Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A Hyundai Motor világszerte 2,39 millió gépkocsit értékesített az év első hat hónapjában

A Hyundai Motor világszerte 2,39 millió gépkocsit értékesített az év első hat hónapjában

2013. július 30.
A Hyundai Motor Company közzétette 2013. első félévi üzleti eredményeit.
HyundaiEz időszakban tapasztalható számos kedvezőtlen belső és külső tényező ellenére a vállalat tovább növelte exportpiaci eladásait, és ezzel 5,8 százalékkal nagyobb értékesítési bevételre tett szert a tavalyi év azonos időszakához képest.

2013 első hat hónapjában a Hyundai Motor Company bevétele 5,8 százalékkal nőtt, és elérte a 44,55 billió koreai wont (8,97 billió Ft). Ebből az autóipar 36,72 billióval részesedett, míg a pénzügyi és egyéb szolgáltatások 7,83 billiós bevételt hoztak. A növekedés a Koreán kívüli piacokon tapasztalt, erős értékesítési teljesítménynek volt köszönhető. Ugyanakkor az üzemi haszon és a nettó haszon 7,7, illetve 7,8 százalékkal visszaesett 4,28, illetve 4,61 billió koreai wonra. A csökkenés elsősorban a Koreán belüli üzemek csekélyebb foglalkoztatásának, valamint az első negyedévre könyvelt egyszeri tételeknek tudható be.

A Hyundai Motor világszerte 2 390 919 gépkocsit értékesített (Korea: 325 518 / exportpiacok: 2 065 401) az év első hat hónapjában. Ez 9,5 százalékkal több, mint az egy évvel ezelőtti azonos időszakra vetített eredmény. A Hyundai Motor koreai eladásai 0,7 százalékkal csökkentek az egy évvel korábbihoz képest; ez a csekély keresletnek és az importmárkák növekvő eladásainak köszönhető. Másfelől viszont a márka exportpiaci eladásai 11,4 százalékkal emelkedtek (2 065 401 db), ami több mint ellensúlyozta a belpiaci veszteségeket.

Az értékesítési bevétel csak a második negyedévben 5,7 százalékkal nőtt, elérve a 23,18 billió koreai wont; a globális értékesítési darabszám 1 219 115 darab volt. Ezzel együtt a működési haszon és a nettó haszon 5,2, illetve 1,0 százalékkal csökkent, 2,40, illetve 2,52 billió wonra. A Hyundai Motor várakozásai szerint a globális autóiparban tapasztalható bizonytalanságok az év második felében is megmaradnak. Ezzel összefüggésben a legnagyobb autóipari piacokon, beleértve néhány fejlődő nemzet piacát is, a keményebb piaci versenynek és a szigorúbb kormányzati irányelveknek betudhatóan lelassul majd a növekedés üteme.

HyundaiMindazonáltal a Hyundai Motor továbbra is arra törekszik, hogy a különböző piacokon minőségi növekedést elérve tovább erősítse pozícióját. Ennek érdekében a Hyundai Motor különböző stratégiai modellek bevezetését, az értékesítési és szervizhálózatok megerősítését, valamint agresszív marketing tevékenység bevezetését tervezi.

A vállalat emellett megerősíti és tovább bővíti környezetbarát modelljeinek kínálatát, beleértve az elektromos, hibrid és hidrogén üzemű járműveket, továbbá a takarékos, csekély károsanyag-kibocsátású, hagyományos hajtáslánccal rendelkező járműveket, ezzel szilárd alapot teremtve a folyamatos növekedéshez.
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autókereskedők, eredmény, gazdaság, Hyundai, jármű kereskedelem
 
Szeptemberben érkezik a szalonokba a Nissan Micra új, N-Tec változata Szeptemberben érkezik a szalonokba a Nissan Micra új, N-Tec változata Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása Romániában 9,5 százalékkal nőtt az új autók eladása Az új JUKE NISMO RS világítja meg a pályát a világ legjobb gördeszkásainak Az új JUKE NISMO RS világítja meg a pályát a világ legjobb gördeszkásainak A Hyundai Motor világszerte 2,39 millió gépkocsit értékesített az év első hat hónapjában Az új Jeep Renegade ötcsillagos minősítést kapott az Euro NCAP töréstesztjén A Hyundai Motor világszerte 2,39 millió gépkocsit értékesített az év első hat hónapjában Gyártási rekord: 50.000 darab kelt el a népszerű kemping autóból
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1