Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Defekttűrő Hankook gumiabroncsokat kap az új Mercedes-Benz C-osztály

Defekttűrő Hankook gumiabroncsokat kap az új Mercedes-Benz C-osztály

2014. július 17.
Hankook gumiabroncsokat választott a Daimler AG a Mercedes Benz C-osztály első gyári felszereléseként. Piaci bevezetésétől kezdve a vadonatúj, csúcstechnológiás limuzint a Ventus S1 evo² prémium abronccsal szerelik fel gyárilag, 17 collos méretben.

Mercedes-Benz C-osztály

A Hankook tovább bővíti első gyári felszerelés (OE) beszállótói partnerkapcsolatát a Daimler AG-vel. A prémium gumiabroncsgyártó a vadonatúj Mercedes-Benz C-osztályt is a többszörösen kitüntetett nagy teljesítményű (UHP) Ventus tipusú abroncsokkal látja el. A középkategóriás C-osztályos limuzin a Mercedes-Benz S- és E-osztály után már a harmadik olyan modell a stuttgarti luxusmárka palettáján, amely Hankook abroncsokkal gurul le a gyártósorról, emellett az első olyan modell, amit gyárilag a Hankook saját fejlesztésű defekttűrő gumiabroncsaival (HRS - Hankook Runflat System) szerelnek fel. Az új Mercedes-Benz C-osztályra jelenleg 225/50 R 17 W méretben szerelik a csúcskategóriás Hankook Ventus S1 evo² abroncsokat, alapkivitelben és defekttűrő változatban is.

– Az új C-osztály az elmúlt egy évben már a harmadik olyan Mercedes-Benz prémium modell, amely a Hankook nagyteljesítményű abroncsain hagyja el a gyártósorokat, ami bizonyítéka állandó magas szintű teljesítőképességünknek a fejlesztés és a gyártás területén egyaránt  – jelentette ki Ho-Youl Pae, a vállalat alelnöke és európai igazgatója. – Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a (magyar dolgozóink által) Rácalmáson gyártott Hankook defekttűrő abroncsaink megfelelnek a Mercedes-Benz igen szigorú elvárásainak mind a biztonság, mind a vezetési dinamika és a kényelem tekintetében.

Mercedes-Benz S-osztály

A Hankook Ventus S1 evo² alapváltozata mellett az abroncsgyártó fejlesztőmérnökei az eredeti gyári felszerelésként először bevetésre kerülő Hankook defekttűrő rendszert (Hankook Runflat System (HRS)) is speciálisan a Mercedes-Benz C-osztály biztonsági és kényelmi jellemzőinek megfelelően dolgozták ki. A Ventus S1 evo² mindkét változatban már a próbafázisban is kiszámítható, megbízható kezelhetőséget, kiemelkedő fékteljesítményt, magas futási stabilitást, alacsony gördülési zajt és jelentősen csökkentett gördülési ellenállást mutatott. Ezt többek között a jelentős súlycsökkenéssel (kisebb rugózatlan tömeg), a Hankook csúcstechnológiás modelljének például az övpántjában alkalmazott, rendkívül könnyű, de szélsőségesen nagy terhelést elviselő acélszálak anyagával érte el, egy olyan technológiával, amilyet a Hankook a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) használt versenyabroncsaiban is alkalmaznak.

A csökkentett hőmérséklet mellett, a keverési idők meghosszabbításával a futófelületen jelentősen emelkedik a korom és gumi molekulák kapcsolódási aránya és térhálókötése. Ennek köszönhetően kisebb a hőfejlődés menet közben, ami szintén pozitívan hat a menetdinamikára, különös tekintettel a gördülési ellenállásra és a kopási jellemzőkre. Emellett egy speciálisan kifejlesztett sztirén-polimer is jelentősen növeli a gumiabroncs tapadási szintjét a kiemelkedő fékezési és vonóerőátviteli teljesítmény érdekében, vizes útfelületen.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, gumiabroncs, hankook, járműipar, mercedes-benz
 
Defekttűrő Hankook gumiabroncsokat kap az új Mercedes-Benz C-osztály Tengeren hajózó üzemekkel elkerülhető az importvám megfizetése Sok a manipulált kilométeróra és a hamis gépjármű-alkatrész Sok a manipulált kilométeróra és a hamis gépjármű-alkatrész Defekttűrő Hankook gumiabroncsokat kap az új Mercedes-Benz C-osztály Ezúttal is rekordnyereség a Fordnál Ismét jó évet zárt a Ford Ismét jó évet zárt a Ford A Goodyear SuperSport abroncsa nyerte a Tyre Reviews gumitesztjét A Goodyear SuperSport abroncsa nyerte a Tyre Reviews gumitesztjét
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1