Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban

A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban

2013. március 22.
A Nissan bejelentette, hogy rekord méretű, 0.3%-os piaci részesedés növekedést tudhat maga mögött Európában, 2013 februárjában, mely adat így elérte a 4.2%-ot. Ez az európai országok együttes sikere, melyek a hónapban 49 114 darab járművet adtak el.
Nissan LEAFEz az európai országok együttes sikere, melyek a hónapban 49 114 darab járművet adtak el.

Februárban jegyezték az idei üzleti év legmagasabb piaci részesedését Oroszországban, az Egyesült Királyságban, Svájcban, Ausztriában, Belgiumban, Svédországban, írországban és hazánkban.

A sunderlandi üzemnek otthont adó Egyesült Királyság 7%-al növelte az eladásokat 2012 februárjához képest, ami önmagában remek eredmény, de Dánia és Ukrajna még őket is megelőzte 18 és 10%-os eladásszám növekedéssel. A bíztató eredmények egy sűrű év kezdetét jelzik a Nissan számára, hiszen két új modell is bevezetésre kerül a közeljövőben, az új Nissan LEAF és az új Note, melyeket a Genfi Autószalonon mutattak be.

A LEAF eladási adatai 132%-al nőttek az előző év azonos időszakához képest és a húzó crossover modellek is erős teljesítményt nyújtottak. Guillaume Cartier, a Nissan értékesítésért felelős alelnöke így nyilatkozott a Nissan 2013-as terveiről: " úgy hisszük 2013 egy erős év lesz a Nissan számára Európában. Erős gyáraink vannak és hasonlóan erős termékportfólióval rendelkezünk, melyek még több vevőt vonzanak majd márkakereskedéseinkbe az év során. A válságtól függetlenül az ambícióink változatlan és további befektetések várhatók Európában."

Nissan QashqaiA Datahouse Kft jelentése szerint Magyarországon 2013 februárjában összesen 4637 darab új személy- és kishaszonjárművet helyeztek forgalomba a magyar piacon, ami 11.1%-os csökkenést jelent az előző év februári adatokat alapul véve. 2013. február hónapjában 230 darab Nissan gépkocsit regisztráltak, ami a személyautók és kisteherautók összevont statisztikájában a 8. helyezést eredményezte. A Nissan piaci részesedése 2013 februárjában 4.96% volt. A márka legsikeresebb modelljei a Qashqai a Juke és a Navara voltak 98, 54, illetve 52 forgalomba helyezett darabbal.

A Nissan a 2012 áprilisában kezdődő üzleti évében ez idáig 2193 autót értékesített, ami 3.91%-os piaci részesedést és az előző év azonos időszakához viszonyítva 6.6%-os bővülést jelent.
Kulcsszavak: autóipar, gazdaság, jármű kereskedelem, nissan
 
A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban A Csaba Metál a BMW prémium autójához gyárt alkatrészeket A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban Daimler-részesedés iránt érdeklődik egy kínai befektetési alap Évi százezer elektromos autóval számolnak Varsóban 2025-ig Évi százezer elektromos autóval számolnak Varsóban 2025-ig A Nissan lett a legnépszerűbb ázsiai márka februárban Lendületben a Citroen Magyarországon A Tesla Magyarországon építhet autógyárat, ha végre cselekszünk! A Tesla Magyarországon építhet autógyárat, ha végre cselekszünk!
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1