Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A BMW szeretné megőrizni vezető pozícióját a szabadidőautók piacán |
||
2018. november 26.
A BMW szeretné megőrizni vezető pozícióját a szabadidőautók piacán X5-ös modelljének legújabb változatával - közölte Massimiliano Di Silvestre, a BMW Magyarország ügyvezető igazgatója, az új modell pénteki, magyarországi bemutatóján.
|
Ismertetése szerint a BMW X5-ös 1999-es megjelenésekor az egyik első szabadidőautó (SUV) volt, és mára ez a kategória már a legnépszerűbbé vált a világon. Az X5-ös eddigi, három generációjából összesen 2,1 millió darabot adott el a BMW világszerte. Salgó András vállalati kommunikációs igazgató kiemelte: az X5-ös modell magyarországi népszerűségét mutatja, hogy az előző, most kifutó generációjából idén januártól októberig többet adtak el (259 darab), mint tavaly ugyanebben az időszakban. A BMW Magyarország rekordértékesítéssel zárta az előző évet: 2016-hoz képest 13 százalékkal több, 2698 BMW-t adtak el. A BMW nemcsak Magyarországon, hanem globálisan is rekordévet zárt az eladásokat tekintve tavaly: 2 088 283 BMW-t adtak el, a csoporthoz tartozó MINI és Rolls-Royce márkák eladásával együttesen ez lett a cég eddigi legjobb értékesítési éve. Magyarországon még hangsúlyosabb a BMW szabadidőautók piaca, mint globálisan, itt az X modellek a márka értékesítésének 37 százalékát tették ki 2017-ben. Tavaly összesen csaknem ezer darab X modell talált gazdára Magyarországon. A BMW a magyarországi újautópiacon 2,3 százalékkal részesedik, azonban a prémium szegmensben a részesedése 23 százalék volt tavaly. Kulcsszavak: bmw, suv, új modell, X5
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|