Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Az olcsó márkák jönnek divatba az autóiparban |
||
2013. április 05.
A Renault olcsó márkája, a Dacia sikerén okulva több autógyár is régen feledésbe merült autómárkák leporolásával akar betörni az alsó piaci szegmensbe - írja a német Focus online hírportál.
|
A Renault olcsó márkája, a Dacia sikerén okulva több autógyár is régen
feledésbe merült autómárkák leporolásával akar betörni az alsó piaci
szegmensbe - írja a német Focus online hírportál. A Fiat például az Autobianchi márkába kíván 18 év után életet lehelni, a japán Nissan pedig a Datsunt élesztené újra. Az Autobianchi újjászületésére Oroszországban kerülhet sor, ahol a Punto egy kifejezetten a kelet-európai piacra szánt lépcsős hátú verzióját készül gyártani a Fiat. Amennyiben a projekt zöld utat kap a konszerntől, az autó gyártása 2014-ben kezdődhet meg. A modell árát 5 ezer euró körülire tervezik. A Nissan tervei már előrehaladottabb állapotban vannak, ám közös bennük, hogy a Datsun is Oroszországban születik újjá. A 80-as években szép csendben kiszenvedett márkának a Nissan Note modellre alapuló lépcsős- és ferdehátú verzióit 2014-ben kezdik el gyártani. Kulcsszavak: autóipar, autókereskedés, dacia, fiat, jármű kereskedelem, nissan
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|