Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Tovább növelte itthon előnyét a Ford |
||
2013. augusztus 01.
Magabiztos teljesítménye révén 612 db-ra növelte előnyét a Ford a magyarországi személy- és haszongépjármű piacon, ami azt jelenti, hogy a márka továbbra is egy hónappal legközelebbi versenytársa előtt járva vezeti a hazai értékesítéseket.
|
A Ford 2013 júliusában 645 új gépjármű regisztrációjával, 10,2%-os piaci részesedést elérve második helyen végzett a magyarországi személy- és haszongépjármű piacon. A két piacot külön-külön vizsgálva a márka a múlt hónapban az előbbin 493 új autó értékesítésével, 9,8%-os piaci részesedéssel a harmadik helyez zárt, míg utóbbin 152 gépjármű értékesítésével, kimagasló, 12%-os piaci részesedéssel a második helyen végzett. Ezzel a Ford a 2013-as év első hét hónapját tekintve, 4312 új autó értékesítésével 10,7%-os piaci részedesést elérve őrzi piacvezető pozícijóát a magyarországi személy- és haszongépjármű piacon, úgy, hogy előnyét legközelebbi konkurenséhez képest 612 autóra növelte, azaz több, mint 16,5%-al sikerült több autót értékesítenie nála. Júliusig egybiárnt Magyarországon a legnépszerűbb Ford modellnek idén is a Focus bizonyult, amely hazai értékesítéseink 26,9%-át tette ki, ezt követte a Transit (18,7%), a Fiesta (15,2%), a Mondeo (12%) a Ranger (5,7%), a C-Max (5,2%) és a B-Max (3,5%). Kulcsszavak: autóipar, autókereskedés, C-MAX, eredmény, Focus, ford, jármű kereskedelem, Ranger, Transit
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|