens teljesen automatizált utasszállító rendszert készít a frankfurti repülőtér számára Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét Sikeres téli gumiabroncs közlekedésbiztonsági kampányt zárt a Magyar Gumiabroncs Szövetség Az ÖBB és a Siemens Mobility bemutatják az új Nightjet külső formatervét Fapados szuperexpresszt indít a francia vasúttársaság
 
A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

2021. február 26.
A világ legrégebbi, ma is működő autómárkája új logóval erősít rá személyiségére, karakterére. Ezzel ismét új fejezet kezdődik a márka életében.
Részletek

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

2021. február 25-én a PEUGEOT bemutatta új logóját: egy fenséges oroszlánfejet ábrázoló címerpajzsot.

A PEUGEOT-nak 1850 óta mindezidáig 10 logója volt, melyek fő motívuma a kezdetektől fogva a márka oroszlánja. Ma mutatkozik be a tizenegyedik változat, amely minden eddiginél karakteresebb, minőségibb, elegánsabb. Megalkotója a PEUGEOT Design Lab, azaz a PEUGEOT Global Brand Design központi csapata.

A jelenlegi logó 2010 óta használatos, időszerű megújulása méltó módon koronázza meg a márka feljebb pozícionálásának évek óta tartó folyamatát.

Az elmúlt 10 év során a PEUGEOT teljes modellskálája megújult, ezt követi most, a fejlődéssel tökéletes összhangban, a logó megújulása. A csillagok együttállása is adott ehhez a változáshoz: 2021 elején az új PEUGEOT 308 érkezésével indul az új modellkínálat bevezetése, hamarosan elindul a márka új honlapja, nemrégiben pedig megszületett a STELLANTIS csoport. A PEUGEOT halad a korral, sőt egy lépéssel mindig a kor előtt jár: megjósolja a közeljövő új trendjeit, új közlekedési megoldásoknak nyit utat.

A PEUGEOT történelme során számtalan forradalomnak volt már részese: ipari és technológiai forradalomnak, politikai és társadalmi változásoknak, digitális átalakulásnak, legutóbb pedig a környezetvédelmi kihívások teremtette új helyzetnek. Az alternatív meghajtási megoldások, a károsanyag-kibocsátástól mentes autózás, a fenntartható jövő a márka stratégiájának kiemelt pontjai.

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

Ez a PEUGEOT öröksége.

Egy ösztönös és erős márka, akárcsak emblémája, az oroszlán. A PEUGEOT egy igazi időtlen márka, mely hidat alkot a tegnap és a holnap között.

Az elmúlt 10 év során a márka hihetetlen munkával a teljes modellkínálatot megújította, egyben magasabb minőségi szintre emelte. Az eredmény nem is maradt el: a sikert két “International Van of the Year” cím (2019-ben a Partner, 2021-ben pedig a PEUGEOT e-Expert) és három “Car Of The Year” díj (2014-ben a PEUGEOT 308, 2017-ben a PEUGEOT 3008, 2020-ban pedig a PEUGEOT 208) fémjelzi. Ezen felül pedig érkeznek az elektromos meghajtások a teljes modellskálán, a személygépkocsiknál éppúgy, mint a haszongépjárműveknél.

A termékek minőségének és értékének folyamatos emelkedése a márka arculatának változásában csúcsosodik ki.

Új betűtípus fejezi ki mindazt, amit a PEUGEOT a múltban alkotott, amit a jelenben alkot és amit a jövőben alkotni fog.  Az új logó azt az oroszlánt ábrázolja, amely a kezdetektől fogva megszemélyesíti a márkát. A PEUGEOT örök értékeit hordozza és emeli büszkén a magasba.

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

Ez a logó a jövőnek készült.

Pontosan ez az új, pajzs alakú címer rendeltetése: egyedi, időtlen, univerzális és kultúrákon átívelő. A címerpajzs mindig és mindenhol hordozója jelképeit ábrázolja, mintegy azonosítja őt.

Megkülönböztető jelzés, a valahová tartozás, az azonosulás szimbóluma. A presztízs, a biztonság, az időtállóság, a vérvonal szinonimája. Az új logóval és az új grafikai univerzummal a PEUGEOT összeköti történelmet a hipermodernitás korával.

Az új címerpajzs a PEUGEOT számára új világok meghódítását is jelenti, a nemzetközi márkává való válás felgyorsítását, a francia stílus és szakértelem, tágabb értelemben pedig a francia életmód szélesebb körű megismertetését.

A PEUGEOT nem egyszerűen új fejezetet nyit történetében: új korszak kezdődik

Az új korszak az ügyfelek számára új vállalásként jelenik meg: legyen minőségi az az idő, amit a márkával töltenek. A PEUGEOT új személyiségének megtapasztalása két kalandot jelent egyszerre:

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

Először is a jelen teljes körű megélését.

Felgyorsult világban élünk, az „idő” az egyik legritkább, legbecsesebb kincsünk lett. Ebben a világban a PEUGEOT azt kínálja mindenkinek, hogy mindent kihoz a jelenből, és segít megélni, amit csak a jelen kínálhat.

Másodszor pedig a minőség teljes horizonton való megtapasztalását.

Az autók, a márkakereskedések, a butiktermékek, a weboldalak, a kommunikációs eszközök, a magyarázó szimbólumok..., megannyi érintkezési pont a márka és az ügyfél között, amelyek mind egységes, koherens és átfogó rendszerbe szerveződnek. A weboldal a jövőben átalakul, az egyszerű, hatékony, intuitív, látványos, dinamikus és „business oriented” felület a legújabb elvárásoknak megfelelően könnyíti meg a keresett modellel kapcsolatos információszerzést, konfigurálást, az autó kiválasztását.

A PEUGEOT-val online együtt töltött idő nemcsak hasznos és hatékony, de egyúttal kellemes és minőségi is.

A márkakereskedés pedig a személyes tapasztalat még érzékletesebb, még látványosabb, még informatívabb helyszínévé válik. A cél az, hogy az ügyfél konkrétan megélje, szinte a bőrén érezze az elektromos átállást, új közlekedési megoldásokkal, új technológiákkal találkozzon. A PEUGEOT-val személyesen eltöltött idő a jövőt mutatja meg, ily módon kiemelkedően minőségi.

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

Így egészítik ki egymást a márkakereskedések és a márka honlapja, és így válik értékessé a PEUGEOT-val együtt töltött idő.

A PEUGEOT 10 év után újra nemzetközi imázskampányt indít, THE LIONS OF OUR TIME címmel

Az optimista hangvételű nemzetközi kommunikációs kampány a PEUGEOT meglévő ügyfeleihez szól – és azokhoz is, akik még nem azok. A márka új, univerzális dimenziót ragad meg: az időt. Ezért emeli ki a kampányban „korunk oroszlánjait”, minden korból, minden kultúrából és minden földrészről. „Korunk oroszlánjai” nem a pénzt vagy a hatalmat hajszolják, sokkal inkább a minőségi időt szeretnék megteremteni maguknak.

A LIONS OF OUR TIME kampánnyal a PEUGEOT világszerte arra invitálja a fogyasztókat, hogy vegyék vissza a kontrollt legértékesebb kincsük, az idejük felett. Tegyék idejüket minőségivé, gazdagabbá, tartalmasabbá. Innovatív, prémium megoldásokat nyújtó tömeggyártó márkaként a PEUGEOT olyan pillanatokkal, percekkel, órákkal ajándékozza meg az embert, amelyek nem maradnak meg a rutinok szintjén – teljék ez az idő online, az autóban vagy a márkakereskedésben.

A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját

A PEUGEOT univerzuma ugyanakkor nem korlátozódik a márkakereskedésekre vagy a honlapra: a márka új, egyszerű, vonzó és kiváló minőségű lifestyle termékkínálattal is jelentkezik: ruházati termékek, bőráruk, kiegészítők, elektronikai cikkek, konyhai eszközök, papíráru, csomagolás, makettek is szerepelnek a palettán – a teljes PEUGEOT univerzum a márka új arculatába öltözik.

Az új logó olyan ökoszisztémát szimbolizál, amely nem csupán az arculati elemekre szorítkozik. A változás jóval mélyebb ennél: új attitűdöt, új öntudatot, új életstílust jelent.

A PEUGEOT célja az, hogy mai és holnapi ügyfelei olyan márkával találkozzanak, amely maximálisan megfelel az elvárásaiknak.

A PEUGEOT időtlen. Újra és újra képes a megújulásra, ma és a jövőben is.

Kulcsszavak: arculat, autógyár, Peugeot
 
A PEUGEOT oroszlánja ismét hallatja fenséges hangját Szakközépiskolai képzést támogat a Suzuki Tavaly ismét gyártási rekordot döntött a Kia Szlovákiában Tavaly ismét gyártási rekordot döntött a Kia Szlovákiában Kezdetét vette a vadonatúj Hyundai Tucson gyártása Kezdetét vette a vadonatúj Hyundai Tucson gyártása Pickupváltozatot építenek egy KODIAQ modellből a ŠKODA szakmunkástanulói a 2019-es tanulmányjárműként Pickupváltozatot építenek egy KODIAQ modellből a ŠKODA szakmunkástanulói a 2019-es tanulmányjárműként Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén Minden eddiginél korábban elért mérföldkő – Már egymillió ŠKODA készült az idén
 
Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében

Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében

2021. február 25.
Rövidebb börtönévek kiszabása mellett felmentő ítéleteket is hozott szerdán egy isztambuli bíróság annak a hét török állampolgárnak a perében, aki ellen a sikkasztással vádolt, 2019 végén Törökországon keresztül Japánból Libanonba szöktetett Carlos Ghosn, a Nissan-Renault-Mitsubishi  egykori vezérigazgatója ügyében indult eljárás.
Részletek

Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében


A vádlottak padján a magántulajdonban lévő MNG Jet török légitársaság cégvezetője, négy pilóta és két légiutas-kísérő ült. A cégvezető és két pilóta "migránscsempészet" miatt négy év két hónap szabadságvesztést, valamint 31 240 líra (kerekítve 1,29 millió forint) pénzbüntetést kapott. A másik két pilótát és a légiutas-kísérőket felmentette a törvényszék.

Az ügy érintettjeit 2020. január elején vette őrizetbe a rendőrség, majd a bíróság a cégvezető és a négy pilóta előzetes letartóztatásáról döntött. A per első tárgyalásán, júliusban a fogvatartott öt vádlottat szabadlábra helyezték.
   
Ghosn, aki a Renault, a Nissan és a Mitsubishi Motors részvételével létrehozott autóipari szövetség vezetője és egyben mindhárom autógyártó első embere is volt, fényes pályafutás után 2019-ben dicstelen körülmények között távozott tisztségeiből. A Japánban pénzügyi visszaélésekkel vádolt és házi őrizetben tartott Ghosn az év decemberében rejtélyes módon távozott Japánból.
   
Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében

Az üzletemberhez közel álló források szerint a szökést egy biztonsági magáncég szervezte meg. Egy zenekar Ghosn tokiói lakására ment, látszólag azért, hogy játsszon a karácsonyi partiján. Később az üzletembert egy hangszertokban kicsempészték a lakásából. Feltehetően gyorsvonattal jutott el Tokióból a Kanszai nemzetközi repülőtérre, ahonnan magánrepülőgépen Törökországba, majd onnan Libanonba utazott, ahol a gyerekkorát töltötte.
   
A japán hatóságok azzal vádolják az üzletembert, hogy saját anyagi veszteségeit a Nissannal fizettette ki, valamint a cégnek szóló külföldi utalásokat irányított át saját számláira. Ghosn ártatlanságát hangoztatja. Menekülését a japán igazságszolgáltatás elfogultságával indokolta, mondván hogy fogva tartásának körülményei az emberi jogok "megcsúfolásával" értek fel.
   
Libanon és Japán közt nincs kiadatási egyezmény, Bejrútot pedig az Interpol sem kötelezheti Ghosn őrizetbe vételére.
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, Carlos Ghosn, Renault-Nissan-Mistsubishi
 
Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében 2012-ben is a Toyota lett az Auto Bild Minőségi Felmérésének győztese A Lexusnak nincs párja a megbízhatóság terén A Lexusnak nincs párja a megbízhatóság terén Házkutatás a Renault-nál - Az autógyár szerint nem találtak a hatóságok csaló szoftvert Házkutatás a Renault-nál - Az autógyár szerint nem találtak a hatóságok csaló szoftvert Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében A Hyundai Motor megkezdte az európai piacra szánt, új generációs i20 modellek gyártását Ítélet született Törökországban a Carlos Ghosn volt Nissan-vezér ügyében vádolt hét ember perében Betilthatják a Mercedest az Európai Unióban
 

Találatok száma: 12500 Megjelenítve: 161 - 170