Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Szárnyal a Mazda Európában

Szárnyal a Mazda Európában

2014. július 21.
A Mazda folytatja szárnyalását az európai autópiacon 2014 első felében, megtartva pozícióját, mint a régió leggyorsabban növekvő gyártója.

Mazda3

A konvenciókkal szembe menő japán márka 23%-kot nőtt az európai személyautó piacon januártól júniusig a tavalyi év hasonló időszakához képest, lekörözve ezzel (egész pontosan 6,2%-kal) a teljes piacot. 92 430 darabos értékesítésével a Mazda 1,3%-os részesedést szerzett, mely 2013-hoz képest egy tizedes növekedés.

Mint az az elmúlt időszakra jellemző volt, a Mazda mindegyik európai piacán kiemelkedő teljesítményt nyújtott. Magyarországon a márka 2014 első 6 hónapjában +83%-ot nőtt, Portugália, Lengyelország és Spanyolország továbbra is rekordszázalékokat ér el (+128%, +75% és +74%). Európa nagyjai sem maradnak le kétszámjegyű növekedésükkel: a sort az Egyesült Királyság vezeti (+27%), őt követi Németország (+22%), Franciaország (+15%) és Olaszország (+11%).

A Mazda új generációs modelljei kivételesen kedveltek – ez most legfőképpen az új Mazda3-ra jellemző. Az első félévben a modell a tavalyi eladási számok hatszorosát produkálta Hollandiában, ötszörösét Svédországban, négyszeresét Magyarországon, háromszorosát Dániában és kétszeresét Spanyolországban. A szemrevaló kompakt darabszámában 50%-os növekedést hoz Németország és Svájc is. A Mazda CX-5 és Mazda6 iránti kereslet is stabilnak mutatkozik a rendelési állomány alapján.

Mazda CX-5

Mindhárom modell a SKYACTIV technológia elemeit használja, melyet ötvöznek a KODO formanyelv vonalaival, ill. a meggyőző teljesítménnyel, ugyanakkor alacsony fogyasztással – és persze eközben a vezetés öröme sem szorul háttérbe. Ez a recept sikeresnek bizonyult Európában és világszerte – s a következő új modellek, mint az új Mazda2, vagy a következő generációs ikonikus MX-5 is erre építenek.

„A régió országai pozitív várakozásokkal néznek az éves eredmény elébe”, mondta Philip Waring, a Mazda Motor Europe értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója. „A növekvő eladási számok nem csak a termékeink sikerét tükrözik, hanem kereskedői hálózatunk erősségét és vitalitását is, amely folyamatos vevői elégedettségünk masszív alapját adja”.

Kulcsszavak: cx-5, európa, gazdaság, jármű kereskedelem, mazda, Mazda2, mazda3, mazda6
 
Bemutatjuk világ legnagyobb példányszámban eladott elektromos járművét Bemutatjuk világ legnagyobb példányszámban eladott elektromos járművét Márciusban a Ford Fiesta volt Európa és hazánk legkelendőbb autója Márciusban a Ford Fiesta volt Európa és hazánk legkelendőbb autója Majdnem harmadával több új személygépkocsi állt forgalomba idén októberben Majdnem harmadával több új személygépkocsi állt forgalomba idén októberben Több, mint 20 millió hibridet értékesített eddig világszerte a Toyota Több, mint 20 millió hibridet értékesített eddig világszerte a Toyota Mi vár rád, magyar autópiac? Mi vár rád, magyar autópiac?
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1