Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Tökéletes túrapartner - Kawasaki Z1000SX

Tökéletes túrapartner - Kawasaki Z1000SX

2014. november 07.
A Kawasaki Z1000SX erre az évre jelentős változáson esett át. A külsejét az oldalra szerelhető dobozok, új kipufogó, műszakilag néhány elektromos kapcsoló módosult az előd típushoz képest.

Kawasaki Z1000SX

A Kawasaki Z100SX igen sok új frissítést kapott a 2014-es évben. Külsőre a legfeltűnőbb a színben a motorhoz idomuló oldal dobozok, amik a gyújtáskulccsal nyithatók, és szerelhetők le.

 Kipufogórendszer is módosításon ment át, ami nem csak a látványt szolgálja, hanem hanghatásban is egy teljesen új élményt nyújt. Megkapta a motor a KTRC, vagyis Kawasaki Traction Control rendszert, ami három előre programozott beállítást tesz lehetővé. Bal oldali markolatnál elhelyezett gombbal tudunk a három állás közül választani. 1-es fokozatban igen sokat enged a rendszer, egész sokáig hagyja kipörögni a kereket, 2-es fokozatban már hamarabb beavatkozik, míg a 3-as fokozatban teljesen az elektronikára bízhatjuk magunkat, még akár vizes körülmények között is. Szélsőséges időjárási körülmények között még egy beállítás tudja könnyíteni az életünk, a motor teljesítményét is két állásban tudjuk szabályozni. F, vagyis full állásban a 1043 köbcentis blokk teljes 142 lóerejét kihasználhatjuk, míg az L, low állásban a motor erejének 75-80%-a áll rendelkezésünkre.

Az újításoknak köszönhetően a teljesítmény is növekedett, így már 111 Nm-es nyomaték leadására képes a paripa. Az első futóművön is módosítottak, a 41mm-es, nyomó és húzó csillapítással és rugó előfeszítéssel szerelt villa sportosabb beállításokra is alkalmas, de az utcai motorozást is élvezetesebbé teheti. Minden útviszonyhoz tökéletes beállítást találhatunk rajta. A hátsó lengéscsillapítót vízszintesen építették be, hogy a lengéscsillapítás egységei minél inkább a motor tömegközéppontjába kerüljenek.
Kawasaki Z1000SX

Szuper sport stílusú felniket szereltek az SX-re, ami a nevéből is utal rá, hogy sportosabb megjelenésű, de ami fontosabb, ezzel csökkentették a rugózatlan tömeget. Hosszan lehetne még sorolni az újdonságokat, de térjünk végre a motorozásra. Nyeregbe pattanva azonnal kényelmesen érezheti a pilóta magát, kényelmes az üléspozíció, nem kell túlzottan előre hajolni, nem fárad el hosszabb távon sem az ember csuklója. Szélvédelemről egy kisebb plexi gondoskodik, ami három állásban állítható. Legfelső állásban igen nagy szélvédelmet nyújt, ha a fejről teljesen nem is tereli el a szelet, a mellkasról teljesen leveszi a terhelést.

Menet közben a műszerfalon fel-felvillan egy ECO felirat, ami a gazdaságos motorozásban segédkezik a motorosnak. Folyamatosan figyeli a rendszer az üzemanyag fogyasztást, és amikor a fogyasztás alacsony, felvillan a felirat. Ha nem bámuljuk folyamatosan a kijelzőt, akkor is könnyedén 5 literes fogyasztás környékén tudjuk tartani a motort, ami nem rossz egy majdnem, hogy sport motortól. 19 literes a tank kapacitása, ami ezzel a fogyasztással, akár 400 km megtételére is alkalmassá teszi a gépet. Akár túrázni is útra kelhetünk, főleg ha még azt is figyelembe vesszük, hogy a dobozok 56 liternyi tároló helyet kínálnak, amit még egy 47 literes hátsó dobozzal is növelhetünk.

Kawasaki Z1000SX

Kulcsszavak: Kawasaki, motorkerékpár, teszt, Z1000SX
 
Ékszerdoboz - Opel Adam Rocks Air 1.0 Ékszerdoboz - Opel Adam Rocks Air 1.0 Tökéletes túrapartner - Kawasaki Z1000SX Gyémánt a latyakban - Mitsubishi L200 2.5 DI-D Szavazz a magyar vasra! Szavazz a magyar vasra! Tökéletes túrapartner - Kawasaki Z1000SX Az Almera utódja - Nissan Pulsar 1.2 DIG-T A kezdő motoros is megszereti - Kawasaki Vulcan S A kezdő motoros is megszereti - Kawasaki Vulcan S
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1