Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete

Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete

2014. október 14.
Csaknem kétszázezer járművet, pontosan 199 799 darabot adott át ügyfeleinek az év kilencedik hónapjában a BMW Group, amely 5,3 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest.

Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete

A vállalat globális eladásai 6,5 százalékkal nőttek az év első három negyedévében, amely összesen 1 529 880 értékesített autót jelent. Az ügyfeleknek átadott BMW i3 modellek száma szeptemberben átlépte a tízezret.

Tovább folytatódott az év kilencedik hónapjában a BMW, MINI és Rolls-Royce modellek összesített értékesítési sikertörténete, a BMW Group eddigi legeredményesebb szeptemberévé emelve e hónapot. A harminc nap alatt közel kétszázezer, pontosan 199 799 autót adott át ügyfeleinek a vállalat, amely 5,3 százalékos növekedés az előző év hasonló időszakához képest (189 664 átadott autó). Eközben a 2014 első három negyedévéből álló összesített időszak a BMW Group eddigi legsikeresebb háromnegyed éve: az 1 529 880 értékesített jármű 6,5 százalékos javulás a 2013 hasonló időszakához viszonyítva.

„Miként az első három negyedév tekintetében, úgy szeptemberben is rekord mennyiségű értékesítést értünk el Európában, Ázsiában és az amerikai kontinensen" - mondta Ian Robertson, a BMW AG igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős tagja. "A BMW i számos mérföldkövet ünnepelhetett ebben a hónapban: az ügyfeleknek átadott BMW i3 modellek száma szeptemberben átlépte a 10 000 darabot, miközben 341 darab BMW i8 kulcsát vehették át a márka ügyfelei.

Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete

Az elmúlt tizenkét hónap során piacra került új modelljeink szintén jó értékesítési mutatókat produkálnak, ahogyan a BMW 2-es Active Tourer sikereiben is biztosak vagyunk. A modell a kategória legdinamikusabb képviselőjeként érkezett meg a szegmensbe, ahol új ügyfelekkel bővíti majd a BMW családját" - tette hozzá Ian Robertson.

Szeptemberben 6,1 százalékkal több BMW-t (167 584 darabot) adtak át a márka ügyfeleinek, mint 2013 kilencedik hónapjában (158 017 darabot). A márka 2014 első három negyedévében elért globális növekedése az 1 319 492 átadott járművel elérte a 9,1 százalékot az előző év hasonló időszakához képest (2013-ban ez a szám 1 209 584 darab volt).

A folyamatos növekedés szinte mindegyik járműkategóriában megfigyelhető. Sikeres volt a BMW 2-es Coupé modellje, a 3-as, 4-es és 5-ös sorozat, valamint a tavaly megújult X5-ös is. A BMW i almárka szeptemberig 10 540 járművet értékesített világszerte, amelyből 10 199 darab i3 és 341 darab i8 modell.

31 871 értékesített MINI-vel a márka 1,8 százalékos növekedést ért el szeptemberben az előző szeptemberhez viszonyítva. „A MINI története eddigi legjobb szeptemberét teljesítette idén, amely jó irány ahhoz, hogy elérje a tavalyi évben értékesített éves darabszámot" - fogalmazott Peter Schwarzenbauer, a BMW AG igazgatótanácsának többek között MINI-, BMW Motorrad- és Rolls-Royce Motor Cars-felelős tagja.

Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete

Európában a BMW és MINI járművek értékesítési mutatói új magasságokat értek el idén szeptemberben: a 99 585 eladott autó 7 százalékos növekedés a tavalyi hasonló időszakhoz viszonyítva. Az év első három negyedévét tekintve 3,4 százalékos az emelkedés az előző év hasonló időszakához képest. Az öreg kontinens szinte összes piacán emelkedést produkált a BMW Group 2014 első kilenc hónapjában.

Magyarországon is kiemelkedően eredményes volt a szeptember, a BMW márka idei legerősebb hónapja 202 db-os értékesítést hozott, ami 46 %-os növekedést jelent tavalyhoz viszonyítva. Az év első 9 hónapjának tükrében 1414 darabbal közel 38%-os növekedést ért el a márka, illetve a MINI modellekkel együtt a január-szeptember időszakban 1519 db-ot értékesítettek itthon. „A márka eladásai kiváló ütemben fejlődnek Magyarországon is, a szeptemberben bemutatott teljesen új 2-es Active Tourer modellünkkel szeretnénk tovább növelni eladásainkat. Az első visszajelzések nagyon pozitívak: a funkcionalitás, az inspiráló formaterv és a BMW klasszikus vezetési élménye együtt jelennek meg a nóvumban, így hiszünk abban, hogy az autó sikeresen győzhet meg számos új magyar ügyfelet is.” - mondta Baudouin Denis a BMW Magyarország ügyvezető igazgatója.
 
Kulcsszavak: autógyár, autóipar, bmw, értékesítés, gazdaság, Mini
 
Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete Rekordévet zárt tavaly a PSA szlovákiai üzeme Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete Számos modelljét frissíti tavasztól a BMW A Vitara és a Swift is kategóriaelső A Vitara és a Swift is kategóriaelső Texasban lesz a Tesla második amerikai autógyára Texasban lesz a Tesla második amerikai autógyára Szeptemberben is folytatódott a BMW Group értékesítési sikertörténete Az új Ford F-150 elhozza a Jenki Kupát
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1