Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték

Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték

2013. április 12.
A kivilágítatlan helyeken történő éjszakai töltések kellemetlenségei miatt a Nissan LEAF tulajdonosok elégedetlenségüket fejezték ki.
Nissan LEAFVéleményüket globális internetes fórumokon tették közzé, és erre a Nissan is hamar felfigyelt. Ahelyett azonban, hogy vállat vonva megfeledkezett volna a problémáról, a vállalat igyekezett megoldást találni.

 „Az egyik tulajdonos bejegyzése például arról szólt, hogy ügyfeleink gyakran töltik autójukat éjszaka, nem egyszer kivilágítatlan helyen." - mondta Gary Ingham, az új LEAF regionális termékmenedzsere. „Ezt megkönnyítendő az új LEAF-nél egy apró, de erős fényű LED lámpát helyeztünk a töltőnyíláshoz."

A világszerte létrehozott, különösen az amerikai, brit, holland és norvég fórumok és blogok nyomon követésének köszönhetően a Nissan figyelembe tudott venni néhány ötletet az elektromos autók következő generációjának fejlesztésénél. A vállalat ezenkívül minden országban rendszeresen tart tulajdonosoknak szervezett összejöveteleket, amelyekre minden alkalommal túljelentkezés van.

A fórumbejegyzések írása közben a tulajdonosok pedig ötleteket meríthetnek a LEAF üzemeltetésének minden területét érintő, oldalakon keresztül folyó beszélgetésekből. Vannak oldalak, ahol kifejezetten tippeket és tanácsokat osztanak meg egymással - a töltőkábel használat utáni elcsomagolásának legjobb módjától a legjobb mobilalkalmazásokig minden témát érintenek -, és vannak olyan oldalak is, ahol arról folyik a szó, hogyan növelhető maximálisra az akkumulátor élettartama.

Nissan LEAFA tulajdonosok a fórumokon mindenféle témában megosztják egymással véleményüket, a bejegyzésekből pedig nyilvánvaló, hogy a tulajdonosok több mint elégedettek a LEAF-fel: az összes Nissan modell közül ennél a modellnél a legmagasabb (93%-os) az ügyfél-elégedettség.

A személyes kapcsolattartáson és találkozókon kívül a Nissan az autók fejlett Carwings telekommunikációs rendszerén keresztül is gyűjt adatot. Bár az adatgyűjtéshez a tulajdonosok személyes beleegyezése szükséges, az adatok felhasználása már anonim módon történik.

A Carwings segítségével a tulajdonosok kedvük szerint ütemezhetik az üzemeltetés mindennapi feladatait, mint például az utastér előfűtése vagy az akkumulátor okostelefonon keresztüli, távvezérléssel történő feltöltése. A Carwings naplózza ezeket az adatokat a töltéssel, használati szokásokkal, valamint az utazási időkkel és távolságokkal kapcsolatos információkkal együtt. Most, hogy a LEAF már több mint két éve forgalomban van, az ilyen információ valósághű képet ad arról, hogyan használják az ügyfelek az autójukat, ezáltal lehetővé téve Nissan számára, hogy a valós felhasználásnak megfelelően optimalizálja az új LEAF-et.

Nissan LEAF
Kulcsszavak: elektromos, elektromos autó, elektromos töltőállomás, leaf, nissan, vélemény, zöld
 
A Škoda e-mobilitási offenzívája, 2026-ig hat új elektromos modellel érkezik A Škoda e-mobilitási offenzívája, 2026-ig hat új elektromos modellel érkezik Az új LEAF továbbfejlesztését a tulajdonosoktól érkező visszajelzések alapján végezték Kreatív pályázaton keresik a környezetbarát közlekedés lehetőségeit ITM: Júliusban már gazdasági társaságok is pályázhatnak elektromos gépjárművekre ITM: Júliusban már gazdasági társaságok is pályázhatnak elektromos gépjárművekre Az ABB és a Porsche közösen fejleszti Japánban az elektromos jármű-töltők követ-kező generációját Az ABB és a Porsche közösen fejleszti Japánban az elektromos jármű-töltők követ-kező generációját „Akár egy jól szabott öltöny” – Miért egyedülálló az Audi Q6 e-tron prototípus fóliázása? „Akár egy jól szabott öltöny” – Miért egyedülálló az Audi Q6 e-tron prototípus fóliázása?
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1