Évszám   Típus   Modell  

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9801 - 9810
A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-tel

A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-tel

2013. december 11.
A megállapodás alapján a Scania globális szervizhálózatába tartozó műhelyek és kereskedések teljes jogot kapnak a Bär Cargolift termékek javítására és karbantartására.
Részletek

A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-telA megállapodás magába foglalja az alkatrészek utánpótlását a Scania logisztikai láncán keresztül, a garanciális ügyek kezelését, a szervizfolyamatokat, ügyfélszolgálatot, valamint a szervizben dolgozó személyzet megfelelő képzését.

„A Bär Cargolift-tel kötött megállapodásnak köszönhetően még teljesebb körű szolgáltatást nyújthatunk ügyfeleinknek, így növelve az egyik legfontosabb tényezőt, járműveik rendelkezésre állását. A stratégiánk, hogy az ügyfelek termelékenységére koncentráljunk és az olyan szolgáltatásokra, amelyek értéket teremtenek számukra.” – mondta Christofer Edéus, a Scania kiegészítő szolgáltatásaiért felelős vezetője.

Tobias Bär, aki második generációs tulajdonosként vezeti a családi kézben levő vállalkozást, nagyon egyértelmű növekedési stratégiát vázolt fel: „Elkötelezetten hiszünk abban, hogy a Bär Cargolift a hazai piacon kívül is erős lehetőségekkel rendelkezik. A Scaniában egy olyan versenyképes szervizpartnerre találtunk, aki biztosíthatja számunkra termékkörünk teljes elérhetőségét. És ez az, ami az ügyfeleknek számít.”

A Bär Cargolift Németországban évek óta piacvezető, míg Európa számos országában az egyik legfontosabb emelőhátfal-gyártó vállalat. Az 1981-ben alapított cég 250 alkalmazottal rendelkezik, termékei több mint 25 országban érhetők el.

Kulcsszavak: Bar Cargolift, együttműködés, járműipar, kamion, scania, teherautó
 
Elektromos autókhoz fejlesztett motorhűtőt a miskolci Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. konzorciuma Elektromos autókhoz fejlesztett motorhűtőt a miskolci Robert Bosch Energy and Body Systems Kft. konzorciuma A Volvo Trucks bemutatja „Pozíció” szolgáltatását az időablakos szállításokhoz A Volvo Trucks bemutatja „Pozíció” szolgáltatását az időablakos szállításokhoz Automatizált járművet vet be a Continental az abroncsok tesztelésére Automatizált járművet vet be a Continental az abroncsok tesztelésére A Scania együttműködési megállapodást írt alá a német emelőhátfal-gyártó vállalattal, a Bär Cargolift-tel Völner: 150 milliárd forintból korszerűsítik az autóbuszparkot A Volvo Cars és a Varjo a világon elsőként alkalmaznak kombinált valóságot az autóipari fejlesztésekben A Volvo Cars és a Varjo a világon elsőként alkalmaznak kombinált valóságot az autóipari fejlesztésekben
 
Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt Ford

Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt Ford

2013. december 11.
A Fordnál elkészült a 10 milliomodik, Ford SYNC rendszerrel felszerelt jármű: a hangvezérléssel és AppLink rendszerrel kiegészített Ford SYNC hamarosan Európában is bemutatkozik, míg a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC már most is számos modellhez megrendelhető a régióban.
Részletek

Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt FordA berendezés sikerének kulcsa a nyitott és rugalmasan formálható platform, amit a Ford a mobil kapcsolódási lehetőségek iránti egyre növekvő igény kiszolgálására hozott létre. Az elképzelés szerint a következő lépés az autók közti kapcsolat kialakítása, aminek alapjául a felhő alapú számítógépes elemzések és a szenzorok által érzékel adatok szolgálnak majd

A Ford bejelentette, hogy elkészült a 10 milliomodik, díjnyertes Ford SYNC fedélzeti csatlakozási rendszerrel felszerelt jármű. Az Európában tavaly bevezetett, és a B-MAX, a Fiesta, a Focus, a C-MAX és a Grand C-MAX, a Kuga, valamint a Transit Custom modellekhez már megrendelhető technológia hat évvel ezelőtt mutatkozott be az USA-ban.

“A SYNC jóval több volt egy úttörő technológiánál, hiszen a vállalatunkról formált képet is átalakította.” – mutat rá Jim Farley, a Ford és a Lincoln globális marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke.

“A SYNC-nek köszönhetően egy technológiai vállalathoz méltó módon gondolkodhatunk és cselekedhetünk.” - vélekedik Farley. “Természetes dolog számunkra, hogy mindig új, friss válaszokkal reagálunk vásárlóink elvárásaira. A SYNC tökéletesen megtestesíti a Ford lényegét: megállíthatatlanul törekedni arra, hogy innovatív technológiákkal gazdagítsuk termékeinket, s így megfizethető, elérhető és valós értéket képviselő autókat kínáljunk emberek milliói számára.”

Az új Ford EcoSport az egyik első európai Ford-modell, amelyben megjelenik a hangvezérléssel és AppLink technológiával kiegészített SYNC, lehetővé téve a vezetőnek, hogy menet közben hangutasításokkal, a kormány elengedése nélkül kezelhesse okostelefonja alkalmazásait.

Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt FordEmellett más számos modellben működik a Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC, ami egy baleset után 40 európai régió 26 különféle nyelvén képes értesíteni a helyi mentőszolgálatokat. A SYNC rendszert fejlesztő mérnökcsapat már a kezdetekkor felismerte, hogy a mobiltelefonok és a digitális médialejátszók egyre fontosabb szerepet játszanak az emberek életében, ezért olyan berendezést alkottak, ami az USB-hez és a Bluetooth-hoz hasonló nyílt protokollokra építve szinte minden, a médialejátszáshoz és a kommunikációhoz szükséges eszköz számára csatlakozási lehetőséget biztosít.

“Az autó ezzel gyakorlatilag az alkalmazásfejlesztők területévé vált, akik velünk közösen dolgozva új meg új hasznos szolgáltatásokat alkotnak az autóvezetők számára.” - meséli Farley. “A világon jelenleg több mint egymilliárd okostelefon működik, ezért arra számítunk, hogy a mobiltelefon-alapú kommunikáció továbbra is fejlesztési stratégiánk szerves része marad.”

A tervek szerint a Ford az évtized közepére Európában mintegy 3,5 millió, SYNC rendszerrel felszerelt autót értékesít majd: a vállalat mindeközben új fejlesztésekkel biztosítja, hogy vásárlói mindig a legmodernebb fedélzeti technológiák közül választhassanak.

“A Fordnál figyelemmel követjük, hogyan állnak össze ezek a mobil eszközök intelligens rendszerekké a csatlakozási lehetőségek és az adatforgalmazás révén.” – teszi hozzá Doug VanDagens, a Ford kapcsolati szolgáltatásaiért felelős igazgatója.

Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt Ford„Egy autón belül ez annyit tesz, hogy az összekapcsolt eszközök révén több forrásból több olyan adat érkezhet, amelyek segítik a vezető munkáját. Arra törekszünk, hogy az egymással kapcsolatban álló járművek végül intelligens járművekké válhassanak.”

Az intelligens járművek működésének alapja a felhő alapú adatforgalom, és az autók saját érzékelőinek jelei. Az egyéb előnyök – például a saját nyelv használatának lehetősége vagy a ‘tanulásra képes’ mesterséges intelligencia – révén a Ford SYNC természetesebb kapcsolatot teremt az autó és az autós között, sokkal inkább személyre szabott és kellemesebb élménnyé formálva a vezetést.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, C-MAX, Focus, ford, Kuga, Transit Custom
 
Önvezető szimulátor fejlesztését támogatja a Toyota Önvezető szimulátor fejlesztését támogatja a Toyota Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon Rendkívül sikeres első negyedévet zárt a Ford Magyarországon Tizenkilenc terméktervezési díjjal ismerték el a BMW Group járműveinek megnyerő formáját és kifejező koncepcióit Tizenkilenc terméktervezési díjjal ismerték el a BMW Group járműveinek megnyerő formáját és kifejező koncepcióit Elkészült a 10 milliomodik SYNC hangvezérléssel szerelt Ford Progresszív design - Az új Mercedes-Benz GLA A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyártó az Interbrand szerint A Nissan a legnagyobb előrelépést mutató autógyártó az Interbrand szerint
 
A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztását

A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztását

2013. december 11.
A TÜV tanúsítványa is azt bizonyítja, hogy az új technológiai megoldások valós megtakarításokat eredményeznek az Iveco ügyfeleinek, így az Iveco Stralis hozzáadott értékének és rendkívül fejlett technológiáinak köszönhetően kiváló megoldás a szállítási ágazat számára.
Részletek



A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztásátA két motor és az FPT Industrial által kifejlesztett, szabadalmaztatott és gyártott SCR katalitikus redukciós rendszer (HI-eSCR) kiemelkedő hatékonyságának köszönhetően az új Stralis termékcsalád kipufogógáz-visszavezetés (EGR) nélkül teljesíti az Euro VI szabvány korlátozásait. Ez a megoldás számos előnyt, például kisebb össztömeget, alacsony üzemanyag-fogyasztást és tartósabb használatot biztosít.

A tanúsító központ tesztjei során az új, 460 lóerős Euro VI Cursor 11 motorral felszerelt Stralis Hi-Way nyergesvontató EcoStralis-verzióját egy 460 lóerős Euro V Cursor 10 motorral felszerelt, előző generációs EcoStralis modellel hasonlította össze.

„Ez az elismerés egy újabb fontos eredménye annak a folyamatos munkának, amelyet az Iveco az üzemanyag-fogyasztás csökkentése érdekében végez. Ennek az elkötelezettségnek köszönhetően korábban már az EcoStralis Euro V modellünk is elnyerte a TÜV tanúsítványát, mivel a hagyományos változatoknál 7,32 százalékkal kevesebb üzemanyagot fogyasztott” – mondta el Lorenzo Sistino, az Iveco márkaelnöke.

A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztását

Kulcsszavak: autóipar, iveco, kamion, Stralis
 
Goldberger Mária a Nissan új Magyarországi Országigazgatója Goldberger Mária a Nissan új Magyarországi Országigazgatója Kivonult a Chevrolet Magyarországról Kivonult a Chevrolet Magyarországról A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztását Skoda Citigo CNG rekordkísérlet Európán át Az ötödik generációs Multivan már most a jövő klasszikusa Az ötödik generációs Multivan már most a jövő klasszikusa A TÜV igazolta az Iveco Stralis modellek kedvező üzemanyag-fogyasztását 30 éve Sport quattro – Az Audi museum mobile időszaki kiállítása
 
Drágult a benzin

Drágult a benzin

2013. december 11.
Emelte bruttó 3 forinttal a 95-ös benzin literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., a gázolaj ára nem változott.
Részletek

Drágult a benzinAz emeléssel a benzin átlagára 405-406 forintra nőtt, a gázolajé 425-426 forint maradt.

A Mol a múlt héten pénteken bruttó 3 forinttal emelte a gázolaj árát, akkor a benziné nem változott.

A társaság február elejétől heti két alkalommal dönt az üzemanyagár-változásokról, így már nemcsak a hét első munkanapján, hanem a hét közepén is határoz az aktuális valutaárfolyam és a tőzsdei jegyzések alapján az árról.

A benzin ára tavaly április elején érte el csúcsát, akkor egy liter átlagosan 451 forintba került. A gázolaj literje 2012. január közepén volt a legdrágább, átlagosan 449 forint.

Az autósok 15-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál.

Kulcsszavak: áremelés, benzin, benzinkút, gázolaj, mol, üzemanyag
 
Csökkent a benzin ára Csökkent a benzin ára Drágult a benzin Emelkedik a gázolaj ára Drágult a benzin Emelkedett az üzemanyagok ára Drágult a benzin Európa döntött: kötelező az alternatív üzemanyag infrastruktúra Drágult a benzin A NAV közzétette a novemberben elszámolható üzemanyagárakat
 
Novemberben is növelte eladásait az Audi

Novemberben is növelte eladásait az Audi

2013. december 11.
Az AUDI AG világszerte 132.050 gépkocsiját szállította ki novemberben, azaz 6,8 százalékkal többet, mint az előző év azonos hónapja során.
Részletek

Audi A3A prémiumgyártó elsősorban Kínában (+17,9 százalék), Nagy-Britanniában (+13,6 százalék) és az Amerikai Egyesült Államokban (+13,0 százalék) könyvelhetett el jelentős növekedést eladásaiban az elmúlt hónap során. Az év első 11 hónapja alatt az Audi így világszerte 1.444.750 autóját adta át ügyfeleinek, ami 7,4 százalékos növekedést jelent. Az ázsiai/csendes-óceáni (+19,4 százalék) és az amerikai (+12,0 százalék) értékesítési régióban a márka egyaránt kétszámjegyű százalékos növekedést produkált ezen időszak során.

„Kedvező novemberi eredményeinket követően, összesen 1,455 millió idei kiszállításunkkal a napokban már a teljes tavalyi évi mennyiséget is átléptük, s jó úton haladunk 1,5 millió darabos idei tervünk megvalósítása felé” – jelentette be Luca de Meo, az AUDI AG igazgatótanácsának az értékesítés területéért felelős tagja. „E növekedés motorjául elsősorban az új A3-család illetve a Q3 és Q5 SUV-modellek szolgáltak.”

A Limousine változattal bővült A3-család novemberben jelentős, 40,7 százalékos, míg a modellpaletta felső végén, az új generációjában éppen a márkakereskedésekbe érkező A8 10,2 százalékos növekedést produkált. Az év eleje óta különösen a Q3 (+57,1 százalék) és a Q5 (+14,2 százalék) növelte jelentősen az Audi eladásait. A márka nagysikerű Q-családja 2016-tól a Q1 kompakt SUV-modellel bővül.

Kínában a Q3 nagyban hozzájárult a novemberi eladások növekedéséhez. A négykarikás márka itt 17,9 százalékkal, 44.334 darabra növelte eladásait az elmúlt hónap során, január óta így összesen 443.664 ügyfél vehette át új Audija kulcsait.

Audi Q3E 19,7 százalékos növekedéssel az Audi már tizenegy hónapot követően jelentősen felülmúlta előző évi kínai eredményét (2012: 405.838 darab). Továbbra is kiemelt népszerűségnek örvend az ügyfelek körében a helyi gyártású A4 L (+18,2 százalék) és A6 L (+14,3 százalék).

Az Amerikai Egyesült Államokban az Audi már tizenegy hónap alatt kis híján elérte 150 ezer darabos éves célkitűzését, január óta ugyanis 141.048 ügyfél (+13,3 százalék) döntött itt a négykarikás márka valamelyik modellje mellett. E növekedés elsősorban a Q5 modellnek köszönhető, amely az idén már bő tízezerrel több példányban kelt el a tavalyi évhez képest. November folyamán a teljes modellpaletta értékesítése 13,0 százalékkal, 13.636 darabra bővült.

A számos országban továbbra is nehéz gazdasági környezet ellenére európai exportpiacain az Audi 6,5 százalékos többlettel zárta a novembert. Mindenekelőtt Nagy-Britanniában folytatta a márka az év végén is eladásai intenzív növelését, 9.292 itteni kiszállítása 13,6 százalékos pluszt képvisel. Olaszországban 12,0, míg Oroszországban 18,4 százalékkal több Audi kelt el. Visszaesést mutatott ezzel szemben a márka értékesítése Németországban (-13,4 százalék), Franciaországban (-7,2 százalék) és Spanyolországban (-4,7 százalék) az elmúlt hónap során. Összességében az Audi enyhén tavalyi teljesítménye alatt (-1,6 százalék) zárta Európában a november hónapot. A magyar piacon novemberben 158 Audit szállított ki a négykarikás márka vásárlóinak, 5,3 százalékkal többet, mint 2012. 11. hónapban, a legtöbbet az A3 (29 db), az A4 (30 db) és az A6 (29 db) családokból.

Kulcsszavak: a3, A4, a6, audi, autógyár, autóipar, jármű kereskedelem, Q3, Q5, Q7
 
Novemberben is növelte eladásait az Audi Januárban indul az új Vitara gyártása Elindult a SEAT Live Store, az első virtuális bemutatóterem Elindult a SEAT Live Store, az első virtuális bemutatóterem Novemberben is növelte eladásait az Audi 2020-ra a Scania gyártási kapacitása évi 120.000 darab tehergépkocsi lesz Sci-fi szemüveg segíti a munkát a Peugeot gyártóüzemeiben Sci-fi szemüveg segíti a munkát a Peugeot gyártóüzemeiben Novemberben is növelte eladásait az Audi Elkészült a százezredik autó a Mercedes-Benz kecskeméti gyárában
 
Range Rover másképp

Range Rover másképp

2013. december 11.
Egy frissen alakult brit autóépítő cég az Alcraft Motors első munkája ez a RR mutáció.
Részletek

Alcraft MotorsA végletekig leegyszerűsített stílus szinte sterillé teszi az emblematikus márkát.

Úgy tűnik, hogy az Alcraft szembe megy az átépítő cégek eddig megszokott leültetem, kidomborítom tematikájával.

Sőt az átalakított Range Roverről pont az ellenkezőjét lehet állítani. Eltűntek róla a felesleges "kitüremkedések" a totálisan leegyszerűsített stílus jellemzi, ami már tulajdonképpen feltűnő.

A frontrész ékalakú kiképzése és a csíkban végződő far kiképzés testidegen motívumok. A cég pestiesen szólva első munkája után várja a piaci kapást.

Alcraft Motors

Kulcsszavak: Alcraft Motors, autóipar, design, formatervezés, Range Rover
 
Range Rover másképp Százezer euró fölötti végkielégítést kapnak az Opel bochumi üzemének dolgozói Range Rover másképp JPN Taxi, Voxy, és Noah Concept világpremier a Tokiói Autószalonon Range Rover másképp 2013 közepén jön a Kia pro_cee’d GT és a cee’d GT A kínai Geely autógyártó vezetője bevásárolta magát a Daimlerbe A kínai Geely autógyártó vezetője bevásárolta magát a Daimlerbe Range Rover másképp Az olcsó márkák jönnek divatba az autóiparban
 
A TopGear magazin a Fiesta ST-t választotta az év autójának

A TopGear magazin a Fiesta ST-t választotta az év autójának

2013. december 10.
A többszörösen díjnyertes Ford Fiesta ST megkapta az egyik legmagasabb presztizsű szakmai elismerést: ez a modell szerezte meg a TopGear Magazin 2013-as Év Autója címet.
Részletek

Ford Fiesta STA Fiesta ST olyan vetélytársakat győzött le, mint például a 866.000 angol fontba kerülő McLaren P1 szupersportkocsi. A magazin szerint a döntés egyhangú volt:

“Egy autó, ami megbizserget, felpörget és szerelemre lobbant, és olyan dolgokat kínál, amiről azt gondoltuk, hogy mindörökre elvesztek már. Egy autó, ami minden nap mosolyt varázsol az ember arcára. Ez a 2013-as év legélvezetesebb autója."

A Fiesta ST a TopGear Magazintól az Év Izomautója címet is megkapta – azt a kitüntetést, amivel tavaly a Focus ST is büszkélkedhetett. A TopGear Magazin szerint:

“A Fiesta ST mindent tud, amit egy kompakt izomautótól elvárunk… ráadásul mindezt 16.995 fontért. Az alacsony ár gyakran kompromisszumot jelent más autókhoz képest. Ebben az esetben viszont nem, hiszen a Fiesta ST 180 lóerős. Szívdöglesztően néz ki. A futómű ugyanolyan szenzációs, mint egy McLaren felfüggesztése. Jobban tapad és jobban megy, mint a többi modell, szóval – amennyire mi tudjuk – nem lehet rajta fogást találni. Még akkor is jó vételnek tűnne, ha a márkakereskedők kicsit feljebb srófolnák az árát; de nem teszik. Hatalmat a népnek, ugye? Ez már majdnem a szocializmus.”

Nagy-Britannia vezető autós magazinját, a TopGear Magazint lenyűgözte az ST puritán technológiája:
“Miközben más autógyártók egyszerűen tobzódnak az aktív lengéscsillapítókban, a sebességfüggő kormányművekben és más komplikált megoldásokban, a Ford az egyszerűségre szavazott. Miért kellene a mérnökök figyelmét milliónyi bonyolult specifikációval szétforgácsolni, amikor egyetlen jól eltalált beállításra is koncentrálhatnak?”

Ford Fiesta STA TopGear elismerése a legújabb trófea a Fiesta ST által begyűjtött díjak hosszú listáján, amelyen olyan címek szerepelnek, mint a Legjobb Izomautó díja az Auto Express és a Scottish Car magazinoktól. A számtalan elismerés az autó népszerűségével is egybecseng, hiszen a nagy európai érdeklődésre való tekintettel 15 százalékkal növelni kellett a modell gyártási célszámait.

Anthony Ireson, a Ford Nagy Britannia marketing-igazgatója így nyilatkozott: “A Fiesta ST mindenkire nagy hatással van, aki beül a kormánya mögé, s ez alól a TopGear zsűritagjai sem kivételek. Hatalmas elismerés ez a Fiesta ST és a Ford márka számára, és nagy örömünkre szolgál, hogy autónkat élvezetesnek és jó ár-érték arányú ajánlatnak találták.”

A 180 lóerős, 1,6 literes EcoBoost motorral hajtott Fiesta ST 6.9 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, végsebessége pedig 220 km/óra. Az autó alapára az Egyesült Királyságban 16.995 angol font, Magyarországon 6.185.000 Ft.

A Fiesta ST-ben a nagy teljesítményhez hangolt kormánymű, futómű és fékrendszer, valamint továbbfejlesztett Nyomatékvektor Szabályozás működik, és a Recaro sportülésekkel felszerelt autóban Vészhelyzeti Segélyhívóval kiegészített SYNC és Ford MyKey rendszer is található.


Kulcsszavak: autógyár, autóipar, díj, EcoBoost, fiesta, Fiesta ST, ford
 
A TopGear magazin a Fiesta ST-t választotta az év autójának Az új Ford Mondeo az ’Év Autója’ döntősei között A Ford innovációja: Biomimikrivel a környezetbarátabb gyártásért A Ford innovációja: Biomimikrivel a környezetbarátabb gyártásért A Mazda megkezdte az MX-30 e-Skyactiv R-EV sorozatgyártását A Mazda megkezdte az MX-30 e-Skyactiv R-EV sorozatgyártását A TopGear magazin a Fiesta ST-t választotta az év autójának A Wall Streetre viszi részvényét az egyesült Fiat-Chrysler A Toyota és a BMW is kilátásba helyezte nagy-britanniai üzemeinek áttelepítését A Toyota és a BMW is kilátásba helyezte nagy-britanniai üzemeinek áttelepítését
 
Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak

Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak

2013. december 10.
A General Motors (GM) történetében először női vezérigazgatója lesz az amerikai autógyártónak. A cég irányítását Mary Barra veszi át Dan Akersontól, aki 2010 óta vezette a céget.
Részletek

Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónakBarra jelenleg a GM-en belül a termékfejlesztésért és a minőségbiztosításért felelős - írta a Bloomberg hírügynökség bennfentes forrásokra hivatkozva.

A Bloomberg.com hírei szerint Akerson először a dolgozóknak jelentette be, hogy lemond vezérigazgatói posztjáról. A GM szóvivője kezdetben nem kommentálta az értesüléseket, de nagyjából 30 perc után a cég hivatalos közleményben erősítette meg a vezetőváltást.

Mary Barra mellett piaci elemzők esélyesnek tartották a vezérigazgatói posztra a GM észak-amerikai üzletágának elnökét, Mark Reusst, a pénzügyi vezérigazgatót, Dan Ammannt és Seve Girsky vezérigazgató-helyettest is. Az elemzők szerint a vezetőváltás nagyon fontos egy autógyártó cég életében, mert a vezető személye több milliárd dolláros eltérést jelenthet bevételekben.

Barra nemcsak a GM első női vezérigazgatója lesz, hanem az egész autóiparban ő lesz az első nő, aki ilyen magasra jutott. Barra 1980-ban, húszéves kora előtt csatlakozott a GM-hez az egyik szakképző intézet hallgatójaként, innen küzdötte fel magát egészen a vezérigazgatói posztig. Volt üzemvezető, a mérnöki üzletág alelnöke, több üzletág vezérigazgatója, irányította a humánerőforrás osztályt, és közben a Stanford egyetemen MBA diplomát szerzett.

Dan Akerson az idén már utalt rá, hogy pár éven belül egy nő vezetheti majd Amerika valamelyik három nagy autógyártójának egyikét. Most már lehet tudni, hogy Mary Barrára gondolt. Akerson elvileg 2014 elejéig maradt volna a GM vezetője, de családi okok miatt előbbre hozta távozását.

A General Motors cégcsoportnak 2012-ben 152,3 milliárd dollár bevétele volt.

Kulcsszavak: autógyár, autóipar, Egyesült Államok, gm
 
Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak A Hyundai Motor világszerte 2,39 millió gépkocsit értékesített az év első hat hónapjában Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak Kategóriájában legtakarékosabb dízel- és benzinmotorral jön az új Opel Insignia Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak A Volkswagen „felvillanyozza” Berlint Sorozatban hatodik éve piacvezető itthon a Suzuki Sorozatban hatodik éve piacvezető itthon a Suzuki Női vezérigazgatója lesz a GM autógyártónak A Toyota a 2010-es évek közepén automatikus vezetéstechnológiákkal működő, fejlett vezetéstámogató rendszert mutat be
 
Gyári fotókon az új Ford Ka

Gyári fotókon az új Ford Ka

2013. december 10.
Az új Ford Ka Concept bepillantást enged a Ford terveibe. A vállalat olyan járműveket kínálna a városi autósoknak, amelyeknek fejlett technológiái eddig jellemzően csak a nagyobb modellekben voltak elérhetők.
Részletek

Ford Ka ConceptAz átgondolt tervezésének köszönhetően a globális kisautó rendkívül keveset fogyaszt, és elérhető áron megvásárolható; az autó olyan technológiákat kínál, mint a hangvezérléssel és AppLink rendszerrel kiegészített SYNC, vagy a telefonok és navigációs készülékek rögzítésére és töltésére szolgáló MyFord Dock.

A Ford bemutatta a vállalat jövőképét megtestesítő Ka Concept tanulmányautót: egy praktikus, átgondolt kialakítású és fejlett technológiákat kínáló globális kisautót, ami elérhető áron jelenhet meg a világ legfontosabb piacain.  A Ka Concept legfontosabb üzenete a hatékonyság és a precizitás. A jármű látványos, hosszúkás fényszórói és elnyújtott, karcsú ívei a mozgás érzetét keltik. Az ötajtós tanulmányautót Stephen Odell, a Ford Európa, Közel-Kelet és Afrika ügyvezető elnöke leplezte le múlt pénteken a Barcelonában megrendezett különleges “Go Further” eseményen összegyűlt mintegy 2500 újságíró, márkakereskedő és Ford-munkatárs előtt.

A Ka 1996-os bemutatása óta a Ford több mint 1,8 millió darabot értékesített a modellből, s a vállalat előrejelzései szerint a kisautók szegmense világszerte 35 százalékkal növekszik majd, vagyis a 2012-ben eladott 4 millió helyett 2017-re 6,2 millió ilyen jármű talál majd gazdára. Az öt utas számára is kényelmes Ka Concept olyan technológiákat kínál, amelyek eddig jellemzően csak a nagyobb autókban voltak elérhetők.

Ford Ka ConceptA MyFord Dock segítségével az utasok tárolhatják, rögzíthetik és tölthetik mobil eszközeiket, például telefonjaikat vagy műholdas navigációs készüléküket; a hangvezérléssel és AppLink rendszerrel kiegészített SYNC pedig lehetővé teszi, hogy a vezető aktiválja okostelefonos alkalmazásait, zenét játsszon le és kezelje telefonhívásait, miközben kezeit a kormányon, tekintetét pedig az úton tartja.

“A Ka Concept a Ford kisautós tapasztalataira és sikereire építve olyan dizájnt és technológiát kínál a vásárlóknak, ami iránt nagy kereslet várható az elkövetkező évek során.” – motat rá Odell. “A vevők egyre inkább igénylik, hogy mobil eszközeiket ugyanolyan zökkenőmentesen használhassák autójukban, mint otthon vagy a munkahelyükön – a Ka tanulmányautó pedig megmutatja, hogy az ehhez szükséges technológia egy megfizethető kisautóban is elérhető.”

A Ka Concept sorozatérett változata néhány éven belül megjelenik az európai márkakereskedésekben.

Kulcsszavak: bemutató, concept, ford, Ka, márkakereskedő, új modell
 
A Peugeot Design Lab megalkotta a „foodtruck” koncepciót a Whirlpool céggel karöltve A Peugeot Design Lab megalkotta a „foodtruck” koncepciót a Whirlpool céggel karöltve A Hyundai Motor a 2015. évi Szöuli Autószalonon mutatta be nagyteljesítményű ´RM15´ kupé tanulmányát A Hyundai Motor a 2015. évi Szöuli Autószalonon mutatta be nagyteljesítményű ´RM15´ kupé tanulmányát Mireo - a Siemens új regionális és elővárosi  járműcsaládja Mireo - a Siemens új regionális és elővárosi járműcsaládja A Peugeot bemutatja az új 2008-as SUV-ját A Peugeot bemutatja az új 2008-as SUV-ját Gyári fotókon az új Ford Ka Bemutatkozott az új Volkswagen e-up!
 
Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztályt

Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztályt

2013. december 10.
SimCityben a rekord-világbajnok: múlt héten Michael Schumacher tesztelte a sindelfingeni Mercedes Technology Centerben az új C-osztály biztonsági rendszereit.
Részletek

Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztálytSimCity egy közúti forgalomtól elzárt tesztpálya, ahol az új asszisztens-rendszereket próbálják ki. Schumacher a Mercedes Benz márkanagykövete és a Mercedes-Benz Intelligent Drive fejlesztési partnere. Ezen a néven foglalja össze a márka a hálózatba foglalt asszisztens-rendszereket, amelyek tehermentesítik az autóvezetőt, és fokozzák a közlekedésbiztonságot.

„Senki sem képes a forgalomban hosszabb ideig száz százalékig összpontosítani autója vezetésére. Sokszor elég egy másodpercnyi figyelmetlenség is a balesethez, éppen ezért támogatom az intelligens asszisztens-rendszerek elterjedését a közúti közlekedésben“ - mondja Schumacher az Intelligent Drive-ról. A Forma-1 rekord-világbajnoka már évek óta kiáll közlekedésbiztonsági projektek mellett. „Az asszisztens-rendszer állandóan figyelnek, soha sem fáradnak el. Azonnal reagálnak. Életeket menthetnek meg.“

„A Mercedes-Benz Intelligent Drive új korszakot vezet be az aktív menetbiztonságban, újból igazolva biztonság terén élen járó szerepünket“ -  jelentette ki Jochen Hermann, a Mercedes-Benz asszisztens-rendszerekért és az aktív biztonságért felelős főmérnöke. „A balesetek elkerülése, illetve következményeik mérséklése: ez a Mercedes-Benz átfogó biztonsági filozófiájának lényege, amelyet ‚Real Life Safety‘ (életszerű biztonság) néven foglalunk össze.“

Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztálytSzámos új asszisztens-rendszerével és jelentősen kibővített funkcióival ezt a stratégiát folytatja következetesen a C-osztállyal a Mercedes-Benz, egyszerre fokozva a komfortot és a biztonságot. Az új funkciók ugyanazokat az érzékelőket hasznosítják – egy új sztereo-kamerát és többfokozatú radarszenzorokat.

Schumacher és Hermann alaposan megvitatták a rendszerek filozófiáját: milyen gyorsan jelenjen meg, és meddig tartson az optikai figyelmeztetés? Mennyire legyen intenzív az akusztikai jelzés? Mikortól avatkozzon be automatikusan a rendszer a kormányzásba és a fékezésbe? Schumacher teszteléseinek középpontjában a C-osztály olyan asszisztens-rendszerei állnak, mint a következők:

•PRE-SAFE® fék: felismeri a gyalogosokat, és 50 km/órás sebességig önálló fékezéssel előzi meg a balesetet.
•DISTRONIC PLUS kormányasszisztenssel és Stop&Go Pilot: sávtartással tehermentesíti a vezetőt, és részleges önállósággal képes követni az araszoló forgalmat.
•BAS PLUS fékasszisztens útkeresztezés-asszisztenssel: segít elkerülni az ütközést az előrébb haladó, sőt a keresztező járművekkel is.
•COLLISION PREVENTION ASSIST adaptív fékasszisztenssel: már 7 km/órától nyújt ütközésvédelmet.
•DISTRONIC PLUS-szal kombinálva alakul ki a COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS: kiegészítő funkciója. Amennyiben folytatólag fennáll az ütközésveszély, de nem reagál az autóvezető, akkor a rendszer 200 km/órás sebességig önállóan fékez, ezáltal csökkenti az ütközés súlyosságát a lassító vagy megálló járművekkel. 50 km/óráig lefékez álló járművek mögött, és 40-ig elkerüli a ráfutásos baleseteket.

Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztálytJochen Hermann véleménye szerint a Michael Schumacher közreműködésével végzett tesztek ésszerűen egészítik ki a szimulátoron, a közutakon és próbapályákon világszerte lefutott tesztkilométerek millióit. „Óriási élmény együttműködni Michael Schumacherrel. Nemcsak szenzációsan vezet, de kivételes ismeretei vannak a technológia és a járműmechanika terén, s rendkívüli az a precizitás és gyorsaság, amellyel új megoldásokat tud kidolgozni. Nagyon sokat várok ettől az együttműködéstől. Közös célunk, hogy valamennyi közlekedő még nagyobb biztonságban érezhesse magát az utakon.“

„Személyesen kiváltképp azt tartom jónak, hogy nem szükséges mindenképpen S-osztályt vásárolni ahhoz, hogy hozzájussunk e rendszerek lehetőségeihez, hiszen a Mercedes-Benz elérhetővé teszi őket szélesebb autóvezetői réteg számára, például az új C-osztályban, sőt a COLLISION PREVENTION ASSIST-et már az A-osztályban is. Ezt a hozzáállást csak üdvözölni tudom: a biztonságnak mindenki számára elérhetővé kell válnia” - foglalta össze Schumacher a teszt végén.

Kulcsszavak: C-osztály, mercedes-benz, Michael Schumacher, S osztály, teszt
 
Utasforgalomban kezdik tesztelni a 4-es metró automata rendszerét Utasforgalomban kezdik tesztelni a 4-es metró automata rendszerét A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer A BMW legnagyobb egyterűje - BMW 220D XDrive Grand Tourer Megérkezett a harmadik generációs Mercedes-Benz Sprinter Megérkezett a harmadik generációs Mercedes-Benz Sprinter Megújult a Mercedes-Benz C-osztály Megújult a Mercedes-Benz C-osztály Michael Schumacher teszteli az új Mercedes-Benz C-osztályt A Scania felavatta klimatizált szélcsatornáját svédországi Technikai Központjában
 

Találatok száma: 13421 Megjelenítve: 9801 - 9810