Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1
Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic

Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic

2014. december 04.
Az A3 lépcsőshátú modellje az egyik legújabb termék az Audi palettáján. A Győrben gyártott 1,4 literes 140 lóerős típust próbáltuk ki a közelmúltban.

Audi A3

Audi A3Az Audi legkisebb lépcsőshátú változata az A3-as Győrben készül. Kívülről akár egy A4-nek is nézhetnénk, pedig csak a B-oszlop mögötti részt tervezték át. Ennek tudható be, hogy a tengelytáv majdnem 15 centiméterrel hosszabb, 1 centiméterrel szélesebb, és 1 centiméterrel alacsonyabb karosszériát sikerült építeni.

A beszállásnál vesszük észre először, hogy kompakt limuzinba ülünk be. A hátsó üléssornak kifejezetten szűk a fej és lábtere a kardán alagút miatt inkább négy személynek ajánlanám az autót. A belső tér igazi prémium minőség, gesztenyebarna bőr ülések, króm betétek, halkan előbúvó vékony 7 colos kijelző, a menüje kicsit szokatlan az óramutató járásával ellentétes. A kezelő szervek jól átláthatóak, kézre állnak a kijelzők kiválóak.

A csomagtartó mérete 425 liter a kategóriának bőven megfelel,de a kihasználhatósága erősen korlátozott a kicsi rakodónyílás és a kerékdobok miatt. Viszont a csomagtér is kárpitozva van. A csomagtér zsanérjait úgy alakították ki, hogy azok a csomagtartó tető lecsukásakor nem okoznak sérülést a csomagokban. Kívülről sportosan elegáns, elölről markáns, LED fényszórós, hátul a kis spoiler és a dupla kipufogó adja a sportos vagány hatást.

Audi A3

Audi A3Az általunk kipróbált 1.4 literes 140 lóerős turbómotor könnyedén mozgatja az alig 11 ezredmásodperc alatt kapcsoló S-tronic válton keresztül a közel 1300 kg-s karosszériát. Ennek a motornak az érdekessége, hogy egy speciális henger lekapcsoló rendszer van beépítve (felárért). Alacsony terhelés esetén az elektronika 2 hengert leállít úgy, hogy sem a szelepek, sem a gyújtás nem dolgozik, és üzemanyag ellátás is csak a másik két hengeren van.  A karosszéria, egy speciális szilárdságú acélból készül, a motorháztető alumíniumból, valamint a motor alig haladja meg a 100 kg összsúlyt.

Az A 3-as futóműve hagyományos Audi minőséget képvisel, azaz elöl McPherson rendszerű, hátul már multi link felfüggesztés biztosítja a tökéletes kormányzás érzetét. Extra felárért szinte mindent lehet rendelni amit az AUDI kínál a teljesség igénye nélkül. Mint például az adaptív tempomat, aktív sávtartó, sport futómű, quatro összkerékhajtás.

A fogyasztást jelentősen befolyásolja a Start-stop rendszer, melynek köszönhetően zsúfolt városi közlekedés esetén szinte kevesebb üzemanyagot fogyaszt, mint tempós autópályás haladás esetében. A tesztút alatt az átlagos fogyasztás 6,4 liter benzin volt vegyes használatban. A gyorsulása 8,4 sec 100 km-re a végsebessége közel 220 km/óra.

Az Audi a márka szerelmeseinek lehetőséget adott a választásra a kompakt kategóriában ezzel az autóval.

Audi A3

Kulcsszavak: a3, audi, bemutató, teszt
 
Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic Irányjelző Közlekedési Magazin 2014 augusztusi ajánló Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic Kompakt külső tágas belsővel - Citroen C4 Picasso Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic 500L Beats Edition - További tagokkal bővül az 500-as család Kompakt limuzin Győrből - Audi A3 Limousine 1.4 TFSI COD S Tronic Vadonatúj generációjú motort mutatott be a DAF Trucks Új gépkocsikat kapott a Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság Új gépkocsikat kapott a Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság
 

Találatok száma: 1 Megjelenítve: 1 - 1
1