Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9791 - 9800
Óriási siker a vírusmarketing a Volvo Trucksnál

Óriási siker a vírusmarketing a Volvo Trucksnál

2013. december 13.
Legújabb reklámfilmjével, a „The Epic Split” című alkotásával a Volvo Trucks bebizonyította, hogy jól működhet, ha a hagyományostól eltérő megoldásokat alkalmaznak az üzleti szférát célzó marketingben.
Részletek



Óriási siker a vírusmarketing a Volvo TrucksnálA videó az egész világon elterjedt, és már az első négy hét után minden idők legnézettebb autóipari reklámfilmje volt a Youtube-on.

Amióta november 14-én a Youtube-on útjára indult a "The Epic Split", már több mint 59 milliószor nézték meg a reklámfilmet. A videó a közösségi csatornákon, valamint a hírportálokon keresztül terjed, már több ezer online, illetve offline párbeszéd tárgya volt, és önmagában is jelenséggé vált, számos utánzatot, paródiát inspirálva hírességektől és másoktól egyaránt.

„A film szó szerint elsöprő reakciót váltott ki. Természetesen számítottunk a sikerére, de nem gondoltuk volna, hogy ilyen mértékű lesz, illetve ilyen gyorsan jön. Elvégre a „The Epic Split" egy teherautó-reklám." - mondta Per Nilsson, a Volvo Trucks márka PR-igazgatója.

A siker számokban

A „The Epic Split" nem csupán minden idők legnézettebb autóipari reklámfilmjévé vált a Youtube-on. Az első négy hét reakciója számokban is összegezhető.

A „The Epic Split" film és ennek története:
-több mint hatmilliószor osztották meg a közösségi hálózatokon
-több mint tízmillió találat a Google.com oldalon
-világszerte széles körű megjelenést kapott a médiában: eddig mintegy húszezer online cikk született a reklámfilmről
-becsült médiaértéke hetven millió euró

Óriási siker a vírusmarketing a Volvo TrucksnálTöbbet ésszel, mint költséggel

A Volvo Trucks 2012 ősze óta hat látványos filmet készített el az ugyanezen időszak alatt bevezetett öt új tehergépkocsi újításainak bemutatására. A „The Epic Split", a Volvo Dinamikus Kormányzás pontosságának és menetstabilitásának kihangsúlyozására szolgáló kisfilm mind közül a legsikeresebb.
„A nagyszámú elérés főként a közösség aktivitásának eredménye. Nem tudunk többet költeni a versenytársainknál. Ezért inkább okosabb ötletekkel kell kirukkolnunk. Kommunikációs stratégiánkra is igaz ez." - mondta Per Nilsson.

Egy üzleti szférának szóló termék magánvásárlóknak szóló marketinggel

Maga a kommunikációs stratégia is annak a nagy változásnak a része, amely során a Volvo Trucks szélesebb közönséget szólít meg a termékeivel. Leegyszerűsítve ez nem más, mint B2B termékek B2C marketingje.

„Marketingstratégiánk azon a felismerésen alapul, hogy az üzleti szférában is személyek hozzák a döntéseket. A mai tehergépkocsik csúcstechnikát alkalmazó gépek, amelyeket úgy fejlesztenek ki, hogy megkönnyítsék a gépkocsivezetők munkáját, óvják a gépkocsivezetőt, a rakományt és a környezetet, valamint annyira nyereségesek legyenek, amennyire csak lehet. De a gépkocsivezetők és a fuvarozók döntéseit nem csak az ilyen tényezők befolyásolják, hanem az általuk használt teherautó imidzse is." - mondta Per Nilsson.

Óriási siker a vírusmarketing a Volvo TrucksnálKöltséghatékony

Azok a marketinganyagok, amelyek mindenkire hatással vannak, több tehergépkocsi-vezetőhöz és fuvarozóhoz jutnak el, vallja a Volvo Trucks. És ez így is van.

„Saját ügyfeleink reagálnak ezekre a filmekre. De ennél többről van szó - a teherautóinkat használó fuvarozók is visszajelzéseket kapnak ezekről a filmekről az ő ügyfeleiktől, vagyis a megbízóiktól." - mondta Per Nilsson.

„Az a célunk, hogy a film által elért aktivitás felkeltse a figyelmet és az igényt a teherautóink iránt. Egy viszonylag kis médiaberuházással óriási visszhangot keltettünk. Bebizonyosodott tehát, hogy a stratégiánk egy nagyon ügyes és költséghatékony kommunikációs módszer a média új területének kiaknázásával." - mondta Per Nilsson.

Kulcsszavak: kamion, kampány, reklám, volvo trucks
 
Az „Érchegy” költöztetése Scaniával Az „Érchegy” költöztetése Scaniával Óriási siker a vírusmarketing a Volvo Trucksnál A DAF bemutatja a különösen csendes CF elosztó tehergépkocsit A Volvo Trucks továbbfejlesztett hajtáslánca javítja a teljesítményt és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást A Volvo Trucks továbbfejlesztett hajtáslánca javítja a teljesítményt és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást Bemutatjuk a Toyota környezetbarát kamionját Bemutatjuk a Toyota környezetbarát kamionját Óriási siker a vírusmarketing a Volvo Trucksnál Optifuel Challenge 2014
 
Gyémántos dinoszaurusz

Gyémántos dinoszaurusz

2013. december 13.
Korábban a Tokiói Autószalon kapcsán már bemutattuk az egyik gyémántos koncepciót. Most itt van a másik villanyos szörnyeteg a PHEV GC.
Részletek

Mitsubishi PHEV GCKorábban a Tokiói Autószalon kapcsán már bemutattuk az egyik gyémántos koncepciót. Most itt van a másik villanyos szörnyeteg a PHEV GC.

A japán gyártó a Mitsubishi Pajero utódjának szánja a PHEV GC (Grand Cruiser). A Plug-in hibrid hajtású giga terepes motorterében egy V6-os 340 lóerős motort képzeltek el, ezt kombinálnák majd az elektromos meghajtással. Belül pazar a térézet és minden információ animáltan jelenik meg a műszerfalon.

A legkorábban 2015-ben kerülhet sorozatgyártásba, de ha ez be is következik, akkor is dízel motorral, tette közé elképzelését a gyártó. De a saját elmondásuk alapján még van mit csiszolni a PHEV GC-n, különös tekintettel az autó farrészére, ami valljuk be nem egy könnyen emészthető befejezés.

Mitsubishi PHEV GC

















Mitsubishi PHEV GC
Kulcsszavak: autóipar, autószalon, elektromos, elektromos autó, Mitsubishi, PHEV GC Concept, Tokió, villanyautó, zöld
 
Gyémántos dinoszaurusz SEAT Ibiza Cupster a Wörthersee-i találkozón Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Toyota: Verhetetlen értéktartás a családi autók között Toyota: Verhetetlen értéktartás a családi autók között Öt tévhit az elektromos autózásról Öt tévhit az elektromos autózásról Gyémántos dinoszaurusz Mexikóban épít új gyárat a BMW
 
Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól

Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól

2013. december 13.
A francia gyártó 2015-ben egy újabb különleges modellt dob piacra, melyről egyelőre nem sokat tudhatunk, de annyi bizonyos, hogy egy konnektorról tölthető hibridről van szó.
Részletek

Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tólA Renault aktívnak számít az elektromos autók piacán, miközben a háttérben újabb és újabb modelleken dolgozik. A franciák most úgy döntöttek, hogy a hibridek piacát is megcélozzák és a következő esztendőben egy konnektorról tölthető verziót is bemutatnak – írja a tisztajövö.hu.

Egyelőre nem ismerjük a „titokzatos” modell pontos technikai paramétereit, de annyi bizonyos, hogy az autó a Clio méreteit kapja meg. Remi Bastien, a Renault kutatásokért felelős részlegének vezetője a hivatalos nyilatkozatában elmondta, valóban dolgoznak egy benzines egységgel felszerelt konnektorról tölthető hibriden, aminek az átlagfogyasztása 2 liter lehet 100 kilométeren.

Az eredeti tervek szerint az új Renault a következő év márciusában megrendezésre kerülő Genfi Autószalonon mutatkozik majd be. Ez a bizonyos modell természetesen nem lesz végleges, de tükrözni fogja a sorozatgyártású verzió formáit, így az autó szinte biztosan elérhető lesz a nagyközönség számára.

A Renault azonban a fő hangsúlyt az elektromos autóhálózatának fejlesztésére fekteti, így az új technológiáknak köszönhetően a Zoe névre hallgató típus 2020-ra egy feltöltés mellett több mint 400 kilométert tehet meg. Ez jelenleg körülbelül 200 kilométeres hatótávolságot jelent.

Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, elektromos autó, fejlesztés, hibrid, renault, ZOE
 
Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól A Nissan LEAF belevág a taxizásba Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól 75 éves a fényvisszavető tábla Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól Rekord hónapok a Ssangyongnál Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét Érkezik a konnektoros hibrid a Renault-tól A metánüzemű TwinAir Turbo erőforrás nyerte el a „2013. legjobb zöld motorja” címet
 
Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piacon

Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piacon

2013. december 13.
A magyarországi autópiac már az ötödik gyenge éven van túl, és bár az idén mutatkoztak az élénkülés apró jelei, még 2014-ben is csak óvatos optimizmus indokolt - értékelte az újautó-piac helyzetét Eppel János, a legnagyobb piaci részesedésű importőr cég, a Volkswagen konszern márkáit értékesítő Porsche Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója csütörtökön Budapesten.
Részletek

Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piaconAz Audi, a Skoda, a SEAT és a Volkswagen márka, valamint a VW haszonjárművek magyarországi importőre idén is tartja több mint húszszázalékos - a személyautóknál harmincszázalékos - piaci részesedését, az év végéig várhatóan eladott mintegy 20 500 (november végéig 19 133 darab) járművel.

Az ügyvezető tájékoztatása szerint összesen mintegy 2000-rel több autót adnak el, valamennyi márkájuk növelni tudta eladásait tavalyhoz képest. A Skoda és a VW őrzi helyét a márkák népszerűségi listájának élén, váltakozva az első négy között szerepel évek óta, az Audi pedig a prémiumszegmensben piacvezető Magyarországon.

Eppel János emlékeztetett arra, hogy a magyar piacot továbbra is a flottavásárlás tartja mozgásban, a vevők 75-80 százaléka cég. A privát ügyfelek érdeklődése ugyanakkor az idén élénkült kissé, amelynek alapja az, hogy több tízezer potenciális vevő halogatja a vásárlást az elmúlt évek óta, kivárnak a bizonytalan gazdasági környezet miatt. A piaci felmérések szerint ezek a vevők óvatosak, de előbb-utóbb meg fognak jelenni a kereskedésekben, különösen, ha újra javulnak a finanszírozási lehetőségek.

Az ügyvezető igazgató jelezte, hogy 2013-ban javuló jogszabályi környezet segítette az autópiac éledését, ilyen lépés volt például a cégszerű használatnál a javítások áfájának részbeni visszaigényelhetősége, valamint hogy a cégautóadót a használó fizeti, így levonható. Eppel János esélyt lát a privát vásárlások növekedésére a kedvező hitelkonstrukciók feléledésével is.

Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piaconBecslése szerint a pozitív jelek mellett is legalább három év kell ahhoz, hogy a magyarországi autópiac jó ütemben induljon felfelé az idei mintegy 62 ezer darabról, bár arra nem lát esélyt, hogy akár csak a 2008-ben elért 158 ezer darabos szintre visszaálljon az értékesítés.

Eppel János az MTI-nek elmondta: a Porsche Hungaria cégcsoport számára 2013 stabil év volt. A cég továbbra is jelentős regionális logisztikai szerepet tölt be értékesítőként és az alkatrészellátásban is. A cégcsoport összárbevétele az idén mintegy 260 milliárd forint.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, autókereskedés, jármű kereskedelem, Porsche Hungaria, seat, skoda, volkswagen
 
Jaguar Land Rover: tízmilliárdos beruházások maradhatnak el kereskedelmi megállapodás nélkül Jaguar Land Rover: tízmilliárdos beruházások maradhatnak el kereskedelmi megállapodás nélkül Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piacon A C4 Picasso vezeti az egyterűek piacát A SEAT MÓ beindítja motorkerékpár megosztó szolgáltatását Barcelonában A SEAT MÓ beindítja motorkerékpár megosztó szolgáltatását Barcelonában Porsche Hungaria: az élénkülés apró jelei az újautó-piacon Hyundai világpremier a 2013-as Detroit-i Autószalonon A General Motors 1,8 milliárd dolláros beruházást hajt végre az Egyesült Államokban A General Motors 1,8 milliárd dolláros beruházást hajt végre az Egyesült Államokban
 
A Fiat Tychy gyára elnyerte a „Világszínvonalú Gyártás” arany fokozatát

A Fiat Tychy gyára elnyerte a „Világszínvonalú Gyártás” arany fokozatát

2013. december 12.
A Fiat vállalatcsoport lengyelországi üzeme a World Class Manufacturing (WCM, világszínvonalú gyártás) arany szintjére lépett.
Részletek

Lancia YpsilonA WCM a világon az egyik legszigorúbb szabványgyűjteményt jelenti a gyártóüzemek és- folyamatok integrált menedzsmentje területén, amely többek között a biztonságot, a környezetvédelmet, a karbantartást, a logisztikát, valamint a minőséget szabályozza.

Az évek során több jelentős befektetést hajtottak végre a tychyi üzemben, amely 1975-ben kezdett működni. A létesítmény mára a világ egyik legfejlettebb autóipari üzemévé nőtte ki magát. Jelenleg Fiat 500, Abarth 500, Lancia Ypsilon és Ford Ka modelleket állít elő. A szintén Lengyelországban található Bielsko-Bialai gyár, ahol az 1,3 literes MultiJet dízel és a 0,9 literes TwinAir benzinmotorok készülnek, tavaly szerezte meg ugyanezt a fokozatot.

A világ számos vezető gyártója bevezette már a WCM szabványgyűjteményét. Az eljárás kiterjed a gyártási folyamatok valamennyi területére: a biztonságra, a minőségi és fenntartási rendszerekre, valamint a logisztikai és a munkahelyi ergonómia optimalizálására is. Okleveles auditorok értékelik ki rendszeres időközönként az elért eredményeket, és 0-tól 100-ig terjedő skálán osztályozzák az üzemeket. A minősítési folyamat során háromféle közbenső fokozat szerezhető - bronz, ezüst, arany – a végső világszínvonalú gyártás szint elérése előtt.

Fiat 5002006 óta majdnem minden Fiat-üzem csatlakozott a WCM-programhoz. Közülük összesen 58-at legalább egyszer díjazott a WCM Szövetség, amely ékesen bizonyítja, hogy a vállalatcsoport ipari tevékenységei folyamatosan javulnak és egyre versenyképesebbekké válnak.

A törökországi Bursában működő Tofas üzem mindössze néhány héttel ezelőtt kapott díjat, a Fiat Csoport olaszországi Pomigliano d’Arcoban található gyára pedig júniusban szerzett WCM arany fokozatot.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, fiat, fiat 500, lancia, lengyelország, TwinAir, Ypsilon
 
A Fiat Tychy gyára elnyerte a „Világszínvonalú Gyártás” arany fokozatát Megugrottak az autóeladások Kínában Szerény kombiból kultikus terepjáró, egymillióért Szerény kombiból kultikus terepjáró, egymillióért Leépít a BMW Leépít a BMW Eldördült a startpisztoly: a Škoda új zászlóshajója legördült a gyártósorról a kvasiny-i üzemben Eldördült a startpisztoly: a Škoda új zászlóshajója legördült a gyártósorról a kvasiny-i üzemben A Fiat Tychy gyára elnyerte a „Világszínvonalú Gyártás” arany fokozatát Ki akarják üldözni a Teslát Kínából
 
Miért érkezett fordulóponthoz az e-mobilitás szektor?

Miért érkezett fordulóponthoz az e-mobilitás szektor?

2013. december 12.
Jelenleg az átmenet időszakában vagyunk, amikor az akkumulátorok ára évente 20-30%-kal csökken, amely elképesztő hatást gyakorol a gépjárműiparra.
Részletek

ABBA gépjárműipar körülbelül egy évszázaddal ezelőtt elektromos járművek gyártásával indult. Még az olyan neves autógyártók is, mint például a Porsche, kezdetben tisztán elektromos járműveket gyártottak. Az ezt követő száz évig tartó, technológiai visszalépésként jellemezhető időszak során több milliárd tonna fosszilis üzemanyagot égettünk el, azonban az elektromos járművek használatához köthető tiszta korszak visszatérőben van.

Ez egy egyszerű tényezőre vezethető vissza: az akkumulátoroknak napjainkban már elfogadható az ára. Ahogy a televíziógyártó-ipart fenekestül felforgatta a síkképernyős televíziók ´90-es években bekövetkezett áresése, és egy évtizeddel később a napenergia-iparban hasonlóképp forradalmi változást hozott a panelek árának zuhanása, most az e-mobilitás is átmeneti időszakban van - az akkumulátorok ára 20-30%-kal csökken évente, ami elképesztő hatást gyakorol a gépjárműiparra.

Az elektromos járművek fő költségtényezője az akkumulátorok ára. A Volkswagen múlt évben tett kijelentése szerint három éven belül olcsóbban lehet majd előállítani egy 100%-ban elektromos járművet, mint egy belső égésű motorral ellátott autót.

Három évvel ezelőtt még kihívást jelentett olyan elektromos járművet megfizethető áron előállítani, amely egy feltöltéssel 300 km-t tud megtenni. Láthattuk, hogy mi történt a Tesla Motors részvényeinek árfolyamával az egyetlen egy feltöltéssel 300 km-t megtenni képes Tesla-S sikeres bevezetését követően, amiből Kaliforniában jelenleg már többet adnak el, mint Porschéből és Audiból.

TeslaKínában további piaci motivációnak számít a nagyvárosok légszennyezettsége. A nagyvárosokat teljesen beborítja a szmog – emiatt a kínai kormány úgy döntött, hogy mielőbb áttér az e-mobilitásra, és e cél elérése érdekében jelentős összegeket fektet be. Ennek eredményeképpen számos új cég jön létre elektromos motorkerékpárok, - autók, - buszok és akkumulátorok gyártására.

A jelentős távolságot megtenni képes, megfizethető elektromos járművek megjelenésével párhuzamosan, arányosan nőnek a kihívások a töltő-infrastruktúra tekintetében. A töltés gyorsaságát fokozni kell az otthonokban és a nyilvános töltőállomásokon egyaránt. Az e-mobilitás szektor az elmúlt öt évben három globális gyorstöltő szabvány alkalmazása mellett döntött. Európa és az USA a "Combo" szabványt, Kína a "GB/T" szabványt, Japán pedig a "Chademo" szabványt választotta. Ezeket a szabványokat a kormányok és a gépjármű-piac szereplői között öt éven át zajló éles politikai és stratégiai viták eredményeképpen választották ki, de mára lenyugodtak a kedélyek, és a piacok új lendületet vehetnek.

Az ABB a Terra 53 típusú gyorstöltő-állomások telepítésével segíti a piac fejlődését annak jelenlegi kritikus szakaszában – a Terra 53 a világ első olyan töltőállomása, amely valamennyi gyorstöltő szabvány használatát lehetővé teszi. A multi-standard kivitelnek és annak a közeljövőben megvalósuló lehetőségnek köszönhetően, hogy a töltőállomások képesek lesznek még gyorsabban tölteni, a Terra 53 ideális megoldás az autópályák mellett, a városközpontokban, az üzemanyagtöltő-állomásokon, a gépjárműflotta-üzemeltetetők és az olyan infrastruktúra-befektetők számára, akik fantáziát látnak a növekvő elektromosjármű-töltő piacban.

ABBAz ABB ezen kívül jelenleg vezet be a piacra egy otthoni DC gyorstöltőt, amellyel a nagykapacitású akkumulátorokkal rendelkező autókat egy éjszaka alatt fel lehet tölteni, ami egyébként egy vagy két hétvégét venne igénybe, ha azokat a normál otthoni csatlakozóról töltenék fel – változnak az idők.

Hollandiában például a múlt nyáron tett bejelentés szerint az ottani országos hálózat kiépítésének köszönhetően az ország 16,7 millió lakosa számára 50 kilométeren belül elérhető lesz egy gyorstöltő állomás. Hogy kellő megvilágításba helyezzük ezt a dolgot: a kínai Shenzhenben (Sencsenben) 16,7 millió ember él, és akkor még csak egyetlen egy kínai városról beszélünk.

Az autóiparnak váltania kell, mégpedig gyorsan. Az akkumulátorok a gépjárműipart ugyanúgy fenekestül felforgatják majd, mint ahogy a síkképernyők a televíziógyártó-ipart és a PV panelek a napenergia-ipart.

Kulcsszavak: ABB, elektromos, elektromos autó, elektromos töltőállomás, kína, környezetbarát, Model S, Tesla, volkswagen
 
Miért érkezett fordulóponthoz az e-mobilitás szektor? Árcsökkentés ad új lendületet a villanyautózásnak Kétéves a közkedvelt BMW i3 globális sikertörténete Kétéves a közkedvelt BMW i3 globális sikertörténete Megkezdődnek a műszaki intézkedések a VW Passat, CC és Eos modellek kapcsán is Megkezdődnek a műszaki intézkedések a VW Passat, CC és Eos modellek kapcsán is Energiamegtakarítás Nissan módra Energiamegtakarítás Nissan módra Miért érkezett fordulóponthoz az e-mobilitás szektor? Környezetbarát nagysebességű vonatot fejlesztenek Kínában
 
Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakja

Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakja

2013. december 12.
Egy igazi magyar TT-ereklye megvásárlásával segíthetsz súlyos sérülést szenvedett motoros társunkon: az árverés bevétele teljes egészében Molnár Ariel salakmotor versenyzőhöz kerül, gerincsérülésének rehabilitációját szolgálja.
Részletek

Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakjaBitter Sándor utcai versenyzőnk ajánlotta fel számunkra, illetve jótékony célokra a 2009-es Man-szigeti TT-n viselt bukósisakját. Úgy döntöttünk, hogy Molnár Ariel felépülését kívánjuk elősegíteni a teljes befolyt összegből. Ariel salakversenyzőként és versenyszerelőként is tevékenykedett súlyos balesete előtt, és ebben az időszakban a mi versenyzésünk során is sokat segített nekünk (lásd a lenti keretesben)!


Az AGV GP-Tech versenysisak új korában kb. 200 ezer forintba került, ezért az árverést is innen indítjuk. A csúcskategóriás sisakról annyit, hogy nem is olyan régen még Rossi is ilyenben húzta a gázt, a PistaGP előtti időkben. A Bitti-féle TT-dizájn természetesen egyedi, Mike Tamás keze munkáját dicséri. A bukó értékét csak növeli, hogy a Man-szigeti bogarak még rajta vannak (de víztiszta plexi és sisakzsák is jár hozzá). Licitálni (az oldal alján) december 18-án 18 óráig lehet, hogy az Ünnepekre egy jótékony lélek karácsonyfája alá kerülhessen.

Anno ezt mondta Bitti, hazatérve a 2009-es TT-jéről: Sikerült egy nagy álmom, superstockban és a legfontosabb kategóriában is a top harmincban végeznem, kategóriánként közel nyolcvan indulóból. A stock 29. helyemmel és a senior TT-n elért 26. helyezésemmel megkaparintottam két bronz replika szobrot és nagyon nagy elismerést vívtam ki a szigeten és az angol sajtóban, valamint a TV-ben is. Ez a két helyezés örök tagságot biztosít a TT-n való bármikori indulásomhoz.

Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakjaBüszke vagyok rá, hogy a többszörös világbajnok Valentino Rossi is elismerően nyilatkozott erről a veszélyes, ugyanakkor határtalan élvezetet jelentő viadalról. A befolyt összeg teljes egészében Molnár Ariel rehabilitációját szolgálja.

Arielt a Moto Itáliában ismertük meg, mint kiváló szerelőt, aki bütykölési képességeit a Suzuki által szervezett GSX-R kupasorozaton kamatoztatta. Rengeteget segített a motorok felkészítésében, hogy versenyezni tudjunk a 600-as Suzukikkal.

Most sajnos itt az idő, hogy mi segítsünk rajta. 2007-ben Debrecenben egy salakversenyen sajnos nagyot esett, és kerekesszékbe kényszerült. Szerencsére nem adta fel, azóta is a motorozás a mindene: a Wilker Honda kereskedésnél dolgozik, de a lába - annak ellenére, hogy az orvosok még nem mondtak le róla - még nem mozdult meg, ezért a további rehabilitációra ajánljuk fel a befolyt összeget.

Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakja

Kulcsszavak: árverés, Bitter Sándor, tesztmotor
 
Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakja Jótékonysági árverésen kelt el a „Need for Speed” Mustangja 19 milliót fizettek Marty McFly időutazó Toyotájáért 19 milliót fizettek Marty McFly időutazó Toyotájáért Az Egyesült Királyságban tesztelték a Harley elektromos motorját Az Egyesült Királyságban tesztelték a Harley elektromos motorját Elárverezésre kerül Bitter Sándor TT-sisakja Egy johannesburgi iskola rekordnagyságú adományban részesült a Volvo Trucks eBay-es árverése után 588 millió forintért talált gazdára az első új GR Supra 588 millió forintért talált gazdára az első új GR Supra
 
Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen

Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen

2013. december 12.
Az ország közútjain tapasztalható hülyeségek témájában hirdetett pályázatot a Fidesz - jelentette be Bíró Márk fideszes országgyűlési képviselő, a frakció közlekedési munkacsoportjának vezetője szerdán Budapesten, a Magyar Autóklub székházában tartott sajtótájékoztatóján.
Részletek

Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen Elhangzott, hogy három kategóriában várják a pályázatokat: a leghülyébb közlekedésirányítási rendszer (mint például indokolatlan sebességkorlátozás, vagy kint felejtett KRESZ-tábla), a leghülyébb KRESZ-szabály, valamint a leghülyébb útfelfestés.

A pályaműveket 2013. december 13-án 13 óra 13 perctől 2014. január 14-én 14 óra 14 percig az info@blokkolasgatlo.hu email címre várják. A kiírók kérik, hogy a pályázat minél több információt tartalmazzon: fotót, a helyszín pontos megjelölését, akár GPS-koordinátákkal. Az értékelhető észrevételeket beküldők között minden témában értékes nyereményeket sorsolnak ki.

A munkacsoport tagjai közül az Autóklub háromszor két ember számára vezetéstechnikai tréninget, a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete három biztonsági csomagot, a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Közlekedéstudományi Intézet három navigációs készüléket, míg a Hungaroring Sport Zrt. a DTM magyarországi futamaira három páros belépőt, a Magánvállalkozók Nemzeti Fuvarozó Ipartestülete (NIT) háromszor két ember számára vezetéstechnikai tréninget Zsámbékon, az Ésszerűbb Közúti Közlekedésért Egyesület (blokkolasgatlo.hu) háromszor egy Autó Magazin-előfizetést, a Füredi Autós Iskola háromszor egy téli ajándékcsomagot ajánlott fel a nyertesek számára. Ezen felül - mint Bíró Márk kiemelte - a kormánypárt igyekszik megoldani is a jelzett problémákat.

Bíró Márk elmondta, hogy a Fidesz 2012-ben azért alakította a "KRESZ munkacsoportként elhíresült" munkacsoportot, hogy az utakon tapasztalható problémákkal foglalkozzon. Eddig is rengeteg e-mailt kaptak, amelyek alapján több problémát megoldottak. Így például betiltották a lézerblokkolót, de ugyanakkor a radardetektort engedélyezték. Az egészségügyi csomag hiányát csak akkor büntetik, ha szükség lenne rá, de nincs. A sárga lámpán való áthajtás sem büntethető. A szabálytalanul parkolókra kivethető bírságok nagy mértékben, általában 10 ezer forintra csökkentek, ugyanakkor a rokkanthelyen való parkolásért 50 ezer forintos szabálysértési bírság jár - fejtette ki a kormánypárti képviselő.

Kulcsszavak: közlekedés, kresz, Magyar Autóklub, Pályázat
 
Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen Csuklós Volvo buszokat vásárolt a pécsi busztársaság Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen Három hétvégi napon nem jár júniusban a 2-es metró Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen A Goodyear TreadMax abroncsokkal még jobban csökkenthetők a fenntartási költségek Peking radikálisan csökkentené az autók kibocsátási határértékeinek szintjét Peking radikálisan csökkentené az autók kibocsátási határértékeinek szintjét Pályázat a közutakon tapasztalható hülyeségek ellen Újabb kínai nagyváros korlátozza a forgalomba helyezhető autók számát a légszennyezés miatt
 
Következetesen átörökített BMW M filozófia - BMW M3 Limousine és BMW M4 Coupé

Következetesen átörökített BMW M filozófia - BMW M3 Limousine és BMW M4 Coupé

2013. december 12.
A nagyteljesítményű sportautók egészen újszerű értelmezését kínálja a BMW M GmbH az új BMW M3 Limousine és szintén új BMW M4 Coupé modelljeivel, az M3 ötödik generációjába is következetesen átörökítve a BMW M filozófiát.
Részletek

BMW M3 LimousineMiután elődje, a BMW M3 Coupé több mint 40 ezer példányban gördült le a szerelőszalagról, mostantól a BMW M4 Coupé írja tovább e sikertörténetet, „M4” típusjelzésével egyértelműen utalva a modellsorozatra, amely az új M-modell műszaki alapjául szolgált. Első ízben jelenik meg a Coupé mellett egyúttal négyajtós változata is, amely BMW M3 Limousine néven érkezik a piacra.

„Immár négy modellgeneráció óta egyesíti a BMW M3 a versenysportos tulajdonságokat a zavartalan mindennapos használhatósággal” – emelte ki Dr. Friedrich Nitschke, a BMW M GmbH elnöke.

„A BMW M3 Limousine és a BMW M4 Coupé ezen alapgondolat következetes folytatója. Minden egyes BMW M modell szíve a motorja: az új hathengeres turbófeltöltésű erőforrás a magas fordulatú atmoszférikus aggregátok erényeit fejlett turbótechnikával ötvözi. Következetes könnyűszerkezetes koncepciója elődjéhez viszonyítva mintegy 80 kilogramm tömeg-megtakarítást biztosít számára. A BMW M3 és BMW M4 színtiszta versenysport-technikával rendelkezik, amely a világ egyik legkeményebb pályáján, a Nürburgring legendás Nordschleife szakaszán lerótt körök ezrei során vizsgázott. E két modellünk részletekbe menő és szenvedélyes fejlesztési munka eredményeképpen vált olyan sportkocsivá, amelyek egyaránt új mércéül szolgálhatnak koncepciójuk, precíz irányíthatóságuk és agilitásuk terén.”

Az új BMW M3 Limousine és az új BMW M4 Coupé számára készült, az M TwinPower Turbo technikával működő, s teljes egészében új fejlesztésű magas fordulatú motor csúcsteljesítménye 431 LE.

BMW M3 LimousineA széles fordulatszám-tartományon rendelkezésre álló 550 newtonméter maximális forgatónyomaték közel 40 százalékkal múlja felül elődje nyomatéki csúcsát, miközben üzemanyag-fogyasztása és károsanyag-kibocsátása mintegy 25 százalékkal alakul alacsonyabban. A 0-100-as sprint a BMW M3 Limousine és a BMW M4 Coupé számára egyaránt mindössze 4,1 másodpercet (az extrafelszerelésként kínált hétfokozatú kettős tengelykapcsolós M sebességváltóval) igényel.

A járművek tömege a lehető legmagasabb színvonalú menetdinamikai képességek, egyben a kiemelkedő gazdaságosság jegyében mintegy 80 kilogrammal csökkent elődeikhez képest. A BMW M4 Coupé DIN-szabvány szerinti saját tömege így 1.497 kilogramm, amit az intelligens könnyűszerkezetes építés következetes alkalmazása tett lehetővé. Ennek része többek között az olyan különösen könnyű anyagok alkalmazása, mint a futómű és a karosszéria számos komponensében használt szénszál-erősítésű műanyag, illetve alumínium. A tető például mindkét modellen szénszál-erősítésű műanyag.

Az új BMW M3 Limousine és BMW M4 Coupé elsődleges fejlesztési célkitűzései között szerepelt a célzott versenypálya-alkalmasság is. Ennek szellemében mindkét modell a pályabevetésekre is optimális hűtőrendszerrel készül, amely e körülmények között is tökéletesen temperálja a motort, a turbófeltöltőt illetve a sebességváltót.

BMW M4 CoupéAnnak érdekében pedig, hogy mindkét modellt nemcsak alapvető műszaki jellemzői, hanem finomhangolása tekintetében is vérbeli versenysport-karakter jellemezze, a konstruktőrök a tervezés e fázisában szorosan együttműködtek a BMW Motorsport professzionális versenyzőivel. Ennek során például a márka két DTM-pilótája, Bruno Spengler és Timo Glock egyaránt részt vett a Nürburgring-Nordschleifén végzett széles körű tesztelésen és finomhangolási munkákban.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, bemutató, bmw, galéria, m3, M4 Coupé, új modell, új motor
 
Fejlesztés a business-kategóriában – Az új Audi A6 Limousine Fejlesztés a business-kategóriában – Az új Audi A6 Limousine Következetesen átörökített BMW M filozófia - BMW M3 Limousine és BMW M4 Coupé Még mindig az 5-ös BMW a világ legnépszerűbb üzleti autója Elektromos autókat tesztelhetnek majd a magyar tesztpályán Elektromos autókat tesztelhetnek majd a magyar tesztpályán A mindennapi életet megkönnyítő megoldásokkal érkezik az új Citroen C3 A mindennapi életet megkönnyítő megoldásokkal érkezik az új Citroen C3 Korrupcióval gyanúsítják Kína első autógyárának vezetőjét Korrupcióval gyanúsítják Kína első autógyárának vezetőjét
 
Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó – a Volvo új formatervezési irányának következő fejezete

Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó – a Volvo új formatervezési irányának következő fejezete

2013. december 12.
A szeptemberi bemutatója óta rengeteg pozitív visszajelzést és több díjat is kapó Volvo Concept Coupé az első kifejező értelmezése a Volvo Car Group új formatervezési irányának.
Részletek

Volvo Concept XC Coupe koncepcióautóA szeptemberi bemutatója óta rengeteg pozitív visszajelzést és több díjat is kapó Volvo Concept Coupé az első kifejező értelmezése a Volvo Car Group új formatervezési irányának, melyet a márka 2012 tavaszán kinevezett, formatervezésért felelős szenior alelnöke, Thomas Ingenlath neve fémjelez.

A koncepcióautó egy lehetséges megoldást mutat arra, hogy a méretezhető termékarchitektúra (Scalable Product Architecture, SPA) használatával mennyire sokoldalúan és rugalmasan lehet majd a Volvo új közép- és nagykategóriás autóinak formáit tervezni.

A Volvo Coupe Concept az első eleme volt a három koncepcióautóból álló sorozatnak. A következő modell azt demonstrálja, hogy a lehető legmagasabb szintű biztonság és a Skandináv aktív életmód hogyan tud egy új struktúrában integrálódni.

A Volvo Concept XC Coupe 2014. január 13-án az Észak-amerikai Nemzetközi Autószalonon debütál, de részletes információk, számos videó és fotó már január 8-ától elérhetőek lesznek.

Az autó a Volvo Cross Country és XC modelljeire épül, melyek sikere a koncepció 1997-es megjelenése óta töretlen. Várhatóan óriási érdeklődés kíséri majd ezt a koncepcióautót is, ezt megelőlegezendő a Volvo Cars most három fotót közzétesz.

Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó














Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó
Kulcsszavak: autóipar, Concept Coupe, design, formatervezés, volvo, XC Concept
 
Az új generációs 367 lóerős Volvo S60 és V60 Polestar modellek megérkeztek Az új generációs 367 lóerős Volvo S60 és V60 Polestar modellek megérkeztek Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó – a Volvo új formatervezési irányának következő fejezete A Volvo Cars bemutatja a vadonatúj Volvo XC90 modell R-Design változatát Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó – a Volvo új formatervezési irányának következő fejezete AMG csúcsteljesítmény kitűnő hétköznapi használhatósággal Új elektromos autót épít a Ford, megszorongatná vele a Teslát Új elektromos autót épít a Ford, megszorongatná vele a Teslát Volvo Concept XC Coupe koncepcióautó – a Volvo új formatervezési irányának következő fejezete 2015-ös F-150 fényezését még a legragyogóbb napsütés sem fakítja ki
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9791 - 9800