Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Audi A3 - Nagy hatékonyságú hajtás- és innovatív vezetést-támogató rendszerek |
||
2013. március 27.
A németországi és európai piaci bevezetésekor a limuzint három négyhengeres motorral kínálják.
|
Az újjáfejlesztett erőforrások ötvözik az Audi hatékony technológiáit – a
közvetlen befecskendezést, a turbófeltöltést, az innovatív
hőenergia-szabályozást és a start-stop rendszert. Erőforrások A teljesítmény a 2.0 TDI esetében 110 kW (150 LE), a forgatónyomaték 320 Nm. 8,7 másodperc alatt gyorsítja az A3 limuzint 0-ról 100 km/h-ra, egészen a 220 km/h-s csúcssebességig. átlagosan 4,1 liter üzemanyagot fogyaszt 100 km-en – amely 107 g/km szén-dioxid kibocsátási értéknek felel meg. A teljesítmény 1.4 TFSI erőforrás esetében 103 kW-ra (140 LE) és 250 Nm-re módosul. A COD hengerlekapcsolási rendszer (cylinder on demand) alacsony terhelés esetében leállít két hengert. Az 1,4 literes erőforrás átlagosan csak 4,7 liter üzemanyagot fogyaszt 100 km-en, a CO2 kibocsátás értéke 109 g/km. A 0-ról 100 km/h-ra való gyorsulás csupán 8,4 másodpercet vesz igénybe, a csúcssebesség 217 km. Az 1.8 TFSI 132 kW-el (180 LE) és 250 Nm-es forgatónyomatékkal büszkélkedik. High-end technológiák sokaságát kínálja fel, ezek közé tartozik a duális befecskendezés is. 7,3 másodperc alatt gyorsul 100 km/h- ra, 235 km/h-s csúcssebességgel sportos vezetői élményt nyújt. átlagosan 5,6 litert fogyaszt 100 km-en, a CO2 kibocsátási étéke 129 g/km. Az erőforrástól függően a manuális hatfokozatú váltó vagy az S tronic kerül beépítésre. A dupla tengelykapcsolós váltó az erőfolyam megszakítása nélkül finoman váltja a sebességeket. A D fokozati tartomány maximális hatékonyságra van programozva, a sportos S tartományban a fordulatszám magasabb. A vezető dinamikus Audi drive select rendszer segítségével az S tronic efficiency-módban olyan üresjáratot kínál, mely minimalizálja a fogyasztást. Futómű A szegmensének első helyét az Audi A3 limuzin futóművének köszönhetően érte el. Ennek alapjait a finomított tengelysúlyelosztás (a motorizálástól függően, 60% elől, 40% hátsó viszonyban) képezi. Az összes motor 12 fokkal döntött, az első felfüggesztés lényegesen előrébb került. Az első felfüggesztés esetében McPherson -konstrukcióról van szó, amelynek komponensei alumíniumból készültek. Az elektromechanikus szervokormány hatékonyan, különböző támogató rendszerekkel dolgozik együtt. A négykaros hátsó felfüggesztések szintén segédvázhoz csatlakoznak, és lengőkarjaik nagy szilárdságú acélból készülnek. A spirálrugók és a lengéscsillapítók különválasztott beépítésben kaptak helyet. Az Audi A3 Limuzin 16-18 colos kerekeken gurul; a quattro GmbH akár 19 colos átmérőjű kerekeket is szállít. A piac Az A3 limuzinnal az Audi belép a világszerte legerősebb piaci szegmensbe, a kompakt limuzin osztályba. Magyarországon az új kompakt limuzin június elejétől rendelhető, szeptemberben érkezik a márkakereskedőkhöz. Az Audi S3 limuzin Pár hónappal az új limuzin-sorozat megjelenése után jön a csúcsmodell, az S3 limuzin. A 2.0 TFSI erőforrása 221 kW (300 LE) teljesítményt nyújt, fordulatszáma 380 Nm. A négyhengeres motor a legmodernebb technológiákat egyesíti, így többek között a duális befecskendezést és az Audi valvelift system-et. Az Audi S3 Limousine S tronic váltóval 4,9 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 100 km/h-ra, manuális váltóval ez 5,3 másodpercet vesz igénybe. 250 km/h-nál a sebesség már elektronikusan szabályozott. A négyhengeres turbómotor átlagosan 6,9-7,0 liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren, amely 159-162 g/km szén-dioxid kibocsátási értéknek felel meg. Kulcsszavak: A3, audi, bemutató, új modell
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|