Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Díjjal jutalmaztak két Magyarországi Toyota márkakereskedőt |
||
2013. május 28.
A Toyota Motor Europe (TME) tegnap este, az athéni Zappeion Megaron Hallban tartott Ichiban ünnepségen hozta nyilvánosságra a 2012-es ‘Ichiban’ Európai ügyfélelégedettségi Díj győzteseinek nevét.
|
A rendezvényen a görög idegenforgalmi miniszter, Olga Kefalogianni is részt vett. A minőség mindig is a Toyota filozófiájának szerves részét képezte. Ezen alapelv szem előtt tartásával osztott ki a vállalat idén összesen 42 díjat márkakereskedői közt – akik 32 különböző piacról érkeztek –, elismerve az ügyfélelégedettség érdekében végzett kiemelkedő munkájukat az értékesítés és a vevőszolgálat területén. A vállalat szabványai közé tartozó folyamatos teljesítménymérés során mintegy 2300 európai viszonteladó eredményeit értékelték. A komoly feltételrendszer eredményei alapján elmondható, hogy a győztesek olyan csúcsteljesítményt nyújtottak, amely jóval túlszárnyalta az ügyfelek elvárásait. A díjátadó ünnepségen Didier Leroy, a TME elnök-vezérigazgatója kihangsúlyozta: “A Toyota minden erejével arra törekszik, hogy ügyfelei elégedettek legyenek kiváló termékeinkkel és szolgáltatásainkkal. Szeretnék köszönetet mondani az Ichiban Díjjal elismert viszonteladóinknak, amiért továbbra is vezető szerepet vállalnak e munkában, és megmutatják, hogyan tehetjük boldoggá ügyfeleinket!” Az ‘Ichiban’ az ‘Okyakusama Ichiban’ (az ügyfél az első) kifejezésből származó japán szó, amelyben az ‘Ichiban’ elsőt vagy egyes számút jelent. Amióta a TME 2007-től kezdve évente kiosztja az Ichiban Díjakat, a vállalat saját, európai ügyfélelégedettségi felmérései szerint a Toyota viszonteladóinak ügyfélelégedettségi teljesítménye mintegy 43 százalékkal javult az értékesítés, és 34 százalékkal a vevőszolgálat területén. Kulcsszavak: autókereskedés, díj, márkakereskedő, márkaszerviz, toyota
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|