Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Mazda3 - „A Mozgás Lelke”

Mazda3 - „A Mozgás Lelke”

2013. június 28.
A Mazda mindig is arra törekedett, hogy autóit érzelmekkel töltse meg.
Mazda3A KODO sikertörténete

Az évek során a vállalat folyamatosan tökéletesítette autóinak formanyelvét, melynek köszönhetően egyre több ember vonzódott a márkához. Ezt csak erősítették azon modellek, melyek az idők folyamán ikonikussá váltak: pl. a Cosmo Sport, az RX-7 vagy az MX-5.

Ezek a gyökerek táplálták a Zoom-Zoom generáció megszületését, 2002-től következetesen sportos megjelenéssel ruházták fel a Mazda teljes modellkínálatát, kezdve az első generációs Mazda6-tal. Az ezt követő években a Mazda modelljein egyre hangsúlyosabban jelentek meg a vizet, a szélfútta homokot, az olvadt lávát, vagy egyéb, mozgó természeti jelenséget megtestesítő karaktervonalak.

Az új generációs Mazda modellek „KODO - A Mozgás Lelke” formanyelve ezen fejlődési irányok természetes evolúciójának tekinthető. A KODO gyorsabb, erőteljesebb, markánsabb: a mozgás összeszedett, dinamikus érzetét kelti.

Az állatvilágban tapasztalt erőből és szépségből táplálkozó KODO olyan forrásokból merít ihletet, mint például a gepárd, amely egész testét rugóként megfeszítve képes hatalmas mozgási energiát felszabadítani, miközben mindvégig megőrzi kecsességét és ügyességét. Mindez szokatlanul érzelemgazdaggá teszi a KODO-t, amely mintha annak a pillanatnak a lenyomata volna, mikor a felhalmozott energia felszabadul; azt a feszültséget testesíti meg, mikor a helyzeti energia mozgásba csap át. Ezen élmény hatása alatt teremtettek a Mazda formatervezői olyan autókat, amelyek túlzás nélkül magukkal ragadóak és megindítóak – érzelmi és fizikai síkon egyaránt.

Mazda3KODO modellek napjainkig

A KODO, amellyel először 2010-ben találkozhattunk a Mazda SHINARI négyajtós kupé-tanulmány formájában, majd egy évvel később a Mazda MINAGI szabadidőjármű-koncepcióval tért vissza, 2012-ben lépett sorozatgyártásba a Mazda CX-5 révén. A Mazda töretlen népszerűségnek örvendő, első kompakt szabadidőjárműve túlzás nélkül új korszakot nyitott a márka életében: a KODO formáit magán viselő autó a márka forradalmi SKYACTIV technológiájának első megjelenése volt.

Akárcsak a MINAGI, a Mazda TAKERI tanulmány (amely a SHINARI idomait egy középkategóriás limuzin formavilágára képezte le) is előrevetített egy közelgő szériamodellt – ebben az esetben a vadonatúj Mazda6-ot, a KODO lényegének lenyűgöző interpretációját, amely 2013 elején lépett piacra.

Ezúttal a Mazda tervezői a díjnyertes modellek formatervét egy sportos, alsó-középkategóriás jármű arányaira és méreteire vetítették, így létrehozva a vadonatúj Mazda3-at. Az új modell kifinomult formaterve és ritmusos egyensúlya hatalmas, felszabadulni vágyó teljesítményről tanúskodik; a KODO legfrissebb megtestesülése késlekedés nélkül magával ragadja a szemlélőt, és pozitív reakciókat vált ki belőle.
Kulcsszavak: autóipar, cx-5, galéria, KODO, mazda, mazda3, mazda6
 
Legördült a gyártósorról a második generációs Qashqai 500 ezredik példánya a Nissan sunderlandi gyárában Legördült a gyártósorról a második generációs Qashqai 500 ezredik példánya a Nissan sunderlandi gyárában Nőtt júliusban a forgalomba helyezett személygépkocsik száma Németországban Nőtt júliusban a forgalomba helyezett személygépkocsik száma Németországban Mazda3 - „A Mozgás Lelke” Frankfurti Autószalon 2013 - BMW i8: a sportautók új generációjának úttörője A SEAT egy harmadik modellel erősíti szabadidő-autó offenzíváját A SEAT egy harmadik modellel erősíti szabadidő-autó offenzíváját Bevezették a Ferrari részvényeit a milánói tőzsdére Bevezették a Ferrari részvényeit a milánói tőzsdére
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1