Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Magasan a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon

Magasan a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon

2014. június 03.
Az idei év első öt hónapjában a Ford 3753 új autót értékesített a magyarországi személyautó- és haszongépjármű piacon. Ez nem csupán 11%-os piaci részesedést, és az előző év azonos időszakához mérten 27,9%-os értékesítés növekedést jelent, de egyben azt is, hogy egyetlen autógyártó márkakereskedői sem olyan hatékonyak, mint a Ford magyarországi hálózata.

Magasan a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon

A magyarországi személyautó és haszongépjármű piacon egyaránt kiválóan jól teljesítő, számos modellje tekintetében szegmensvezető Ford hazai eredményeit tovább árnyalja, kiemelkedő sikerét tovább hangsúlyozza a tény, hogy a január és május között Magyarországon értékesített 3753 új Ford 34 márkakereskedésben talált gazdára, ami átlagosan 110 új Ford eladását jelenti kereskedésenként. Ez egyben annyit tesz, hogy átlagosan másfél naponta egy új autó eladásával a Ford márkakereskedői a leghatékonyabbak Magyarországon.

„Minden idők legerősebb, sokszorosan díjazott Ford modellportfóliója, ezen belül is az idei évvel teljesen megújuló haszongépjármű kínálatunk kiváló alapot teremt a nagyszerű eredmények eléréséhez. Hazai márkakereskedői hálózatunk nem mindennapi teljesítménye ugyanakkor olyan versenyelőnyt jelent számunkra, ami hatékonyság tekintetében messze a többi márka elé helyez bennünket.” – fogalmaz Szamosi Viktor, a Ford magyarországi kereskedelmi igazgatója.

Varga ZsomborA márkakereskedői hatékonyság egyik rendkívül fontos előfeltétele az ügyfélelégedettség, amelyet a Ford kiemelten kezel. A legmagasabb ügyfélkiszolgálási szint fenntartását nem csak a rendszeres próbavásárlások, hanem az ügyfélelégedettség rendszeres monitorálása is hivatott biztosítani: e tekintetben a márka külön vizsgálja a magánügyfelek, a flottaügyfelek, a haszongépjárműveket vásárló ügyfelek, és a szervizügyfelek elégedettségét.

„A válság hatására 2009-ben Magyarországon drasztikusan visszaeső iparág e tekintetben kedvező, megtisztító hatással volt a piacra: csak a leghatékonyabb, az ügyfélkiszolgálás legmagasabb szintjére törekvő márkakereskedések remélhették, hogy sikerrel folytathatják tevékenységüket. A Ford hagyományos piacvezető szerepe a flottapiacon magabiztos alapot teremtett számunkra, ám a kiélezett versenyben az újbóli növekedés csak a szolgáltatások, az ügyfélkezelés színvonalának folyamatos növelésével volt elképzelhető: e tekintetben márkakereskedéseink megállták a helyüket.” – mutat rá Varga Zsombor, a Ford magyarországi PR és kommunikációs igazgatója.

„Mindennek eredményeképp mára a Ford márkakereskedései a leghatékonyabbak a hazai piacon, ami kiváló alapot teremt számunkra pozícióink további megerősítéséhez a magánpiaci vásárlások idei évben tapasztalható élénkülésével.” – teszi hozzá Szamosi Viktor.

Kulcsszavak: autóipar, ford, haszongépjármű, jármű kereskedelem, márkakereskedő, személyautó, Varga Zsombor
 
A sikertörténet folytatódik: a Ford 1,0 literes EcoBoost motorja egyre népszerűbb és egyre takarékosabb A sikertörténet folytatódik: a Ford 1,0 literes EcoBoost motorja egyre népszerűbb és egyre takarékosabb Rendkívüli eredménnyel zárta a hónapot és az első negyedévet a Jeep márka Rendkívüli eredménnyel zárta a hónapot és az első negyedévet a Jeep márka Toyota: Verhetetlen értéktartás a családi autók között Toyota: Verhetetlen értéktartás a családi autók között Évi százezer elektromos autóval számolnak Varsóban 2025-ig Évi százezer elektromos autóval számolnak Varsóban 2025-ig A Ford bejelentette, hogy 2021-ben már nagy sorozatban gyártott önjáró autóval szeretne előállni A Ford bejelentette, hogy 2021-ben már nagy sorozatban gyártott önjáró autóval szeretne előállni
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1