Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|
Ford F-160 és F-750 – A Ranger tengerentúli nagytestvérei |
||
2014. március 20.
A Ford bejelentette, hogy a vadonatúj amerikai F-650 és F-750 haszonjárművek gyártása a jövő év elején az Ohio Összeszerelő Üzemben veszi majd kezdetét.
|
Az Európában is kapható, a 2013-as ’Év Pickupja’ címet megszerző Ford Ranger amerikai nagytestvérei, a Ford F-650 és F-750 modellek – minden idők legkeményebb, legjobban kihasználható és legjobb ár-érték arányú közepes teherautói – új mércét állítanak a haszonjárművek észak-amerikai piacán. A Ford haszonjármű-palettáját immár 29 éve Amerika legkelendőbb és legváltozatosabb termékcsaládjaként tartják számon a tengerentúli vásárlók. Ennek megfelelően az új F-650 és F-750 modellek is a gazdaságos üzemben tartás, a sokoldalúság és a kényelem lenyűgöző kombinációját kínálják, ráadásul ezek a nagy teljesítményű, kedvező árú, komfortos és modern járművek – a szegmensben egyedülálló módon – dízel- és benzinmotorral is megrendelhetők. A múlt héten Indianapolisban megrendezett Haszonjármű Szakkiállításon a Ford az F-650 és F-750 sorozat több modellfrissítését is bemutatta. Felfrissített, sokoldalúbb motorkínálat Az autóhoz immár a második generációs, jól bevált 6,7 literes Power Stoke® V8-as turbódízel is megrendelhető. A motorhoz hatfokozatú 6R140 automatikus váltómű csatlakozik, s az autóhoz számos segédberendezés rendelhető, például kihajtó tengelycsonk, billenőplató, daru és egyéb szerelvények. A piacon továbbra is a Ford az egyetlen gyártó, amely benzinmotort is kínál közepes haszonjárműveihez. A 6,8 literes, V10-es egységhez mindkét modellben hatfokozatú 6R140 automatikus váltómű kapcsolódik. A motor gyárilag is átalakítható sűrített földgáz-, vagy folyékony propángáz-üzemre, s mindkét megoldás költséghatékony alternatívát jelenthet az ólommentes benzinnel szemben. Az autó tartósságát kemény tesztek biztosítják A Ford szigorú tesztjei életszerűen szimulálják mindazt az igénybevételt, amivel egy teherautót teljes életciklusa során szembesülhet. A vállalat az F-650 és az F-750 esetében az iparágban először alkalmazta a robotizált tesztvezetési programot. A robotizált irányítású teherautók újra meg újra végiggördültek a futóművüket keményen próbára tevő tesztpályán, ami ugyan csupán néhány száz méter hosszú volt, az ismétlések révén mégis életszerűen szimulált 10 évnyi használatot. Az útfelületen a töredezett beton, a macskakő és a fémrácsok mellett durva kavicságy, sárral teli kátyúk és túlméretes fekvőrendőrök is voltak. Magas használati érték Mivel a Ford minden szempontból – a tervezéstől a gyártáson át a szervizig – szigorúan ellenőrzi az autóval kapcsolatos költségeket, az F-650 és az F-750 vásárlói kiemelkedően magas értékre és kényelemre, valamint alacsony fenntartási költségekre számíthatnak. Több mint 3000 Ford haszonjármű-kereskedés és szakszerviz gondoskodik arról, hogy – a minimumra csökkentett szállítási időknek és a kibővített nyitva tartásnak köszönhetően – a Ford teherautói mindig kifogástalanul működjenek, és a lehető leghosszabb időn át hasznos segítőtársak legyenek a munkában. Munkára kész A 2016-os F-650 és F-750 modellek minden eddiginél alkalmasabbak a kemény munkavégzésre; jó példa erre az üzemanyagtartály elhelyezése, ami immár nem a fülke mögött, hanem alatta kapott helyet. Ez a megoldás több helyet hagy szabadon a különféle felépítmények számára, és megkönnyíti, hogy a felhasználók saját igényeik szerint alakítsák ki járművüket – mérsékelve ezzel az autó vételárát és gyártási idejét is. Ide kattintva további információkat talál a vadonatúj 2016-os Ford F-650 és F-750 közepes haszonjárművekről. Kulcsszavak: Egyesült Államok, F-160, F-750, ford, haszongépjármű, haszonjármű
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 1 | Megjelenítve: 1 - 1 |
1
|