Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Frappáns választ adott az Opelnek a Ford

Frappáns választ adott az Opelnek a Ford

2015. január 27.
Sokan találkozhattak a napokban az Opel intenzív marketing kampányával, amelyben a márka beszámol arról, hogy 2014-ben negyedik alkalommal bizonyult Magyarország legkeresettebb új személyautó-márkájának.

Ford Mondeo

A Ford, amely a tavalyi évben ötödik alkalommal lett Magyarország legkeresettebb új autó-márkája, magyarországi Facebook oldalán válaszolt az Opelnek egy frappáns üzenettel.

 „Gratulálunk az Opelnek ahhoz, hogy 2014-ben a legkeresettebb új személyautó-márkájának bizonyult Magyarországon.” – A Ford, 2014 legkeresettebb új autó-márkája Magyarországon. A finoman évődő gratuláció a Ford Magyarország Facebook oldalán olvasható, utalva arra, hogy az autógyártó tavaly ismételten – az elmúlt hat évben immáron ötödször – a legnépszerűbb autómárkának bizonyult idehaza.

Csupán a személyautó-piacot vizsgálva ugyanis valóban az Opel végzett az első helyen, 9.051 eladott új autóval, míg a Ford 7.516 új autó értékesítésével e tekintetben a második helyet szerezte meg, a haszongépjármű piacon, 3.345 eladott új autóval megszerzett első hely ugyanakkor - szemben az ott nyolcadikként befutó Opel által eladott 1.147 haszongépjárművel - összesítettben, a teljes magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon is biztosította a Ford számára az elsőséget, még hozzá nem is kis előnnyel: míg a teljes piacot figyelembe véve tavaly idehaza 10.861 új Ford talált gazdára,  addig Opelből csak 10.198 darab kelt el.

„Úgy gondoltuk, hogy az  Opel által a személyautó piacon elért első, és a teljes piacon elért második helyhez történő őszinte gratuláció mellett egy kis finom – a tengerentúlon egyébiránt nem teljesen szokatlan – évődés belefér, különösen ha az segíti a tisztánlátást, melyik márka is volt valójában a legnépszerűbb Magyarországon az újautó értékesítések tekintetében 2014-ben.” – fogalmaz mosolyogva Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

Ford Tourneo Connect

„Ez utóbbit már csak azért is fontosnak tartottuk, mert a Ford által tavaly a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon az elmúlt hat évben immár ötödik alkalommal, ezúttal 12,3%-os piaci részesedéssel megszerzett piacvezető pozíció, és második helyet megszerző Opellel szemben elért darabszám tekintetében 663 darabos, avagy 6,5%-os, piaci részesedést illetően 0,75 százalékpontos előny nem csupán vásárlóink sokszorosan díjnyertes modellporfóliónkba vetett bizalmát, de márkakereskedőink kimagasló színvonalú munkáját is dicséri, amiről vétek lett volna nem megemlékezni.” – teszi hozzá Varga Zsombor.

A Ford által ilyen tetemes előnnyel megszerzett piacvezető pozíció egyébiránt már csak azért is figyelemre méltó, mert szemben az Opellel a márka értékesítéseiben nem szerepeltek nagyobb közbeszerzések.

„Ezúton köszönjük hát magán és flottaügyfeleink termékeinkbe és márkakereskedői hálózatunkba vetett bizalmát, egyben bízunk abban, hogy az idei évben érkező forradalmi technológiánk és vadonatúj modelljeink egész sora hasonlóan kedvező fogadtatásra talál majd a hazai piacon vásárlóink körében.” – fogalmaz a kommunikációs szakember.

Kulcsszavak: autóipar, autókereskedés, értékesítés, ford, jármű kereskedelem, Varga Zsombor
 
A Nissan LEAF öt éve áll az elektromos autózás élvonalában A Nissan LEAF öt éve áll az elektromos autózás élvonalában Kismértékben nőtt a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma májusban Kismértékben nőtt a forgalomba helyezett új személygépkocsik száma májusban Frappáns választ adott az Opelnek a Ford Újra a figyelem középpontjában a Citroen C4 Frappáns választ adott az Opelnek a Ford Új limitált szériás Qashqai a Nissantól Májusban jelentősen nőtt az eladott új autók száma az Európai Unióban éves szinten Májusban jelentősen nőtt az eladott új autók száma az Európai Unióban éves szinten
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1