Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Európába az angolok szeretik még málunk is jobban a Fordot |
||
2015. január 19.
Tavaly a Ford a 20 legfontosabb európai piacon 8%-os piaci részesedést elérve összesen 1.160.700 új autót adott el, amivel Európa második legnépszerűbb autómárkájának bizonyult.
|
A legnagyobb volumen idén is az Egyesült Királyságban talált gazdára, ahol 411.200 új Ford került értékesítésre, ami 14,5%-os piaci részesedést jelent. Ez utóbbi tekintetben azonban a sorban rögtön ezután Magyarország következik, ahol az autógyártó 12,3%-os piaci részesedéssel, 10.861 új autó értékesítésével őrizte meg piacvezető pozícióját. Európa második legnépszerűbb autómárkáját, a Fordot az angolok szeretik a leginkább, a márka által itt elért 14,5%-os piaci részesedés azt jelenti, hogy minden hetedik angol újautó vásárló Fordot választ. Nem sokkal marad el ettől a márka népszerűsége Magyarországon, ahol az elmúlt hat évben öt alkalommal, így tavaly is piacvezető pozíciót szerző Ford idén 12,3%-os piaci részesedéssel őrizte meg első helyét, azaz minden nyolcadik eladott új autó Ford volt. Hasonló népszerűségnek örvend még a márka az írek (12%-os piaci részesedés), a törökök (11,9%) és a dánok (9%) körében. Abszolút értékben természetesen, lévén a magyar piac lényegesen kisebb, az itthon piacvezető pozíciót jelentő 10.861 darabbal nem fértünk bele a TOP5-be: ebben a tekintetben is az Egyesült Királyság végzett az első helyen, 411.200 darabbal, amit Németország (239.200 db), Olaszország (99.900), Franciaország (95.300), és Törökország (93.600) követett. Mind az 50 európai piacát figyelembe véve egyébiránt a Ford tavaly 1.346.700 új autót értékesített, ami 7,3%-os piaci részesedést jelent. „Nagy büszkeség számunkra, hogy a Ford európai szinten Magyarországon érte el a második legnagyobb piaci részesedést, és ezzel ismételten sikerült megvédenie piacvezető pozícióját a hazai személyautó- és haszongépjármű piacon.” – fogalmaz Kővágó-Laky Andrea, a Ford magyarországi ügyvezető igazgatója. „Ebben minden idők legerősebb, sokszorosan díjnyertes Ford modellportfóliója mellett hatalmas szerepe van ügyfeleink belénk vetett bizalmának épp úgy, mint márkakereskedőink számos felmérés tanúsága szerint kimagasló munkájának és elkötelezettségének, és a Ford magyarországi szervezetében dolgozó kollégáim felkészültségének és odaadó munkájának, amit ezúton is őszintén köszönök.” – teszi hozzá a tavaly a Menedzserek Országos Szövetsége által a magyarországi ’Év Menedzsere’ címmel jutalmazott Kővágó-Laky Andrea. Kulcsszavak: autóipar, értékesítés, ford, jármű kereskedelem, Nagy-Britannia
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|