Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Szombaton ismét Jazzy Street

Szombaton ismét Jazzy Street

2013. március 15.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium 1.6 milliárd forintot  különített el a gázüzemű buszközlekedés fejlesztésére, amiből várhatóan mi autósok is profitálhatunk, ha a buszok mellé előírásszerűen kötelező töltőállomások is megépülnek.
 Jazzy Street Amennyiben épül az infrastruktúra, valószínűleg sokan választanak majd a tisztább és gazdaságosabb, CNG üzemű autók közül, bár a MOL szakmai közönség előtt hangoztatott álláspontja szerint "értelmetlen párhuzamos rendszereket fejleszteni"  ...ha itt vannak ők... érthető... vagy mégse?  Persze a Mercedes Citaro buszok kapcsán is vannak aggályok, hiszen az új Euro6-os dízeleknél a Nitrogén oxid helyett a még veszélyesebb Nitrogén dioxiddal gyűlik meg a bajunk. Persze a meglévő buszparkhoz képest fényévekkel javul majd a helyzet, de talán jobb lett volna nagyobb körültekintéssel megválasztani az elkövetkező évtized(ek) járműparkját. Erről és még sok másról beszélgetünk Domanovszky Henrik úrral, a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület elnökével.

Ezt követően ejtünk még néhány szót az "AZ éV AUTóJA" díj nyerteséről, a VW Golf VII. szériájáról, pontosabban az általunk már múlt héten elkezedett Golf 1.4 TSI, DSG váltóval szerelt modelljéről, illetve elindítjuk, az új Mitsubishi Outlander automata váltós modelljének tesztjét.

Krajcsovics Sándor, a A Toyota Motor Hungary termékfelelőse mesél nekünk az "éV AUTóJA" választás 2. helyére - nagy meglepetésként - befutó Toyota GT 86-ról, amiből kiderül, hogy mitől 86, milyen elvek alapján tervezték meg ezt a nagyszerű sportkocsit, és azt is megpróbálhatjuk kitalálni, vajon milyen további erőforrásokat fejlesztenek a gyáriak. 

Toyota GT 86A GT 86 után az éppen nálunk lévő Toyota Auris Hybrid kerül terítékre, és mielőtt érdemben elindítanánk a tesztet, Krajcsovis Sándor bevezet minket a Toyota megújuló hibrid rendszerének a rejtelmeibe, amiből kiderül, hogy elfelejthetjük a hagyományos értelembe vett váltót, a kuplungot, az önindítót, és még sok kopó, forgó alkatrészt, de a fékbetétek is sokkal tovább élnek egy ilyen autóban, sőt a benzines üzemű Atkinson ciklusú motorra sem úgy kell már néznünk, mint valami hagyományos erőforrásra... 

Ezt követően Japánból átugrunk Koreába, onnan pedig a szomszédos Szlovákiába, ahonnan tesztautónk is érkezett. Az elmúlt időszakban ugyanis lehetőségünk nyílt néhány száz kilométert gördülni a KIA c´eed 1.4-es dízelmotorral szerelt kombi változatával. Ahogy gyűltek a kilométerek és a tapasztalatok, úgy szerettük meg egyre jobban és jobban, a megújult formavilágú, szép és harmonikus megjelenésű autót. Persze a szépség részint relatív, másrészt az még kevés lett volna ahhoz, hogy ezt az autót, a kategória legjobbjai közé, vagy talán elé is soroljuk. átgondolt tervezés, gondos anyagválasztás, szép design, praktikus és emberközeli fejlesztések, kiváló futómű, tágas és kényelmes csomagtér, gazdaságos üzem jellemzi az új c´eedet. Persze mindenhol van gyenge láncszem is a sorban... egy ilyenre mi is ráakadtunk, és már nem is először. ...de vajon az autóban volt ez a láncszem? 

A 90.9 Jazzy Rádió hullámhosszán, szombaton úJ IDŐBEN!!! 16 és 17 óra között várja az érdeklődőket a Jazzy Street és a két műsorvezető, Bögös Sándor és Csökő Zoltán   -  Ismétlés kedden 20 órától.
Kulcsszavak: 90.9 jazzy rádió, GT86, jazzy street, kia, toyota
 
A Toyota mesterpilótája mesél a vadonatúj 2.0 literes GR Supráról A Toyota mesterpilótája mesél a vadonatúj 2.0 literes GR Supráról Szombaton ismét Jazzy Street Megérkezett a Toyota Corolla új generációja Szombaton ismét Jazzy Street A Toyota Racing dobogós helyen végzett Austinban Az elektromos autók iránti kereslet növekedése rekord nagyságú piaci részesedést hozott a Kiának Az elektromos autók iránti kereslet növekedése rekord nagyságú piaci részesedést hozott a Kiának Amikor a Toyota középmotoros családi terepjárót épített Amikor a Toyota középmotoros családi terepjárót épített
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1