Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 12500 Megjelenítve: 71 - 80
Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

2021. április 26.
A Nissan megkérdezett 7.000 európai autótulajdonost – egyenlően oszlott meg az elektromos autók és a belsőégésű motorral rendelkező autó tulajdonosok aránya. Az villanyautó tulajdonos elégedettség azt mutatja, hogy az elektromos autózás egy ígéretes alternatíva a belsőégésű motorral szemben.
Részletek

Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

A kérdésre, hogy a következő vásárlási helyzetben megfontolnák-e elektromos autó [a továbbiakban: EV] vételét, az európai autóvezetők 70%-a mondta, hogy megtenné. A váltás megfontolásával kapcsolatos indokok között a legnépszerűbb ok a zéró emissziós jármű környezetvédelmi hatásai (49%).

A pán-európai felmérés a Nissan legszéleskörűbb EV tulajdonosok vezetési szokásokkal és töltési tapasztalatokkal kapcsolatos kutatása. A felmérés bemutatja az elektromos autózásra való átállás előnyeit és lerántja a leplet azokról a mítoszokról, melyek jelenleg akadályozzák a sofőröket a váltásban.

Annak érdekében, hogy átláthatóbbá váljék, hogy mi motiválja vagy éppen gátolja a vezetőket az elektro-mobilitásra való váltásban a Nissan 7 000 európai autóst kérdezett meg. Ebből 3 500-nak elektromos autója van, 3 500-nak pedig belsőégésű motorral szerelt járműve.

A nemrég kiadott elsődleges eredmények felfedték, hogy az EV sofőr elégedettség ígéretesen magas.  89%-uk1 nyilatkozta, hogy a váltás volt a helyes döntés. 74%-uk1 nyugodtabb és 77%1 találja egyenletesebbnek a vezetési élményt a belső égésű motoros autókkal szemben.

Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

Mivel az elektromos autó tulajdonosok 97%-a “várakozásnak megfelelő” vagy “könnyebbnek” találta a váltást, ez ígéretes kilátásokat jelent azok számára, akik hajlandóak elindulni ezen az úton.

Továbbá, az autóvezetők többsége (70%1) vallja, hogy az elektromos autójuk hatótávja felülmúlta a vásárlás előtti elvárásaikat. Ez ellensúlyozza a belső égésű autóval rendelkező sofőröknek azon 58%-át, akik azért nem veszik fontolóra elektromos autó vásárlását, mert az túl rövid hatótávolságot nyújt, valamint demonstrálja, hogy a valóság az, hogy EV-t birtokolni határozottan jó dolog.  

“Az alacsony fenntartási költségektől a meglepő teljesítményig a Nissan LEAF-hez hasonló elektromos kocsik jobbá formálták a mindennapi vezetés élményét.” – mondja Arnaud Charpentier, a Nissan AMIEO regionális termékstratégia és árazási alelnöke.

Az elektromos és belső égésű autók közötti kontraszt erősödése ellenére a fenntarthatóság fontossága nyilvánvaló mindenki számára – a megkérdezett összes válaszadó közel 85%-a1 értéket tulajdonít a környezetbarát életvitelnek.

Vezetési élmény és fejlettebb technológiák

A felmérés élvezhetőnek és vonzónak mutatja be az elektromos vezetési élményt; az európai elektromos autó vezetők 89%-a1 meg van elégedve a tapasztalataival és 78%-a1 egyetért abban, hogy jobb, mint, amit vártak.

Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

Továbbá az EV sofőrök több mint harmada (34%) – az elektromos autók által kínált fejlettebb technológiának köszönhetően – döntött a váltás mellett. A másik oldalról, a hagyományos autósoknak, akik fontolgatják az elektromos autó vásárlást, közel egyharmada (31%) visszaigazolta, hogy a fejlett technológia csábítja őket az EV váltásra.

Üzemanyag-megtakarítás

Az alacsony fenntartási költségek kilátása az EV-re váltáson gondolkozó, belső égésű motorral rendelkező sofőrök 31%-át1 csábítja. Bíztató, hogy a váltás után álló EV tulajdonosok 83%-a1 vallja, hogy alacsonyabbak a fenntartási költségek, mint ahogy várták.

„Az életem egy Nissan LEAF-fel” sorozat

Mivel sok autós érdeklődik az iránt, hogy melyek a váltás első lépései, a Nissan szerette volna a LEAF tulajdonosokra irányítani a reflektorfényt, ezzel lehetőséget adva nekik, hogy elsőkézből osszák meg az előnyökkel kapcsolatos élményeiket az elektromos autózást illetően. Egy tapasztalatmegosztó sorozat elindításaként az „Az életem egy Nissan LEAF-fel” videósorozat személyes történetekre tereli a figyelmet, hangsúlyozva ezáltal az elektromobilitás előnyeit.


Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során

A francia Quentin Lemaire az ökotudatos gondolkozásmódja szerint cselekedett, amikor egy a „zöld közlekedéshez” jobban illeszkedő autót vásárolt, mégpedig egy olyan időszakban, amikor bővült a családja.
Az amerikai Shannon Monroe a LEAF történetének legelején, már 2010-ben Nissan EV tulajdonos lett, és most 125.000 elektromos mérfölddel később mesél a tapasztalatairól.

Sokoldalúságának és intuitív vezetési élményének bizonyítékaként a LEAF megbízható társsá vált az üzleti életben is. A francia Uber Green Driver, Fabien Verbrugghe számára a LEAF csendes de nagyon is érzékeny hajtáslánca egyenlő mértékben biztosít komfortot és biztonságot ügyfelei számára, mindeközben pedig alacsony fenntartási költségeivel kíméli a pénztárcát, úgyhogy üzleti szempontból is jó befektetésnek bizonyult.

Miután LEAF tesztvezetést nyert egy versenyen, a Skóciában élő Neil Swanson vásárolt egy LEAF-et és sosem nézett vissza; munkájában és szabadidejében egyaránt a 84.000 mérföldnyi tiszta levegőjű vezetés során végig a fejlett EV technológiára támaszkodott.

Az ‘Életem egy Nissan LEAF-fel’ sorozat minden videója valós tapasztalatokat mutat be, hogy az elektromobilitást mint egyfajta életstílust közelebb hozza az emberekhez.

Kulcsszavak: elektromos autó, leaf, nissan
 
Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során Barcelona az egyetlen e-NV200 modellt gyártó Nissan üzem Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során A Nissan elektromos Barcelonai taxija Frankfurtban mutatkozott be Az európai autó tulajdonosok 70%-a megfontolná, hogy elektromos autóra váltson a következő autóvásárlása során Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték Meghallotta az idők szavát az Audi is Meghallotta az idők szavát az Audi is Az ABB gyorstöltőket szállít Szentpétervár e-jármű projektjéhez Az ABB gyorstöltőket szállít Szentpétervár e-jármű projektjéhez
 
60 éves a Citroën AMI 6

60 éves a Citroën AMI 6

2021. április 23.
A Citroën 1961. április 24-én mutatta be a sajtónak az  AMI 6-ot, amely az akkor felavatott, új rennes-i üzemben készült. A modell először ötajtós változatban jött ki, mégis a kombi lett az igazi nagy siker: az 1971-ig gyártott és eladott összesen mintegy egymillió AMI 6 közül 550 ezer példány kombi volt.
Részletek

60 éves a Citroën AMI 6


„Ennek a modellnek semmiképpen sem az a célja, hogy a 2 CV helyébe lépjen, hiszen merőben különbözik tőle...” – a Citroën 1961-es sajtóközleménye valószínűleg meglepte a közönséget, legalább annyira, mint az Ami 6 formája! A „nagy kisautó” nemcsak egészen egyedi vonalaival, hanem a kompakt karosszéria ellenére tágas utasterével is hódított: több mint egymillió darab készült belőle, amelynek több mint a felét az 1964-ben bemutatott kombi változat tette ki.

Citroën AMI 6, Z vonalú tető, egydülálló stílus

A Traction Avant, a 2 CV (azaz a „Kacsa”) és a DS megalkotása után a Citroën Flaminio Bertoni vezette tervezőcsapata azt a feladatot kapta, hogy készítsék el a Projet AM munkanévre keresztelt új, középkategóriás modell terveit. Ebből született az Ami 6, amelyet a vezető tervező szűk környezetében mesterműveként emlegetett.

És joggal, hiszen most először teljesen szabadon valósíthatta meg önmagát, úgy dolgozhatott, hogy senki semmilyen okból nem szólt bele az új modell stílusába. Így aztán Bertoni bevállalja az Ami 6 inverz hátsó szélvédőjét, amely nem lesz vizes esőben sem, de alatta elfér egy hagyományosan nyitható, megfelelő méretű csomagtartó, a hátsó ülések helykínálata pedig kifejezetten bőséges, holott az autó külső méretei visszafogottak. A kéthengeres, 602 cm3-es motor a Kacsából érkezik. Az autó orr-részének vonalai is alaposan kidolgozottak, míg a nagy, szögletes fényszórók a korszak újdonságát jelentik.

60 éves a Citroën AMI 6

A középen besüppedő motortérfedél, a pagodaszerű tető és a hajlatokkal megmunkált oldalvonal erős karakterrel ruházzák fel az Ami 6-t, olyannyira, hogy néhány szemlélő egyenesen „barokkosnak” nevezi! És nem a stílusa az egyetlen, amellyel az Ami 6 meglepetést okoz: úttörő marketingfogásként a reklámanyagok úgy mutatják be az autót, mint a „tökéletes második autó a ház Asszonya számára”...

Az Ami 6 utasterének ihletadója egyenesen a DS volt, amely saját korában hivatkozási alapnak számított. Az egyküllős kormánykerék, a kilincsek, a vezérlőgombok, az ülések, mind a Citroën legendás prémium modelljét idézik.

Ami az Ami 6 viselkedését illeti: a közönség egyöntetűen dicsérte a remek úttartást és a Kacsától „örökölt” híres futómű finomságát. Az Ami 6 születése pillanatától kezdve – a Citroën szellemiségéhez hűen – eredeti és innovatív autó volt. Lelkes rajongói különösen az 1967 szeptemberétől forgalmazott Club változatot tartják nagyra, amelynek különlegességét a négy fényszóró és a fehérre fényezett oldalsó díszcsíkok adják.

Az Ami 6 híressé vált szlogenje ez volt: „a világ legolcsóbb kilométerenkénti komfortja”.


60 éves a Citroën AMI 6

Az AMI 6 Break: Az ötödik ajtó a sikerhez vezet

A modell történetében 1964 a nagy fordulat éve: ekkor érkezik meg a kis (320 kg terhelhetőségű) kombi változat, amelyet Henri Dargent, Flaminio Bertoni asszisztense és Robert Opron, az 1964-ben elhunyt Bertoni utódja terveztek. A kombi egy csapásra megdobja az eladásokat, sőt: kiszorítja az ötajtós változatot, ami teljességgel szokatlan jelenség az autózás világában.

A kombi vonalvezetése hagyományosabb, teherbíró képessége nagyobb, mint a kategóriában megszokott utazóautóké, használata könnyed és praktikus. Sokoldalú modell: kellő kényelmet nyújt a családi utazásokhoz, de szakmai használatra is tökéletesen megfelel, akár utazó kereskedők, akár iparosok számára.
1966-ban az Ami 6 volt Franciaország legnépszerűbb autója.

Az ötajtós változatot 1969 márciusáig gyártották, majd hat hónappal később a kombi is elbúcsúzott, hogy átadja helyét az új, kevésbé rendhagyó küllemű Ami 8-nak, amelyben már „rendesen” állt a hátsó szélvédő. Utóbbit pedig majd a Visa váltja fel,1978-ban.

60 éves a Citroën AMI 6

Tudta? Apróságok a Citroën AMI 6-ről

•    Az Ami 6 elnevezés többszörös szójáték: benne van a modellnek a fejlesztési fázisban használt belső jelzése (AM), a angol miss („kisasszony”) és az olasz amici („barátok”) szavak – utóbbit feltehetőleg az olasz nemzetiségű Flaminio Bertoni találta ki.

•    Yvonne de Gaulle, de Gaulle tábornok felesége is Ami 6-tal járt. A Citroën Rennes-La-Janais-ban felépült új üzemét maga a tábornok avatta fel 1960. szeptember 10-én, azaz picit több mint egy évvel azelőtt, hogy az üzem termelni kezdett volna.

•    A Citroën 1966. január 19-én különleges „tornát” rendezett, Le Tour de Gaule d´Amisix névvel. Ezen a napon két szériafelszereltségű Ami 6 Break indult el Rennes-La-Janais-ből azért, hogy próbára tegyék a modell tartósságát és minőségét. A két autó 23 órával és 11 perccel később ért célba: a közjegyző által hitelesített eredmény szerint 2077 km-t tettek meg, 89,6 km/h átlagsebességgel.

•    Az Ami 6 1963 júniusában az Egyesült Államokban is bemutatkozott. A tengerentúlon forgalmazott változatnak négy kerek fényszórója volt, és megerősített lökhárítóval szerelték.


60 éves a Citroën AMI 6

•    Az Ami 6-ot több helyszínen is gyártották, elsősorban Franciaországban:1961-től 1963-ig Párizsban, 1961-től 1969-ig pedig Rennes-La-Janais-ban. A Citroën ezzel a modellel avatta fel a vadonatúj bretagne-i üzemegységet, amely a társaság decentralizációs folyamatainak első állomása volt. A belgiumi Forestben 1961-től 1969-ig folyt a gyártás, az argentínai Catilában pedig egészen 1971-ig készült a kombi változat (pontosabban annak alkatrészei, amelyeket később a célállomáson szereltek össze).

•    Az Ami 6-ból összesen 1.039.384 darab készült, közülük 483.986 Berline, azaz ötajtós (1961 áprilisától 1969 márciusáig), 551.880 Break, azaz kombi (1964 októberétől 1969 szeptemberéig) és 3518 Entreprise, azaz furgon (kétüléses kombi, üvegezett és lemezelt változatban).

•    A legutolsó Ami 6-ok műszerfalvilágítása egy kis tekerőgomb, illetve az azzal vezérelt reosztát segítségével állítható volt.

•    Egy jó állapotban lévő, működőképes Ami 6 manapság legalább 5000 eurót ér.

•    Az Ami 6 makettautó kivitelben is kapható: az 1967-es Ami 6 Berline tájfunszürke változata alapján készült, 1/43 arányú makett a Citroën Lifestyle butikban vásárolható meg, ára 37€.

Kulcsszavak: AMI 6, Citroën, évforduló
 
60 éves a Citroën AMI 6 A Jaguar Classic hat, egymáshoz illő E-type párossal ünnepli az emblematikus sportautó 60. születésnapját Áramvonalas márkaikon – 85. születésnapját ünnepli a ŠKODA 935 DYNAMIC Áramvonalas márkaikon – 85. születésnapját ünnepli a ŠKODA 935 DYNAMIC 60 éves a Citroën AMI 6 20 éves a Ford Mondeo A Citroën pilótái a tizenhatból 14 megnyert futammal összetettben az első négy helyen állnak A Citroën pilótái a tizenhatból 14 megnyert futammal összetettben az első négy helyen állnak 60 éves a Citroën AMI 6 Nem az elektromos autóké a jövő? - Hát akkor meg mié?!
 
A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

2021. április 23.
Évek óta meghatározó autópiaci trend az elektromobilitás előretörése. A nemzetközi mellett hazai szinten is jelentős a keresletnövekedés, és ez nem csak a középkategóriás, alternatív meghajtású gépkocsikra igaz, hanem a prémium modellekre is.
Részletek

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

Így a vevői igényekhez igazodva, április 22., a Föld Napja alkalmából új elektromos üzletág kezdi meg működését az ország legszélesebb márkakínálatát egy helyen értékesítő autókereskedés bázisán.

A járványhelyzet nem törte meg, sőt, további portfólió-bővítésre ösztönözte a Duna Autó Zrt-t. Előbb a Citroën jelent meg az óbudai vállalat kínálatában, majd az egyedülálló okosszekrény szervizszolgáltatást indították el. Az értékesítés területén most újabb bevezetés történik: stílusosan, a Föld napjához időzítve megkezdi működését a Duna Autó Green Power Selection üzletág.

„A nemzetközi trendekkel párhuzamban az elektromobilitás egyre gyorsabban fejlődik hazánkban is. A növekvő kereslettel a márkakereskedéseknek is fel kell venniük a lépést, épp ezért döntöttünk mi is a portfólió-bővítés mellett” – kezdte Markó Zoltán, a Duna Autó Zrt. kereskedelmi és marketingigazgatója. „Az általunk forgalmazott 19 márka nagyrészének eddig is több alternatív meghajtású modell volt a kínálatában, de a Green Power Selection üzletág elindításával egy teljesen új fogyasztói szegmenst szereznénk megcélozni. Olyan új modellek jelennek meg cégünk palettáján, amelyek eddig nem voltak a portfólió részei. A bevezetés folyamatos lesz, induláskor a Tesla Model 3 kerül először bemutatótermünkbe. Hamarosan pedig érkezik a BMW iX3, Ford Mustang Mach-E és Polestar 2, a továbbiakban pedig több olyan felső kategóriás elektromos modell kerül a „válogatás” kínálatunkba, amely okkal tarthat számot a vevők érdeklődésére.”


A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

Mivel kategórián belül is jelentősen növekszik a hazai Tesla iránti érdeklődés, az óbudai vállalat célja, hogy segítője és kiszolgálója legyen a prémium keresletnek. „Teslákat eddig általában online rendelésből lehetett vásárolni, pedig nagy az igény arra, hogy a potenciális vevők testközelből megismerhessék, kipróbálhassák a márka modelljeit. A közvetlen kapcsolattartás és kommunikáció azonban kulcsfontosságú a gépkocsi-vásárlás során, amire mi megoldást kínálunk” – emelte ki Groska Mihály, a Duna Autó Green Power Selection üzletág vezetője.

Az Autóváros  újonnan megnyíló bemutatótermében lehetőség nyílik a különböző modellek, illetve az elektromos autózás pénzügyi és gyakorlati előnyeinek megismerésére. Emellett teljes körű szolgáltatási csomagot is kínálnak a szakemberek. Hogy ebbe mi tartozik bele? Az autókonfigurálási tanácsadástól, a kiválasztott jármű szállításán és forgalomba helyezésén át, a finanszírozási lehetőségek biztosításáig, minden adminisztrációs és logisztikai ügyintézést a vállalat végez ügyfelei részére. A null-kilométeres, prémium elektromos autók nem csak rendelésről, hanem készletről, azonnal is megvásárolhatók, sőt, vezetéstechnikai tréning is igényelhető hozzájuk, ami a technikai újítások miatt megalapozott igényt támaszthatnak az új tulajdonosokban.

Az elektromos autók használói számára további fontos kérdés, hogy milyen módon oldható meg az otthoni és vállalati töltéstechnológia. A Duna Autó szakértői ebben is segítséget nyújtanak: legyen szó előzetes felmérésről, hálózatbővítésről, otthoni fali töltőberendezések szállításáról, garanciális szolgáltatásokról vagy akár kiegészítő napelemes rendszer kivitelezéséről.

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

A vállalati ügyfelek részére pedig megoldható az otthoni töltések hivatalos vállalati elszámolhatósága is.
 
Ahogy Markó Zoltán is elmondta, a magyar autóvásárlók is egyre nyitottabbak az elektromos és hibrid technológiák iránt, de az érdeklődők hajlamosak összehasonlítani az alternatív és hagyományos meghajtású autók árcéduláját, és ez alapján inkább lemondanak a zöld megoldásokról. Pedig a társadalmi felelősségvállalás, az eszmei érték mellett az elektromos autók fenntartási költségeiben rejlő megtakarítási lehetőségek is megalapozzák, hogy jó döntés egy környezetbarát modell megvásárlása. Nagyot lendített ezen a tavalyi, elektromos autóvásárlási pályázat, amikor már akár 2,5 millió forintos támogatást is szerezhettek a potenciális vevők. Az érdeklődés olyan nagy volt, hogy mindössze pár óra alatt ki is merült az erre szánt állami keret.

A Duna Autó például több mint 300 darab elektromos autót adott át kormányzati támogatással, a 2020-as eladásoknak pedig 10%-a irányult a környezetbarát gépjárművek kategóriájára. A cég tavalyi értékesítési adatai alapján a tisztán zöld energiával működők közül a Renault Zoe és a Nissan Leaf a legnépszerűbb. Míg a plug-in hibridek esetében a Volvo XC90-ből adják el a legtöbbet az Autóvárosban, addig a hibrideknél és a mild-hibrideknél a Honda CR-V, illetve a Suzuki Vitara tűnik verhetetlennek. Az ígéretek szerint hamarosan újra megnyílik az állami támogatási keret, ami újabb fellendülést hozhat az elektromos autók piacán.

A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik

A jól bevált elektromos típusok (Hyundai, Kia, Nissan, Peugeot, Renault) mellett azonban folyamatosan törnek előre a népszerűségi listán az újonnan érkezők is. A Fiat az 500e, a Skoda pedig az Enyaq iV-val számít új belépőnek az elektromos autók piacán, de hamarosan érkezik a Dacia Spring, Peugeot e-Rifter, Citroën Berlingo, Seat el-Born és Volvo XC40 BEV is. Sőt, már nem csak személyautóknál, hanem a haszongépjárművek esetében is választhatunk környezetbarát megoldást, például ha a Citroën ë-Jumpyra vagy ë-Berlingo furgonra, Peugeot e-Expertre, Fiat Professional e-Ducatóra vagy Renault Master Z.E.-re adjuk le a voksunkat. A kishaszongépjárművek esetében ráadásul még TAO kedvezmény is igénybe vehető céges vásárlásnál.

„Ma már szinte nincs olyan márka, amely ne dobott volna piacra legalább egy mild-hibrid modellt. Tavaly rengetegen mutatkoztak be újdonságaikkal a piacon, így azt hiszem, 2021 tekinthető a csúcsnak a bevezetések tekintetében. Mi is, az ország legszélesebb elektromos és hibrid kínálatában jelenleg több mint 90 alternatív meghajtású modellt tudunk bemutatni az érdeklődőknek, amely ugyancsak bizonyítja, hogy a Duna Autó piaci szerepe az zöldautózás terén is meghatározó” – tette hozzá Markó Zoltán.


Kulcsszavak: Duna Autó, elektromos autó, márkakereskedés
 
Tesla gyár: indul a régiós autóipari versenyfutás Tesla gyár: indul a régiós autóipari versenyfutás Jaguar I-PACE: a Continental innovatív teljesítményelektronikája az elektromos csúcsteljesítményért Jaguar I-PACE: a Continental innovatív teljesítményelektronikája az elektromos csúcsteljesítményért Az elektromos autók kivégezhetik a benzinkutakat Az elektromos autók kivégezhetik a benzinkutakat A prémium elektromos autózás új központja Óbudára költözik Maximális élmény a gazdaságosság: a BMW csoport saját fejlesztésű BMW TwinPower Turbo belsőégésű erőforrása és elektromos motorja A SEAT hat elektromos és hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modellel jelentkezik a jövőben A SEAT hat elektromos és hálózatról tölthető (plug-in) hibrid modellel jelentkezik a jövőben
 
Tavasszal érkezik a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

Tavasszal érkezik a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

2021. április 22.
Hamarosan megérkezik Magyarországra a megújult Rexton, melyet a dél-koreai SsangYong Motor Company, a több mint 65 éves múltra visszatekintő gépjárműgyártó vállalat alkotott meg. A kiváló terepképességekkel rendelkező városi terepjáró még vonzóbb külsővel és számos technológiai újítással kápráztat el minket.
Részletek



Tavasszal érkezk a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

A felfrissített Rextont sikerült úgy megújítani, hogy az megtartja a hagyományos SUV tulajdonságait, a tágas tereket és minden olyan képességét, ami a vezetését igazi élménnyé varázsolja, mindeközben stílusos, aprólékosan kidolgozott belsőt, valamint továbbfejlesztett biztonsági és infotainment technológiákat kínál. Ez a modellév a hajtásláncban is változásokat hozott: az elődjénél dinamikusabb és erősebb motor, immár egy új, 8 fokozatú automata sebességváltóval dolgozik együtt. Mindehhez 5 év / 150 000 kilométer garancia biztosított.

A 2021 modellév újításai között tudhatjuk a minden szempontból szemet gyönyörködtető külső kialakítást, az erőteljes, masszív úttartást, amely szilárd alapként szolgál kiváló vezetési és kezelési dinamikájának. Belül a Rexton még jobban lenyűgöz az új digitális műszeregységével, a vezetőtámogatási technológiákkal, a biztonsági funkciókkal és a multimédiás csomagokkal. Az aktív életmódra kifejlesztett új Rexton tágas, kényelmes, praktikus és kiemelkedő biztonságot nyújt.

Teljesítmény

A Rexton 2,2 literes dízelmotorja - amely most 202 lóerős maximális teljesítmény mellett 441 Nm maximális nyomaték leadására képes - élvezetessé teszi a vezetést és a legnehezebb helyzetben is segítségére lesz, legyen szó akár gyorsításról vagy vontatásáról.

Tavasszal érkezk a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

Az új nyolcfokozatú automata-váltó minden sebességtartományban finoman kapcsol, és takarékosan üzemel.

A modell négykerék-meghajtó rendszere a SsangYong négykerék-meghajtási technológiában szerzett tapasztalatára támaszkodik. A vezető által aktiválható, kapcsolható összkerékhajtás minden terepen kiemelkedő vezetési stabilitást kínál. A rendszer takarékosabban és biztonságosabban üzemeltethető, mint az állandó összkerékhajtási rendszerek. Ha egyenetlen talajon vagy földúton kipörög az egyik hajtott kerék, akkor a hátsó tengelyen elhelyezett önműködő mechanikus differenciálzár segít a továbbhaladásban.

Vontatási kapacitás

A Rexton masszív létraalvázzal rendelkezik, amely jelentős vontatási kapacitást kínál azoknak, akik utánfutót, nagy lakókocsit vagy haszongépjárművet szeretnének vontatni. Figyelemre méltó vontatási kapacitása 3000 kg, önsúlya pedig 2180 kg. A Rexton most már a Vontatmány-Lengés Felügyelet (TSC) funkcióval is büszkélkedhet, amely javítja a menetstabilitást azáltal, hogy érzékeli és automatikusan stabilizálja a járműre szerelt pótkocsi oldal irányú mozgását és lengését.

Megújult multimédiás egység

A Rexton új 12,3” digitális műszeregysége mindig a legfontosabb, legsürgősebb adatokat jeleníti meg, így Ön a vezetésre koncentrálhat.

Tavasszal érkezk a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

A nagyfelbontású, 3D panoráma kamerarendszer, amely négy külső kamera képét kombinálja és jeleníti meg a szórakoztató rendszer 9” kijelzőjén, még biztonságosabbá és egyszerűbbé teszi a manőverezést. A navigációs rendszer, illetve a hagyományos és digitális rádió, valamint az MP3-lejátszót tartalmazó audiorendszer érintőképernyőn kezelhető. A rendszer Apple CarPlay és Google Android Auto kompatibilis, illetve lejátssza az USB pendrive-on tárolt zeneszámokat is.

Kategóriájában az egyik legerősebb

A Rexton kategóriájában az egyik legerősebb és legstabilabb jármű, hiszen nagy szilárdságú karosszéria-vázszerkezetre épül. A karosszéria 81,7 százaléka erős, ellenálló, nagy szakítószilárdságú acélból készült, ami kiemelkedő szerkezeti merevséget és biztonságot nyújt. A felfrissített Rextonban más Ssangyong modellekből jól ismert, fejlett vezetéstámogató rendszerek (ADAS) is megtalálhatók. Felszereltségtől függően ilyen például az Intelligens Adaptív Sebességtartó Automatika (IACC), a Sávtartás Asszisztens (LKAS), a Biztonsági Távolság Figyelmeztető (SDA), a Hátsó Keresztforgalom-figyelő Fékező Funkcióval (RCTA), a Holttérfigyelő Rendszer Sávválttás Asszisztenssel, Vészhelyzeti beavatkozással (BSD+LCW+BSA), az Éberség Felügyeleti Rendszer (DAA), a Biztonságos Kiszállásra Figyelmeztető (SEW).
Tavasszal érkezk a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton

A SsangYong Rexton rendkívül jól felszerelt, akár 7 utas befogadására képes, tágas rakteret biztosít, sokoldalú – ahogy az egy modern SUV-től elvárható. Magyarországon 3 felszereltségi szint érhető el: a STYLE (2WD), a CLEVER (4WD) és a PREMIUM (4WD).

Kulcsszavak: bemutató, Rexton, ssangyong, suv, új modell
 
Forradalmian újszerű formajegyekkel érkezik a vadonatúj Hyundai Tucson Forradalmian újszerű formajegyekkel érkezik a vadonatúj Hyundai Tucson Tavasszal érkezik a megújult, negyedik generációs SsangYong Rexton Genfben bemutatkozott a Nissan e-NV200 Ikonikus olasz dizájn és dinamikus vezetési élmény - Ez az új Fiat 124 Spider Ikonikus olasz dizájn és dinamikus vezetési élmény - Ez az új Fiat 124 Spider Az új Audi A5 és S5 Cabriolet – Sportosan és elegánsan a tavaszra Az új Audi A5 és S5 Cabriolet – Sportosan és elegánsan a tavaszra A teljesítmény és kifinomultság magasabb szintjét ígéri a vadonatúj Lexus ES A teljesítmény és kifinomultság magasabb szintjét ígéri a vadonatúj Lexus ES
 
Románia továbbra is kiemelten támogatja az új elektromos autók vásárlását a roncsautóprogramban

Románia továbbra is kiemelten támogatja az új elektromos autók vásárlását a roncsautóprogramban

2021. április 22.
Románia továbbra is kiemelten támogatja az új elektromos autók vásárlását a roncsautóprogramban - jelentette be szerdán Tánczos Barna romániai környezetvédelmi, vízügyi és erdészeti miniszter.
Részletek

Románia továbbra is kiemelten támogatja az új elektromos autók vásárlását a roncsautóprogramban

A tárcavezető elmondta, hogy április 26-án elindítják a klasszikus roncsautóprogramot és a roncsautóprogram plusz elnevezésű, zöld autók vásárlását ösztönző állami támogatási projektet.

A klasszikus roncsautóprogramban az idén növelték az új autók vásárlására fordítható jegyek értékét, így a támogatás összegét 6500 lejről (1 lej=73,49 forint) 7500 lejre emelték, a nem konnektoros hibridautó esetében az ökobónuszt 2500 lejről 3000 lejre, a kilométerenként 96 grammnál kevesebb széndioxidot kibocsátó autók esetében pedig 1000 lejről 1500 lejre emelték. A klasszikus roncsautóprogram teljes költségvetését 405 millió lejről 440 millió lejre bővítették, ami mintegy 10 százalékos gyarapodásnak felel meg.
   
Tánczos Barna kifejtette, hogy amennyiben a választott autó két ökobónusz kritériumainak is megfelel, akár 2250 euróval olcsóbban juthat hozzá a vevő a személygépkocsihoz. Hozzátette, hogy a megnövelt költségvetés és a kombinálható ökobónuszok azt a célt szolgálják, hogy több új, környezetkímélő autót vásároljanak az emberek. Ez utóbbiak vásárlását ösztönző roncsautóprogram plusz elnevezésű támogatási projekt költségvetése 400 millió lej, amely az eddigi legnagyobb, és kétszer nagyobb, mint a tavalyi. A miniszter elmondta, azt szeretnék, hogy minél több elektromos autó járjon a romániai utakon, ezért növelték ilyen látványosan a program keretét.

Románia továbbra is kiemelten támogatja az új elektromos autók vásárlását a roncsautóprogramban
   
Közölte, hogy változatlan marad a legnagyobb összegű támogatás, amit Európában elektromos autóra igényelni lehet, a román állam ugyanis 10 000 euróval támogatja a teljesen elektromos autók vásárlását, illetve mintegy 4500 euróval a konnektoros hibridautók beszerzését, de a finanszírozás nem haladhatja meg az autó teljes árának felét. Tánczos elmondta, hogy az idei program körülbelül 6600 teljesen elektromos és 5000 konnektoros hibridautó beszerzésében nyújthat jelentős támogatást.


Kulcsszavak: elektromos autó, értékesítés, románia
 
Majdnem harmadával több új személygépkocsi állt forgalomba idén októberben Majdnem harmadával több új személygépkocsi állt forgalomba idén októberben Új értékesítési rekordot ért el a Kia Európában és Magyarországon Új értékesítési rekordot ért el a Kia Európában és Magyarországon Az elektromos mobilitás architektúrája – Az Audi e-tron Sportback concept Az elektromos mobilitás architektúrája – Az Audi e-tron Sportback concept Gyors döntést sürget az autóvásárlási kedvezmények ügyében a német kormánytól a gyártók szövetsége Gyors döntést sürget az autóvásárlási kedvezmények ügyében a német kormánytól a gyártók szövetsége A Nissan a világon elsőként adott el autót a Twitteren A Nissan a világon elsőként adott el autót a Twitteren
 
Új nagy teljesítményű kategóriával bővül az ID. család: itt a GTX

Új nagy teljesítményű kategóriával bővül az ID. család: itt a GTX

2021. április 21.
A GTI és GTE után újabb kategóriával folytatódik a Volkswagen sikertörténete a nagy teljesítményű elektromos járművek terén. Az új modellcsalád első tagja a ID.4 GTX lesz.
Részletek

Új nagy teljesítményű kategóriával bővül az ID. család: itt a GTX

Április 28 án mutatkozik be a ID.4 GTX, a Volkswagen első csúcskategóriás elektromos sportmodellje: Európában az ID. család nagy teljesítményű modelljei a jövőben a GTX emblémát viselik majd. Akárcsak a GTI és GTE, a GTX is külön termékcsalád, amely révén a Volkswagen az intelligens sportosságot hozza el az elektromobilitás világába.

„A GT betűk régóta a vezetés örömét jelentik ügyfeleink számára” árulta el Klaus Zellmer, a Volkswagen igazgatótanácsának marketingért és értékesítésért felelős tagja. „Ehhez társul most az X, amely a jövő mobilitása felé emelt hidat építi tovább. A fenntarthatóság és sportosság igenis megfér egy csárdában – nem hogy kizárják, intelligensen kiegészítik egymást!”

Az új GTX termékcsalád emblémája

A GTX modellek különösen a teljesítmény és külcsín terén csillognak. A maximális hatékonyságra tervezett ID. családban a GTX modellekben az összkerékmeghajtásról az első tengelyre helyezett, külön elektromos motor gondoskodik. Ez a külön motor intelligensen, mindössze néhány ezredmásodperc alatt kapcsol be, ha extra nagy teljesítményre vagy nagy tapadóerőre van szükség.

Új nagy teljesítményű kategóriával bővül az ID. család: itt a GTX

Az új „Traction” üzemmódban pedig folyamatosan aktív. A GTX modellek nagy teljesítményét a sportos dizájnelemek mellett a egyedi világítás emeli ki.

Az ID. család új termékcsaládja újabb lökést ad az ACCELERATE vállalati stratégiánknak. A Volkswagen célja, hogy a fenntartható mobilitás legkívánatosabb márkájává váljon. A 2030 ra kitűzött vállalati cél a tisztán elektromos meghajtású járművek európai értékesítési piacán 70 százalékos részesedés elérése. A Volkswagen 2050 re klímasemleges vállalattá kíván válni; ennek érdekében a cég 2025 ig összesen 16 milliárd eurót fektet az elektromobilitásba, a hibridmeghajtású járművek ágazatába, valamint a digitalizációba.


Kulcsszavak: elektromos autó, GTX, ID.4, új modell, volkswagen
 
70 éve gördült le az első VW Beetle a wolfsburgi üzem gyártósoráról 70 éve gördült le az első VW Beetle a wolfsburgi üzem gyártósoráról Új nagy teljesítményű kategóriával bővül az ID. család: itt a GTX Elektromos hajtás egy összkerekes BMW-ben Újabb taggal bővül a Peugeot elektromos kínálata - Bemutatkozik ez elektromos Expert Újabb taggal bővül a Peugeot elektromos kínálata - Bemutatkozik ez elektromos Expert A KIA az elektromos autókra és a mobilitási szolgáltatásokra koncentrál a jövőben A KIA az elektromos autókra és a mobilitási szolgáltatásokra koncentrál a jövőben Családi mindenes - Volkswagen Touran Comfortline BMT 1.4 TSI DSG Családi mindenes - Volkswagen Touran Comfortline BMT 1.4 TSI DSG
 
Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

2021. április 21.
Február 23-án a PEUGEOT és az olasz pénzügyőrség a Guardia di Finanza  hosszú és gyümölcsöző együttműködésük újabb fejezetét nyitották meg, ezúttal a károsanyag-kibocsátástól mentes közlekedés jegyében.
Részletek

Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

Ezen a napon érkezett meg ugyanis az összesen harminc, 100%-ban elektromos PEUGEOT e-208-ból álló flotta első tagja a Guardia di Finanza főparancsnokságára. Az új szolgálati autók a Guardia di Finanza hivatalos arculatát viselik, és minden olyan speciális felszerelést megkapnak, amelyek a terepmunkához szükségesek, mindezt pedig a környezet kíméletének szellemében.


A PEUGEOT Italia a Guardia di Finanza római főparancsnokságán tartott ceremónián, a testület legmagasabb rangú tisztviselőinek jelenlétében adta át hivatalosan a szolgálati autóparkot hamarosan bővítő harminc darab e-208 első példányának kulcsait.

A 100%-ban elektromos meghajtású, 100 kW (136 LE) teljesítményű PEUGEOT e-208 azért csatlakozik a Guardia di Finanza csapatához, hogy olyan műveletekben teljesítsen szolgálatot, amelyekben az agilitás, a gyors reakció alapvető szerepet játszik. A modell ultramodern, csúcstechnológiát képviselő hajtáslánca megnyitja az utat az új, karbonmentes autózás világába; számtalan nyerő vonása révén 2020-ban Az Év Autójának választották.

Az új flotta első tagja térítésmentesen érkezett a testülethez, az őt követő 30 másik példányt pedig hosszú távú bérlet formájában szerzik be. A teljes flotta 100%-ban elektromos meghajtású, és a Guardia di Finanza hivatalos szürke-sárga színeit viseli.

Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

A PEUGEOT e-208 jelentős, 50 kWh kapacitású akkumulátora akár 340 km-es hatótávot is lehetővé tesz (a WLTP szabvány szerint). Az akkumulátorra – annak 70%-os kapacitásáig – 8 év vagy 160 ezer km garanciát vállal a márka. Az akkumulátor a padlólemez alatt kapott helyet, ezért alacsonyabbra került az autó súlypontja. Ennek – valamint a speciális kiképzésű futóműnek – köszönhetően az elektromos változat dinamizmusa nemcsak felveszi a versenyt, de még meg is haladja a belsőégésű motorokkal szerelt verziók teljesítményét.

Az akkumulátor töltésére több, a mindennapi helyzetekhez jól alkalmazkodó megoldás áll rendelkezésre, a hagyományos hálózati csatlakozótól a 100 kW-os DC gyorstöltőig, amellyel 30 perc alatt mintegy 80%-os töltöttség érhető el. A PEUGEOT e-208 kiemelkedő technológiai színvonalát bizonyítja a számos vezetéssegítő rendszer is, köztük az adaptív tempomat és a sáv pozícionáló rendszer, amelyek már az önvezető autózás előszobájának tekinthetők. Említtessék meg végül az új PEUGEOT i-Cockpit® 3D, amely két síkban, hologramszerűen jeleníti meg a vezetéssel kapcsolatos információkat attól függően, hogy azok mennyire fontosak és/vagy sürgősek. Az ily módon csökkenthető reakcióidő rövidülés körülbelül fél másodperc a hagyományos műszerfallal szemben – ez 100 km/h sebességnél 15 méternyi nyereséget jelent.

Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

A Guardia di Finanza számára kifejlesztett PEUGEOT e-208 több olyan berendezést és szolgáltatást kínál, amelyek a testület sajátos tevékenységéhez szükségesek.

Így például a megerősített kalaptartóhoz külön megvilágítás tartozik, amelyet az éjszaka végzett ellenőrzések során lehet hasznos. Az első üléssorban található tablettartó pedig az operatív központtal való kapcsolattartást segíti.
Az utastérben található ergonomikus vezérlőről könnyen irányíthatóak a megkülönböztető fény- és hangjelzések.

A karosszéria nagy fénytörésű fényezést kapott, mégpedig a Guardia di Finanza hivatalos színeiben. A tetőn három villogó, elöl és hátul pedig mikroLED-ekből álló fénysor biztosítja a maximális láthatóságot a bevetések során – akkor is, amikor az autó áll.

Az átalakításokat a Focaccia Group végezte, amely már több mint 60 éve van jelen az autóiparban, specialitásuk a rendvédelmi szervek számára végzett átalakítások. Az ily módon átalakított autók sajátságos és nagyon precíz igényeket elégítenek ki, igen szigorú teszteknek vetik alá őket, homologizációjukat törvények szabályozzák.

A 2019 áprilisában szállított két PEUGEOT 3008 után a márka most legnépszerűbb elektromos modelljét delegálta az olasz testület flottájába. A PEUGEOT ezzel is kifejezi, mennyire elhivatott aziránt, hogy ügyfeleinek a legmagasabb színvonalú technológiákat, egyben pedig károsanyagmentes megoldásokat kínáljon.

Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában

Kulcsszavak: e-208, elektromos autó, flotta, olaszország, Peugeot
 
Elektromobilitás szövetség: dinamikus fejlődés előtt áll az elektromos autózás Elektromobilitás szövetség: dinamikus fejlődés előtt áll az elektromos autózás Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában Párizsi Autószalon: Peugeot 308 GT - két dinamikus és sportos motor az erős karakterhez A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban A SEAT felgyorsítja elektromos offenzíváját Frankfurtban Elektromos Peugeot 208 flotta az olasz pénzügyőrség szolgálatában Toyota i-Road a Tokiói Autószalonon Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV Élvezd a csendet! A leghalkabb Kia - Kia Soul EV
 
A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat

A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat

2021. április 21.
Dizájn-díj: az új Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja (‘2021 World Car Design of the Year’) díjat, így a megállíthatatlan terepmodell legyőzte versenytársait az áhított elismerésért zajló küzdelemben.
Részletek

A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat


A Land Rover Defendernek ítélték oda a Világ Év Autódizájnja (‘2021 World Car Design of the Year’) díjat az idei Világ Év Autója (’World Car Awards’) díjátadón. Ez már a harmadik alkalom, hogy a Land Rover megszerezte az áhított díjat a Range Rover Velar (2018) és a Range Rover Evoque (2012) korábbi győzelmét követően, és ez egyben a sokadik elismerés a robusztus 4x4-es világméretű sikersorozatában.

Az új Defender hű marad ahhoz az úttörő szellemhez, amely több mint 70 éve jellemzi a Land Rover márkát és újradefiniálja a 21. századi kalandozás fogalmát. Nemcsak neve és azonnal felismerhető formája ikonikus, de képességeinek széles tárháza is. A különféle karosszériákban kapható, illetve négy kiegészítő csomag választásával személyre szabható terepjáró lehetővé teszi, hogy a tulajdonosok többet hozzanak ki világukból.

Az év autótervezési díja az elmúlt 12 hónap legkiemelkedőbb új autóját ismeri el, és díjazza azokat a járműveket, amelyek a legmagasabb szintű műszaki innovációt és dizájnt mutatják be, és amelyek bátran feszegetik a kialakult határokat. Idén a másik négy díjkategóriában versenyző összes pályázó részt vehetett az Év Autódizájnja megmérettetésben is. Hét autótervezési szakértőből álló testület vizsgálta meg a versenyzőket, hogy összeállítsák a 93 nemzetközi újságíróból álló zsűri számára a végső szavazására felterjesztett szűkített listát.

A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat

Megkülönböztető sziluettje azonnal felismerhetővé teszi az új Defendert, minimális első és hátsó túlnyúlása kiváló terepszögeket biztosít. A Land Rover tervezői újragondolták a jól ismert Defender védjegyeket, így a 4x4-nek szándékosan adtak határozott függőleges állást és könnyű, alpesi tetőablakokat, miközben megmaradt az oldalra nyíló hátsó csomagtérajtó és a külsőleg szerelt pótkerék is, amelyek az eredeti modellt is annyira felismerhetővé tették.

A Defender család magában foglalja a Defender 90 és a Defender 110 modelleket, valamint a 90 és 110 Hard Top haszongépjármű variánsokat. Bevezetése óta a Defender több mint 50 globális elismerést nyert el, köztük a Top Gear 2020-as Év Autója, a MotorTrend 2021-es Év SUV-ja és az Autocar Legjobb SUV-ja 2020-ban díjakat.

Kulcsszavak: Defender, design, elismerés, Land Rover
 
A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat BMW Vision Future Luxury - Exkluzivitás és elegancia Funkcionalitás a legszebb formában: az új Škoda KODIAQ Funkcionalitás a legszebb formában: az új Škoda KODIAQ A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat Különleges fényezés jellemzi az idei Discovery-t A Peugeot i-Cockpit az évtized nagy innovációja A Peugeot i-Cockpit az évtized nagy innovációja A Land Rover Defender nyerte a 2021-es Világ Év Autódizájnja díjat Bemutatkozott a Golf GTI Wolfsburg Edition tanulmányautó
 
Kia EV6: az első 50 gyártáshely Magyarországon is gazdára talált

Kia EV6: az első 50 gyártáshely Magyarországon is gazdára talált

2021. április 19.
A Kia Magyarország csütörtök délben meghirdette Kia EV6-os modelljének előregisztrációját. Az érdeklődők a kia.com/elso50 oldalon regisztrálhattak.
Részletek

Kia EV6: az első 50 gyártáshely Magyarországon is gazdára talált

Rendkívül sikeresnek bizonyult az EV6 bemutatkozása, hiszen az első 50 gyártáshely Magyarországon is gazdára talált: nem egészen 24 óra alatt beérkezett az első 50 foglalás!

A gyártáshelyet 50.000 forint befizetésével foglalták le az érdeklődők.

A Kia Magyarország továbbra is várja az érdeklődéseket, hiszen visszalépés esetén az 50.000 forint visszajár, így az esetlegesen felszabaduló helyeket a további regisztrálóknak biztosítjuk, valamint az előregisztráló ügyfeleket a jövőben kiemelten kezeljük a rendelések tekintetében is.

Kia EV6: az első 50 gyártáshely Magyarországon is gazdára talált
Kulcsszavak: elektromos autó, EV6, kia, új modell
 
A BMW márka első tisztán elektromos hajtású modellje: megérkezett a BMW Concept iX3 tanulmányautó A BMW márka első tisztán elektromos hajtású modellje: megérkezett a BMW Concept iX3 tanulmányautó A KIA az elektromos autózást népszerűsíti A KIA az elektromos autózást népszerűsíti A vadonatúj Kia Optima Sportswagon a Genfi Autószalonon tartja világpremierjét A vadonatúj Kia Optima Sportswagon a Genfi Autószalonon tartja világpremierjét A Ford elkezdi gyártani a Deutsche Post StreetScooter WORK XL elektromos hajtású áruszállítót A Ford elkezdi gyártani a Deutsche Post StreetScooter WORK XL elektromos hajtású áruszállítót 2019-ben a Kia 389 151 autót értékesített az európai piacon, mely 12 hónapos értékesítési rekordot jelent 2019-ben a Kia 389 151 autót értékesített az európai piacon, mely 12 hónapos értékesítési rekordot jelent
 
Bővül a Nissan crossover családja

Bővül a Nissan crossover családja

2021. április 19.
A Nissan crossover kínálatát kiegészítve következő nyáron (2022) várható a vadonatúj X-Trail SUV bevezetése, melyet ma mutattak be a 2021-es Shanghai-i autókiállításon.
Részletek

Bővül a Nissan crossover családja

Hasonlóan az új Qashqaihoz, az X-Trail is a Renault-Nissan-Mitsubishi Szövetség CMF-C szövetség platformjára épül, mely a Nissan e-POWER hajtáslánc alkalmazása érdekében jött létre. A CMF-C platform egyéb előnye, hogy könnyebb anyagokból épül fel, ugyanakkor nagy szilárdságú acélokat használ, fejlett préselési és hegesztési technikák alkalmazásával.

A vadonatúj X-Trail a sikeres családi SUV negyedik generációja lesz és megtartja az előző modelleknél alkalmazott stratégiát, a sokoldalú belső teret a legújabb Nissan technológiákkal kombinálja. Az előző modellhez hasonlóan itt is lesz hétszemélyes változat, mely extra kényelmet nyújt a család és barátok számára, de elég kompakt lesz ahhoz, hogy egyszerű legyen vele a parkolás.

e-POWER


A vadonatúj X-Trail a Nissan e-POWER rendszerével lesz elérhető, mely egyedi Nissan innováció és kulcs szerepet játszik a vállalat Intelligens Mobilitás stratégiájának megvalósításában.

Az e-POWER különlegessége, hogy a benzinmotor kizárólag áramot termel a kereket pedig csak az elektromotor hajtja. Ez azt jelenti, hogy a benzinmotor mindig az optimális tartományon belül dolgozik, ami alacsonyabb szén-dioxid kibocsátást és kiemelkedő üzemanyagfelhasználási hatékonyságot jelent egy hagyományos belső égésű motorral szemben. Továbbá elektromos autós gyorsulási lehetőséget biztosít, sőt akár egy pedállal is lehet vezetni az autót. Olyan vásárlók számára kedvező ez az innováció, akik még tartanak a teljesen elektromos autózástól, de szeretnének élni annak előnyeivel.

Bővül a Nissan crossover családja

Összkerekes változattal a vadonatúj X-Trail továbbra is a kalandvágyó családok választása lesz, akik élvezni fogják a kocsi fejlett hó, sár és kavicsra konfigurálható 4x4-es rendszerét, ami nehéz terepkörülmények között is biztonságos vezetési élményt nyújt.

Teljes crossover kínálat

Az új X-Trail elektromosított, jövőbe mutató, bátor és innovatív hozzáállásról tanúskodik a Nissan NEXT üzleti átformálási stratégiájának keretei között. A Nissan NEXT keretein belül érkezett a piacra a feltűnő második generációs Juke 2019 novemberében, az ikonikus Qashqai 2021 nyarán, és a teljesen elektromos Ariya 2021 év végén.

„A Nissan termékkínállatának megújítása továbbra is feszített tempóban történik. Az új X-Trail hű marad SUV formulájához, mely a modell 2001-es megjelenésétől kezdve sikeresnek bizonyult. Az új autó nagyobb hatékonyságot, változatosságot és felhasználóbarát technológiát kínál, valamint teljessé teszi a termékkínálatot elektromosított crossover társai mellett, olyan elektromos hajtáslánccal ellátott SUV-t kínálva, ami a vásárlók mindennapi igényeire lett hangolva.” – vallja Guillaume Cartier, a Nissan Afrika, Közel-Kelet, India, Európa és Óceánia (AMIEO) régió elnöke.

Kulcsszavak: e-POWER, nissan, suv, új modell, X-Trail
 
Bővül a Nissan crossover családja A japán gyártó kihívja a Le Mans-i mezőnyt uraló régi gárdát Bővül a Nissan crossover családja Márciusban 12 százalékkal nőtt a brit járműipar termelése DS 7 Crossback Louvre: Igazi művészeti élmény DS 7 Crossback Louvre: Igazi művészeti élmény Az új Honda CR-V: Stílusos, sportos külső megjelenés - ismerős sziluettel Az új Honda CR-V: Stílusos, sportos külső megjelenés - ismerős sziluettel Új vezetői segédrendszerekkel és csúcsszínvonalú connectivity ajánlatokkal érkezik a ŠKODA OCTAVIA Új vezetői segédrendszerekkel és csúcsszínvonalú connectivity ajánlatokkal érkezik a ŠKODA OCTAVIA
 

Találatok száma: 12500 Megjelenítve: 71 - 80