Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

2014. november 19.
Új fényben ragyog a jövőben a ŠKODA márkakereskedői hálózata, felfrissített, modern és vonzó arculat ad majd helyet a ŠKODA egyre bővülő modellpalettájának. A ŠKODA új vállalati arculatának alapjain teljes egészében megújuló megjelenés a ŠKODA 2018-ig szóló növekedési stratégiájának is alapvető eleme. A cseh gyártó 2018-ra éves szinten legalább 1,5 millió járműre kívánja növelni globális értékesítését.

Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

A ŠKODA márka stratégiai megújulásának egyik mérföldköve Magyarországon a budapesti Tétény Autóház megújulása, amely kívül-belül a cseh márka modern, világos, ügyfélbarát arculatváltását jelzi. „Márkakereskedéseinken a sor, hogy megmutassák, az új ŠKODA modellekkel számolni kell, a ŠKODA márka felívelő pályán van, növekedése megállíthatatlan“ - mondta el Dalnoki Balázs márkaigazgató, amikor bemutatta az első megújult ŠKODA szalont, a Tétény Autóház kereskedést.

A ŠKODA márka több mint húszéves töretlen fejlődéséről beszélhetünk Magyarországon, ami idén a modellek és az ezekkel kapcsolatos kommunikáció mellett a márkakereskedések arculatának megújulásával jár együtt. „Nem elég, hogy új, korszerű autókat kínálunk, de megújítjuk azokat a helyeket is, ahol az emberek találkozhatnak újdonságainkkal, megújítjuk szalonjainkat“ - mondta el Dalnoki Balázs a ŠKODA magyarországi márkaigazgatója. Az első a sorban a Tétény Autóház, amely a ŠKODA márka elvárásainak megfelelően kívül-belül megújult. Rebrandingnek nevezzük ezt a változást, olyan ez, mint az autók esetében a ráncfelvarrás, más szóval facelift. 2015. december 31-ig mind a negyven magyarországi kereskedés új arcot ölt, 2018 végéig pedig a belső kialakításuk is megváltozik, a jelenlegi arculatot világos, korszerű, emberközpontú dizájn váltja.

Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

A XXII. kerületi Tétény Autóházat hamar követi az első zöldmezős megújulás, a kecskeméti szalon november végére készül el, de már a XVII. kerületi Derzbach szalon is új köntösben fogadja az ügyfeleket. Dalnoki Balázs márkaigazgató stratégiát említett a változások hátterében.

A Volkswagen-csoport 2018-ban világelső akar lenni az autópiacon, ehhez az kell, hogy a ŠKODA márka a jelenlegi egymillióról addigra 1,5 millióra növelje éves értékesítését. A nehézségekkel küszködő európai piacokon komoly kihívást jelent a fejlődés, ezt a márka az új modellek mellett kommunikációs stratégiával segíti. A márkaigazgató emlékeztetett, hogy két évvel ezelőtt ezt az utat nyitotta a ŠKODA logó finomítása, amely az új formanyelvet elsőként tükröző Citigóval jelent meg az utakon. Jelenleg a Superben kívül már minden modell a megújulás hírnöke, és az új zászlóshajóra sem kell már sokat várni, utódja júliusban érkezik.

Márkakereskedései új arculatával a ŠKODA ismét meggyőzően bizonyítja a márka erejét, a létesítmények teljes megjelenése jóval fiatalosabb és dinamikusabb hatást kelt.

Ennek középpontjában modern stílusú architektúra, a külső homlokzat éjjel és nappal egyaránt jobban látható kommunikációs felületei, valamint az ügyfélbarát értékesítés szolgálatában még vonzóbb belső kialakítás jellemzi majd.

Az arculatfrissítés az új hirdetőoszlopokkal kezdődött, a pilonok ezentúl fehér-zöld színben, letisztult formatervvel, alulról világító LED-ekkel jelzik a kereskedést. Új a homlokzat, fehér és antracit szürke, azaz világos és sötét színek harmóniája jelzi az új idők hangulatát, amelyben elmaradhatatlan szerephez jut a zöld homlokzati csík, a ŠKODA alapszínével. Ilyen színű a bejárati modul, amely a harmadik kötelező jellemzője az arculatváltásnak. Ennél is látványosabb a külső nagy kommunikációs fal, amely 15-20 négyzetméteren hirdeti a cseh márka aktuális üzenetét.

Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

Jövő év végéig tehát ez a négy elem: pilon, homlokzat, bejárati modul és kommunikációs fal minden ŠKODA márkakereskedés dísze lesz.

A belső átalakítás hosszabb, költségesebb és komplexebb feladat, ezért a márka több időt adott kereskedőinek a megvalósítására. A Tétény Autóház elsőként tette meg ezt a lépést, így a betérő érdeklődők nemcsak a külsőben, hanem a belső változásokban is gyönyörködhetnek. Nem túlzás ezt állítani, hisz kellemes, eredeti, modern, világos és barátságos környezetet alakítottak ki. Olasz a padlóburkolat, korszerűek a bútorok, kényelmesek a fotelek, ragyognak az autók, minden minőségi benyomást kelt.

Az ügyfelek két várósarkot is birtokba vehetnek, az egyikben egy tanácsadó szakértő segítségével 3D-s képernyőn testreszabhatják álmaik ŠKODA modelljét. De ha éppen szervizre várnak, akkor is kellemesen tölthetik el az idejüket, az ingyen kávé és a nagysebességű wifi természetes. Közben aktuális ajánlatokat böngészhetnek és megismerkedhetnek a márka tartozékaival is. A ŠKODA Human Touch elnevezésű programját is megvalósítja ez az enteriőr, amelyben kifejezésre jut, hogy a márka szeretne minél közelebb kerülni emberileg az ügyfeleihez.

A megújulásnak egyik része láthatatlan, a szerviz folyamatosan naprakész a Volkswagen-csoport legfrissebb vívmányaival. Alig mutatták be például a Mirror Link kommunikációs egységet a Volkswagen Passatban, máris elérhető az év végén a kereskedésekbe érkező Fabiában is. A szervizek természetesen már az ilyen modern eszközök kezelésére is készen állnak.

Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok

Az idei évet Dalnoki Balázs az egyik legjobbnak nevezte, aki 2014-ben 8500 ŠKODA értékesítésével számol és azzal, hogy a ŠKODA az első háromban végez 12 százalékos piaci részesedéssel. 2015-tel kapcsolatban még optimistábba a márkavezető, az értékesítők megcélozzák a tízezres darabszámot. Megtehetik, hisz az év első felét az új Fabia, az év második felét pedig az új Superb aranyozza be.

„Az átalakítás próbára tette az értékesítőket és az ügyfeleket egyaránt. Volt olyan vásárló, aki aggódott amiatt, hogy bezárunk, de megnyugodott, amikor látta, hogy a márkakereskedés nem vész el, csak átalakul. Az első benyomások kedvezőek, szépnek, jónak tartják az új szalont, és ami a legfontosabb, emberközpontúnak. Voltak nehéz periódusok az életünkben, de a bankunk, a gyárunk és az importőrünk támogatásával átvészeltük ezeket“ - mondta el Szabó György a Tétény Autóház vezetője. „Jól reagáltunk a válságra“ - tette hozzá Dalnoki Balázs – „56 kereskedésünkből 40 ma is működik, amihez kellett az importőr segítsége. Nemcsak erkölcsi és szakmai, hanem anyagi támogatása is.“

„Szükség volt rá ahhoz, hogy megerősödjünk, és így van fedezet a mostani átalakításra, ami nettó 22-23 millió forintunkba került. Kellettek az anyagiak és kellett egy pozitív jövőkép. Szerencsére mindkettőnek a birtokában vagyunk“ - mondta el a kereskedés tulajdonosa. Szabó György 1991 óta kisiparosként árul autókat, 1992-ben alapító kereskedőként vett részt a ŠKODA modelleket importáló Autó Hungária létrejöttében. A 10-15 tagból álló hálózat 1994-ben integrálódott a Porsche Hungaria importőrhoz. A Tétény Autóház vezetője pályafutása során munkatársaival idáig több, mint 3500 ŠKODA modellt értékesített, a 2006-os csúcsévben 258-at, idei tervét már november közepén teljesítette, várhatóan 85-90 ŠKODA kerül új tulajdonosához.

Kulcsszavak: autószalon, értékesítés, jármű kereskedelem, skoda
 
Rekord használt autó import mellett nőtt a gépkocsi átírások száma 2015-ben Rekord használt autó import mellett nőtt a gépkocsi átírások száma 2015-ben Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok A Mazdánál rekordnövekedés az első negyedévben Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok Rekordot döntött a Volkswagen nyeresége Új arculatot kapnak a ŠKODA szalonok Dacia, Európa legfiatalabb modellválasztéka Funkcionalitás a legszebb formában: az új Škoda KODIAQ Funkcionalitás a legszebb formában: az új Škoda KODIAQ
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1