Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
A Fiesta ST rendelések minden várakozást felülmúlnak |
||
2013. augusztus 05.
A forgalmazás első hat hónapjában közel 10.000 megrendelés érkezett az új Fiesta ST modellre – ez a várt eredmény kétszerese.
|
Az igények kielégítésére a Ford 15 százalékkal, napi 60 autóra emeli a 182 lóerős Fiesta ST gyártási kapacitását a kölni összeszerelő üzemben. A legtöbb Fiesta ST brit vásárlókhoz került, s utánuk következnek az eladási listán a német és svájci vevők, az autók 45 százalékát a Fiesta ST különleges Molten Orange és Spirit Blue fényezésével rendelik meg. A Ford növeli a rendkívül népszerű Fiesta ST izomautó gyártási kapacitását, miután az európai értékesítés első hat hónapjában a várt rendelésállomány kétszeresét regisztrálták. A modell márciusban jelent meg a márkakereskedésekben, és azóta közel 10.000 megrendelés érkezett az autóra. A megnövekedett kereslet kiszolgálására a Ford 15 százalékkal, napi 60 autóra emeli a Fiesta ST gyártási kapacitását a kölni összeszerelő üzemben. A legtöbb megrendelés az Egyesült Királyságból érkezett; a brit vevők vásárolták meg az Európában értékesített Fiesta ST modellek 56 százalékát. A rendelési lista második és harmadik helyén Németország és Svájc áll, s ez a három piac teszi ki az európai eladások több mint 87 százalékát. Az autók 45 százalékát a Fiesta ST különleges Molten Orange és Spirit Blue fényezésével rendelik meg, és a vevők 56 százaléka a magasabb specifikációjú ST2 modellváltozatot választja. “A vásárlóközönség és a sajtó egyaránt hihetetlenül jól fogadta a Fiesta ST-t. Az autó azonnal klasszikussá vált, és hatalmas iránta az érdeklődés.” – avat be Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke. „Mindent megteszünk azért, hogy a termelés felpörgetésével kielégíthessük a megnövekedett igényeket.” Az új Fiesta ST Európa-szerte számos elismerést kapott az autós médiától: •A BBC Top Gear (Egyesült Királyság) összehasonlító tesztjén a Fiesta ST jobbnak bizonyult a Peugeot 208 GTi és a Renaultsport Clio modelleknél: “A Fiesta ST tulajdonságai – a kormányzás, az autó uralhatósága és reakciói – hibátlanok”. A világszerte népszerű autós szakíró és műsorvezető, Jeremy Clarkson szerint: “Őszintén szólva hosszú ideje nem vezettem már olyan autót, ami ennyire meglepő és szerethető lett volna.” •Az Auto Bild (Németország) értékelésében a Fiesta ST megelőzte a Seat Ibiza Cuprát: “hangos, egyszerű, megfizethető; ha akarjuk, akkor pimasz, és ha kell, nagyon gyors.” •A Motorsport (Franciaország) az Abarth Punto Evo Supersport, a Peugeot 208 GTi és a Renaultsport Clio modellekkel hasonlította össze a Fiesta ST-t, és a versengésből a Ford került ki győztesen: “Milyen egy vérbeli GTI? Ifjúi lélek lobog benne, játékos és élénk, ugyanakkor precízen irányítható. A Fiesta ST pedig pontosan ilyen.” A Fiesta ST fejlesztését végző járműdinamikai osztály idén elnyerte az Év Tervezőrészlege címet a 2013-as Járműdinamikai Nemzetközi Versenyen, és a Ford Team RS járműdinamikai szakembere, David Put lett az Év Tervezője. Az új Fiesta ST kormányművét, futóművét, fékrendszerét és fejlett Nyomaték Vektor Szabályozását a mérnökök a nagy teljesítményhez hangolták, és a Recaro sportülésekkel felszerelt autóban megtalálható a Ford MyKey és a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC rendszer is. Az 1,6 literes, 182 lóerős és 240 Nm forgatónyomatékú EcoBoost benzinmotorral hajtott modell 6,9 másodperc alatt gyorsul 0-100 km/órára, üzemanyag-fogyasztása azonban csupán 5,9 l/100 km, CO2-kibocsátása pedig mindössze 138 g/km. Az új Fiesta ST eredményei már a 2012 nyara óta forgalmazott Focus ST sikerét idézik: 2013 első hat hónapjában 4.000 eladott példánnyal a 250 lóerős, 2,0 literes EcoBoost motorral szerelt Focus ST volt Európa legkelendőbb izomautója. Kulcsszavak: autóipar, autókereskedés, Fiesta ST, ford, jármű kereskedelem
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|