Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák

Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák

2014. szeptember 04.
Kiváló minőségű anyagok és formák fokozzák a minőségérzetet.Kategóriaelső belső helykínálat a hosszabb tengelytávnak köszönhetően. A felszereltségi szintek és opciók a C- és a magasabb szegmensek autóit idézik.

Hyundai i20

Hatalmas belső terével és nagyvonalú alapfelszereltségével (beleértve a B-szegmensben újdonságnak számító technológiákat) az i20 új generációja szofisztikált és fényűző utasteret kínál, amely a fiatalabb vásárlói réteg számára is meggyőzően hat.

Az új i20 generáció alapját adó hosszabb platform tengelytávja 45 mm-rel hosszabb (immár 2570 mm), amelynek köszönhetően a kifinomult megjelenéshez illően nagyobb belső teret kínál. A megnövelt méreteknek és az ergonomikus kialakításnak köszönhetően az új generációs i20 osztályának egyik legtágasabb autója. Az új modell hosszabb, szélesebb és alacsonyabb, nagyobb teret adva a Hyundai formatervezőinek egy valóban ötüléses B-szegmensbeli jármű megalkotására. Az újdonság jelentősen nagyobb belső teret tud felmutatni. Az i20 új generációjában az első és a hátsó lábtér összesen 1892 mm, amely kategóriaelső értéknek számít és megfelel egy C-szegmensbeli, kompakt autó méretének. Az alacsonyabb tetővonal ellenére a megnyúlt alap és az alacsonyabb üléspozíció fokozott méretű belső teret eredményez, lehetővé téve öt felnőtt kényelmes utazását.

Az elődmodellel összehasonlítva az elöl ülők 33 mm-rel nagyobb fejtérnek (1038 mm), 24 mm-rel nagyobb lábtérnek (1098 mm), 6 mm-rel megnövekedett ülésszélességnek (1301 mm) és 15 mm-rel tágasabb válltérnek (1365 mm) örvendhetnek. Az utastér hátsó részén a 978 mm-es fejtér, a 794 mm-es lábtér és a 1350 mm-es válltér lehetővé teszi három felnőtt kényelmes elhelyezését. Elöl a műszerfal megemelésével és a kesztyűtartó, valamint a környező alkatrészek előre mozdításával tovább fokozták a tervezők a lábtér méretét, amely lépést a hosszabb motorháztető tette lehetővé.

Hyundai i20

A csomagtartó méretét ugyancsak növelték, a járművet a szegmens egyik legnagyobb tagjává varázsolva. A csomagtér 10 százalékkal kategóriaelső 326 literre növekedett (korábban 295 liter), felhajtott hátsó ülésekkel. Az okos megoldásnak köszönhetően a hátsó üléspad teljesen síkba dönthető, amelynek köszönhetően a csomagteret 1042 literesre lehet növelni – ideálissá téve a típust fiatalabb családok és nagyobb tárgyakat szállítók számára. A kétszintes csomagtérpadló szükség szerint mozgatható nagyobb tárgyak elhelyezéséhez vagy további tárolóhelyek kialakításához.

A nagyvonalú belső méreteket hangsúlyozandó és nyitott hatású, fényes belső teret létrehozva az új i20 generáció elérhető teljes értékű panoráma napfénytetővel, amely természetes fénnyel tölti meg az utasteret. A panoráma napfénytető a B-szegmensben nem látott módon billenthető és teljesen nyitható is egyben, lehetővé téve a bent ülőknek a bejutó friss levegő mennyiségének precíz beállítását, miközben az árnyékoló szükség szerint megvédheti őket a közvetlen napsugárzástól.

Az elöl ülők a középkonzolon elhelyezett nagyobb pohártartóknak és az ajtókban rendelkezésre álló, 1,5 literes palacknak elnyelésére is képes tárolórekeszeknek örülhetnek. Emellett a középkonzol tárolója zárható, ami nagyban fokozza a biztonságos tárolóhelyek mennyiségét. A hátsó ajtókban egyliteres palackoknak jut hely. A középkonzol fedele puha tapintású szövetborítást kapott, melynek köszönhetően könyöklőként is jó szolgálatot tesz. A vezető és az első utasülésen helyet foglaló a tetőn elhelyezett napszemüvegtartónak is örvendhet.

Hyundai i20

A formatervezési csapat egyik legfőbb célja az volt, hogy az i20 új generációjának minőségérzetét a szegmens legjobbjainak szintjére emelje. A belső teret ennek érdekében átfogó ergonómiai teszteknek vetették alá, hogy könnyű és kellemes használhatóságot szavatoljanak, miközben megtartsák a prémium jellegű minőséget. A műszerfal aszimmetrikus, a lehető legpraktikusabb és leginkább felhasználóbarát kialakítás érdekében öt fokkal a vezető irányába fordul, úgy, hogy ez az utasok számára fel sem tűnik.

A Hyundai mérnökei és formatervezői számos kiváló minőségű és tartósságú anyagot választottak ki, hogy az utastér hosszan tartó kényelmét és jó megjelenését garantálják.

A beltér kulcsfontosságú felületeinek nagy részét magas minőségű Thermal Plastic Olefin (TPO) anyaggal burkolták, beleértve a műszerfalat és az ajtókat. A puha tapintású anyag egyben nagyon tartós is, és még frekventált használat során is megőrzi a prémium megjelenést és érzetet.

“A kormánykereket követően a műszerfal és az ajtó az, amelyet a potenciális vásárló megérint, így mindenek előtt ezeknek kell magas minőségűnek és puhának lenniük,” tette hozzá Christian Löer, a Hyundai Motor Europe termékfejlesztési és árazási vezetője.

Hyundai i20

A Hyundai a kategóriában első ízben szerelte fel a belső teret zongoralakk fekete betétekkel, amely kiegészítve a légbeömlők és a váltókar körüli króm keretet modern és kifinomult belső hangulatot teremt. A zongoralakk és króm betétek a start-stop gomb, az audiorendszer és a központi vezérlők körül tovább futnak. Az új generációs i20 padlólemezét és nagyvonalúan formázott lemezeit könnyűsúlyú, nagy szilárdságú acélból készítik, amely fokozott torziós merevséget szavatol. Ennek eredménye a rugózás fejlődése, a száraz tömeg valamint az általános zaj- és vibrációs szint csökkenése.

A karosszéria 46 %-ban könnyűsúlyú, ultra magas szilárdságú acélból készül, amely kiváló eredmény az előd 16 %-os értékéhez hasonlítva. A B- és C-oszlopok, illetve a csomagtartó nyílása körüli erősítő hurkokkal együtt ez 64 %-kal fokozza a torziós merevséget (23,2 kgf m2/rad értékre). Az új modell teljes egészében olyan technológiákat alkalmaztak a Hyundai mérnökei, amelyek célja a belső tér zaj- és vibrációs szintjének csökkentése. Az A-, B- és C-oszlopok tövénél megerősített hangelnyelő szigetelés távol tartja az út vibrációját az utasoktól, miközben a padlóban elhelyezett nagysűrűségű hangszigetelés tovább csökkenti a zajszintet. A Hyundai az i20 új generációjában továbbfejlesztett, alacsony frekvenciájú ISO PAD szigetelést helyezett el a műszerfal mögött, amely jelentősen mérsékeli az utastérben a motorzajt.

Hyundai i20

A csendesebb belső tér érdekében az új i20 generáció külső tükreit úgy fejlesztették, hogy azok elősegítsék a szabad légáramlást. Továbbá az ajtókeretben elhelyezett belső burkolattal a Hyundai mérnökei szorosabb illeszkedést tettek lehetővé, csökkentve a légáramlás megtörését és ezáltal a szélzajt. Az i20 új generációja megtestesíti a vállalat azon megközelítését, hogy az elvártnál nagyobb értéket közvetítsen, többek között azzal is, hogy számos új technológiát közvetlenül a D-szegmensből tesz elérhetővé a B-szegmensben. Ahogy például a vadonatúj Genesis számos innovációt kínál a szegmensben vásárlóinak, úgy az új generációs i20 is felszerelhető olyan technológiával, amely korábban még nem volt egy B-szegmensbeli autóban elérhető, mint például a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer (LDWS).

Az új i20 generáció konkurensek közül való kiemelkedését további két egyedi kényelem-központú technológia segíti, amelyek elsőként a Hyundai i40-ben mutatkoztak be: az automatikus szélvédő-párátlanítás és a fűthető kormánykerék. A további különlegességek közé tartozik a műszerfalba beépített, hétcolos, műholdas navigációs rendszer az elektromosan behajtható külső tükrök, az első és hátsó parkolóradar és az okostelefon-kapcsolódási integráció, amely kompatibilis a legújabb Apple iPhone és Samsung Galaxy készülékekkel. Az USB és az AUX csatlakozók az alapfelszereltséghez tartoznak és az integrált My Music funkcióval egészíthetők ki, amelynél 1GB-nyi zenét lehet eltárolni és lejátszani.

Az i20 új generációja továbbfejlesztett műszercsoporttal rendelkezik. A 3,5 colos, OLED LCD Supervision műszercsoport nagyfelbontású, kontrasztos kijelzője számos információval látja el a vezetőt. Az új generációs i20 gyártásának törökországi egységesítésével a Hyundai kimondottan az európai igényeknek megfelelő felszereltségi szintek létrehozására tud fókuszálni. Az autó négy jól felszereltségi szintben lesz elérhető Európában


Kulcsszavak: autókiállítás, autószalon, bemutató, galéria, Hyundai, i20, Párizs, új modell
 
Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák Szigorú széndioxid-kibocsátási határértéket határozott meg az új modellekre a Volkswagen és a Greenpeace A BMW Concept M8 Gran Coupé tanulmányautó biztos felgyorsítja a szívverést A BMW Concept M8 Gran Coupé tanulmányautó biztos felgyorsítja a szívverést Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák Az Infiniti 2 literes turbós benzinmotorral egészíti ki a Q50 kínálatot Az új Hyundai i20 - Kategóriaelső helykínálat és a szegmensben soha nem látott technológiák Goodwoodban mutatkozott be az új Focus ST Magyar utakra tervezve - Lada Vesta SW Cross Magyar utakra tervezve - Lada Vesta SW Cross
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1