Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t

A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t

2015. március 10.
A Dunlop az AMG Customer Sports-szal közösen a Genfi Nemzetközi Autószalonon mutatta be a Mercedes SLS AMG GT3 modelljét.

A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t

2013-ban ez a modell – a Dunlop Sport Maxx versenyabroncsaival felszerelve – megnyerte a nürburgringi 24 órás autóversenyt, amely a világon az egyik legnagyobb jelentőségű és legkeményebb ilyen jellegű sportesemény.

Ez volt a Mercedes-Benz első győzelme a verseny történetében. A Dunlop tovább kívánja fejleszteni versenyabroncsait mind az AMG, mind az egyedülálló kihívásokkal teli nürburgringi verseny számára, azzal a nem titkolt szándékkal, hogy ismét megnyerje a 24 órás megmérettetést.
 
A Dunlop is kivette a részét az új SLS AMG GT3 fejlesztési munkálataiból. A vállalat volt az első gumiabroncsgyártó, amely az AMG Customer Sports részlegének műszaki partnere lehetett. A jobb tapadási és fékezési teljesítmény érdekében a Dunlop a verseny előtt még végrehajtott pár kulcsfontosságú beállítást – a társaság gumiabroncsai meghatározó szerepet játszottak abban, hogy a csapat sikert tudott aratni az igencsak nagy igénybevételt jelentő nürburgringi pályán, és meg tudta szerezni magának a rangos nürburgringi 24 órás autóverseny bajnoki címét 2013-ban.
 
A Nürburgring Nordschleife egyedülálló pálya: 33 bal kanyarból, 40 jobb kanyarból, valamint hosszú, egyenes gyorsulási szakaszokból, lejtőkből és emelkedőkből áll. A pilóták a „zöld pokol” gúnynevet aggatták rá, mivel ez az egyik legnehezebb, legtöbb kihívást tartogató, valamint leghosszabb pálya a világon – nem utolsó sorban azért, mert a hosszú kör során sok különböző típusú aszfalttal találkoznak a versenyzők.

 A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t

A legutóbbi győzelem óta a Dunlop intenzív fejlesztési programba kezdett, hogy megtegye a szükséges lépéseket, amelyeket egy olyan felkérés követel meg, mely azon kevés versenyek egyikétől érkezik, ahol engedélyezik a gumiabroncsgyártók közötti nyílt versenyt, ahelyett, hogy kötelezően előírnának egy standard abroncsot, mint pl. a Forma1-ben. A Dunlop a vezetési érzetre, a hideg időjárás esetén nyújtott teljesítményre, illetve a tartósság további javítására helyezi a hangsúlyt annak biztosítása érdekében, hogy az autó tovább legyen képes maximális teljesítményszinten versenyezni a boxkiállások között.

A kiváló súlyelosztás, az alacsony súlypont, a nagy teljesítményű meghajtás, a hatékony aerodinamika, valamint a példás biztonsági rendszer kombinációja teszi az SLS AMG GT3-t optimális választássá.  Az autóban rengeteg technológiai újítás jelenik meg: egy alumínium térszerkezet, egy AMG 6,3 literes V8-as első középmotor, valamint hatfokozatú verseny-sebességváltóval és szekvenciális váltóval – a Dunlop Sport Maxx versenyabroncsokat pedig úgy alakították ki, hogy illeszkedjenek ezekhez a tulajdonságokhoz. 
 
„Az AMG a Dunlop kulcsfontosságú partnere, és mindannyian ugyanolyan elkötelezettek vagyunk a kivételes teljesítmény és tartósság iránt. Szoros együttműködésünk eredménye a 2013-as nürburgringi 24 órás versenyen elért siker, és reméljük, hogy a jövőben alkalmunk nyílik még ismét együtt versenyezni és győzelmet aratni” – mondta James Bailey, a Goodyear Dunlop Motorsport EMEA-térségért felelős PR és kommunikációs igazgatója. „Büszkék vagyunk arra, hogy ezt a szemrevaló autót bemutathatjuk Genfben, és elmesélhetjük együttműködésünk, valamint közös törekvéseink történetét.”

A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t
 
Kulcsszavak: autókiállítás, autószalon, Dunlop, genf, gumiabroncs, mercedes-benz, SLS AMG GT3
 
A Dunlop az AMG Driving Academyvel együttműködésben bemutatja a Mercedes SLS AMG GT3-t Corsa, ADAM S, Mokka és társaik: négy Opel világpremier Párizsban Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés Az E-osztály kétajtós modellváltozatainak érzelmes oldalát még tovább fokozza a modellfrissítés Heteken belül érkezhet a Lexus első villanyautója Heteken belül érkezhet a Lexus első villanyautója 2017-es Genfi Autószalon: Lendületbe a Citroën 2017-es Genfi Autószalon: Lendületbe a Citroën A Kia a Genfi Autószalonon mutatta be a vadonatúj Stingert, a Picantót, és két új plug-in hibrid modelljét A Kia a Genfi Autószalonon mutatta be a vadonatúj Stingert, a Picantót, és két új plug-in hibrid modelljét
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1