Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Az EurotaxGlass’s felmérése szerint a Kia extrahosszú, 7 éves, 150 000 km-es garanciája maga a “tökéletes használtpiaci nyugalom” |
||
2013. július 11.
A Kia egyedülállóan hosszú, 7 éves, 150 000 km-es garanciája komoly hatással van a modellek piaci értékére. Nem csak a Kiák kiváló minőségének egyértelmű jelzője, komoly anyagi előnnyel is jár újraeladáskor.
|
A Kia 2010 januárjában vezette be a 7 éves, 150 000 kilométeres garanciát, és három év elteltével az első ilyen feltételekkel értékesített modellek már nagy számban megjelentek a használtpiacon is. A márka felkérésére az európai autóipari elemző cég, az EurotaxGlass’s átfogó kutatást végzett a hosszú garancia használtpiaci árakra gyakorolt hatásairól. A felmérés eredménye egyértelmű: a további tulajdonosokra is átruházható garancia határozottan jótékonyan hat a használt Kiák eladási áraira. A kutatásban összesen 6889 Kia (Picanto, Rio és Sportage) vett részt, ezek közül 4001 már a 7 éves garanciával futott. Ez utóbbiaknál az EurotaxGlass’s kutatói egyértelmű összefüggést mutattak ki a magasabb eladási árak, és a hosszú garancia között. Az átlagos értéktöbblet 250 és 550 euró közötti, modelltől függően kétéves, 40 000 km-es futásteljesítményű autókat alapul véve. Mindez egyben azt is jelenti, hogy például egy új cee’d mai vásárlója átlagosan 6 százalékkal magasabb majdani eladási árral számolhat csak a garancia értéknövelő hatása miatt. “A használtautó vásárlók is értékelik a hosszú garanciát, és hajlandók fizetni is érte.” Mondta Christof Engelskirchen az EurotaxGlass’s egyik igazgatója. Michael Cole a Kia Motors Europe ügyvezetője kifejtette: “Korábban is ismertük a hosszú garancia kedvező piaci hatásait, annak azonban különösen örülünk, hogy ezek a hatások a használtautók értékére is ilyen mértékben kiterjednek.” Kulcsszavak: autógyár, autóipar, kia, márkakereskedő, márkaszerviz
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|