Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Krómozott ikerkipufogó, matt és fényes fekete kivitelű, új belső tér – Ez a 2014. évi Lancia Delta |
||
2013. szeptember 06.
A 2014-es Lancia Delta Frankfurtban mutatkozik be, forgalmazása 2014 januárjában veszi kezdetét a legfontosabb európai piacokon.
|
A Lancia kompakt zászlóshajójának kifinomultabb, átdolgozott változata innovatív esztétikai jellemzőivel tökéletes választás azon nagyvárosi férfi ügyfelek számára, akik stílusos és karakteres mobilitási megoldást keresnek. A 2014-es Delta oldalsó szoknyákat, valamint fényezett első és hátsó lökhárítókat kapott, a képet krómozott ikerkipufogó teszi teljessé. A belső teret modernizálták, a középkonzol fényes fekete burkolatot kapott, akárcsak a klímaberendezés kezelőszervei; míg a kormánykerék, a műszerfal és a középkonzol betétei, valamint a gombok matt fekete kidolgozásúak. A modell legfontosabb erőssége természetesen nem változott: a Delta már 2008-as bevezetésekor vadonatúj járműkoncepciót teremtett a piacon azáltal, hogy a zászlóshajók jellemzőit elhozta az alsó-középkategóriába is. A 2014-es Lancia Delta a felsőbb kategóriák eleganciáját, fényűzését és helykínálatát sűríti bele négy és fél méternyi karosszériába. A hátsó ülések hátradöntve kanapévá alakíthatók át, a kárpitozás kiváló tapintású, az utasok varázslatos kényelemben és csendben utazhatnak. A Lancia Delta a ’méretcsökkentés’ filozófiáját alkalmazva teljesíti a mobilitás és a presztízs modern követelményeit, és kiemelkedő színvonalú teljesítményt és fényűzést kínál, mérsékelt költségek, méret és üzemanyag-fogyasztás mellett. Az utastér hamisítatlan pihenőterület: a modell kategóriájának legjobb hátsó terét kínálja, köszönhetően a hosszirányban eltolható és hátra dönthető (a háttámla 25°-ra állítható be) hátsó ülésnek, amely révén az eleve tágas csomagtartó (380 liter; 465 liter a hátsó üléseket előre tolva; illetve 724 liter a hátsó üléseket ledöntve) tovább bővíthető. Ha pedig az utasok pihenni vágynak, tökéletes kikapcsolódásban lehet részük: elég hátra tolni az ülést, és hátra dönteni a támlát. A Lancia Delta kategóriájának egyetlen olyan ferdehátú modellje, amely a hátsó ülés hosszirányú állíthatóságát, illetve a háttámla dőlésszögének szabályozását kínálja. Az új, 2014-es Lancia Delta piactól függően négyféle felszereltségi szinten (Steel, Silver, Gold, valamint az ‘S by MOMODESIGN´ limitált széria), háromféle motorral (1.6 MultiJet 105 LE, 1.6 MultiJet 120 LE és 1.4 Turbo-Jet LPG 120 LE), hatfokozatú kézi sebességváltóval, 19 különböző karosszériaszínben (köztük 9 kéttónusú kivitel) és hét különböző 16, 17 vagy 18 colos keréktárcsával választható. A 2014-es Delta gazdag technológiai tartalmának legérdekesebb darabjai az „abszolút vezethetőségi rendszer” (az ESP továbbfejlesztett változata), amely a jármű tökéletes irányíthatóságának kulcsaként mindenféle menetviszonyok közepette optimalizálja annak stabilitását. Szintén ide sorolható a „Mágikus parkolás” rendszer, amely megkeresi az autó számára megfelelő méretű parkolóhelyet, majd a kormánykerék automatikus kezelésével végre hajtja a manővert. Kétségtelenül említést érdemel az ‘S by MOMODESIGN’, a Lancia és a MOMODESIGN közötti együttműködés gyümölcse. Az olasz formatervezés fejlődéséhez nagymértékben hozzájárult két márka kooperációjának legfrissebb eredménye tökéletesen példázza, hogyan értelmezhető újra esztétikai szempontból egy ’autóipari tárgy’. A Momodesign formatervezési központ elképzelései nyomán új hangsúlyt nyertek mindazok az értékek és jellemzők – az elegancia és a temperamentum –, amelyek mindig is megkülönböztették versenytársaitól a Lanciát, és a milánói márka életvidám, jellegzetes stílusával keveredve kifejezésre juttatták az olasz stílust és formatervezést. Ugyanezek az értékek teszik különlegessé a Delta Turbo LPG modellt, amelynek ‘Bi-fuel. Be Ecochic’ (kettős üzem, lágy környezettudatos és sikkes) alapelve innovatív fogalompárokkal gazdagítja a környezetbarát autók világát: exkluzív, ám megfizethető, tágas, mégis kompakt, élettel teli, ugyanakkor gazdaságos. A Lancia Delta LPG Ecochic Turbo 120 lóerős 1.4 Turbo bi-fuel motorja kategóriaelső teljesítményt és üzemeltetési költségeket kínál. 120 LE (88 kW) legnagyobb teljesítményével (5000/percnél) és 206 Nm maximális forgatónyomatékával (már 1750/percnél) az Ecochic kivitel 195 km/óra végsebességre képes, álló helyzetből 9,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára. Kulcsszavak: autókiállítás, autószalon, bemutató, Delta, Frankfurt, IAA
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|