Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 9961 - 9970 |
A WizzAir hat új Airbus lízingeléséről állapodott meg Kína legnagyobb lízingvállalatával |
||
2013. november 13.
A WizzAir hat repülőgép finanszírozásáról szóló vásárlási és visszlízing megállapodást kötött Kína legnagyobb lízingvállalatával, a CDB Leasing Co.-val (CLC) - közölte a diszkont légitársaság szerdán.
|
A hat darab új Airbus A320-as repülőgép jelenlegi listaára 164 milliárd forint, az utasszállítókat a tervek szerint 2014-ben és 2015-ben szállítják le. A közlemény idézi Szijjártó Pétert, a magyar-kínai kétoldalú kapcsolatok összehangolásáért felelős kormánybiztost, aki elmondta: a légitársaság és a CDB Leasing finanszírozási megállapodása újabb járatindítási lehetőségeket biztosít a WizzAir számára, hiszen általa a légitársaság újabb hat repülőgép beszerzését tudja finanszírozni. A Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági államtitkára hozzátette, hogy ezzel a WizzAir rendelkezik majd Európa legfiatalabb flottájával. Váradi József, a WizzAir vezérigazgatója közölte, hogy ez a társaság második repülőgéplízing tranzakciója a kínai finanszírozási piacon. A hat új gép üzemeltetésével a WizzAir megerősíti piaci pozícióját Európában, kiszolgálva a társaság korábban bejelentett útvonal- és bázishálózat-expanziójából adódó igényét - tette hozzá. Kulcsszavak: a320, airbus, légi közlekedés, légitársaság, repülés, wizz air
|
|
|||||
|
||||||
Egyre több elektromos autó gyullad ki a Teslánál |
||
2013. november 13.
Nem jött jól a Tesla elektromos autógyártó számára a közelmúltban történt tűzesetek, melyek természetesen a részvényekre is hatással voltak.
|
Rövid idő alatt három Tesla Model S típusú elektromos autó is kigyulladt. A világ legbiztonságosabb autójának tartott modellről eddig szinte csak jókat írhattak a kritikusok, ám a mostani esetek némileg megtépázták a márka hírnevét – írja a tisztajovo.hu. Alig egy hónapon belül a harmadik Tesla Model S kapott lángra. Jó hír a rosszban, hogy az autóban ülők közül senki sem sérült meg. Az első elektromos autó még október hónap elején égett ki. A hivatalos jelentés szerint a jármű az ütközést követően rövidzárlatot kapott. A második eset Mexikóban történt, amikor egy ittas vezető először egy falnak, majd pedig egy fának csapódott a Teslával. Nem sokkal később a Model S lángra kapott. A kritikák akár még jogosak is lehetnek, hiszen nap, mint nap találkozhatunk hasonló balesetekkel, de csak a legritkább esetekben gyulladnak ki az autók. Az elmúlt héten az amerikai Tennessee-ben történt egy hasonló eset. A Model S szintén súlyos károkat szenvedett. Egyelőre nincs hivatalos információ arról, hogy mi okozta a tüzet. Jelen pillanatban sok erről a pletyka, miközben a márka minden tőle telhetőt megtesz azért, hogy megvédje az autóját, ami nyilván érthető is. Az azonban valóban furcsa, hogy rövid időn belül három ilyen csúcsmodell is kiégett. Az első esetet követően 7, majd a második és a harmadik tűzeset után 9%-kal csökkentek a Tesla részvényei. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, baleset, galéria, Model S, Tesla
|
|
|||||
|
||||||
A TOYOTA Motorsport GmbH bejelentette, hogy motorsport-programja részeként kifejleszti a GT86 R3 rallyautót |
||
2013. november 13.
A hátsókerékhajtású sportkocsit az R3 specifikációknak megfelelően alakítják ki, és a versenygépet privát csapatok is megvásárolhatják, akik a tervek szerint már a 2015-ös szezonban rajthoz állhatnak vele.
|
A TMG GT86 CS-R3 nevű autó az R3 előírások szerint, vagyis hatfokozatú szekvenciális sebességváltóval, részlegesen önzáró differenciálművel, módosított motorral és ehhez igazított fékrendszerrel készül majd. A nürburgringi VLN-sorozatra tervezett TMG GT86 CS-V3 versenyautó fejlesztési tapasztalatai alapján a TMG mérnökei úgy módosítják a versenygép alapjaként szolgáló járművet, hogy az mindenben megfeleljen az előírásoknak. A TMG GT86 CS-R3 arra készül, hogy a magánvásárlók minden FIA-rendezésű rallyn – akár a Rally Világbajnokságon is – rajthoz állhassanak vele. Az autó műszaki adatai és árai a következő hónapok során válnak nyilvánossá. A mai bejelentés tovább erősíti a TMG elkötelezettségét a vásárlói motorsport és rally felé, hiszen mindkét terület kulcsfontosságúnak számít a vállalat hosszú távú üzleti stratégiájában. A már kapható Yaris R1A és a fejlesztés alatt álló Global Race Engine (globális versenymotor) is azt bizonyítja, hogy a TMG egyre komolyabb tudásanyaggal rendelkezik a rally világában. Magát a TMG-t is a rally hívta életre, amikor a vállalat 1979-ben megalakult Toyota Team Europe (TTE) néven. Ove Andersson vezetésével a vállalat négy egyéni és három csapatgyőzelmet ért el a Rally Világbajnokságokon. Nico Ehlert, a Costumer Motorsport részleg vezető mérnöke: “Itt a TMG-nél a rally a vérünkben van, ezért aztán különösen izgalmas számunkra, hogy bővítjük részvételünket a sportágban. A GT86 CS-R3 izgalmas gépnek ígérkezik: hátsókerékhajtása miatt jónéhány látványos akciót várhatunk tőle, amivel biztosan belopja majd magát a pilóták és a rajongók szívébe. A TMG GT86 Bajnokságon és a TMG GT86 CS-V3 versenygéppel gyűjtött tapasztalataink alapján az elmúlt évek során megbízható infrastruktúrát építettünk ki a magáncsapatok számára. Ügyfeleinknek megbízható, biztonságos és nagy teljesítményű autókat kínálunk, emellett pedig megfelelő technikai támogatást is nyújtunk. Nagy érdeklődésre számítunk, és szinte biztos, hogy már a 2015-ös versenyszezon kezdetétől rengeteg GT86 CS-R3 rallyautót láthatunk majd a pályákon.” Kulcsszavak: autósport, fejlesztés, GT86 R3, TMG, toyota
|
|
|||||
|
||||||
A NAV közzétette a decemberben elszámolható üzemanyagárakat |
||
2013. november 13.
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közzétette honlapján a fogyasztási norma szerinti üzemanyagköltség-elszámolásban decemberben alkalmazható üzemanyagárakat.
|
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) közzétette honlapján a fogyasztási norma szerinti üzemanyagköltség-elszámolásban decemberben alkalmazható üzemanyagárakat. A 95-ös ólmozatlan motorbenzin literenként 397 forinttal, a gázolaj 417 forinttal, a keverék 431 forinttal, az autógáz pedig 278 forinttal számolható el 2013. december 1. és december 31. között. Ha a személyi jövedelemadó törvény hatálya alá tartozó magánszemély az üzemanyagköltséget a közleményben szereplő árak szerint számolja el, nem szükséges az üzemanyagról számlát beszereznie. Kulcsszavak: benzin, elszámolás, gázolaj, NAV, üzemanyag, üzemanyagfogyasztás
|
|
|||||
|
||||||
Az új Nissan Qashqai-t egy innovatív 3D-s vetítés segítségével leplezték le |
||
2013. november 13.
Az új Nissan Qashqai 2013. november 7-i leleplezésén egy rendkívül látványos 3D-s vetítés keretein belül mutatkozott be a világnak.
|
Az új generáció érkezését ünnepelve a Nissan egy különleges élő show-val készült, mely lehetővé tette, hogy a rajongók megosszák technológia iránti szenvedélyüket a világgal. A Nissan számos nagy befolyással bíró szerkesztőséggel és bloggal együttműködve - mint például a Wired, MyModernMetropolis és ItsNiceThat - kutatta, hogy mi inspirálja legjobban az olvasókat és rajongókat. Hogy erről minél pontosabb képet kapjanak, egy külön erre a célra kifejlesztett Facebook alkalmazás és hashtag-ek sorának segítségével a Nissan egy közösségi média kampányba kezdett, melynek részeként a felhasználók 3 különböző kategóriában tölthették fel kedvenc Qashqai-os képeiket: Városi élet, Inspiráló technológia és Jövőkép. A megfelelő ösztönzés sem maradt el: egy szerencsés résztvevő eljuthat a novemberi Tokiói Autószalonra. A felhasználókat inspiráló stílusjegyeket és technológiákat illusztráló képekből a Nissan egy különleges 3D-s mozaikkal formázta meg az új Qashqai-t az élő show-n. Mindössze öt hét leforgása alatt a résztvevők több mint 3200 képet osztottak meg az öt résztvevő országban. Az online közvetített, úttörő technológiákat alkalmazó, korszerű multimédiás kijelzőn a nézők egy virtuális városi kalandban vehettek részt: a virtuális úton a leleplezés helyszíne felé (3 Mills Studio, London) a résztvevők megcsodálhatták a világ különböző tájainak 3D-s technológiával rekreált látványosságait. A lenyűgözően látványos 3D-s leleplezés részeként a média kampány során közzétett képekből formázták meg az új Qashqai-t a VIP vendégek, globális média és az online közvetítést figyelemmel követők nemzetközi közönsége előtt. David Parkinson, a Nissan közösségi médiáért felelős igazgatója így nyilatkozott: "A crossoverek új generációjának leleplezése elképzelhetetlen lett volna a több mint 2 millió Qashqai-tulajdonos részvétele nélkül. A Qashqai a Nissan márkát fémjelző "Innovation that Excites" alapvető megtestesülése, vevőink bevonásával pedig sikerült az új modellt a hozzá illő modern stílusban bemutatni." A nagyszabású leleplezés nem csupán az új Qashqai megérkezését ünnepelte, hanem a több mint 2 millió Qashqai-tulajdonos felbecsülhetetlen hozzájárulását az új generációs modell megszületéséhez. Visszajelzéseiknek köszönhetően a Nissan képes volt megalkotni minden idők legfejlettebb és leginkább felhasználó barát crossoverét; az autót, mely új korszakot teremt a járművezetés praktikumában és technológiájában. A tömérdek izgalmas technológia egyike az új Nissan Qashqai-ban az újabb funkciókkal kibővített Aktív Biztonsági Pajzs - fejlett biztonsági rendszerek egész arzenálja, mely az autó kamera és radar rendszerének segítségével soha nem látott mennyiségű információval látja el a vezetőt környezetéről. További innovációnak számít az új generációs modellben az új Nissan Connect renszer - mely új szintre emeli az okostelefon-kompatibilitást -, valamint az egyedi LED fényszórók és az ideális üzemanyag-fogyasztáshoz kalibrált aerodinamika. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, bemutató, crossover, galéria, nissan, qashqai, Sunderland, suv, világpremier
|
|
|||||
|
||||||
A Csermelyék ötödször nyerték el a Volkswagen Service Quality Award 2013 díjat |
||
2013. november 13.
Európa vezető autógyártója ismét a Volkswagen Service Quality díjjal jutalmazta legkiválóbb európai szervizeit. Az átadási ünnepségen azokat a márkaszervizeket tüntették ki, amelyeknél az elmúlt évben a szolgáltatás minősége, az ügyfél-elégedettség és a fogyasztói hűség terén a legjobb eredményeket érték el.
|
Közülük nyolcat a legjobbak közé is beválasztottak a Volkswagen Service Quality Award díjkiosztón, köztük a Csermely és Társa márkakereskedés többszörösen kitüntetett balatonfüredi szervizét is. Az idei megmérettetésen fennállása során már ötödször, az elmúlt négy év során pedig sorrendben negyedszer a balatonfüredi Csermely és Társa Kft. kapta meg a rangos díjat. Ehhez hasonló, sorozatosan elnyert elismerésben még senki nem részesült a Volkswagen szervizdíjak odaítélésének története során. Három illetve négy győzelemmel német, brit, dán, luxemburgi és szlovén márkaszervizek már büszkélkedhetnek, de ötször csak Csermelyék tudtak a legjobbnak bizonyulni. A Volkswagen által 2008-ban alapított díjért folyó versengésben már a legjobb százba bekerülni is komoly eredmény. Ezért a többszörös győzteseknek a Volkswagen - a harmadik kitüntetést elnyerőknek - létrehozta virtuális dicsőségcsarnokát, a VSQA Hall of Fame megkülönböztető kategóriát, ahová jelenleg a Csermely és Társa Kft. mellett még hét másik európai Volkswagen márkaszerviz kapott meghívót. A Volkswagen Service Quality díj elnyeréséért versengve a szervizeknek először egy 12 hónapos, szabványosított ügyfél-elégedettségi felmérést kell elvégezniük. A díj értékelése szempontjából az ügyfelek megtartásának képessége és az ismételt javítások aránya számított kiemelt szempontnak. Michael Horn, a Volkswagen vevőszolgálati igazgatója a díjátadón elmondott köszöntőjében kiemelte a Volkswagen márkakereskedések és szervizek erős elkötelezettségét: "Csak akkor tarthatjuk fenn sikereinket, ha kiváló minőségű szolgáltatásokat nyújtunk és az ügyfeleink maradéktalanul elégedettek velünk, így fog feljutni 2018-ra a Volkswagen a csúcsra. Tekintettel a folyamatosan javuló eredményekre és a felívelő fejlődésre biztos vagyok a sikerben." Kulcsszavak: autóipar, autókereskedés, Csermely és Társa, díj, márkakereskedő, márkaszerviz, volkswagen
|
|
|||||
|
||||||
Befejeződtek a SEAT "al Sol" napelemes projekt előkészületei |
||
2013. november 13.
A SEAT "al Sol" projektje teljes egészében üzemképes, miután a spanyol autógyár a harmadik és egyben utolsó előkészületi szakasz megvalósítása után bemutatta környezetvédelmi stratégiájának zászlóshajó programját.
|
Az ünnepség fő vendégei Jorge Fernández Díaz spanyol belügyminiszter és Jürgen Stackmann, a SEAT végrehajtó bizottságának elnöke voltak. Az eseményen ugyancsak részt vett Dr. Andreas Tostman, a SEAT gyártásért felelős alelnöke és Ramón Paredes, a SEAT és a Volkswagen Csoport spanyolországi kormányzati és intézményi kapcsolatokért felelős alelnöke. A SEAT "al Sol" projektje tovább erősíti a spanyol cég hírnevét, mint a legtartósabb fejlődére képes, és a környezetért legnagyobb felelősséget érző egyik ipari cégét. A projekt két utolsó üzemének beindítása összesen további 53 000 napelem tábla felszerelését jelentette a gyártócsarnokok és a gépkocsik átmeneti tárolóinak tetején. A 276 000 négyzetmétert elfoglaló térség, amely 40 labdarúgó pálya területének felel meg, a martorelli üzemet az egész világ viszonylatában az autógyártó iparág legnagyobb napelemes üzemévé tette. A spanyol belügyminiszter, Jorge Fernández azt hangsúlyozta, hogy a "SEAT maga egy sikertörténet és az elkötelezettség példája". A jelenlévőket emlékeztette arra, hogy a SEAT "úttörő jellegű, újító és minőségi cég". Jürgen Stackmann rámutatott arra, hogy "a SEAT martorell-i gyára éppen a 20. születésnapját ünnepli. A SEAT "al Sol" ("a napon") projektje ékes példája azon üzem fejlődésének, amelyik a termelési folyamatok során alkalmazott minőség és hatékonyság eredményeként a közelmúltban kiérdemelte az autóipari gyártási folyamatok korszerűsítéséért odaítélt "Automotive Lean Production" gyártási díjat. Ezzel kapcsolatban hangsúlyozta a márkának az üzleti stratégiájában tetten érhető környezetvédelmi elkötelezettségét: „ A SEAT felelősségteljes cég, és a környezetünk iránt mutatott tisztelet az egyik prioritásunk. Az autóiparban mi rendelkezünk a legnagyobb napelemes üzemmel. Ez a tény is azt bizonyítja, hogy a környezetvédelem iráni elkötelezettségünk valós." Nulla széndioxid kibocsátás és kétszeres nyereség A SEAT "al Sol" projektje, amelyet a Gestamp Sola céggel együtt fejlesztettek ki, nagy méretekben biztosítja a tiszta energiát az azonos, adott fogyasztási helyen. (Ez az energia decentralizált, több helyszínű termelésének elve.) Az így elért környezetet-terhelési megtakarítás évente 7 000 tonna széndioxid, ami 8.5 szerese a new yorki Central Park által elnyelt éves széndioxid mennyiségének. A létesítmény névleges teljesítménye majdnem eléri a 12MW-ot, és a 12 MW a csúcsteljesítmény, amely évi 15 millió kWh-t jelent, és ez a SEAT Leon gyártáshoz szükséges éves energia mennyiség 25 %-át fedezi anélkül, hogy a terhelné környezetet. A SEAT projekt három szakaszának megvalósítása a már meglévő létesítményeken, azok felhasználásával történt. Ez a rendszer az ipari szektorban még most is fejlesztés alatt áll, és az a lényege, hogy nem igényelte további területek „lefoglalását”, ill. a gyártási folyamatokra sem volt kedvezőtlen hatással. Ráadásul a gépkocsik átmeneti tárolóinak tetejére felszerelt napelemes panelek tiszta energiát termelnek, és mindeközben a gépkocsikat is megvédik a zord időjárási körülményektől. A SEAT 2010 közepén indított al Sol napelemes projektje összességében 35 milliós eurós beruházást jelentett. Környezetvédelmi elkötelezettség - Ecomotiv gyár A SEAT al Sol projekt a vállalat környezetvédelmi elkötelezettségének zászlóshajójává vált. Ugyanakkor a cég más, széndioxid kibocsátást csökkentő rendszerekkel is rendelkezik, amelyek hűen tükrözik a környezet megvédése iránt érzet magas fokú felelősségét. A martorelli gyár létesítményei közé tartozik két 40 kilométeres vasútvonal, amelyek a gépkocsikat közvetlenül szállítják a barcelonai kikötőbe (Autómetró), illetve az alkatrészeket a barcelonai szabad kikötőből (Cargómetró). Mindkét vonal évi 50 000 fuvarral csökkenti a teherautó forgalmat, és éves szinten 2000 tonna széndioxid kibocsátását „előzi meg”. Mindezen túl a gyár saját energia-termelő „társüzeme” a felhasznált energia 50 %-át, és a hőenergia 90 %-át termeli meg, így éves viszonylatban 12 800 tonna széndioxid kibocsátását „előzi meg”. Ráadásul a SEAT és az ACCIONIA között megkötött megállapodásnak köszönhetően az energia 100 %-a megújuló forrásokból származik. A SEAT erőfeszítéseit és képességét a magas színvonalú környezetvédelem megteremtésére és ösztönzésére az ISO 50001 és az ISO 14001 tanúsítványokkal ismerték el. Ugyancsak a termelési folyamatok során alkalmazott minőség és hatékonyság eredményeként a martorelli gyár 2013-ban az első spanyol gyár volt, amelyik elnyerte az autóipari gyártási folyamatok korszerűsítéséért odaítélt "Automotive Lean Production" gyártási díjat. E kezdeményezésekkel a spanyol márka hozzá fog járulni a Volkswagen Csoport környezetbarát elkötelezettségéhez. Ennek célja, hogy 2018-ban a Csoport gyárainak fenntartható fejlődési ritmusát 25 %-kal növeljék. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, gazdaság, környezetbarát, környezetvédelem, leon, seat, zöld
|
|
|||||
|
||||||
Előtérben a gazdaságosság: COD-technika már három motorban |
||
2013. november 12.
Akár húsz százalékkal kisebb üzemanyag-fogyasztás – hengerlekapcsolásos (cylinder on demand – COD) technikájával az Audi ismét hatásosan igazolja a motorfejlesztés terén rendelkezésére álló bőséges tudását és tapasztalatát.
|
A hengerek célzott lekapcsolásának technikája immár három benzinmotorjában – az 1.4 TFSI COD, a 4.0 TFSI COD és legújabban az Audi A8 L W12 COD erőforrásában – is működik. Az Audi COD-technikája igazán sokoldalú megoldás, amely éppúgy ideális a négyhengeres, közvetlen befecskendezésű erőforrások, mint a V8-as TFSI és a 12 hengeres szívómotor számára. E rendszer mindegyik motorban úgy működik, hogy a felső sebességi fokozatokban kicsi, illetve közepes fordulatszám és motorterhelés mellett önműködően leállítja a hengerek felét egészen addig, amíg a vezető újból intenzív gázt ad. Ennek eredményeképpen megnő a továbbra is aktív hengerek hatásfoka, mivel munkapontjuk kedvező irányba, azaz a nagyobb terhelések felé tolódik el. A működő hengerek számában bekövetkező minden változás olyan lágyan zajlik, hogy szinte alig érzékelhető. A nyolchengeres motorral szerelt modellekben aktív motortartó ágyazások egyenlítik ki messzemenőkig a nem kívánt rezgéseket, az Audi Noise Cancellation (ANC) technikája pedig célzott „ellenhangok” keltésével mérsékli a kellemetlen frekvenciákat a lekapcsolási fázisban. E két megoldás modelltől függően önállóan vagy együttesen fejtheti ki hatását. Az 1.4 TFSI COD motor esetében a rendszer a kettes és a hármas, míg a 4.0 TFSI erőforrásban a kettes, hármas, ötös és nyolcas hengerre hat. A lekapcsolt hengerekben a gyújtás és a befecskendezés egyaránt szünetel. A szelepeket a vezérműtengelyeken elektromágneses mozgatású csapok segítségével eltolható vezérlőprofilok zárják, miután a rendszer a hengerekben a dugattyúkra ható ellennyomás mérséklése érdekében levegővel töltötte fel a hengereket. A 368 kW (500 LE) teljesítményű W12-es motorban a COD-technika speciális változata működik, amely mindvégig nyitott állapotban tartja a szelepeket. A rendszer először a bal oldali hengersor összes tagjában szünetelteti a befecskendezést és a gyújtást, a motor így hathengeresként üzemel tovább. Mielőtt azonban a bal katalizátor hőmérséklete túlságosan lecsökkenne, ismét újraindul a bal hengersor, és ekkor a jobb oldali hengerek állnak le. Egy-egy hosszabb lekapcsolási periódus során így az egyes hengersorok váltakozva kerülnek működő, illetve inaktív állapotba. A COD-technika alkalmazásával jelentősen csökkenthető az üzemanyag-fogyasztás. Az Audi RS 6 Avant és RS 7 Sportback esetében a NEFZ-cikluson mérhető megtakarítás mintegy öt százalékra adódik, a tekintélyes, 412 kW (560 LE) teljesítményű 4.0 TFSI COD aggregát így átlagosan mindössze 9,8 liter benzinnel is megelégszik 100 kilométerenként. A 103 kilowattos (140 LE) 1.4 TFSI COD motor az Audi A3 típusban 4,7 literes átlagfogyasztást produkált 100 kilométerenként, vagyis a NEFZ-cikluson 0,4 l/100 km fogyasztáscsökkenést sikerült a hengerlekapcsolással elérni. Visszafogott vezetési stílus mellett e megtakarítás akár húsz százalékra is növelhető. Kulcsszavak: a3, audi, autógyár, autóipar, fejlesztés, környezetbarát, motor, RS 6, rs 7 sportback
|
|
|||||
|
||||||
Modellinváziót indít a Ford |
||
2013. november 12.
A Ford és a Lincoln a közvetkező 24 hónap során 17 új, illetve felfrissített modellt mutat be közel-keleti és afrikai piacain, köztük az új Ford Fusion szedánt és a Ford EcoSport kis SUV-t. A helyi szintű növekedés érdekében a Ford a felzárkózásra váró régiót új, egységes üzleti egységként kezeli – Ford Közel-Kelet és Afrika néven –, ami 47 különböző ország piacán képviseli majd a vállalatot.
|
A Ford Közel-Kelet és Afrika megalapításának célja, hogy a vásárlók további előnyöket élvezhessenek abban a régióban, ahol az elmúlt négy év során 60 százalékkal növekedtek a Ford és a Lincoln eladásai. A Ford ma bejelentette, hogy a közvetkező 24 hónap során 17 új, illetve felfrissített Ford és a Lincoln modellt mutat be közel-keleti és afrikai piacain, köztük az új Ford Fusion szedánt és a Ford EcoSport kis SUV-t, amit a napokban lepleztek le a 2013-as Dubaji Nemzetközi Autókiállításon. „A Közel-Kelet és Afrika hamarosan a nagy növekedést felmutató piacok egyike lehet, mi pedig jelen akarunk itt lenni, hogy remek új autókat és haszonjárműveket kínálhassunk a helyi vásárlóknak.” – fogalmazott Stephen Odell, a Ford Európa, Közel-Kelet és Afrika elnöke a Dubaji Autókiállításon elmondott beszédében. „Az elmúlt négy év során a Ford és a Lincoln 60 százalékos növekedést ért el a közel-keleti piacokon; arra számítunk, hogy az autóeladások további 40 százalékkal növelhetők még a Közel-Keleten és Afrikában, ami 2020-ra körülbelül 5,5 millió eladott autót jelent majd.” Az autókiállítás látogatói két vadonatúj modell közel-keleti debütálásának is tanúi lehettek. A Ford globális B-platformjára épülő Ford EcoSport SUV egy agilis, megfizethető és üzemanyag-takarékos családi kisautó egy szabadidő-autó sokoldalú használhatóságával, tágas utasterével és határozott stílusával. A vadonatúj Ford Fusion a vezetést segítő technológiák páratlan bőségét kínálja, többek közt Sávtartó Asszisztenst, Holttérfigyelő Rendszert, Aktív Parkolóasszisztenst és Adaptív Sebességtartó Automatikát. Az autó mutatós vonalaival mutatkozik be a Ford új dizájn-stílusa, amihez kívül-belül még magasabb szintű minőség és kézműves kidolgozás társul. A közel-keleti vásárlók megcsodálhatták a Ford Atlas tanulmányautót is, ami most volt első ízben látható Észak-Amerikán kívül. Az Atlas még magasabbra teszi a lécet a használhatóság, az üzemanyag-fogyasztás és az innováció terén, még inkább kitágítva a nagyméretű pickupok alkalmazásának lehetőségeit. A Ford megalapítja az új Közel-Kelet és Afrika üzleti egységet A gazdaságos növekedés szempontjainak figyelembe vételével a Ford közös régióként kezeli Észak-Afrika, a Szaharától délre fekvő országok, Dél-Afrika és a Közel-Kelet piacait. A régió 47 piacának értékesítési és pénzügyi jelentései gyakorlatilag már 2014. január 1-től összevontan jelennek majd meg . A Ford ötödik globális üzleti egysége, a Ford Közel-Kelet és Afrika működésének központja Dubajban lesz. Éppen e piaci sokszínűség az oka annak, hogy a Ford Közel-Kelet és Afrika működése két alrégióra oszlik majd: az egyik Dél-Afrikát és a Szaharától délre fekvő országokat foglalja magában, a másik pedig a Közel-keletet és Észak-Afrikát. Bár a vállalati egység központja Dubajban lesz, a Ford két alrégió-irodát is működtet majd Dél-Afrikában és Dubajban. A Ford Közel-Kelet és Afrika legfontosabb céljai A Ford új modelljeinek bőségesebb kínálata az Egy Ford globális jármű- és technológiai portfóliójának felhasználásával; ennek jegyében a vállalat a következő 24 hónapban 17 új vagy megújult Ford-modellt mutat be a régióban. A vásárlók elvárásainak megfelelve támogatni a régióban működő Ford kereskedőhálózatot. Az alkatrészellátás és a szolgáltatások kínálatának bővítése a Közel-Keleten és Afrikában. A Ford Közel-Kelet és Afrika vezetője Jim Benintende lesz, aki 36 éve dolgozik a Ford-nál. Benintende jelentős tapasztalatokkal rendelkezik a közel-keleti és afrikai régióban, legutóbbi pozíciójában a Ford Export Tevékenységek és Globális Növekedési Kezdeményezések részlegének igazgatójaként tevékenykedett, ezt megelőzően, 1994 és 2006 között számos különféle beosztásban dolgozott a Közel-Keleten és Afrikában. „Célunk a Ford üzleti tevékenységeinek fokozása, miközben hűek maradunk vállalatunk alapelvéhez, hogy a közel-keleti és afrikai közösségek aktív és segítő tagjai lehessünk.” – fogalmaz mondta Jim Benintende, a Ford Közel-Kelet és Afrika elnöke. „Az Egy Ford stratégia eredményeképpen képesek leszünk tovább gazdagítani globális jármű- és technológiai portfóliónkat, s ennek révén e fontos és dinamikusan növekvő régióban is eredményesebben szolgálhatjuk majd ki vásárlóinkat.” A Ford látványos erősödése a Közel-Keleten A Ford régóta jelen van már a Közel-Keleten, hiszen a vállalat üzleti tevékenysége hat évtizedes múltra tekint vissza e régióban, ahol az elmúlt négy év során közel 60 százalékkal növekedtek a Ford és a Lincoln eladásai. Az év első kilenc hónapjában a Ford erős értékesítési eredményeket produkált a Közel-Keleten, közel 20 százalékkal növelve eladásait a tavalyi év azonos időszakához képest. A vállalat elemzői szerint e növekedés elsősorban a vásárlók töretlen bizalmának és a kereskedői hálózat eredményes bővítésének volt köszönhető. Az elmúlt három hónap során számos olyan új márkakereskedés nyílt a különböző piacokon, mint az Al Tayer Motors autószalonja az Egyesült Arab Emirátusokban. Összességében több mint 60 új Ford és Lincoln kereskedés és szerviz nyitotta meg kapuit, hatékonyan szolgálva ki a Ford és a Lincoln márkák vásárlóinak egyre népesebb tárborát. Kulcsszavak: Atlas, autóipar, concept, EcoSport, értékesítés, ford, Fusion
|
|
|||||
|
||||||
Két kategóriában is elnyerte a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díjat a Mercedes-Benz |
||
2013. november 12.
Fenntartja kiemelkedően jó teljesítményét a Mercedes-Benz Hungária Kft. a ClientFirst Consulting Kft. "Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban" díjáért folytatott versenyben.
|
A csillagos márka hazai képviselete 2011-ben indult az idén már ötödik alkalommal megrendezett versenyen és rögtön győzelmet aratott, majd a tavalyi második hely után idén mindhárom kategóriában, a telefonos, személyes és elektronikus ügyfélkiszolgálás terén is a legjobbak között szerepelt. Két kategóriagyőzelmével a Mercedes-Benz Hungária Kft. tovább javította eddigi teljesítményét és eredményét. Fókuszban az ügyfélelégedettség A Mercedes-Benz márka globális célja, hogy az évtized végére a vezető prémium kategóriás autógyártóvá váljon, ennek eléréséhez a megújuló és vonzó modellpaletta mellett az értékesítési szervezet precíz hozzáállása is szükséges. A Mercedes-Benz már 2006-ban világszerte meghirdette a CSI No. 1 elnevezésű programját, annak érdekében, hogy a Mercedes-Benz ügyfelek legyenek a leginkább elégedettek az autóiparban. A Mercedes-Benz Hungária Kft. ezt szem előtt tartva igyekszik szállítóival, kereskedőivel és ügyfeleivel a megfelelő párbeszéd kialakítására, javítására. "Nagyon fontos számunkra, hogy a Mercedes-Benz globális célkitűzéseit Magyarországon is meg tudjuk valósítani. Ennek jegyében a Mercedes-Benz Hungária Kft. 2011 óta folyamatosan a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj legjobbjai között szerepel, idén pedig minden korábbinál eredményesebb volt. Törekvéseinket vásárlóink is visszaigazolják: Magyarországon jelenleg a Mercedes-Benz a legdinamikusabban fejlődő prémium autómárka. Ez kiegészítve a Kiválóság az ügyfélkiszolgálásban díj elnyerésével azt mutatja számunkra, hogy helyes úton járunk, amelynek követése mellett elkötelezettek vagyunk" - nyilakozta Ingo Fröhlich, a Mercedes-Benz Hungária Kft. ügyvezető igazgatója. A Mercedes-Benz folyamatban levő modelloffenzívájának egyik célja, hogy az új modellekkel - például a Kecskeméten készülő B-osztály és CLA révén - a csillagos márka a fiatalabb célcsoportok számára is vonzóvá váljon, viszont továbbra is nagy jelentőségű, hogy az ügyfelek hosszú távon kötődjenek a márkához. Ennek érdekében a Mercedes-Benz az elmúlt évek folyamán módszeresen az ügyfeleket helyezte a középpontba, a vásárlást megelőző fázistól egészen a vevőszolgálatig. Ennek jegyében - számos egyéb hazai kezdeményezés mellett - 2012-ben minden magyarországi Mercedes-Benz személyautó ügyfél számára elérhetővé vált az Integrált Szerviz Csomag, évente számos szervizakció, a folyamatos fejlesztés alatt álló a Service 24h szolgáltatás, illetve hamarosan vezetéstechnikai tréning is indul az új Mercedes-Benz személyautó tulajdonosok részére. Kulcsszavak: autógyár, autóipar, B-osztály, CLA, mercedes-benz
|
|
|||||
|
||||||
Találatok száma: 13421 | Megjelenítve: 9961 - 9970 |