Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
A legjobb dolgok hármasával érkeznek a Párizsi Autószalonra

A legjobb dolgok hármasával érkeznek a Párizsi Autószalonra

2014. október 02.
A legjobb dolgok hármasával érkeznek, és ez különösen igaz, ha a Mazda forradalmian új modellgenerációjának harmadik tagjáról beszélünk.


Mazda3

Mazda 3


Legyen szó a Sport modellről vagy a négyajtós Sedanról, a Mazda kiemelkedően népszerű alsó-középkategóriás modellje tele van olyan kategóriaelső újdonságokkal, mint az  MZD Connect, amely egyszerű, biztonságos és logikus fedélzeti kapcsolódási megoldást kínál.

A Mazda3 emellett elsőként kapta meg a márka új, harmonikus és visszafogottan ízléses, új generációs belső tér koncepcióját, beleértve az átdolgozott központi HMI kezelőszervet, és a kompakt méretosztályban az elsők között alkalmazott Head Up display-t. A magával ragadó KODO külső formaterv megörökölte a hasonlóan lenyűgöző nagy testvér, a Mazda6 erőteljes kiállását és lendületes, dinamikus vonalvezetését, míg a felszín alatt rejtőző SKYACTIV technológia a modell megjelenéséhez több mint méltó menetdinamikát és teljesítményt kínál. Az olyan, házon belül kifejlesztett fogyasztáscsökkentő technológiák, mint az i-Stop start-stop rendszer vagy az i-ELOOP fékenergia-visszanyerő funkció ugyanakkor élvonalbeli, igen kedvező üzemanyag-fogyasztást és CO2-kibocsátást szavatolnak. Olykor érdemes megkérdőjelezni a bevett szokásokat: erre a Mazda3, a 2014-es Világ Év Autója verseny döntőse az élő példa!

Mazda6

Mazda 6

A felső középkategóriában a magánszemélyek Magyarországon első helyen a Mazda6-ot választják.

A Mazda6 fejlesztése során a vállalat mérnökei azt a célt tűzték ki maguk elé, hogy a modell úgy reagáljon a vezető utasításaira, mintha testének meghosszabbítása volna. Ennek köszönhetően a Mazda6 vezethetősége jóval magasabb árkategóriájú típusokat idéz, beleértve a fedélzeti rendszerek ösztönös kezelhetőségét is. 

Mindehhez a dinamikus, lineáris teljesítmény és a kategóriaelső üzemanyag-fogyasztás semmihez sem fogható kombinációja társul, hála az egyedi, kistömegű SKYACTIV hajtásláncoknak és az i-ELOOP fékenergia visszanyerő rendszerhez hasonló fogyasztáscsökkentő megoldásoknak.  De ha mindezzel nem is vagyunk tisztában, a Mazda6-ra elég rápillantani: már megjelenése is életerőről, dinamizmusról és sokoldalú képességekről tanúskodik. Ami a 2013. évi Világ Év Autója verseny döntősének utasterét illeti, a fejlett ergonómia és a tágas, komfortos környezet együttesen a leghosszabb utazásokat is kellemes időtöltéssé varázsolja, még a hátul ülők számára is – de természetesen mindenekelőtt a vezető számára, aki a kezelőszervek optimális elrendezésének köszönhetően biztonságosan és kényelmesen irányíthatja az autót. Vészhelyzetben a Mazda élvonalbeli i-ACTIVSENSE aktív biztonsági berendezés-családja siet segítségükre.  Mindent egybevéve, a Mazda6 kategóriájának olyan, magával ragadó szereplője, amely megjelenésével azonnal magasabbra emelte a mércét minden versenytársa számára.

Mazda CX-5

Mazda CX-5

A Mazda CX-5 megjelenésével új korszak vette kezdetét a Mazda életében. A modell új generációját vezette be; kompakt szabadidő-autóként mindenből a legjobbat kínálja: élvezetes, biztonságos és környezeti terhelése minimális – mindezt ráadásul igen vonzó köntösbe csomagolva.

A Mazda első kompakt szabadidő-autójához illő módon a CX-5 volt az első olyan Mazda modell, amely teljes egészében alkalmazta a nyomatékosabb, könnyebb, takarékosabb, élvezetesebb és környezetbarátabb járműveket életre hívó, a MX-5 közvetlensége által ihletett SKYACTIV technológiát. Szintén a CX-5 volt az, amely először alkalmazta sorozatgyártásban a KODO – A mozgás lelke formatervezési filozófiát, és ennek kapcsán a Mazda márka új, jellegzetes arculatát.

A tágas és lenyűgözően sokoldalú utastér kényelmes környezetet kínál az utasoknak, akik az (egyébként minden új generációs Mazda modell által elért) ötcsillagos Euro NCAP eredménynek köszönhetően maximális biztonságban tudhatják magukat. A piac rajongással fogadta a CX-5-öst: a kezdeti eladások minden várakozást felülmúltak, a díjakat bezsebelő modell iránti kereslet a mai napig nem lankad. A CX-5 ma, három évvel európai bevezetése után is kompromisszumoktól mentes ajánlatként magaslik ki a piaci kínálatból.

Kulcsszavak: autókiállítás, autószalon, cx-5, mazda, mazda3, mazda6, Párizs
 
Detroitban debütál az Audi Q8 tanulmány Detroitban debütál az Audi Q8 tanulmány A Dacia bejelentette az új 1.3 TCe benzinmotorral szerelt Duster bevezetését A Dacia bejelentette az új 1.3 TCe benzinmotorral szerelt Duster bevezetését A ŠKODA KODIAQ L&K egyedi dizájnelemekkel és csúcsfelszereltséggel mutatkozik be Genfben A ŠKODA KODIAQ L&K egyedi dizájnelemekkel és csúcsfelszereltséggel mutatkozik be Genfben A legjobb dolgok hármasával érkeznek a Párizsi Autószalonra Új Logan MCV a Genfi Autószalonon A legjobb dolgok hármasával érkeznek a Párizsi Autószalonra Mazda CX-5 díjeső
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1